*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

اگر غم لشگر انگیزد...

 ...پـلـّـه پـلـّـه تـا خـدا... 

 

 

 

...ماه من غصه چرا؟...

آسمان را بنگر که هنوز بعد صدها شب و روز

مثل آن روز نخست ؛ گرم و آبی و پـُر از مهر به ما میخندد

یا زمین را که دلش از سردی شبهای خزان نه شکست و نه گرفت

بلکه ازعاطفه لبریز شد و نفسی از سر امید کشید...

و در آغاز بهار ؛ دشتی ازیاس سفید ؛ زیر پاهامان ریخت..

تا بگوید که هنوز؛ پـُر ِامنیت احساس خداست...

...ماه من غصه چرا؟... 

تو مرا داری و من هرشب و روز

آرزویم همه خوشبختی توست...

ماهِ من ؛ دل به غم دادن و از یأس سخنها گفتن

کارآنهایی نیست که خدا را دارند...

ماه من ؛ غم و اندوه اگر هم روزی مثل باران بارید...

یا دل شیشه ای ات از لب پنجرهءعشق زمین خورد وشکست

با نگاهت به خدا ؛ چتر شادی وا کـُن...

و بگو بادل خود ؛ که خداهست "خداهست"

او همانیست که در تارترین لحظه شب؛

راه نورانی امید نشانم می داد...

او همانیست که هرلحظه دلش میخواهد

همهء زندگی ام غرق شادی باشد...

ماه من ؛ غصه اگرهست بگو تا باشد...

معنی خوشبختی بودن اندوه است...

این همه غصه وغم ؛ این همه شادی وشور

چه بخواهی و چه نه" میوهء یک باغـند...

همه را باهم و با عشق بچین

ولی از یاد مبر " پشت هرکوه بلند

سبزه زاری ست پـُر از یادخدا...

و در آن باز کسی می خواند...

...که خدا هست...خدا...

...و چرا غصه..؟ چرا...؟

*مهین رضوانی فرد*   

 یاعلی مدد  

پس از باران: نذر جمعه هام برقراره هااا.!.توی قاصدک ِآدینه ها.!. 

حتماًیه سر بزن.!.البته"شرمنده میکنی که میآی.!..

نظرات 36 + ارسال نظر
یونیکورن جمعه 4 اردیبهشت 1388 ساعت 11:18

سلام قاصدک.

هنوز نخوندم. اما خواستم بگم با اجازه تون من دعوتنامه می فرستم امروز.

برمی گردم و آدینه ی زیباتون رو می خونم.

شاد باشید و سلامت.

سلام..ممنونم..... همش میگم: نکنه شرمنده آدینه ها بشم؟!!!
ولی در کـُل امر کردید و کمترین کار اطاعته...زنده باشی..یاعلی مدد

یونیکورن جمعه 4 اردیبهشت 1388 ساعت 15:16

سلام قاصدک.

آدینه‌هاتون هم زیباست. زیاد...

فکر می‌کنم هرچه از دوست رسد نیکوست. غصه باشه یا شادی، مهم اینه که به ما نظر داشته، هر لحظه، تو هر نقطه‌ای از زمان و مکان! حتی وقتایی که زمان برای ما منفی پیش میره، مثلا میشه منفی دو ثانیه، منفی دو دقیقه، یا حتی بدتر....

غصه ندارم. آخه دلم گرمه به دل گرم خدا، دلم خوشه به صدای قطره‌ها...

شاد باشید قاصدک...

سلام
..ممنون..
غمها اگه غم ِدوست باشه نیکوست..ولی اگه غم نان وغم نام بود چی؟!
..
این آخری اثر خودته؟!.خیلی زیبا نوشتی..حیف کوتاه ست..ادامه لطفاً..!
سر زنده باشی یونیکورن....یاعلی مدد

منتظرالمهدی جمعه 4 اردیبهشت 1388 ساعت 20:12 http://www.montazerolmahdi.mihanblog.com

سلام
چند وقتیه به ما سر نم زنی؟نکنه مکا رو فراموش کردی؟
به روزم.
خوشحال میشم یه سری هم به ما بزنی.
یا علی مدد

سلام..
من که میام ؛ اینو به خودتون بگید...هرسلامی یه علیکی داره..!!
با این وجود غروب اومدم و نظر دادم..بازم میام...یاعلی مدد

قاصدک بارونی جمعه 4 اردیبهشت 1388 ساعت 23:16 http://khakenategh.blogfa.com

salam.merci ke sar zadi
mofegham... majmaetun kojast?

سلام..ممنون که اومدی..
مجمع مون کجاست؟!!...قاصدک که نمیتونه یه جا مأوا کنه..!!
نیازی به طوفان هم نداره.!!.یه نسیم خوش کفایت میکنه برای بیقراری قاصدک
موفق باشی..قاصدک بارونی....یاعلی مدد

مریم جمعه 4 اردیبهشت 1388 ساعت 23:36 http://ghasedakekhial.blogfa.com

سلام خوشحالم که با یه قاصدکه دیگه آشنا شدم بازم به من سر بزن خوشحال می شم.

سلام..ممنونم قاصدک عزیز..
خوش اومدی به جمع دوستان قاصدک...
چه قاصدک بارونی شده اینجا.!!.
خودتو آماده کن برای پذیرایی از دوستان من که بزودی اشتباهی میان سراغت و بعد میگن:با لینک موافقی؟!!!
بازم ممنون...یاعلی مدد

فاطمه شنبه 5 اردیبهشت 1388 ساعت 10:34 http://www.omresokhteh.blogfa.com

سلام قاصدک جان نمیدونم چرامن این پست جدیدوندیدم ازبس میرم بلاگفا.غم وشادی چزیی اززندگی ماست مهم اینه که چطوری باهاشون کناربیام وخداروهمیشه کنارمون احساس کنیم.
مکن حدیث غم ای یاور،باش سرخوش ومست
که درحدیث غم،ازدردغم نشایدرفت
چودل به غصه نهادی،طرب امیدمدار
که بازمی نرهد،ماهی فتاده به شست
ببین به بلبل سرمست،کوست رهبرعشق غریق عیش بود،چون به بوستان پیوست
مدام بردر دل باش،زومرادبه جوی
که کس به روی تواین در،نمی تواندبست
گل وجودمراچون به می سرشت،خدای
چراخراب نیافتم،چرانباشم مست؟بدیع الزمان فروزانفر
چیزی که زیادشعردروصف اقاهمشونوجمع کردم تویه دفترچه کوچیک.درپناه حق

سلام..بازم ممنون که هردو جا شرمنده میکنی قاصدک را..
امیدوارم که تموم غمهات بزودی به شادی تبدیل بشه.!!
خوب از اون شعرهای زیبا برای ماهم بفرست دیگه!!!
سبز باشی و مانا.!!!(نگفتی اینو از کجا اوردی؟!!).یاعلی مدد

رها شنبه 5 اردیبهشت 1388 ساعت 10:50 http://oxeyedaisy.blogfa.com

سلام قاصدک
ممنون ار کامنتت
تسلیت میگم برا از دست دادن داداشت ..
ایده جالبیه .. منم همه قاصدکا رو و همه وبایی که اسمشون قاصدک باشه رو دوست دارم .
این متنتون هم زیبا بود

سلام..ممنون...
خدا رحمت کنه همه اموات را....
به نام قاصدک گمشده لینکت کردم هااااا..پس بازم بیا.!.یاعلی مدد

یونیکورن شنبه 5 اردیبهشت 1388 ساعت 12:27

سلام قاصدک.

غم نام و غم نان که غم نیست، یه چیزایی مثل بچه بازی، مثل حواس پرتی، نمی دونم... یه همچین چیزایی میشه!

بعضیا زندگی رو به بازی می گیرن، اونا همه چیزو با هم قاطی می کنن، غم نان و غم نام و غم یار و غم های دیگه رو نیز هم!...

کاملش رو که براتون فرستاده بودم. آهو، سپهر و....
ایمیل می زنم و درباره ی آدینه ها توضیح میدم.

شاد باشید قاصدک.

سلام...
جداْ هم که ....از همه بدتر این غم یاره...آخه یار غم داره.؟!!!
ببخش من اون ایمیل را یه بار خوندم که اون واقعه پیش اومد..قول میدم باز برم سراغش...ممنون که گفتی...وممنون از دعوتنامه...یاعلی مدد

ترکش ولگرد شنبه 5 اردیبهشت 1388 ساعت 12:33 http://www.tarkash14.blogfa.com

بنام عشق وسرنوشت
چرا مناطق جنگی خاکی نمیشیم..

سلام....جواب کامنت قبل رو که ندادی....!!
حتماْ انتظار داری بازم بیام.!!.
اگه جواب میدادی میگفتم چرا خاکی نمیشیم.؟!!

مریم شنبه 5 اردیبهشت 1388 ساعت 18:43 http://ghasedakekhial.blogfa.com

سلام خوشحال می شم لینکم کنی. به امید دیدار دوباره

سلام...
باکمال میل بنام(قاصدک خیال)لینکت کردم..بازم بیا..یاعلی مدد

alnilam شنبه 5 اردیبهشت 1388 ساعت 19:21 http://www.zanooy-orooj.persianblog.ir

سلام.
هرچند معنی خوشبختی بودن اندوه است اما...
گاهی دل دلش میخواد که...
واقعا کسانی رو دیدم و دورم دارم که انقدر دورش اندوه هست...
آیا واسه اونها هم معنی خوشبختی بودن اندوه هست؟!
یاعلی

سلام...
گرمای آفتاب یه صبح زمستانی وقتی دلچسبه که شب سرد و تاریک را پشت سر گذاشته باشی...
جایی خوندم:اون خوشبختی که سکه ای راپیدا میکنه بدونه بدبختی اونوگم کرده..!!
باید گرسنه باشی که قدر سیری را بدونی...و آخر اینکه:
گشنگی نکشیدی که عاشقی یادت بره..!!!
چی؟!!!..چه ربطی داره ؟!!!. خب حتماْ داره دیگهههههههه....یاعلی مدد

منتظرالمهدی شنبه 5 اردیبهشت 1388 ساعت 21:27 http://www.montazerolmahdi.mihanblog.com

سلام.
به خدا خیلی شرمندم روز جمعه که اومدم یه کم عجله داشتم به همین خاطر همین جوری گذری اومدم و گفتم که مفصل باشه برای چند روز بعد.
فوت برادرتون هم تسلیت میگم.انشاءالله با ائمه اطهار و شهدای کربلا محشور بشن.

رَحِمَ الله مَن قَرَأ فاتِحَةَ مَعَ صَلَوات.
خدا رحمتشون کنه بازم میگم به خدا شرمنده

سلام..ممنون....پیش میآد دیگه..مهم نیست.خودتو ناراحت نکن...
خدا بیامرزه تموم اسیران خاک را...ممنون از دعایی که کردی...یاعلی مدد

بهار شنبه 5 اردیبهشت 1388 ساعت 22:58 http://baharjoOn69.blogfa.com

سلام. خیلی ممنون از لطفتون.
واقعا خیلی بزرگوارید.
بابت اون یاد آوری ها هم ممنون. من همیشه محتاج راهنمایی های شما هستم.
شما هم لطفتو دریغ نکن.
یا علی

سلام..ممنون..بیشتر از این شرمنده نکن...
بازم میگم:من خودم محتاج راهنماییم..حتماْ سر میزنم..به همه دوستان..و همینطور به شما دوست عزیز...موفق باشی..یاعلی مدد

سمانه شنبه 5 اردیبهشت 1388 ساعت 23:36 http://roz-siah.blogfa.com

سلاااااااااااااااام بر دوست بزرگوارم
خوبی سلامتی خانواده خوبن
راستی پیامت رو تو پست قبلیم خوندم...فقط یه چیزی میخوام بگم: من تازه ازدواج کردم وهمیشه فکرمیکردم با خانواده شوهر باید مثل امروزیها رفتار کنم وفکرمیکردم اونا از مسائل روز واینترنت باخبرند وسعی میکردم برم تواینترنت وخبرای جدید رو پیدا کنم ...ولی وقتی رفتم توخانوادشون جالبترین چیزهایی که دیدم این بود: اصلا اهل تلویزیون نبودند- کامپیوتر داشتند ولی درحد بازی وگوش دادن آْهنگ-اهل رادیو هم نبودند- فقط همشون هفته ای یکبار دورهم جمع می شدند و به قول من چرت وپرت وشوخی ومسخره بازی ومی خندیدند و بعدشم همگی بعد 3 تا4ساعت می رفتند خونشون...
حالا فکرکنید من اهل تلویزیون ورادیو و تازه تواینترنت هم می رم ووبلاگم دارم وخبرای کل دنیا رو می بینم برام تعجب بود که اونا ساده من همش توحل مسائل روز وخبراش...
ولی همینی که دیدم اونا اهل هیچ چیزی نیستن ونمی دونن اینترنت چه خبره اینقدر حسودیم شد ودلم میخواست مثل اونا خبردنیا رو نداشتم نه مشکلاتش نه جذابیتاش...بیخود نیست اون زمونهای قدیم همه ساده پسند بودند وزندگیها شیرین تر ومحکمتر ...حالا همه به خاطر مد ومسخره بازی وچشم هم چشمی مشکلاتی واسه خودشون پیش میارن وطلاق می گیرن و جوونامون پرروشدند وخیلی چیزهای دیگه.........

سلام..ممنون از نوازشت...
یادش بخیر قدیما..تو خونه ماهم خبری از تلویزیون و این چیزا نبود..
فقط و فقط یه رادیو بود..آخ که چه حالی داشت دور هم قصه شب رو شنیدن..!!.ویا ظهر جمعه و قصه معروفش...هرچی بود گذشت..دیگه تکرار نمیشه..!!.نه اون صمیمیت و نه اون تجمع هااااا..موفق باشی.

سمانه شنبه 5 اردیبهشت 1388 ساعت 23:41 http://roz-siah.blogfa.com

دلم میخواد از امروز به بعد بیام تو اینترنت وباخبر بشم از مسائل روز ولی هیچوقت دور هم جمع شدن فامیلامو ازدست ندم وروزی نباشه نتونم بیام تو جمعشون وفقط بچسبم به اینترنت وتلویزیون...
شاید همین چیزها عشق وصفا رو از هممون گرفته وانشاالله تو موقعیتهای خوب به داد هم برسیم نه وقتی دیر شد...
راستی من پستی که برادرتون فوت کرد رو نخوندم وتسلیت میگم بهت وانشاالله خدا بیامرزدش وروحش شاد باشه وانشاالله روزای خوب وپربرکتی رو درپیش داشته باشید همراه خانواده وزندگی خوب وسالم داشته باشید...
چاکریم مخلصیم دربسسسسسسسسسسسست...

بازم ممنون..راستش..خیلی از دوستان خارج از وب هم تازه دارن میفهمند و از من گلگی میکنند...از بس که خبر ناگهانی بود .
ممنون از همدردیت...امیدوارم که غم نبینی...
شادی ات آرزومه دوست عزیز..ماهم مخلصیممممم.یاعلی مدد

یونیکورن یکشنبه 6 اردیبهشت 1388 ساعت 00:03

سلام قاصدک.

من یه مطلبی نوشتم. اومدم دعوت تون کنم بیاید تو غم من و دوستم شریک باشید.

منتظرتون هستم...

سلام..ممنون از خبر کردنت..
اومدم و دیدم دغدغه هاتو ...واقعاْ متاسف شدم...به حدی که نتونستم نظری کوتاه بدم..شاد باشی و سلامت نیز..دوست عزیز.

فرهاد یکشنبه 6 اردیبهشت 1388 ساعت 03:33 http://www.farhadqasimi2u.blogfa.com

سلام دوست عزیز ...

و اما، تجربه‌ی حضور خداوند به تجربه‌ی باران می‌ماند،

چرا که برای تجربه‌ی این هر دو، چترها را باید بست.

ساخته‌ها و پرداخته‌های برخاسته از هزاران ذهن و زبانِ بی‌تجربه،

خالی از زلالیت‌اند و پر از کدروت....


[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

دوست عزیز چطور هستید ؟ امیدوارم که لباس عافیت بر تن داشته باشید ...
من با یک مطلب که تحت عنوان ( دعا از عشق متولد می‌شود ) است به روزم ، امیدوارم که مورد علاقه تان قرار بگیرد ... و نظریات سازنده تان را از من دریغ نکنید ...

آرزوی وفقیت بیشتر تان ....

سلام..چه عجب دوست قدیمی؟!!.
خوبی آقا فرهاد؟..حتما میآم.ولی مؤمن"خوب نیست یه سری به ما بزنی...میام و حرفهامو اونجا میزنم...موفق باشی..یاعلی مدد

مرتضی یکشنبه 6 اردیبهشت 1388 ساعت 07:48 http://mani83.blogsky.com

شرمنده دیر اومدم .. سرم شلوغ بود
خدا رحمتش کنه ..
مصیبت بزرگی هست .. خدا بهت صبر بده
در پناه خدا

سلام آقا مرتضی..دشمنت شرمنده..ممنون از همدردیت..
غم نبینی......موفق باشی.......یاعلی مدد

سوسه یکشنبه 6 اردیبهشت 1388 ساعت 12:33 http://www.soseh.blogfa.com

سلام . خیلی شعر قشنگی برد . لذت بردم. حسابی ما رو برد تو حال و هوای خودمون. ممنون!

سلام..ممنون..خوشحالم که لذت بردی..
وبلاگت زیادی سیاسیه ومنم چندوقتیه که از سیاست گریزانم!.موفق باشی

علمدار یکشنبه 6 اردیبهشت 1388 ساعت 17:20 http://alamdarehoseyn.blogfa.com

سلام دوست خوبم . وب زیبا و جالبی دارید . از آشناییتون خوشحال شدم . وقتی شد به ما هم سری بزنید تا از نظرات قشنگتون استفاده ببرم . التماس دعا
____________@_______@ @_____
_____________@@__@_@@@_____
_____________@__@@_____@_____
____________@@_@__@_____@_____
___________@@@_____@@___@@@@@_____
__________@@@@______@@_@____@@_____
_________@@@@_______@@______@_@_____
_________@@@@_______@_______@_____
_________@@@@@_____@_______@_____
__________@@@@@____@______@_____
___________@@@@@@@______@_____
__@@@_________@@@@@_@_____
@@@@@@@________@@_____
_@@@@@@@_______@_____
__@@@@@@_______@@_____
___@@_____@_____@_____
____@______@____@_____@_@@_____
_______@@@@_@__@@_@_@@@@@_____
_____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@_____
____@@@@@@@__@@______@@@@@_____
____@@@@@_____@_________@@@_____
____@@_________@__________@_____
_____@_________@_____
_______________@_____
____________@_@_____
یاد نکنیا ؟

سلام..ممنون.اختیار دارین...اومدم و دیدم وبلاگ زیباتو...خوشم اومد..
بخصوص از صدای حاج محمود که گذاشتی..
آدمو میبره تو حرم آقا ابالفضل (ع)...موفق باشی..محتاجم به دعا

یونیکورن یکشنبه 6 اردیبهشت 1388 ساعت 19:33

سلام قاصدک عزیز.

الان یهو چشمم افتاد به کانتر وبلاگ تون! ۴۹۹۹ ! چه قدر دلم میخواد ۵۰۰۰ امیش هم خودم باشم. اجازه بدید یه refresh بزنم!

سلام دوست من!
من از غروب زیرنظر داشتم که بیست تا مونده بود تا ۵۰۰۰ !!!!
خواستم برای خودم نوشابه وا کنم!!!.نشدکه بشه!!
ممنون که شما اینکارو کردی...شما صاحب اجازه اید...راحت باش.!

باغبان یکشنبه 6 اردیبهشت 1388 ساعت 22:49 http://www.1atom.mihanblog.com

سلام. بار اولی است که به وب شما می آیم؛ خوشبختم. خوشحال می شوم بیشتر با هم آشنا شویم.
با قسمت دوم از عجایب هفتگانه دنیای جدید به روز و منتظر شنیدن شما دوست عزیز در ارتباط با این مطلب که زحمت زیادی نیز برای آن کشیده ام هستم

سلام..خوش اومدی...منم همون موقع که گفتی اومدم و نظر هم گذاشتم.وبلاگ مرجعی داری.به دردم میخوره.!واقعا هم پر زحمت بود..
موفق باشی.....ممنون..........بازم بیا..........یاعلی مدد

قاصدک یکشنبه 6 اردیبهشت 1388 ساعت 23:27 http://m-ghasedak.blogfa.com/

سلام عزیزم.
زبونم بند اومده!نمی دونم باید چی بگم...
بهت تسلیت میگم.منو در غم خودت شریک بدون.اینو از صمیم قلب می گم.
منو ببخش!
ببخش که همزاد خوبی نبودم و وقتی که بهم نیاز داشتی پیشت نبودم! ببخش...خیلی شرمنده ام!
امیدوارم خدا بهت صبر بده و برادرتو رحمت کنه.
بای

سلام..دوست عزیز و مهربونم...قاصدک
ممنون..خدا رحمت کنه همه اموات و گذشتگان را..
اختیار داری..دشمنت شرمنده..ممنون که سر زدی..موفق باشی.

قاصدک بارونی دوشنبه 7 اردیبهشت 1388 ساعت 00:32 http://khakenategh.blogfa.com

سلام قاصدک جان.
ممنون که دوباره بهم سر زدی...
کاشکی همه پله پله تا خدا میرفتند ....

سلام..قاصدک بارونی عزیز..
دوباره که هیچی ..بخوای صدباره هم میشه!!
پله پله رفتن؛ نشون میده که خدا چقدر عزیزه و محترم..
یه دفعه که برسی پیش خدا قدر اون جا و منزلت رو نمیدونی و میشی خدای نکرده یه پا ابلیس...ممنون که اومدی...یاعلی مدد

ترکش ولگرد دوشنبه 7 اردیبهشت 1388 ساعت 07:55 http://www.tarkash14.blogfa.com

سلام قاصدک خانم .ناراحتین از من مطلباتون آنقدر زیبا ست که نمیدونم چی باید بگم ....باشه از این به بعد نظر ودعوتمو با هم میزارم
یا حق

سلام..ممنون که اومدی!!!
ولی شما لطف میکنید دل نوشته هام پیشکش..کامنت هاتو بخوون!!
اگه بخونی مطمئنم که دفعه بعد میای و میگی شرمنده قاصدک.!!..
برای بار سوم میام و بهت میگم که: ترکش ولگرد؛
مرا چندی ست با تو آشنایی..!!!.یاعلی مدد

منتظر دوشنبه 7 اردیبهشت 1388 ساعت 10:39 http://yoosefezahraa.blogfa.com

دوست دارم باز برایت بنویسم. اما یادم آمد که باید به گلدان ها آب بدهم.مادرم گفته است"اگر به شمعدانی ها آب بدهم آنها برای آمدن تو دعا می کنند" راست می گوید از وقتی که مرتب آبشان می دهم دست های سبزشان را به سوی آسمان گرفته اند.
سلام اولین باره اومدم ولی بازم میام چون عالی بود منتظرتون هستم.

سلام..ممنون از نوازشت..مطلب قشنگی نوشتی..حتما میام...
شما لطف دارید...به امید دیدار..یاعلی مدد

محسن دوشنبه 7 اردیبهشت 1388 ساعت 12:18

سلام

ممنون از ارسال sms تبریک قهرمانی تیم استقلال ،من

شعر های شما را فقط می خوانم و لذت می برم ودر جایگاهی

نیستم که نطر فنی بدم اما در مورد عکسهاآن هم با پس

ضمینه زیبای آبی این رو به من میگه که منصف هستی ورنگ

آبی را باور داری.

سلام.آقامحسن عزیز..
باشگاه راکه موقتاً و تا اطلاع بــعــدی !! تعطیل کردید فقط ازاون طریق میتونم با تو در ارتباط باشم دیگه!!.دیروز وسط بازی برات فرستادم که بدونی شادی ات آرزومه.!!.مبارکه!!!
اون شعر اثرمن نبود ولی برای شعرهای خودم به همه گفتم که نظرفنی ندید" که ازشرمندگی منصرف میشم..!!
ازبس گفتن که قاصدک" قاصدی صادقه!!.منم انصاف به خرج میدم!!
آقامحسن"چون تو رو دوست دارم آبی برام قابل تحمله!!وگرنه رنگ قرمز ِ پرچم کشورمون چیز دیگه ست هاااا.ممنون که اومدی...یاعلی مدد

صبور دوشنبه 7 اردیبهشت 1388 ساعت 16:24 http://sangesabor.blogfa.com

سلام قاصدک مهربونم

امر شما به دیده ی منت! چشم

شعر زیبایی بود انتخاب قشنگی !!

ای تماشایی ترین مخلوقه خاکی در زمین
آسمانی می شوم وقتی نگاهت می کنم

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

شاد و سلامت باشی

سلام دوست عزیز و بزرگوار.
من کوچکتر از اونم که امر کنم..اون یه تقاضا بود...ممنون که عملی ساختید....وممنون از این تک بیت زیبا..لطف عالی مستدام..یاعلی مدد

یونیکورن دوشنبه 7 اردیبهشت 1388 ساعت 16:38 http://silveraster.blogsky.com

سلام قاصدک.

این پست آخر وبلاگ من جای مناسبیه برای شنیدن حرفای شما و عزیزانی مثل شما که به گردن ما حق دارن.

ما گوش میدیم و منتظر بقیه ش نیز هم هستیم.

شاد باشید و سلامت قاصدک...

سلام..ممنون ولی فقط حرفهای تنها من یکی" کُلی فضای یونیکورن را اشغال کرد!!.وقتی دوباره اومدم و دیدم دسته گلم را !! گفتم اینها که خودش میتونه دوتا پست نوشته باشه!!.پس بازم ممنون که فرصتی ساختی برای تهی گشتن از آنچه باعث رنجش خاطر بود...
شما نیز هم...سرزنده و برقرار باشید...یاعلی مدد

قاصدک بارونی دوشنبه 7 اردیبهشت 1388 ساعت 17:08 http://khakenategh.blogfa.com

سلام قاصدک
اگر کسی رو لینک نمی کنم لیل بر این نیست که دوستی ندارم
شاید تنبلی کردم تا حالا...

سلام..قاصدک عزیز !!
منظورم خودم نبودهااا.خواستم دوست هاتو بشناسم!!
میگن میخوای یکی رابشناسی ببین باکی دوسته!!!
ممنون که به سوالهام سریع جواب میدی..شادباشی.

یونیکورن دوشنبه 7 اردیبهشت 1388 ساعت 19:02

سلام قاصدک!

حرف گوش کردن منو ندیدید! پس بیاید به دنیای پیچیده و ببینید. اینجاهایی که شما توقع دارید یونیکورن حرف گوش کن نیست!

شرمنده ام. اما نمی تونم نظرات این پست رو به هیچ وجه پاک کنم. به خودم قول دادم حتی ناسزاهای بعضی از دوستان رو هم آشکار کنم. حرف های شما که روی چشم ما جا داره. شما به گردن ما خیلی حق دارید.

شاد و سلامت باشید همیشه قاصدک عزیز.

سلام..ممنون..
ولی اگه راضی هستی بگم....بگم که کی بیشتر حق به گردن همه ما مردم داره؟!!
نه نمیگم.....ناچارم کردی امشب یه پست بذارم و تقدیمش کنم به :
تو و هزاران چون تو..میخواستم روز جانباز ویا هفته دفاع مقدس تقدیم تو و مادرت کنم.!!
منتظر باش..یاعلی مدد

یونیکورن دوشنبه 7 اردیبهشت 1388 ساعت 23:05

سلام قاصدک.

جواب تون رو در مورد آدینه ها داده بودم که. تو همون نظری که داده بودید. یادم نیست برای کدوم پست قدیمی م نظر داده بودید.

بازم میام. هنوز خیلی چیزا رو نخوندم. امروز برام روز پر از کتابی بود. کرامات معنوی رو تموم کردم. استاد عشق رو شروع کردم. اما از کتاب های حوزه ی آی تی هنوز مشغول *بهتر از خوب* هستم که عالیه واقعا. لذت می برم از خوندنش.

چه قدر حرف می زنم من!!! ببخشید.

بازم میام ها!! شاد باشید و سلامت قاصدک مهربان.

سلام.دوست عزیز..
در مورد آدینه ها؛سوالی ست که خومت میرسم..از این کتابها که گفتی
فقط کرامات معنوی را فکرمیکنم خونده باشم..بقیه هم حتما خوبه که
وقت صرفشون میکنی دیگه..!!.
کل کامنت هایی که برای این پست دادی؛نصف پرحرفیهای منم نمیشه.!
خوشحال میشم که وقتت رااینجاصرف میکنی!.برقرارباشی دوست من!.

سوگند دوشنبه 7 اردیبهشت 1388 ساعت 23:55 http://sogandenik.blogfa.com

سلام به قاصدک عزیز بابت دعا بسیار متشکرم انشالله که شما هم سلامت باشید .تا ما بتوانیم ازحضور وصحبتهای عزیزی چون شمافیض ببریم .خداوند خیرتون بده

پست خیلی قشنگیه مرسی
معنی خوشبختی بودن اندوه است...
این همه غصه وغم ؛ این همه شادی وشور
چه بخواهی و چه نه" میوهء یک باغـند...
همه را باهم و با عشق بچین
ولی از یاد مبر " پشت هرکوه بلند
سبزه زاری ست پـُر از یادخدا...
و در آن باز کسی می خواند...
..که خدا هست...خدا...
...و چرا غصه..؟ چرا...؟

سلام...از ما کاری بر نمیاد جز دعا..امید که مقبول واقع گردد و انشاالله
که برای همه بیماران جسمی و روحی! هرچه زودترسلامتی حاصل گردد
اختیار دارین.این منم که از محضر دوستان کسب فیض میکنم..شادباشی

یونیکورن سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1388 ساعت 00:20

سلام قاصدک.

موندم. اما نیومدید. ایشالا فردا بعد از عزیمت از دانشگاه عزیز (!!!!!!) حتما خدمت می رسم.

راستی! http://m-ghasedak.blogfa.com/ هم شمایید؟ والا من اینجا حسابی قاصدک دیدم. غیر از غزل قاصدک و قاصدک آدینه ها بازم وبلاگ دارید؟
لطفا ما را از این چندگانگی خارج کنید! سپاس.

شاد باشید و سلامت. یا حق.

سلام..شرمنده..نیومدم نت و خبر نداشتم که دعوتم کردی...
این دانشگاه عزیز خیلی مهمتر از حرف گوش کردنه هاااا.!
تازگی اینجا رو کردم پاتوق قاصدکها..!!.اون قاصدک هم که یکی از دوستان عزیز و خوبمه...این روزآ همه دچار این چندگانگی شدن...ممنون
سلامت باشی و شادکام...یاعلی مدد

رها شنبه 12 اردیبهشت 1388 ساعت 19:01 http://oxeyedaisy.blogfa.com

سلام قاصدک عزیز ...
شعر لطیفت بوی بارون میداد ..
منم زیر بارون خیس شدن رو خیلی دوست دارم اما سرماخوردگی بعدش زیاد نمیذاره این حس رمانتیک رو تجربه کنم !

راستی در مورد حذف کامنت .. من هیچ کامنتی رو پاک نمیکنم .. مطمئنا کامنتت اصلا ثبت نشده .. امیدوارم که رفع سو تفاهم شده باشه .

به به قاصدک گرامی!!
الانه که یکی باز بیاد و بگه این داره برای خودش نوشابه وا میکنه!!!.
ولی نخیر این یه قاصدک دیگه ست که دوست خودم نیز هم هست!!!
دستت درد نکنه اون شعر که همش خیس شده بود ازبس که زیر بارون مونده.!!.طفلکی!!.بعد میگی:بوی بارون میداد؟؟!!.
دم را غنیمته...عواقبش را هم دیروز حسابی چشیدیم!!!
زیاد به اون فکرنکن...یه پست دیگه ت پیداش کردم!!.ممنون.خوش باشی

ساغر دوشنبه 23 شهریور 1388 ساعت 21:42

خیلی قشنگ بود مخصوصا این قسمتش
معنی خوشبختی بودن اندوه است...
این همه غصه وغم ؛ این همه شادی وشور
چه بخواهی و چه نه" میوهء یک باغـند...
همه را باهم و با عشق بچین
ولی از یاد مبر " پشت هرکوه بلند
یه فضولی مخاطب خاصی داشت اگه دوست ندارین جواب ندین راستی با اجازتون اون پست قبلی رو کپی کردم اگه راضی نیستین بگین پاکش کنم

بله.باخوندن پستهای قبل از این"الان دیگه مطمئنم که متوجه شدید مخاطبم کی بوده و چرا؟؟!!!.خواهش میکنم.شما صاحب اختیارید ولی کاش میگفتید منظورتون کدام پست بوده؟فکرمیکنم پست(ناگهان چقدرزود دیرمیشود)باشه.!.به هرحال.خوشحالم که مورد اقبالتون واقع شده.نیازی به اجازه نبود.پاکش نکنیدهاااااا..یاعلی مدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد