*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

جمعه های نینوا....

(جمعه هام نذر قدمهای مولای مهربانی ست

 

یامهدی 

باز هم جمعه و باز هم بیقرارى"و این بار بى تاب و بیقرار" آنهم در کربلا.. 

دیشب تو بین الحرمین و حرمین شریف"غوغایى بود غیرقابل توصیف. آخه همه اعتقاد دارند 

شبهاى جمعه کربلا"یک زائر مخصوص و دائمى داره" 

بـانوى بى نشان"فاطمه زهرا(س) 

همه برسر و سینه زنان " زمزمه میکردند:

 

شبهای جمعه فاطمه " با اضطراب و واهمه

 

 آید به دشت کربلا     گردد بدور خیمه ها 

 

گوید حسین من چه شد      نور دو عین من چه شد 

 

  

 و من نیز مانند همه مشتاقان در گو شه اى از حرم"این نغمه بر لب که:  

 

منتظر "سینه بزن تا وقت هم عهدى بیاد    التماس کن "دعا کن "تا آقامون مهدى بیاد 

آقامون مهدى میاد"دل میبره با دلبرى       آقامون مهدى میاد" با ذوالـفـقـار حـیــدرى 

 

آقامون مهدى میاد"دشمن مولا میمیره 

 

اون میاد تــا انتقام خـون مـولا بگـیره  

 

 امشب نیز در کنار حرم سقا "مولا را میخوانیم" 

چرا که روایت است"هرجا نام عموى خود را بشنود سراسیمه به آن مجلس خواهد رفت...   

 

 

از دو چشم یاس مى خوانم " بیا 

 

شعرى از احساس مى خوانم" بیا 

 

نیـستـم قـابـل " ولى اربــاب مـن  

 

روضـه ى عـبـاس مى خوانم " بیا  

 

کربلا ...التماس دعا....یا علی مدد 

پ.ن(1) بخاطر نذر جمعه ها این ها را نوشتم و بس....

پ.ن(2) ازهمه دوستان امید عفو دارم"چرا که سیستم عربیه ومن نا وارد.این حروف4گانه را ازجاى دیگه وام گرفتم!!

نظرات 19 + ارسال نظر
مهدی جمعه 21 فروردین 1388 ساعت 14:48 http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

یونیکورن جمعه 21 فروردین 1388 ساعت 21:55

سلام.

الان فقط اومدم که اومده باشم.

اما چند ساعت دیگه میام که بخونم و لذت ببرم.

شاد باشید قاصدک صادق.

سوسن جمعه 21 فروردین 1388 ساعت 22:37 http://sogandenik.blofa.com

سلام قاصدک مهربان ممنون بابت زحماتتان خوش بحالتون حتما تو حرم حضرت عباس منو خانواده را از یاد نبرید .بسیارالتماس دعا . دوست گرامی خداوند پشت پناه شما وتمام زائران خوب حضرت ابولفظل العباس باشد . زیارتتان قبول و به امید دیداربسلامتی وخوشی باز گردید .

کیستی ، ای داغ عرفان بر جبین
در تحرک اولین کوه زمین
طاق ابروی تو کاشی برنداشت
شرح حال تو حواشی برنداشت
سالها پیش از حدوث آشتی
تو تجارتخانه دل داشتی
مزرع سبز فلک مال تو بود
هر چه سبزی بود در شال تو بود
بی تو ملک غبطه آبادی نداشت
این چنین جعفر* شدن شادی نداشت
مادر تو سالها پیش از غزل
آفرینش درس می داد از ازل
جانمازش معبر جبرئیل بود
چادرش از بال میکائیل بود.
حضرت مریم به پابوس درش
وقت قبلی میگرفت از دفترش
بین صدها نذر رایج تر توئی
از همه باب الحوائج تر توئی
با رعایا چون وکیلان داد کن
کدخدائی در حسین آباد کن
جز تو بعد از چهارده یکتا که شد
زیر این هفت آسمان دریا که شد .



یونیکورن شنبه 22 فروردین 1388 ساعت 00:12

سلام قاصدک.

اتفاقا چه قدر امروز دلم بیقرارتر شد. یادم افتاد مدت هاست یاد حضرت فاطمه (س) از یادم رفته بود. چه قدر من غریب شدم...

دعا کنید قاصدک!!!

مرتضی شنبه 22 فروردین 1388 ساعت 08:07 http://mani83.blogsky.com

سلام دوست عزیزم
خوبی
حسابی داری پرواز می کنی
خوش به حالت
دلم خیلی گرفته ...
برام دعا کن
هنوز اونجایی یا برگشتی ....

یه شعر برای امام زمان نوشتم ... بیا بخون

صبور شنبه 22 فروردین 1388 ساعت 08:24 http://sangesabor.blogfa.com

سلام قاصدک خوش خبر
بازم خبر اونم از کجا؟ بهشتسرای سید الشهدا!!
خوشا به سعادتت مهربان
ارزوی قبولی طاعات و عبادات و زیارتهاتتو دارم
انشالله بزودی با دست پر برمیگردین و بازم ما از مطالب مفیدتون استفاده میکنیم
خدا یار و نگهدارت مهربان

فاطمه شنبه 22 فروردین 1388 ساعت 09:50 http://www.omresokhteh.blogfa.com

سلام قاصدک
دلاماروبدجوری هوایی کردی غریبی زهرا،مظلومیت حسین،...
عجب شبی داشتیدکنارصحن اقا.
دلم واسه نوشتهاتون تنگ شده بودوچه جایی پست کردیددلمون گرفت.
مامعتقدیم عشق سرخواهدامد
برپشت ستم کسی تبرخواهدزد
سوگندبه هر۱۴ایه نور
سوگندبه زخمهای سرشارغرور
اخرشب سردماسحرمی گردد
مهدی (عج)به میان شیعه برمی گردد.
التماس دعا
یاحق

محسن شنبه 22 فروردین 1388 ساعت 11:53

سلام

۱-زیارت قبول باشه انشاالله که تمام حاجات قبول باشه ومیدونم

که ماراهم دعا کردی.

۲-سال نو مبارک امیدوارم سال خوبی برات باشه .

۳-نداره.

محسن شنبه 22 فروردین 1388 ساعت 11:56

راستی یادم افتاد

۳-از عکسهای سفر کربلا بزار تا ببینیم شاید ما هم کربلایی

بشیم.

یونیکورن شنبه 22 فروردین 1388 ساعت 19:28

سلام.

می دونید فرق قاصدک با شاپرک چیه؟
فکر کنم فرق شون اینه که شاپرک گاهی خسته میشه و یه گوشه میشینه، حتی گاهی همین نشستن زمین گیرش می کنه و دیگه نمیتونه بلند بشه، شاید هم نیست که بلند شه!! اما قاصدک تمامش پروازه. وجودش صعوده. خستگی براش معنی نداره. همه ی چیزی که براش مهمه اینه که اون قاصدکه، یعنی قصد کرده، تصمیم گرفته...

با این طرز فکر دوست دارم قاصدک باشم. من یه عالمه کار نیمه تموم دارم که با این طرز زندگی و رفتار به هیچ کدوم شون نمی رسم.

زندگی رر با تمام آدم هاش دوست دارم، اما عاقلانه نیست زیادی برای چیزی زمان بذارم. به قول استادمون *دوست داشتن هاتون باشه بیرون زمین، تو زمین فقط مبارزه معنی داره!* راست میگن خب. تمام زندگی من بی معنی شده بود به خاطر یه سری مسائل. حالا اون مسائل رو میذارم یه گوشه، حتی از خدا خواستم منو از دست شون خلاص کنه، تا بفهمم باید باید با زندگیم چی کار کنم. یادم بیاد چند نفر منتظر من هستن. باید فکر کنم. خیلی زیاد...

دعا کنید قاصدک....

مرتضی دوشنبه 24 فروردین 1388 ساعت 09:20 http://mani83.blogsky.com

سلام دوست عزیزم
خوبی
زیارت قبول باشه
ان شاء ا... مجدد تشریف ببری
التماس دعا

یونیکورن دوشنبه 24 فروردین 1388 ساعت 15:17

سلام قاصدک.

پس بالاخره برگشتید به سلامتی!!

ببینم دست پر اومدید دیگه؟! فکر کنم بله!!
مجددا می رسم به حضور مبارک!

شاد و سلامت باشید، مثل من! نه، بهتر از من!!! (اوج اعتماد به نفس رو نشون میده!!)

فاطمه دوشنبه 24 فروردین 1388 ساعت 16:02 http://www.omresokhteh.blogfa.com

سلام قاصدک
رسیدنتون بخیرزیارتتون قبول
انشا...دوباره نصیبتون بشه.
بعدامزاحم میشیم.
درپناه حق

alnilam دوشنبه 24 فروردین 1388 ساعت 19:58

سلام خوبید؟
وااای واااااااااااای وااااااااااای شما نمیدونید من چقدر شرمندتونم به خدا مدل نوشتن و صحبتاتون یه جوری بود که من فکر میکردم شما فوقش 25 سالتونه اما حالا که گفتید متولد چندید...واااااااای به خدا شرمنده اگه یه وقت تا حالا توی برخوردا درست رفتار نکردم یعنی منظورم اینه که خوب شما سرورید من معذرت میخوام اگه اسائه ادبی...
اما حالا هر چیم که شما سرور باشید من نمیتنونم بهتون نگم که ایول بابااااااا تو دیگه کی هستی؟؟( شما تورو شما بخونید!!)آخه اونجام میگردید نت پیدا میکنید اونوقت مامان باباهای ما به ما میگن معتاد اینترنتی پس اینا شمارو ببینن چی میگن؟ درباره اون بلاگتونم اخه شما خودتون هنوز این آدرس رو میزارید منم یه راست میام همینجا اما الان الساعه میرم برای ونجا برای ادامه نطقام! پس تا من برسم اونجا شما 4تا صلوات برفستید!!!!

سهیل دوشنبه 24 فروردین 1388 ساعت 22:10 http://unilove.persianblog.ir/

یعنی نظر شیعه اینه که روح حضرت فاطمه تو کربلا سرگردانه؟

قاصدک دوشنبه 24 فروردین 1388 ساعت 23:09 http://m-ghasedak.blogfa.com

سلام عزیزم.زیارتت قبول! التماس دعا داریم.
فکر نمی کردم از کربلا آپ کنی. غافلگیر شدم!
من آپم.وقت کردی بهم سر بزن.خوشحال میشم.
ممنون از اینکه یاد هم اسمت هستی!
شاد باشی
بای

سوگند جمعه 28 فروردین 1388 ساعت 16:05 http://sogandenik.blogfa.com

سلام گفتم اینجا هم عرض ادبی کنم . شاد باشید.

مکن محرومم از فیض حضورش / خداوندا نصیبم کن ظهورش

ز پشت ابر غیبت ظاهرش کن / منور کن جهانی را به نورش

صبور شنبه 29 فروردین 1388 ساعت 12:16 http://sangesabor.blogfa.com

سلام مجدد

خیلی متاسفم برای فوت برادر گرامیتون

خدا رحمتشون کنه و به شما و خانواده ی محترمتون تسلیت میگم منو در غم ودتون شریک بدونید برای شادی روحشون
دعا میکنم و رحمت الهی برای ایشان و صبر برای شما خواستارم

ممنون از اینکه اطلاع دادین بدرود

Mamnoon

سوگند شنبه 29 فروردین 1388 ساعت 20:35 http://sogandenik.blogfa.com

باسلام وعرض تسلیت به شما دوست گرامی .
شنیده ایم که روح خدا به خدا می پیوندد.
برادر گرامی حضرتعالی هم از این قائله مسثنی نیست. جایگاه بزرگش آنقدر بزرگ و بی بدیل است که جائی برای تاثر ما زمینی های پرگناه باقی نمی گذارد. فقط از درگاه خداوند منان برای شما دوست و همراه گرامی و بازماندگان آن مرحوم صبر جمیل آرزومندم و امیدوارم روح وارسته اش قرین رحمت و غفران الهی قرار گیرد.
باز هم تسلیت خود را صمیمانه عرض می کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد