*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

قـاصـدکِ کـرب و بــلا...

خوش آمدیدبه:غزل قاصدک 

 

 غزل قاصدکغزل قاصدکبنام حضرت دوست 

 

 میخوام برم به کربلا..

 

اگـر کـه قسمتم بشه میخوام برم کرب وبلا

 واسـه زیــارت حـسیـن و سـاقـی کـرب وبلا 

 ... 

مرغ دلـم دیـوونشه ، اسیـر دام و دونـشه 

 می خواد بـره پر بکشه ، تـا آسمون کربلا  

 

  یافاطمة الزهرا(س)

 

می خوام بـرم نشونی از تـُربت زهرا بگیرم

 آخه شب جمعه میاد، زهرا به دشت کربـلا

 ...

گـریه وزاری می کـنه، اون بیقراری می کنه

  فـدای بی قـراری هاش ، تـو حـرم کـرب وبلا  

 

 یااباالفضل العباس(ع)   

میخوام ز بین الحرمین،بیادسقـّای حسین

 تـشنـه بــرم تــو حـرم یــل رشـیـد کــربـلا 

 

  نماز عشق

 

بیـاد عاشقایی که تو جبهه ها شهیدشدن

 نماز عشقی بـخـونـم ، رو تـُـربـت کـرب وبلا

 

 خداکند که بیایی..

 

یـه صـبح جمعه تو حرم،دعای نـُدبه بخونم

  بگـم خـدا بسّـه دیگـه، جـان شهیدکـربـــلا 

... 

اراده کن مهـدی بیاد ، دنیا رو زیر و رو کنه

بـگیره انـتـقـامـو  از ،حـرامی آی کـــربــلا 

 

 

آی قاصدک،برو بگو:ارباب بی کفن حسین

حالا که روزی ام شده،دارم میام کـرب وبلا

  

انتظاربیست ساله بسر رسید و ربّ متعال روزی حقیر راپـرواز بسوی کوی دوست قرار داد

 

به یاری ذات اقدس الهی نیمه دوم فروردین (قاصدک) مسافر کربلاست.. 

 

از آنجاکه طبق روایات بهترین دعا،دعای درحق دیگری ست،از امروز تاروزعزیمت آماده ام

 

تا گوش جان بسپارم به نیازها و واگویه های دل عزیزانی که ملتمس دعا میباشند.. 

  

هرنیاز و پیغامی داری،درگوش قاصدک زمزمه کن،به دیده منّت پذیرایم..

همراه بادعای خیرتان درحق حقیر،پیغامت رابه کوی یاربرده وسلامت رابه آن عزیز دلها خواهم رساند

  ...هرچه می خواهد دل تنگت بگو...  

 

پس تاآن زمان قاصدک،آماده شنیدن نغمه های خوش دلدادگی ست.

 (با آرزوی بهترین ها برای تو که بهترینی)

یاعلی مدد 

... 

مگه میشه یادم بره  این دوستانی راکه التماس دعا داشتند

 

(*سنگ صبور*) ... (آفـتـابـگـردون)...(*سوگند نیک*)

 

 دوستان عزیز وجانبازان(باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار*شرق تهران) 

 

دوستان عزیز وسفارشی!!(علی آقا)وآقامـحـسـن...(غریبهء(آشنا)

  

      (پیام.سکوت دل) ...(دنیای پیچیده) ...(مرتضیmani83)...(امین شیرزادی)

 

 عزیزان هیئت هفتگی مون(انصاران ابوالفضل العباس.ع) 

 

(بصائربندرگزِ؛کـربـلایی)...(اشعـارفاطمی)...( *دُردونه* ).(zdB ِمهربون)

 

( عب۳۰۱۰۴۰).(سیدمحمدرضاهاشمی زاده)..(*الست.س ا غ ر*) 

 

*موسوی* )..(حسام رمضان زاده).(نگین غزل)...(بی قرار)

 

(کیوان داودیان).. (عبدالحسین انصاری)..( غریب )..(دفتر عشق) 

 

(منتظرالمهدی )...(میرشرح بیـنهایت)...(زانوی عروجِalnilam). 

  

(زهرچه غیر یار،استغفرا...)... (دل نوشتهءبهار)

نظرات 54 + ارسال نظر
سودابه یکشنبه 11 اسفند 1387 ساعت 23:29 http://sangesabor.blogfa.com

سلام قاصدک خوش خبر

خوشا به سعادتت کربلایی!
حتما دوباره میام اخه الان دیر وقته اومدم سری بزنم دلم نیومد چیزی ننویسم

الهی قسمت همه ی عاشقان بشه حتما نایب الزیاره باش
میام و میگم دوباره

سلام..مگه میشه دوستان دل آگاهی چون ترا فراموش کنم.
منتظر نوازشت هستم..!!

منتظرالمهدی یکشنبه 11 اسفند 1387 ساعت 23:55 http://www.montazerolmahdi.mihanblog.com

سلام واقعا زیبا بود دستت درد نکنه
در پناه مولا علی ...

سلام و ممنون از حضورت..
امید که همه درپناه مولا باشیم که رستگاری در آن است..یاعلی مدد

پیام دوشنبه 12 اسفند 1387 ساعت 08:09 http://payam197.blogfa.com

سلام

خوبی

رفتی کربلا نایب الزیاره باش

معصوم فقط ۱۴ نفر بودند و نه کس دیگری

انبیا محترمند و نه معصوم بغیر از پیغمبر

گفتم که توهینی نبود بلکه برای نمایش فیلم بود و به اسم مستعارش

البته این نظر خودمه

دوما بحث سیاسی

سیاست ما مثل دیانت ماست
برای اینکه ما منحرف بشیم همیشه میگن وارد سیاسیت نشوید

اگر امام خمینی وارد سیاست نمیشد و همه معصومین و امام زمان (عج)به سیاست کاری نداشته باشه چشم من هم از سیاست دست میکشم

موفق باشی

به امیددیدار

سلام..حتمأ دعات میکنم.!!
آقا پیام..هم من میدونم منظور ازسیاست از دیدگاه بقیةالله الاعظم(عج)وامام خمینی(ره)وشهیدمدرس چیه وهم شما میدونید من چی میگم پس با اجازه ات این بحث بی حاصل را خاتمه میدم ...
فعلأ عشق فقط عشق حسین
یاعلی مدد

مرتضی دوشنبه 12 اسفند 1387 ساعت 08:16

سلام دوست عزیزم
خوش به حالت
خوش به حالت
جز این حرف چیزی نمی تونم بگم ...
ضمنا یه زحمتی برات دارم
رفتی پیش حسین ... سلام منو بهش برسون ..
بگو ... من منتظرم

زیارت قبول باشه عزیز

سلام..ممنون آقا مرتضی..دعا کن انشاالله پام برسه اونجا،محاله دوستان گلی چون ترا فراموش کنم..یاعلی مدد

آفتابگردون دوشنبه 12 اسفند 1387 ساعت 11:44 http://aftab39gardun.blogfa.com/

سلام
وایییییییییی
خوش یه سعادتتون
خیلی خوشحال شدم از شنیدن این خبر خوب.ایشالا به سلامتی برید و برگردید و ما رو از دعای خیرتون فراموش نکنید.
من نتم قطع شده و فکر نکنم به این زودیا شارج کنم.اگه نیومدم سر بزنم از سر تقصیراتم بگذرید


همیشه خوش خبر باشید....

هر وقت نگاهتون به ضریح های آفتابی افتاد آفتابگردونو یاد کنید...

خدانگهدار...

سلام.دوست مهربان..شما را حـــــــتــــمـــــأ یادم هست.!!
انشاالله زودتر شارژ میکنی .!!.چرا که منتظر نوازش های عزیزانی چون توأم
یاعلی مدد

محسن دوشنبه 12 اسفند 1387 ساعت 12:33

سلام

چندروزی بعلت مسافرت نبودم امروزکه قاصدک رو دیدم با طرح

ورنگ آمیزی جدید خوشحال تر شدم .

موفق باشی

سلام.آقا محسن.ممنون از حضورت..
قبلا گفتم که.همیشه منتظر اولین نوازش از توأم!!.السابقون السابقون.!

یونیکورن دوشنبه 12 اسفند 1387 ساعت 15:51 http://silveraster.blogsky.com

سلام.

خوش خبر باشید همیشه قاصدک...
خیلی خوش به سعادت تون.

چی بگم از غصه هام. اونایی که دیده نمیشن...
آخه قاصدک به کی بگم این حرفا رو... به خدا دلم تنگه خدا...

بگذریم. یه مطلبی نوشته بودم درباره ی قاصدک. یاد اون افتادم...

دعا کنید برامون... کربلایی قاصدک.

دَمــَــت گـرم و ســرت خــوش بــاد
سلامم راتو پاسخ گوی...
دربگشای...
ممنون ازنوازشت..محتاجم به دعای دوستان...
حتمأ....
یاعلی مدد....

یونیکورن دوشنبه 12 اسفند 1387 ساعت 18:41 http://silveraster.blogsky.com

قاصدک قاصد خوش خبر باشی...

قاصدک...

کربلایی دوشنبه 12 اسفند 1387 ساعت 19:18 http://hivand.blogfa.com

قاصدک ! هان چه خبر آوردی ؟
از کجا ؟ وز که خبر آوردی ؟
.
قاصدک ممنون که لطف کردی و قاصدک التماس کربلایی شدی برای اربابش .
.
قاصدک بعد از چهار سال که از اولین سفرم به کربلای معلی گذشته هنوز خاطره پاهای تاول زده و خستگی بیست ساعت پیاده روی رو با تموم جونم حس میکنم و خود ارباب شاهده که هیچ لذتی بالاتر از این احساس نیست برام
تا وقتی که کربلا رو ندیده بودم یه جورایی قابل تحمل بود فراق و دوری ولی از وقتی که برگشتم ...
آقاجون از غم و درد جدایی کنه فریاد مغز استخونم
و حالا قاصدک که میخوای پیغام منو برا اربابم ببری گرچه خودش خوب میدونه ازش چی میخوام
میدونه دیگه کربلا نمیخوام
میدونه دیگه فقط خودش و میخوام
میدونه میخوام منم با تن و بدن خونین به دیدارش برم
میدونه میخوام با رخت شهادت سرم رو کف پاش بزارم
میدونه دلم برای رفقای شهیدم تنگ شده
میدونه دیگه طاقت موندن تو این دنیا رو ندارنم
.
قاصدک سلام منو به اربابم برسون
فقط شهادت میخوام
.
ممنون

سلام.
ممنون از نوازشت
دعا کن پام برسه به دیار عاشقان،اونوقت منم اول شماها را دعا میکنم و از صدقه سری دوستانی چون تو ره توشه ای هم برای خود برمیدارم..
التماس دعا...یاعلی مدد...عشق فقط عشق حــســیــن...

سیدمحمدرضاهاشمی زا ده دوشنبه 12 اسفند 1387 ساعت 22:46 http://sheredashti.blogfa.com

سلام صمیمی اندیشمند قاصدک
شعر یا ترانه دلنشین وپر سوز وگدازی بود...وردیف شعر هم کرببلا بود..ولی در شعر شما قافیه مشخص نبود وقافیه نداشت
یعنی قبل از ردیف کرببلا باید قافیه ها مشخص شود
..............
در عصر دلتنگی ها صمیمانه به دیدارمان آمدی....
شکوفه ی دلم با عطر محبتت شکفت...وشعرم
با چراغ اندیشه ات به فردای روشن تری خواهد رسید
..........................
چشم من خیره به پیغام عزیزان بسته ست
دل من..با دل دریاییتان وابسته ست
تو بیا تا دلمان را باعشق....
سا ده تر از گُل واز آینـــــه پیوند کنیم
بی محبت همه دلها خسته ست
زندگی وسعت دلهای بهم پیوسته ست

سلام وممنون از حضورتان ..
استاد.!. در لحظه نوشتن واگویه های دلم که نام شعررا به یدک میکشند هرآنچه در قلبم هست را به روی کاغذ می آورم و اصولا از صنایع وفنون شعر بی بهره ام ودریک جمله اصلا نمیتوانم پایبند به اصول و قوائدباشم.لذا امید که درآینده ازهمنشینی با صاحبدلانی چون شمابهره مند گشته و ازگلستانتان خوشه ای برچینم..!
مجددابابت حضورتان متشکرم.دعای خیرتان راازحقیردریغ نفرمایید
یاعلی مدد

سوسن دوشنبه 12 اسفند 1387 ساعت 23:11 http://sogandenik.blogfa.com

سلام قاصدک خوش خبر خوش به سعادتت از طرف ما هم نائب و زیاره من هم التماس دعا دارم من یکبار دیگه اومدم کلی هم پیام گذاشتم اما هر چی فکر کردم دیدم نمیتونم جمله زیبای پیدا کنم وبغض اجازه ندادو رفتم . فقط اومدم بگم خوش به سعادتون به اربابمون بگید میدونی که تو دل ما چه غوغایی بطلبه تا بیایم به پا بوسشون مارو از دعای خیرتون بی نصیب نگذارید

تا که پرسیدم زمنطق عشق چیست ؟

در جوابم اینچنین گفت و گریست :

لیلی و مجنون فقط افسانه است

عشق بازی کار عباس علی ست .





فرمانده عشاق دل آگاه حسین است

بیراهه مرو ساده ترین راه حسین است

از مردم گمراه جهان راه مجوئید

نزدیک ترین راه به و الله حسین است....








ممنون از نوازشتون..و ارسال شعر زیبای( عشقبازی عباس علی (ع).).
دوست عزیز..
شما وخواهربزرگوار وآفتابگردون که تازه فهمیدم خواهر زاده تونه را مطمئنا فراموش نمیکنم.!!چرا که با رجوع به وبلاگ شما عزیزان درسهای بزرگی رافرا گرفتم.
ازهمه مهمتر مهربانی و نوعدوستی تان بودکه مراجذب وبلاگتان نمود.
ازاین بابت ممنون شما عزیزانم...یاعلی مدد

یونیکورن دوشنبه 12 اسفند 1387 ساعت 23:24 http://silveraster.blogsky.com

یا ودود ...

عبور را سخت پنداشته اند ، عبور را سخت پنداشته ام .

من از دورترین واژه ی یقین می گویم ، از ملموس ترین دست نیافتنی عمر . از آنکه بی او راکدرین مرداب مهر خواهم بود . از ترکیب عجیب کیمیای خلقت عشق ؛ نگاهی مهربان ، شهامت فراوان ، صبر وافر ، دیدگانی پر اشک و ....

دلتنگی ها را در پس سایه ی عبور پنهان می کنم و به دست باد می سپارم ، به دست قاصد قاصدک ، به دست بی سرزمین ترین عاشق صادق ، او که تنها همراز عاشقان بوده ، هست !

نمی هراسد که آفتاب احساس ، یخ عشقش را آب کند و ... تمام !

عشق او در پس پرده ی ضخیمی از منطق ِ! عقل پنهان است ...

شاید اگر کبوتر سپید و زود پرواز دلم پیش از این می دانست که قاصدک ، او را از تاد و پود پره های نازک دلش می داند ، از اعماق سطحی ترین روح سپیدش شیدای روی اوست ، شاید اگر ، اگر ، اگر و باز هم اگر ...

می شنید صدایی را که می گفت :* سرانجام از عمق کوچه های دلتنگی به وجودت پیوستم ! *

قاصدک، قاصدی صادق است...

( این اولین نوشته ی ادبی منه )

سلام . ممنون از نوازش جانانه ات..
باور کن نمیدونم چی بگم در برابر لطف بی دریغت..
فقط امیدوارم همیشه ایام سینه ات خالی از کینه بوده و مأوای حضرت دوست باشد..
دل بی ریا خانه رحمت است...اگرشد درآن گوشه جاکن مرا
در آن لحظه های خلوص ونیاز...دعاکن، دعاکن، دعاکن مرا
با افتخار لینک می شوید..یاعلی مدد

یونیکورن دوشنبه 12 اسفند 1387 ساعت 23:29 http://silveraster.blogsky.com

سلام دوست عزیز، جناب قاصدک.

من هم نیز از پیدا کردن دوست خوبی مثل شما خوشحالم و بسیار خوشحال میشم از تبادل لینک. ( شما رو با نام قاصدک لینک می کنم )

در مورد آشکار کردن اون چند خط هم، مشکلی نیست. اختیار با شماست. هرچند شایسته ی اون همه لطف شما نبود...

بسیار خوشحالم از آشنایی با آدمی که ارزش های منو می فهمه.

امیدوارم همیشه شاد و پیروز باشید.

یونیکورن دوشنبه 12 اسفند 1387 ساعت 23:44 http://silveraster.blogsky.com

سلام مجدد.

می خواستم بگم که یونیکورن همون صباست! من و چند نفر از دوستام( هاتف، مسافر، راهی، شبرو، نوا، مسیحا، شیدا، غریبه) وبلاگ آدینه ها رو ساختیم تا همیشه آدینه ها به یاد صاحب آدینه ها به روز بشه...

خدا رو شکر از آبان 86 تا حالا هر آدینه، آدینه نوشتیم...

یا علی...

سلام.اگر مورد قبول حضرت قرار بگیرد من هم جمعه های وبلاگم را نذر قدمهای مولای مهربانی کرده ام..
پس غروب جمعه هابیا تالحظه های بیقراری را باهم باشیم.یاعلی مدد

مهدی==دفتر عشق سه‌شنبه 13 اسفند 1387 ساعت 00:32 http://www.daftareshghe.blogsky.com

سلام دوست عزیز [گل]

ممنونم از حضور گرمت در دفتر عشق [قلب]

نوشته زیبایی نوشتی [گل]

موفق باشی [گل]

سلام.ممنون آقا مهدی گل...
زیبایی از خودته..!!.ولی غرض از تحریر این نوشتار طلب دعا از وجود عزیزانی چو توبود.برای تعریف وقت هست..بااین وجود بابت قبول زحمت و نوازشت متشکرم.موفق باشی..یاعلی مدد

کیوان داودیان سه‌شنبه 13 اسفند 1387 ساعت 02:10 http://kd55.blogfa.com

سلام. خواندم دست مریزاد ، برای نظر دادن یه وقت دیگه می آم.

موفق باشید

سلام.دوست بزرگوارواستاد گرامی..
ممنون از لطف جنابعالی...قاصدک هرلحظه اراده کردیدمنزلگاه شما وآماده پذیزایی درحد توان ناچیزش است..یاعلی مدد

اشعار فاطمی سه‌شنبه 13 اسفند 1387 ساعت 02:11 http://fatemi84.blogfa.com

سلام بر قاصدک

خوش خبر باشی

انشاًالله سفرت به خیر و سلامت و زیارتت قبول!

راستی وبلاگت خیلی قشنگ شده

اون مطالبی هم که راجع به سریال نوشتید سربسته قابل قبولند

اما این بلاگ اسکای برخلاف محتوای وبلاگ شما الان همه تبلیغات بالای وبلاگتان را از یوزارسیف و ... گذاشته و کلی در تضاد و تناقض است .
خدا آخر و عاقبت ما را ختم به خیر کند ...

خدا نگهدار

برای ماهم دعا و زیارت بفرما

سلام و ممنون از نوازشت..انشاالله که خدا سفر را برای جمله مسافرین راحت گردانده و درود میفرستیم برمحمد و آل محمد(ص).
این پست را برای دعاکردن گذاشتم.پس مطمئناشما در یادم هستی.
در مورد تبلیغات بلاگ اسکای من هم ناراحتم ولی قادر به کاری نیستم.لاجرم جزتحمل این وصله ناجورچاره ای ندارم..یاعلی مدد

قاصدک سه‌شنبه 13 اسفند 1387 ساعت 04:28

سلام.این هم نوازش دوست دل آگاهی ست همراه باپاسخ که سهوا حذفش کرده بودم!.ولی جای شکرداره که قبلش کپی کردم.!!!
...........................................................
ایشالا وقتی رفتید بگید یه مینایی بود یه دل مینایی داشت. حالا یه دل داره از سنگ خالص!! این دنیا و آدماش نفهمیدن چی میگه. هر چی بیشتر راست گفت بیشتر دروغ شنید. هر چی بیشتر خواست پاک بمونه بیشتر ناسزا شنید. هر چی بیشتر ادب کرد، بیشتر بی ادبی دید. هر چی بیشتر دیگران رو دوست داشت دیگران بیشتر عذابش دادن. به قول اصفهانی واسه هر کی دل من تنگ میشه* تا می فهمه دلش از سنگ میشه...

قاصدک مینا دلش واسه خدا تنگ شده. میخواد یه روز بشه که بره پیشش. دلش میخواد دیگه هیچ وقت دلش چیزی نخواد. مینا دلش مکه میخواست. دلش مدینه می خواست. دلش می خواست بره پشت نرده های قبرستان بقیع و حدس بزنه مزار مادرش کدومه...

قاصدک این مینا که الان واسه خودش یه دنیای پیچیده ساخته و دلش خوشه که اونجا حرفاشو میتونه بزنه، تو دنیای خودش هم غریبه... آخه اونی که مینا فکر می کرد خدا رو همیشه در نظر داره، آدمیه که اومده تا دل مینا رو نحات بده، می تونه بهش کمک کنه، آدم خوبیه، میتونه بهش اعتماد کنه، می تونه دوستش داشته باشه، همیشه میاد اونجا ...

قاصدک خیلی بده که مینا احساس حماقت می کنه؟! احساس می کنه خیلی دست کم گرفته شده... نمی دونم چی بگم...

قاصدک مینا دلش خیلی گرفته. عاشق سفره. دلش هوایی میشه وقتی یکی میره یه جای خوب.

قاصدک شما رو به همونی که میرید زیارتش دعای خاص کنید برام. اگر یه روز دلتون شکست و اشک تون جاری شد، اتفاقی که چند وقته به خاطر سنگدل شدنم برام نیفتاده، برام دعا کنید... دعا کنید خدا کمکم کنه... دعا کنید قاصدک...

من هم امیدوارم همیشه سرافراز و عزیز باشید و سفرتون به سلامتی و خوشی و با یه دنیا حاجت روا شده انجام بشه.

در ضمن اگر افتخار بدید و ایمیل تون رو بفرمایید اون مطلب قاصدک رو هم نیز براتون می فرستم.

عذرخواهی می کنم که وقت تون رو گرفتم و اگر ناراحت تون کردم عفو بفرمایید.

به امید خدا...
--------------------------------------------------------------------------------
پاسخ:
سلامم به مینای شهر خاموش...
دوست عزیز برعکس اونکه گفتی که دلت ازسنگه و نمی شکنه، بد جور دلم به درد اومد از دل شکسته و بیقرارت...
من کی ام که بخوام دعایی کنم ویا نصیحتی.!!که خود سخت محتاج دعام و طالب نصیحت..
نامهایی که در آخرپستِ قاصدک کرب وبلا دیدی را حتما با خودم به پابوس مولای عشق برده وملتمس دامان پراز کرامتش خواهم شد.انشاالله
ازیافتن دوست دل آگاهی چون تو خوشحالم وبا کمال میل وافتخار تقاضای لینک دارم..زیاده جسارت است..
التماس دعا....یاعلی مدد

سیدمحمدرضاهاشمی زا ده سه‌شنبه 13 اسفند 1387 ساعت 08:07 http://sheredashti.blogfa.com

سلام قاصدک...صبج به خیر
میشود با کمی مطالعه کار های دیگران ...واز قلب های سا ده تری مثل مثنوی ودوبیتی شروع کرد وانشالله موفق میشوید
با شعر های کوتاه تر شروع کنید استعدادش را دارید...
همینطور که فرمودید مصرع..زندگی وسعت دلهای بهم پیوسته ست..در آخر این قطعه پیامی..از مرحوم مشیری وام گرفته شده بود

سلام وممنون از نوازش صبحـگاهی تون.!!
چشم..حتما سعی میکنم توصیه های ازسر مهرتون را بکار بگیرم.!
لطف عالی مستدام..یاعلی مدد

عبدالحسین انصاری سه‌شنبه 13 اسفند 1387 ساعت 08:58 http://dobaitee.blogfa.com

سلام عزیز
خوشحالم از آشنایی
خوش به سعادتتون
می تونید از شعرا با ذکر نام استفاده کنید
ممنون
در پناه بارون

سلام .ممنون از نوازشت...محتاجیم به دعا..
حتما در صورت بهره برداری از وبت مأخذ را ذکر میکنم..این عادتمه..

کربلایی سه‌شنبه 13 اسفند 1387 ساعت 09:18 http://hivand.blogfa.com

قاصدک عزیز سلام .
.
راستش از وقتی پیغام اولت اومد و گفتی زائری یه بغض عجیبی افتاده توی این گلوم و داره خفه ام میکنه و این احساس رو دفعات قبل که رفقا میومدن برای خداحافظی که برن کربلای آقا این حالت رو تجربه نکرده بودم
میدونی قاصدک شاید یه علتش این باشه که شما داری به نیابت از اونایی که تو راه کربلا کربلا ندیده کربلایی شدن میری زیارت ارباب بی کفن !
به نیابت همه لاله هایی که در فکه . طلائیه . شلمچه . شرهانی . بستان . قله های سرافراز کردستان و ... پرپر شدن و من و شما جای اونا میریم زیارت آقا
این سفر با سفری که بقیه میرن فرق داری اخوی .
.
ما رو فراموش نکنی فقط ( سوغاتی هم یه بغل نفس پاک زوار و یه سبد گل نیایش فراموشت نشه )
راستی میخوام پررویی کنم قاصدک
میبخشی منو ؟
عزیز کربلایی . اگه زحمت نیمشه برات و حلالم میکنی میخوام یه تسبیح تربت که به دست خودت به تمام اماکن متبرکه که مشرف شدید خصوصا ضریح ششگوشه آسمانی ارباب عشق و ضریح باشکوه حضرت ساقی و ایوون طلائی و صحن بابای مظلومشان در نجف آقا امیرالمومنین و ... که مشرف میشید رفتی به همون شهدا که من و شما داریم به رفاقتشون ذوق میکنیم و به همنشینیشون
دعات میکنم تا برگردی به سلامت و سوغاتی منو برام بیاری
.
اگه پررویی کردم منو ببخش . اینی که ازت خواستماینقدر برام باارزشه که این اجازه رو به خودم دادم که ازت بخوام چون شما شاگرد حضرت ابالفضل هستید و به آقا قتدا کردید دیگه این سوغاتی بی نظیر میشه /
.
یاحق
.

سلام کربلایی..ممنون از نوازش مجددت.!
انشاالله که لیاقت پابوسی مولا ابالفضل نصیب گردد مارا بس.اقتداکردن به آن حضرت آرزوی ماست..
در مورد سوغات کربلا هم میسر شدچشم حتما اجابت مینمایم..

هادی دیهیم سه‌شنبه 13 اسفند 1387 ساعت 09:40 http://www.rozebanafsh.persianblog.ir/

اشکالی نداره میتونین استفلده کنین
منم نمیدونم از کیه یه جایی دیدمو خوشم اوم
فقط همینه.
موفق باشی

سلام و ممنون از نوازشت..
بابت جواب صادقانه ات متشکرم..موفق باشی.یاعلی مدد

پیام سه‌شنبه 13 اسفند 1387 ساعت 09:45 http://payam197.blogfa.com

سلام

خوبی

این کاری که هم در اینجا و هم در وبلاگ جواب میدهی خیلی خوبه

اما من وقتم کمه و نمیتونم از این ابتکار هایت بخرج دهم

راستی من هم درباره سیاست بازی بعضی از نظرهایت موافقم و هیچ وقت عضو گروه یا حزبی نمیشوم و فقط تابع مرجع تقیلد و رهبرم هستم

موفق باشی

به امیدظهور

ممنون از نوازشت...
راه و مرام ما پیروی از خط و اندیشه امام خمینی ست وتابع ولایتیم
هرگروهی به این مکتب نزدیکتر باشدحزب وگروه ماست.
واما بعد..کاری به دیگران ندارم،،معتقدم دوستی که برای قاصدک وقت صرف کرده ومورد نوازش قرار میدهد،سزاوار ارزش قائل شدن است،جواب در کامنت و وبلاگ آن عزیز،جبرانی اندک از لطف اوست.دوستی مثل آقاپیام.!!التماس دعا..یاعلی مدد

فاطمه سه‌شنبه 13 اسفند 1387 ساعت 11:08 http://www.omresokhteh.blogfa.com

سلام عزیزم من اپیدم به کلبه غریب من بیا
بدوبیامنتظرم
نشونی وبتوبعداخوبش میکنم ببخشیدشرمنده شدم.
درپناه حق

سلام.ممنون...حتما میآم..موفق باشی..یاعلی مدد

سمانه سه‌شنبه 13 اسفند 1387 ساعت 14:18 http://negineghazal.blogfa.com

سلام
خوش به سعادتت
التماس دعا دارم زیااااااااااااااااااااااد!
قلبمو میدم بهت با خودت ببرش دور ضریح آقا بگردونش !
یادت نره ها!
یاحق

سلام و ممنون از نوازشت...
انشاالله که لیاقت این بار امانت را داشته باشم..التماس دعا..یاعلی مدد

عب سه‌شنبه 13 اسفند 1387 ساعت 16:07 http://301040.blogsky.com

مگه می شه با شما قهر بود؟
http://301040.blogsky.com

سلام.دوست نادیده.
ممنون از حضور توأم با نوازش کوتاه وگذرات.!!
نگفتی...ولی چون دوستت دارم، اسمت را ثبت کردم برای دعاکردن و سلامت را به مولا رسوندن..التماس دعا...یاعلی مدد

zdB سه‌شنبه 13 اسفند 1387 ساعت 20:30 http://zshejazi.blogfa.com/

سلام.
اول اینکه ممنون که به بلاگم سر زدی.
دوم اینکه یه عالمه دعا کنیدا...
سوم اینکه خیلیی دعا کنیدا
4ام اینکه از این خشن تر نمیتونم نوازشت کنم!

سلام.ممنون از لطف و نوازشت..
درجواب یک و دو و سه..میگم حتمأحـتـمـأحــتــمـــأ...بشرطی که شماهم ازدعای خیرتان مارامحروم نسازی...یاعلی مدد

حسام رمضان زاده سه‌شنبه 13 اسفند 1387 ساعت 22:53 http://4231421.blogfa.com

سلام.

زیبا بود اما هنوز جا برای کار بیشتر داشت

رفتین کربلا ما رو هم دعا کنید.

موفق باشید

ممنونم دوست عزیز از نوازشت.
چشم حتما...رباعی های قشنگی داری...موفق باشی.یاعلی مدد

موسوی سه‌شنبه 13 اسفند 1387 ساعت 23:58 http://yamahdiasiretam.blogfa.com/

سلام
قاصدک عزیز! نمی دونم منم توی کربلا یادتون میام یا نه
ولی...
اگه فرصت کردین...
اگه یاد من افتادین...
به بابا امیرالمومنین هم بگین این بنده خدا یه کار مهم باهاتون داره...هرچندکه خودشون میدونن چیه
به اقا امام حسینم یه سلام داغ داغ تنوری برسونین
به اقا حضرت عباس هم بگین آقای خوب خوب خوب من! یادتونه چرا هفت بار دور حرمت طواف کردم؟

سلام.آقاسید زودتر از اینها منتظرت بودم.!!ممنون ازنوازشت.
مگه میشه شما رو فراموش کرد.گفتم که من به دعای فرزندی از سلاله زهرا(س)نیازدارم.پس دعایت را از مادریغ مکن...یاعلی مدد

دردونه چهارشنبه 14 اسفند 1387 ساعت 01:52 http://live-or-dead.blogsky.com

سلام قاصدک . مامان من تازه از کربلا برگشته . خوش به سعادتت . دعا برای ما فراموش نشه لطفا .

التماس دعا!

سلام.ممنون ازنوازشت..
دور اون مادری که از زیارت عشق آمده بایدگشت...
منم درحدتوان دعاگوی(عزیزان مشتاق حضرت دوست)خواهم بود.یاعلی مدد

فاطمه چهارشنبه 14 اسفند 1387 ساعت 10:01 http://www.omresokhteh.blogfa.com

سلام ممنون ازنوازشت ماروقابل دونستی سرزدی.
به سلامتی ،خوش به سعادتتون سلام ماروهم به ارباب برسون
دعاکن دوباره منم بطلبه
التماس دعا
خداپشت وپناهت
دلم برات تنگ میشه.........

ممنون از نوازشت. محتاجم به دعا..
وظیفه بود،سرزدن به دوست عزیزی چون تو..یاعلی مدد

مهدی=-=-دفتر عشق چهارشنبه 14 اسفند 1387 ساعت 11:25 http://www.daftareshghe.blogsky.com/

سلام دوست عزیز خوبی؟[گل]
دفتر عشق به روز شد[گل]
منتظر حضورت هستم[گل]
برقرار باشی و سبز [گل][قلب]

**از عشق نگو برایم ، شنیده ها تکرار است ،
دلشکستن و بی وفایی کار ما عاشقان است!**

ممنون از نوازشت.آقامهدی.
عاشق اگه عاشق باشه تموم عیبهای معشوق را حُسن میبینه.!1
میآم پیشت..موفق باشی..یاعلی مدد

محسن چهارشنبه 14 اسفند 1387 ساعت 11:34 http://sayeh-roshan666.blogfa.com

سلام
دوست با احساس من خوبی
نوشته هات همیشه قشنگن
یه نگاه به وبلاگم بنداز شاید خوشت بیاد

ممنون آقا محسن..شمالطف دارین.حتما میام..برقرارباشی..یاعلی مدد

یونیکورن چهارشنبه 14 اسفند 1387 ساعت 19:22 http://silveraster.blogsky.com

سلام قاصدک خوش خبر.

اول. ادب اقتضا می‌کنه که به خاطر آشکار نکردن دو تا از نظرات شما در وبلاگم پوزش بخوام. دوست دارم برای خودم نگه‌شون دارم البته با اجازه‌ی شما...

دوم. آدرس وبلاگ آدینه‌ها : www.AdineHa.blogsly.com

سوم. ممنونم از لطف فراوان‌تون به بنده.

چهارم. همیشه شاد و سلامت و پیروز باشید.

ممنون از نوازشت..هرچی فکرمیکنم حرفی که قابل نگه داشتن زده باشم،نزدم،،جزحرف دل..که اون هم درحقیقت نوعی درس پس دادن بود.
زیاد در بند این نیستم که چرا آشکار نشده..هرجورصلاح میدونی..
آدینه ها رو حتما بهش سر میزنم،چون آدینه،روز بیقراریه وچه بهتر که در کنار دلدادگانی چون شماباشم..دلم تنگ میشه برا صداقت و یک رنگیت پس بیشتر سراغ مابیا..یاعلی مدد

امین شیرزادی چهارشنبه 14 اسفند 1387 ساعت 21:26 http://sukootestan.persianblog.ir/

سلام. خوش به سعادتتان والتماس دعا....
اگه دلتون اونجا شکست اسم ما رو هم توی اون حال وهوا یادت نره. یاعلی مدد

ممنون استاد..!!
اسمت ثبت شد.حتما یادم هست..موفق باشی..یهعلی مدد

zdB چهارشنبه 14 اسفند 1387 ساعت 22:01 http://zshejazi.blogfa.com/

هر سری کامنت هامو چک بلاگم رو چک میکنم و کامنت هاتو میبینم کلی خوشحال میشم!

سلام.شما لطف دارید.منم خوشحالم که دراین دنیای مجازی دوستی چون ترا یافتم.....یادی ز دل شکسته ام کن..موفق باشی...یاعلی مدد

بی قرار چهارشنبه 14 اسفند 1387 ساعت 23:32 http://biqarar.blogsky.com

سلام
آقا دلم رفت کربلا.
اگه اونجا حال خوشی داشتی ما رو هم دعا کن...
یا علی مدد

ممنون از نوازشت..قربون اون دلهای بیقرار..!!
حتما یادم هست.بی قرار.!!..یاعلی مدد

پیام پنج‌شنبه 15 اسفند 1387 ساعت 02:02 http://payam197.blogfa.com

سلام


خوبی

منم گفتم کارتون حرف نداره


واگر وقت داشتم از ابتکارت استفاده میکردم

حالا کی میری و کی برمیگردی

سوغاتی یادت نره

موفق باشی

به امیدظهور

سلام و ممنون از نوازشت..می بینم که تو هم شب زنده دارشدی.!!
آقا پیام ما درس پس میدیم...
انشاالله 15فروردین به مدت یک هفته از دست ما راحتی.!!
سوغاتی هم چشم،یه تسبیح ویا مُهر تربت طلبت..!!
برقرارباشی...یاعلی مدد

مهدی=-=-دفتر عشق پنج‌شنبه 15 اسفند 1387 ساعت 11:21 http://www.daftareshghe.blogsky.com/

سلام دوست عزیز
نه ناراحت نشدم
خیلی چیزا رو به دل نمیگیرم
مرسی از حضورت
موفق باشی

سلم.آقا مهدی.چون دوستت دارم و میخوام هر روز اون بالاها ببینمت اون حرف ها رو زدم..
بازم ممنون ازحضورت و معذرت اگه ناراحتت کردم...یاعلی مدد

یونیکورن پنج‌شنبه 15 اسفند 1387 ساعت 13:03 http://silveraster.blogsky.com

سلام قاصدک خوش خبر.

یونیکورن همون صباست. اما معنی‌ش یه چیز دیگه‌ست. یونیکورن یه اسب افسانه‌ای استش. همون تک شاخ ِ سفید. تو بعضی از قصه ها هم نیز گفتن که پرواز هم می‌کنه. اما مهم اینه که یه اسب سفیده... من هم به شدت اسب‌ها رو دوست می‌دارم.

ممنون از اینکه به دنیای پیچیده‌ام سر می‌زنید همیشه. شاد و پیروز باشید.

سلام.ممنون از یادآوریت..چه کار کنم این بیسوادیِ رسواکننده را.!!!
غرض عرض سلام و جویای حالت بود که حاصل شد..
یاعلی مدد

***فقط دخترا*** پنج‌شنبه 15 اسفند 1387 ساعت 14:06 http://www.just-girl3000.blogfa.com

سلام.
مرسی اومدی.و خوب کاری کردی یاالله گفتی.
وبت خیلی قشنگه.بازم بیا

ممنون از نوازش دختر خوبی مثل تو.حتما بخوام بیام سراغت با یالله میام!
بازم پیش ما بیا...موفق باشی..یاعلی مدد

قاصدک پنج‌شنبه 15 اسفند 1387 ساعت 19:46

سلام.دوست عزیز،غریبه،مالک وبلاگ:
http://tatan11.blogfa.com/
از آنجاکه در نوازشتون بیش ازحد از بندهءحقیر تعریف نمودید،لذا با عرض معذرت، نوازشتون را حذف کردم..
ممنونم از این همه لطف..برقرارباشید..یاعلی مدد

منتظرالمهدی شنبه 17 اسفند 1387 ساعت 06:22 http://www.montazerolmahdi.mihanblog.com

سلام کاش قسمت ما هم میشد. رفتی اونجا حتما ما رو هم دعا کن انشاء الله که به سلامت بری و یرگردی.
هو علی مدد

سلام.ممنون از نوازشت..انشاالله که نصیب همه بشه وبقول معروف بامعرفت زیارت کنیم..چشم شما رو هم یادم نمی ره..یاعلی مدد

پیام یکشنبه 18 اسفند 1387 ساعت 08:47 http://payam197.blogfa.com

سلام

خوبی

نظر خصوصی داده بودی نمیشد به نمایش گذاشت وگرنه به نمایش میگذاشتم

البته من با نظرت موافقم که نباید با این نادان ها بحث بی مورد کرد

اما دلایلی دیگری هم میشه مطرح کرد

اول اینکه امر به معروف و نهی از منکر واجب هست

دوم اینکه ما هم درمقابل این افراد حرفهای منطقی و مستندی میتوانیم بیان کنیم و واقعیت رو به کسانی که شبهه ایجاد میکنند نشان دهیم تا نگویند اینها بیمنطق هستند و حرفی ندارند

همینطور که هنوز نتونست جوابم رو بدهد

باز هم ممنون از لطفت

موفق باشی

به امیددیدار

سلام.ممنون از لطفت ولی آقا پیام.فکرکنم امربه معروف هرجایی جایز نباشه..نمیدونم شاید من اشتباه کنم.به هرحال موفق باشی..
یاعلی مدد

فاطمه یکشنبه 18 اسفند 1387 ساعت 10:41 http://www.omresokhteh.blogfa.com

سلام دوست عزیزم
درباره اپ جدیدم نتونستم طاقت بیارم که بعضیهابه خودشون جسارت میدن که به مقدساتمون توهین بکنند.
منم باشماموافقم که نبایدبهشون اجازه بدیم که عرض اندام بکنند.
من باب یه هشداربودکه بدونه افرادزیادی هستندکه نمیتونن این توهینهاروتحمل بکنن.
ممنون ازنوازشتون این افرادتاریخ مصرفشون گذشته
به امیدظهور اقا
نمیدونم جرانشونیتون درست واردمیکنم دوباره اشتبا ه میشه؟
بازم سربزن
التماس دعا
یاعلی

سلام و ممنون ...پاسخ مفصلی داشتم که برات در وبلاگت گذاشتم..موفق باشی.یاعلی مدد

سایه یکشنبه 18 اسفند 1387 ساعت 18:12 http://sokoot-ta-abadiat-72.blogfa.com

سلام قاصدک خانم
خوبید
شرمنده که دیر اومدم
در عوض با یه آپ خوشکل اومدم
بیا پشیمون نمیشی گلم

سلام.ممنون .آقا سایه.!!!!
یه بار دیگه هم برات پیغام گذاشتم ولی معلومه که اصلا نخوندی!!!
نمیدونم چرا بعضی ها کامنتهاشون را وقت نمیذارند مطالعه کنند.؟!!
بازم ممنون سرزدی.میام و بقیه شو اونجامیگم..یاعلی مدد

خانوم موسوی دوشنبه 19 اسفند 1387 ساعت 02:34 http://yamahdiasiretam.blogfa.com/

سلام
دوست من! بدجوری دلمو هوایی کردین
قصه من و اون طواف هم یه رازه بین من و حضرت سقا
نمی دونم سفرتون شروع شده یا نه
در پناه حق
التماس دعا هزار هزار هزار بار

سلام.حاج خانم موسوی..ببخشید قبلا بجا نیاوردم.
نامتان را جهت یاد در حرم مولا درپست قاصدک کرب وبلا ثبت نمودم.
دارم مهیا میشوم،انشالله فروردین عازمیم...
ممنون از نوازشتان.گه گاه لطفتان را از قاصدک دریغ نفرمایید.
التماس دعا..یاعلی مدد

پیام دوشنبه 19 اسفند 1387 ساعت 08:21 http://payam197.blogfa.com

سلام

خوبی

بابت عکس من در خدمت هستم

قابل شما رو نداره

البته باید سوغاتی هم سفارشی بیاری

پیام دوشنبه 19 اسفند 1387 ساعت 08:28 http://payam197.blogfa.com


قبلا یکی هر روز به وبلاگم میامد مطالبی مثل این فرد برایم نظر میکذاشت البته وبلاگ نداشت

در این چند روز بغیر از این فرد به وبلاگ یک بهایی هم رفتم و نظر دادم

اینها روش جدیدی پیش گرفتند و میخواهند بقول خودشون منطقی بحث کنند و معمولابا احساسات طرف مقابل مخصوصا خانمها بازی میکنند و اگر حرفی بزنی در مقابل میگن شما توهین میکنید و غیره

بعضی وقتها باید جواب داد و بعضی وقتها هم بهترین راه سکوت است

اما علی(ع) میفرماید با نادان بحث بیهوده نکنید چون عقل و دینتان راضایع میکند

سلام.آقاپیام.گفتنی ها رو تو وبلاگت گفتم..
فقط جهت تکمیل و درجواب حدیث مولاعلی(ع) اضافه میکنم:
قال الامام زین العابدین(ع)...الحَمدُلله الّذی جَعَلَ اعدانا مِنَ الـحُمَقاء....
موفق باشی...یاعلی مدد

فاطمه دوشنبه 19 اسفند 1387 ساعت 09:42 http://www.omresokhteh.blogfa.com

سلام نازم خوبی؟
ادرستتودرست کردم که دیگه نگی اشتباه نوشتم.
این نظرخصوصی خودشمابودکه فراموش کردین عمومیش کنیدمنم به خاطرهمین حرفابودکه اپ کردم تاحساب کاردست بعضیابیاد.وبرداشت دیگه ای ازحرفای اقاپیام نکنید.
ممنون ازابتکارتون منم موافقم.
یاعلی.

سلام.ممنون از لطف ونوازشت..
پستِ خودتون بود ومن فقط تأییدکردم..
از پیام دلگیر نیستم چون دوست خوبیه..
یه شوخی بود که به خودش هم گفتم..
بخاطر آدرس هم ممنون....یاعلی مدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد