*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

اگر نامهربان بودیم...

شاید این نوشتار؛ اولین وآخرین پستی باشه که در سال جدید در اینجا می نویسم.! 

بخاطر پاره ای از مشکلات ِسایت؛ وبنا بر احترام دوستان وبلاگی؛ 

مجبور به (تعویض وبلاگ) شدم که در مجالی دیگر به آن خواهم پرداخت.

 * * * * *

 

 

 سفر"همواره خاطره انگیز است" 

 

وچه نیکوست مسافر کوی دوست باشی"آن هم در بهاران"

 

تقارن این سفر در آغازین روزهای بهاری سال نو را به فال نیک میگیرم ...

هدف از نگارش این مطلب درحقیقت"طلب حلالیت است از تمامی دوستانی که 

در این ایام"همراهم بوده و با ارائه نظرات نیک ِخود یاری ام دادند.. 

از آنجا که به یاری خدا دو روز دیگر ؛ مجاور  ِحریم ِحرم دوست(کربلا) می گردم"ازتو 

دوست عزیز"به رسم سنتی دیرین،تقاضای عفو"حلالیت ودعای خیردرحق مسافررادارم

محاله که بـهنگام عرض ارادت درآستان مولای عشق"یادم بره"دوستان قاصدک

 وبه خصوص عزیزانی راکه درپست"قاصدک کرب وبلا"التماس دعا داشتند...

 

 تقدیم به

 

من اینجا،بس دلم تنگ است...

 

هرسازی که می بینم ؛..

بد آهنگ است... 

بیا ره توشه برداریم...

 

قدم در راه ِبی برگشت بگذاریم... 

 

ببینیم؛ آسمان هرکجا ؛... 

  

آیا همین رنگ است؟!.  

 

جهت مشاهده تمام شعر(من امشب تاسحرخوابم نخواهدبرد) اینجا کلیک کنید۱۱/۱/۸۸ 

التماس دعا"یاعلی مدد  

*امروز نوشت ۱۳/۱/۸۸ یا(پس از باران)*.! 

به قول ِدوستی:"قاصدک؛قاصدی صادق است" ..صداقت.. 

پیوست:دارم میرم ولی دلم برای مسعود شصت چیِ ِمردهزارچهره تنگ میشه!! 

یه باردیگه چشمهاش را وقت ِبازجویی ببینیدمی فهمید"صداقت را.!. 

صداقت ِآدم صادقی را که این روزها بنام "گاگول" میشناسند.!!.صداقت عنصر ِنایاب ِاین زمان.!.

نظرات 47 + ارسال نظر
محمدوعلی سه‌شنبه 11 فروردین 1388 ساعت 05:38 http://sokhteh.blogfa.com

سلام .کربلا خواهی اگر از زینب کبری بگیر
چون کلید کربلا در اختیارزینب است
خوش به حالت می دونم که الن ته دلت چه شوروحالیه اما بزار برگردی می فهمی رفتی کربلا و اومدی و ببخشی ها مفت ازدست دادی.آخ بزار بر گردی می دونی امام حسین کی بود؟برو خوش به حالت به خود افتخارکن وسرت رو بالا بگیر چون آقا نگاهت کرده وگفته ائل سال تو مهمون عید من هستی بازم خوش به حالت چون دم عیدی میری عید دیدنی کربلا و از همه مهمتر اینه که بهت عیدی میدن چه بخوای چه نخوای؟؟؟؟اونجا فقط بگو محمد وعلی گفتن نوبت ما کی هستش؟دل خوش کنیم یا نه؟ حتما این۲ جمله رو بگی؟سفر بی خطر؟خدایی که ازت بدی ندیدیم.
کربلا در کربلا می مرد اگر زینب نبود

ممنون تو دوست مهربان...
انشاالله قسمت شماهم میشهِ.ناامید نشو.بهت گفتم که برات کربلا تو حرم امام رضاست.لازم شد یه باردیگه بری.رفتی ماروهم دعا کن./یاعلی مدد

مرتضی قضائی سه‌شنبه 11 فروردین 1388 ساعت 09:11 http://mani83.blogsky.com

سلام عزیزم
خوبی ...
خوش به حالت ... التماس دعا

دلم برای حسین
برای عباس
تنگ است ...
دلم برای زینب
برای اصغر
تنگ است ...
مرا هم به پیشش ببر
دلم خیلی تنگ است ...

دوست عزیزم ... من قبلا لینکت کرده بودم
اما اگه شما هم دوست داشتی می تونی لینکم کنی

السلام علیک یا اباعبدا.. الحسین
السلام علیک یا زینب کبری
اسلام علیک یا عباس

ممنون آقا مرتضی..
تو ی زمزمه ها ودلتنگی هات یادماهم باش....
کاش زودترمیگفتی تا بابت دیر لینک کردنت شرمنده نشم ...
لینکت میکنم چون دوستی عزیزی هستی برای دلتنگیهای قاصدک..

هاشمی زا ده سه‌شنبه 11 فروردین 1388 ساعت 09:59 http://sheredashti.blogfa.com

سلام گرانمایه دوست اندیشمنندم قاصدک خوبم
پیامی معطر از بنام قاصدک دریافت کردم که آدرس نداشت
چون ممکن است تشابه اسمی وجود داشته باشد محبت کن وحتما آدرست راهم قید بفرما عزیز صمیمی
....................
پیوسته دلت شاد ولبت خندان باد...
ای سبز ترین بهار ها در نامت
می آیی ومیشکوفم از پیغامت
.............................................
امسال سال سبزه وامسال سال گُل
نیکوست حال ما که نکو باد حال گُل
................
سال جدید با مطلع سبز ومعطر دلنشین بهار..دوش بدوش عید باستانی نوروز..همسفر با سال جدید از راه رسید...وشادی وطراوت وعشق وامید با یک سبد گل به ارمغان آورد...ضمن تبریک این ایام فرخنده ..امیدوارم سراسر عمرتان بها ری...ولحظه لحظه زندگیتان..به شکوفایی وعطر گلها باشد..ودوستیتان `پایدار...قلم وقدمتان همیشه ایام سبز
.................
چه صمیمانه بهار آمده است
تا کنارگذرِ ِ سا ده ی تنهاییتان
خانه های همه را فرش گل انداخته است
همه جا عشق ومحبت جاریست
هدیه ی اینهمه گل
ارمغان نفس سبز بهار
روح سر سبز بهاری شدن است
اوج پرواز قناری شدن است..............هاشمی زا ده

سلام.استاد..ممنون از نوازشتون..ببخشید بابت آدرس...
خدمت می رسم..موفق باشید...یاعلی مدد

فاطمه سه‌شنبه 11 فروردین 1388 ساعت 10:14 http://www.omresokhteh.blogfa.com

قیامت بی حسین غوغاندارد
شفاعت بی حسین معناندارد
حسینی باش که درمحشرنگویند
چراپرونده ات امضاندارد
سلام خوش به سعادتتون هرچنددست ماازلمس کردن ضریح قشنگ اقامون دوره ولی شمانایب الزیاره همه دلهای شکسته مایید.
واسه ماهم دعاکن که یه روزی دوباره قسمتمون بشه.
من که ازشمابدی ندیدم شماماروحلال کنید
التماس دعا
یاعلی

سلام و ممنون...شما لطف دارید..محتاج دعای خوبانم...یاعلی مدد

مهدی=-=دفتر عشق سه‌شنبه 11 فروردین 1388 ساعت 10:48 http://www.daftareshghe.blogsky.com

سلام خوبی؟
انشالله به سلامتی بری و برگردی
التماس دعا داریم
مرسی از حضورت

سلام آقامهدی..ممنونم ...تشکر از حضورت..
امیدکه همواره عاشق باشی...یاعلی مدد

کربلایی سه‌شنبه 11 فروردین 1388 ساعت 11:51 http://hivand.blogfa.com

اخوی یه بار دیگه التماس دعا .
.
من فکر کردم قبل تعطیلات عازمی در هر صورت پنج جا یادم کن اگه لایق بودم /.
. قتلگاه ارباب
. میدون مشک ساقی
. تل زینبیه
. ایوان طلای امیرالمومنین-ع- نجف
. سرداب غیبت بیقه الله -عج- سامرا ( که انشالله امسال سال ظهور ایشون باشه)
.
راستی سفارش ما که یادت نرفته اخوی ؟ با اینکه پرروییه و اسیرتیم که اسیر اربابی
.
حق نگهدارت کربلایی

ممنون از نوازشت؛کربلایی
حتما بیاد دوستان خواهم بود..اونم یادمه!!.یاعلی مدد

سوسن سه‌شنبه 11 فروردین 1388 ساعت 14:30 http://sogandenik.blogfa.com

سلام قاصدک خوش خبرومهربان با لاخره انتظار بسر رسید وبه لطف خدا راهی کربلا شدید واقعا خوش به سعادتون دیگه میدونید التماس دعای فراوان ممنون که مارو فراموش نکردید خداوند اجرتون بده وبسلامتی برید وبر گردیدانشالله خدا قسمت همه عاشقانش کته دختر من هم دوروزه که از طرف دانشگاه به مکه مشرف شده ومن هم با چشمانی پراز اندوه میگم خدا جونم پس کی نوبت این بنده روسیاهت میشه خدا قسمت همه عاشقانش بنماید

سلام.ممنون ...منم دعا میکنم همه (عاشقان مولا)به دیدار یار نائل شوند...انشاالله که حج دخترخانمتون هم مقبول حضرت حق قراربگیره.
..تشکرازحضورتون...یاعلی مدد

یونیکورن سه‌شنبه 11 فروردین 1388 ساعت 15:11

سلام قاصدک.

شما که قاصدک هستید باید بدونید قاصدک ها همیشه امانت دار و صادق هستن. یادتون باشه یه عالمه غصه و گناه و اشک و امید بهتون می سپرم که برسونید به دست خودشون.

دعا کنید برام. نمی دونم چی بگم... فقط ما رو فراموش نکنید....


شاد و سلامت باشید و به سلامتی و دست پر برگردید. من منتظرم هنوز و همیشه....

سلام..ممنون از نوازش و حضورت.
وممنون که این بار امانت را به بنده سپردی..دعاکنید امانتداری صادق باشم...
؛صداقت؛تنها صفتی ست که آرزو میکنیم حتی دشمنان هم از آن بهره ای برده باشند..دوستان که جای خود..
امیدکه همواره عاشق باشیدو صادق......یاعلی مدد

محمدوعلی چهارشنبه 12 فروردین 1388 ساعت 02:00 http://sokhteh.blogfa.com

سلام قربون حضرت حسن وداداشش بشم که امروز کربلاییم کردن منظورم اینه که امروز جات خالی کربلا مهمون بودم عجب مهمون نوازی کرد ارباب.برو ببینم اینطور از تو مهمون نوازی میکنه.ما ک کربلامون رو رفتیم

سلام..زیارت قبول..ولی خدایی من که نفهمیدم چی گفتی!!!
فقط فکرکنم امروز تو حال ِخوبی بودی..خوش به حالت..یاعلی مدد

¤¤عشق متروک¤¤ چهارشنبه 12 فروردین 1388 ساعت 02:40 http://jadeye_sootokoore_eshgh.blogsky.com

سلام دوست عزیز بخاطر وبلاگ زیبات تبریک میگم
به وبلاگ منم سر بزن و اگر با تبادل لینک موافقی منو با نام ¤¤عشق متروک¤¤ لینک کن و خودت هم اعلام کن که با چه اسمی لینکت کنم.
موفق باشی
منتظرم

سلام..دوست عزیز..اومدم سراغت!!.ولی آدرست را درست ننوشتی!!
چنین آدرسی وجودخارجی نداره!!.دوباره بیا...یاعلی مدد

محمدوعلی چهارشنبه 12 فروردین 1388 ساعت 18:12 http://sokhteh.blogfa.com

سلام خوبی حقم داری نفهمی می دونی چرا تا حالا اینطور کربلا نرفتی.اخ که چه حالی داد وقتی این ضریح رو بوسیدم اروم شدم از همه مهم تر اینه که نشستم با ارباب درد دل کردم.

سلام..تو خوبی؟؟!!!.دانشمند.!!!.من که پیش تونیستم ببینم کجارفتی و چه حالی بهت دست داده؟!!.درست وحسابی بگو...اصلا حالت خوبه؟!!

فاطمه چهارشنبه 12 فروردین 1388 ساعت 20:45 http://www.omresokhteh.blogfa.com

سلام
من اپم .منتظرنیم نگاهی
عصری هرکاری کردم وبتون بازنمیشدکه بگم
شرمنده.
ولی نوازش کردید ولی نظرندادید؟

ماناباشید

سلام.وممنون از خبر به روز شدنت..نظرم رابعدا میگم.موفق باشی..

بهار پنج‌شنبه 13 فروردین 1388 ساعت 20:25 http://delneveshte69.blogfa.com

سلام. خیلی خوشحال شدم. خیلی.
من واقعا ازینکه با شما آشنا شدم واقعا خوشحالم. ( خیلی گفتم خوشحال نه؟)
چرا اینجا نمیشه نظر خصوصی گذاشت؟
به هر حال امیدوارم برا منم دعا کنید. یعنی حتما دعا کنید خواهش میکنم!
سلام منم برسونین.

سلام.ممنون از نوازشتون..خیلی نگفتیدخوشحال..خیلی گفتید واقعا.!!
واقعا خوشحالم ازاینکه خوشحالید.!!
اصلا یکی از شرایط برآورده شدن دعا؛دعای درحق دیگران است.پس خواهش نکنید؛امرکنید...حتما به یاد عزیزان هموطنم خواهم بود..
دعاخواهم کردولی بشرطی که مقبول افتد..شادباشید...یاعلی مدد

یونیکورن جمعه 14 فروردین 1388 ساعت 00:06 http://silveraster.blogsky.com

سلام قاصدک صادق!!

می خواستم بگم کاش می شد نرید، اما بعد دیدم چه قدر مضحک می شد اگر آدم ها نرفته می رسیدن!!
برای رسیدن باید رفت!!

اومده بودم یه جمله بگم اما دیدم دو تا نکته ارجحیت داره!

اول اینکه روز اول یادم رفته بود بگم چه قدر این شعر "من امشب تا سحر خوابم نخواهد برد" زیبا و دلنشین بود.

دوم اینکه صداقت جدیدا اسمش عوض شده، قبلاها یادمه ارزش داشت!! اما الان توبیخ و توهین و تحقیر داره!!!!!!!!!!

جمله ی اصلیم هم این بود:
دلم هیچ کسی رو نمی خواد...

فقط همین.....

شاد و سلامت باشید.

سلام.نگیدتوراخدا.گرچه اونجا جزمشتی خاک وگل نیست ولی برای ما ره گم کردگان چراغ راهی ست برای بهترزیستن..ومن هم پس ازسالها انتظاربه مراد میرسم.وخوب میدانم منظورتان این نیست...
گفتم که ؛صداقت؛عنصریست اگرنه نایاب که کمیاب این زمانه..
دعا کنیم.دعا که همه صادق باشیم و عاشق..ویا عاشقی صادق..
وهربار بیشتراز پیش پیچیده تر...!
ممنون...برقرارباشی و بهاری..یاعلی مدد

مهر جمعه 14 فروردین 1388 ساعت 10:16 http://doayam.blogsky.com

سلام!

بگو خداوندا، اى فرمانفرماى هستى‏،

تو به هر کس که خواهى می بخشى و از هر کس که خواهى

باز می ستانى‏؛

و هر کس را که خواهى گرامى دارى و هر کس را که خواهى خوار کنى‏؛

اما سر رشته‏ خیر همه به دست توست‏؛

تو بر هر کار توانایى‏.

منتظرالمهدی جمعه 14 فروردین 1388 ساعت 11:13 http://www.montazerolmahdi.mihanblog.com

سلام دوست خوب ممنونم از اینکه بهم خبر دادی.
یا علی مدد
التماس دعا

یونیکورن جمعه 14 فروردین 1388 ساعت 13:36

سلام قاصدک.

منظورم این نبود که... من خیلی به حضور اهمیت میدم. بدیهیه که مکان های مختلف مثل هم نیستن و انرژی های یکسانی رو به آدم منتقل نمی کنن.

برید به سلامت. با خبرهای خوش برگردید.... خواهش می کنم.....

یونیکورن جمعه 14 فروردین 1388 ساعت 14:16 http://silveraster.blogsky.com

سلام قاصدک.

حتما به یاد شما و وبلاگ هاتون (مبارکه ایشالا!!) خواهم بود.


تو دنیای به این بزرگی با این همه هوای پاک، احساس تنهایی و نفس تنگی چیز عجیبیه واقعا.....


در مدتی که به عنوان غیبت برای خودم در نظر گرفتم فقط دو سه تا وبلاگ رو مرتب سر می زنم. یادم نمیره...

یا حق.

یونیکورن جمعه 14 فروردین 1388 ساعت 21:19

سلام قاصدک.

خیال تون راحت باشه. یادم نمیره!

چه قدر سخته ها که آدم کامنت هاشو تایید نکنه!

شاد باشید خیلی!! دعا دعا دعا .......

Salam.
Mamnoon.
Khob shoma ziad be man lotf darid majbooram ta'akid konam"(Lotfan Bi ta'aeed.!)!!
Karbala bi yade doost'''Mabad...

مهدی=-=دفتر عشق جمعه 14 فروردین 1388 ساعت 21:53 http://www.daftareshghe.blogsky.com

سلام دوست عزیز خوبی؟[گل][قلب]
دفتر عشق به روز شد
منتظرم[گل][قلب]
شاد باشی
[گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب]
جای تو در قلبم نیست ، در زندان غمها نمان که اینجا جای ماندن نیست!
ارزش تو بالاتر از قلب شکسته ی من است ، برو که قلب من سرپناه خوبی برای تو نیست!
[گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب]

یونیکورن جمعه 14 فروردین 1388 ساعت 23:58 http://silveraster.blogsky.com

سلام قاصدک.

از اونجایی که می دونم ایمیل چک کردن با موبایل سخته، سعی می کنم فقط کامنت بذارم و ایمیل نزنم.

ایشالا زود زود خاطرات سفر زیباتون رو بخونیم...

شاد و سربلند باشید.

Salam..Mamnoon..
Vali moshkele man email o kament nist..!..moshkel ine ke in rooza nemitoonam pasokhe mohabate doostan ro bedam...Aslan..!.
Sar khosh o mandegar bashi.
ya Ali Madad

قاصدک شنبه 15 فروردین 1388 ساعت 00:11 http://m-ghasedak.blogfa.com

سلام دوست خوبم.چطوری؟
ببخشید که باز دیر اومدم!
سفرت بی خطر عزیزم.یادت نره منو دعا کنی! (البته امیدوارم دیر نگفته باشم!!)
شاد باشی
بای

Salam. va nagahan Che Zood dir mishavad..!
Vli shoma vaghte ezafeh residid.!
Hatman...ya ali madad

یک دوست شنبه 15 فروردین 1388 ساعت 10:42 http://www.negahh.blogfa.com

سلام

ممنون از اینکه بهم سر زدید.از لطف شما نسبت به وبلاگم

خیلی خیلی متشکرم.امیدوارم که همیشه زیر سایه امام زمان

موفق و سربلند باشید.

یونیکورن شنبه 15 فروردین 1388 ساعت 12:40 http://silveraster.blogsky.com

سلام قاصدک صادق.

فکر کنم امروز اولین روزی هست که نیستید و در سفر هستید. امیدوارم سفر بی خطر باشه. من بازم میام و یه چیزایی میگم!!! شما خیلی جدی نگیرید. به سفر فکر کنید و امانت هایی که پیش شماست!

یا علی.

Jeddi migiram..vali az inke dastam baste babate javab narahatam.va az inke ta marz bishtar nemitoonam navazesh ha ra bebinam ghamgin.niz ham..!!
Shoma saheb khooneheed..pas edameh dahid.Lotfan..

یونیکورن شنبه 15 فروردین 1388 ساعت 16:51 http://silveraster.blogsky.com

سلام.

از اینکه سفرنامه بخونم لذت می برم. مخصوصا اگر هنوز سفر به آخر نرسیده باشه و در طول سفر بخوام سفرنامه بنویسم یا بخونم. به نظرم خیلی هیجان انگیزه، اینکه مسافر خودش از اتفاقاتی که قراره براش بیفته خبر نداره اما میتونه حدس بزنه. می تونه تقریبا بگه برنامه ش چیه و کجاها قراره بره. برای من که خیلی جالبه. البته بعد از اتمام سفر هم خوبه که آدم یه سفرنامه ی کامل بنویسه با تمام جزئیات و شرح وقایع و البته بدون حدس و گمان!

امیدوارم به سلامتی برگردید و با دست پر. چشم امید ما به صاحب خونه ای هست که شما رو مهمون لطف خودش کرده. و البته چشم امید داریم به دعای خوبانی مثل شما.

.mamnone to dooste khoobam.
Safar nameh? chashm.daram minevisam.ghol midam bi dakhl o tararof bezaram inja.
Age mikhay taman nayomadam ashkar beshe navazeshet boro oonyeki ghasedak.
Yadam nabood gofti az blogfa khoshet nemiad.pas har ja khoshtari.mohem ineh ke biay..koja?.khanehe doost..!

بهار یکشنبه 16 فروردین 1388 ساعت 00:33 http://baharjoOn69.blogfa.com

سلام. میدونم الان هر چی بد و بیراهه تو دلتون به میگین. ولی به خدا چاره ای نداشتم. خودتون تا حالا تو یه شرایط بحرانی قرار گرفتین؟ فقط امیدوارم که آخرین با باشه. دیگه حال خونه عوض کردن ندارم.
این بار سومه.
اصلا ایندفعه دیگه کمپلت اسم وبلاگو عوضش کردم.
به هر حال تنهام نذارید تو این خونه غریبم فعلا.
دعا کنید دیگه همین جا موندگار شم. وگرنه به قول یکی از دوستان اصلا وبلاگ نداشته باشم بهتر تره.
فعلا بای.

Salam.migam chera hey adres avaz mikoni.?
Nakoneh donbaletan??
Cheke bl mahal keshidi?!
Barat farda harame Emam Ali DoA MIKONAM..YA ALH MADAD

Ghasedak یکشنبه 16 فروردین 1388 ساعت 09:36

Residim be noghteh ye sefre marzi..mehran.
Khoda koneh gire in yanki haye zaboon nafahme mohtaram nayoftim..goftand ke jeloye ina sarha paeen bashe..chon khejalat mikeshand TEFLAKIHA..!!

بهار یکشنبه 16 فروردین 1388 ساعت 11:08 http://baharjoOn69.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام. خیلی ممنون. حتما دعا کنید. خیلی مهمه.

سلام....حتما ...بیاد همه عزبزان هستم...
یاعلی مدد.....نجف اشرف"قاصدک

alnilam یکشنبه 16 فروردین 1388 ساعت 12:12

سلام بر شما خوبی؟
شرمندم بابت تاخیر.
اولا که بنده به هیچوجه من الوجوهی ناراحت نشده نمیشم و نخواهم شد!! بابا این چه حرقفیه برادر من.
بعدم تورو خدا دعا کن...الان جای شما اینجا خالی نیست جای مایئه که اونجا خالیه.
یاعلی

سلام ممنون از نوازشت
از کنار تربت مولا علی(ع) میکم که جات خالیه و...بس دعات میکنم و
جات رو سبز نکه میدارم...راستی میدونی که عربها 4 تا از حروف مارو ندارند بس خودت اصلاحش کن...ممنون...یاعلی مدد

یونیکورن یکشنبه 16 فروردین 1388 ساعت 20:18 http://silveraster.blogsky.com

سلام قاصدک.

خیلی وقته دانشگاه دیگه برام جذابیت نداره که هیچ، دافعیت (!!) هم داره شدید! برای همین بیشتر از حدّ معمولی و موردقبول خسته می‌شم، هم روحی هم جسمی.

دلم سفر می‌خواد، امّا تنهای تنها... کاشکی من رو هم مثل مسعود شصت‌چی تبعید می‌کردن، کجا مهم نبود، مهم این بود که نه من کسی رو بشناسم، نه کسی منو...

دنیای غریبی شده قاصدک. خیلی غریب....

خوش باشید. دعا نیز هم پیلیز فراموش نشه.

salam..man taze residam..aman az een yankiha...
az ye araghi be man lotf kard akhare vaght gozasht ino benevisam
farda miam...ya ali mada

بهار دوشنبه 17 فروردین 1388 ساعت 15:08

سلام. خیلی ممنون. شرمنده میکنین. ( به خاطر دعا)
خدانگهدارتون.

یونیکورن دوشنبه 17 فروردین 1388 ساعت 19:15 http://silveraster.blogsky.com

سلام قاصدک.

حال شما خوبه؟! خوب خوش می گذرونید اونجا!! یاد دوستان هم باشیدها پیلیز!

دوستم به دو تا از خواهرهاش پیشنهاد داده که بیان با من دوست بشن! گفته مینا active استش و حسابی ازش انرژی می گیرید. داره یادم میفته کی بودم و چی کارا می کردم، اما هنوز وقتش نشده... دعا کنید زودتر وقتش برسه. من خسته شدم دیگه از این حالت!!

دعا یادتون نره هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا!

مرسی! خدانگهدار.

سلام..نکفته بودى منبع انرزی هستی!!!
کرجه نیازی به توضیح نبود و نیست...
زیارت بدون دعا" محاله...حتما...یاعلی مدد

یونیکورن دوشنبه 17 فروردین 1388 ساعت 22:08

سلام قاصدک.

برای همه ی مریض ها دعا کنید پیلیز. هم مریض های روحی هم مریض های جسمی!!

سلام..همین الان ازحرم مولا علی(ع) اومدم..جاتون خالی یه مراسم با حال و خالصانه ای برکزار و برای جمله مرضای روحی و جسمی دعا نمودیم"امید که مقبول افتد...یاعلی مدد

سمانه دوشنبه 17 فروردین 1388 ساعت 23:58 http://roz-siah.blogfa.com

نگاهت گرم ،تنها عاملم بود

خیالت آب ونان منزلم بود

تمام راه را در وصل بودم

تمام راه یادت در دلم بود

یونیکورن سه‌شنبه 18 فروردین 1388 ساعت 00:13

سلام قاصدک.

من از همون اوایل تنظیمات رو درست کرده بودم که همه بتونن هر چند تا میخوان نظر بدن. الان هم که مشکلی نیست که. قضیه چیه؟

فردا بازم میام. باید زود بخوابم که فردا صبح زود برم دانشگاه!!! منم که علاقه مند شدید به دانشگاه!! خدا به خیر بگذرونه این ۳ هم زودتر تموم بشه برم دنبال زندگانی م.

خدانگهدار قاصدک و امانتی هاش... یا علی.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 فروردین 1388 ساعت 10:53

سلام.
ای ول بابا شما دیگه کی هستی؟!! اونجام دست از نت اومدن ور نمیداری!!
درباره سن یعنی منظورم این بود که بالاخره اگه خیلی از ما بزرگتر باشید یه احترام خاص دیگه ای هم باید این وسط حکم کنه دیگه حالا زمونه بر عکس شده و آقایونم ناز میکمنم! ای بابااا جل الخالق!!
(پچگژ) این ۴تا حرفم براتون نوشتم که اونجا کمبود نگیرید خدای نکرده!
خیلی التماس دعا.
یاعلی

رضا سه‌شنبه 18 فروردین 1388 ساعت 16:27 http://island1383.persianblog.ir

به نام خدا ..و با سلام خدمت دوست عزیز و گرامی فرا رسیدن بهار پر طراوات را که نشانه قدرت لایزال و الهی و تجدید حیات طبیعیت میباشد را تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند متعال و سبحان برای جنابعالی و خانواده محترم مسئلت دارم .......
خورشید از میعادگاه نخست، باز آغاز سفر می‌کند؛ سفری که سوغاتش برای زمینی‌های منتظر، فرصت دیگری است تا محبت را در گره بین دستهاشان بکارند و دل به استقبال نیکی، آیینه بند ! ان کنند. لبخند خورشید بی‌جواب نماند وقتی سرک می‌کشد به این خانه. ..امیدواریم سال 1388 سالی نیک و همراه با بهروزی برایتان باشد.در پناه حق و خدا نگهدارتان .....

صبور سه‌شنبه 18 فروردین 1388 ساعت 19:29 http://sangesabor.blogfa.com

بازم سلام

قاصدک مهربان نمیدونم چطوری ازتون تشکر کنم شرمند هات شدم منو عفو کن راضی به اذیتت نیستم برادر عزیزم

بابت نماز هم یک دنیا تشکر کی بشه جبران کنم

التماس دعا در حرم سید الشهدا و ساقی کربلا

سلام و ممنون
اختیار دارید"کاری نبود جز انجام وظیفه"یاعلی مدد

کربلایی سه‌شنبه 18 فروردین 1388 ساعت 19:51 http://hivand.blogfa.com

سلام اخوی .
.
خوبی الحمدلله ؟ با احتساب من باید الان در بهشت رویزمین باشی . خوشا به حالت و بزار صادقانه بگم که بهت غبطه خوردم و به لحظاتی که کنار اربابی .
.
سحرها حرم ارباب و بعدش هم زیارت ساقی و آفتاب که زد انشالله یه /کله پاچه دبش / نوش جان کنید و آماده برای رفتن کنار نهر علقم و ...
آقا نجف و که دیگه نگو . نمیدونم میتونی یکی دو شبانه روز نجف بمونید یا نه ؟ اگه بمونید که خودتون میفهمید چه محشریه سحرها که خورشید از بین دو تا مناره طلا سر میزنه و خصوصا غروبها که خورشید از بالای ایوون طلا غروب میکنه .
بزارید از صفای سامرا و کاظمین و مسجد کوفه و بیت امیرلمومنین در کوفه نگم که اشکم داره در میاد .
.
اگه به نت دسترسی داشتید ذکر کارهای روزمره و خاطراتتون یادتون نره
.
یاحق

یونیکورن سه‌شنبه 18 فروردین 1388 ساعت 20:19

سلام قاصدک.

اومدم که بدونید یادم نمیره به قولم عمل کنم. ولی جدا خسته شدم تو دانشگاه !

راستش منظورم این بود که آنتی فلودینگ نظرات رو غیرفعال کنید که محدودیتی وجود نداشته باشه.

بازم میام. یه کم خستگیم کم بشه...

یونیکورن چهارشنبه 19 فروردین 1388 ساعت 23:08

سلام قاصدک.

هر جا رفتید برای ما نیز هم دعا بفرمایید. دعا کنید همه چیز خوب پیش بره. یه عالمه آرزو دارم که خوشحال میشم به حقیقت نزدیک بشن! دوست ندارم همه شون رو با خودم ببرم اون طرف. اون جا دیگه به دردم نمیخورن که هیچ، دست و پا گیر هم میشن...

ببخشید چرند پرند میگم.

شاد باشید.

alnilam پنج‌شنبه 20 فروردین 1388 ساعت 12:36 http://www.zanooy-orooj.persianblog.ir

سلام جناب کربلایی قاصدک خوبید؟
خوش میگذره؟ مگه میشه بد بگذره!
درباره سنتون که...!!!! ای خداااااااااااا
درباره نتم که اگه شمایید از کربللا هم میاید نت رو مزین به حضور گرمتون میکنید!!
دعاااا یادتون نره.
یاعلی

سوسن پنج‌شنبه 20 فروردین 1388 ساعت 20:22 http://sogandenik.blogfa.com

سلام دوست عزیز وگرامی واقعا دستتون درد نکنه انشالله که خدا به شما سلامتی بده ممنونم که تلاش خودتونو کردین خدا خیرتون بده زیارتتون هم قبول باشه کربلا رفتید مارو هم بسیار دعا کنید خوش بگذره وبه سلامتی باز گردید

یونیکورن پنج‌شنبه 20 فروردین 1388 ساعت 21:04

سلام .

بازم با یه دنیا خستگی دانشگاه رو به مقصد خونه ترک کردم. اون قدر خسته م می کنه که حتی یادم میره باید با بعضی ها احوال پرسی کنم.

دعا کنید!!! نه من این جوری بودم، نه در مدت این ۶ ترم دانشگاه این جوری بود!!!

دعا پیلیز!!

محمد پنج‌شنبه 20 فروردین 1388 ساعت 23:36

سلام خوبی امشب خیلی اتفاقی اومدم سر زدم به بچه ها فهمیدم که اومدی زیارت قبول .بخدا اگه شام و سوغات رو اوکی نکنی خیلی ازت ناراحت میشم.پس منتظرم زنگ بزن۰۹۳۵۴۴۱۰۷۰۴

محسن جمعه 21 فروردین 1388 ساعت 13:13 http://sayeh-roshan666.blogfa.com

سلام
امیدوارم خوب باشی دوست عزیز

۩ *(`•.¸ღزمزمه هایی در سکوت شبღ¸.• ´)* ۩

به روز شد منتظرم [گل]

ایشالله به سلامت بر می گردی

یونیکورن جمعه 21 فروردین 1388 ساعت 14:04

سلام قاصدک.

به یاد تابستان و بهار گذشته رفتیم به حیاط جهت ادای نماز ظهر و عصر...

به هوای اینکه هوای گرمی عایدمان می شود، خرّم بودیم. اما ابتدا اندکی بر سرمای وجودمان افزوده شد و سپس گرمایی بی نظیر حس فرمودیم و بسی خوش به حال مان گردید. قاصدکی نیز هم به کنار جانماز ما افتاد و دوباره پرواز کرد و رفت...

دعا کنید قاصدک. خدانگهدار.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد