*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

رباعی هفته

 

 

 

خـــا ل در آتــش رویـت شــده سـوزان چـو ســپـندی 

 

. 

. 

تــــا مـَـبــادا کــه رســد  ، از نـظـر خـلـق گــــزنـــدی 

 

. 

. 

طـُـــرّهء زلــف گــُشـودی کـه بــبـنـدی بــه کـمـنـد ت 

 

. 

. 

مـن گـرفـتـار تـو هـسـتـم ،چـه بـبـنـدی،چـه نـبـنـدی ! 

 

  

.

 

 

 

 

یاعلی مدد: (قــاصــدک) 

. 

نظرات 3 + ارسال نظر
سودابه جمعه 18 بهمن 1387 ساعت 10:06 http://sangesabor.blogfa.com

سلام قاصدک مهربان

خوشحالم که با یک ایثارگر اشنا میشم شما هدیه ها و یادگاران عزیزی برای ما هستین خدا خودش اجرتان را اونطور که لیاقتشو دارین بهتون بده

دوست گرامی خیلی دوست داشتم که اشعار مال خودم میبود ولی متاسفانه از این استعداد خدادادی بهره ای نبرده ام ولی عاشق شعر و شاعری هستم و زیباترین هارو (البته از نظر خودم) جمع میکنم

موفق و موید باشی برادر گرامیم

اشعار فاطمی شنبه 19 بهمن 1387 ساعت 02:12 http://fatemi84.blogfa.com

سلام

شما خودتان استاد شده اید ماشاءالله

فقط برای ما دعا کنید

محسن شنبه 19 بهمن 1387 ساعت 12:12

ای آفتاب عمر!

تا تو بیایی انتظار را قاب میکنم وبر لوح دلم می کوبم0 فریاد را حبس می کنم وبه سکوت اجازه حضور می دهم0 در نبود تو جام تلخ فراق را سر می کشم وسر به دوش هجران می نهم وبرای آمدنت دعا می کنم0 به امید آنروز هزار وصد وهفتادمین شمع را روشن می کنیم ومنتظرت می مانیم0

به خدای کعبه می سپارمت وسبد سبد نرگس ویاس چشم براهی میکنم0

کاش می شد که خدا

اجازه ظهورت می داد

کاش می شد

که در این دیار غربت

ومیان موج غمها

به سکوت سرد وسنگین

رخصت خاتمه می داد

کاش می شد

جمعه ما

شاهد ابروی زیبای تو می شد

دیده نا قابل ما

فرش کیسوی تو می شد

کاش می شد

انتظار منتظر بپایان رسد

وهوا میزبان یاسها و

نسترنها

خاک پای مهدی زهرا شود

کاش می شد

تو هم از انتظار خسته شوی و

برای فرج دعا کنی

کاش می شد000

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد