*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

جمعه های بیقراری...

 السلام علیک یااباصالح المهدی (عج)

 

شبی درخواب دیدم شیخ حافظ     هـزاران مـرد ِ شـیـرازی مـُحافظ 

 

دو لب بگشود و نم نم اینچنین گفت: 

 

اگرآن ترک شیرازی بدست آرد دل ما را    بخال هندویش بخشم سمرقندو بخارا را 

 

پریدم بین شعرش مست ومجنون        بـگفتم با دل خون 

 

اگر آن یوسف زهرا بـبـُـرّد این سرما را  بخال هندویش بخشم دل ودست وسر وپارا 

 

دوباره لب گشود حافظ.....           اگر آن تـُـرک شیرازی.....!! 

 

سریعـأ لب گشودم من...  

 

اگر آن قبله ی دلها کـُنـد گم پیکرما را      بخال هندویش بخشم تمام دین و دنیا را 

 

رُخـَـش درهم کشید گفتا:... 

 

الایاایها الساقی ادرکاسأ و ناولها    که عشق آسان نمود اول ولی افتاده مشکلها 

 

من از روی جنون گفتم:... 

 

الا یاایها الساقی ادرکاسأ وناولها چنان    چنان دیوانهء اویم که آسان گشته مشکلها

 

دمی خندید وگفت حافظ عزیزم... 

 

یوسف گم گشته بازآید به کنعان غم مخور    کلبه احزان شودروزی گلستان غم مخور 

 

رهاشد سیل اشک من ترانه خوان چنین گفتم: 

 

بـگذر ز هـرچـه نیکوست در ره دیدن دوست 

 

آنگه دهدترا دوست،هرچه که خوب ونیکوست 

 

شعراز:(علیرضانوری)  

 

 

   

بخـوان دعای فرج را، دعا اثـر دارد      دعاکبوترعشق است بال و پردارد 

 

بخوان دعای فرج را و عافیت بطلب     که روزگار بسی فتنه زیـرسر دارد 

 

بخوان دعای فرج راکه یوسف زهرا    ز پشت پرده غیبت به ما نظر دارد 

 

بخوان دعای فرج را بیاد خیمه سبز      که آخـرین گـُل سرخ زما خبردارد  

 

 

اَللّهُمَّ کُن لِوَلیِک اَلحُجَّةِبنِ الحَسَن،صَلَواتُکَ عَلَیه وَعَلی آبائِه،فی هذِه السّاعَه وَفی کُلِّ السّاعَه 

 

وَلیّاً وَحافِظاً وَ قائِداً وَ ناصِراً وَ دَلیلاً وَ عَیناً،حَتّی تُسکِنَهٌ اَرضَکَ طَوعاً،وَ تُمَتِّعَه فیهاطَویلاً 

 

بِرَحمَتِکَ یا اَرحَمَ الرّاحِمین 

   التماس دعا..یا علی مدد

نظرات 6 + ارسال نظر
پاک روان جمعه 9 اسفند 1387 ساعت 09:55 http://www.pakravan.parsiblog.com/

قلم به دست گرفتم که خدا خدا بنویسم
به خاطر دل خود، نامه ای جدا بنویسم
اگر چه اشکِ توسل امان نمی دهد اما
خدا کند بتوانم، نامه را بنویسم...........

سلام.ممنون از نوازش و ارسال شعر زیبات..
تو وبلاگت همش رو خوندم.! جالب بود..موفق باشی..یاعلی مدد

سوسن جمعه 9 اسفند 1387 ساعت 12:10 http://sogandenik.blogfa.com

سلام دوست گرامی آدینه خوش

بهار آرام می آید به دیدار گل نرگس

نسیم فتح و پیروزی ز گلزار گل نرگس

صبا بر صحن باغستان سرود مهر می خواند

گلاب از عرش می ریزد به دربار گل نرگس


اَللّهُمَّ کُن لِوَلیِک اَلحُجَّةِبنِ الحَسَن،صَلَواتُکَ عَلَیه وَعَلی آبائِه،فی هذِه السّاعَه وَفی کُلِّ السّاعَه

وَلیّاً وَحافِظاً وَ قائِداً وَ ناصِراً وَ دَلیلاً وَ عَیناً،حَتّی تُسکِنَهٌ اَرضَکَ طَوعاً،وَ تُمَتِّعَه فیهاطَویلاً

برَحمَتِکَ یا اَرحَمَ الرّاحِمین

سلام..ممنون از لطفت در این آدینهء بی قراری..
زنده ایم به امید ظهور مولا..یاعلی مدد

فیلسوف کوچولو جمعه 9 اسفند 1387 ساعت 12:22 http://www.adelina.blogfa.com

سلام می دانید با تبادل لینک می توانید امتیاز خود را در گوگل بالا ببریداگر با تبادل لینک موافق هستید من با اسم فاخته پریشان لینک کنید به منم خبر بدید شما رو با چه اسمی لینک کنم

یونیکورن جمعه 9 اسفند 1387 ساعت 19:44 http://silveraster.blogsky.com

سلام.

چه وبلاگ خوبی دارید... تمام شعرهایی که دوست دارم یه جا دیدم. واقعا دلم نفس کشید.

سپاس و درود.

شاد و پیروز باشید.

سلام.ممنون ازنوازشت.
خوشحالم باعث رضایتت شدم.بازم پیش ما بیا..یاعلی مدد

صبا جمعه 9 اسفند 1387 ساعت 19:49 http://adineha.blogsky.com

سلام.

به آدینه های خودتون سر بزنید. خوشحال میشیم با شما تبادل لینک کنیم.

شاد باشید.

سلام..ممن.ن .منم خوشحال میشم دوست جدیدی پیدا میکنم.
لینک هم چشم.در اولین فرصت...یاعلی مدد

اشعار فاطمی شنبه 10 اسفند 1387 ساعت 00:33 http://fatemi84.blogfa.com

سلام

مطالب خوب و بجایی نوشتی

من این چند روز به لطف خدا یک سفر زیارتی به قم و جمکران و کاشان و مشهد اردهال رفتم و برای همه دوستان و عزیزان دعا کردم .


شما هم ما را از دعای خیر فراموش نکنید

خدا نگهدار

سلام و ممنون از حضور ازسرمهرت درقاصدک..
باخودم گفتم کم پیدایی؟!.نگو رفتی تور زیارتی دور کویر!!!.زیارت قبول...
التماس دعا...یاعلی مدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد