*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

خواهش میکنم؛رأی ندهید! هرگز...

 

قبل نوشت!:(۱)این قسمت هیچ ربطی به مبحث این مقال نداره.!!

قبل نوشت!:(۲)فضا و آدمهای این نوشته وجودخارجی ندارند!!...هرگز...!

کاملاْ براساس تخیّلات نویسنده میباشد! ازبس مدینه فاضله ندیده خب!!!

 

زندگی گرمی دلهای بهم پیوسته ست     تادر آن دوست نباشد همه درها بسته ست 

 

چندشب پیش داشتم میرفتم هیئت هفتگی مون که توخیابون صدای فریاد(آی دزد آی دزد)خانمی محجّبه که داشت از اتومبیلش خارج میشد توجهم راجلب کرد.!.بیشتر که دقت کردم دخترخانمی که همراه اون خانم بودرادیدم که داشت میدویددنبال یه موتوری...رسیدم به میدون که دیدم اون خانوم جلوی پاسگاه مستقر درمحل غمگین و مضطرب نشسته و آدمها بی توجه به حال اونا درگذرند.!.وعجیب اینکه سبزپوشان مخلص"ناجا"همونهایی که فقط محض رضای خدا این حرفه رابرگزیدند وافتخار میکنندبه سربازی آقا امام زمان(عج)وهیچ چشمداشتی ندارند الّا دریافت مالیاتهای مردم جهت حفظ امنیت! خیلی بی تفاوت تر از مردم فقط لطف کردند و به این خانوم اجازه دادندبنشینه روی پلکان جلوی پاسگاه.!.موتورسوار هم ازجلو چشم همین عزیزانِ سختکوش! سریع دنده عوض کردو رفت که رفت.!.نه کوششی و نه وفایی!!.دلم بدجوری سوخت برای اون خانوم..آخه خودم یکبارهمین حالت رو تجربه کردم..اونم درست جلودید مأمورقانون..موتوری پول راقاپید ورفت..مأمورکلانتری هم دادکشیدسرم که اصلاً این همه پول پیش تو چی میخواسته.!!.(خداوکیلی حقیقته هااا)اونجابودکه منم به تأسی ازدیگران به راهم ادامه دادم درحالی که از درون این شعر اخوان ثالث را فریاد میزدم: 

 

 سلامت را نمی خواهند پاسخ گفت سر ها در گریبانست
کسی سر بر نیارد کرد پاسخ گفتن و دیدار یاران را 

نگه !جز پیش پا را دید نتواند!که ره تاریک و لغزان است
و گر دست محبت سوی کس یازی
به اکراه آورد دست از بغل بیرون که سرما سخت سوزانست
نفس کز گرمگاه سینه می آید برون ابری شود تاریک 

چو دیوار ایستد در پیش چشمانت نفس کاین است
پس دیگرچه داری چشم زچشم دوستان دور یا نزدیک؟ 

مسیحای جوانمرد من ! ای ترسای پیر ییرهن چرکین !
هوا بس ناجوانمردانه سرد است ... آی ... !
دمت گرم و سرت خوش باد ! سلامم را تو پاسخ گوی! 

در بگشای ! 

 

 

 

 

 

خواهش میکنم" رأی نـدهـیـد.!.

 

قبل از شروع"دوست عزیز"اگردراین نوشتارسخن زشت وناپسندی دیدی"به بزرگواری خودت ببخش

 

  

 

میزنم تهمت و بهتان و چو گویند مزن...میزنم جیغ و کنم داد که آزادی نیست 

 

ازنوجوانی لحظه شماری میکردم کی روزانتخابات میرسه تابه چشم خودم ببینم که یک سال بزرگترشدم وحالا دیگه میتونم توسرنوشت مملکتم تأثیرگذارباشم.!.ولی این روزها هرچی به روزانتخاب نزدیکترمیشیم حالم خرابترمیشه!.چراکه اینروزها همه یادشون رفته که همین انتخابات هم از صدقه سری انقلابیه که حاصل زحمات ملتی به رهبری امام خمینی(ره) و یاران صدیقش بوده..این همه بداخلاقی؟؟این همه تهمت؟؟ 

مگه اینها که کاندیدشدند تا همین دیروز بین مانبودند؟؟خوب بود مثلاًمحسن رضایی تو همون ایام دفاع مقدس به شهادت نائل میشد تا الان اتوبانی به عکسش مزیّن باشه ونامش؟!.یا اینکه میرحسین اگه راست میگه چرا تو همون هفت تیربابهشتی شهیدنشدتا الان تمبریادبودش راچاپ کنیم؟!..کروبی چرا سرپیری یاد ریاست افتاده؟؟چرا ازچنگ ساواک و بعدها درفاجعه حج خونین به سلامت عبورکرد؟؟ 

یا احمدی نژادکه از دل دانشگاه جذب گروهکها نشد و رسید به اینجا؟اصلاًازکجامعلوم کمونیست نباشه؟!.البته آقایان رضایی و کروبی؛خودشونم میدونندکه برای گرم شدن تنورانتخابات وارد عرصه شدند و حتماً که ازاین دست تهمت ها فعلاً ! در امانند.!.ولی.!.واقعا!که خجالت داره.!. 

در این نوشتار اصلاًقصدحمایت ازکاندید خاصی راندارم 

 

برای همینم به نشانه حُسن نیّتم "لوگو وشعار قاصدک رابمدّت ۲روز حذف میکنم.!. 

ولی یادمون نره؛ ماملتی بودیم مهرورز.عشق به آب وخاک و قدردانی ازخدمتگزاران آیین مابود...ما شهره خاص و عام بودیم...حتماً باید یه جنگ پیش بیاد تا مثل یه سدّ آهنین جلوی متجاوز بایستیم؟!.یا اینکه یه زلزله قوی ترو مخرّب تر از بم؟!!.چرا تو شادی ها ودرزمان آرامش نمیتونیم همدیگه را تحمل کنیم؟؟!.متاسفانه به جایی رسیدیم که چنین ایامی بیرحمانه طرف مقابلمون رامورد ناجوانمردانه ترین الفاظ و تهمتهاقرارمیدهیم.البته زیاد هم مقصر نیستند و نیستیم.!. 

آخه تازه چندساله که داریم تحمّل میکنیم مخالف را.!. 

عادت کرده بودیم به زورگفتن و شنیدن..مارو چه به دموکراسی؟؟. 

آدمها تا موقعی خوبند که مثل ما فکرکنند..فرقی هم نداره.. 

همسراون فرمانده شهیدتا موقعی محترمه که کاندیدای ما رو تاییدکنه.!. 

رزمندهء ایثارگر و آزاده و جانباز تاموقعی عزیزند که مثل مافکرکنند.!.

معلم باید مثل ما بیندیشه..دانشجوی روشنفکرنما ! را چه به تفکر؟!. 

مااین حق را برای استادشون قائل نیستیم! چه برسه به این جوجه فکلی ها.!!. 

طلاب علوم دینی و حوزه های علمیه تاوقتی مشغول تدریس وتبیین فقه جعفری اند 

 که چشمشون به دهن ماباشد واز امام زمان نگویند مگر بر میل و اراده ما.!!

اگه اینطوره خب چه فرقی با رضا خان قلدر داریم؟!.اصلاًچراانقلاب کردیم؟!. 

یعنی فقط همون جوونهایی که شهید شدن اضافه بودن؟؟ 

متاسفم.!.تمامیّت خواهی یعنی همین.!.چی به روزمون اوردند؟!  

 

با من اکنون چه نشستنها ، خاموشیها
 

 با تو اکنون چه فراموشیهاست
 

 چه کسی می خواهد...من و تو ما نشویم
  

خانه اش ویران باد
  

من اگر ما نشوم ، تنهایم... 

 

تو اگر مانشوی؛خویشتنی
 

 از کجا که من و تو
 

 شور یکپارچگی را در شرق   باز برپا نکنیم
 

 از کجا که من و تو...مشت رسوایان را وا نکنیم

 

دوست عزیز..هموطن گرامی.!. 

اگر هنوزفکرمیکنی رأی دوستت به کاندیدای مورد علاقه ش رأی به امریکا و عمّّال صهیونیسته.!.اگر معتقدی که رأی هموطنت باعث میشه فردای قیامت خدا تو رابازخواست بکنه.!.و این آرا موجب روشن کردن آتش جهنم برای تو بشه!!.اگرهنوزدراین خیالی که فقط و فقط کاندیدای تو! مورد تأیید آقاامام زمان(عج)هست وبس!..اگر ایمان داری که بچه ءبالا شهررا فقط توی دیسکوها میشه دید و اکس پارتی ها.!!.ویا اینکه مرفّهین بی درد و رپ ها رو چه به انتخابات؟!!

اگرچنین عقیده ای داری خواهش میکنم.توبیا و رأی نده.!!. 

توچرا خودتو شریک جرمشون میکنی؟!.تو رأی نده.!. 

چراکه اونها چه تو بخواهی وچه نخواهی"به عشق این آب و خاک" 

وبه پاس زحمات بزرگان و پاسداشت خون شهیدان؛ می آیند و رأی هم میدهند.!. 

فقط از شما خواهش میکنم ..نه..عاجزانه تقاضامیکنم..رأی ندهید...همین وبس   

پ.ن:

اگربااین نوشتار ناخواسته باعث رنجش خاطر عزیزی گشتم عاجزانه تقاضای عفو دارم.

نظرات 61 + ارسال نظر
ستاره یکشنبه 10 خرداد 1388 ساعت 04:16 http://ashnayemahjor.blogfa.com/

سلام و شبتان بخیر دوست عزیز

امشب چکار کردید ؟؟
غوغا کردید!!!!!!!!!

در مورد قبل نوشته هایتان :
که خوب مربوط به پست نمیشود و همه چی تخیلی نوشته
شده است.
البته نمیدانم که چرا این تخیلات آنقدر قوی است که بنظر
می آید ....داریم با چشم خود می بینیمشان
در ضمن شعر اخوان هم بسیار با نوشته تخیلی تان مناسبت
دارد.
تصاویر هم همینطور

ادامه دارد

خب شب ها اصولاْ من هذیون زیاد میگم!!.هرجای این نوشته را دیدید
با واقعیت صددرصد درتضاده ! بذارین به پای هذیونهای شبانگاهی..
ممنون که ادامه دارد..!!

ستاره یکشنبه 10 خرداد 1388 ساعت 04:31 http://ashnayemahjor.blogfa.com/

بلاخره تکلیف ما را روشن بکنید....رای بدهیم یا رای ندهیم؟؟

من فکر میکنم که هر کسی با یک منظر به انتخابات و کاندید

مورد نظرش نگاه می کند.

شاید اگر نبود حساسیت این زمان و خیلی چیزهای دیگر

باز هم آرای خاموش مثل بار قبل رکورد می شکست

ولی اینبار قضیه خیلی فرق می کند.

من اگر ما نشوم تنهایم
تو اگر ما نشوی خویشتنی
چه کسی میخواهد من و تو ما نشویم
خانه اش ویران باد

در پناه آن یگانه یار دلنواز

من حرفم را زدم...والبته میدونم که خالی ازاشکال نیست..
هیچ توصیه ای هم نمیکنم که به کی رأی بدید و یا ندید..
فقط ممنون که درنگ کردید برنوشته های بی رمقم...
موفق و شاد و برقرار باشی دوست عزیز

ستاره یکشنبه 10 خرداد 1388 ساعت 04:36 http://ashnayemahjor.blogfa.com/

در انتها.................

قاصدک عزیز

درست نیست که فقط خودمان را مسلمان و پیرو راه امام بدانیم

و بقیه را منحرف و گمراه

خداوند بهترین داور است

پس راجع به افراد قضاوت نکنیم.

در پناه لطف دوست

یعنی از سخنان من همچین برداشتهایی میشد؟؟؟
باورکنید خیلی سعی کردم قضاوتی درباره افراد نکنم.
چون آدم عادلی نیستم پس قاضی خوبی هم نیستم...همین..
یاعلی مدد

ستاره یکشنبه 10 خرداد 1388 ساعت 05:05 http://ashnayemahjor.blogfa.com/

سلام و وقت بخیر

زندگی انسان و سرنوشت او، تجسم آن چیزیست که در درون اوست. زندگی انسان

انعکاسی از شعور اوست.

به روزم و چشم انتظار حضورتان

در پناه لطف دوست[گل]

شب شماهم بخیر..
ممنون که امشب لطفتون را کماکان ازبنده دریغ نکردید..
حتماْ میام....موفق و سرافراز باشی دوست مهربان

ستاره یکشنبه 10 خرداد 1388 ساعت 05:09 http://ashnayemahjor.blogfa.com/

دوست عزیز

منظور من کلی بود و حتی خودم را هم در بر میگیرد.

پس اشتباه نکنید.

در پناه حق

متوجه شدم..منظورم کلی بود...قضاوت سخته........باورکنید..

مرتضی یکشنبه 10 خرداد 1388 ساعت 07:54 http://mani83.blogsky.com

قاصدک عزیزم

رای می دهیم ... رای می دهیم

رای می دم تا کسی که بلد نبود دست و پاهاش رو جمع کنه آلان رئیس جمهور با ادعا نمی شد

شما نمی دونی که به نام اسلام چه بلایی سر مملکت ما آورده اند
شما نمی دونی که چه ادعایی دارند
شما نمی دونی که چه هزینه هایی می کنند .. و می گن که ما بدون هزینه سفر می کنیم
شما نمی دونی که برای هر سفر آقایون 2 میلیارد تومان هزینه می شه .. اما می گن ما شام عدسی می خوریم
شما نمی دونی که براشون ماهی قزل آلا می برند
و آقایون می گن ماهی سفید بیارید .. ماهی قزل آلا نمی خورند
رای می آرن که از بسیج و از خانواده شهدا حمایت کنند و برعکس می زنند توی سر شهدا
اگه کسی بگه من مسلمان نیستم اشکالی نداره
اما یه مسلمان چرا فقط نماز خوندن بلده
آقایون اعتقاد دارند اگه خانومی حجاب نداشت باید او را کشت
اما اگه یه نفر میلیاردها تومان بخوره .. کاری به کارش ندارند
بسه دیگه ..
شما که جبهه دیده اید
شما که ارزشی هستید
ما رای ندهیم که آقای فلانی با 12 میلیون رای رئیس جمهور بشه
سالها قبل آقایی که با 27 میلیون رای مردم به ریاست رسیده بود .. از نظر آقایون ارزشی نداشت
چون از آزادی حرف می زد
اما 12 میلیون رای براشون با ارزشه

ما رای می دیم تا احمق ها رئیس جمهور نشن
ما رای می دیم تا نفت مملکت به تاراج نره
ما رای می دیم .... تا رئیس جمهور فهیم داشته باشیم
رای می دیم تا دنیا برامون ارزش قائل باشه
رای می دیم تا ...

از حرفای من ممکنه بدت بیاد
اما این دفعه کوتاه نمی آم ...

دوست خوب من آقا مرتضای گل!!
من برای این دلنوشته قرار نیست از حرف هیشکی بدم بیاد..
هرچه میخواهد دل تنگت لااقل اینجا بگو.!!..نه تنها تو ..همه...
بالاخره میتونم نقش سوفاف را بازی کنم که!!.
خدارحمت کنه مرحوم صابری فومنی(گل آقا ) را..این نقش ایشون بود.!
حالا که نیست شما منو به چشم سوفاف ببین و خودتو خالی کن برادر!..
شاد باشی و س...نه قرار شد دو روز تبلیغ نکنم.!!..
دو روز دیگه میگم چه رنگی باشی بهتر تره.!!..یاعلی مدد

پگاه یکشنبه 10 خرداد 1388 ساعت 08:05 http://www.pma88.blogfa.com

سلام مهربون
ممنون که سر زدی...
با اینکه تو عرصه سیاست هیچ دستی ندارم (کلا خوشم نمی یاد) ولی باور دارم که ما بابد سر نوشت خودمون رو خودمون رقم بزنیم.
مطالبتون خیلی تاثیر گذار بود...
به امید روزی که عدالت مهدوی حکم فرما بشه
یا حق

خوش اومدی مهربون.!
باورکن همینکه میگن مارو چه به سیاست هم کار از ما بهترونه!!
این باور را جا انداختن که ای بابا رئیس جمهور از الان معلومه کیه
تا ماها نریم و کاندیدای خودشون رای بیاره...ازمن گفتن...
شاد باشی و بردوام و مستدام..!!

صبور یکشنبه 10 خرداد 1388 ساعت 08:32 http://sangesabor.blogfa.com

سلام مهربان

ممنون از تلاشتون برای ورود به کلبه ی ناقابل من!!
درسته !! نمیدونم چی شده که با جستجوگر اکس پلورر وبم باز نمیشه ! فکر کنم تاثیر انتخاباته !!کپ کرده!!!

به هر حال ممنون از شما صمیمیه همدل
راستی توی این چند روزه خیلی برای انتخاب کاندیدم پرس جو کردم
سخنانشونو گوش کردم و به نتیجه رسیدم !!!!

مطالبتون هم حسابی مقتدرانه (زیرکانه) و تاثیرگذار بود
انشالله که سلامت و دلشاد باشی

باورکنید من دیگه خسته شدم ازبس اومدم و نتیجه نداشت..ممنون که خودت اومدی

شما یه بار دیگه هم به نوشته من لقب زیرکانه دادی!!.خب من نمیدونم

تشویقم میکنی یا داری میگی الهی خیر نبینی با این قلم نحست.!!..
................شفاف لطفاْ.!..................
شما هم شاد باشی و سرفراز دوست خوب من.!...یاعلی مدد

فاطمه یکشنبه 10 خرداد 1388 ساعت 09:18 http://omresokhteh.blogfa.com

سلام بابایی خوبی؟
دلنوشته جذابی بود بالاییه رو میگم (باید جدا،جدا نظر بدیم)این اتفاق واسه همه ممکنه پیش بیاد. خوب راست میگن چرا این همه پولو حمل میکنین(قهقهه)
هوا بس جوانمردانه پس است...ای
کیف و پولت خوش باد!دزدا سلامم را پاسخ میدهند!
در بگشای!
این شعر من واسه پست بالایی که واقعا حرف دله همه رو زدین دست بردم تو شعر اخوان ثالث...

چه عجب !! شما خندیدی! گرچه به دزدیده شدن پول من بود ولی خندیدی!!!
میشه لطفاْ اخوان ثالث رو بی خیال شی؟!.همون شعرهای خودتو عشقه٬!
شادباشی و البته....!

فاطمه یکشنبه 10 خرداد 1388 ساعت 09:30 http://omresokhteh.blogfa.com

واما انتخابات ...من همیشه گفتم اهل سیاست نیستم ولی به خاطر یه سری افراد باید همیشه حضور داشته باشیم.وقتی انتخابات میشه(تو شهر ما الان ریاست جمهوری رو نمیگم دورهای دیگه مثل نمایندگی مجلس و شورا...)همیشه قبیله گرایی بوده اینکه فکر کنند طرف اصلا واسه چی میره بالا!اونم با هزار تا وعده وخرید رای من به عینه دیدم که میگم واسه همین تا چند سال از پای صندوق رای رفتن بیزار بودم.ولی ریاست جمهوری رو نمیشه بیخیال شد چون واقعا به تک تک ماها ارتباط داره به سرنوشت واینده هر ایرانی.
بازم از این بیزارم که الان پای خواننده رپ و بازیگر فلان فیلم به انتخابات باز شده واسه تبلیغات!!!این چه معنی داره؟!اگه به قولشون عمل کنند خوبه...
بیایید با چشم باز انتخاب کنیم به قول شما همین وبس.
سبز باشید ومانا

بله انتخابات مهمه..برای همه..حتی همون خواننده های رپ.!.این نظرمنه
اتفاقا باید ازاین نالید که بعضیها از عشایر و قومیت ها فقط همین ایام یادمیکنند
به هرحال واقعا ممنون که اومدی و حرف دلت را بی پروا زدی....باشی ومانا.!

فاطمه یکشنبه 10 خرداد 1388 ساعت 09:37 http://omresokhteh.blogfa.com

من که تا ساعت۲ پای نت بودم تا اولین کسی باشم که نظر میدم ولی حیف...عمه ستاره از هممون شب زنده دار تره!
ممنون از دعوتتون گرچه که من همیشه بی دعوت میام(حرف خودتونو به خودتون میزنم)من که پای ثابت وبتونم!!
یاعلی

خب منم که گفتم ممنون که همیشه میای..ولی من فقط برای همین پست دعوت کردم آآآ

آدم برفی یکشنبه 10 خرداد 1388 ساعت 09:42 http://koochehbagh.blogfa.com

سلام
مطالبتون رو خوندم
جدا لذت بردم... فقط امیدوارم مردم رایی ندن که بعدا پشیمون بشن
... ومن وشما اگرچه در انتخابات هم رای نیستیم اما حقیقتا با خوندن نوشته هاتون احساس همدلی با شما بهم دست داد
لینکتون می کنم تا همیشه از مطالبتون فیض ببرم
به من سربزنید خوشحال میشم
-
-
-
-راستی!شما با تبادل لینک موافقید؟

خب خوش اومدی . ممنون که نظر دادی.حتی اگه خلاف تفکر من باشه
چون اسائه ادب نکردی باید تشکرکنم..درباره لینک.!
راستش بی رودروایسی بگم؛من امسال دوستانم را خودم انتخاب میکنم
کاش میذاشتی اول میومدم و برات از خودم میگفتم شاید خوشت نمیومد
..به هرحال ممنون..اولین فرصت مزاحم میشم...حتما...

رمضان یکشنبه 10 خرداد 1388 ساعت 10:14 http://mighat61.blogfa.com

سلام خدا قوت
متاسفانه ما ایرانی ها دارای یک ذهن اسطوره ای هستیم ،هر کاندیدایی به نظرمان خوب بود تمام حرکات، عملکرد ورفتار او را خوب می بینیم وحاضر نیستیم انتقاد دیگران ،در باره ی او را بشنویم، وزود بر اشفته می شویم. هر کدام از ما کاندیدای مورد نظرمان را، تنها منجی این مملکت می دانیم وبقیه را العیاذابالله کافر مطلق.در صورتیکه سلایق متفاوت است، هر کس به هرکه دوست داشت رای می دهد،پایان کار هم میزان رای ملت است.(به قول امام راحل). اگر می خواهیم شخص پرست نباشیم،باید این تفکر اسطوره پرستی را در خودمان تعدیل کنیم، حتما به کاندیدای مورد علافه مان رای بدهیم، بعد از انتخابات هم، دست هر کسی را که رئیس جمهور شد به گرمی بفشاریم وبرای سر بلندی ایران عزیز با او همکاری کنیم.«پس بیاییم از این حق خودمان، یعنی حق رای دادن، دفاع کنیم وحتما 22خرداد پای صندوق های رای حاضر شویم».الهم لا تسلط علینا من لا یرحمنا.

دوست عزیز ایثارگرم اقا رمضان؛
حقیقتاْ منظورم از این پست همینها بود که الحق خوب بیان کردی..
اخلاق انتخاباتی...هرکی هم پیروزشد دیگه رئیس جمهورهمه
مردم ایرانه و محترم...هرکی...بازم ممنون...موفق باشی..

داریوش یکشنبه 10 خرداد 1388 ساعت 10:29 http://darkman368.blogfa.com/

سلام اومد گلایه کنم

چرا اپ کردی خبرم نکردی ما غریبه شدیم

آقا داریوش..من اصولا خبر آپم را به کسی نمیدم..بجزموارد اندک.!
باورکن امروز کارت شارژم تموم شد خب..!.اولین فرصت میام پیشت
ولی نه بخاطر این کامنت بلکه برای اون خصوصیه!!.نفهمیدم چی گفتی؟!

داریوش یکشنبه 10 خرداد 1388 ساعت 10:32 http://darkman368.blogfa.com/

رو ادم خوبی دست گذاشتی موسوی میگم ادم قاطعی است اما این که بتونه کاری بکنه یسواله
چون پیش خودمون بمون بعضیا رو دستاشونو میبندن نمیزارند کاری کنند بعضیا هم چشاشونو میبندن نمیزارن خوب ببینند

منم به موسوی رای میدم اما گفتم ادما قبل انتخابات با بعد انتخابات ۳۶۰ درجه فرق میکنند

داریوش جان؛
یسوال؟؟؟!!!.من کی نامزد انتخاباتیم رو تواین پست نام بردم؟؟
راستی! این خیلی خوبه که آدم قبل و بعد انتخابش۳۶۰درجه فرق کنه!!
بهتراز ۱۸۰ درجه بعضیهاست!!! نه؟؟؟..خوش باشی و برقرار.

عباسی یکشنبه 10 خرداد 1388 ساعت 11:22

سلام

نوشته هاتون خیلی جالب بود گوشه از واقعیت های جامعه به

قول ستاره "البته نمیدانم که چرا این تخیلات آنقدر قوی است

که بنظر می آید ....داریم با چشم خود می بینیمشان"

ببخشید من معمولاً انتهای نوشته هام یه شاخه گل میزارم

چون گل فروشی تعطیل هست مجبورم [ کمپوت] بزارم

موفق باشید.



خوش اومدی دوست عزیز.
خب جواب ستاره خانوم را دادم که.!...برو ببین...!!..
ممنون از کمپوت تون..یعنی شماهم باخوندن این نوشتار باورتون شد
که من مریضم که کمپوت اوردین؟!!!.اینجوری نمیشه باید بیام خدمتتون
ببینم دوستان معرّف کی بودن و منو چه جوری معرفی کردن.!!!.یاعلی مدد

عباسی یکشنبه 10 خرداد 1388 ساعت 11:26

سلام مجدد

ببخشید یادم رفت بگم شما را مریم خانم برام معرفی کرد

خوشحالم با شما آشنا شدم از دوستان مجازی و پرچونه مریم

خانم هستم

××دوستهای من همه پرچونه اند ! شما نگران زیاد حرف زدنتون

نباشید××

این کامنت کمی تا قسمتی خصوصی هست

[کمپوت]

خب معلوم شد کار؛ کار ِ خانوم معلمه!!
البته اگرمعرّف !! هم نمی اوردید باز من خوش آمد میگفتم آآآ ولی
خانوم معلم حسابشون جداست!!.بخصوص که همشهری هم شدیم!
حالا منظورتون چیه؟؟هان؟؟خب یعنی من پرچونه ام..این تو همشهری های ما ! ارثیه
کمی تاقسمتی علنی کنم چی جوریه؟؟؟من همه شو تایید کردم نخواستی بگو!
ولی هنوز تو کف این کمپوتم هااااااا.مگه اومدی عیادت بیمار؟؟!!

محمدوعلی یکشنبه 10 خرداد 1388 ساعت 13:11 http://sokhteh.blogfa.com

سلام خوبی الان محمد پیشمه؟محمد میگه ما اینقدر کارهای مهم تر از این داریم که فکر نکنم خدا ما رو بابت رأی ندادن بازخواست کنه.ممنوم که از کاندیدای خاصی حمایت نکردی و برا دوستان حق انتخاب گذاشتی.ولی ای کاش که حرمت خون شهدا الان توی این زمانه کمی حفظ می شد ما باید به فکر باشیم که آیا جوابی داریم که به شهدا بدهیم. ما اگه بریم رأی بدیم یا ندیم بالا خره ایران دست بیگانه نمی افته.

من که نفهمیدم منظورت چی بود.؟!!.بالاخره رای دادن خوبه یانه؟!!.
من حق انتخاب بقول شما ! گذاشتم!!.گرچه وبلاگ یک مقوله شخصیه همونطور
که شمانظرات شخصیتون را میگین ولی خب شما چرا ازاین فرصت! استفاده نکردید؟؟؟...

بهار یکشنبه 10 خرداد 1388 ساعت 13:54 http://baharjoOn69.blogfa.com

سلام. شما که همیشه لطف دارید به من...
اتفاقا خوشحال میشم میاین کامنت میذارین حرفاتون همیشه خوبه.
اما در مورد پستتون: واقعا این تخریب ها و تهمت ها دیگه داره غیر قابل تحمل میشه. نمیدونم چرا بعضی ها خیال میکنن اگه به یکی بهتون بزنن میتونن ثابت کنن نظرشون درسته. ( چطوری جواب میدن بعدا؟)
انشاالله خدا هممونو هدایت کنه.
موفق باشید

خوبی بهار خانوم؟!!
منم با شما موافقم.!.اصلا من با همه موافقم...از بهتون هم خوشم نمیاد
همین......انشاالله....شادباشی و سلامت....یاعلی مدد

ستایش یکشنبه 10 خرداد 1388 ساعت 15:18 http://setayesh2200.persianblog.ir

سلاااااام پدر گرامی . حال شما؟

انگار این آپتون بر چند نوع بود. همه چیزش به هم ربط داشت ولی شاید یه جوری اصلا به هم ربط نداشت.
(چی گفتم؟ D:)


در مورد اون اولی که شاید همه زاده ذهن نویسنده باشه ولی به هر حال هر چیزی احتیاج به یه جرقه داره تا تو ذهن روشن بشه.
ولی واقعا اینجور اتفاقات اونم تو اون موقعیت جای تاسفه.
شاید جزو وظایف این برادران نبوده!!!!.
حالا...

خوبی خانومی؟!.خوشحالم کردی اومدی هاااا
خب منم گفتم که اصلا ربطی نداره..
اگه رابطه بینشون ندیدی بذار به حساب هذیونهای شبانگاهی قاصدک.!!
بله خب..اون عزیزان سختکوشتر از این حرفان.....حالا ؟؟!! خوش باشی

مرتضی یکشنبه 10 خرداد 1388 ساعت 15:47 http://mani83.blogsky.com/

دوست عزیز آقا مرتضی؛
ببخش که کامنتت را باکمی دستکاری تایید کردم!!!
خب قراربود اخلاق انتخاباتی را رعایت کنیم دیگه...
زیادتغییرندادم..فقطجای نقطه چینها صدای بوق کوتاه شنیده میشه!!.آخه زشته.!.بچه ها بیدارن خب.!!
ممنون که اومدی و واقعاْ ازنظراتت کمی تاقسمتی محظوظ !شدم خب!
..................................................................
قاصدک عزیز

من استانداری قزوین کار می کنم
قبلا سازمان مدیریتی بودم
و ادغام شدیم با استانداری

به خدا نمی خوام از سازمان مدیریت جانبداری کنم
اما افغانستان سازمان مدیریت داره
یه جایی که بدور از سیاست برای اقتصاد و مدیریت کشور با نظرات کارشناسی تصمیم بگیره
اون آقا ..
اصلا اعتقادی نداشت
می دونی چرا ؟
چون می خواست هر جا که می ره ... خودش به تنهایی ...د بزنه
طوری باشه که دیگه کسی رو حرفش حرف نزنه
من از مدیریت یک استان به مدیریت کل کشور می رسم
این چند ساله معذرت می خوام ..... به کل مملکت

می تونم تموم وقایع رو با سند بگم
مثل یک مردم عامی از دور مملکت رو نمی بینم
من می بینم که چه بلایی سر مردم می آرند ...

بگذریم .. خسته ات نکنم
لیاقتش به چ....داری یه گ... هست ... نه مملکت داری

عباسی یکشنبه 10 خرداد 1388 ساعت 16:24

سلام مجدد

اگه قالب با مشکل مواجه شد دو تا عدد 180 تو کد هست او نا را به 160 تغیر بدهید

آقا دمت گرم ..همون کرم بد قواره خانوم معلم خوب بود که...!!!
کل کاسه کوزه مارو بهم ریختی رفت!!!
اگه چغولیتو به خانوم معلم نکردم!!.آدرسم که نمیزاری.من چی جور ازت شکایت کنم!!.هان؟؟؟؟؟

مریم یکشنبه 10 خرداد 1388 ساعت 17:05 http://raze-nahan.blogfa.com/

سلام قاصدک عزیز
چه بلایی به سر قالبتون آمده ؟ (تشویش بلاگفایی )
زودتر درستش کنید تا من بیام نظر بدم !

امان از دوست ناباب!!
داشتم میومدم چغولیشو پیشتون بکنم..
اخه اولش اومد گفت اون کرم بدقواره ! بدرد نمیخوره بیا من یکی دارم عجیب از این گل ها بالا میره..خب منم شیر خام خورده !! گوش کردم نگو کرمش اصلاْ حال بالا رفتن نداره!!
راستی مگه نگفتی این ساعت تکه مثل خودم یه دونه ست؟!!.منو سر کار گذاشتی؟؟.خانوم معلم.ازت بیشتر از اینها انتظار داشتم..منکه گفتم همشهری هستیم...باشه تا بعد..خوش باشی..همینطور اون دوستتون..الان دارم درستش میکنم

عباسی یکشنبه 10 خرداد 1388 ساعت 17:32

اگه یه زمانی به سرتون زد دوباره همون کرم را برای وبلاگ بزارید

چون براش تعریف نشد میره سمت چپ قالب ولی اگر این کد را

بالا سر کد ساعت بگذارید میاد درست وسط خوشگل تر میشه

<div style="text-align: center;">

ولی من هیچ مسئولیتی را قبول نمی کنم

خوش باشید

مجدد شرمندگی خود را بابت این که اذیتتون کردم اعلام میکنم


همین الان گذاشتم..متوجه نشدید؟!!.مثل اولش شد..سریع برگشتم سرجای اولم..
میگم شما میخوای شرمندگیتون !! را تلافی کنی یه کار دیگه کن!!
من الان خیلی وقته این قالبو دارم..همه میگن بابا کپک زد این قالب عوضش نمیکنی؟؟
خب منم چندتا گذاشتم ولی همشون پست هامو نصفه نشون دادن..یه قالب بلاگ اسکای که مثل این کرمه سر کار نذاره سراغ نداری؟؟
ولی من اولش باید از خانوم معلم حسن نیت شما رو جویا بشم!!! بعد امتحان کنم هاااا...ممنون ..راستی من این کامنتها را حذف میکنم..فقط گذاشتم ببینید هااا.شاد باشی..ادرس نمیدی تا من یه کرم خوشگل بهت هدیه کنم؟؟!!!

ستایش یکشنبه 10 خرداد 1388 ساعت 17:38 http://setayesh2200.persianblog.ir

دوباره سلام.
یه وقفه بین نظر دادنم پیش اومد ماشاله چقدر پرطرفداره این وبلاگ شما. ببین چند نفر تو این مدت کم اومدن.

راستی دارین با قالبتون چی کار می کنین؟ نظمش به هم ریخته.

بدیه تلفن همراه اینه که هر وقتدلش بخواد زنگ میزنه و آدمو از نظر دادن می اندازه.
می خواستم در مورد رای دادن بگم.کلی هم حرف داشتم اما همش پرید.
چیزایی که یادم مونده می گم. با اجازه!

اگه من به بعضی از چیزایی که شما گفتین فک کنم و مثلا یعنی فک کنم که با رای اینجوریه نرم دیگه رای بدم؟؟

اگه واقعا بدونی چی می خوای؟ اگه واقعا شخصی که می خوای بهش رای بدی و تا حدی بشناسی وظیفه داری که رای بدی.
رای دادن واسه همه ایرونیا مهمه.نمی دونم اونایی که بی خیالن چی فک می کنن؟ ولی شاید تب انتخابات ایران واسه ایرونیایی که خارج زندگی می کنن بیشتر باشه.(یعنی من اینجوری فک میکنم)(مخصوصا جوونا) چون خیلی دلشون می خواد بدونن سرنوشت کشورشون چی می شه و براشون چهره ایران در اذهان عمومی دنیا خیلی مهمه.و شاید اگه رای ندیم
و تعداد رای دهنده ها کم و کمتر بشه خیلیا خوشحال بشن و این واسه خیلیا ناراحت کنده اس.

(من چقد حرف زدم!!)
راستی خصوصی هم با اجازه اتون!D:

خب امروز منو حسابی شرمنده کردی آآآآ.
درسته.واقعا شور و حال ایرانیهای اونوری بیشتر نباشه کمتر نیست..
البته بعضیها رو رای اونا حساب باز نمیکردن ولی الان چند وقته فهمیدن ایران مال ایرانیه
ایرانی هم هرجا باشه قلبش واسه مملکتش میتپه..
شاید بیشتر از اقوام و دوستانشم دلتنگ وطنشون بشند..
مثل شما..فقط میگم رای بده..بدونکه رای شما مهمه..خیلی...
بااومدن و نظر پر بارت هم خوشحالم کردی....زیاد...موفق باشی و همیشه عزیز

سوگند یکشنبه 10 خرداد 1388 ساعت 19:01 http://sogandenik.blogfa.com

سلام بر قاصدک مهربانی ها
دوست بزرگوارم مطالبتون رو خوندم چون تازه از بستر بیماری بلند شدم هی میخونم امااااا.....ولی با تمام این اوصاف ما رای میدهیم وفریاد میزنیم رای ما نخست وزیر هشت سال دفاع مقدس مهندس میر حسین موسوی انشالله که انتخاب بجایی انجام دهیم................
این شعر مشیری هم کمکی به حال وهوای این جا میخورد.....

به سنگ ساحل مغرب شکست زورق مهر،

پرندگان هراسان، به پرس و جورفتند .

هزار نیزه زرین به قلب آب شکست .

فضای دریا یکسره به خون و شعله نشست .

به ماهیان خبر غرق آفتاب رسید .

نفس زنان به تماشای حال او رفتند !

ز ره درآمد باد،

به هم بر آمد موج،

درون دریا آشفت ناگهان، گفتی

هزاران اسب سپید از هزار سوی افق،

رها شدند و چو باد از هزار سو رفتند !

***

نه تخته پاره زرین، که جان شیرین بود؛

در آن هیاهوی هول آفرین رها بر آب !

هزار روح پریشان به هر تلاطم موج،

بر آمدند و به گرداب فرو رفتند !

***

لهیب سرخ به جنگل گرفت و جاری شد .

نواگران چمن از نوا فرو ماندند .

شب آفرینان بر شهر سایه افکندند .

سحر پرستان، فریاد در گلو، رفتند !

چرابیماری؟؟..انشاالله بزودی سلامتی حاصل گردد..
مهم همون رای دادنه ...بعداینکه به کی رای بدیم..ممنون که فقط اینجا فریاد میزنید
خب فریادمخفیانه بیماری درپی داره دیگه.!!.بشکن این سکوت را..!۱
ممنون از ارسال شعر زیبا...شاد باشید و س....(دو روز دیگه) باشید!!

مریم یکشنبه 10 خرداد 1388 ساعت 19:58 http://www.raze-nahan.blogfa.com

سلام
قاصدک عزیز
این تهمتها و افتراها مگه چیز تازه و بدیعیه ! در صدر اسلام هر کسی حق داشت در باره ی اسلام اظهار نظر کنه به جز حضرت علی ( ع ) که زیر بارش مستقیم وحی تربیت شده بود و به جز حضرت فاطمه (س) که پاره ی تن پیامبر (ص) بود !
خاندان پیامبر (ص) اولین قربانیان انقلاب پیامبر (ص) بودند !
مگه نشنیدی که می گن انقلاب ، فرزندان صدیق خودشو می خوره ؟! زمانی که عثمان ، ابوذر رو به ربذه تبعید می کنه ابوذر شهادتین رو به زبون میاره برای این که بهش تهمت کفر نزنند !
اما ... قاصدک عزیز انتخاب ما آگاهانه ست و با شناخت کامل . تهمتها و افتراها کوچکترین تاثیری در انتخاب ما نداره و برعکس ما رو راسخ تر و ثابت قدم تر می کنه .
ما رای می دیم یک رای سبز به سید بزرگواری که دستان و قدمهاش سبزه !
پیش به سوی ساختن ایرانی سبز !
سبز باشید و مانا !
بازم میام و می نویسم !

خب درسته که بوده..ولی من میگم چه خوبه که نباشه..آخه ما ادّعای علوی بودنمون گوش فلک را کر کرده..عمربن عبدود اون کاری را که با علی کرد با هر کدوم ماها میکرد نه تنها خودش بلکه دودمانشم ازدم تیغ میگذروندیم..غلامشون راهم میفرستادیم ته ِربذه!!.ولی مولا اینطور بود؟!!
گرچه ربطی نداره ولی چون این پست من هیچ قسمتیش با دیگری ربطی نداشت !! نمیدونم چرا یاد این جمله افتادم.:
...........مولا ویلا نداشت...............
ولی فکرکنم باجریانات روز ارتباط داره هااااا..!!!..ممنون که بازم میاین!!!!

مریم یکشنبه 10 خرداد 1388 ساعت 21:22 http://www.raze-nahan.blogfa.com

سلام
دوباره آمدم !
همکارم برام اس ام اس فرستاده ! نوشته : بوی صداقت آمد ! زنی که دیشب در فیلم موسوی از بیکاری فرزندش گفت و اشک ریخت از بازیگران شبکه ی استانی مازندران است خانم منیژه حسینیان

می بینی قاصدک !
امام سجاد علیه السلام می فرماید شکر خدا که دشمنان ما رو از احمق ها آفریدی !
آخه اینا عقل ندارند ؟! مگه قحطی زن آمده که ستاد موسوی بره سراغ یه هنرپیشه ی سرشناس که همه اونو می شناسند و از اون بخواد نقش بازی کنه ؟!!!!!!!
اینم یک نمونه ی دیگه از تهمت و افترا !
واقعا جای تاسفه !
ا

این ترفندها دیگه قدیمی شده..اینها مال دهه چهل و پنجاهه که فاطی خانوم از دار ودسته شعبون بی مخ رادنبال خودشون راه مینداختن..
این فاطی خانوم همیشه ی خداهم عارض میشد که بازم بچه تو شکمشو تو سخنرانی فلان آقا ازدست دادن!!
اون آقایونم اگه کمتر توفضای همون سالها بمونن برای خودشون بهتره.
بابا الان دیگه این کارها به مغز غارنشینها هم خطورنمیکنه.عصراطلاعاته..
ولش خانوم معلم...بذار بگن...راحت باش...ممنون که شرمنده میکنی

قاصدک بارونی یکشنبه 10 خرداد 1388 ساعت 22:51 http://khakenategh.blogfa.com

سلام قاصدک جان
خوشحال شدم از اینکه دوباره رد پای قشنگت رو توی وبلاگم دیدم.
فقط میتونم بگم میهنم ... وطنم... رو دوست دارم...
دوست دارم باشم... با افکار و عقاید بی ریای خودم...
اینجا بودن... ماندن... رو حرومم کردن...
اما من طوری باقی خواهم ماند که ریشه بزنم دوباره و دوباره و
دوباره و ...
موفق باشی قاصدکم. در پناه حق

باورکن منم خوشحال میشم رد پات توی تموم پست هام باشه...
قاصدک عزیز.کامنت دادن و حاشیه نوشتن بهانه ست.من میام چون بااومدنم میخوام بگم بیاییم آیین های ؛گذشته مون را زنده کنیم..
دوست باید بدونه چی تو حال دوستش میگذره....ممنون که جویا شدی
ولی دیگه منتظردعوت نباشی هاااا....زنده باشی و سلامت..یاعلی مدد

غریبه دوشنبه 11 خرداد 1388 ساعت 00:23 http://banouye-sib.blogsky.com/

سلام به قاصدک گرامی

نوشته های شما رو مطالعه کردم و لی میخواستم بگنم که اگه رای ندیم ایا همین اقای احمدی نژاد باز روی کار نمیاد....هیچ میدونید که اینا هم همین رو میخوان...میخوان که ما رای ندیم اونوقت همین اش باشه و همین اوضاع....حد اقل از بین بد و بد تر بد بهترین گزینست....میدونم شما میگید که رای به حد نصاب نرسه و انتخابات رو تحریم کنیم اما اینگونه نخواهد شد چون هنوز جیره خورانی هستند که حق جانبازان و شهدا و مردم مظلوم رو دو لپی نوش جان میکنند و ما که رای ندیم رای انها بالا میره و در نهایت بازم همین اش و همین کاسه....مگه ما نباید انتخاب کنیم ....تا کی بی تفاوت باشیم تا برامون تصمیم بگیرند ...میدونم که دلسوخته اید اما با رای ندادن به اینها کمک خیلی خوبی میکنید....تا طلب نکنیم حقی را باز نخواهیم ستاند....

شرمنده نظر شخصیه منه

تا حالا رای ندادم اما امسال معتقدم باید رای بدیم و جلوی این اوضاع رو بگیریم تا حدودی

موفق باشید

خوووبی؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!.منو تحریم انتخابات؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!همینم مونده بود.!!!!!
دیگه چی؟؟؟؟؟.حتماْ همین فرداصبح باید با لونا شاد و اصحاب رسانه های شیطان بزرگ
مصاحبه هم بکنم و دلائل تحریم را بگم!!!..چطوردلتون اومد این انگ رو به من بزنید؟؟؟.
خب نمیگید اون یکی سربازای بی نام ونشان امام زمان ! میبرندم برای ارشاد وهدایت یه ازخدابیخبر و گم کرده راه؟؟بعدشم بیام و توبه نامه اجرا کنم و بگم من...کردم فرصت بدین جبران کنم؟!!
نه عزیز من! رای بدید.فقط یه رای! مطلب را هم تاته بخونید..
نذاریدبگم صدرحمت به اون موجودات عجیب غریب! که میگن چه ناز نوشتی !!

بهار دوشنبه 11 خرداد 1388 ساعت 10:02 http://baharjoOn69.blogfa.com

سلام. آپ کردم. گفتم بگم فکر نکنین دوست ندارم شما بیاین.
فقط طولانیه دیگه خسته شدین.....تو دلتون به من بد وبیراه نگین.
من همیشه از نظرات شما استفاده میکنم. خیلی مفیدن آخه.

حتما میام..ممنون که خبرکردین..چون میترسیدم ازشلوغی بیحد این روزآ ازتون غافل بشم...اختیار دارین...این منم که از نظرات و نوازشهای شما بهره مند میشم...زنده باشی...یاعلی مدد

مریم دوشنبه 11 خرداد 1388 ساعت 13:07 http://ghasedakekhial.blogfa.com

سلام قاصدک مهربون حال شما؟ احوال شما؟
کم پیدایین؟

سبز سبز سبز باشی

شما چطورید؟!!.خوبید؟..میدونم چی شده!!!.
حالا یکبارهم من جوابتون را دوروز دیر بدم....چی میشه مگه قاصدک عصبانی!!!
تازه...اونم علت داره.!!...بعداْ میـــــگــــم.!!....دارم میام خدمتتون...

اِاِاِه ه ه.؟!!.سبز باشید؟؟؟پس به اجماع رسیدی؟!!!. من آخر وقت امشب میرسم!!

301040 دوشنبه 11 خرداد 1388 ساعت 14:53 http://301040.blogsky.com

سلام. مطلب رو خوندم.... یه جورایی یاد خودم می افتم. آخه موسوی منو یاد خودم میندازه! نمی دونم...
http://301040.blogsky.com

پس معلوم شد اینکه میگن آدمها بامطالب و نوشته هاهمذات پنداری میکنن حقیقت داره!
موفق باشی و سلامت.دوست عزیز......یاعلی مدد

ستاره دوشنبه 11 خرداد 1388 ساعت 18:42 http://asm6160.blogfa.com

سبز یعنی عشق تا شور وبلا

یاحسین فاطمه در کربلا

طالب سبزم، نه این سبز ریا

سبزهم بازیچه شد مهدی بیا

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیة والنصر

ازآنجا که تا ساعاتی دیگر حُسن نیت من به پایان خواهد رسید.اینها را میگم!:
در زمانه ای که ضعفهای شخصیتی و مدیریتی آدمها بانام بردن از امام زمان(عج)

دور هاله ای تقدس پیچیده میشه تا احدی جرات نکنه انتقاد کنه" !!

استفاده از رنگ سبز توسط هواداران سیدی ازسادات نباید زیاد
ناراحتتون کنه

بعدشم!.برای ما رنگ سبز"یاد آور سربندای سرخ و سفید هم هستش هآآآ.!

درضمنشم.!.سلام نشونه سلامتی خودتونه هااا!!!

ستاره دوشنبه 11 خرداد 1388 ساعت 19:18 http://asm6160.blogfa.com/

سلام قاصدک. نمیدونم چی بگم فقط تا جایی که یادمه وقتی شال سبز می انداختیم امل بودیم .حالا متنفرم وقتی میبینم یه عده بچه سوسول اندختند دلم میخاد ...
ازقدیم سبز حرمت داشت.
تابعد

ولی برای من همه قابل حرمتند..حتی بچه سوسولها..!!
عیبمون همینجاست! درکشون نکردیم..تا اونجاکه به دامان مدلهای غربی فراری شون دادیم.!!
بازم میگم..ما ایرانی هستیم..همه..تاکید میکنم که انسانها دارای حرمت و کرامتند..
زودقضاوت نفرمایید.....همین......................تابعد یاعلی مدد

فاطمه دوشنبه 11 خرداد 1388 ساعت 20:27 http://omresokhteh.blogfa.com

سلام...
سلام بابایی دیگه اون ورا نمیاین؟!خواستم قالب عوض کنم بقول معروف خواست ابروشو درست کنه زدچششو کور کرد! شده وصف حال من!!بیشتر عرض ادب بود خدمتتون نذارین بشه خاله بازی!فکرکنم عمه ستاره از دستم دلخوره حالا من یه اشتباهی کردم چرا خصوصی رو نمیدین(گریه)
عمه جون پیش بابایی هم ازتون معذرت میخوام به بزرگی خودتون ببخشید عمه که بد نمیشه!!
یادم یکی بهم گفت مگه پسری میگی یاعلی گفتم کمال همنشینی در من اثر کرده!!
سبزباشی ومانا

خوبی ؟؟ باور کن سرم شلوغه..خب من که گفتم خاله بازی نباشه.!!
دیدی که بعضی وقتها تویک روز چندین بارمیام..تازگی من حتی پیش خواهرتونم نرفتم...وای به حالم.!.همین روزاست که بیاد..باید فکر یه گورستون باشم!!...این چراخصوصی نمیدین را با عمه تون بودین دیگه؟؟؟
مگه مددگرفتن ازنام مولا زن و مرد داره؟؟..
ساعاتی بیش نمانده تا سبز گفتنم.!!

قاصدک بارونی دوشنبه 11 خرداد 1388 ساعت 22:23 http://khakenategh.blogfa.com

حرف بهونه است...
اومدم عرض ادب کنم هموطنم...
شاد باشی قاصدکم

شما لطف داری..مهربون..بهونه هات هم زیباست!!.زنده باشی و سبز

دوست تنهایی ها سه‌شنبه 12 خرداد 1388 ساعت 04:23

آموزگار نیستم
تا عشق را به تو بیاموزم

ماهیان نیازی به آموزگار ندارند
تا شنا کنند

پرندگان نیز آموزگاری نمی خواهند
تا به پرواز در آیند

شنا کن به تنهایی

پرواز کن به تنهایی

عشق را دفتری نیست

بزرگترین عاشقان دنیا
خواندن نمی دانستند

نزار قبانی

دوست تنهایی هام!!
شرمنده کردی!!.این نزار قبانی برام آشناست..نمیدونم لبنانیه یا عراقی! یاهیچ کدوم؟؟!!..
فقط میگم ممنون..سبز باشی چون مهلت تموم شد.!.سبز باشی و مانا

عباسی سه‌شنبه 12 خرداد 1388 ساعت 05:53

سلام بزرگوار

صبح بخیر

شعر جالبی گفتید من کلی و نصفی حال کردم مخصوصا این

قسمت

یادگار دورهء پنجاه و هفت.....نه سهامت میدهد نه پول نفت!

هاله ای از نور سبز هرگز ندید !..اینچنین نوری فقط یک تن بدید !

خیلی جالبه

قربانت

برم نگهبانی را تحویل بدم حتماً خدمت میرسم

آقای عباسی عزیز
میگم:اون نصفیش چیه؟؟خب نمیشد اونوهم کامل حال کنین؟!
حتی اگربخاطر اون روزکه وقت منو صرف اون کرم بدقواره ! کردین
اون نصفه دیگه رو هم حال کنین آقا .!.کی به کیه؟؟!!
فقط خانوم معلم نفهمه به ساعت نازنینش گفتم کرم بدقواره هااااا
ممنون..خوش باشی و همواره سبز

داود حیدری سه‌شنبه 12 خرداد 1388 ساعت 06:57

سلام آقای قاصدک . باور کن که من فرصت کمی دارم برای نشستن پای کامپیوتر.از شما هم عذرخواهی میکنم بخاطر اینکه فرصت نگردم جواب بدم. خداوند یارو نگهدارتان باد.

آقا داود..خب حالا که اومدی میگفتی نظرت چیه؟؟!!
البته میدونم مخالفی...شدید...ولی همونم میگفتی خب...
هرجور راحتی..شماکه ماشالله هفته ای ۴تا پست علیه موسوی میذارین!!.
پس نگین وقت ندارم..بگید بابا خوشم نمیاد..
منم میگم.ممنون از نوازشت..بازم بیا..!..
پس میگم سبز باشم..!!.همیشه...!. یاعلی مدد

ستاره سه‌شنبه 12 خرداد 1388 ساعت 09:00 http://ashnayemahjor.blogfa.com/

سلام و صبحتان بخیر دوست عزیز

الحمدالله زمان بیطرفی شما به اتمام رسید و باز هم تصاویر

آقای میر حسین موسوی و سبزی نشاط برای شما

ظاهرا این سکوت چند روزه باعث شد که واژه ها در ذهن تان

شکل گیرند و تبدیل به یکی از زیباترین سروده هایتان بشوند.

طراوت و سرسبزی از آن قاصدک باد

اختیار دارین...چه سکوتی؟؟!!.من تموم حرفهامو تو این دو روزنتنستم نگهدارم که.!.میرفتم وبلاگ دوستان میگفتم.!.یکیش هم وب خودتون.!.از اونجاکه دوستان قاصدک نمیدونن درمورد کدوم شعرنظر دادی اینجا میذارم.تا شاید بعداٌ درقالب یه پست گذاشتم برای آیندگان!!
...........................................................................
رای ما رای به عشق است و وفا....زاده ی زهراست پور مصطفی

موسوی سبزاست سبز سرمدی....سیدی از نسل پاک احمدی

صدراعظم بود درایام جنگ....ذلت ایرانیان اوراست ننگ

یادگار دورهء پنجاه و هفت.....نه سهامت میدهد نه پول نفت!

هاله ای از نور سبز هرگز ندید !.....اینچنین نوری فقط یک تن بدید !

شدوطن خشکیده و شوریده زار !...موسوی سبزاست سبز همچون بهار

همّت او عزّت ایران و بس.....انتخاب قاصدک اوهست و بس.!

موری سه‌شنبه 12 خرداد 1388 ساعت 09:38 http://mani83.blogsky.com

سلام عزیزم
خوبی
آفرین بر سبز خدایی
آفرین بر راه جدایی

از امروز راه مون جدا می شه
انقلابی های فهمیم
و انقلابی های نفهم

ببخشید تند می رم ... تقصیر خودشونه

دوستت داریم بابا

خب حالا راه من کدومه؟؟تند نرو.!.یواش برو تامنم بیام!!
ولی این دوستت داریم بابا را نگو دیگه.!چون بچه ها به این حساسند خب.!
فکرمیکنن من جای دیگه هم خونواده درست کردم..ممنون آقا مرتضی گل

فاطمه سه‌شنبه 12 خرداد 1388 ساعت 10:37 http://omresokhteh.blogfa.com

سلام...
حالتون خوبه؟
دیگه هیچی!
یاعلی

خوبم.!
شما خوبی؟
منم هیچی!
یاعلی مدد

صبور سه‌شنبه 12 خرداد 1388 ساعت 10:44 http://sangesabor.blogfa.com

سلام و عرض ادب

و سپاس بابت شعر زیباتون!

از این که بنده رو با الطافتون شرمنده میکنید خوشحالم و براتون سلامتی و شادی ارزومندم

به افراد خانواده سلام برسونید!!!

اختیار دارین..گلاب به روتون ! چشمتون روز بد نبینه! این اولین شعر انتخاباتی
بنده بود و احتمالا اخرین! البته امروز صبح سفارش گرفتم از دوستی که گفت
من برای تبلیغاتم روتو حساب کنم؟ گفتم نه!! من وقف سبزم!!...کدوم خونواده؟!؟؟
اگرشما دیدینشون سلام برسونین.منکه همش تو این ستاد انتخاباتی ام.!
موفق باشی و همواره سبز

سوگند سه‌شنبه 12 خرداد 1388 ساعت 10:49 http://sogandenik.blogfa.com

سلام بر قاصدک عزیز دوست خوب وگرامی من که فریاد کردم ........ حالا من که شاعر نیستم ولی از شعر زیبای شما استفاده میکنم وفریاد میزنم

رای ما رای به عشق است و وفا....زاده ی زهراست پور مصطفی

موسوی سبزاست سبز سرمدی....سیدی از نسل پاک احمدی

صدراعظم بود درایام جنگ....ذلت ایرانیان اوراست ننگ

یادگار دورهء پنجاه و هفت.....نه سهامت میدهد نه پول نفت!

هاله ای از نور سبز هرگز ندید !.....اینچنین نوری فقط یک تن بدید !

شدوطن خشکیده و شوریده زار !...موسوی سبزاست سبز همچون بهار

همّت او عزّت ایران و بس.....انتخاب قاصدک اوهست و بس.!

انتخاب منو وهمه اهل وعیال اوهست و بس.! ......... سبز سبز باشید وسبز باشیدو بس.!

بزنید..هرچه فریاد دارید بزنید..خوشحالم سکوت را شکستید!!

ولی اگه راست میگی برو تو محله خودتون داد بزن !

شاد باشی و سبز سبز

alnilam سه‌شنبه 12 خرداد 1388 ساعت 12:09

یادم رفت بگم شعرتون خیلی زیبا بود ولی فقط چون شعر شما بود همین!!

خب من واقعا ازت ممنونم که تعریف کردی.چون میدونم که خوشت نیومده..
ولی بازم میگم.ممنون..شاد باشی و بازم شاد..!!
چون خب سبز نیستی دیگه..ولی بعدش سبز باش...همیشه..

رویا سه‌شنبه 12 خرداد 1388 ساعت 14:35 http://minayedel.blogfa.com

سلام سلام قاصدک عزیز. خوبیدکه انشالله!!!!خوشحال میشم به محله ما بیایید. جای شما خالیه به دوستان هم خبر بدید خوشحال میشم( لبخند)زمین را آبیاری کردم سبزه سبزه منتظر قدمهای پر مهرتون
**** سبز باشید***

امیدکه شماهم خوب و سلامت باشین..هردوجا ! هم موفق باشید!!
من همون موقع که کامنتتون را دیدم اومدم....بازم میام..سبز سبز باشید

محمد مهدی سه‌شنبه 12 خرداد 1388 ساعت 16:54 http://sobhe14.blogfa.com

سلام و عرض ادب
نمی توان از تنها حقوق بر جای مانده از انبوه حقوق شهروندی مان که به تاراج رفته است، خود بگذریم.
پس رای می دهم با افتخار برای تغییر

محمدوعلی سه‌شنبه 12 خرداد 1388 ساعت 17:04 http://sokhteh.blogfa.com

سلام ای قاصدک با وفا کجاست ای بابا تو کجای چرا پیش ما نمیای ؟راستی ما تصمیم گرفتیم به دکتر محسن رضایی رای بدیم.یا علی

شما ازادید به هرکی میخواید رای بدید..منم مثل دوستان دیگه نیستم
که بگم چرابه گاندیدای من رای نمیدی؟!!.دموکراسی یعنی همین..
ولی شماهنوزم جواب اون کامنت خصوصی منو ندادین...مگه نه؟!!

محمدوعلی سه‌شنبه 12 خرداد 1388 ساعت 19:59 http://sokhteh.blogfa.com

سلام خوبی خجالتم کردی حاجی امروز رسید ممنون اجرت با امام حسین ایشاا.... دوباره و به همین زودی دوباره بری.می دونم چقدر دلت اونجاست.یا علی

حالا دیدی بچه تهرون ! قولش میره ولی سرش نمیره؟!!.هرگز.!!...
فقط اینو بگم(۱)همش مال خودت نیست هاااا..به علی هم بده تا بتونه بیشتر لعنت برفسته!!
(۲)من دلم اونجاست درست...ولی مگه نگفتم نیای بگی؟....هیچی!!.خوش باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد