*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

آخرین جرعهء این جام...

مولای من ؛بیا...نوروزمان را عید گردان... 

 

 سرخوش آن عیدی که آن بانی نور
 

از کـنار کـعـبـه بنـمـایـد ظهـور
 

قلب ها را مـُـهر هم عهدی زند
 

ازحـرم بـانـگ انـاَلمَـهـدی زنـد

 

 اولین جمعهء سال نو 

 

  سلام. میخواستم۳پست در آخر سال بنویسم.ولی  راضی شدم به نوشتن یک پست در۳قسمت.

(1)تبریک سال نو*(2)داستانی کوتاه در مذمّـت تملق و چاپلوسی*(3)آخرین جرعه جام دلتنگی درسال*87

 

 غزل قاصدک 

اینروزها پرستوها وقاصدکهای عاشق درشهرو دیارمان حامل پیامی خوش و جانبخش ازجانب خدایند.

 زمستون رفت و رو سیاهی برای ذغال موند.!. 

 

در آستانه سال نو از درگاه ایزد مـنّـان برای جمله خوبان عالم،بخصوص دوستان عزیز وبلاگی،

سالی پر از موفقیت و شادکامی و رضایت خود و خدا را مسئلت مینمایم...

چشم بد خواهان زجانت دور باد           هر که نتواند بدید او کور باد

آهای"سال هشتادوهفت؛با همه خوبیها وبدی هات.،خیر وشـرّت.،شکستها وموفقیتهات!

 

بری دیگه برنگردی.......ایشاالله..!.. 

 

         

 

   

 ای دل ِمن ؛ بسان شمع بسوز      باز* تنها میان جمع * بسوز

 نمیدونم،از کی چاپلوسی شد پیشهء بی هنران.!.

 

ولی میدونم که از سال دوم دبستان گریزان شدم ازاین صفت رذیله...

تو راه مدرسه بودم که کنار دیوار، یک شاخهءبریده از درختی نظرم را به خودش جلب کرد.. 

تو دستم که گرفتم دیدم چه خوش دسته.!.جون میده واسه ترکه، تودست آق معلم.!. 

شادمان وسرخوش از پاداش با کیف و کتاب و همراه با ترکه رفتم مدرسه.. 

بیقرار شنیدن صدای زنگ بودم...زنگ خورد و پس از دعای صبحگاهی راهی کلاس شدیم.. 

این بار بی تاب رسیدن آق معلم..لحظه ها راتا بـیـسـت ! میشمردم و باز از نو.! 

آخه هنوز از حساب وکتاب دنیا بیشتر از این یادمون نداده بودند.!. 

به هرحال آق معلم اومد و درس رو شروع کرد..آخرای زنگ بود که دست کردم زیر میز و ترکه را 

 در آوردم و دادم به آق معلم و گفتم:آقا اجازه" اینو تو راه پیدا کردیم وگفتیم به درد شما میخوره... 

آق معلم گرفت تو دستش و رفت سمت میزش وبا ترکه خودش مقایسه ای کرد... 

فهمیدم اون چوب خشک داره تو دل آق معلم جا وا میکنه.!.

یه دفعه منو صداکرد و منم رفتم جلو میزش خبردار وایسادم.. 

آق معلم یه دوسه تا ترکه  آروم کف دست خودش زد و به من گفت:چیز خوبیه.!. 

دستتو بیار جلویه چندتا بزنم واسه امتحان.!...گیج شده بودم.. 

هر چیزی رو توقع داشتم جز این..با صدای آق معلم به خودم اومدم.. 

به ناچارهردو دستِ کوچکم رو بردم جلو و گفتم:آقا تو رو خدا..همه شو به یه دستمون نزنید... 

لحظاتی بعد..زنگ خورده بود و من هنوز از سوزش اون ترکهء خوش دست داشتم 

اشک میرختم و نگام به میز و ترکهء روی میز بود.!. 

سریع چوب روبرداشتم و رفتم توحیاط مدرسه و باتمام نیرو پرتش کردم سمت خرابه های پشت مدرسه.

تا امروز کتک های به حق و ناحق،به اندازه کافی از روزگار خوردم، از جمله از همون آق معلم، 

ولی بابت این کتک تا عمر دارم دعاگوی آق معلمم..!!!

 

 تغاری بشکند ماستی بریزد....جهان گرددبه کام کاسه لیسان   

 

     

ازصدای سخن عشق ندیدم خوشتر

 

نکاتی که پیش روست آخرین جرعهء جام  دلتنگی های غزل قاصدکــ درسال هشتادوهفته...

تا به امروز نوازشت را بر هرچه نوشتم،ازصمیم دل پذیرا بودم و این بار،برای دلداری خود وثبت درحافظه قاصدک که جزیی ازتاریخـم گشته مینویسم.. پس اگر باب دلت نبود برمن ببخش..

برای این قسمت نیازی به نوازش نیست..!!! 

 

کاروان راهیان نور عازم مناطق جنگی شدند...نمیگم کاش منم الان اونجا بودم..

بلکه میگم کاش این چرخ لاکردار یه بارم به عقب برمیگشت و منو میبرد به همون حال وهوا.

آخ که اگه میبرد.!...عاشق ِاین نوستالوژی ام.!!!.. 

 اگه میرفتم به اون دوران،این بار دیگه هرجور شده مدفـون میشدم تو همون ایام... 

 

همه عمربرندارم سر از این خمار مستی...که هنوز من نبودم که تو بردلم نشستی 

 

وقتی در ازای اثبات حقانیت خودت مجبوری از دشمنان،! زخم زبان بشنوی و از دوستان تکذیب، 

همون بهتر که جنازه ت رو هم نذاری رو دوششون..بشی یه مفقودالاثر و یا گمنام ؛

تاهرساله جمعی بیان بالای سر ِخاکستر بـجا مانده از استخوانت؛عاشقانه و با سوز وگدازبسرایند:

 

کجایید ای شهیدان خدایی   بلا جویان دشت کربلایی 

 

 نکات بالا رو بذارید به پای چهارشنبه سوری قاصدک

زردی این نوشتار، فـدای سرخی رویـتان

 

یاعلی مدد 

نظرات 60 + ارسال نظر
یونیکورن سه‌شنبه 27 اسفند 1387 ساعت 16:37 http://silveraster.blogsky.com

سلام قاصدک.

با عرض معذرت پست رو هنوز نخوندم.

دلم نیومد به دوستام خبر ندم و برم. امروز دارم میرم جمکران. فکر کنم سومین چهارشنبه سوری هست که اونجا می گذرونم. خیلی خوش می گذره... به یاد دوستان نیز هم هستم.

سعی می کنم قبل از رفتنم بخونم ایشالا.

شاد باشید و سلامت.

سلام.دعا یادت نره...برگشتی بخوون...یاعلی مدد

فاطمه سه‌شنبه 27 اسفند 1387 ساعت 16:54 http://www.omresokhteh.blogfa.com

ایادراین دنیاکسی هست بفهمدکه دراین لحظه چی میکشم؟
چه حالی دارم!
چقدرزنده نبودن خوب است!خوب،خوب،خوب!
همه دنیابخواب رفته است،چه شب خوبی است امشب!
ومن تنهابیدارم،نمی دانم چه کاری دارم...
سلام حاج اقاخیلی قشنگ نوشتیدالبته غمگین،گریم گرفت.
شماهاباعث افتخاراین میهنید.
حاجی حلال کنید.
دردشمنی دورنگی نیست،کاش دوستان هم درموقع خودچون دشمنان بی ریابودند
منم پیشاپیش سال نوبهتون تبریک میگم سالی سراسرشادکامی وسلامتی درپیش داشته باشید
التماس دعا
یاعلی

سلام.ممنون..حاج خانم.گفتم که هنوز لایق حج رفتن نشدم.
گرچه گفته بودم :برای این قسمت نوازش نمیخوام..ولی شما آزادید .ازهفت دولت.!!!!
به هر حال ممنون...سال نو برشماهم مبارک باد..یاعلی مدد

کربلایی سه‌شنبه 27 اسفند 1387 ساعت 20:00 http://hivand.blogfa.com

یا مقلب القلوب و الابصار ؛ یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال حول ؛ حالنا الی احسن الحال
.
یا صاحب الزمان !
گلها همه با اذن تو برخواسته اند از بهر ظــــهــــــورت همه آراسته اند
دلها همه در لحظه تحویل ، ز حق بی شک فرجت را ز خدا خواسته اند
.
خداوندا !
تقدیر دوستان خوبم را در این سال نو به گونه ای قرار ده که در پایان سال از گذشته خود افسوس نخورند که عید واقعی از آن کسی است که آخر سالش را جشن بگیرد نه اول سال را و این عید را کسانی درک میکنند که با یک چشم بر گذشته بگریند و با چشم دیگر به آینده لبخند بزنند . . .
.
پیشاپیش فرارسیدن سال یکهزار و سیصد و هشتاد و هشت خورشیدی را محضر شما عزیز بزرگوار و خانواده محترمتان تبریک و تهنیت عرض مینمایم . امید که این سال ، سال فرج مهدی فاطمه (عج) باشد و پیغام نوروزی رهبر عزیز در آستانه تحویل سال این باشد : " یابن الحسن ؛ خوش آمدی " . آمین
.
یاحق . کربلایی

سلام..ممنون دوست عزیز..
منم آرزومیکنم سال نو به همه خواسته های برحقت برسی..یاعلی مدد

محمدوعلی سه‌شنبه 27 اسفند 1387 ساعت 21:19 http://sokhteh.blogfa.com

سلام خوش تیپ خوبی اگه من جای اون آق معلمت بودم طورد می زدمت که تاآخرعمرگریه می کردی میدونی چرا؟چون چندباربهت گفتم توی این پست آخری نظر ننویس ولی تو گوش نکردی.خوب حاج محمد از قافله جامانده یادت رفت باید می نوشتی کجایند مردان بی ادعا؟؟؟

سلام..ما کتک نخورده ممنون شماییم...
اگه اونی که تومیگی را مینوشتم(مردان بی ادعا) که دیگه پایین نمیزدم دلنوشته های قاصدک!!!
مینوشتم مطلب رسیده.!!!موفق باشی...یاعلی مدد

دریا سه‌شنبه 27 اسفند 1387 ساعت 21:47 http://www.hagheghatgoo.persianblog.ir

بهار ١٣٨٨ امد [قلب]

بهار ٨٨ با بوی تازه گی آمد [قلب]

بهار ٨٨ با صفا و صمییت آمد[قلب]


بیائید ما هم تازه بشیم [لبخند]

بیائید ما هم دلامون رو از صفا و صمییت پر کنیم [لبخند]

بیائید ما هم با بهار ٨٨ همراه باشیم [گل]

دوست گلم [گل]

بهار نو مبارکت باشه [قلب]

سلام.ممنون از حضور و نوازشت...
انشاالله دربهار جاری به آرزوهای به حقت برسی..
موفق وبرقرار باشی...یاعلی مدد

قاصدک سه‌شنبه 27 اسفند 1387 ساعت 22:52 http://m-ghasedak.blogfa.com

سلام عزیزم.خوبی؟
پست 3قسمتی قشنگی بود. آخ از اون کتک ها...
ممنون که خبرم کردی.
سال خوبی داشته باشی
قبل از عید باز میبینمت
شاد باشی
بای

سلام..ممنون از نوازشت.وممنون از درنگت درقاصدک...
منم برات بهترینها را ارزو میکنم..حتما باز میبینمت..یاعلی مدد

محمد چهارشنبه 28 اسفند 1387 ساعت 02:13 http://sokhteh.blogfa.com

سلام من بی عملم توفکر می کنی حج نرفتی اگه نرفتی پس چرا جانبازی؟دوما حج واجبتم که در راه کربلا رو مگم پس چرامیگی مشرف نشدم؟دوما اصلا واسه سومی نوازشت نکردم بلکه بغلت کردم چون سالاری وتاج سر مایی پس کی بدهکاره؟خوب معلومه ما تا اخرعمرمدیون خون شهداوجانبازها هستیم.چه خبر؟

ممنون...فکر قلب ما رو هم بکن..تا یه حدی ظرفیت داره...با مرام..
یاعلی مدد

یونیکورن چهارشنبه 28 اسفند 1387 ساعت 04:40 http://silveraster.blogsky.com

سلام قاصدک...

تازه از جمکران اومدم. مثل همیشه نوربارون بود. جای همه ی دوستان خالی.

در شمن خیلی ببخشید که فرصت نشد قبل از رفتن بخونم پست شما رو. ان شا الله صبح که آفتاب بالا اومد و چشم های من باز شد، حتما می خونم!

یا علی.

سلام.قبول باشه دوست همیشه مومن.!!
هروقت اومدی قاصدک با تموم نداری هاش پذیرای مهربانانی چون توست.
..یاعلی مدد

یونیکورن چهارشنبه 28 اسفند 1387 ساعت 05:00 http://silveraster.blogsky.com

سلام قاصدک. (دلم نیومد نخونم و برم)

رسیدن بهار همیشه باعث تپش قلب من میشه. نمی دونم قضیه چیه. فکر کنم یه آلرژی کوچولو به بهار و

بهاریه. اما هر چی هست خوبه. بهار هم مثل بقیه ی فصل ها دوست داشتنی و زیباست. اما زندگی تازه

ش به آدم امید میده. امیدوارم همیشه سر و دست و دل تون گرم خدا باشه. فکر کنم این بهترین آرزوییه

که میشه برای سال جدید کرد...

در مورد چاپلوسی هم که... گل کاشتید ها !! ما به این جور بچه ها میگیم "شیرین عسل"، "چایی

شیرین" یا مانند این!! خدا به همه مون کمک کنه از شر صفات بد رها بشیم.

از دوران راهنمایی دوست داشتم برم مناطق جنگی رو ببینم، جایی که بابامو به این حال و روز انداخت و

ولش کرد به حال بی رحمی دنیا و موجودات داخلش!! اما مادرم همش نگرانه. نمیذاره برم. تا مشهد تنها

میذارن برم، اما اونجا نه... هنوز دلم میخواد برم...

چی بگم درباره ی .... استغفرالله!! فکر کنم دل من پرتر بود. اما چه فایده... پر از چیزای خوب که نیست.

پس باید خالی بشه. شما نیز هم غصه نخورید. به حال نادانی دیگران باید دلسوزی و ترحم کرد، نه تا حد

غصه خوردن پیش رفت... ایشالا خدا همه مون رو هدایت کنه.

شاد و سلامت و موفق و سرافراز و برفراز باشید.

یا حق.

بازم سلام وبازم ممنون که باوجود خستگی ،شرمنده ساختن منو برخواب ترجیح دادی..
واما بهار...خوش به حال روزگار بخاطر همنشینی با این فصل زایش...
ولی ما به این بچه ها میگیم:چاپلوس.رودروایستی که نداریم..فقط به موقع متوجه شدم و بیاری خدا سعی ام اینه مجیزکسی را نگم..
اجر پدرت محفوظه .مطمئن باش..همونطورکه ازگرمای خورشیدمطمئنی
غصه میخورم..ولی تنفر ندارم...به دوست دیگری هم گفته ام..من روزیکه صحنه اعدام صدام رو دیدم دلم برای حقارتش سوخت..صدام رو طناب دار مکافات نکشت..دیکتاتور را حکومتش رو ازش بگیر ..دیگه کارش تمومه..طفلکی..!!موفق باشی ..یاعلی مدد

سلام چهارشنبه 28 اسفند 1387 ساعت 11:36 http://unilove.persianblog.ir/

سلام.من اگه حرفی زدم منظورم به شما نبود و بطور کلی گفتم.بعضی از دوستان گله کرده بودند که به شما توهین شده .من مطمئنم که شما چنین برداشتی از گفته هام نداشتی چون نوشته های وبلاگم رو خوندید و تقریبا با روحیه مبارزه طلبانه ی من آشنایید.این مدل صحبت کردن در من بطور غریزی وجود داره و من هم غریزی عمل میکنم(یعنی بدون در نظر گرفتن دیگران و فکرشون راجع به من) پس... .بخاطر مشکلاتوبلاگتون شما بهم ایمیل کنیدتا اونجا با هم صحبت کنیم و به تبادل نظرات بپردازیم.

سلام..ممنون ..توهینی از شما به من ِِحقیقی نشده.!.به خودت رجوع کن..
لااقل اینو از تو سراغ دارم اگر توهین کرده بودی عذر میخواستی..
متوجه مشکل وبلاگم نشدم.اولین نفری هستی که میگی.!.توضیح هم ندادی..
بااینکه من بااکثردوستهام حرفهاموهمینجامیزنم..ولی ای میل رو بهت میدم..چون مثل اینکه اینجوری شما راحت ترید.!!!. یاعلی مدد

محسن چهارشنبه 28 اسفند 1387 ساعت 11:49 http://sayeh-roshan666.blogfa.com

دستهای خالی . . .

توی ازدحام و شلوغی شهر

واین روزگار بی رحم

اینجا که من از همه چیز بریدم

تو باز هم می گویی بنویس ؟؟؟

چطور می شود

رویاهای وهم آلود بارانی

فریادهای پسرکی لال

وخمیازه های بی پایان ساعت را نوشت

چطور می شود

محبت را

پشت میله های سپید

سیاه این روزها زندانی کرد

نگاه حسرت یک کودک

وگریه های پنهانی یک مرد

شکست دل یک زن

نه نمی شود نوشت

من تنها می توانم

میان حلقه های دود سیگار

با همین دستهای خالی

واژه های خسته و تکراری را

از شانه هایت بتاکانم . . .

سال نو مبارک [قلب][گل]

سلام..آقامحسن..تشکر ..ولی همین چهارپنج روز پیش بود اینو به من هدیه کردی.!...ببخش..توقعمو خودت زیاد کردی...منتظر زمزمه های شبانه ات در سال جدید هستم..
امید که سال آینده پر بارتر از تموم سالهای گذشته ات باشه...یاعلی مدد

یونیکورن چهارشنبه 28 اسفند 1387 ساعت 11:55 http://silveraster.blogsky.com

سلام قاصدک.

اگر اجازه بدید نظرات تون رو پاک نکنم. برای من مهم نیست بقیه فکر کنن وبلاگم کم بازدید داره. چون اشتباه فکر می کنن! من هوای آمار بازدیدهام رو دارم! فقط بعضیا هستن که می ترسن نظر بدن، می ترسن من بفهمم که اومدن، بعد غرورشون لکه دار بشه!!!

شاد باشید و همیشه سربلند.

سلام..قبلا هم گفتم شما صاحب اختیارید..
ولی منظورم اون نبود که برداشت کردی..
الحمدلله اکثر مراجعین به شما(غیر ازمن!)فرهیخته اند و صاحب نظر...

مهدی=-=-دفتر عشق چهارشنبه 28 اسفند 1387 ساعت 12:20 http://www.daftareshghe.blogsky.com/

سلام دوست عزیز خوبی؟[گل][قلب]
نوروز سال 1388 را به شما و خانواده ی محترمتان تبریک عرض می نمایم
سال خوب و خوشی را بر شما آرزومندم[گل]
دفتر عشق به روز شد [گل][قلب]
منتظر حضور سبز شما هستم[گل][قلب]
برقرار باشی و سبز ...[گل][قلب]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل]
یک دنیا عشق و محبت در دل غنچه های شکفته ،
یک دنیا صفا و صمیمت در دل قلبها نهفته!
ببین که پایان انتظارمان چه زیباست ،
این بهار سهم هر دوی ماست!
بهار من لحظه ی دیدار با تو است ،
در آغاز شکفتن غنچه ها ،
هدیه ی من به تو یک گلستان پر از گل است!
[گل][گل][گل][گل][گل][گل]

سلام..ممنون..
باور کن منم منتظر حضور سبزت بودم ولی حالا به سبز مایل به زردت هم راضی ام.!!!!.یاعلی مدد

یونیکورن چهارشنبه 28 اسفند 1387 ساعت 19:30

این روزا زیاد بغض می‌کنم. امّا بغضی که به اشک تبدیل بشه کم شده...

آدم احساس مردگی می‌کنه... همون سنگ شدن که خودم گفتم...

سلام..
بغضت را بذار تا آدینه از راه برسه،اونوقت بیا .. ببینم بازم میگی بغضت بدون اشکه.؟!!.از درونت اینو خوب فهمیدم که سخت بیقراری...
بغض و اشکت مقدسه...قدرشو بدوون..
هروقت دلت شکست،بغضت ترکید،رو گونه هات شبنم اشکی نشست،
اون وقتی که دو دست نیازت رو تا عرش اون بی نیاز بالا بردی...
بی معرفتیه ما را دعا نکنی آآآ...یاعلی مدد

سوسن چهارشنبه 28 اسفند 1387 ساعت 21:18 http://sogandenik.blogfa.com

سلام دوست عزیزو گرامی . مطالب جالبی میگذارید .وما هم استفاده میکنیم ولذت میبریم ببخشید که دیراومدم

سلام و ممنون از نوازشتان..اختیار دارید..دیر و زود رسیدن مهم نیست
همین که به یادم هستید کفایت میکنه.برای تشکر ویژه خدمت میرسم.
یاعلی مدد

سوسن چهارشنبه 28 اسفند 1387 ساعت 23:03

خداوندا تقدیر دوستان را در سال آینده به گونه ای قرار بده که در پایان سال از گذشته خود افسوس نخورند

درشکفتن جشن نوروز برایتان در همه ی سال سر سبزی جاودان وشادی ،اندیشه ای پویا و ازادی و برخورداری از همه نعمتهای خدادادی ارزومندم.



منم برای شما و خانواده گرامی و بخصوص نوگل تان سالی موفق و شاد همراه با سربلندی آرزو میکنم..یاعلی مدد

یونیکورن پنج‌شنبه 29 اسفند 1387 ساعت 00:19 http://silveraster.blogsky.com

سلام قاصدک.

من ایشالا فردا دارم میرم مشهد.

اگر کمتر تونستم سر بزنم یا جواب نظرات دوستان رو بدم پیشاپیش عذرخواهی می‌کنم. البّته من تقریباً

همه‌ی کافی‌نت‌های مشهد رو تا حالا از نزدیک دیدم و سرعت همه‌شون رو چک کردم!! فکر نکنم زیاد در

سفر بودنم به چشم بیاد!!

برام دعا کنید لطفاً...

شاد و سلامت باشید.

سلام...از اینکه در طی ماههای آخر سال هشتادوهفت،یار و یاورم بودی
و از دوستان صدیق قاصدک..و نیز هم.!!.مشوقی برای نوشته های بی رمقـم،برخود لازم دانستم سپاس وتشکرم را از تو دوست عزیز اعلام نمایم..
در آستانه سال نو امید آن دارم که هرآنچه درسال گذشته دست نیافتید
و مستحقش بودید، برایتان محقق گردد.
در ایام عید هم هرگاه نگاه مهربانتان به ضریح ملک پاسبان علی بن موسی الرضا افتاد،دعای خیر درحق برادر کوچکتان را فراموش نفرمایید.
با آرزوی بهترین ها،برای تو که بهترینی.التماس دعا....یاعلی مدد

سمانه پنج‌شنبه 29 اسفند 1387 ساعت 01:19 http://roz-siah.blogfa.com


مثل ماهی زنده
مثل سبزه زیبا
مثل سمنو شیرین
مثل سنبل خوشبو
مثل سیب خوش رنگ
و مثل سکه با ارزش باشید
سلامتی
سعادت
سیادت
سرور
سروری
سبزی
سرزندگی
هفت سین سفره زندگیتان باشد.
عیدتون رو پیشاپیش تبریک میگم وآرزوی سلامتی وخوشبختی هم برای شما وهم خانواده.

سلام و ممنون...
مفصل در وبلگتان تشکر نمودم . اینجا هم ضمن سپاس
آرزوی سالی سراسر موفقیت وشادکامی برایتان از خداوند مسئلت مینمایم...التماس دعا...یاعلی مدد

یونیکورن پنج‌شنبه 29 اسفند 1387 ساعت 12:58 http://silveraster.blogsky.com

سلام قاصدک.

سفرمون یه کمی به تأخیر افتاد. احتمالاً تا عصر. به خاطر یه موج دریایی....! که هنوز هم فروکش نکرده.

راستی! من همیشه جواب نظرهام رو می‌خونم و جواب‌ نظرها رو هم می‌دم. سپاس.

بقیه‌ش باشه برای بعدترها... سر فرصت می‌نویسم.

شاد باشید و سلامت.

سلام..ممنون که لحظه به لحظه سفر نامه ات را قبل از نوشتن در وبلاگت به من میدی...جدّی گفتم هآآآآ..
پیشنهاد میکنم سر ِ فرصت ، پاسخ به نظرات دیگران در پست پیشین را نیزهم بخوونی تا پی ببری از احوالات اخیر.!!..
...سفربی خطر....یاعلی مدد....

عشق الکی پنج‌شنبه 29 اسفند 1387 ساعت 17:35 http://vosogh.blogsky.com

پیش پیش سال نو رو تبری میگم
و سال خوبی رو براتون آرزو میکنم سالی پر از شادی برکت خوبی و مهربونی در کنار خانواده

سلام.ممنون .منم روزهای خوشی را برای شما آرزو مندم.
پیش پیش عیدشماهم مبارک باشه.!!.یاعلی مدد

Unicorn پنج‌شنبه 29 اسفند 1387 ساعت 17:42

Salam ghasedak. Mowje darya foroukesh kard va ma aknoun Raahi hastim, yani dar rah hastim. Shad bashid.

SALAM..MAMNOON az navazesh e to doost e aziz
man nafahmidam az koja raahi shodid!!mage safare daryaee raftid
safar khosh..eltemase 2A..YA ALI MADA

قاصدک جمعه 30 اسفند 1387 ساعت 00:07 http://m-ghasedak.blogfa.com

سلام عزیزم.خوبی؟
من آپم.خوشحال می شم در آخرین پست امسال همراهیم کنی.
منتظرتم...

در ضمن ایمیلتو بهم بگو تا کد ها رو برات بفرستم.مخلصتم هستم همزاد جان!

پیشاپیش سال نو مبارک!
شاد باشی
بای

سلام..ممنون تو دوست خوب...
بی خود که ازت تقاضا نکردم..من خودمو خوب میشناسم!!!!
همیشه شاد و همواره برقرار باشی.اومدم و تبریک تو وبت گذاشتم.
قاصدک؛عزیز ِ دل ِ قاصدک.!!.....یاعلی مدد

سوسن جمعه 30 اسفند 1387 ساعت 09:52 http://sogandenik.blogfa.com

سلام به دوست خوب وبزرگوارم .
عمری با حسرت و انده زیستن نه برای خود فایده ای دارد و نه برای دیگران
باید اوج گرفت تا بتوانیم آن چه را که آموخته ایم با دیگران نیز قسمت کنیم
لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید،... رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن
روزهایت رنگارنگ
سال نو مبارک وخوش به سعادتتون که در این ایام به کربلاو نجف میروید مارو از دعای خیرتون فراموش نکنید
انشالله به سلامتی سفر بی خطر سلام مارو به آقاوسرورامون برسونید ازطرف منهم نائب وزیاره جان مولاسلام مخصوص به پدرم برسونید بگید برای فرزندانش دعای خیر کند .خواهر هم دیشب راهی تهران شدندوما برای پذیرایشون آماده .سال خوب وپربرکت وخوشی براتون آرزومندم

سلام.ممنون ازشما دوست عزیز و مهر پیشه...
مجددا ومتقابلا امیدوارم سال نو برای شماسالی متعالی و فرخنده باشد
انشاالله قبل از عزیمت،جهت حلالیت در وبلاگتان حضورمی یابم..
به همشیره گرامی هم ارادت ویژه داریم.سلام برسونید..یاعلی مدد

امین شیرزادی جمعه 30 اسفند 1387 ساعت 10:19

سلام ارجمند گرامی و دوست خوب من!سالی پر از بهانه ی بهار در انتظارت باد.....

سلام.دوست بزرگوار.
شادی هات پاینده و عمری سر زنده باشی...
استاد نری تا عیددیگه!!.به ما سر بزن.دوسِت داریم..یاعلی مدد

فاطمه جمعه 30 اسفند 1387 ساعت 11:25 http://www.omresokhteh.blogfa.com

درسپیده دم فرخنده بخت
ئوشادوش ان خجسته پی،به گلگشت وتماشای پرطراوت باغ می رویم
زمزمه های جویبار،رقص گلهاوبوی نسیم همه ازنوجوان شدن دراین نوبهارمزده می دهند.وشوروخروش بهاری است که چشم دل می رباید.
امیدوارم که امسال سال خوبی برای همه باشه سالی پرازسلامتی،ثروت،موفقیت،شادی،خوشبختی،محبت وازهمه مهمترظهوراقاامام زمان(عج)
لحظه تحویل سال قاصدک واسمون دعاکن محتاج دعاییم.
عیدت مبارک
یاعلی

سلام..ممنون از نوازش تو دوست صمیمی..
نمیدونم کی گفته من مستجاب الدعوه ام!!!
باور کن محتاج دعای شما دوستان دل آگاهم..پس دریغ نکنید.یاعلی مدد

سلام گرانمایه دوست اندیشمنندم قاصدک
....................
پیوسته دلت شاد ولبت خندان باد...
.............................................
امسال سال سبزه وامسال سال گُل
نیکوست حال ما که نکو باد حال گُل
................
سال جدید با مطلع سبز ومعطر بهار..دوش بدوش عید باستانی نوروز..همسفر با سال جدید از راه رسید...وشادی وطراوت وعشق وامید با یک سبد گل برایمان به ارمغان آورد...ضمن تبریک این ایام فرخنده ..امیدوارم سراسر عمرتان بها ری...ولحظه لحظه زندگیتان..به شکوفایی وعطر گلها باشد..ودوستیتان `پایدار...
چه صمیمانه بهار آمده است
تا کنارگذرِ ِ سا ده ی تنهاییتان
خانه های همه را فرش گل انداخته است
همه جا عشق ومحبت جاریست
هدیه ی اینهمه گل
ارمغان نفس سبز بهار
روح سر سبز بهاری شدن است
اوج پرواز قناری شدن است..............هاشمی زا ده

سلام..دوست عزیز و فرهیخته..
ببخشید.!.وظیفه من بود خدمت برسم..شرمنده کردید.
امیدکه سالی پر از؛ترانهءعشق به خوبیها؛را آغازکرده و ما را نیز بهره مند گردانید.یاعلی مدد

غزل شنبه 1 فروردین 1388 ساعت 15:47 http://www.a-bahar.blogfa.com

سلام
وبلاگتون خیلی زیباست...
خسته نباشید واقعا عالیه/
مرسی که به من سر زدی راستی لینکت کردم

سلام.ممنون.شمالطف دارید.تصمیم گرفتم امسال کسانی را به دوستی برگزینم که اگر بامن همعقیده نیستند،لااقل درکم میکنند
خوشحالم که دراولین روزاین تصمیم،شما را جزو دوستانِ نزدیک قاصدک میبینم ولینکتون میکنم.یاعلی مدد

سهیل یکشنبه 2 فروردین 1388 ساعت 10:17 http://unilove.persianblog.ir/

درود.
سال ۹ تون مبارک.امیدوارم سال خوبی پسش رو داشته باشید.
من یه ایمیل واستون فرستادم اومدم که اطلاع بدم.
یه انتقاد:اینکه هی آخر پست ها و کامنت ها و ایمیل و ... میگید یا حق یا یا علی مدد یعنی چی؟چه منظوری دارید؟میخواید چیرو ثابت کنید؟اینکه ته حزب الله هی ها هستید یا اینکه فقط شما مسلمونید و شیعه و دیگران نیستن ؟

سلام.ممنون از اینکه نوشتی وممنون ازآنکه نوشتی!!
قدم منتقدروچشم! ولی"همه موارداحتمالی را گفتی بجز!!
هرکسی یه تکیه کلامی داره:اصلاهم نیّتم ادعای اونی که گفتی نیست
نگاه کنی ؛اکثرآٌ دوستان بعنوان حُسن ختام حرفی دارند"منم شروعم سلامه که نام خداست وپایان مددخواهی ازمولاست"ایرادی داره؟!!
گفته بودی ازهمه اینا بریدی"نمیدونستم؛رؤیتش هم اذیتت میکنه!!!

محمد یکشنبه 2 فروردین 1388 ساعت 14:30 http://sokhteh.blogfa.com

سلام دوست من بخدا اینقدرداشتم باارباب رضا مشغول بودم همه چی یادم رفته بود بخدااینجااسمت رو بردم گفتم که سلام رسوندی.نه بابا هیچکی جزچند نفربقیه مال تو ذوقی نیستن.یه خبر بد بدم شاید دیگه وبلاگ روادامه ندیم.حسش نیست ادامه بدم چند روز پیش به دوستم علی گفتم اون گفت هر چی خودت صلاح می دونی حالا شاید...به یادم سالار.عیدت مبارک.بیا ببوسمت.ازت کم میشه یه زنگی بزنی

سلام وممنون از اینکه درحریم حرم ِامام رضا(ع)یادماکردی...
نظرم اینه که بنویسی"حتی بیشترازقبل..
میبینی ومیدونی که نوشتن و درست نوشتن الان چقدر لازمه!!
غفلت کنی"نه از تاک نشانی ست و نه از تاک نشان!!!.یاعلی مدد

یونیکورن یکشنبه 2 فروردین 1388 ساعت 15:50

سلام قاصدک.

من بالاخره تونستم کانکت بشم مثل بچه ی آدم!!

اون ایمیل رو بعدا مجددا براتون می فرستم. سیستم خودم نیست برای همین پر از اشکال ریز و درشته همه ی کارهایی که انجام میدم.

بر می گردم ایشالا!!

شاد باشید.

سلام..ممنون..
اختیار دارید..
بازم میگم راضی به زحمت نیستم..انشاالله..موفق باشی.
بازم بدرود!!!!به همون دلیل!!!

ab یکشنبه 2 فروردین 1388 ساعت 19:35 http://301040.blogsky.com

فرصت نکردم همه ی کامنت های اینجا رو بخونم!
http://301040.blogsky.com
ولی خوب...! اینا!

اول؛سلام؛چه عجب!.ستاره سهیل!!
بعد؛سال نومبارک..بعدشم بازبیاوبخوون.ممنون ازنوازش کوتاهت.یاعلی مدد

دردونه دوشنبه 3 فروردین 1388 ساعت 03:57 http://live-or-dead.blogsky.com

سلام قاصد مهربون . مرسی که بهم سر زدید . چقدر خوبه که تو به یاد شهدا هستی . خیلی خوب میشه که هیچ کسی اونا رو فراموش نکنه. کاش بتونیم یکم قدرشناس باشیم.

سلام.ممنون از لطف شما..
ضمن یاد شهدا؛اون درحقیقت وصف حال خودبود از این ایام..
ممنون ازقدرشناسی شما..یاعلی مدد

هاشمی زا ده دوشنبه 3 فروردین 1388 ساعت 12:45 http://sheredashti.blogfa.com


سلام گرانمایه دوست اندیشمنندم قاصدک
....................
پیوسته دلت شاد ولبت خندان باد...
.............................................
امسال سال سبزه وامسال سال گُل
نیکوست حال ما که نکو باد حال گُل
................
سال جدید با مطلع سبز ومعطر بهار..دوش بدوش عید باستانی نوروز..همسفر با سال جدید از راه رسید...وشادی وطراوت وعشق وامید با یک سبد گل برایمان به ارمغان آورد...ضمن تبریک این ایام فرخنده ..امیدوارم سراسر عمرتان بها ری...ولحظه لحظه زندگیتان..به شکوفایی وعطر گلها باشد..ودوستیتان `پایدار...
چه صمیمانه بهار آمده است
تا کنارگذرِ ِ سا ده ی تنهاییتان
خانه های همه را فرش گل انداخته است
همه جا عشق ومحبت جاریست
هدیه ی اینهمه گل
ارمغان نفس سبز بهار
روح سر سبز بهاری شدن است
اوج پرواز قناری شدن است..............هاشمی زاده

سلام.بازم ممنون استاد..
شاد باشیدوبرقرار..تشکربابت ارسال شعرتون..یاعلی مدد

میلاد دوشنبه 3 فروردین 1388 ساعت 19:52 http://www.dashmili-3.blogfa.com

سلام دوست خوبم
امیدوارم که ما جوونا بتونیم به یاری خدا راه شهدا و شما رزمندگان اسلام رو با قدرت بپیماییم .

سلام.ممنون از نوازشت..
انشاالله زنده باشید شما جوونای زنده دل..!.یاعلی مدد

محمدوعلی سه‌شنبه 4 فروردین 1388 ساعت 18:37 http://sokhteh.blogfa.com

سلام حاجی جون تابلو شدی که همه فهمیدن که... بزار گمنام بمونی.نمیدونم کی بیام سلطان رضا نگهم داشته.داریم خلوت می کنیم.هخ که امروز چقدردلم گرفته بود اما ارباب رضا منو خالی کرد.به یادتم سالار

سلام.این صدبار"حاجی خودتی!!.آدم چهارتا دوست مثل تو داشته باشه؛کفایت میکنه برای اینکه هیچ رازی سر به مـُـهر نَمونه..!!!
خوش بگذره "همجواری با مولا...ممنون که یاد مایی...یاعلی مدد

قاصدک چهارشنبه 5 فروردین 1388 ساعت 00:25 http://m-ghasedak.blogfa.com

سلام دوست من.خوبی؟[لبخند]
من آپم.
منتظر حضور سبزت هستم...
در ضمن ، ایمیلتم چک کن!
شاد باشی
بای[گل][بدرود]

سلام/ممنون ازنوازشت..همون دیشب که خبرم کردی با موبایل! اومدم تو نت و همین طور وبلاگ تو دوست عزیز..
یه باردیگه هم گفتم که خوبه تو دغدغه ات؛و دلمشغولی ات پرداختن به شاهنامه ءفردوسیه وچه خوب به زبان روز تفسیر میکنی؛موفق باشی.

اصغر عظیمی مهر چهارشنبه 5 فروردین 1388 ساعت 08:30 http://piyaderooh.persianblog.ir/

سلام عزیزم ! سال نوت مبارک ! ممنون که اومدی ! قالب جدید و سال جدید با هم مبارک !

سلام:دوست عزیز و فرهیخته"..
ممنون از حضور و تبریکت"من همواره اولین دوستانم رو یاد میکنم.!!
برقرارباشی...یاعلی مدد

پیام پنج‌شنبه 6 فروردین 1388 ساعت 08:55 http://payam197.blogfa.com

سلام

خوبی

چه خبر؟

من تازه برگشتم

وای چه جای نازی بود

راستی عکسها رو گرفتی؟

وقتی میخواستم برم اون نظرت رو درباه جانبازها خونده بودم و یک جواب حسابی برایت اماده کرده بودم

اما الان نمیتونم بنویسم دلایش هم نمیگم

راستی یادت نره من یه سوغاتی مخصوی میخوام

میدونم چی میخوام؟

موفق باشی

به امیدددیدار

سلام.اول اینو بدون"هرچی بین مون بگذره من از دعاکردن درحق عزیزان هموطنم درحریم کبریایی مولا غافل نمیشم.!!
واما بعد:من آمادگی شو دارم تاهرجاکه بگی برات اسنادومدارک رو کنم مبنی برجانبازبودن آنمرحوم".نمیدونم چی میخواستی بگی وچرا نگفتی؟!ولی لااقل اینوبگوچرا جوابیه منو از وبلاگت حذف کردی؟!
به هرحال حرفهامو زدم.هم اونجا؛هم اینجا.حذفش هم نمیکنم!یاعلی مدد

alnilam پنج‌شنبه 6 فروردین 1388 ساعت 17:32 http://www.zanooy-orooj.persianblog.ir

سلام دوست خوبم خوبید؟!
با تاخیر عیدتون مبارک هرچند:
عید است ولی بدون او غم داریم
چعاشق شده ایم و عشق را کم داریم
ای کاش که این عید ظهورش برسد
اینگونه هزار عید با هم داریم.
یاعلی

سلام..تبریک میگم؛هم عید را...هم اون یکی شادی تون را....
سرخوش آن عیدی که آن بانی نور
از کنار کعبه بنماید ظهور
قلبها را مـُـهر هم عهدی زند
ازحرم بانگ اناالمهدی زند...انشاالله......یاعلی مدد

توتیا پنج‌شنبه 6 فروردین 1388 ساعت 21:18 http://www.harfhayetanhaie.blogfa.com

سلام خیلی قشنگ بود خصوصا اون قضیه چاپلوسی برام خیلی جالب بود
ممنون از اینکه به من سر زدین باز هم منتظرتون هستم و منتظر نظرات و انتقادات سازندتون

سلام.ممنون از نوازشتون.
خوشحالم که همه ازاین صفت بد گریزانند!
وباعث افتخار؛که مورد اقبال واقع شد؛
انتقاد؟!!.......اختیار دارید!!....یاعلی مدد

پیام جمعه 7 فروردین 1388 ساعت 01:18 http://payam197.blogfa.com

من البته میخواستم جواب ندم چون دلایلی داشتم اما حالا که با پاک کردن نظرت سوتفاهمی پیش امده جوابت رو میدم
البته پیشنهادمیدم این نظر رو خصوصی بذاری تا سواستفاده ای ازش نشود
اول دلایلی که میخواستم جواب ندم
یکی اینکه شما جانبازی هستید و من نیستم همان مثال که ما بیرون گود نشتیم و میگوییم لنگ کن نمیتونیم شما رو درک کنیم و مشلاک رو رو واقعا لمس کنیم
و من برای شما احترام زیادی قایلم
دوم اینکه نمیخواستم کوچکترین بی احترامی و جانبازان عزیز بشود
میخواستم جوابت رو وقتی برگشتم بدم اما در اردوی ما دو تا جانباز شیمیایی بود که یکی از انها در المان جوابش کرده بودندو نفسهای اخرش میکشد
من به احترام این دوجانباز عزیزو حال و هوای جبهه که خیلی تاثیر گذار بود از جواب دادن منصرف شدم
اما الان برای رفع سوتفاهم مجبورم جواب بدم
وقتی ادیسون میخواستم دستیارهایش رو انتخاب کند از مدرک تحصیلی و وضع مالی و غیره سوال نکرد بلکه 1 لیوان اب گذاشت نصف ان اب بودش هر کی که درباره ان گفته بود نصه لیوان پر اب هست انتخاب و کسانی که گفتن نصفه لیوان خالی هس رو رد کرد
من در زمان اما خمینی نصفه پر لیوان رو میدیم و خیلی از مشکلات به چشم نمی امد اما وقتی غیر ارزشها جایگزین ارزشها شد مخصوصا در دولت اصلاحات این مشکلات معضل شد
جوابم خیلی داره طولانی میشه مجبور خلاصه اش کنم
ایا یه جانباز حق دارد خود سوزی کند؟من تابع ولایت فقیه هستم اگر 1درصد احتمال بدم رهبر کار این فرد درخودسوزی جلوی مجلس رو تاییدکند من هم کارش رو تایید میکنم
البته من نمیخوام منکر مشکلات در دستگاه های دولتی علل خصوص در مجلس و قوه قضاییه بشم
اما یه جانباز نمیتونه معتاد بشه؟من درباره معتاد بودنش از صدا و سیما شنیدم
ایا سخنرانی اقای پالیذدار رو گوش کردی؟ایا اقای پالیذدار میتونه از پستش سواستفاده کند و به ایات مکارم شیرازی و خرازی و دیگران اتهام فساد اقتصادی ببند
ایا نباید به سرنوشت طلعه خیر و زبیر سیف الاسلام بنگریم و فقط عقبه انها رو ببینیم و یا وصیت نامه باکری و افراد بعد از جنگ واقیت ندارد؟
در کوچه ما جانبازی هستش که 1 پایش رو از دست داده یه مدت به جرم کلاهبرداری در زندان بود و الان مدعی ارتباط با امام زمان عج را دارد وحالا بیا و ببین چه سو استفاده ای میکند
میدونم از این حرفهایم ناراحت شدی برای همین از شما معذرت میخوام
من بحث در این باره رو بازی باخت باخت میدونم چون هم نظام رو زیر سوال میبریم و هم جانبازان عزیز متهم میشوند پس چرا باید در مسیرتضعیف این دو که اولی اصل نظام و دومی سربازان این نظام هستن و باعث سواسفاده دشمنان میشود گام برداریم
این موارد همیشه استثنا و اتفاقها نادر هستش و گرنه من هم میدانم که جانبازان چه ادمهای عزیزی هستن و انهایی که از دین و ارزشها برنگشتند مقامشان از شهدا کمتر نیست بلکه برای ذره ذره اب شدن وجهاد اکبر چه جایگاه والایی دارند
و در این دنیا نمیشود قیمتی برای ایثارشان تعیین کرد و درکنار این ارزش باید کاری هم نکرد که با طرح مورادی هم ارزش این عزیزان و هم اصل انقلاب رو ضعیف کرد
من نظر شما رو خوندم و مشکلی باهاش نداشتم اما نامحرمهایی هستند که از این موردهای سو استفاده میکنند برای همین پاکش کردم
وای مثل اینکه سرت درد گرفت شرمنده
من همه جابازان عزیزرو دوست دارم و نمیخوام این عزیزان رو ناراحت ببینم و یا باعث ناراحتی اینها بشم
موفق باشی
به امیدظهور

ممنون.از نظرت.جواب رو مفصل تو وبت گذاشتم
گرچه من توجیه نشدم!ولی هنوز سرحرفم هستم؛
ضمنا رهبرهیچوقت نمیآد برای هرمسئله ای اظهارنظرکنه؛
خداکندبراستی درهمه جوانب؛رهبری؛فصل ُالخطاب کارهای ما باشه!!
مشکل اکثرما اینه که به هر پدیده ای در اجتماع؛با عینک ِجناحی نگاه میکنیم..!!
من از خودم دفاع نکردم"اتفاقا"هرکی اینجا ازمن تعریف کنه"نظرش را حذف میکنم"خودشون میدونند!!!
راستی!از نظرات همسران شهیدباکری و همت که در ایام انتخابات از اونا سوءاستفاده شد؛حرفی نزدی!!!
من حرفهامو زدم؛شماهم جواب دادی!باقیشو میسپاریم به دست تاریخ!!
گذشت ِایام بهترین قاضی و حساب رسه؛دوست من!!!
ازآنجاکه نظرخودم راحذف نکردم؛علیرغم میل شما"مجبورم نظرت را بعنوان جواب؛علنی کنم؛حتی اگربقول شما نامحرمان ببینند!!.
من تو وبلاگم همه رو محرم میدونم؛چون خطابشون میکنم(دوست عزیز)

alnilam جمعه 7 فروردین 1388 ساعت 15:21 http://www.zanooy-orooj.persianblog.ir

سلام.
1)ممنون از شما.
2)من کی نظر شمارو ÷اک کردم؟ به خدا قسم اگه یه همچین کاری کرده باشم
3)الان کتاب دم دستم نیست در اولین فرصت میبینم و میگم نام رو ولی فکر کنم جناب حامد عسگری بودن.
4)اجازه مام دست شماست.
5)نمیخواید تغییر بدید این بلاگ اسکی رو؟!
یاعلی

سلام.ممنون.شاید اشکال از بلاگ اسکای باشه"چون دوتا پیام دادم"مثل اینکه نرسیده...
میخواستم خبرش را بعدازاینکه انشاالله از کربلا اومدم بدم"ولی علی الحساب برو به این آدرس:http://shaker1344.blogfa.com/
بازم ممنون...یاعلی مدد

سوسن جمعه 7 فروردین 1388 ساعت 16:14 http://sogandenik.blogfa.com

سلام دوست خوب ومهربانم اومدم سر بزنم دلم نیامد حالی از یردار م نپرسم امیدوارم که شاد وسلامت باشید آدینه خوش

یا صاحب الزمان .
تو که یک گوشه چشمت غم عالم ببرد
حیف باشد که تو باشی ومرا غم ببرد

سلام...ممنون از تو خواهر خوب و مهربون...
منم امیدوارم نه فقط آدینه هات بلکه تموم ایامت به خوشی وشادی بگذره...شرمنده کردی...التماس دعا...یاعلی مدد

سمیر جمعه 7 فروردین 1388 ساعت 18:10 http://daftareeshghnevis.blogsky.com

سلام دوست عزیز
ممنون از حضورتون
بنده هم متقابلا سال نو رو خدمت حضرت عالی تبریک
میگم
موفق باشید و عاشق
یاحق

سلام.ممنون از حضورت..سال نو بر شما هم مبارک باد..یاعلی مدد

مرتضی شنبه 8 فروردین 1388 ساعت 08:44 http://mani83.blogsky.com

سلام دوست عزیزم
سال نو مبارک ... خوبی
سال خوبی داشته باشی
همچنین به سلامتی بری و برگردی
خیلی دوست داری اونجا بمونی ... ای کلک !!!!
رفتی ... رعا یادت نره ... حتما برگرد ... باشه
مراقب خودت باش

سلام.ممنون آقامرتضی گل..
امیدکه سال نو برای تو وخانواده محترم؛سالی مملو از شادی وموفقیت باشه...
کلک!!!.سر زدن به من بهانه ست؛میدونم دلت حسابی هوایی شده! ...
چشم !حتما بیادت هستم.
تشکر...به امید خدا...یاعلی مدد

بهنام صادقی مینو شنبه 8 فروردین 1388 ساعت 12:20 http://www.behnum.mihanblog.com

سلام قاصدک
ممنون از پیغام های قشنگت. امیدوارم سال جدید با کلی موفقیت برات شروع شده باشه. ببخشید که دیگه کمتر چیزی می نویسم. خیلی حسش نیست !!!

سلام.ممنون ازحضورت..منم سال نوراتبریک میگم..
وتبریک میگم بابت ذوقتون در سرودن اون اشعار زیبا.
امیدکه زودترحسش رابیابی وماهم بهره کافی ببریم..موفق باشید.

پیام شنبه 8 فروردین 1388 ساعت 23:36 http://payam197.blogfa.com

سلام

خوبی

بنا به دلایل زیادی من این بحث رو ادامه نمیدهم هر چند جوابهای زیادی داشتم اما...

راستی خودت مرو نصیحت میکری به ولاگ سهیل نرم من هم دیگه نمیرفتم میبینم که خودت میری و نظر میدی؟

سوغاتی هم از سرزمین عشق میخوام برام دعا کنید دعا سفارشی
موفق باشید

به امیددیدار

سلام.من نمیدونم چراهمیشه جوابهای زیادت را فقط به رخ میکشی ولی یکبار از روی منطق نشونم نمیدی؟!!
آقاپیام"من که درجواب نظرات قبلیت گفتم: این بحث را تمام میکنم چراکه زمان بهترین قاضیه!!!
ضمناٌهیچوقت نگفتم نرو وبلاگ سهیل؛توصیه کرد بخاطر اون پست(که بعدش حذف کرد)بحث نکنی چون داشت کار به توهین کشیده میشد وشما هم بی محاباجواب میدادی..
آقاپیام حالاکه ردّ ِ منو میگیری وبه وبلاگ همه میری لااقل همهءکامنتها را درست بخوون"
سهیل محترمانه از من تقاضای ای میل کردبزای بحث کردن و احیانا رفع اشکال"که با ای میل باهم تبادل نظر کردیم..
اگه گوشه سمت راستِ بالای صفحه وبلاگم را دیده باشی!!!.گفتم که ورود همراه با احترام وادب و تحمل دیگری بلااشکاله..
شما صلاح کارخودتو میدونی منم همینطور...پس:
عیسی به دین خود"موسی به دین خود...
سوغات هم چشم....یاعلی مدد

محمد یکشنبه 9 فروردین 1388 ساعت 10:30 http://sokhteh.blogfa.com

سلام مشتی چطوری خوبی.حالا من شدم ابروبر باشه مگه من تورو نگیرم یه حالی ازت بگیرم.ضمنا نگران نباش اینم علی گیر داد گفت بنویسم وگرنه از این روزهاس که آپ خودمون رو به اسم هر آمدنی رفتنی دارد ارایه بدم.مشتی طلا سفره کربلا دعوتم نکنی بخدا باهات قهر می کنم.شاید امشب هم مهمون کریمه باشم

سلام.زیارت قبول..تو ما رو کشتی..توی همین پست بارها تکرار کردی.بذار اول برم.شاید برنگشتم که تو اینقدر ازحالا صابون به شکمت میزنی...یه تربت و مهر که این حرفها رو نداره...یاعلی مدد

سیامک سالکی یکشنبه 9 فروردین 1388 ساعت 20:38 http://tighoabrisham.blogsky.com

سلام.
سال نو مبارک.
سالی سرشار از موفقیت و شادکامی و بهروزی توام با سلامتی و عافیت براتون آرزو میکنم.
خوشحال میشم سری به وبلاگ من بزنید.
موفق باشید.

سلام..ممنون از حضورت..خدمت خواهم رسید.شاد باشید.

یونیکورن یکشنبه 9 فروردین 1388 ساعت 21:47

سلام قاصدک عزیز.

من همین الان رسیدم منزل. ان شا الله اگر عمری باقی بود جواب ایمیل ها و همه ی نظرات رو خواهم داد. حد اکثر تا فردا صبح.

شاد باشید و سلامت.

سلام.رسیدن بخیر..زیارت قبول.
ممنون از لطفت.ولی جواب مامنتها و ای میل رابذار برای بعد..بازم ممنون.موفق باشی...یاعلی مدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد