*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

قاصدک مستُ غزلخوان آمده...

 

 سفر ِقاصدک به دیار عشق ومستی به پایان رسید و باز روز از نو و روزی از نو..

 

زبان قاصر و من عاجز از شرح آنچه در آن دیار دیدم و شنیدم...

 

رفتم...چون خواست او بود...آمدم...بی آنکه میلی به بازگشتم باشد...

 

در این مجال ، تنها ذکر این نکته را ضروری میدانم که بگویم:

 

هرگز در هیچ منزلگاهی چیزی را از درگاه حیّ منان،برای خود طلب نکردم

 

 مگر آنکه قبل از آن برای تمامی ملتمسین ؛ دعا و استغاثه ای نموده

 

و زیارتی ننمودم قبل از طواف ِدلهایی که به امانت برده بودم...

 

ممنون ِتو دوست عزیز که امانتی بس گران را به من وانهادی...

 

امیدآن دارم که حداقل امانتداری صادق بوده باشم...

 

 دعاگوی قلبهای مهربانتان"قاصدک"    

 

علی الحساب امیدکه این سوغاتی موردقبول واقع شود..!!

 

قاصدک مستُ غزلخوان آمده      از دیــار وصـل جـانـان آمده  

  

از نجف" از کاظمین" از کربلا      وعـده گاه عاشقان ِ اولیاء   

 

دست افشان،پایکوبان،مست مست 

 

خورده یک پیمانه از جـام الست !

 

بر مـزار مرتضی؛مولا علی       اوعلی گفت وعلی گفت وعلی

 

نزد مولا داشت ذکر فاطمه         یاد کرد احوال یاران را همه

  

 

کربـلا دیـد و دل او پـر گـشـود

 

ای دوصد رحمت براوکه دل ربود 

 

نی که ازکرب وبلابرگشته او      بلکه از قرب خدابرگشته او 

 

ازگلستانی که عطر یاس بود    مرقـد مـولایمان عـبـّاس بود  

 

مرقد عـبـّاس را بوسیده است

 

گویی عطریاس را بوئیده است

 

جـنـّت ُالاعلی که گویندکربلاست     روضه رضوان که خوانند نینواست 

 

گرشتاب دیدی که درشعرآمده       عفوکن ؛ زیرا که بی دل آمده !

 

آمدم اما دلم جامانده است         در برسلطان خوبان مانده است 

 

کربلا عقل و دل و جانم بـبـُـرد 

 

.....کاش می شد.....

 

کاش می شد ؛ کربلایی گشت ومـُرد

 

تابعد " یاعلی مدد "

پس از باران(پ.ن) .!.(۱) 

اسامی ملتمسین دعایی را که در پست(قاصدک کرب بلا)نوشته بودم را انداختم تو چاه کوفه... 

............................شاید مولا برای درد دل با چاه اومد و نظری کرد......................... 

پس از باران(2) 

قابل توجه دوستانی که میگفتند:باباتودیگه کی هستی!!!

ازآنجاکه از بازار و خرید سررشته ای ندارم"وقت بازار رفتن دیگران میومدم"نت"!! 

نظرات 63 + ارسال نظر
مرتضی سه‌شنبه 25 فروردین 1388 ساعت 07:36 http://mani83.blogsky.com

سلام
دعاتون در حق دوستان قبول
با تشکر .........
شعرت زیبا بود .......

سلام..ممنون..انشاالله...شما لطف داریدآقامرتضی..یاعلی مدد

alnilam سه‌شنبه 25 فروردین 1388 ساعت 09:50 http://www.zanooy-orooj.persianblog.ir

سلااااااااااااااااام.
بوی دیار یار می آید ز دوست!
چطورید شما!
زیارتتون قبول باشه واقعا خوش به حالتون که آقا طلبیدتون...
۱)نه دیگه این نشد بهونه اینیکه سوغاتی نیورده باشیدهاااااااا خوب میگفتید چندتا از سررشته دارای کاروان برن براتون خرید کنند!!(نیشخند) اما خدایی بازم تو دیگه...آخه پیدا کردن نت توی کربلا انقدر راحته؟؟؟!!
۲)ای بابا بسوزه پدر مجانی!!:www.tinypic.com
۳)یه اتفاق خیلی جالبی افتاد و باعث شد من با اون یکی قاصدک هم افتخار آشنایی پیدا کنم! من فکر کردم اون شمایی! خوب بعد اون صلواتا من نظر مربوط به شمارو با یه عالمه تعجب برای ایشون گذاشتم! حالا واسه خونمدن اون نظره میشه برید همونجا؟؟!! توی پست قبلیشون آخه اونجا یه سری شکلک داره که این نداره!! این آدرس اون یکی بلاگتونم دوباره میفرستید؟ قبلا بغل همین بلاگ بود الان نی!
دیگه....
همین.
یاعلی

سلام..قبول حق//شماخوبید؟؟
خوشحالم که باعث آشنایی تون با اون یکی قاصدک شدم!!
این سایت را که خودم عضوم!! یکی دیگه میخواستم!!
قاصدک بلاگفا بودکه بغلش آدرس این قاصدک را نوشته بودم(چقدرقاصدک!!)
موفق باشید..یاعلی مدد

محمد سه‌شنبه 25 فروردین 1388 ساعت 09:56

سلام خوبی زیارت قبول ممنون که به یادمون بودی باشه سالار منتظرم که دعوتمون کردی

سلام..ممنون.دعوت را بی خیال ولی سوغات چشم!!.یاعلی مدد

محمد سه‌شنبه 25 فروردین 1388 ساعت 09:58

منتظر کارت دعوتیم بی وفا نشی دعوت نکنی.ولیمه یادت نره

انشاالله دعا کن برم مکه ؛ولیمه برای دوستان هم چشم..باورکن یه مختصر پذیرایی بودقسمت فامیل شد!!.راضی شدی ؟!!.همه از خالی بودن جیبم خبردارشدن؟!!

صبور سه‌شنبه 25 فروردین 1388 ساعت 12:14 http://sangesabor.blogfa.com

سلام قاصدک مهربان

زیارتهایتان قبول حق!
انشالله که دعاهایتان در حق دوستان هم مستجاب شود

با زحمتهای ما؟

انشالله که بازم سفرهای زیارتی قسمتتان شود تا برای ما هم نایب الزیاره باشید

شعر بسیار زیبایی سرودین خوش به سعادتتون که این استعداد رو خدا به شما ارزانی داشته

موفق و شاد و سلامت باشید

سلام.ممنون..خواهش میکنم..چه زحمتی..انشاالله نصیب همه مشتاقان بشه..
چندین بارگفتم که شاعرنیستم..اینها واگویه های دله..خوشحالم که در دلتان ماوا کرده..راستی ایمیلتان را دیشب خوندم اگر قبل از عزیمت همین را میفرستادی اونوقت منم شرمنده نمیشدم..
بازهم ممنون شما دوست گرامی..یاعلی مدد

منتظرالمهدی سه‌شنبه 25 فروردین 1388 ساعت 13:18 http://www.montazerolmahdi.mihanblog.com

سلام ازاینکه ما رو از یاد نبردی ممنونم.
پست خواندنی بود.
یا علی مدد

سلام..وظیفه بود که در حد توان به انجام رسید..یاعلی مدد

سمانه سه‌شنبه 25 فروردین 1388 ساعت 14:46 http://roz-siah.blogfa.com

نه از گل می گشاید دل نه از گلزار عاشق را

که باغ دلگشائی نیست غیر از یار عاشق را

ببوی گل زخواب بیخودی بیدار شد بلبل

زهی خجلت که معشوق کند بیدار عاشق را

سلام..ممنون..شاعر این اشعار کیه؟؟!!

سمانه سه‌شنبه 25 فروردین 1388 ساعت 14:47 http://roz-siah.blogfa.com

چشم ودل باز کن که جان بینی

آنچه نادیدنی است آن بینی

گر به اقلیم عشق رو آری

همه آفاق گلستان بینی

آنچه بینی دلت همان خواهد

وآنچه خواهد دلت همان بینی

بی سروپا گدای آنجا را

سرزملک جهان گران بینی

شاعر این اشعار کیه؟؟!!

سمانه سه‌شنبه 25 فروردین 1388 ساعت 14:47 http://roz-siah.blogfa.com

از تو ای دوست نگسلم پیوند

ور به تیغم برند بند ازبند

الحق ارزان بود زما صد جان

وز دهان تو نیم شکر خند

شاعر؟؟!!

سمانه سه‌شنبه 25 فروردین 1388 ساعت 14:48 http://roz-siah.blogfa.com

هر آنکس که او راه یزدان بجست

بآب خرد جان تیره بشست

بیزدان هر آنکس که شد ناسپاس

بدش اندر آید زهر سو هراس

بابا شاعر!!!

سمانه سه‌شنبه 25 فروردین 1388 ساعت 14:49 http://roz-siah.blogfa.com

خدایا در پذیر این نعره مستانه ما را

مکن نومید از حسن قبول افسانه ما را

در آن صحرا که چون برگ خزان انجم فروریزد

بآب روی رحمت سبز گردان دانه ما را

...بابا شب شعر !!!

سمانه سه‌شنبه 25 فروردین 1388 ساعت 14:49 http://roz-siah.blogfa.com

زمانی که زغم آزاد گشتم

رها گشتم زبند وشاد گشتم

طلوع صبح من رنگی دگر داشت

نوای بلبل آهنگی دگر داشت

در زندان دل را چون گشودم

زدل گرد غم وماتم زدودم

نام شاعر ؟؟!!

سمانه سه‌شنبه 25 فروردین 1388 ساعت 14:50 http://roz-siah.blogfa.com

در سرای عاشقان تزویر نیست

صحبتی از عقل باتدبیر نیست

از ستم از جور ونامردمی

نیست آثاری کسی دلگیر نیست

از زمین عاشقی گل سر زند

دردیار عشق یک دل پیر نیست

من که کم اوردم.!!

سمانه سه‌شنبه 25 فروردین 1388 ساعت 14:50 http://roz-siah.blogfa.com

تک تک گل های زیبای بهار

از زمین روید به هرگوش وکنار

کم کسی لذت ازآن گل ها برد

یا بدان گل های زیبا بنگرد

چشم ها باشد پی جاه وجلال

کسب قدرت ،ملک وخودرو ،جمع مال

خوب یه دفعه دیوان این شاعر را بفرست دیگه!!!
یادش بخیر زمانی که میومدی و میگفتی مخلصیم!!!
حالا ما مخلصیم دربست؛بدون توراهی؛شماکرایه یه نفر را حساب کن!!
اصلا مهمون ما...یاعلی مدد

حمید - در کوچه باغ های آسمان سه‌شنبه 25 فروردین 1388 ساعت 15:45 http://hke.blogfa.com

اینجا همان بیابان است
که میگویند خیمه دارد
چادری سبز رنگ ....
کاش محرمم میدانست...
کاش نشانی هرچند کوچک...
اما نه من هنوز یار نیستم ....

سلام آقاحمید..ممنون از نوازشت..
خدمت میرسم..بازم بیا..یاعلی مدد

سهیل سه‌شنبه 25 فروردین 1388 ساعت 18:14 http://unilove.persianblog.ir/

سلام قاصدک جون.خوبی عزیزم.خوش اومدی.دلم واست تنگ شده بود.

سلام.آقا سهیل..ممنون تو دوست عزیز..
از همون شهرنجف برات کامنت دادم که باورکن منم دلتنگ تو و دوستان گل قاصدکم..برقرارباشی..یاعلی مدد

مهدی۞۞●(دفتر عشق)●۞۞ سه‌شنبه 25 فروردین 1388 ساعت 18:16 http://www.daftareshghe.blogsky.com

سلام خوبی؟
رسیدن به خیر
زیارتت قبول
زیبا بود
موفق باشی

سلام.ممنونم آقامهدی..قبول حق باشه.یاعلی مدد

بهار سه‌شنبه 25 فروردین 1388 ساعت 18:20 http://baharjoOn69.blogfa.com

سلام. زیارت قبول.
واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟( اسامی تو چاه کوفه)
خیلی ممنونم واقعا.
چقدر شما خوبین!!!

سلام..واقعا.!!!!
منم ممنونم..خوبی ازخودتونه..یاعلی مدد

مهدی۞۞●(دفتر عشق)●۞۞ سه‌شنبه 25 فروردین 1388 ساعت 18:56 http://www.daftareshghe.blogsky.com

سلام دوست عزیز خوبی؟[گل]
دفتر عشق به روز شد
منتظر حضورت هستم[گل][قلب]
شاد باشی
[گل][گل][گل][گل][گل]
سکوت کن ، حرفی از عشق نزن!
تو که خودت میدانی من چقدر دوستت دارم ، پس با حرفهایت کنایه نزن!
تو که ادعا میکنی عاشقی ، پس چرا در لب پرتگاه تنهایی دستهای مرا نمیگیری؟

[گل][گل][گل][گل][گل][قلب]

سلام.ممنون که خبرکردی..خدمت میرسم..[گل][گل][گل][گل][گل

یونیکورن چهارشنبه 26 فروردین 1388 ساعت 00:34 http://silveraster.blogsky.com

سلام قاصدک.

اومدید دیگه... خدا رو شکر که به سلامتی برگشتید. گاهی بیشتر دوست دارم چیزی رو بسپرم به دیگران تا خودم مسولیتش رو به عهده بگیرم(جمله م یه کم پیچیده ست. بگذریم.)

مثنوی قشنگی بود. لذت بردم بسیار.

من به شدت علاقه مند به عطر لطیف یاس هستم،خیلی زیاد!!!

*جام الست* قشنگه. دوست دارم. حس خوبی بهم میده. نمی دونم چه حسی...

تو کربلا چه حسی داشتید؟ غصه، غربت، دلتنگی، یا نمی دونم... شما بگید لطفا.

سفرنامه نیز هم فراموش نشود پیلیز!!

شاد باشید و سلامت قاصدک صادق.

سلام.دوست گرامی..بازحمتهای ما؟!
اگه منظورت از اون جمله پیچیده امانتهایی بودکه به من سپردید واقعا بار سنگینی بود چون باید باصداقت و بی منت به سرمنزل مقصود میبردم و برمیگردوندم.!.نمیدونم چقدرموفق بودم.گفتم که خداکنه حداقل امانتداری صادق بوده باشم..
سفرنامه؟!؟.نمیدونم بنویسم یانه؟!.اصلاکسی تاب خوندن جملات بی رمقم را داره یانه؟بهش فکرمیکنم.
بازم ممنون که دراین ایام تنهانذاشتی قاصدکها را.!!.راستی اون قاصدک وقت نماز را که دیدی چکارش کردی؟!.مابچه که بودیم؛فوت میکردیم تابره بسوی یار غایب ازنظر و پیغام مارانیز برسونه.!
برقرارباشی و سرزنده؛دوست ماندگار..یاعلی مدد

اشعار فاطمی چهارشنبه 26 فروردین 1388 ساعت 01:51 http://fatemi84.blogfa.com

سلامبر قاصدک
خوشا به سعادتت که شدی زائر کربلا

نمیدانم چرا من ازبعضی توفیقات محرومم


کربلا از شیعه ها دل می برد

باقی شعر در وبلاگم هست

التماس دعا

سلام..ممنون..انشاالله که قسمت شماهم بشه..
قبلا این شعرت را خوندم.. ولی چرا نظرت را درمورد شعرم ندادی..
اول آشنایی مون یادم میاد!.یادش بخیر !!.
کلّی مشوق بودی..یادته.؟!!.یاعلی مدد

انتظار چهارشنبه 26 فروردین 1388 ساعت 09:12 http://www.aeat.blogfa.com

بنام خدا
سلام به روزم تشریف بیارید

سلام.معمولا رسمه که اول نظری حتی مختصر میدند و بعد میگن به منم سر بزن..ولی بااین وجود من اومدم و نظری نسبتا مفصل دادم و دریغ از جوابی کوتاه.!!.موفق باشی..

ترکش ولگرد چهارشنبه 26 فروردین 1388 ساعت 09:13 http://www.tarkash14.blogfa.com

من ترکشی هستم ولگرد که در سیر وسلوک آسمان زندگی به هیچ چیز بند نشده ام وهنوز در هیچسنگری سامان نگرفته ام .در امتداد خاکریز به ایستگاه بهشت نرسیده ام تا آرام گیرم وبیسیم چی رنگین کمان تا ستاره صبح روشن است واز شبهای خاطره دم می زند با ترکش همراه شو تا به شلمچه، طلائیه، هویزه .منتظر حضور نورانیت

سلام ترکش.مرا باتوست چندی آشنایی.!!!
میام خدمتت..یاعلی مدد

صبور چهارشنبه 26 فروردین 1388 ساعت 10:57 http://sangesabor.blogfa.com

سلام کربلایی قاصدک

ممنون از لطفتون اختیار دارین! شما سرورین !

بابت ایمیل هم اصلا به فکرم نرسید که از شما ادرس بگیرم و فکر نمیکردم اینقدر ماشالله ژر انرژی باشید که اونجا هم کافی نت برید

به هر حال ممنون از همه ی زحماتتون

کاش از قبرستان عکس میگرفتین تا تغیراتشو میدیدم

بابت دلنوشته هاتون هم ممنون عالیه حالا چه اسمش شعر باشه چه دلنوشته!

موفق و سلامت باشید قاصد کربلایی

ممنون..اگه میرفتم بازار انرژی بیشتری صرف میشد!!.دیدم نت کم خرج تره هی میومدم...یه چندتایی عکس انداختم که بزودی میذارم تو قاصدک..بازم ممنون که یاد مایی...یاعلی مدد

یونیکورن چهارشنبه 26 فروردین 1388 ساعت 11:00 http://silveraster.blogsky.com

سلام قاصدک صادق.

اون قاصدک وقتی داشتم نماز می خوندم اومد نشست رو جانمازم. قبل از اینکه نمازم تموم بشه بلند و شد و رفت. فکر کنم پیغامش رو رسونده بود دیگه... اما پیغام منو نگرفت. باید دنبال یه قاصدک بگردم تا جواب اون پیغام رو بفرستم.

ما نیز هم طرز فکر دوران کودکی شما رو داشتیم و چون هنوز بزرگ نشدیم، داریم هنوز نیز هم!!

شاد و سلامت باشید دوست خوبم.

سلام..ممنون...اینقدر گفتی صادق؛ صادق..که باید به شناسنامه ام رجوع کنم..شرمنده نکن....میگم منم که هنوز اونقدر بزرگ نشدم که...
همیشه مواظب کودک درونم هستم.....پس هستم..!!...
شما نیزهم...شادباشی..یاعلی مدد

س ا غ ر چهارشنبه 26 فروردین 1388 ساعت 12:05 http://bazmeallast.blogfa.com

سلسله موی حسین،دام جنون عاشقاست

فارغم از هر دو جهان ،قبله من کرببلاست

سلام قاصد ک عزیز

زیارتتون قبول باشه انشالله....

سلام..ممنون.امیدکه قبول حق گردد..

س ا غ ر چهارشنبه 26 فروردین 1388 ساعت 12:08 http://bazmeallast.blogfa.com

هر آنکس عارف حقّ شد بسر شور و نوا دارد

هر آن دل پر ز ایمان شد هواى کربلا دارد

شنیدى کربلا، امّا ندیدى اصل معنا را

هر آنکس دید آنرا صد هزاران مدّعا دارد

بیا بین از شمیم درگهش جانها شود زنده

بهر صبحى به از جنّت نسیم جان فزا دارد

گلستان على در کربلا گشته خزان یکسر

که بهر دیدنش دلها همه شوق لقادارد

بیا در کربلا بنگر، جلال شاه مظلومان

ببین این بارگه بى شک تجلّى خدا دارد

با گر آرزو دارى ، تهى کن عقده دل را

نگر آن شه به زوّارش چه سان مهر و وفا دارد

چه گوئیم اى عزیزان از مزار زاده زهرا

که خاکش برترى بر کعبه و ارض و سماء دارد

نمیدونم شاعر این شعر کیه ):

فقط همینو میدونم که این شعر خیلی دوست دارم...

ادامه.......

سلام.ممنون از تو دوست دلداده و شیدای مولا..یاعلی مدد

س ا غ ر چهارشنبه 26 فروردین 1388 ساعت 12:15 http://bazmeallast.blogfa.com

با اجازه قاصدک عزیز..............

این زمین، کربُ بلاست، کعبه ی قالوا بلیٰ است
...................
این زمین در هر قدم حج بیت الله ماست

هم شهادت گاه ما، هم زیارت گاه ماست

داده خدایم چنین ندایم

اینجا بود حج شهادت در موج خون ما را عبادت

امام صادق علیه السلام فرمودند: مکه سخن گفت به کرامت

هاى خداوند تفاخر نمود و گفت : کیست مانند من و

حال آنکه خانه خدا روى من بنا شده و مردم از اطراف به جانب

من مى آیند، چون مکّه تفاخر نمود وحى شد، که اى

مکّه بجاى خود باش ، نیست فضل خانه که سبب فضل تو است

در جنب فضل کربلا، مگر به مانند سوزنى که در دریا

فرو برند، پس چه اندازه آب از دریا برمیدارد،

و اگر خاک کربلا نبود تو را فضیلت نمیدادم ، و اگر آن شخص

(امام حسین علیه السلام ) که در آنجا مدفون است نبود

نه تو را و نه خانه را خلق مى کردم پس بجاى خود باش و تواضع

و خشوع نما، و تکبّر مکن بر کربلا و الّا تو را به

جهنّم خواهم انداخت .** خصائص الحسینیه ص 327.**

******

امام سجّاد علیه السلام فرمودند: خداوند زمین کربلا را حرم

قرار داد 24 هزار سال قبل از آنکه مکّه را حرم قرار دهد،

و آن زمین میدرخشد براى مردم بهشت مانند ستاره درخشان .

****** ****

و امام باقر علیه السلام مى فرماید: خداوند کربلا را خلق کرد 24 هزار سال قبل از آنکه کعبه را خلق نماید و آن زمین را مقدس نمود و برکت داد و قبل از آن خلق ننموده بود مقدّسى و مبارکى مانند آن زمین و خداوند زمین کربلا را در بهشت افضل زمینها قرار داده است

***از کعبه صفای این حرم بیشتر است****

خواهش میکنم ..اجازه ماهم دست شماست..
داری جبران غیبت یکی دوماهه را میکنی هااا.بازم ممنون.

س ا غ ر چهارشنبه 26 فروردین 1388 ساعت 12:17 http://bazmeallast.blogfa.com

بیا ببین که زغم روز وشب قرارم نیست
کسی انیس به جز چشم اشکبارم نیست
به رنگ لاله خونین وداغ او سوگند
جز اشک سرخ غم و قلب داغدارم نیست
بهار زندگیم بی گل رخ تو اگر
هزار گل به چمن بشکفد بهارم نیست
بگو به چشمه خورشید جای خود بنشین
چرا که همقدم قلب پرشرارم نیست
مرا که سینه زعشق حسین سوزان است
قسم به عشق که جز این عشق برگ و بارم نیست
هزار جان اگرم بود کردمش قربان
ولی دریغ که بیش از یک از هزارم نیست

**** شعر از استاد سراج زاده****

س ا غ ر چهارشنبه 26 فروردین 1388 ساعت 12:20 http://bazmeallast.blogfa.com

امام صادق علیه السلام فرمودند:
حضرت فاطمه علیها السلام به کسانى که از شما به زیارت سیدالشهدا علیه السلام روند نظر فرموده و از خداوند منّان براى ایشان هر خیر و خوبى را مسئلت مى‏نمایند، مبادا در رفتن به زیارت آن حضرت بى رغبت باشید چرا که خیرى که در زیارت آن حضرت است بیشتر از آن است که بتوان احصاء و شمارش نمود.

***تو پست جمعه های نینوا خودتون یه شعر زیبا نوشتید که....

شبهای جمعه فاطمه " با اضطراب و واهمه


آید به دشت کربلا گردد بدور خیمه ها


گوید حسین من چه شد نور دو عین من چه شد ........


سلام..این احادیث را که دادی تازه بیشتر پی بردم چه جایی رفتم و حیف که درست درکش نکردم..انشاالله بار دیگر...

س ا غ ر چهارشنبه 26 فروردین 1388 ساعت 12:25

امام باقر علیه السلام فرمودند:
امر کنید شیعیان ما را به زیارت قبر حسین ابن على‏علیه السلام چه آنکه زیارت آن حضرت رزق و روزى را زیاد و عمر را طولانى کرده و امورى که بدى و شر را جلب کنند دفع مى‏نماید.

*************************************

امام صادق علیه السلام فرمودند:
کسى که قبر حسین علیه السلام را زیارت نکند پس از خیر کثیر محروم مانده و از عمرش یک سال کسر مى‏شود.

********************************
امام صادق علیه السلام فرمودند:
پدرم از جدّم نقل کردند که فرمودند: کسى که آن حضرت را صرفاً براى خدا و به قصد قربت زیارت کند خداوند متعال از گناهان رهایش نموده و او را همچون نوزادى که مادر زاییده قرار مى‏دهد

***************************
امام صادق علیه السلام فرمودند:
زائر امام حسین علیه السلام در روز قیامت صد نفر که همگى اهل دوزخ بوده و در دنیا از مسرفین بودند را شفاعت مى‏کند.
(منبع احادیث کامل الزیارات)

*********************

التماس دعا و شفاعت....

ممنون....محتاجم به دعای چون تویی..یاعلی مدد

س ا غ ر چهارشنبه 26 فروردین 1388 ساعت 12:28

......

معاویه بن وهب گوید : به خانه امام صادق (ع) رفتم ، حضرت در

سجده بود ، دعاهایی میکرد تا به اینجا رسید که گفت : " خدیا!

رحم کن به صورتهایی که آفتاب انها را دگرگون کرده تا خودش را

به قبر حسین (ع) برساند . خدایا! رحم کن به اشکهای چشمی

که در عزای حسین (ع) ریخته میشود ، خدایا! رحم کن به ناله

ها و صرخه هایی که در مصیبت حسین بلند میشود . خدایا! من

آنان را به تو میسپارم تا بر ما نزد حوض کوثر وارد شوند (آنان را

به ما برسان) .
معاویه بن وهب گوید : حضرت که سر از سجده برداشت ، عرض

کردم : این دعاها را برای چه کسی می کردید ؟

فرمود : برای عزاداران و زوار قبر جدم حسین . آیا کربلا می روی ، آیا فضیلت او را میشناسی ؟

گفتم : تا به حال این طور نمی دانستم این دعاهایی که شما

فرمودید ، اگر برای کافری میکردید مشمول رحمت خدا میشد .

از این به بعد خودم را حتما به قبر حسین (ع) خواهم رسانید .



ممنون....خداخیرت بده که امروز زدی پاک داغونم کردی...

بطوری که شدیدا دوست دارم برگردم کربلاو....

وقت اومدن دم در حرم مولا رو کردم به گنبدش و گفتم:

آقا بطلب یه بار دیگه بیام که بار اول ذوق وصال مجالم نداد برای زیارت با معرفت...
نمیدونم چی بگم..............یاعلی مدد

س ا غ ر چهارشنبه 26 فروردین 1388 ساعت 12:37

صفا و مروه دیده ام گرد حرم دویده ام

هیچ کجا برای من کرب بلا نمیشود

دیوانه رویت منم دلداده ی کویت منم

خمار دلجویت منم مست دو ابرویت منم

دیوونتم پروونتم من عاشق این خونتم

بذار که داش مشتی بگم آره خاک میخونتم

دلی که با عشق تو نیست دل نیست آقا سنگه آقا

دلم برای دیدن کرب بلات تنگه آقا

درد منو دوا بده قلب منو جلا بده..............

************
بازم بگم....
عاجزانه التماس دعا دارم.

سلام..ممنون تو دوست مهربان و پاک نیتم..
هم این شعر و هم قبلی ها که نوشتی زیباست و قابل تامل..ممنون.
بیشتر از هرکس و همه وقت محتاج دعای خوبانی چون توام..یاعلی مدد

س ا غ ر چهارشنبه 26 فروردین 1388 ساعت 12:46 http://bazmeallast.blogfa.com

(نظر خصوصی)
اومدم خیلی چیزا بگم .....ولی مگه اشک...مگه میشه ما یه بار بیایم وب شما و دلمون هوایی نشه....

خوشا آنان کهاز او می نویسند

ز خط و خال و ابرو مینویسند

الفبا ریزه خوار مکتب اوست

تمام نقطه ها خال لب اوست
(پست جمعه های نینوا آدمو دیونه میکنه....من نمیتونم بگم با خوندنش چه حالی شدم فقط..............)
اللهم عجل لولیک الفرج....
خوش به سعادتت قاصدک....کربلایی عزیز...میدونستم اگه بیام اشک امون نوشتن بم نمیده و .....

قبلا همه رو نوشتم و اومدم ژیست کردم ....قاصدک عزیز....به خدا نتونستم...همه مطالبی رو که براتون آماده کرده بودمو بذارم.....

.....

باز گرفتار سکوتم....همون سکوتی که ..............

ای وای باز دارم آشفته مینویسم فعلا یاعلی ......خدا نگهدار....

سلام..باعرض معذرت ..علی رغم میل شما این کامنت را آشکارمیکنم چون اشکم را حسابی در اورد.به طوری که بازم رجوع کردم به پست جمعه های نینوا و دیدم که این من نبودم که اونها رو نوشتم...!!!
حال عجیبی بود اون شب و الان...این وقت روز فکرنمیکردم چشمام نمناک بشه..معمولا شبها این حال سراغم را میگرفت..
گفتم که اشکم رو دراوردی و به تلافی اینو آشکار میکنم.تا گه گاه بهونه ای باشه برای خالی شدن...
پس بازهم ببخش.دوست عزیز..دعام کن...زیاد... یاعلی مدد

س ا غ ر چهارشنبه 26 فروردین 1388 ساعت 13:24

یک خیابان کرده مجنونم تو میدانی کجاست؟

آن خیابان کوی جانان قطعه ای از کربلاست

یک خیابان دل ربوده از تمام عاشقان

هست جای پای مهدی صاحب زمان

گام گام آن خیابان جای پای زینب است

پر پر فضای آن خیابان از صدای زینب است

یک خیابان گشته تنها جلوه گاه عالمین

یک طرف قبر ابالفضل یک طرف قبر حسین

یک خیابان گشته منزلگاه جبرئیل امین

یک طرف ایستاده زهرا یک طرف ام البنبن

یک خیابان بسته زینب احرام ولا

کعبه عشق است اینجا یا زمین نینوا

یک خیابان را ضفا و مروه میدانیم .بس

یا حسین گوییم یا عباس ما در هر نفس

.....دو زیارت نامه خوندم توی بین الحرمین.....
...یه طرف آقام ابالفضل؛یه طرف آقام حسین...

س ا غ ر چهارشنبه 26 فروردین 1388 ساعت 13:43 http://bazmeallast.blogfa.com

):
من دوست دارم ضزیحتو با پنجه دل بگیرم انقد بگم حسین حسین تا که زعشقت بمیرم.................
دلم هوای بین الحرمینو کرده... باز تو خیال.........باز رویا.....من تا حالا کربلا نرفتم ...هنوز بین الحرمینو ......ولی خیلیا از حالو هوای شبای بین الحرمین برام گفتن......
میشه از شبای بین و حرمین الحرمین برامون بنویسید ...شده یه جمله.....
آخ....
کاش میتونستم .....میام روبه رو ضریحت دردو دل کنان میشینم........ارباب نذار باورم بشه کربلا رام نمیدی................
****خصوصی***********

بین الحرمین و حرم آقام حسین و حرم آقام ابالفضل...
.....................عشق است ابالفضل...........
شاید نوشتم..شاید هم نه..چون انشام خوب نیست...
چرا خصوصی؟!!.منم لج میکنم علنیش میسازم...آخه این حرف دل همهست.

س ا غ ر چهارشنبه 26 فروردین 1388 ساعت 13:49

همه شب خواب می بینم می رم زیارت حسین

توی خوابم می میرم توی حرم با شور و شین

به خدا هر چی که از خیال من بره ولی

نگاه کن به نوکرت که داره دیوونه میشه

آقا جون قرار نبود جداییمون طول بکشه

تو خودت بگو آخه رسمشه این همه فراق

به خدا منو دیوونه کرده عکس شش گوشه

آقا ما رو هم ببین آخه ما هم یه دل داریم

دلمون می خواد سر رو روی ضریحت بذاریم


شهریارا به در خویش گدا را دریاب......................

سلام..جداً از خدا میخوام زیارت مولا را نصیب عاشقان بیقراری چون تو بکنه که خوب میشناسی اربابت را...به امیدخدا..

س ا غ ر چهارشنبه 26 فروردین 1388 ساعت 13:58 http://bazmeallast.blogfa.com


ناله را هرچند می خواهم در دل پنهان کنم ...

سینه می گوید که من تنگ امدم فریاد زن....

سینه میگوید که من تنگ آمدم....فریاد زن

...فریاد زن ....فریاد....

در دل دارم زهجر روی تو بهانه که خسته ام از این زمانه

به دل زطئنه های مردم بسی نشسته تازیانه

از عشق تو چه ها کشیده این دل من

غم تو گشته قاتل من

دلی زخون و دیده ی تر زعمر گشته حاصل من

همه جا پی تو میرود دلم شده هجرو دوری تو مشکلم

غم غربت تو گشته قاتلم

از هجر تو ببین دلم چه ها کشیده

به دشت بی کسی رسیده

دلم شده مثال مجنون

که یک نظر تو را ندیده

یا ابا صالح مددی........
*****************************************

التماس دعا یا علی خدا نگهدار.

ممنون..ولی بازم میپرسم:چرا برای پست نوشته هات نظراتش را فعال نمیکنی؟.نمیگی من و امثال من چه جوری بیاند و نظر بدند.!!

یونیکورن چهارشنبه 26 فروردین 1388 ساعت 14:40

سلام قاصدک.

من ایمیل زدم.

شاد باشید.

ممنون..ولی گفتم که جواب را بذار برای بعد..بازم ممنون.

قاصدک چهارشنبه 26 فروردین 1388 ساعت 23:02 http://m-ghasedak.blogfa.com

سلام عزیز دل قاصدک.رسیدن بخیر.زیارت قبول!
شعرت خیلی خیلی زیبا بود.
ممنون از اینکه منم یاد کردی...
شاد باشی
بای

سلام.قاصدک ِعزیز ِ دل ِ قاصدک.!!...
قبول حق...شما لطف دارید....وظیفه بود...سلامت باشی..یاعلی مدد

کلبه نشین پنج‌شنبه 27 فروردین 1388 ساعت 00:59 http://http:/www.cottage222.blogfa.com

سلام
زیارتتون قبول، منم تجربه شما رو دارم. انصافا هیچی دلنشین تر از این سفر نیست
امیدوارم نصیب همه بشه

سلام وممنون از نوازشت..قبول حق..واقعا...انشاالله...یاعلی مدد

سیدمحمدرضاهاشمی زا ده پنج‌شنبه 27 فروردین 1388 ساعت 07:36 http://sheredashti.blogfa.com

سلامی چوبوی خوش آشنایی..عزیز همد لم قاصدک
خوش بجالتان با چنین لطف وصفایی وسفر کربلایی
از شما در هوه حال التمای دعا
..................
باپیامت می شکوفد تـا دلم
میرود چون رود...تا دریا دلم
همسفر با خاطرات دلنشین
میرود با عشق تو هر جا دلم
.............................
در سفر دلنشین وگام بگام بهار زیبا و گلهای معطر همسفرش ...سفر سبز بهار را پی میگیریم...وبا پیام معطرتان دل وجانی تازه می کنم. وبا نوید سالی خوش برای شما عزیز همسفر... در هوای معطر تان..از طراوت عشق ومحبت وصمیمیتتان چون گل می شکوفم.ونظرا ت معطر ونو اندیشه شما عزیزان بدون شک باعت تعالی وشکوفایی بیشر اندیشه..ودلسروده هایم خواهد بود..دوستیت پایدار..قلم وقدمت همیشه ایام سبز..وشکوفا
ای سبز ترین بهار ها در نامت
می آیی ومیشکوفم از پیغامت

سلام...ممنون از لطفت استاد و دوست عزیز...
سپاس ویژه بابت ارسال اشعار زیبایتان...موفق باشید.یاعلی مدد

alnilam پنج‌شنبه 27 فروردین 1388 ساعت 09:43 http://www.zanooy-orooj.persianblog.ir

سلام اولب یه دوتا نکته بگم!
یکی اینیکه من همیشه به دل پاک ساغر غبطه میخورم واقعا خوش به حالش..
دومندشم اینکه اون یکی قاصدک که میاد واسه شما نظر میده شمام پایینش جواب میدید آدمی که ندونه شما دوتایید فکر میکنه خدای نکرده دچار مشگلی چیزی..(نیشششششششخند!)
خوب خوبید؟!!
ببینم ای شمایی که خودت پاسخ آدم رو پایین کامنتش توی یبلاگ خودت مینویسی خودت نباید وقتی میری توی وبلاگ یکی دیگه بری به کامنتهای قبلیت سر بزنی شاید اونجا جوابت رو کمی تا قسمتی داده باشه!؟هان؟؟؟
من اصلا منظورم این نبود که شما نمیتونید مزلب ادبی بنویسید استغفرالله برادر!! منظورم این بود که خوب توی بلاگتون مطالب مذهبی بود نه درباهر فردوسی و غیره...ملتفت شدید؟
کظم غیظ از ظواهر بر میاد آخه! حالا چیه کظم غیظ ندارید یعنی چی؟؟ تهدید میکنیید؟؟ مامااااااااانم!
شما این رو خواستی عمومی بزنید بزنید من الان میرم خصوصیش رو اونور توی اون یکی بلاگ مینویسم که شما چند تا صلوات مهمون شید!!
یاعلی

سلام و ممنون...
اولا؛این ساغر(الست)از دوستان السابقون قاصدکه؛و عزیز که ده ها بار بخودش هم گفتم اگر قرارباشه به حال کسی غبطه بخورم وحسودی کنم خودشه وبس..از بسکه خوبه و پاک طینت و نیّت.(مثل بقیه دوستام)

دوما" اکثرأ میدونند که من هیچ نوشته ای در مورد خودم را درهیچ جا نادیده نمیذارم که اگرغیراین بود ازکجا میفهمیدم شما سوتی دادید!!!(من اینجا شکلک ندارم بذارم"شما وضعت خوبه!!!!)

سوما"هم اینکه صلوات گویان اومدم و دیدم و بازم ممنون...یاعلی مدد

عبدالحسین انصاری پنج‌شنبه 27 فروردین 1388 ساعت 11:35 http://dobaitee.blogfa.com

سلام
زیارت قبول
ممنون از لطفتون شعر بسیار زیبایی بود
در پناه بارون

سلام..ممنون....قبول حق باشه...
اینکه سراینده چنان آثار زیبایی از واگویه های دل من تعریف کنه برای من مایه فخر و مباهاته...موفق باشی...درپناه حق..

بی قرار پنج‌شنبه 27 فروردین 1388 ساعت 16:41 http://biqarar.blogsky.com

سلام قاصدک جان
عزیز که بودی. حالا عزیز تر شدی...
انشاا... با اصحاب کربلا محشور شی....
خیلی ارادت داریم. دعا کن قسمت ما هم بشه انشاا...

سلام..ممنون...
خدا کنه همه عزیز باشیم"هرچی باشه عزّت،بهتر از ذلـّـتـه..!!
انشاالله که دل بیقرار تو دوست عزیز هم زائر کوی جانان گردد..
منم دوستت دارم دوست بی قرار من....

یونیکورن پنج‌شنبه 27 فروردین 1388 ساعت 22:17

سلام قاصدک.

پیداتون نیست؟! کجایید؟ خوش می گذره؟...

من امروز یه چیزایی فهمیدم که همه رو نوشتم. خوشحال میشم بیاید به دنیای من.

شاد باشید و سلامت.

سلام.ممنون..باورکن ازبس این ایام مزاحم بودم گفتم چندروزی دورباشم ودر امان باشی..به خودم گفتم:برای اینکه در یاد وخاطر دوست ماندگارباشی لازم نیست هرآن موی دماغش شوی...!!!
بله(امشب ساعت۱۰و۳۵ )آمدم ودیدم و الان هم میام ونظر میدم.(ساعت۱۲شب جمعه).!!
شمانیزهم شاد و برقرار...بازم ممنون از لطفت....

دردونه پنج‌شنبه 27 فروردین 1388 ساعت 23:51 http://live-or-dead.blogsky.com

سلام قاصدک جان .
زیارت قبول .

سلام..ممنون...قبول حق...یاعلی مدد

صبور جمعه 28 فروردین 1388 ساعت 09:59 http://sangesabor.blogfa.com

سلام مهربان

ممنون از که همیشه منو شرمنده میکنید راستش جون میدونم که شما از دوستان با معرفت هستید و حتما میایید و سر میزنید منم دیگه خبر نمیدم!!!

اخه منم هر روز میام وب شما و تعدادی از دوستان عزیزم

به هر حال ممنون از این همه لطفتون

ادینه ی خوبی داشته باشید

الهم اجل لولیک الفرج

میعاد جمعه 28 فروردین 1388 ساعت 13:41 http://moyolei.blogfa.com

الهی و ربی من لی غیرک
سلام
.زیبا بود. زیارت قبول .خوشحال می شم سری هم به ما بزنید .یا زینب

alnilam جمعه 28 فروردین 1388 ساعت 14:11

ئه ئه برادر من دیگه نگوووووووووووووو حسودس چیه ئه بده! غبطه!
بعدم کدوم سوتی؟ آهان همون اون یکی قاصدک و شما و اینا رو میگید؟!! ای بابا بیخیال دیگه خوب!!
خوب من که میگم اینجا شکلک نداره اعصاب آدم خورد میشه!
آخ راستی سلام( یه نیشخند گنده به علاوه چندتا گل و اینا!)
آقا ما رفتیم همون بلاگفا با اجازه صلوات ختم کنننننن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد