*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

سالهای کشک سابی.!!

 

   

اگرسهم ما هم از آزادی و جامعه مردمسالاری دوهفته باشه که بشه فریاد زد و 

به همه گفت سبز باشید..!.ما رابس...حالا دیگه اگه نتونیم کمک کنیم جامعه مون 

عدالت محور ! باشه لااقل مثل چهارسال قبل سکوت میکنیم.!. هورا

برلب جوی نشین و گذر عمر ببین            این اشارت زجهان گذارا ما را بس 

از آنجا که همیشه بر این اعتقادبوده ام  قانون بد بهتر از بی قانونی ست
و از آنجا که قاصدک همیشه باید مبّشر خبرهای خوب و نشاط اور باشد
و باز از آنجا !! که بنا به نقل قولی از(رییس ستادانتخابات کشور)آقای دانشجو:
مردم مطمئن باشند که هیچ اشتباهی در شمارش آرا صورت نگرفته چراکه ما از  

سه روز پیش از رای گیری چندین بار رای ها را شمردیم و مطمئن شدیم که 

 کل آرای اخذشده همین میباشد! خنده قهقهه 

البته اینجوری نگفت:اینجوری برداشت شد!.چون تواین مملکت برداشت همه چیز آزادهشیطان

لذا کرکرهء کل کل و کُری خوانی راپایین کشیده و میریم که داشته باشیم دوران کشک 

سابی قاصدک رابه مدّت چهارسال!!.پس باز هم یکدیگر را برادر و خواهر! خطاب میکنیم 

و چهارسال بعدبه معاویه ای دیگر و خوارجی دیگر میپیوندیم!.خدا را چه دیدی؟شاید تا 

اونموقع حتماً مدارکی دال بر جاسوس بودن قاصدک برای موساد و سیا ! پیدا شد خب!! 

از همینجا هم برای همه عزیزان و دوستان قاصدک حتی تو"دوستِ نازنین ِمن ! 

آرزوی روزهای شاد و سبز و پر بار مینمایم..شاد باشید..چرا؟؟؟  

قال الـقـاصدک(د-ر*)مغروربه غمها باید خندید؛ازبس که زشتندخب!قهقهه

 

مغرور*د..ر*=دو صد رحمت بر او باد !! مغرور

 


خجسته میلاد دخت رسول الله همسر حیدر کرّار"ام الائمه حضرت زهرای مرضیه(س)
و روز زن  را به تمام زنان دل اگاه و همچنین به عموم  

مادران دیروز و امروز و فرداهای روشن این دیار تبریک عرض مینمایم  گل*قاصدک*گل   

 

 

 

 اینم تقدیم به همه بانوان محترمه!.یه وقت فکرنکنین جشن پیروزی بعضی هاست آآآ؟  

 

 

 

نه اینها تقدیم به همه خانومهاست.علی الخصوص دختر خانومهای محترمم !!  

گلگلقلبقلب گلگلقلبقلب گلگلقلبقلب گلگلقلبقلب  

عصبانی خب چکارکنم؟سایت عکسهامو فیلترکردنعصبانی مجبورم شکلک بذارم.!. کلافه 

پس عجالتاً این سه تا ماه ؛ مال دخترآست.!.   

خجالتخجالتستاره هاش رو به یکی دیگه تقدیم کردم.!.ببخشید!خجالتخجالت

 

 

کادو

این روزا هرچی می خری؛ واسهء ماه و اختره 

کادوی روز مادره 

باعث شور و شادیه،یه خورده مایهء شره 

کادوی روز مادره

اون چیه که هیچ کسی؛نیست که فراموشش کنه 

پنبه توی گوشش کنه

از اون طرف هم یه نفر؛از دیدنش نمی گذره؟ 

کادوی روز مادره

می گن که خیلی بهتره؛ ساده و مختصر باشه 

از همه ساده تر باشه

اما می گن فقط طلاست ؛که ساده و مختصره! 

کادوی روز مادره

یه کادو مال همسره،اون یکی مال خواهره 

مادر زنم که سروره

هر چی که زن تو فامیله؛ یه لنگه پا منتظره 

کادوی روز مادره

دستهای ما، رو سرمون،تسلیم همسرا شدیم 

فقیر و بی نوا شدیم

اون چیه که واسه اون،حقوق یک ماه می پره؟ 

کادوی روز مادره

یکی می گفت عیب نداره ؛جنس ها اگه گرون شدن 

ببین دلا جوون شدن 

دروغه این حرف که می گن؛ قیمتها چند برابره!!

کادوی روز مادره!

  

شادباشید و از شادی خود به دیگران ذکات دهید 

(اینم قال القاصدک بودآآآ.!!)

نظرات 62 + ارسال نظر
عباسی یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 05:54

میلاد دخت مکرم پیامبر اسلام حضرت فاطمه زهرا (سلام الله

علیها) مبارکباد

سرای احمد امشب رشک طور است
زمین و آسمان غرق سرور است

نهد پا در جهان دخت محمد-ص
به راهش از جهان گلریز حور است . . .

منم تبریک میگم این روز فرخنده را..به همه..مرد و زن هم نداره..
ممنون که اومدی...وبلاگها بسته ست نمیتونم خبرکنم..شادباشی

عباسی یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 05:56

قاصدک عزیز به قول قدیما

این نیز بگذرد....

اینجا ایران است

زیاد خودتو ناراحت نکن

فعلا به اندازه چهار سال کشک هاتو آماده کن تا بسابی چون

امکان داره نایاب بشه من گرفتم نگران من نباش

قربانت

آقا عباسی عزیز..من آدرست را گم کردم خب!!!.
چه جوری بیام خدمتت؟؟.اینجوری که فقط شرمندگیش مال من می مونه!!
ولی من که گفتم ناراحت نیستم.میشینیم نگاه میکنیم عدالت محوری را و حالشومیبریم
زنده باد ایام کشک سابی..پاینده باشی دوست خوب من.!!

مریم یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 07:04 http://ghasedakekhial.blogfa.com

سلام قاصدک
منم این روز عزیزو به همه به خصوص مادران و خانمای محترم تبریک می گم.
شاد باشید و برقرار

منم تبریک میگم..به همه..همینطور شما...ولی قاصدک عزیز شما دیگه چرا؟؟؟
اولاْ پس من چی؟؟فقط خانومها؟؟؟.خب مگه اقایون چه هیزم تری فروختن..فمنیست !
اینکه دیگه کادوی روز پدر نیست همه تون شورت و جوراب میدین.!!
اونوقت به کمتر از سکه و طلا راضی نمیشین..تبریک که خرج نداره.!!!
بعدشم!خب من کلی حرف زدم..دلت بیاد اقلا تعریف نمیکنی چهار تا متلک بگو.!
من این روزها عادت کردم برام متاسف بشن..توکه تاسف نمیخوردی..چرا؟

مریم یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 08:09 http://www.raze-nahan.blogfa.com

سلام قاصدک عزیز
چند روزه نمی تونیم هیچ پیامی رو با موبایل بفرستیم بلاگفا تعطیله و در نتیجه عملا امکان دسترسی به تعداد زیادی از وبلاگها وجود نداره . دیروز خیلی از سایتها و وبلاگها به طور فله ای فیلتر شدن ، تو تلویزیزون صفهای طولانی مردم رو نشون می دن و زیرش می نویسن حماسه ی حضور ! و تو خیابونها همین مردم رو کتک می زنن و تو اخبار به عنوان اراذل و اوباش ازشون نام می برن !
راستی چرا انقلاب کردیم ؟ برای این که پاک ترین جوونهامون رو بفرستیم بهشت زهرا و عده ای دیگه جانباز بشن و تا آخر عمر درد بکشند و حسرت یه خواب راحت به دلشون بمونه ؟ ( اگر چه من ایمان دارم که این جوونها بازنده نیستند چون با خدا معامله کردن ) اختناقی که الان بر جامعه حاکمه خیلی بیشتر از زمان شاهه . به اسم دین استبدادی به مراتب بدتر از اون زمان رو به وجود آوردند !
خوبه قاصدک ؟ من حرف دل تو رو زدم ؟
خب همه مون این حرفها رو می دونیم ! گفتن تنها که فایده ای نداره ! باید کاری کرد ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم
............ میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا (س) رو به همه دوستان تبریک میگم و روز مادر رو به همه مادران عزیز همچنین روز زن رو هم به همگی خانوم ها تبریک میگم امیدوارم در همه مراحل زندگیشون سربلند باشن ...

چی بگم؟؟.خیلی وقتها بخاطر همین مسئله جانبازی و این حرفها نمیشه
همه چیز را گفت...سکوت..اونم سکوت تلخ بهترین کاره..توکل به خدا
موفق باشید و سرفراز

ستاره یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 08:23 http://ashnayemahjor.blogfa.com/

سلام و صبحت بخیر

اما من بر خلاف شما فکر نمیکنم که دیگر بشود به ۴ سال قبل

برگشت.

تو و من و ما توی این دو هفته عوض شدیم.تونستیم حرفای

توی دلمان را بدون سانسور بزنیم.

این یعنی بسوی کمال رفتن و نباید برگردیم به سکوت ۴ سال

قبل

منظورم برگشت به عقب نبود..ملتی که در انتظار ظهور یک قهرمانه سزاوار ستمه
خاتمی همون سالهایی که براش هورا میکشیدن اینو گفت..!!!

ستاره یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 08:30

میلاد کوثر رحمت بر تمامی عاشقان مبارک باد

حلقه ی وصل تمام امت تا قیام قیامت به آن رسالت عظمی و امامت کبری انسیه ی
حوراء حضرت فاطمه ی زهرا علیه السلام است.
انشاالله مشمول الطاف ایشان قرار بگیریم.
آمین یا رب العالمین

منم این روز مبارک را به شما و همه زنان ایران زمین تبریک میگم..شادباشید

[ بدون نام ] یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 08:58

سلام و عرض ادب و احترام به قاصدک مهربان

خجسته میلاد گل واژه مهر و محبت شکوفه خوشبوی رسالت و امامت حضرت فاطمه زهرا(س) مبارک باد. همچنین روز مادر و زن بر تمام خانومها فرخنده باد

از شما هم بابت محبتها و تبریکاتتون ممنون و سپاسگزارم
براتون ارزوی سلامتی و شادی ابدی دارم

دوست عزیز...صبور خانوم!!!
خب چرا شما خانومها اینطوری شدین؟؟!!!
تبریک برای فقط خانومها؟؟؟؟..پس اگه اینطوره من این پست را حذف کنم!!
خودت سلامت باشی...شادی ابدیت را هم نمیخوام!!همون تبریکت کافیه!!

صبور یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 09:00 http://sangesabor.blogfa.com

بازم سلام فکر میکنم پیام قبلیمو اسم رو ذکر نکردم
شما زحمتشو بکش

مرتضی یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 09:44 http://mani83.blogsky.com

سلام قاصدک عزیز

جشن تون مبارک .... هه هه
بابا بی خیال
همه چی تموم شد
یعنی تموم کردند ...
خدایا شکرت که ما رو توی این مملکت انداختی
فکر کنم توی اون دنیا بهشتی بشیم
چون آلان مون جهنمه ... هه هه

بخندین ... بخندین
تا فکر نکنن کم آوردین










آقا مرتضی دوست من
متوجه نشدم منظورت چی بود...نکنه تو هم ما رو دست انداختی؟؟
خب میگی چکار کنم؟؟...نخندیم چکار کنیم...مگه اونا که گریه کردن به جایی رسیدن
شاد باش...خدا بزرگه

صبور یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 09:47 http://sangesabor.blogfa.com

سلم مجدد

ای بابا قاصدک چی شده؟ از دنده چپ پاشدی گمانم!!!

من که تشکر کردم از تهیه این پست زیبا !! باشه به شما قاصدک حساس و مهربان هم تبریک عرض میکنم همچنین به تمام اقایون محترم!!

خدا قوت این روزا به جیبهای مبارکتئن بده!!!
دستتون درد نکنه

راستی یه شعر دیدم کلی خندیدم حالا اونو میفرستم که شماهم از این اوقات تلخی دست برداری همواره شاد باشی و سلامت منظورم از ابدی همیشگی بود!!!
شدم از مردی و مردونگی سیر
دارم شاکی می‌شم از دست تقدیر
برای روز مادر شمش و سکه
واسه روز پدر ... و عرقگیر!
***
کم است واژه‌ی مادر، پدیده باید گفت
فرشته‌ای که خدا آفریده باید گفت
برای همسر اگر شاعران غزل گویند
برای مادر همسر قصیده باید گفت
***
کفگیر، گرین‌کارت، تریلی، ارزن
سیم‌کارت، روماتیسم، ترافیک فرضا(!)
در مورد هر مسئله در دنیا هست
باید نظرش را بدهد مادرزن!

صبور یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 09:51 http://sangesabor.blogfa.com

این شعره در واقع اینطوری بود

شدم از مردی و مردونگی سیر
دارم شاکی می‌شم از دست تقدیر
برای روز مادر شمش و سکه
واسه روز پدر ... و عرقگیر!
***
پدیده باید گفت کم است واژه‌ی مادر،
باید گفت فرشته‌ای که خدا آفریده
اگر شاعران غزل گویند برای همسر
برای مادر همسر قصیده باید گفت
***
کفگیر، گرین‌کارت، تریلی، ارزن
سیم‌کارت، روماتیسم، ترافیک فرضا(!)
در مورد هر مسئله در دنیا هست
باید نظرش را بدهد مادرزن!

اشتباه تایپی داشت
خندیدیدی یا نه؟؟؟حیف که شکلک نداری!!!

خب اینکه زیاد با بالایی فرقی نداشت جز یک مصرع....ولی ...!!
بازم ممنون ..روزتون مبارک

فاطمه یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 11:03 http://omresokhteh.blogfa.com

سلام خوبی بابا جون
وای چقدر خوشگل شده وبتون وممنون که بازم ما رو شرمنده کردین نمیدونم چی بگم بجز اینکه بابایی خیلی دوست دارم.
منم این روز فرخنده رو بهتون تبریک میگم همه به مامان قاصدک هم به ننه جونم که همیشه ذکر خیرشه.

فاطمه یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 11:05 http://omresokhteh.blogfa.com

سلام اقا جون خوبی؟
وای بابایی واقعا دست گلت درد نکنه چقدر خوش سلیقه اید بخدا.منم این روز فرخنده رو به مامان قاصدک وننه جون که همیشه ذکر خیرشونه تبریک میگم
نمیدونم چطوری ازتون تشکر کنم بجز اینکه بگم بابایی دوست دارم.

اختیار دارین...وظیفه بود.....بازم ممنون و بازم تبریک میگم...شادباشی

پگاه یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 11:10 http://www.pma88.blogfa.com

سلام قاصدک مهربون...
میلاد دخت نبی رو به همه تبریک می گم...
مخصوصا به شما که زحمت کشیدین و این مطلب رو گذاشتین اینجا
همیشه شاد باشید و سبز
یه دسته گل خوشبو تقدیم می کنم به تمام مادران دنیا

به امید روزهای شاد

منم این روز فرخنده را تبریک میگم...خواهش میکنم..زحمتی نبود..
پگاه خانوم...باور کنید وبتون باز نمیشه...چند باری هست که میام..بازم سعی میکنم!
تموم ایامتون بخیر و شادی باشه انشالله..

فاطمه یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 11:15 http://omresokhteh.blogfa.com

صد تبارک گفت نقاش ازل چون بر نگاشت
طلعت زیبا و خوی مشگ بار فاطمه
ایزد یکتا به طاق عرش اعلی بر نگاشت
نام پاکت و عزت و شان و وقار فاطمه
پیش سرو قامتش شرمنده طوی بهشت
عرشیان تکبیر گویان بر شعار فاطمه
زد الهی چنگ در دامان عصمت کز نشاط
مست ناب کوثر است از جویبار فاطمه
بازم بهتون تبریک میگم میلاد بانوی دوعالم وممنون از تمام محبتاتون ...حالا اون ماه رو واسه کی گذاشتین؟!مامان قاصدک!!
واقعا جای مامانمو به وضوح حس میکنم یادش بخیر وافسوس...
یاعلی

تشکر از ارسال شعر زیبات..
تبریک روز زن را هم که گفتم..ولی بازم مبارکه این روز عزیز را...یاعلی مدد

مریم یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 11:16 http://www.raze-nahan.blogfa.com

سلام مجدد
شعری رو در وبلاگ یکی از دوستان عزیز خوندم که به نظرم خیلی زیباست :

گیرم که در باورتان به خاک نشسته‌ام‌
و ساقه‌های جوانم از ضربه‌های تبرهایتان زخم‌دار است
با ریشه چه می‌کنید ؟
گیرم که بر سر این باغ بنشسته در کمین پرنده‌اید
پرواز را علامت ممنوع می‌زنید
با جوجه‌های نشسته در آشیان چه می‌کنید ؟
گیرم که می‌کشید
گیرم که می‌برید
گیرم که می‌زنید
با رویش ناگزیر جوانه چه می‌کنید ؟

در ضمن یادتون باشه تو زیرنویس کامنت قبلی من ، روز زن و مادر رو به من تبریک نگفتید !

خانوم معلم..بابت ارسال این شعر که مناسبت این ایام را هم دارد ممنونم.!
عذرمنو بپذیرید...حقیقتش قسمت اول اون بحثتون که جوابی کوتاه دادم مجال و حالی برای تبریکم نذاشت..شرمنده...
انشاالله که این روز خجسته بر شما هم مبارک و فرخنده باد..روزتون مبارک

فاطمه یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 11:18 http://omresokhteh.blogfa.com

شکلک که نیست ولی...
(گل)(لبخند)(نیشخند) (قلب) و بازم(گل)

(قلب) و بازم(گل)(قلب) و بازم(قلب) و بازم(گل)(گل)

ستاره یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 15:54 http://ashnayemahjor.blogfa.com/

سلام و روزتان بخیر دوست عزیز

روز عید و میلاد دخت نبی اکرم (ص ) و یاس سپید علی (ع )

را به شما قاصدک مهر و محبت....تبریک و تهنیت عرض

می نمایم.

سر بلند باشید و سر افراز

در پناه لطف دوست

انشالله که به حق این روز مبارک تمامی مادران و زنان از گزند حوادث در امان بوده و همواره دلشاد باشند....بازم تبریک میگم...سلامت باشید

مجتبی یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 16:07


سلام
ما چه خوش باور شدیم که دوباره به این گرگ اعتماد کردیم .... گرگ را از هر طرف که بخوانی گرگ است ...

آرای واقعی :

شماره واقعی آرا توسط کارمندان وزارت کشور به بیرون راه پیدا کرد

افراد واجد شرایط: 49،322،412
افراد شرکت کننده در انتخابات: 42،026،078
آرای باطله 138،716
میر حسین موسوی: 19،075،623
کروبی: 13،387،104
محمود احمدی نژاد: 5،698،417
محسن رضایی: 3،754،218

حقیقتش منم این آمار را جایی دیدم.ولی خب..نمیتونیم ثابت کنیم..گوش شنوایی هم نیست...پناه میبریم بر خدا...

م.عروج یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 19:57 http://shabtub.persianblog.ir

سلام حاجی. خوبی؟
راستش رو بخوای ۱ دقیقه هم غنیمته چه برسه به دو هففففففففففففففففففففته
.
این آقای دانشجو هم چقدر باهوشه ها!!!
.
منم این میلاد فرخنده رو به شما و همه دوستان تبریک می گم.
شعر قشنگی بود

محمد آقای گل...خوشحال شدم از اومدنت..
منم این روز را اول به مادر گرامیتون تبریک میگم و بعدش به خودت..!
همیشه ایام شاد و سلامت و سرافراز باشی...یاعلی مدد

آدم برفی یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 20:10 http://KOOCHEHBAGH.BLOGFA.COM

سلام.
از فاطمه اکتفا به نامش نکنید
نشناخته توصیف مقامش نکنید
هرکس که در او محبت زهرا نیست
علامه اگر هست سلامش نکنید
میلاد با سعادت حضرت زهرا سلام الله علیها رو بهتون تبریک می گم
---------------------------------------------------------------------
و اما با عرض ادب سوالی دارم...
همیشه موضع گیری های سیاسی سخت ترین و انعطاف ناپذیر ترین مواضعی ست که مردم اختیار می کنن اما خیلی خوبه که برای توجیح مواضعمون طوری حرف نزنیم که طرف مخالفمون « نادون» فرض بشه. واقعا ازاین سوالی که می پرسم قصد بدی ندارم ... نمی خوام بحث سیاسی راه بندازم
نمی خوام خدای نکرده بی احترامی کرده باشم ... نمی خوام خرده بگیرم ... طعنه بزنم یا ... اما شما واقعا فکر نمی کنید زیر سوال بردن انتخابات، توهین به فهم سیاسی مردم ایرانه ؟فکر نمی کنید دیگه عصر فریب خوردگی و نادونی مردم ایران تموم شده؟البته این یه استفهام انکاری نیست ...حقیقتا می خوام جوابشو بدونم! شما واقعا اینطوری فکر می کنید؟
یعنی شمافکر می کنید مردم ما اینقدر نادونن؟
البته می تونید جواب ندید...اما این سوالیه که من واقعا دوست دارم جوابشو از «شما» بشنوم...
بازهم معذرت خواهی میکنم . منو ببخشید
موفق باشید

از اونجا که شما را صاحب فهم و ادب و معرفت دیدم پس لایق سلامید.!.
اول عرض کنم..همونطور که مستحضرید وبلاگها این ایام با مشکل مواجهند.نشد خدمت برسم...ببخش..وبتون بالا نیومد
اتفاقا در مملکت ما تنها چیزی که ثبات نداره و انعطاف پذیره مواضع سیاسی افراده.!.روزی مسئولی رالایق سلام و صلوات میدانیم و دیگر روز؛ضدولایت فقیه...من هیچ توهینی به شعور افراد نکردم...ولی چرا فکر میکنید مردم همونهاییند که در قالب جناح شماهستند؟؟!.دوست عزیز؛نمیشه به این مواردی که شما نام بردید مطلق نکاه کرد چون همین ادعا را دیگران هم دارند.منم فکرمیکنم به شعورم توهین شده..منم احساس خواری کردم وقتی نتیجه انتخابات خلاف واقع نشان داده شد...البته از دید من و جناح فکری من...منم میگم دوره فریب و نیرنگ خیلی وقته گذشته..دیگه با ذکرنام ائمه و مظلوم نمایی نمیشه رای جمع کرد...به شعورمن وقتی توهین شد که به چشم خود دیدم من را اغتشاشگر نامیدند و متاسفانه بسیج را درمقابلم قرار دادند..وچه دردناک است وقتی همون بسیجی با مدد گرفتن از حضرت زهرا(س)چماق را بر پیکر من و امثال من کوبید..باتمام این مواردهنوزم مخالفان افکار و عقایدم را رقیب میبینم نه دشمن..میدونم خارج از سوالتون جواب دادم.ولی من با توجه به این موارد اون نظرات را در قاصدک نوشتم..نه اینکه بخواهم خدای ناکرده به شعور کسی توهین کنم..
دروقت مقتضی خدمت میرسم..ممنون که علیرغم همعقیده نبودن با ادب و متانت تحملم کردی...میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن هم برشما دوست گرامی مبارک باد..موفق باشی و بردوام..یاعلی مدد

alnilam یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 21:17

سلام.
عیدتون مبارک.
آهان کاش ضمیمه هم میکردید که کرکره کرکری فقط واسه کمیا پایینه و کیا هنوز حق کرکری دارن!
شعر زیبایی بود...
ممون از تبریکتون...
از همه با حالتر این آرای دوستتون بود که این بالا نوشتن دمش گرم کلی خندیدیم!!!!
موفق باشید.
یاعلی

عید شما مبارک...زنده باشی و سلامت..
من حرفهامو زدم..شفاف...ولی برای شما آزاده..بخونید لطفا..هیچ منعی نیست
شاد باشی و سرافراز

دوست تنهایی ها دوشنبه 25 خرداد 1388 ساعت 04:43

هر لحظه حرفی در ما زاده میشود

هر لحظه دردی سر بر میدارد

و هر لحظه نیازی

از اعماق مجهول روح پنهان و رنجور ما جوش میکند

این ها بر سینه می ریزند و راه فراری نمی یابند

مگر این قفس کوچک استخوانی،

گنجایشش چه اندازه است؟

"دکتر علی شریعتی"

و براستی که مگر این قفس کوچک سینه چقدرگنجایش اینهمه درد را دارد.
روح بزرگ دکتر شاد باد و قرین رحمت الهی.....ممنون دوست عزیز

زورق خیال دوشنبه 25 خرداد 1388 ساعت 09:18 http://www.tanoreh.blogfa.com

سلام
و زنده باد

؟!!
شادباشی

محمد دوشنبه 25 خرداد 1388 ساعت 12:19 http://www.dardodeleferagh.blogfa.com

سلام به حاج سید خودم می بینم که یه نمه داری ضد جمهوری اسلامی حرف می زنی ای بابا چرا ؟می بینم که امامزاده هم شدی و حدیث میگی همش قال قاصدک میگی.حاجی تو که خودت اینقدر میگی یه کم از حر ف های رهبر رو گوش بدم پس بد نیست که خودتم گوش بدی راستی خوب اومدی و ته وبلاگ جدیدم سر زدی.راستی چرا عکساتو فیلتر کردن من که الان باز کردم عکس زیبات معلوم بود عیب نداره موسوی رای نیاورد خب رضایی هم رای نیاورد.راستی بخدا مطالب این پستت رو خوندم.یا علی

محمدآقا..خواهش میکنم تو این وانفسا شما دیگه به ما انگ ضدیت با نظام و
رهبری را نزن.!.چون هنوزم خوب یادمه در برابر ادعایتان مبنی بر پیروی از رهبری؛
بخشی ازبیانات مقام عظمای ولایت را یادآورشدم که فرمودن احدی حق لعنت فرستادن
بر باورهای اهل تسنن را ندارد و شما عنوان کردی که شب اول قبر از شما نمیپرسند:
وحدت شیعه و سنی را رعایت کردی یانه؟؟بلکه تعداد لعنت های شما را میشمارند!
و به بهشت راهنماییتان میکنند.!!.پس میبینی که همین الان شما را میشه
ضد نظرات رهبری خواند نه بنده را.؟!!!.بلاگفا ایراد داره.نمیشه بیام..ولی میام
نیازی نیست قسم بخوری که مطالبم را خوندی!!!.
چون من خودم میفهمم چه وقتی سرسری نظر میدی!!
وای به حالت اگر باز مچتو بگیرم!!!....شادباشی...یاعلی مدد

حمید - در کوچه باغ های آسمان دوشنبه 25 خرداد 1388 ساعت 16:48 http://hke.blogfa.com

سلام
طلوع مهر کمال، در سپهر جلال رو تبریک میگم

یاحق [گل]

آقا حمید عزیز..منم این روز مبارک را تبریک میگم....یاعلی مدد

مریم دوشنبه 25 خرداد 1388 ساعت 16:58 http://ghasedakekhial.blogfa.com

سلام قاصدک
حالتون خوبه؟
ممنونم بابت تبریکتون
منم به شما تبریک گفتم منتها یه تبریک ویژه به خانما هم گفتم (به همه به خصوص خانم ها!)
چرا تاسف؟
امروز دانشکده غوغا بود. سر امتحان بودیم که بچه ها تو دانشکده شروع کردن به شعار دادن
دانشجوی با غیرت حمایت حمایت
گفتیم تقلب بشه ایران قیامت می شه
الانم همه جمع شدن از پارک ملت برن راهپیمایی
از تهران چه خبر؟

قاصدک عزیز...این روز و همه روزهای خوب خدا مبارکتون باشه..!
مواظب خودت باش..متاسفانه اینجماعت دیگه اصلا رعایت کانونهای علمی فرهنگی و حال افراد و بویژه خانومها را هم ندارند.!
تهران هم مثل مشهد..فرقی نداره..همه جا علیرغم نظر عده ای که گروهی اندک میخوانند معترضند...اعتراض به پایمال شدن حقوقشان..
تهران..مشهد..تبریز..اصفهان...و و و و .....موفق باشی....یاعلی مدد

سوگند دوشنبه 25 خرداد 1388 ساعت 23:29

سلام به قاصدک مهربونی ها

خواستم یک کمی از وضعیت راه پیمائی امروز براتون بنویسم.
اگر بدونین که یه دنیا آدم میلیون ها نفر برای ابراز صحت رای و نظرشون چقدر قشنگ و متمدن چقدر پرصلابت و آرام چنان راه پیمائی رو راه انداختن که ادم از این همه همبستگی و یکرنگی واقعا به وجد می آمد.
گوئی همه خواهر و برادر بودند و یک دل و یک صدا.
واقعا جای تقدیر و خوشحالی داشت..
اما...
ای وای بر ما. ای داد از دل سوخته مادرانی که امشب هرچه چشم انتظار فرزنداشون می شن اونا بر نمی گردن.
تا اینکه بهشون خبر کشته شدن دسته گلاشون رو میدند. اونائی که برای عقیده و آزادی شون فقط رفته بودند راه پیمائی. اونائی که با یک دنیا امید و آرزو توی این انتخابات ناجوانمردانه شرکت کرده بودند. حالا به خاک و خون کشیده شدند. تن تنومندشون با اونهمه اندیشه های والا به زیر خروارها خاک جای گرفت.
خدایا دارم خفه می شم از اینهمه بی داد. از این همه ظلم و سکوت رسانه جمعی- سکوت رهبر و سکوت تمام جوامع دولتی .
با چشم خودمون دیدیم که باقی مانده جوانهائی که توی میدان آزادی بودند رو با چه وحشی گری نیروی بسیج به رگبار گلوله بست. ۱۷ نفر کشته و نزدیک ۴۰ نفر زخمی بدحال و صدها نفر زخمی . آمبولانس پشت آمبولانس. خون مردم به جوش اومده بود.دستشون رو با خون بچه ها رنگی کردن و همگی رفتن به سمت فلکه دوم صادقیه.غوغائی بود. البته تا آلان که این پست رو براتون می نویسم هنوز صدای داد و فریاد و آمبولانس و تیرهائی که معلوم نیست قلب و روح کدوم جوان بی گناه رو نشونه رفته می یاد.
باور کن الان دارم هق هق گریه می کنم. من یک سید طباطبائی هستم. دلم آتیش گرفته. از این همه ستم که به نام دین و امام زمان عج تموم می شه..
بیائید همه با هم دعا کنیم. واسه اینکه دیگه دل هیچ مادری داغدار نشه و این مسئله هر چه زودتر از بهترین و کم قربانی ترین راه حل و فصل بشه.
پناه می برم از شر شیطان رجیم به آغوش گرم مادرم فاطمه زهرا سلام ا... علیها.
التماس دعا دارم . خیلی زیاد.

درجریان راهپیمایی امروز بودم..راستش کاری به تعداد شرکت کننده ندارم
گرچه تعدادمخالفان شمارش آرای اعلام شده زیاده ولی واقعا جای تاسف داره که
رییس جمهور فعلی ازاونها بعنوان خاروخاشاک یادمیکنه...ومتاسفم از اینکه
عده ای بسیج را مقابل مردم قرار دادند..بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامیست...
سزاوار نیست پاسخ هموطنانمان را با چماق و یاگلوله بدهیم.آنهم درحالیکه چماقداران
با نام و یاد حضرت زهرای مرضیه و ندای حیدری ام حیدری فرزندان همین
اب وخاک رامضروب سازندیازهرا نام رمزشبهای عملیات برعلیه دشمنان بود نه حمله به....
منم ازشما و همه عزیزان التماس دعا دارم..همه دعا کنیم برای ایران و ایرانی..

مریم سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 06:52 http://www.raze-nahan.blogfa.com

سلام قاصدک عزیز
حالت چطوره ؟ این بار فقط برای عرض ادب و احترام خدمت رسیدم .

خانوم معلم..من اصلا موفق نشدم برتون کامنت بدم..زنده باد بلاگ اسکای!!
راستی اگه تونستی و این بار اومدی.ای دیتو برام برفست!!.ممنون که اومدی./.شادباشی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 08:04

محصولی ای وزیر خدمتگزار...تو رو خدا پا روی اعصاب نذار

تو محصول تفکّر محمودی...وقتی که هاله رو دیده تو بودی

برو به محمودبگو دست نگهدار..رأی منو تو لیست دوستات نذار

تو دین ما مقام غصبی بَده...جون داداش رأی منو پس بده

بیا یه بارکج بشین و راست بگو...اون اسمی که توی صندوقهاست بگو

چماق نده به دست هر بسیجی...از خودِ مردمه آخه بسیجی

باز که به دانشجوها حمله کردن...مگه خلافه؟حقّو افشا کردن؟؟

این کارِ تو باعث بلوا شده...صدای تکبیره که برپا شده

آزادی اندیشه و چماق دار؟...خدا"خودت جوونها را نگهدار

روا مدار که ایرونی خوار بشه...به جهل و نادونی گرفتار بشه

دوست عزیز که با شعرات میرقصی...نکنه از چماقدارآ میترسی!!؟؟

خب اسمتو میذاشتی زیر شعرت...قافیه لنگ شد بابا با این شعرت!!!

شاد باشی...!!!

دوست تنهایی ها سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 08:40

آدم ها آن قدر زود عوض می شوند..

آن قدر زود که تو فرصت نمی کنی به ساعتت نگاهی بیندازی و

ببینی چند دقیقه فاصله میان دوستی ها تا دشمنی ها فاصله

افتاده است.

و چقدر این جمله با شبهای ایران ......هم اکنون همخوانی

دارد.

آدم برفی سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 12:35 http://www.koochehbagh.blogfa.com

سلام
از حسن نظر و قول معروف شما ممنونم.
.
.
.
....باور دارم که این روزها تمونم میشه و هر کس که واقعا در پی یافتن حقیقت باشه ،به حقیقت می رسه!
من قصد نداشتم افراد جناح نداشته خودم رو همه مردم تلقی کنم... سوالی داشتم و جوابم رو هم گرفتم.
بابت همه رنجهایی که از بار سنگین تهمت نادونی می کشیم متاسفم ... و خوشحالم که هنوز هستند رقیبانی که در مقابلند اما همدرد...
التماس دعا

دوست عزیز و گرامی..
واقعا خوشحالم که کماکان رقیبی همدرد و ایرانی اگاه دل؛مرهمی میگردد بر آلام و نا مرادیهای این ایام مردمی آزادیخواه..
وهنوزهم رنج میبریم از اینکه فرزندان این دیار درقالب بسیج مردمی چماق نادانی را برفرق اندیشه های حقیقت خواه میکوبدو درد وقتی مضاعف میشود که میبینیم و میشنویم با مددگرفتن از حیدر کرار و رمز یازهرا(س)این امر محقق میگردد..
ای کاش اقلا بلاگفا ایراد نداشت تا میتوانستم این دردنامه را بصورت خصوصی به خودتان تقدیم میکردم..
همه ما محتاج دعای خیر خوبانیم....ممنون از ادبت.....موفق باشی..یاعلی مدد

No name سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 16:18

به نام خدا
خامنه ای که می دانست هاشمی دزد و چپاول گر هست چرا اجازه می داد که مسلمین پشت سر ایشون نماز بخوانند؟
اگر هم دزد نیست چرا در مقابل اتهامات احمدی نژاد به ایشون سکوت کردند؟ مگر ریختن آبروی مسلمان حرام نیست؟
بدانید که خامنه ای از عدل در جامعه اسلامی خارج شده و به حفظ قدرت به پشتیبانی بسیج پرداخته. و مسلمانان را رو در روی هم قرار داده.
بدانید که از این پس هیچ مسلمانی نباید ایشان را ولی فقیه و ولی امر مسلمین بداند.

دوست گرامی..من با اون بخش از نظراتت که گفتی با ریختن آبروی افراد مخالفی کاملا موافقم..ولی با بقیه..چون رعایت ادب نشده نمیتونم تاییدت کنم..فقط این بار نظرت را تایید کردم تا یه وقت نگید فقط صدای موافقان را میشنوم...لطفا جانب انصاف و ادب را رعایت کنید...بیگانگان درکمیند..

نسیم سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 16:23 http://www.nasimtt.blogfa.com

سلام.
من آپ کردم
بیا و نظرتو بگو

دوست عزیز..من اومدم و نظر هم نوشتم ولی ارسال نشد..
ولی ای کاش شما هم نظر لطفی به این نوشتار میداشتید..موفق باشی..یاعلی مدد

alnilam سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 22:27 http://www.zanooy-orooj.persianblog.ir

سلام میان اینجا مینویسن از پررنگ بودن حضور سبزها! من میمونم اینا بقیه رو نمیبینن؟ یا میبینن حساب نمیارن یا دیدن بقیه چشم بصیرت میخواد که اینا ندارن یا...
اما کاری ندارم!
امروز رفتیم میدان ولیعصر...قبل از اینکه برم فکر میکردم باید دستبند نشون دهنده حمایتم از کاندید منتخبم رو باز کنم و فقط پرچم ایران رو بگیرم دستم و فریاد بزنم ایران ایران...
اما ...
اونجا خیلی خوب بود همه یک صدا فریاد زدیم ایران...نه شعار له نه علیه کاندید خاصی البته چندبار برای رئیس جمهور کنونی شعهار داده شد که دیگه ادامه پیدا نکرد چون همه برای ایران برای سید علی رفته بودیم نه چیز دیگه...اما بعدا دیدم و فهمیدم وقتی ما ایسرانم ایران میکردیم باز هم خیلی ها سبزوآبی و زرد میکردن! وقتی ما برای دوری از اغتشاش شعار میدادیم اونها میگفتند...متاسفم واقعا پس کجتا رفته حس خئواهر برادر بین ماها؟؟ چرا از هم جدا شدیم ...سبزها یک ور..قرمزها یکور...آخه چرا...؟ چرا بهونه دست بیگانه میدیم؟؟ چرا چرا..هزار تا چرا توی مخم وول میزنن...چرا...

الحمدلله گویا شما اینبار فقط و فقط برای جواب بقیه اومدین و منو هم اصلا نمشناسید؟!
شماها که دوهفته درتموم اجتماعاتتون مرگ برهاشمی و موسوی وووگفتین!
چطور دلتون اومد امروز بدون تبرّی جستن از هاشمی وموسوی درمراسم
میدان ولیعصرتون!ندای وحدت سربدید؟!!.منظورفقط شما نیستیدهاا
متاسفانه نمیدونم چرا امروز وقتی از رسانه ملی مدام تو مخ ما فرومیکردن که:
بیایید باوحدت کلمه بزنیم تو پوز دشمنان !حالم بهم میخورد از این همه وحدت!!
اصلا انگار نه انگار که همین رسانه ملی از روز سالگردحضرت امام به اینطرف برای
ترور شخصیت افراد کم نذاشت ولی امروز چندین بارگفت:جناب آقای موسوی!!
از زحمتکشان انقلابند!!خب خداراشکر که بالاخره خواهر و برادرشدیم
گفتم که:چهارسال فرصت هست تا خوارج و معاویه ای دیگر را رو به قبله کنیم
پس برادر و خواهر گرامی! وحدت امری ست پسندیده.!.بیاییددست در دست هم"
بزنیم تو دهن امریکا که این ایام همش به ما تهمت زدحتی یه عذرخواهی و
حلالیت هم نخواست.این شیطان بزرگ!.واقعا که چرا؟چرا؟وهزاران چرا و چرا؟؟؟؟

قاصدک چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 00:19 http://m-ghasedak.blogfa.com

سلام قاصدک جونم.خوبی؟
خوشحالم از اینکه حالت خوبه.راستش نگرانت شدم!
به قول قدیمیا : الخیر فی ما وقع

ایشااله بعد از امتحانا بطور جدی شاهنامه نویسی رو ادامه می دم.
این مطلب هم هم وسش گذاشتم که یه تنوعی بشه!:-)
دوست دارم
شاد باشبای

قاصدک عزیز!
(هرکی شک داره ما یه نفریم یا دونفرخب بره تو وبلاگ این دوست خوبم!!)
چرا نگران؟!.چراهمه اینروزا تا منو میبینن میگن خوبی؟مطمئنی سالمی؟
خب اینجوری که من دارم کم کم نگران خودم میشم!!.
امتحاناتت تموم شدبرام شاهنامه بخون تا یادم بره این ایام دردبار و حزن انگیز را..!
سلامت باشی و سرزنده دوست خوب من..............یاعلی مدد

غریبه چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 04:45 http://banouye-sib.blogsky.com/

سلام به قاصدک گرامی

شما هم چون من بیخواب و ناراحت از اینهمه ظلم

منم از اینهمه ظلم در زیر پرچم اسلامی که بعضی ها در ان پنهان شده و دارند هی فریاد از اسلام میزنند خواب بچم ندارم و نمیتونم ساکت بشینم

کاری قابل از منه نا قابل بیشتر از این برنمیاد

امیدوارم پرچم حق و عدالت در کشورمان بر افراشته بشه

موفق باشید و همیشه سبز

دوست بزرگوار..خب منو که دیگه همه فهمیدن شبها خواب ندارم.
به همون علت که حتما میدونید..غم این ایامم مزید برعلت شده..
دل قوی دار....سحر نزدیک است.........
ظلم ماندنی نیست...حکومت برپایه کفر ماندنیست و لی با ظلم هرگز..
اینک امروز سبز خود بازیچه کسانیست که تا دیروز لعنتش میکردند.!!
سبز باشی...همیشه....یاعلی مدد

صبور چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 08:23 http://sangesabor.blogfa.com

سلام دوست عزیز

امیدوار بودم بیام و اپ جدید و بدور از سیاست ببینم!! اما انگار این قصه سر دراز دارد.......
اینجا رو به عنوان خونه ی امنی انتخاب کردم تا گفت و شنود های صمیمانه ایی داشته باشیم ولی متاسفانه این انتخابات همه چیز و بهم زد اه...................
دیگه خسته شدم هر جا میرم حرف از سبز و ابی و قرمز و.................وایییییییی ولش کنید دیگه بگذارید توی این دنیای مجازی حد اقل سرمون از این مسایل ازاد باشه!!

اقای قاصدک البته منو ببخش ها جسارت نباشه !! اخه دارم میبینم که دوستی ها داره به کدورت تبدیل میشه این حیفه؟ مگه نه؟؟؟

هر چی ارزوی خوبه مال تو............بدروود

صبورخانوم ! حالتون خوبه؟!!.خب منکه گفتم میرم کشکمو بسابم.!
ولی ازاینکه میاندومیگن باهم برادریم حالم مثل شما میشه.!
درضمن!.من کی اینجا آبی و قرمز کردم؟!.نگرانتون شدم.!
من به دوستان رقیبم هنوزم به چشم دوست نگاه میکنم.
اونها متغیرند و گاهی خوارج میبینند و گاهی دوست عزیزخودم!!
همه آرزوهای خوبتونم مال خودتون..شادباشید لطفا!..یاعلی مدد

فاطمه چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 09:54 http://omresokhteh.blogfa.com

سلام...
نمیدونم از چی حرف بزنم وضعیت تاسف بار این روزا یا دویا چند دستگیهایی که ایجاد شده!!حیف از ایران ما که کشورهایی دیگه واسه ما قدعلم کردن به هواداری از این پیشامد خوش بحالشون شده که در ایران یه اتفاقی بیفته که بگن داره کودتا میشه!!ما که تو شهر خودممون از این خبرا نیست وافتخار هم میکنم به شهرم که دور این کارا نمیرن بخدا کسی دیگه اعصاب جنگ و خونریزی رو نداره حتی بقول یکی از دوستان که میگفت شهر شما ادماش بی بخارن!!!اره بی بخاریم چون تو۸ سال جنگ یاد گرفتم حتی تو بدترین شرایط پشت انقلاب رو خالی نکردیم،به کسی بی احترامی نکردیم چند دستگی ایجاد نکردیم،همه با هم متحد بودیم وهمراه.دیگه از این کارا خسته شدیم ایرانی میخوایم ازاد وسربلند
کارمون بجایی رسیده که بنی صدر خائن وپسر شاه برای مردم ایران خوشحالی میکنند وپیام میدن وای بر ما...
این روزا دلمون خونه از اینکه جونامون در خون غرق میشن،از اینکه از هیچ کاری ابا نمیکنند چه دختر چه پسر فرقی واسشون نمیکنه که کی رو بزنن حتی با توسل به زهرای اطهر.
بابایی در ضمن من اپم اگه سایتها باز بشن خوشحال میشم بهم سر بزنین.بعدش خصوصی دارین...

خب تاسف باره !! ولی وقتی که تمام رسانه ها یا قطع میشن و یا در اختیار گروهی خاص قرارمیگیره و آدم یاد دوران غارنشینی میفته و هیچ جایی نیست تا صدا تو بگوش همه برسونی معلومه که رو میاری به رسانه های اونطرفی..خوب هم میدونیم که سلام گرگ بی طمع نیست.
ولی دیگه داره همه چیزبخوبی و خوشی تموم میشه..رسانه ملی هم دیگه داره تندوتند یادآورمیشه که ما با هم برادریم!.هیچ کس هم نمیتونه توصف ما رخنه کنه..همه چیز این مملکت گل و بلبل روبراست..هیچ کس هم انگ جاسوسی و عمال بیگانگی حق نداره به برادرانش بزنه..شادباشید..تموم شد.

محمد چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 12:10

سلام حاج سید سالار خوبی نه بابا منو انگ زدن به تو .خدا منو بکشه که اگه بخوام به تو تهمت بزنم.دیگه اینو نگی ناراحت میم ها.دوست دارم .یا علی

اشکال نداره محمدآقا..من عادت دارم به انگ خوردن.!.خودتو ناراحت نکن.!
میزنم تهمت و بهتان و چو گویند مزن....میکشم جیغ و زنم داد که آزادی نیست

ستاره چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 12:32 http://ashnayemahjor.blogfa.com/

دوروز پیش که جماعتی را درچهار راه ولیعصر تهران دیدم مشغول دست افشانی بودن بخاطر به لجن کشیدن حریف و شال سبزی را که این ایام همه بخاطرش فریاد زدند:سبز شده رنگ ریا..مهدی بیا مهدی بیا..انداختن گردن رییس شون و دیگر نیازی به ظهور حضرت حجت ندیدند و مدعی سیدی شدند دلم بدجوری سوخت به حال اون سید موسوی...

هالهء سبز دیده شد مهدی بیا

سیدی نو دیده شد! مهدی بیا

مثل رای سبز مان که کس ندید

سبز هم دزدیده شد ! مهدی بیا


اللهم عجل لولیک الفرج............التماس دعا..

ستاره خانوم.!.من این کامنت را جای دیگه دیدم.!.اتفاقا منم همینو به دوستی دادم.!.
نکنه شما هم دست به مصادره تون خوب شده؟!!!.تمامیت خواه!

سوگند چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 12:56 http://sogandenik.blogfa.com

سلام وعرض ادب به شما گرامی خواستم احوالی بپرسم شاد باشید وسبز...... راستی شعر نمیدونم از کیه (لبخند)

فتاده زلزله در جان که یابم اتصال او

به ارزشهای پنهانی برم پی بر جلال او

وقوع زلزله در معدنی گر اتفاق افتد

برون ریزد تمام سنگهای قیمتی بینی مقال او

خوش احوالی بر انکس اتصالی اینچنین دارد

حضور لحظه میگردد دل و جان و خیال او

چنین گوهر وجودی گشته ازاد و رها هر دم

به وجد اید دل و جانش چنان نور کمال او

فرا اگاه میگردد به عشق و مهر و ازادی

در این هستی بی همتا شود پیدا جمال او

رها گردد چنین جانها که یابد شوق مستی را

غذای روح و ارامش پیامی از کمال او

بده ای پرنیا جانرا براه عشق و ازادی

که گر این اتفاق افتد بیابی اتصال او



دوست عزیز..شما خوبی؟؟.!
اینجا میای دیگه فریاد نزنی هااا..خب خواهرتون میگه حالش خراب میشه!
پس بخاطرایشونم شده بی خیال پیگیری حقتون بشید و فکر کنید اصلا رای ندادید!
یااینکه شما هم جزو اون ۲۴میلیونید!!.خب؟؟!!!.ممنون.شادباشید

آرزو چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 15:09 http://khorshidepenhaneman.blogfa.com/

اعلام انزجار آیت الله امجد از حوادث کوی دانشگاه
آیت الله محمود امجد در دیدار اساتید دانشگاه تهران با ایشان و استمداد جهت خاموش ساختن این آتش و ممانعت از ضرب و جرح دانشجویان بی پناه، از حمله خودسرانه به کوی دانشگاه اعلام انزجار کرد.

وبلاگ منسوب به آیت الله امجد در این زمینه نوشت:
انا لله و انا الیه راجعون..
اللهم انا نشکوا الیک فقد نبینا و غیبة ولینا و تظاهر الزمان علینا و.....

ساعت 2 نیمه شب دیشب (24/3/88) عده ای جنایتکار به داخل کوی خوابگاه دانشگاه تهران حمله برده و دانشجویان و فرزندان بی پناه این مردم را به وحشیانه ترین و ددمنشانه ترین وضع مضروب و مجروح کردند. چشم دولت ... روشن!! آیا اینها هم از چراغ قرمزی رد شده بودند! !!و جریمه شان ضرب و جرح و قتل است؟

در پی این حادثه اساتید دانشگاه تهران ضمن حرکت به سمت منزل حضرت آیت الله محمود امجد از معظم له جهت خاموش ساختن این آتش و ممانعت از ضرب و جرح دانشجویان بی پناه استمداد نمودند که ایشان ضمن اعلام انزجار از حمله خودسرانه به کوی دانشگاه، از رهبر معظم انقلاب ، مراجع ذیصلاح ، فرماندهی نیروی انتظامی و روسای قوای سه گانه خواستند تا با دوراندیشی و تدابیر لازم جلوی ضرب و جرح فرزندان بی پناه و دانشگاهیان را بگیرند.

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 15:20

جناب آقای ضرغامی
رییس محترم صدا و سیمای جمهوری اسلامی

با سلام
همانطور که اطلاع دارید صدا و سیما در شرایط فعلی مستمراً اقدام به پخش سرودهای میهنی اینجانب به ویژه سرود "ای ایران ای سرای امید" می‌کند. جنابعالی مستحضرید این سرود و دیگر سرودهای خوانده شده متعلق به سال ۱۳۵۷ و ۱۳۵۸ است و هیچ ارتباطی به شرایط کنونی ندارد.
اینجانب در سال ۱۳۷۴ نیز اعلام کردم راضی به پخش آثار خود از صدا وسیما نیستم. مجدداً تقاضای خود را تکرار کرده و تاکید می کنم، آن سازمان هیچ نقشی در تهیه این آثار نداشته و شایسته است به حکم شرع و قانون سریعاً کلیه واحدهای آن سازمان از پخش صدا و آثار من خودداری کنند.
محمدرضا شجریان ۲۵/۳/۸۸

استاد شجریان مثل اینکه تو باغ نیستند که ما فقط و فقط در ایام انتخابات
یاد سرودهای ملی میافتیم..از رادیو پیام ای ایران را با صدای بنان و مرضیه
هم پخش میشود چه برسه به ؛ای ایران ای سرای امید؛شما..استاد اگه الان
که وقت شادی این امت همیشه درصحنه هست سرود خوانده شده توسط
شما را نذارند سرقبر که نمیشه گذاشت!.
خوشبختانه برای اونجا نوار "قرآن و ربّـنای" شما هست..پس اجازه بی اجازه..!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 15:39

بسمه تعالی

ملت شریف ایران

همانگونه که می دانید طی روزهای گذشته و در نتیجه برخوردهای غیرقانونی و خشونت بار با منتقدان و معترضان نسبت به نتایج انتخابات ریاست جمهوری شماری از هموطنانمان مصدوم و تعدادی نیز به شهادت رسیده اند. اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده های شهدا و همدردی با مصدومان و مجروحان از همگان درخواست می کنم بعد از ظهر روز پنج شنبه بیست و هشتم خردادماه به هرصورت ممکن، اعم از اجتماع در مساجد و تکایا و یا برگزاری راهپیمایی های مسالمت آمیز با استفاده از نمادهای سوگواری همدردی خود را با بازماندگان اعلام کنند و بدیهی است که خود نیز در این مراسم شرکت خواهم کرد.

میرحسین موسوی
...............
میرحسین موسوی با محکوم کردن اقدامات وحشیانه و کشتار مردمی که صرفا خواستار احقاق حق خود هستند و محکوم کردن دستگیری های وسیع اخیر هشدار داد که گسترش این رویه تنها بر زشتی چهره مخالفان ملت و انگیزه مردم را برای توسعه اعتراضات می افزاید.

محمد مهدی چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 16:25 http://sobhe14.blogfa.com

سلام و باز هم سلام
دوست و همرزم عزیز از لطف و محبت شما ممنونم.
صداقت و شفافیت در فکر و نظر شما و بسیاری از دوستان ایثارگر برای من هم باعث افتخار است. بدون شک تکثر و تنوع ارا در بین جانبازان نیر به مانند افراد جامعه حاضر وجود دارد اما نظر و دیدگاه خاصی با رنگ و لعاب دین و ارزش ها مصادره و خود را برتر و ولای از همه می داند. ما به فکر و اعمال خود می بالیم و از زخم زبان و ادعاهای کسانی که خود را عین دین و ارزش و اصول می دانند. نمی هراسیم. چرا که نه به فکر منافع و نه نان را به نرخ روز می خوریم. پس از خوارج و اصحاب معاویه قلمداد شدن باکی نیست معاویه و عمروعاص و ... را مردم ما خوب دیدند و شناختند.
در پایان با افتخار به نام غزل قاصدک لینکتون کردم

دوست عزیز جانباز و همسنگرقدیمی
ممنون از اظهار لطفتون..حق مطلب را بیان کردی..
این روزها مدشده ما رو متهم کنن به ضدنظام و ولایت فقیه..خیالی نیست
ما مرد روزهای سختیم..ایام خوشی و تقسیم غنائم ما جایی نداریم..
با کمال میل و افتخار لینکت میکنم..چون همونطورکه گفتم کسانی را به
دوستی برمیگزینم که اگر با من هم عقیده نیستند لااقل درکم میکنند.
موفق و شاد و سلامت باشی دوست من

alnilam چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 17:13

http://www.rajanews.com/detail.asp?id=31232
دلایل مورد قبول پرفسور ایران زهرا خانم رهنورد!!! من که تسلیمم!!!!!!!!!!!!!.

خانوم وحدت گرا.!دخترمحترمم!.رجا نیوز ارگان درباره.!!.تازشم.بهت گفتم که صدتا
سنددیگه هم بیاری من برای زهرا رهنورد احترام ویژه قائلم..نه بخاطر میرحسین!
گفتم که:من با انقلاب اسلامی ازطریق کتابهای ایشون آشنا شدم
شمافکرکن بیسواده.مدرک رهنورد برامن ازدکترای صلواتی بعضی ها بیشتر می ارزه.
اگه این تسلیمه منم تسلیممم!.شادباشی.ولی اولتیماتومم یادت نره هااااا

ستاره چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 19:09 http://ashnayemahjor.blogfa.com/

نامه سرگشاده مهندس میرحسین موسوی به شورای امنیت کشور درباره اقدامات غیرقانونی لباس شخصی ها


کلمه- میرحسین موسوی درباره اقدامات غیرقانونی لباس شخصی ها به شورای امنیت کشور نامه نوشت.

به گزارش کلمه، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

شورای امنیت کشور

طی ایام اخیر به کرات مشاهده می شود که همردیف با قوای انتظامی افرادی بدون لباس فرم، بدون نشان مشخص و بدو ن جایگاه قانونی معین با سلاح های سرد (از قبیل شلنگ، چماق، زنجیز، میله آهنی و ....) و گاهی سلاح گرم در سطح شهر ظاهر می شوند، قبل از نیروی انتظامی به صفوف تظاهرکنندگان حمله می کنند و ضمن تحریک اجتماعات به تخریب اموال و وسایل نقلیه مردم می پردازند. به آن شورا متذکر می شوم این پدیده شوم که متصدیان برقراری امنیت و نظم در خلال صفوفشان از نیروهای لباس شخصی استفاده کنند تنها نشان می دهد که نیروی انتظامی از مغایرت اعمال خود با شان و وظیفه قانونی اش کاملا اطلاع دارد، به صورتی که حاضر نیست ننگ این اعمال به لباس متحدالشکل او نسبت پیدا کند. آزادی، نظم و امنیت از حقوق اولیه و تومان شهروندان است که طی مدت اخیر هر سه آنها از سوی نیروهای لباس شخصی مورد تجاوز قرار گرفته است.
ضمن محکوم کردن این رویه از کلیه مقامات ذیربط موکدا درخواست می شود جهت کمک به حفظ آرامش و امتناع از تحریک اجتماعات خودجوش و مسالمت آمیز مردم فورا از مداخلات این افراد جلوگیری به عمل آورند.

میرحسین موسوی

فاطمه چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 20:09 http://omresokhteh.blogfa.com

سلام بابایی خوبی؟
تو رو خدا یه اپ بکنید دیگه خسته شدم میرم هر جا همش بحث سیاسته من فردا منتظر اپتون هستم.
یاعلی

آپ من که سیاسی نبود...خب نمیتونم به دوستان بگم هیشکی حرف نزنه
مردم باید یه جا خودشونو خالی کنند..خوبه برند با بی بی سی حرف بزنن؟!!
آپ جدید هم چشم...اگه حرف تازه ای بود میگم وگرنه سکوت...شادباشی

آرزو پنج‌شنبه 28 خرداد 1388 ساعت 01:39 http://khorshidepenhaneman.blogfa.com/

سلام

مردم خواب بودند

همه به "" امید کشور سبز "" خوابیدند

صبح با صدای زنگ ساعت با خوشحالی برخواستند

آسمان کشور تیره بود

جایی ""سبز "" نبود

به روزم و مشتاق نظرات سبز شما

گرچه همه گفته بودند اون شب را نمیخوابند.ولی نمیدونم چی شد که انگار کشوری را خواب کردند و بزرگترین شعبده قرن را اجرا کردن!!
ممنون خبرکردی..حتما میام..شادباشی...یاعلی مدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد