*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

بدون شرح و عاجز از بیان!!!

مطلب زیر عینا از سایت دکتر مهدی خزعلی فرزند آیت اله خزعلی گرفته شده

(نقل مطلب الزاما به معنی تایید مطلب نیست)

جانبازی در آتش و جانبازی در زنجیر !


دیروز با فرزندم محمد به عیادت پالیزدار رفتیم، در اتاقی بسیار محقر سه نگهبان زندان دور تخت او را گرفته و دو نگهبان در بخش مراقب بودند، نمی دانم این جانباز بسیجی چقدر خطرناک است، او که جانش را برای حفظ نظام در کف گرفته بود، اوکه نظام مدیون اوست، او که مسئولین تخت و عمامه و جان و مال و ناموس خود را مدیون امثال اویند، چرا امروز این اندازه خطرناک شده است، با همه این تمهیدات امنیتی، باز پای او را به تخت زنجیر کرده بودند، بسیار لاغر و نحیف شده بود، اما مردانه سخن می گفت، دیدن یک همرزم بسیجی در زنجیر دشوار است، بیاد دارم در جبهه ها خود را آماده شهادت ، جراحت و معلولیت کرده بودیم و سخت ترین چیزی که آزارمان می داد اسارت بود، اما باز با یاد امام سجاد(ع) و زینب کبری (س) آنرا هم پذیرفته بودیم، اما هرگز تصور نمی کردیم کسانی زنجیر به پایمان ببندند که به واسطه ما بر مسند نشسته اند و آقایی می کنند!   فرزندم را برای دو چیز همراه بردم : اول ، این که قهرمانش را ببیند، و بداند سردار ، دلاور و قهرمان واقعی کیست، او قهرمانش را در زنجیر دید !دوم ، برای این که آماده باشد و روزی اگر مرا در غل و زنجیر دید، روحیه خود را نبازد، به او گفتم : محمد جان ؛ نوبت من هم می رسد، باید آماده مبارزه باشی، و مطمئنم او در دوران بازداشت سایت مرا اداره خواهد کرد، و امید وارم آزادی خواهی و مبارزه با استبداد از همین 14 سالگی در او شکل بگیرد.   امروز در اخبار دیدم، جانبازی در مقابل مجلس خود را به آتش کشید، تصویر او در میان شعله های آتش ، در دلم آتشی افروخت، با خود گفتم : اگر خود را به آتش نمی کشید او را به زنجیر می کشیدند چون عباس! و برای ما سوختن به مراتب از اسارت آسان تر است.! 

برگرفته از وب سایت دوست و برادر عزیزم:علی (روزنوشت های جانبازی

یاعلی مدد 

نظرات 10 + ارسال نظر
اس ام اس کده یکشنبه 25 اسفند 1387 ساعت 02:54

سلام دوست عزیز وب خوبی داری
خوشحال می شم به منم سری بزنی

-------------------------

اگرم با تبادل لینک موافقی منو با اسم

^ اس ام اس فلسفی | اس ام اس کده smskade ^

لینک کن بگو تا منم لینکت کنم
www.smskade.ir

سلام.ممنونم..لینک شدید..یاعلی مدد

محمد یکشنبه 25 اسفند 1387 ساعت 03:29 http://sokhteh.blogfa.com

سلام ممنون ازراهنماییت.ایشاا...خدا بهت طول عمربده.ممنون که لینک کردی اگه میشه به اسم زهرچه غیریاراستغفرا... لینک کن.اگه دوست داشتی تویوبلاگ ماعضوشوتاهروقت آپ شدیم بهت اطلاع بدیم درضمن در نظرسنجیمون هم شرکت کن.یاعلی

محمد یکشنبه 25 اسفند 1387 ساعت 04:34 http://sokhteh.blogfa.com

سلام نجدد بله شب نشینی از علی یاد گرفتیم ایشاا... نماز شبشم یاد بگیریم.یا علی.

سلام.انشاالله...دعای درحق ما یادت نره...یاعلی مدد

محمد یکشنبه 25 اسفند 1387 ساعت 04:48 http://sokhteh.blogfa.com

راستی اسم ماروتو لینکت اشتباه نوشتی باید بنویسی (زهرچه غیر یار استغفرا...)ممنون

سلام.شرمنده...چشم..التماس دعا...یاعلی مدد

سودابه یکشنبه 25 اسفند 1387 ساعت 10:05 http://sangesabor.blogfa.com

سلام دوست گرامی

واقعا جای تاسف داره !

اجرشان با اقا امام حسین

موفق و پیروز باشید

سلام.ممنون از نوازشتون.
از آنجا که عاجز بودم از بیان،،لاجرم به نقل قول بسنده کردم که خود گویا بود...یاعلی مدد

یونیکورن یکشنبه 25 اسفند 1387 ساعت 10:13 http://silveraster.blogsky.com

سلام جناب قاصدک.

من اسم این آقا رو شنیدم (آقای خزعلی) اما نمی دونم کی هستن و چه می کنن.

در مورد این مطلب هم... خب نه به این شدت، اما دیدم که اتفاق های خیلی بد و رفتارهای فوق العاده ناشایستی با بعضی از جانبازها میشه و دل من همیشه برای مظلومیت این عزیزان می تپه. امیدوارم اونهایی که باید بشنون گوش هاشون رو باز کنن. به گفته ی امام خمینی مشکل امروز ما اینکه که اون هایی که باید ببینن کور و اون هایی که باید بشنون کر شدن...

خدا عاقبت ما رو با این کر و کورها به خیر کنه! آمـــــــــــــــــین !!

شاد و سلامت باشید.

سلام.دوست من..
نگاه نکردم که کی گفته! بلکه خبر برایم متاسفانه جالب بود..!!
کو گوش شنوا.؟.دیدی یه خبرم به من بده..موفق باشی..یاعلی مدد

محمدوعلی دوشنبه 26 اسفند 1387 ساعت 05:17 http://sokhteh.blogfa.com

راستی یادم رفت اینم سوغاتی من به امام حسین حتمابدی
کربلاخواهی اگراز زینب کبری بگیر چون کلیدکربلا دراختیار زینب است.

محمدوعلی دوشنبه 26 اسفند 1387 ساعت 07:27 http://sokhteh.blogfa.com

شرمنده ها ولی نگفتی کی میری الان تازه گفتی فروردین پیش شماره کرمانشاه.داشته باش شاید روزی به درد خورد.شما با سید نبودی من می دونم چی بود؟

سلام...شرمنده....
یه بار دیگه برو میبینی که گفتم....
بقیه شو متوجه نشدم....یاعلی مدد

محمد سه‌شنبه 27 اسفند 1387 ساعت 05:15 http://sokhteh.blogfa.com

من برم تا پیش خالقم وبیام.فعلا یا علی

سلام...التماس دعا...یاعلی مدد.شب زنده دار...

محمد سه‌شنبه 27 اسفند 1387 ساعت 05:53 http://sokhteh.blogfa.com

سلام حاج محمد خوبی عجب سوتی دادی ای ول؟ازدستت ناراحتم چون فکرنکم آپ آخرمو بادقت تا اخرنخوندی مطمینم چون گفته بودم اینجانظرندید فقط دعاوآرزوتون رو بگید اما تو...می دونی گفتم چراشما زنگ زدی اخه شمره تهران افتاد تازه بر نداشتم اصلا شماره غریبه بز نمیدارم .این یه بارمی بخشمت میزارم بیای وآپم رودوباره بخونی ومجدد نطر بدی منتظرم.اینم مال تو.گفتم شبی به مهدی اذن نگاه خواهم گفتاکه من هم از تو ترک گناه خواهم گفتم که روی ماهت ازمن چرا نهان است گفتاکه خود حجابی ورنه رخم عیان است

سلام..دوست من حالا دیدی چه حالی داره یکی بیاد و تعریف کنه ولی ندونه چی گفتی..
ولی من خوندم...
بابت شعر ممنون...اسم من قاصدکه..!! مطمئنی درست اومدی..!۱
یاعلی مدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد