*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

ایران ِمن تنها تو بمان...

ایران   من…تنها…تو بمان  

 

دوباره می سازمت وطن اگرچه با جسم و جان خویش 

 

 

 

 ستون   به سقف  تو میزنم اگرچه  با   استخوان خویش    

 

 چند روز اخیر کم نبودند دوستانی که گفتن چرا قاصدک شده ستاد تبلیغات میرحسین؟! 

خب وقتی رسانه ملّی و سرود و پرچم کشور عزیزمان علیرغم نص صریح قانون که منع کرده از اینها به نفع کاندیدا و جناح و جریان خاصی بهره برداری بشه میبینیم که همه اینها همراه با مقدسات و باورها مصادره شدن!! چکار میشه کرد جز اینکه به جنبش وبلاگی سبز پیوستن؟؟!.حالا که رسانه ملی را قبضه کردید دیگه چرا دروغ؟؟اقایون؛چندبار دیگه خانوادهء سرداران شهید پیام بدهندکه ما به میرحسین رای میدیم کافیه تا دیگه شما دست از سرشون بردارید؟!.همسرشهید رجایی کم گفت؟؟.همسران شهیدان همت و باکری و جهان آرا و و و کم بیانیه صادرکردن؟؟؟دیگه چرا از جانبازان مایه میذارین؟؟میتونید بگید جمعی از جانبازان..!.ولی من و امثال من نیازی به قیم نداریم.!.آقایون؛ لطفاْ دروغ بسه دیگه.!.خواهش میکنم پای تموم جانبازان ! را به نمودار ها و نقاشی های چهار ساله از تهران ! باز نکنید!!.اصلاْ کاری به سران این قوم ! ندارم"کاش دوستان خودشون را جلوی سیل خروشان مردم قرار نمیدادند.! کاش نگاهی منصفانه نه فقط تهران "بلکه به شب های ایران میکردند.!.که اگر این چنین بود.اصرار بر دروغ نداشتند...هرگز... 

 

 

کار عشق و عاشقی بالا گرفت 

 

موسوی در بین دلها جا گرفت

 

دوستان سبز اندیش" از اونجا که این روزها رنگ سبز هم تحریک آمیزه ! فردا در سر صندوقهای رای از بردن هرگونه پارچه و نمادی که سبز رنگه خودداری کنید!.وهمراه خود؛ خودکارمشکی برده و در برگه آرا فقط بنویسید: 

 

میرحسین موسوی  

 

پ.ن:اینو برای ثبت در حافظه قاصدک مینویسم که تموم تلاشم را کردم برای انتخابات.از این به بعدش دیگه از دست من و ما ! کاری برنمیاد.دل را بخدا میسپاریم و فقط دل خوشم که این چند روز مجالی بود برای نشان دادن اینکه دروغ و نیرنگ جایی در قاموس ایران و ایرانی نداره..حتی اگر میرحسین هم نیاد...خب من که فریادم را زدم..!.بالاخره یه روزم امدادهای غیبی به مدد ما میاد چراکه: 

فیض روح القدس ار باز مدد فرماید...دگران هم بکنند آنچه مسیحا میکرد  

 

سبز باشید و مانا...یاعلی مدد

نظرات 28 + ارسال نظر
ستاره پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 20:18 http://ashnayemahjor.blogfa.com/

سلام و صد سلام

خسته نباشید دوست عزیز

من هم معتقدم که باید کاری را که از دستمان بر می آمد انجام

میدادیم.انشاالله که رای های سبز سازندگی و سربلندی از

صندوق های انتخاباتی ....بدر آید.

دل قوی دار....سحر نزدیک است..!!..

ولی ستاره عزیز:!..همین؟؟؟..خب من که برای شما لااقل درافشانی زیاد میکنم.!!
باشه بعد انتخابات بیام برای تسویه حساب.!!(شیطنت بلاگفایی!!)

ستاره پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 20:24 http://ashnayemahjor.blogfa.com/

دوباره سلام

سلیقه شما را در انتخاب آهنگ وبلاگتان ..تحسین میکنم.

ماشاالله تمام پست هایتان یکی از یکی ....پر بارتر

در کمال انصاف و عدالت مینویسید.

سبز باشید و بیکران

خب چی باید بگم جزاینکه ببخش زیرنویس کامنت قبلیت اونطورنوشتم؟
ولی من اهل عوض کردن و حذف نظراتم نیستم!!.اینجا تشکرمیکنم.خب؟؟!
آهنگ وب را هنوز عوض نکردم که..!!.اگه شد امشب میخوام عوض کنم.
بازم ممنون که اومدی...سیزباشی و مانا..

م.عروج پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 20:58 http://shabtub.persianblog.ir

سلام بابایی
خیلی می خوامت. گله کردنت هم شیرینه. ایرادی رو می گم که توی خونه مشترک گرفته بودی....
.
راستی بابایی یه چیزی. شنیدم آقا گفته همون جوری که از قرآن زمان معاویه استفاده شد و سر نیزه رفت. الان هم داره از سبز سیدی استفاده می شه!!!!
نمی دونم راسته یا نه اینم یه دورغ دیگه است برای اثبات حقانیت محمود!!!
.
یا حق

خب ببخش که من اون حرفها رو اونجا زدم..شاید بقول خواهرتون باید خصوصی میگفتم....والله چی بگم..آقا خودشون تو حرم امام خیلی واضح گفتن که کسی ازقول ایشون حرف ونظری دال برتایید کاندیدایی خاص نزنه..ولی وقتیکه ازشهدا و ایثارگران مایه میزارن دیگه معلومه که اخلاق انتخاباتی چه جایگاهی داره !!..دست حق بهمرات.نمیگم سبز باشی چون نمیخوام تو خونواده بحث سیاسی باشه..!!.
به هرکی میدونم سبزه میگم..همین..ولی شاد باشی و بر قرار.

ستاره پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 21:01 http://ashnayemahjor.blogfa.com/

با سلام مجدد

دوست عزیز.گله نکنید از کم نوشتن من
خوب آدما با هم تفاوت دارند.اما من هم تمام این تجارب شما را
داشتم.
خیلی از دوستان مذهبی من از انتخابم تعجب کردند و سعی
بر ارشادم داشتند.( خصوصی و عمومی) حتی چند کامنت
نوازش از جنس ناسزا هم داشتم و البته همراه با تهدید....که
چرا تاییدشان نمیکنی؟؟
اما من از گفتن عقیده ام ابائی ندارم.
امروز که به وب دوستانی سر زدم....تازه حمایتشان را از آقای
موسوی با تصویر نشان داده بودند.
ادامه در کامنت بعدی

گله ای ندارم..ولی نمیتونم اونی باشم که میخوان باشم..!!
صدباربه خودشونم گفتم که معنی دموکراسی یعنی چی؟؟!!!
همونطورکه اونا آزادن خب بایداین حق را به من و امثال من بدن که بگیم به کی میخواهیم رای بدیم.اگرخوششون نمیاد خب یه جوری به روساشون بگن تا قانون را عوض کنن دیگه..!!
ممنون که باز میای..نیم ساعته تلاش میکنم.ولی وبلاگت بازنمیشه..!!

م.عروج پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 21:20 http://shabtub.persianblog.ir

سلام بابایی.
این که آقا کجا این حرفو زدن نمی دونم. منم از بچه ها شنیدم. نمی دونم درسته یا نه.
اما اگه یادت باشه آقا در جمع دوستان کرد که بودن در مورد کاندیدای صالح مشخصاتی رو گفت که همش به دکتر محمود می خورد.
.
راستی یه چیز دیگه اگه قرار باشه به کسی رای بدم حتما به میر حسین می دم. گرچه صحبت های محسن رضایی رو بیشتر پسندیدم اما چون می دونم هیچ شانسی نداره قطعا منم سبز می شم....

شما که تحصیلکرده اید چرا؟؟.سخنان رهبری هم عطف به ماسبق داره؟!!
خب اگه آره.!.چقدر اشاره مستقیم میخواهید که رهبری مهرتایید زده برمیرحسین؟!!
گفتم که کردستان را اونها علم کردن.!!.شما به سخنان رهبری در حرم امام رجوع کن
دوستی میگفت:من به رضایی دای میدم چون امام به اسم صداش میکرد!!
منم گفتم اینکه ملاک نمیشه!!.خب شاید امام سپور محلشونم به اسم صدا میکردکه هیچ
شاید یه چایی هم بهشون تعارف میکرد!..ولی میدونم که شما ازاین منظر نگفتید رضایی
اصراری تا حالا نکردم و نه به شما و نه کس دیگرنمیکنم.چون آزادی یعنی همین
به هرکی دوست داری رای بده..نظرت هم محترمه..همین..سبز هم باش!

پاسخی به دوست عزیز اقا مهدی پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 21:22

دوست عزیز جانباز آقای مهدی اسلامپناه!
ببخش..جواب کامنتت را دادم ولی متاسفانه اشتباهی حذف شد!!..نوشته بودی دلم را خوش کنم به این اتش بازی آتشفشانها.!.خب منم همینو میگم دیگه..!!.چرا جلوی این آتشفشان قرار میگیری؟!.ولی به من مربوط نیست..فقط خودمو صلاح خودمو میدونم که نیازی به قیم ندارم..از خوارج گفتی..!!..مهدی جان!٬.زحمت نکش..قبل از تو عالیجناب شریعتمداری اعلام کردن که امروز عاشوراست و باید گردن خوارج را زد ولابد که ما خوارجیم...دیگه حرفی ندارم..حرفها زده شده و میشه..بازم میگم که ممنون ولی برای من غصه نخور.!.چون ارشاد نمیشه این قاصدکی که بقول تو به معاویه پیوسته.شما به سینه زدن زیر علم محمودتون! بپرداز..ممنون

آقامهدی عزیز..!!
الان یادم اومد...چهارسال پیش همچین روزی تو زمین چمن شرکت گاز مشغول
تمرین تیروکمان بودیم.!.یادته؟؟اونروز من گفتم به هاشمی رای میدم و
شماهم گفتیداحمدی نژاد..ولی اونروز من اصلا یادم نمیاد به شما
توهینی کرده باشم..نه منتسب به یزیدیانت کردم و نه حسینی شناختمت
آخه فکرمیکنم این درست نیست که رای و اعلام نظرمون را انتساب بدیم
به ائمه و دشمنان اونها..با اینوجوداصراری ندارم که بگم حسینی ام یا یزیدی!!
شما آزادید ولی معیارسنجش ادمها شما نیستید..همین

مریم پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 21:28 http://www.raze-nahan.blogfa.com

سلام قاصدک عزیز
خدا قوت ! دست مریزاد !
ما از شما جانبازان عزیزمون به جز این انتظاری نداریم !
چه کسانی از شما انتظار دارند مصلحت اندیشی کنید و از دروغ و ریا و تزویر دفاع کنید ؟!
شمایی که از مال و جانتون گذشتید و هر چی داشتید در طبق اخلاص گذاشتید .
کسانی باید مصلحت اندیشی کنند که حمایت از دروغگو براشون منافع دنیوی داره .
قاصدک عزیز ما قدردان زحمات تو هستیم در طول مدت تبلیغات تو با حرفها و نوشته هات به ما امید دادی و دلگرممون کردی . امیدوارم نتیجه ی تلاشهای تو و یاران سبزت رو به زودی زود ببینیم .
قاصدک عزیز خدا کنه میر حسین رای بیاره ! در این صورت اولین جایی که من برای عرض تبریک میام همین جاست !
وعده ی دیدار ما وبلاگ سبز قاصدک !

خانوم معلم!!.همه معلم ها اینقدر خوبند؟!!منکه ازشون خاطره خوبی نداشتم
پس ازاین به بعدشما معلم من میشید!!.خب؟؟.فقط از من گذشته که
یه لنگه پا برم جلوتخته سیاه بایستم هااا..گفته باشم!!
منم میام وبلاگتون.چه اول بشه و چه اخربشه هم دوستش دارم
وبه تبع اون شماها را خب دوست دارم دیگه.!!.سبز باشی و مانا

آیتا پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 22:18

سلام دوست عزیز به فروشگاه منم سر بزن خوشحال می شم عزیزم

"فروشگاه اینترنتی آیتا شاپ " فروش جدیدترین فیلم ها ، کارتون ، نرم افزار ، بازی و... با 35% پایین تر از قیمت پشت جلد کالاها

بازی زیبای Gta Iv Lost And Damned
شاهکاری بزرگ از شرکت راکر استار ، پروژه ای عظیم تر از Gta Iv ، زندگی در لوس آنجلس را تجربه کنید
" پیش فروش این بازی در فروشگاه اینترنتی آیتا شاپ آغاز شد "
"""""""""""" Www.aytashop.com """""""""""""""

همینجوری هم بابت اعلام نظرمون میگن اینها سرشون تو آخور لوس آنجلسی هاست
وای به اون روز که بخوام زندگی تو اونجا رو بقول شما تجربه کنم.!!!
چه دل خوشی دارین شماها ؟!!

فاطمه پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 22:49 http://omresokhteh.blogfa.com

سلام بابایی خوبی؟(شکلک قهر)
نمی خواستم بیام ولی دلم نیومد من که مثل شما نیستم که سایه تون کم شده...به ما که میرسه همش ستاد وتبلیغ کردن وغیره...
انشا...همه تلاشاتون بی نتیجه نباشه که این روزا حتی بچه هاتونم فراموش کردین!!
ولی موسوی اول بشی اخر بشی دوست داریم.
نمیگم بهم سر بزنید که میدونم نمیاین اینم گله من به شما
سبز باشی ومانا

خب باباااا من چکار کنم بلاگفا باز نمیشه؟؟؟؟!!!
تازشم! خب شما عجله کردین تو نوشتن آپ جدید..!!
وگرنه منم میدونم باید روز زن و مادر را بیام و تبریک بگم...چشم میام..حتما
سبز باشی و مانا را که اینروزا من میگم؟!!.باقی ایام مال توئه.!.(نیشخند)

ستاره جمعه 22 خرداد 1388 ساعت 00:18 http://ashnayemahjor.blogfa.com/

سلام و شبتان بخیر

با طنز انتهایی انتخابات

به روزم و چشم انتظار حضور سبزتان

با امید به سربلندی و سر افرازی ایران عزیز

[گل][گل]

ستاره خانوم عزیز..باورکنید خیلی دوست داشتم بیام ولی وبتون باز نشد دیگه..
ولی دارم میام..همین الان...سبز باشی و مانا

غریبه جمعه 22 خرداد 1388 ساعت 03:08 http://banouye-sib.blogsky.com/

سلام به قاصدک گرامی

رای ما رای سبز

عشق ما همیشه سبز باشه عشقی که ملت را به فرداهای بهتر به پیش میبره ...دولتی بی دروغ و ریا با موسوی

خسته نباشید
چند بار وبلاگ رو باز کردم در چند روز اخیر اما باز نمیشد الان هم از وبلاگ یک دوست وبلاگتون رو باز کردم

با دلی پر امید و پیروزی میر حسین موسوی

شاد باشید

انشالله که امروز نتیجه سبز اندیشی تون را به عینه ببینید..
ولی گفتم که دیگه کار از این حرفها گذشته..
کار عشق و عاشقی بالا گرفت.....موسوی در بین دلها جا گرفت
شما هم سبز باشی و مانا..

فاطمه جمعه 22 خرداد 1388 ساعت 09:09 http://omresokhteh.blogfa.com

سلام وصبح ادینه تون بخیر
من هنوز نرفتم پای صندوق ظهر میرم یه کم خلوت تر بشه
یادم رفت بگم رفتم قاصدک ادینه هیچی نبود(تعجب وبازم تعجب)
قدیمیا میگفتن پدر عاشقی بسوزه ولی نه پدر سیاست بسوزه!!!
سبزباشی

نه بابا جون.شما اول برو رای بده..نه اول برو یه ذره آب به دست و روت بزن تا خواب از چشمات بپره اونوقت میبینی که آدینه ها سرجاشه!!
بعدشم برو رای سبز بده..خب؟؟!!!.به سیاستم فحش نده خب..!!.سبز باشی ومانا

قاصدک تنها جمعه 22 خرداد 1388 ساعت 09:45 http://www.ghasedak-e-tanha.persianblog.ir

سلام گلم
راستی راستی دروغ چقدر بده منم سخت باهات موافقم.
باز دلم شور و هوای کودکی به سر دارد...
بیا بیا که منتظرتم قاصدک من ...

خب دروغ بده درست..ولی بگو ببینم از کی به کسی که سال تا سال سراغشو نمیگیری میگی قاصدک من؟!!(خنده بلاگفایی)
ولی شما سبز باش منم میام..حتما..

مریم جمعه 22 خرداد 1388 ساعت 14:40 http://raze-nahan.blogfa.com/

آخرین اطلاعیه سایت قلم نیوز ( ستاد میرحسین موسوی )

برای 23 خرداد " تیتر پیروزی "را پیشنهاد دهید
قلم - از عموم هموطنان سبز اندیش درخواست می‌شود،تیتر یا جمله پیشنهادی خود را برای " روز بزرگ پیروزی" در انتهای همین مطلب(بخش نظرات) درج یا در تماس با قلم اعلام کنند.

اخبار واصله از سراسر کشور در کمتر از 5 ساعتی که از آغاز رای گیری می‌گذرد حاکی از پیروزی قاطع و تاریخی مهندس موسوی در انتخابات است.در همین راستا تیتر نخست قلم نیوز در روز پیروزی میر حسین و اغلام نتایج نهایی (23 خرداد) توسط حامیان وی نوشته می شود.

قلم نیوز از همراهان و حامیان وی می خواهد تا تیتر پیشنهادی خود را برای پیروزی وی زیر همین خبر به صورت پیام بنویسند یا به آدرس ایمیل قلم نیوز: ghalamnews@yahoo.com ارسال کنند.

این اقدام به منظور ارج نهادن به تلاش و کوشش شبانه روزی همه هم میهنانی است که با پیوستن به "موج سبز" بار دیگر عزم خود را برای تحقق آرمان ها و شعارهای اصیل انقلاب : «آزادی، عدالت و پیشرفت» نشان دادند.

از شهروندان و هموطنان سبز اندیش و سبز پوش می خواهیم برای نوشتن تیتر یا جملات خود موارد ذیل را رعایت کنند:

* 1- تیتر یا جمله حتی المقدور کوتاه و رسا باشد.
* 2- مطابق قانون و قابل انتشار در رسانه‌های حمهوری اسلامی باشد.
* 3- بداعت و زیبایی را همراه با ظرافت و معنا توامان داشته باشد.

تیتر یا جمله برگزیده به عنوان تیتر اصلی قلم نیوز در روز پیروزی میر حسین موسوی و با نام (در صورت موافقت فرستنده ) منتشر خواهد شد و 3 عنوان برگزیده به جراید کشور پیشنهاد خواهد شد.


ستاره جمعه 22 خرداد 1388 ساعت 14:57 http://ashnayemahjor.blogfa.com/

شد آنکه اهل نظر بر کناره می رفتند.
هزار گونه سخن در دهان و لب خاموش

به صوت چنگ بگویی آن حکایت ها
که از نهفتن آن دیگ سینه میزد جوش

شراب خانگی ترس محتسب خورده
بروی یار بنوشیم و بانگ نو شا نوش

مریم جمعه 22 خرداد 1388 ساعت 15:41 http://raze-nahan.blogfa.com/

آخرین اطلاعیه سایت قلم نیوز ( ستاد میرحسین موسوی )

برتری قاطع مهندس موسوی در 21 استان
قلم - گزارش های دریافتی حاکی از برتری قاطع مهندس موسوی در 21 استان کشور تا هم اکنون است.

به گزارش قلم نیوز، براساس اخبار واصله تا این لحظه انتخاب مردم تهران، اصفهان، فارس، آذربایجان شرقی، آذریابجان غربی، اردبیل، خراسان جنوبی، رضوی و شمالی، کرمان، سیستان و بلوچستان، کردستان، بوشهر، خوزستان، قم، زنجان، گیلان، ایلام، یزد، هرمزگان و گلستان میرحسین موسوی است و مردم این استان ها تا این لحظه او را به عنوان رییس جمهوری انتخاب ‌کردند.

مریم جمعه 22 خرداد 1388 ساعت 16:15 http://raze-nahan.blogfa.com/

آخرین اطلاعیه سایت قلم نیوز ( ستاد میرحسین موسوی )

رییس ستاد مهندس موسوی تاکید کرد:
تا قبل از اعلام نتایج نهایی هیچگونه حضور و جشن خیابانی برگزار نخواهد شد
قلم - رییس ستاد مهندس موسوی اعلام کرد که تا قبل از اعلام نتایج نهایی هیچگونه کارناوال، راهپیمایی و حضور در خیابان و جشنی از ناحیه این ستاد و هوادارن برگزار نخواهد شد.

به گزارش قلم نیوز، قربان بهزادیان نژاد اعلام کرد: هموطنان عزیز حسب اطلاعات واصله از برخی شهرها از جمله شهرستان کرج، ستاد یکی از نامزدهای رقیب درصدد است برای تحت تاثیر قرار دادن انتخابات، عصر امروز قبل از پایان انتخابات و اعلام نتیجه، اقدام به برگزاری کارناوال و حضور در خیابان ها نماید و با استفاده از نماد ستاد جناب آقای مهندس موسوی، این اقدام را به هواداران ایشان نسبت دهد. لذا اعلام میکند که تا قبل از اعلام نتایج نهایی هیچگونه کارناوال، راهپیمایی و حضور در خیابان و جشنی از ناحیه این ستاد و هوادارن جناب آقای موسوی برگزار نخواهد شد. از عموم مردم تقاضا دارد با هوشیاری از شرکت در چنین تحرکاتی، قویا خودداری نمایند.

مریم جمعه 22 خرداد 1388 ساعت 17:00 http://raze-nahan.blogfa.com/

سایت موج و سایت جمهوریت فیلتر شدند !!!!!

هفت رنگ جمعه 22 خرداد 1388 ساعت 20:19 http://7rang.ir/counter/

با سلام

سیستم شمارشگر هفت رنگ ، شمارشگری با امکانات جالب

به 2 صورت فلش و متنی

هم برای مشاهده آمار بازدید وبلاگتان و هم برای بالا بردن زیبایی آن

با تشکر

مریم جمعه 22 خرداد 1388 ساعت 23:28 http://raze-nahan.blogfa.com/

آخرین اطلاعیه سایت قلم نیوز ( ستاد میرحسین موسوی )

قلم - میرحسین موسوی در اطلاعیه‌ای با اشاره به اینکه رای اکثریت ملت متوجه وی بوده است، از مسوولان امر خواست نهایت دقت را در شمارش آراء داشته و از مردم شریف ایران خواست آماده برگزاری جشن پیروزی باشند.

به گزارش قلم نیوز، متن بیانیه مهم میرحسین موسوی خطاب به ملت ایران به این شرح است:

به نام خدا

مردم شریف ایران

ضمن تشکر از حضور پر شور و استقبال گسترده شما از انتخابات ریاست جمهوری، به اطلاع می‌رساند طبق گزارش‌ها و مستندات واصله علی رغم تخلفات و کارشکنی‌های متعدد و نارسایی‌های گسترده، مستندات واصله حاکی از آن است که رای اکثریت قاطع مردم متوجه این خدمت‌گزارشان بوده است.

از مسوولان امر می‌خواهم در شمارش آراء نهایت دقت را بنمایند و اعلام می‌کنم در غیر این‌صورت از همه امکانات قانونی برای احقاق حقوق حقه ملت ایران اقدام خواهم کرد.

همین‌جا فرصت را مغتنم می‌شمارم و از ملت شریف ایران می‌خواهم آماده برگزاری جشن پیروزی در شامگاه میلاد بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) باشند.

میرحسین موسوی

خانوم معلم..از روز اول انتخابات همش ته دلم از این میترسیدم که رای مردم دست کاری بشه!.خدا کنه نشه..نمشه همه حرفها را زد..وگرنه میگفتم که از نزدیک در سالهی اخیر چه خیانتها که ندیدم.....
پیروزی به چه قیمتی؟؟!!..ادعای دینداری بعضی ها گوش فلک را کرکرده.!!!..
دعا کنیم فقط آرای مردم درست خونده بشه..!!!...همین......دعا کنیم...

قاصدک جمعه 22 خرداد 1388 ساعت 23:30 http://m-ghasedak.blogfa.com

سلام قاصدک جونم.خوبی؟
چند وقته سری به ما نمی زنی!
می دونم این چند روزه خیلی سرت شلوغ بوده.امیدوارم زحماتت نتیجه بده.حالا باید چشم به راه بشینیم...
دوست دارم.
شاد باشی
بای

نازنین شنبه 23 خرداد 1388 ساعت 02:31

سلام
یادته برات متاسف شدم برآشفتی
عزیزم بازم متاسفم برات
دکترم برد
فداش بشم
آره دورغ جایی نداره تو قاموس ما . برا همین هم دکتر برد
متاسفم برات عزیزم

**ضمن عرض معذرت از دوستان عزیز قاصدک **
زیادهول برت نداره...برای من مهم اون فریادیه که علیه جهالت زدم..
من گفتم که:آقای دکترمردمی نژاد! منو با یابو اشتباه گرفتی!!
من نمیتونم هاله نور سبز رو ببینم و کله مو مثل الاغ بیندازم پایین.!
من حرفم را مثل تموم مردمی که با چراغ روشن ریختن تو خیابونها زدم..
نه مثل ترسوهایی که تو تاریکی ادعای دلاوری و شهامت دارن..!!
تا حالا اینجا اینطوری حرف نزدم ولی مثل اینکه زیادی خیال برت داشته..
بهتره برای جهلی که توش گرفتار شدی متاسف بشی.
از من گذشته که تاسف تو ترس بهم وارد کنه.!
من روزهای بدتر از اینو دیدم و میدونم که اصلا هیچ شناختی از من لااقل نداری
لاف هم نزن.برو خدا روزی تو حواله کرده پیش دکترتون...برو مزد فداش شدنتو بگیر!
برو صدقه تو بگیر..زنده باد دکتر گدا پر ور...سیب زمینی ها کار خودشو کرد.!
پاکتهای ۵۰ هزارتومنی انتظارتو میکشه..دوست نازنین من!

مریم شنبه 23 خرداد 1388 ساعت 05:15 http://raze-nahan.blogfa.com/

سلام
قاصدک
باور نمی کنم ! این غیر ممکنه !
دیروز از هر کس می پرسیدم به کی رای دادی جواب می داد به میر حسین !
باور نمی کنم ! باور نمی کنم !
دروغه ! یه دروغ بزرگ !

چرا باور نمیکنی؟؟؟.من که گفتم از امدادهای غیبی غافل نشید.!!
وقتی تموم نهادهای اجرایی و نظارتی وابسته به یک جناح باشه اصلا هم بعید نیست!!

مریم شنبه 23 خرداد 1388 ساعت 07:30 http://ghasedakekhial.blogfa.com

باید امیدوار بود.
هنوز همه صندوق ها شمارش نشدن. تازه اگه این مرحله محمود اول بود ایشالا مرحله دوم موسوی اول می شه.

به این قوم تمامیت خواه هیچ امیدی نیست..
مگه نمیبینی چه سینه چاکان بی جیره و مواجبی دارن..؟؟!!

صبور شنبه 23 خرداد 1388 ساعت 08:25 http://sangesabor.blogfa.com

سلام قاصدک

خسته نباشی!!

خوب انگار باید بریم عکسهای مورد نظر رو بیاریم!!!

اینقدر نظراتو خوندم دیگه چیزی به نظرم نمیرسه همه چیز گفته شده !!!!

راستی خودتو زیاد اذیت نکن بی فایده ست!!!
شاد و سلامت باشی دوست مهرباانم

محمد مهدی شنبه 23 خرداد 1388 ساعت 16:43 http://sobhe14.blogfa.com

سلام[گل]
با تحلیلی بر انتخاب دهم بروزم
خوشحال می شم مطالعه کنید و نظرتون را بدین.

ستاره شنبه 23 خرداد 1388 ساعت 18:36 http://ashnayemahjor.blogfa.com/

ولادت ریحا نه ی رسول خدا(صلی الله علیه و آله) حضرت فاطمه

زهرا (س) مبارک باد.




************************************************************

متقابلا میلاد ام ابیها و همسر مولا حضرت زهرا را تبریک عرض مینمایم
رو زن بر تمام زنان این دیار و بخصوص شما هم مبارک باد....شادباشید

یک دوست یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 03:18

وقتی دروغ می گیم ... چه انتظاری داریم که مردم عامی بفهمند که ما دروغ می گیم
بازهم به مردم دروغ گفتیم .. بازهم گول خوردند
بازهم گول خوردند ...
فکری به حال اسلام بکنید
خدا در دل های مردم ... به گوشه ای آویخته شده
خدا در دل متروک مردم ..

نه ... اینطور نیست
مردم ایمان دارند .. اما بقدری در ایمان مردم سوء استفاده کردند که چنین اتفاقی می افته ..
برای خودمون بسیار متاسف هستم
نیاز به دلداری دارم .. در این مملکت اسلامی دروغ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد