*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

مبارکباد،میلادرحمةللعالمین...

 

 

در روزگارانی که در سرزمین حجاز،مردان و زنان ستم دیده،

قربانی وتحت سلطهءمثلث زر و زور و تزویربودند

چه بسیاردخترانی که زنده به گور گشتند تابیرق جهل،

بر فراز قبایل وحشی همچنان دراهتزاز باشد...

آری! در چنین هنگامه ای وعده خداوند بر رمل و اسطرلاب چیره گشت

وعابدِ نصرانی گواهی داد که: 

 احمد به عرصه آمد 

درآن شب تمام بتهاسرنگون شدند و ۱۴ کنگره کاخ کسری درمدائن فرو ریخت.

آب دریاچه ساوه در زمین فرو رفت و آتشکدهء هزار ساله فارس،خاموش گردید.

ربّ ِمتعال رحمتش را بربندگان کامل گردانیدوآمدآن رحمة ٌللعالمین...

خجسته میلادِ،آخرین فرستاده الهی، 

رسول مهربانی،اَبـَالزهرا،محمّدمصطفی(ص) و  

زادروز بنیانگذارمکتب تشیّع،صادق آل رسول الله،امام جعفرصادق(ع)

برعموم مسلمانان خداجوی،فرخنده ومبارک باد. 

  

 یارسول الله،مدد

 

مگر یتیم نبودی خدا پناهت داد 

 

خدا که در حرم امن خویش راهت داد
 

هجوم جهل و خرافه، هجوم تاریکی...خدا پناه در آن دوره سیاهت داد
 

خدا، خدا و خدا، آن خدای بی مانند...همان که عصمت پرهیز از گناهت داد
 

همان که جان نجیب تو را مراقب بود 

 

همان که سینه خالی  زاشتباهت داد
 

توان و توشه به پایان رسیده بود، ولی...خدا رسید به فریاد و زاد راهت داد
 

بگو که نعمت پروردگار پنهان نیست...خدا که دست تو را خواند و دستگاهت داد
 

خدا که چشم تو را با نماز روشن کرد 

 

خدا که فرصت تشخیص راه و چاهت داد
 

چقدر واقعه آسمانی و شفاف...خدا به یمن دعاهای صبحگاهت داد
 

خدا که عاقبتی خیر و خوش عطایت کرد...خدا که آینه را نور با نگاهت داد
 

قسم به روزکه خورشید شمع خانه توست 

 

قسم به شب که خدا برتری به ماهت داد
 

خدا که اشک تو را جلوه  گهر بخشید...خدا که شعله روشن به جای آهت داد
 

خدا که جان تو را از الهه ها پیراست...خدا که غلغله قوم لااله ات داد 

 

یتیم آمده ام، مانده ام، پناهم ده 

 

مگر یتیم نبودی خدا پناهت داد 

 

باتشکر از دوست عزیزم (آقا محسن) بابت ارسال این شعر زیبا..  

 التماس دعا...یاعلی مدد

نظرات 34 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 25 اسفند 1387 ساعت 06:07 http://helal.blogsky.com/

ولادت نبی اعظم برشما مبارک

سلام.ممنون از حضورت...همچنین بر شما...یاعلی مدد

فاطمه یکشنبه 25 اسفند 1387 ساعت 09:27 http://www.omresokhteh.blogfa.com

سلام
خوبی؟
ممنون ازنوازشت
شعراخری ماله خودم بودمنکه اسمموزیرش حک کرده بودم
منم میلادپیامبروبه شماوهمه دوستان عزیزم تبریک میگم
درپناه حق
یاعلی

سلام..ممنون ازنوازش و حضورت...
خوشحالم که تو هم به نظرات دوستان به دیدِ نوازش مینگری!!!
منظورم شعر(بی کسی )بود..!.نگفتی اثر ِ کیه..؟!!.تا بعد...یاعلی مدد

یونیکورن یکشنبه 25 اسفند 1387 ساعت 10:14 http://silveraster.blogsky.com

سلام مجدد.

جناب قاصدک بی اغراق عرض می کنم شعرتون فوق العاده بود. مخصوصا بیت آخر حسابی به دل من نشست.
یتیم آمده ام، مانده ام، پناهم ده/ مگر یتیم نبودی خدا پناهت داد

من بلد نیستم شعر بگم. شعر هم دوست ندارم زیاد. اما بعضی از شعرها واقعا دل نشین هستن و روح آدم رو مصفا می کنن. واقعا دست تون درد نگیره!

عید زیبای شما هم نیز مبارک. هم نوروزش، هم امروزش!!

شاد و سلامت باشید.

سلام و ممنون از نوازشت...
وقتی این پست را مینوشتم،مطمئن بودم بیت آخرش حامل ِ پیامی از تو دوست گرامی میشه.!!!
ولی دوست من!.شاعر این شعر را نمیشناسم..دوست داشتم مال من بود..بخصوص بیت آخرش.!
.
یتیم آمده ام، مانده ام، پناهم ده...مگر یتیم نبودی خدا پناهت داد
.
اندک شعرهای پر ایرادِ حقیر در پایان امضای قاصدک را داراست..
این تک بیت را که بعنوان حسن ختام تقدیمت میکنم ...اثرحقیره!!!
این بنده حقیر است که ثنا گوی تو باشد
.....................................آنجا که خدا هست ثنا گوی محمّد(ص)
موفق و برقرار و شاد باش که آرزویم این است...یاعلی مدد

سودابه یکشنبه 25 اسفند 1387 ساعت 10:20 http://sangesabor.blogfa.com

سلام قاصدک عزیز

ممنون از حضور پر مهرت و لطف بینهایتت همیشه دعا گویت هستم


ماه فرو ماند از جمال محمد

سرو نباشد به اعتدال محمد

قدر فلک را کمال و منزلتى نیست

در نظر قدر با کمال محمد

میلاد پیامبر اکرم و امام صادق (ع) تهنیت باد

سلام..ممنون...
از شما همین دعا به ما برسه، لطف بزرگیست...
موفق و موید باشید...یاعلی مدد

سوسن یکشنبه 25 اسفند 1387 ساعت 10:35 http://sogandenik.blogfa.com

سلام دوست گرامی عیدبزرگ احمدی بر شما مبارک واقعا روز بروز وب شما زیبا تر وپر بارتر میشه مخصوصا تصاویر زیباتون دست گلتون درد نکنه ما هم لذتشو میبریم خدا قوت

جهان را حق به عشقش آفریده
وجودش کلِ هستی را خریده
بگویم از مه رویِ محمّد
کسی زیباتر از او را ندیده

میلاد نور مبارک

سلام و ممنون...
این نظر لطف شماست...درحقیقت دارم درس پس میدم...
بازم بیا و سرافرازم کن...یاعلی مدد

منتظرالمهدی یکشنبه 25 اسفند 1387 ساعت 11:26 http://www.montazerolmahdi.mihanblog.com

سلام از اینکه به یاد ما هستی ممنونم و این عید بزرگ را به شما تبریک عرض می کنم مطلب زیبایی بود. با اجازه شما یک نسخه از این مطلب را با ذکر آدرس در وبلاگ خود قرار دادیم.
یا علی ممد
خداحافظ

سلام و ممنون از نوازشت..
شما صاحب اجازه اید..!!
اومدم و دیدم امانت داری شما را...
باتشکر و آرزوی ایامی خوش برایتان...یاعلی مدد

محمد یکشنبه 25 اسفند 1387 ساعت 12:14 http://sokhteh.blogfa.com

دانی که چرا خانه حق گشته سیه پوش زیراکه خدا هم عزادار حسین است

سلام...ممنون///
فکر میکنم این نوازش را برای پستِ(قاصدک کربلا)نوشتی!!!مگه نه؟!!!
یاعلی مدد

مهدی=-=-دفتر عشق یکشنبه 25 اسفند 1387 ساعت 13:55 http://www.daftareshghe.blogsky.com/

سلام خوبی؟
ولادت حضرت محمد(ص) بر شما مبارک
موفق باشی

سلام و ممنون از حضورت...
امید که برشما هم مبارک باشد...یاعلی مدد

مهدی=-=-دفتر عشق یکشنبه 25 اسفند 1387 ساعت 13:55 http://www.daftareshghe.blogsky.com/

سلام دوست عزیز خوبی؟[قلب][گل]
دفتر عشق عاشقانه تر از همیشه به روز شد[گل]
منتظر حضور سبز شما هستم[گل]
شاد باشی[گل]
[قلب][قلب][قلب][قلب][قلب]
عشق به من نفسی دوباره داد، مرا نجات داد از سراب تنهایی!
عشق به من روح شاعرانه بخشید، به من دو بال داد تا پرواز کنم به آسمان آبی قلبت!اگر تو را دارم ، اگر اینک به تنها آرزویم رسیده ام به خاطر وجود پر مهر تو است که دیگر نیازی ندارم وقتی تو تکیه گاهی برای لحظه های زندگی ام باشی!
[قلب][قلب][قلب][قلب][قلب]

سلام...ممنون از خبر به روز شدنت.!!!
امید که همواره عاشقی صادق باشی...یاعلی مدد

سهیل یکشنبه 25 اسفند 1387 ساعت 16:33 http://unilove.persianblog.ir

سلام.من متوجه منظورتون نشدم چون نوشتتون کامل نبود.اگه ممکنه بیشتر توضیح بدید.راستی کمی به اطلاعات تاریخیتون بیافزایید چون قبل از محمد پدربزرگش قوانینی رو در قریش به اجرا در آورد ارقبیل زنده بگور نکردن دختران .ممنوع بودن خوردن شراب و ... .در اون زمان زن جایگاه بالایی داشت این رو میشه از جایگاه هند در میان اعراب فهمید.

سلام..آقا سهیل..
ممنون از حضور همراه با درنگ وادبت در قاصدک.!!.
قبول کن سخته برام بخوام اون سخنان ِپراکنده را دوباره و مفصل توضیح بدم..
سهیل جان.!.تا آنجا که من اطلاع دارم عبدالمطلب بعنوان بزرگ طایفه قریش و کلیددار کعبه(خانه خدایان )بود وفکرنکنم قوانینی را وضع کرده باشد(البته بازم میگم:اطلاعات من اینه)در قبایلی که بصورت ملوک الطوایفی اداره میشود یکنفر به تنهایی قادر به لازم الاجرا کردن تصمیمی نیست مگربصورت شورایی و اصطلاحا ریش سفیدی!!
با این وجود وادارم کردی به تحقیق بیشتر..
آقاسهیل.!.چرا از اندک زنان دوران جاهلی فقط از(هند) نام بردی؟!.
خوب منم در مقابل سمیّه را مثال میزنم..!!به رنجها و عاقبت کارش که واقفی.؟؟!!
ضمن تشکر مجدد ازحضورت..یاعلی مدد

بی قرار یکشنبه 25 اسفند 1387 ساعت 17:32 http://biqarar.blogsky.com

سلام
ولادت اسوه حسنه و رحمه للعالمین و همچنین صاحب مذهبمون بر شما مبارک
یا علی

سلام.ممنون از نوازشت...
همچنین مبارک باد برشما...
موفق باشی....یاعلی مدد

محسن یکشنبه 25 اسفند 1387 ساعت 18:07 http://sateh-roshan666.blogfa.com

دستهای خالی . . .

توی ازدحام و شلوغی شهر

واین روزگار بی رحم

اینجا که من از همه چیز بریدم

تو باز هم می گویی بنویس ؟؟؟

چطور می شود

رویاهای وهم آلود بارانی

فریادهای پسرکی لال

وخمیازه های بی پایان ساعت را نوشت

چطور می شود

محبت را

پشت میله های سپید

سیاه این روزها زندانی کرد

نگاه حسرت یک کودک

وگریه های پنهانی یک مرد

شکست دل یک زن

نه نمی شود نوشت

من تنها می توانم

میان حلقه های دود سیگار

با همین دستهای خالی

واژه های خسته و تکراری را

از شانه هایت بتاکانم . . .


سلام خوبی؟
اینم مفصل خوبه ؟
بازم بیا

سلام...
با اینکه قبلا در یکی از پستهات خونده بودم ولی بابت ارسال پست خصوصی ممنون و متشکرم...یاعلی مدد

فاطمه یکشنبه 25 اسفند 1387 ساعت 22:14 http://www.omresokhteh.blogfa.com

سلام
خوبی؟
من اپم .منتظرنوازشتون
یاعلی

سلام..ممنون...
پست جدیدت درمورد عشق را خوندم و پاسخ را برات در وبلاگت گذاشتم...
موفق باشی..حاج خانم.!!!.یاعلی مدد

قاصدک دوشنبه 26 اسفند 1387 ساعت 01:18 http://m-ghasedak.blogfa.com

سلام دوست من.خوبی؟
پیشاپیش چهارشنبه سوری رو بهت تبریک می گم.
ممنون که خبرم کردی.خیلی زیبا بود
من آپم...با تاریخچه ی چارشنبه سوری آشنایی داری؟
بهم سر بزن.خوشحال می شم.
شاد باشی
بای[گل][بدرود]

ممنون ..قاصدک عزیز ِ قاصدک.!!!
خوشحالم که به تاریخ پر از رمز و راز این کهن مرز و بوم میپردازی..
حتما میام...موفق باشی...یاعلی مدد

محمدوعلی دوشنبه 26 اسفند 1387 ساعت 03:33 http://sokhteh.blogfa.com

سلام خوش به سعادت رفتی کربلا دوچیز می خوام فقط به یادم باش.ودیگری به امام حسین بگو پس من چی همه اومدن من کی؟راستی اجازه واسه چی متوجه نشدم

سلام.ممنون..
نامت را در پایین پست قاصدک کرب وبلا ثبت کردم تا در جوار مولا یادت باشم..
منم هر وقت کسی عازم کوی یار بود با حسرت بدرقه اش میکردم.گفتم که آرزویی بیست ساله برآورده شد..از اون روزایی که یه عده جوون سینه چاک سرودند که:
کربلا کربلا ما داریم می آییم..!!ورفتند و به وصال رسیدند..
...
یاعلی مدد

محمدوعلی دوشنبه 26 اسفند 1387 ساعت 05:12 http://sokhteh.blogfa.com

سلام الان می خوام برم نماز بخونم.ممنون که اسم وبلاگ مارو قابل دونستی.من خودم۲سال ازاین عمرم رو شاگرد سیدجوادذالر بودم یعنی به لطف اهل بیت سید مارو مداح کرد.اینم شمارمه ای شاید نیازشد۰۹۳۵۴۴۱۰۷۰۴-۰۹۱۸۷۲۳۲۷۷۹-برام دعاکن خیلی گیرافتادم ساده بگم خسته شدم وامسال خیلی سال بدی بود.نمی دونم چراهرچی بخدا میگم عنایتی نمیشه.خدانکنه که سال جدید هم مثل امسال بشه وگرنه مجبور میشم...بی صبرانه منتظر شعرتم.حالا کی میری؟برام چی میاری؟

سلام.قبول باشه...
خدا رحمت کنه مرحوم سید ذاکر را..
آدمی که از حال خودش راضی باشه مستوجب خسرانه.!!!
انشاالله سال جدید برات پر برکت باشه..
گفتم که نیمه فروردین..نکنه نخوندی پست مربوطه را.؟!!
سوغات هم دعا کن پام برسه .... چشم...!!
دعا یادت نره...یاعلی مدد

رضا دوشنبه 26 اسفند 1387 ساعت 05:48 http://island1383.persianblog.ir

سلام بر شمادوست عزیز و گرامی
ضمن تبریک میلاد باسعادت نبی اکرم صلی الله علیه وآله و امام جعفر صادق علیه السلام خدمت شما دوست عزیز و تبریکات وبرکات خاص برای آغاز سال جدید و با امید داشتن سالی پر بار ووبا سلامتی دین ودنیا برای شما ودوستان حاضر در این مکان مجازی ......
پیش پای نو بهارم، بامن از گلها بگو ............
پشت پرچینهای باغ از رقص بلبلها بگو.........
از شمیم عطر گلها زباغستان دل بگو ........
از شقایق های عاشق ، عطر سنبلها بگو .....
از غرور غنچه امید و این دلهای وابسته بگو .......
با من از رگبار باران بیقراریهای ابرها بگو .......
از تلاطمهای دریا ، صبر ساحلها بگو ........
از پرپر شدن هزاران گل در این خاک بگو .....
بازهم از ریشه جوشان این گلها بگو .......
از لب خندان اشک شوق گلهای سرخ بگو .....
کاروان گل رسید ، از عشق محملها بگو ...........
از گل محمدی که می راند مرا تا خاطره بگو ......
از من و تو ، شعله جانسوز محفلها بگو .........

سلام و ممنون از نوازش صبحگاهیت.!!
شعر گونه زیبایی بود..گرچه بعضی جاها می لنگید..ولی مهم اینه که حرف دله و لاجرم جایی جز نشستن بردل نداره...
وب زیبایی داری...بازم بیا...منم میام...یاعلی مدد

محمدوعلی دوشنبه 26 اسفند 1387 ساعت 07:40 http://sokhteh.blogfa.com

گفتم شماها باسیدنبودید ونمی دونید که سید چه مردی بود من با سید تواین۲سال تویه خونه بودم.یه سوال میپرسم ببینم جوابشو بلدی؟خم گشت سرنگون و یکینقگه زان بریخت٬هوش از مدهوش رفت و هردو عالم مست شد.اگه میشه یه یادیم از عشق ما شهید زین الدین هم بکن.

سلام...شعرت مفهوم نبود ...
شهید زین الدین اهل قم بود..باشما هم...؟!!!
کجا یادش کنم ؟! حتما کربلا..!!.. سعادت باشه حتما....

پیام دوشنبه 26 اسفند 1387 ساعت 07:55 http://payam197.blogfa.com

سلام

خوبی

پست قبلی ات رو خیلی تند رفتی

پسر های اقای خزعلی چرا زمان انتخاب پدر طرفدار احمدی نزاد بود و خودش طرفدار رفسنجانی؟؟؟

اون که جلوی مجلس خودکشی کرد معتاد بود و نه جانباز

جانباز هیچوقت خودسوزی نمیکنه

موفق باشی

به امیددیدار

سلام.آقا پیام.اولا که در بالای پست قیدشد(نقل مطلب الزاما به معنی تایید مطلب نیست)
ثانیا.اینجا ستاد تبلیغاتی آقای خاتمی،رفسنجانی ویا احمدی نژادنیست وآدرس را اشتباه آمدی.!
ثالثا.مستنداتت برام جالب بود.خداوکیلی هیچ شناختی از دکترخزعلی ندارم ولی مگر درکشوری که داعیه مردمسالاری دینی دارد امری بعید است وناپسند که پسری به کاندیدایی برخلاف رای پدر رای دهد؟!!.راستی شما که حتما به عدالت حکم صادر میکنید مرحمت کرده و بنده را نیز کیفر نمایید چراکه غفلتاً به آقای احمدی نژاد رای ندادم چون شناختی از او نداشتم.!!
لازم به توضیح است که وب سایت آقای خزعلی پس از این نوشتار مسدود گردید.!!!.
آقا پیام..از کجا به این نتیجه رسیدی که فرد مزبور معتاد و نه جانباز است؟!!برای تایید ویا تکذیب این امر کدام نهاد ویا ارگانی ذیصلاح ست؟!!جهت آگاهی ذهن مبارک بعرض میرسانم که:
(1)علی رغم نظربرخی نمایندگان مجلس با تکذیب جانباز بودن وی که مدعی شدند که آن فردمعتاد نیز بوده است، در مقابل ،نظریه بازپرس پرونده اعتیاد وی را تکذیب مینماید!!!
(2)در همین حال یک مسوول در بنیاد شهید در گفتگو با عصرایران( با تاکید موکـّّـد بر جانباز بودن مرحوم فرزاد )یادآور شد: قبل از هرگونه واکنشی به این خبر اعلام می کنیم که آن مرحوم سابقه اعتیاد به هیچ نوع مواد مخدری نداشته است..جهت ارایه مدارک ومستندات حتما خدمتتان میرسم..البته اگر تابحال به سفر نرفته باشید چرا که دوست دارم قبل ازسفر بخوانی.!!!
آقا پیام.!.هنوز از حکم نا روایی که دادگاهی درنظام اسلامی برای حقیر صادر نمود هیچ حرفی نزده وتا امروز به رای ناجوانمردانه قاضی گردن نهاده ام و قاضی ومدعیان پرونده ام را واگذار کردم به روز جزا..!!!
دوست من.!. اگر اطلاعات بنده از دیدگاه های جناحی شما کم است لااقل میتوانم ادعا کنم که آگاهی ام از مسایل و مشکلات این عزیزان بیشتر از شماست..
امید وارم این سخنان را قبل از عزیمت به جبهه های نور و امر مهم خود سازی بخوانی..
آقاپیام عزیز.!..توصیه میکنم قبل از هر اظهارنظر وجبهه گیری اندکی تحقیق در مورد نقدی که میخواهی بکنی انجام دهی واختیار خود را تمام وکمال به دست زعمای قوم نسپاری!!!
و زیاد به گفته های آقایان تحصیل کردهء( دانشگاه آکسفورد واحد تهران!!)اعتماد نکن!!!.یادته گفتم صلاح در این است که وارد سیاست نشوی!!

ای کاش لیاقت شهادت را داشتیم تا لا اقل به جای تکذیب مان همه ساله عزیزانی بر بالای استخوانهای خاکسترشده مان با سوز و گداز میخواندند:
کجایید ای شهیدان خدایی....بلا جویان دشت کربلایی..!!.
واقعا که دست مریزاد!.دوست عزیز.!....ما زیاران چشم یاری داشتیم...یاعلی مدد

رضا دوشنبه 26 اسفند 1387 ساعت 07:57 http://ISLAND1383.PERSIANBLOG.IR

سلام قاصدک ممنون از حضورت ...کد نوشته های متحرک بالا را برایتان گذاشتم
...من ساکن تهران ...عزیز حقیر هم سابقه ۶۲ ماه ایثار گری دارم ولی خوب افتخار شهادت و مجروح شدن را نداشتم ....که یقین دارم انهم لیاقت می خواد ..خدا عوضتون بده ..برایتان بهترینها را آرزو میکنم در ژناه حق و خدا نگهدارت

سلام..ممنون آقارضا...محبتت فراموشم نمیشه...
انشاالله که زحماتی که در راه حفظ مام میهن کشیدی ره توشه ای گردد برای آ خرتت...سال نو مبارک...یاعلی مدد

غریبه دوشنبه 26 اسفند 1387 ساعت 08:08 http://tatan11.blogfa.com

سلام قاصدک عزیز.خوبی؟ سلامتی؟ خانواده محترم چطورن؟ همه خوبن الحمدالله؟
من ازشما ممنونم که مدام میایید واحوالم می پرسید.سپاس بیکران از شما.
سال نو وسال زایش مجدد طبیعت را به شما وخانواده محترمتون تبریک میگم وبرایتان ارزوی موفقیت وسلامتی دارم.
همیشه شادکام باشید

سلام دوست عزیز و ایثارگر..جان مولا بیشتر از این شرمنده نکن..
صمیمانه برای شما و خانواده گرامی بهترینها را از درگاه رب متعال در این سال نو آرزومندم..موفق باشی ./.یاعلی مدد

پیام دوشنبه 26 اسفند 1387 ساعت 08:35 http://payam197.blogfa.com

سفارشت رو دارم اماده میکنم
۶ تا هست

امیدوارم همشون اپلود بشه

در ادامه مطلب انتظار تا به کی؟ میذارم

من هم یک کار سفارشی ازت میخوام

وقتی به سفر معنوی ات رفتی باید برام دعای سفارشی کنی تا به ارزویم برسم

التماس دعا

سلام.ممنون از زحمتی که کشیدی...
شما رو که حتماِ حتما،دعا میکنم..مگه میشه..!!!.یاعلی مدد

کربلایی دوشنبه 26 اسفند 1387 ساعت 08:47 http://hivand.blogfa.com

سلام اخوی .
.
زیارت قبول .
.
خوش گذشت ؟ زیارت خوب بود ؟ امیدوارم شفاعت ارباب هم مث زیارتش نصیب شما و ما بشه انشالله .
.
یاحق

پیشاپیش سال نو رو خدمت شما و خانواده محترم تبریک و تهنیت عرض میکنم و بامید اینکه با حلول سال جدید که در عصر جمعه است پای سفره هفت سین یوسف زهرا نشسته باشیم و عید رو با حضرت صاحب العصر-عج- جشن بگریم که عید واقعی همان روز است و بس !
ملتمس دعای شما عزیز بزگوار در لحظه تحویل سال ... کربلایی

سلام..کربلایی..
منم همینجوری عطش دارم شما دیگه افزون ترش نکن..
آخه مومن خدا..من که گفته بودم نیمه فروردین...
سال خوشی را برات آرزو میکنم..در پناه مولا...یاعلی مدد

انتظار دوشنبه 26 اسفند 1387 ساعت 09:19 http://www.aeat.blogfa.com

بنام خدا
¸¸ . . . ¸,.,¸.
. . . . ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام
. . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.-
. . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_,
. . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_
. . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``¯¨`
. . . . . . . . . \;;;::… . … , زود بیا آپمو ببین .... ¨`-,;;:;;::;;::;:;:`¬~-.¸
'``````````````/;;;:;::… ,, ..:;, :… ,, .. :;,:;,. . ., ¸ . . . .`,;;:;:::;:;:;;-~”`¨
, . . . . . . . .|;;::;:... .:; .:;;¸ . . ,, ..:;,, .. :. . ..:’ .. . . |;;::;;:;:;;”-~¬~-.,¸.-~’
. . . . . . . . . \;;::.. . `` .:;;;, . . . ,, ..:;, :… ,, .. :. . . . ,’`”~-,;;:;:;;.¸.,~--“`¨
. . . . . .¸.-~¬”`,-‘;:. . ..:;;::... .. .. . .. ... ..:;;. . . . .,’ . . . .`”*”`¯
. . . . . l’:,~-¬`;;:¸.-~¬”```”¬~--~¬, ..:;;¸-‘¨¯`\;:.. ./
. … . . |`|/`”,-‘¯ . . . . . . . . . . . . .`,.::;;\ . . . `,;:.\
. . . . . .l,/`/,.¸ . .با این اسب بیا . . . . ).::;;\ . . . .`¸;:`,
. . . . . ./ (-.¸ ) . که زودتر برسی ..-“.:,-“’ . . . . . \;:./

سلام.ممنون از حضورت...اومدم ولی وقت نظر دادن نداشتم.س دوباره میام..
وبلاگت واقعا زیباست..اینی که گفتم را از صمیم دل بود نه از روی تعارفی که بعض از دوستان وبی به هم میگن...یاعلی مدد

پیام دوشنبه 26 اسفند 1387 ساعت 10:05 http://payam197.blogfa.com

سلام

خوبی

برای اهنگی که میخواستی پیشنهاد میکنم

سرچ کنی دانلود اهنگ بوی پیراهن یوسف یا از کرخه تا راین

موفق باشی

به امیدظهور

سلام..ممنون از راهنماییت.حتما استفاده میکنم.یاعلی مدد

یونیکورن دوشنبه 26 اسفند 1387 ساعت 14:25 http://silveraster.blogsky.com

سلام قاصدک.

من بالاخره نوشتم... اما بازم اون چیزی که می خواستم بگم نگفتم...

اگر به سرزمین پیچیده م سر بزنید، خیلی خوشحالم می کنید.

شاد باشید و سلامت.

سلام..خوشحال شدم از خبر نوشتنت..باور کن از صمیم دل گفتم..میام..یاعلی مدد

یونیکورن دوشنبه 26 اسفند 1387 ساعت 14:36 http://silveraster.blogsky.com

سلام مجدد.

اگر لطفا ایمیل تون رو دوباره بدید ممنون میشم.

سپاس.

سلام.ممنون تو دوست عزیز...فرستادم..یاعلی مدد

سهیل دوشنبه 26 اسفند 1387 ساعت 15:48 http://unilove.persianblog.ir

سلام.این پیام هم آخرشه.من هروقت نیاز به خندیدن دارم میام نظراتش رو میخونم!!
من با یه پست جدید که از طرف غریب بدستم رسیده بروزم.
(قابل توجه آقا پیام).
همونطور که میبینی دعوتت برای تحریم من بجایی نرسید و حتی اونهایی که از خردشون کمتر استفاده میکردن دارن به جمع خردمندان میپیوندند.

..........................................
...................................
.........................
.افسوس..!!!....
........

یونیکورن دوشنبه 26 اسفند 1387 ساعت 23:39 http://silveraster.blogsky.com

سلام قاصدک صادق.

حرفاتون برام کاملاً قابل درک بود. چون خودم کم گرفتار این مسائل و آدم‌های این مدلی نشدم. حتّی هنوز هم باهاشون سر و کار دارم. بعضیا که حتّی وجود خدا رو باید براشون اثبات کنی!! چه برسه به حقّانیّت خدا یا صداقت خودت رو...

غصّه خوردن به خاطر این مشکلات فایده نداره قاصدک. می‌دونید تنها راهش چیه؟ برای خدا تعریف کنید و ازش بخواید همه‌مون رو هدایت کنه. خدا خیلی قشنگ درد دل‌های آدم رو گوش می‌ده، با دل و جون، سر حوصله و با دقّت...

امیدوارم زودتر دل‌تون شاد بشه و بازم از عشق به خوبی‌ها برامون بگید. ایمیل هم زدم خدمت‌تون اگر دیده باشید...

شاد باشید و سلامت. یا علی.

سلام..خدا وکیلی دوست ندارم پایین بعضی حرف هات جواب بذارم.یعنی حیفه!!!.بعضی وقتها میشینم و ساعتها به جملاتت فکرمیکنم و دست آخر عاجزتر از قبل میشم..مثل این...
ممنون از ای میلت..جواب دادم..
خدا طول عمر بابرکت و همراه با عـــزّت !!!بهت بده..
دوست واقعی...یاعلی مدد

یونیکورن سه‌شنبه 27 اسفند 1387 ساعت 00:23 http://silveraster.blogsky.com

قاصدک دوستان آدم سرمایه های گرانبهایی هستن که آدم همیشه باید حفظ شون کنه و مراقب شون باشه. جسارت نباشه ها. همه ی دوستان من از خودم قوی تر هستن. اما من تا جایی که در توانم باشه سعی می کنم حواسم به دل شون باشه. همیشه هم بهشون میگم : مواظب خودت و دلت باش.

من هرگز از دوستان خوبی مثل شما خسته نمیشم. خیالتون راحت باشه.

شاد باشید و سلامت.

یادته یه روز در جوابم گفتی البته کدوم دوست؟؟!!!
خوت را با دیگران مقایسه نکن..این از اقبال خوش منه که..!!!

محمدوعلی سه‌شنبه 27 اسفند 1387 ساعت 02:27 http://sokhteh.blogfa.com

سلام خوبی عزیزم اخرین آپ87 ماآماده شده بیا منتظریم

سلام دوست عزیز و همیشه مومن ..
امیدکه اغازین آپ سال 88 را باخبرم کنی..سال نو مبارک..یاعلی مدد

محمد سه‌شنبه 27 اسفند 1387 ساعت 05:10 http://sokhteh.blogfa.com

سلام با مرام خوبی تا حالا شنیدی که میگن هرکی کی کربلا میره ازحرم رضا میره فکر کنم اقا داره میگه محمد بیا مشهد.راستی امروزصبح شما زنگ زدید

سلام..شب شکار...برات کربلا دست آقا امام رضاست..
دست کم نگیرش...
اغنیا مکه روند وفقرا سوی تو آیند
جان بقربان تو مولا که تو حج فقرایی...
..نه من زنگ نزدم...
یاعلی مدد

یونیکورن سه‌شنبه 27 اسفند 1387 ساعت 10:08 http://silveraster.blogsky.com

سلام قاصدک.

از توجّه و لطف بسیارتون مجدّداً سپاسگزارم. از آشنایی‌تون هم فراوان مفتخرم!

اعتقاد دارم "مهم نیست که قطره باشی یا اقیانوس. مهم این است که آسمان در تو منعکس شود." و سعیم هم این هست که لااقل واژه‌ی مقدّس آسمان رو فراموش نکنم...

جدّا خوشحال شدم و البتّه به خودم امیدوار...

همیشه شاد و سلامت باشید.

سلام..وشرمنده ام از این همه لطف..
گفتنی ها پیش شماست..
آنجاکه عقاب پر بریزد...از پشّه ء لاغری چه خیزد.
موفق باشی...یاعلی مدد

محسن سه‌شنبه 27 اسفند 1387 ساعت 11:53

سلام

ولادت نبی اعظم برشما مبارک

هم شعر زیبایی بود هم اینکه وب با طراحی جدید خیلی

دلنواز شده .

سلام و ممنونم.محسن جان...
بله شعرش زیباست و باید جهت ارسالش ازت تشکر کنم..
در رابطه با وب هم...نظر لطف شماست...
سال خوب وخوشی را برای تو و خانوادهءگرامی ات آرزومندم...
راستی دیگه فرصت نشد حضوری باشگاه ببینمت..بعد تعطیلات هم که نمیشه....پس با اجازه ما رفتنی شدیم..حلالمون کن...
وبلاگ که نمیذاری..مجبورم اگه شد با یک مسیج خدمت برسم برا خداحافظی...التماس دعا...یاعلی مدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد