*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

ماشبی دست بر آریم ُدعایی بکنیم

حلول ماه رجب.ماه خدا " ماه علی ِاَعلی 

و فرا رسیدن لیلةالرغائب برهمگان مبارک باد 

 

 

دوست عزیز"در تموم لحظات این ماه؛ هروقت دلت لرزید و نم اشک اشتیاقی بر گونه ات نشست؛ 

دعاکن..برای دلهای عاشق و بیقرار دعا کن..برای ایران عزیزمون دعا کن ..برای دفع شر اجانب 

وبرای شادکامی و موفقیت تموم اونا که دلشون برای عزت و سربلندی ایران می تپه.دعاکن. 

دل بی ریا خانهء رحمت است 

اگرشد در آن گوشه جا کن مرا 

درآن لحظه های خلوص و نیاز 

دعا کن؛دعا کن؛دعاکن مرا 

 

 یکشبی مجنون نمازش را شکست

 بی وضو در کوچه لیلا نشست

 


 عشق" آن شب مست مستش کرده بود

فارغ از جام الستش کرده بود

 


 سجده ای زد بر لب درگاه او

پـُر ز لیلا شد دل پـُر آه او

 


 گفت یا رب از چه خوارم کرده ای

 بر صلیب عشق...دارم کرده ای

 


 جام لیلا را به دستم داده ای

وندر این بازی شکستم داده ای

 


نشتر عشقش به جانم می زنی

دردم از لیلاست آنم می زنی

 


 خسته ام زین عشق، دل خونم مکن

 من که مجنونم تو مجنونم مکن

 


مرد این بازیچه دیگر نیستم

 این تو و لیلای تو ... من نیستم

 


 گفت: ای دیوانه..لیلایت منم

در رگت پنهان و پیدایت منم

 

سال ها با جور لیلا ساختی

 من کنارت بودم و نشناختی

 

عشق لیلا در دلت انداختم

 صد قمار عشق یک جا باختم

 

کردمت آواره ی  صحرا...نشد

گفتم عاقل می شوی...اما نشد

 

سوختم در حسرت یک یا رَبت

غیر لیلا ..بر نیامد از لبت 

 

 روز و شب او را صدا کردی ولی

 دیدم امشب با منی گفتم بلی

 

مطمئن بودم به من سرمیزنی

در حریم خانه ام در میزنی

 

حال این لیلا که خوارت کرده بود 

درس عشقش بیقرارت کرده بود  

 

 مرد راهش باش تا شاهت کنم 

 صد چو لیلا کشته در راهت کنم

 

  

محتاج دعای خیرخوبانم...یاعلی مدد   

پ.ن:میبینم که همه دارن دنبال سایت میزبان عکس میگردن!.عمراً.همه فیلترشدن خب!

گشتم نبود.....نگرد نیست.! 

 

 

پست قبلی خیلی ها خوش به حالشون شد!!.آخه اومدن گفتن:قاصدک بازم مسیج بذار!! 

پس"اینم تقدیم همه ء اونها که درد عشق دارن!.

بی خیال سیاست وسیاستمداران..!.عشق ِزرد را عشقه.!!  

 

 

سلام، حالت خوبه؟ هر جا هستی یه زنگ بزن که خیالم راحت بشه، 

آخه شنیدم از قصابی عباس آقا یه جیگر دزدیدند، نگرانت شدم!

 

 

>>--@-@-@--> میدونی این چیه؟یه سیخ گوجه که قراره جیگر تو باهاش بخورم!  

 

 

دنیاشبیه گل یاپوچ می‌مونه، با تو گله، بی تو پوچه!  (قاصدک:یخ کنی یخچال فرنگی!)

 

امشب میخوام برای تو یه فال حافظ بگیرماگر گه خوب در نیومد به انتظارت بمیرم

 

 

وقتی دلم برات تنگ میشه میرم پشت ابرها گریه میکنم 

پس هر وقتی که بارون بارید بدون دلم برات خیلی تنگ شده 

نظرات 82 + ارسال نظر
ستاره چهارشنبه 3 تیر 1388 ساعت 10:04 http://ashnayemahjor.blogfa.com/

سلام و روزتان بخیر دوست عزیز

حلول ماه رجب بر شما و دیگر مومنان مبارک باد

اتفاقا؛ داشتم گریه میکردم که پست جدید شما را خوندم.

فکر کنم ۲ هفته است که بجز گریه و دعا و ذکر الله اکبر

چیزی بر چشم و دهانمان نیامده است.

سبز باشی و بیکران

..یاد خدا آرامش بخش قلب هاست..
دل قوی دار و یاد خدا را فراموش مکن..التماس دعا....یاعلی مدد

فاطمه چهارشنبه 3 تیر 1388 ساعت 10:26 http://www.omresokhteh.blogfa.com

سلام اولش بگم اوووووول الان دوباره میام غذام سوخت وای از خونه الان میندازنم بیرون.......

خب ببینم ارزشش را داره برای اول شدن غذات بسوزه؟!!..
ولی دلم میسوزه که ستاره خانوم نذاشت اول بشی!!
کارتن خواب نشی.!!.(غش کردن بلاگفایی!)

فاطمه چهارشنبه 3 تیر 1388 ساعت 10:49 http://www.omresokhteh.blogfa.com

بازم سلام...غذام ته گرفت از بس از صبح چسبیدم به این میز کامپیوتره ولی خدا رو شکر خیلی نسوخت قابل خوردنه واسه خانمهای خانه دار میگم غذاشون سوخت چند برش پیاز بذارن تو قابلمه دیگه بوی سوختگیش از بین میره اینم یه نکته خونه داریه.چکار کنیم از سیاست حرف نزنیم چشم زبان ودهان بسته دیگه نمیگم اخه هر کی سبزه میگیرنش.
والا ما هم کار هر روزمونه که همش دست به دعاییم که این اوضاع هر چی زودتر ختم بخیر بشه ومردم یه نفس راحتی بکشنن اخه هیچکی خوشش نمیاد هموطنانشون دارن پرپر میشن وبا دیدن عکساشون به گریه نیفتن.



اس ام اساتون هم قشنگ بودمخصوصا دنیا شبیه...بابایی این روزا خیلی بامزه شدین جون خودم راست میگم ...اه این چرا اینقدر اومد پایین؟!!
درپناه حق

خب.دوستان عزیز؛حالا توجهتون را جلب میکنم به برنامه آشپزی امروز.از ایلام.!!
دعا کن زیاد..دعا آخرین سلاح یک انسان خلع سلاح شده ست(فکرکنم ازشریعتی باشه)
................................................................................
با مزه شدم؟؟!!.وقت کردی تموم کامنتهای این ایامت رابخون میبینی کی بامزه ست وشیطون
ولی ممنون که اومدی...چون بخاطر این پست غذاتم سوخت..دلت نسوزه..یاعلی

صبور چهارشنبه 3 تیر 1388 ساعت 11:05 http://sangesabor.blogfa.com

سلام قاصدک مهربان

من هم حلول ماه پر برکت رجب رو به شما و همه ی دوستان تهنیت عرض میکنم و از همه ی خوبان التماس دعا دارم

چقدر خوبه که اینجا دوباره اون فضای محبت امیز و شادشو به دست اورد !! خوشحالم

اینم از خوش سلیقه ایی شما ست قاصدک هم مطالب مفید و ارزنده انتخاب میکنی و هم دوستان خوب و مهربان البته بجز من ها!!!

بابت اس ام اس ها هم ممنون این روزا دیگه کسی پیامک نداده بهم حد اقل این رو از اینجا میدزدم...............

شادو سرافراز باشی

حقیقتش راضی نیستم..ولی سکوت میکنم و برمیگردم به همون فضای قبل
ولی گه گاه نمیشه غافل بود..گفته باشم..نیای بگی حالم بد شد..بسه؟!!
اختیار دارین..شمالطفتون نسبت بمن خیلیه...زیاد...خوب و مهربون هم خب شمایید دیگه!
مشهد که مسیجهاش راه افتاده.!.یه نفرامروز بهم گفت..!!.نمیگم کی بود؟!!
سلامت باشید..دعای درحق دیگران فراموش نشه لطفاْ..ممنون..یاعلی مدد

مریم چهارشنبه 3 تیر 1388 ساعت 11:12 http://www.raze-nahan.blogfa.com

سلام
خوبی قاصدک عزیز
اولا : تولد امام محمدباقر (ع) رو تبریک می گم .
ثانیا : فکر نمی کنید خیلی زود رفتید پیشواز تولد حضرت علی (ع) جناب پدر ؟!!!!
ثالثا : نمی دونم این شعر مولوی به شعر لیلی و مجنون شما ارتباط داره ؟

آن یکى اللَّه مى‏گفتى شبى
تا که شیرین مى‏شد از ذکرش لبى‏
گفت شیطان: آخر اى بسیار گو
این همه اللَّه را لبیک کو؟!
مى‏نیاید یک جواب از پیش تخت
چند اللَّه مى‏زنى با روى سخت‏
او شکسته دل شد و بنهاد سر
دید در خواب او خضر را در خضر
گفت هین از ذکر چون وامانده‏اى؟
چون پشیمانى از آن کش خوانده‏اى؟‏
گفت: لبیکم نمى‏آید جواب
ز آن همى‏ترسم که باشم رد باب‏
گفت: آن اللَّه تو لبیک ماست
و آن نیاز و درد و سوزت پیک ماست‏
حیله‏ها و چاره جوییهاى تو
جذب ما بود و گشاد این پاى تو
ترس و عشق تو کمند لطف ماست
زیر هر یا ربِ تو لبیکهاست‏

رابعا : مطمئنید با مخابرات قرداد نبستید ؟ ( عصبانیت بلاگفایی ) ولی خداییش اس ام اس هایی که نوشتید با مزه ن !!!
خامسا : چشم ! ما دعا می کنیم شما هم یادتون باشه برای همه به خصوص جوونهای کشور عزیزمون دعا کنید .

ممنون ( گل بلاگفایی )

خانوم معلم.!.اولا که من کی تولد حضرت علی(ع)راتبریک گفتم؟!!
نکنه شما هم نخونده میگید:چه خوب و ناز مینویسی؟ پییش منم بیا؟؟!!
بعدش! ممنون از ارسال بخشی ازمثنوی مولانا..خب بقیه مثنوی را هم میرفستادی!!
درضمنشم!.بالاخره یکی بگه مسیجها خوب بود یا نه؟!.عصبانیت چرا؟!
من که نوشتم تقدیم به عشقهای زرد.!!
محتاج دعای خوبانی چون شمام..دریغ نفرمایین لطفا.....یاعلی مدد

م.عروج چهارشنبه 3 تیر 1388 ساعت 11:34 http://shabtub.persianblog.ir

سلام بابایی.
خوبی؟
چه خبرا؟
مثل همیشه پست فوق العاده ای بود.
منم فرا رسیدن ماه مبارک رجب رو به شما و همه دوستان تبریک عرض می کنم.
.
یا حق

سلامتی قربان..خبرها دست شماست....شرمنده کردی
شما لطف دارین....منم تبریک میگم . امیدوارم ماه خوب موفقی براتون باشه
بازم ممنون از حضورت...............یاعلی مدد

مریم چهارشنبه 3 تیر 1388 ساعت 11:47 http://www.raze-nahan.blogfa.com

قرار نشد بدجنسی کنید ها !
من منظورم عکس بود !
همه خبر دارن که من چقدر پستها و کامنتها رو با دقت می خونم شما خبر ندارید ؟! ( عصبانیت بلاگفایی برای دومین بار در یک روز )
در ضمن فکر می کنم همین امروز یک نفر برای من نوشت :
بازم سلام خانوم معلم
چه خوب مینوسی!!!
به نظر شما این نوشته آشنا نیست ؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

خانوم معلم..اون عکس را از سر بیچارگی و درماندگی از یکی از دوستان قرض گرفتم
آخه سایت عکسهام فیلترشده خب..ولی هنوزم میگم..چه ربطی به روز پدر داشت؟
خب بگید نخوندید دیگه...من که ناراحت نمیشم..عادت دارم به تعریف الکی.!!
خب من خونده بودم..براتونم نظرگذاشتم.ولی گفتم چه نازنوشتی؟پیش منم بیا!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 3 تیر 1388 ساعت 12:19

دارم می روم تا اتاق سبز

جایی که هیچ امیدی ندارم...!

خیلی ها بودند که رفتند و برنگشتند!

اگر دست خودم بود٬نمی رفتم!

اگر رفتم و برگشتم که هیچ!

ولی اگر رفتم و به سبزی ها پیوستم٬خواسته ای ندارم جزء اینکه حلالم کنید

اشاره زیبایی بود...البته نمیدونم از کی بود..شماهم ننوشتیدووبازم ممنون

یه دوست چهارشنبه 3 تیر 1388 ساعت 14:21

سخنان حکمت آمیز رسول خدا ( ص )

ـ نخستین رسیدگى در قیامت.

اولیـن کارى که در روز قیامت به آن رسیدگـى میشـود

خـونهاى به ناحق ریخته شده است .

سوسن چهارشنبه 3 تیر 1388 ساعت 14:23 http://sogandenik.

حلول ماه مبارک رجب , ماه خدا , ماه استغفار , ماه ریزش رحمات الهی بر امت مبارک باد

سلام قاصدگ عزیز ومهربان ممنون از محبت شما راستش یکباره شد رفتن من میدونیدکه ما خودمونو دادیم دست بچه ها یکی میبره زیارت یک میبره سیاحت خلاصه حسابی در گیر هستیم دیگه به خودمون نیستم ولی تا باشه زیارت جای شما خالی بخدا وقتی وارد صحن حضرت رضا شدم شما وبیشتر دوستان رایاد کردم برایتان نماز زیارت خوندم اگر خدا قبول کنه من هیچ وقت محبت شما دوست بزرگوار ومهربونم را فراموش نمیکنه وهمیشه دعا گویتان هستم چون وقتی میخواستید برید کربلا خیلی زحمت دادیم خلاصه حلال کنید .
در ضمن دوست گرامی در مورد آدینه ها هیچ اشکالی نداره همه دوستانی که برای ادینه ها پستی انتخاب میکنند دستشون درد نکنه هر وقت که دوست داشتین واگر صلاح دونستید بهتریتهارو انتخاب کنید چون آدینه ها به قول شما برای همه است وهمینکه همه مشتاق هستند ومطالب جمع آوری میکند باعث خوشحالی وسعادته دست شما عزیزو مهربان هم درد نکنه
لطفا خصوصی شاد باشید ...در حرم امام رضا ع دعا گوی شما مهربان ...ببخشید بی خبر اومدم

دوست عزیز.انشاالله که زیارت حرم غریب الغرباعلی ابن موسی الرضا(ع)
سرمنشاخیرو برکت برای شما وخانواده گرامیتان گردد.ما راهم ازدعای خیرمحروم نفرمایید
اختیار دارین...کمترین وظیفه حقیر دعای همه عزیزان در حرمین شریف بود.
ممنون از همکاریتون بابت آدینه ها وحسن سلیقه تون را تبریک میگم..به وقت مقتضی چشم!
ممنون از دعای خیرتون...یاعلی مدد

سوگند چهارشنبه 3 تیر 1388 ساعت 14:37 http://sogandenik.blogfa.com

سلام دوست گرامی وعزیز ممنون از حضور پر مهرتون
من هم حلول این ماه بزرگ ومیلاد با سعادت باقرالعلوم امام محمد باقر رو به تمام شیعیان جهان تبریک میگویم امیدوارم که همه بتوانیم از فضائل معنوی این ماه برخوردار شویم
پیامبر (ص) می فرماید :
«ماه رجب، ماه بزرگ خداست و ماهی در فضیلت به آن نمی‌رسد. شعبان، ماه من است و رمضان، ماه امّت من و رجب ماه خداست. به رجب، اَصَّبّ هم می‌گویند زیرا که رحمت خدا در این ماه بسیار بر امت من، ریخته می‌شود.»
و از حضرت موسى بن جعفر علیهما السلام منقول است که: هر که یک روز از ماه رجب را روزه بدارد آتش جهنم یکساله راه از او دور شود و هر که سه روز از آن را روزه دارد بهشت او را واجب گردد)
دوست خوبم از مطالب واس ام اس های جالبتون استفاده کردم همیشه شاد ولبتون خندون

دوست گرامی..منم آرزو میکنم تمام لحظات این ماه برای عموم شیعیان مملو از خیر و برکت باشد..ممنون از یادآوری احادیث گرانبها..
وسپاسگزارم که علیرغم در سفر زیارتی بودن قاصدک را ازحضورتون محروم نساختید
التماس دعا....یاعلی مدد

مریم چهارشنبه 3 تیر 1388 ساعت 16:06 http://ghasedakekhial.blogfa.com

سلام قاصدک
حلول ماه رجب و تولد امام محمد باقرو به همه تبریک می گم مخصوصا شما قاصدک
من نمی دونستم امروز روز اول رجبه کاش زودتر گفته بودین (ناراحت)
شکلکای بامزه رو از کجا آوردین؟

قاصدک عزیز..خب من ازکجا باید میفهمیدم شما نمیدونستید اول ماه رجبه؟!
اگه بهتون میگفتم نمیگفتید؛خودم میدونم؟!!!..
شکلک ها؟؟؟؟.خب بلاگ اسکای هم داره.همش که نمیشه از بلاگفا وپرشین تشکرکرد!
شاد باشید...همیشه....امتحانات تموم شد؟؟!!!...پس بیشر بیا..خب؟؟.ممنون

مریم چهارشنبه 3 تیر 1388 ساعت 16:08 http://ghasedakekhial.blogfa.com

راستی دستتون درد نکنه بایت پیامکایی که گذاشتین
ولی پیامکای دفعه پیش با نمک تر بودن
در ضمن پارسی را پاس بدارید!!!

خواهش میکنم.قابل نداشت..منم که برای خودم نوشتم یخ کنی قاصدک بااین مسیجهات!
ولی..!!..حالا برای من شدی ملا لغتی؟!!.عیب نداره.خب حق هم داری
ولی یادت نره که من هیچوقت نمیگم بای...میگم یاعلی مدد

مریم چهارشنبه 3 تیر 1388 ساعت 16:22 http://ghasedakekhial.blogfa.com

سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام سلام
همین الان کارتایی که برام فرستادین دیدم خیلی قشنگ بودن واقعا دستتون درد نکنه
این سلامای بالام به جای سلامایی که نکردم

خب اون کارت پستالها جهت تبریک روز زن بود...تشکرنمیخواد.روز پدر تلافی میکنی
البته اگه مثل کادوهای روز پدر نباشه.!!.
خب این سلامها طلب قبلیم بوده..مال بعدها چی میشه؟؟!!.

سایه روشن چهارشنبه 3 تیر 1388 ساعت 17:51 http://sayeh-roshan666.blogfa.com

سلام


[قلب][گل][قلب]()×،^%$#@![قلب][گل][قلب]()×،^%$#@!
[قلب][گل][قلب]()×،^%$#@![قلب][گل][قلب]()×،^%$#@!
[قلب][گل][قلب]()×،^%$#@![قلب][گل][قلب]()×،^%$#@!
[قلب][گل][قلب]()×،^%$#@![قلب][گل][قلب]()×،^%$#@!
[قلب][گل][قلب]()×،^%$#@![قلب][گل][قلب]()×،^%$#@!
[قلب][گل][قلب]()×،^%$#@![قلب][گل][قلب]()×،^%$#@!
زمزمه هایی در سکوت شب به روز شد

منتظر حضور گرمت هستم [گل][قلب]



برگشتم، با همه آنچه داشتم برگشتم
خسته از همه بی‌تفاوتی‌ها
خسته از همه لَج بازی‌های کودکانه
خسته از با خود بودن؛ خسته از با تو نبودن
دلتنگی‌هایم شکل تو شده است، خواب‌هایم بوی تو را می‌دهد
دستم شبیه دست‌هایت شده
راستی دست‌هایمان چه شکلی بود
بال‌بال می‌زدم که برگردم، پرپر می‌شدم که ببینی‌ام
همه زندگی خلاصه شده بود در رسیدن و
حالا که برگشته‌ام آیا مرا می‌بینی؟
آیا مرا نقاشی می‌کنی؟
آیا برایم باز هم می‌خوانی؟
برگشته‌ام با همه آنچه داشته‌ام
نگو نمی‌شناسی‌ام، من شبیه دیروز تواَم

خوشحالام که وبلاگتون را تعطیل نکردین و اینبار شما شروع به نوشتن کردید!
به آقا محسن هم سلام برسونید..چشم..حتما میام...یاعلی مدد

شمس چهارشنبه 3 تیر 1388 ساعت 18:17 http://mushtagh.blogfa.com

سلام عزیز سبک بار
چه زیباست اینجا و نوشته های خوبت
از وب سنگ صبور آمدم با خواند شعر زیبایی که بریش کامنت گذاشته بودی
غرق لذت شدم
و اینجا نیز بیش از آن مملو از شعف شدم
ساحل افتاده گفت:گرچه بسی زیستم....هیچ نه معلوم گشت آه که من کیستم

موج ز خود رسته ای تیز خرامید و گفت:....هستم اگر می روم..گر نروم نیستم
....
شاد باشی و عاشق حقیقی

دوست عزیز..خوشحالم که دوستان صبورخانومم مثل خودشون همه فهیمند و صاحب نظر
البته بقول خودشون به غیر از من..!!..راستش اینروزها خودمم همونطورکه قبل گفتم راضی نیستم.فقط بخاطر نشاط دوستان اینطور مینویسم..دوست عزیزی اینو برام خصوصی دادکه:
گریه..در چشمان من طوفان غم دارد
ولی خنده بر لب می زنم....تا کس نداند راز من
بازم ممنون از حضور و نوازشتون..حتما برای عض ادب خدمت میرسم.موفق باشید

پگاه چهارشنبه 3 تیر 1388 ساعت 22:19 http://www.pma88.blogfa.com

سلام قاصدک مهربون...
خوبی؟
من هم حلول ماه مبارک رجب رو تبریک می گم...
امیدوارم همیشه شاد و سرحال باشین...
اس ام اس هاتون خیلی خوب بود...
همیشه سبز باشین


دوست خوب من..آرزو میکنم این ماه عزیز برای شما و خانواده گرامیتون ماه پرخیرو برکتی باشه
پیامک ها را فقط بنا برخواست جمعی ازدوستان گذاشتم...همین..وگرنه..!!
شما هم ...همواره سبز باشید و استوار...التماس دعا...یاعلی مدد

محمد چهارشنبه 3 تیر 1388 ساعت 22:26 http://dardodeleferagh.blogfa.com

سلام حاج سید خوی چه خبر.
حاجی به حرم حال وهوایی دارد
در طوف حرم حال و هوایی دارد
کعبه یک سنگ سیاهی است که ره گم نشود
حاجی احرام دگر بند ببین یار کجاست
حاجی به حرم حال و هوایی دارد
در شور وصال ربنایی دارد
در طوف حرم مهدی زهرا گوید
ایوان نجف عجب صفایی دارد.
دوست دارم حاجی ما هم محتاج دعاییم.واسه ما هم دعا کن.

محمدآقا..ممنون از این دوبیتی که تا حالا صدبار برام دادی.!.ولی بازم بده چون خوشم میاد!
سید نیستممممم! حاجی هم خووووودددددتتتتتی!!!..
محتاجم به دعات...ممنون که اومدی..یاعلی مدد

محمد چهارشنبه 3 تیر 1388 ساعت 22:28

سلام حاجی یه سوال دارم ممنون میشم اگه واسم امارشو بگیری میگن که دیشب اخبار گفته اونایی که به تازگی متاهل شدن از خدمت سربازی معاف میشن.میشه از نظام وشیفه واسم بپرسی بعد خصوصی جوابشو بهم بده.بخدا خجالت.یا علی

والله منم شنیدم دیشب اخبار برای معافی عده ای یه چیزایی گفته.ولی نمیدونم
خبری شد بهت میگم...مطبوعات را دنبال کن.شاید به سرنخی رسیدی
دشمنت شرمنده...امید که موفق بشی و به آرزوهات برسی..یاعلی مدد

رها چهارشنبه 3 تیر 1388 ساعت 23:11 http://oxeyedsisy.blogf.com

سلام قاصدک عزیز
خوشحالم کردی با اومدنت
دلیل نیومدنم گرفتاریهای شخصی مه ... منو ببخش
و اینکه برام دعا کن ... احساس میکنم تو این ماه که میگن خیلی عزیزه داره برام اتفاقاتی می افته ...

قاصدک رهای عزیز..وظیفمه به دوستانم سربزنم..
انشاالله که تموم آرزوهات دراین ماه خوب خدا اجابت بشه..محتاجم به دعا..
راستی..همین امشبم خواستم بیام وبلاگت.ولی بازنشد.
آدرست را دراین کامنت اشتباه دادی..ببین..!!.........شادباشی و سلامت

قاصدک پنج‌شنبه 4 تیر 1388 ساعت 00:32 http://m-ghasedak.blogfa.com

سلام قاصدک عزیزم.خوبی؟
از لطفت ممنونم.:-)
شعری که نوشته بودی خیلی زیبا بود.
یاد اون شعره افتادم.نمی دونم درست یادمه یا نه...
بیدلی در همه احوال خدا با او بود --- او نمی دیدش و از دور خدایا می کرد
ربطی داشت؟ ؛-)
انگار این ترم قصد ندارم درس بخونم! باشه باشه! دعوام نکن! درسمم می خونم.
راستی! سایت gigaimage.com واسه آپلود عکس هنوز فیلتر نشده! تا فیلترش نکردن ازش استفاده کن!
پیشاپیش اعیاد این ماه مبارک هم بهت تبریک میگم.
شاد باشی و خرم
بای

قاصدک ِ عزیز ِ دل ِ قاصدک!!
شعرت اتفاقا مناسبت داشت..از آدرس سایت هم ممنون..
الکیه مگه؟قاصدکها هوای همودارن.!...زیاد.....
مگه مشق و مدرسه ت ! هنوزتموم نشده؟!!.پس برو تموم شد زیاد بیا خب؟!
همه ایامت عید باشه و مبارکت قاصدک مهربون...یاعلی مدد

مهتاب پنج‌شنبه 4 تیر 1388 ساعت 00:38

سلام قاصدک عزیزم

پیشاپیش روز پدر رو به شما خوب بی همتا تبریک میگم
دوستدار شما مهتاب

مهتاب خانوم ..ممنونم..چه عجب دوست قدیمی٬!!..
خوب بی همتا؟؟؟؟؟..خب این لقبیه که من بهتون میدم..ولی دورازچشم دخترآآ
روز پدر هنوزنیومده..ولی روز زن که گذشت را بهتون تبریک میگم..بازم بیا..ممنون

غریبه پنج‌شنبه 4 تیر 1388 ساعت 01:56 http://banouye-sib.blogsky.com/

سلام به قاصدک گرامی

شب شما بخیر


حلول ماه رجب بر شما و دیگر مومنان مبارک باد

شما هم ما رو دعا کنید

فرزندان ما رو هم دعا کنید تا در همه امتحانات زندگی موفق باشند و صالح و فردا هم عزیزان ما امتحانی دیگر به نام کنکور دارند دعای شما انسانهای شریف بیشتر قبول در گاه حق تعالی است التماس دعا داریم

موفق باشید

دوست عزیز بانوی گرامی..ممنون از حضور و نوازشتون..
باورکنید بی اغراق میگم:همیشه خودمو مدیون دعاهای خیرخوبانی چون شما
و دیگرعزیزان میدونم..وگرنه من با کدوم طاعت بی ریا توقع برآورده شدن حاجتی را دارم؟!
با اینحال.ازخدای رحمان و رحیم میخوام تمامی جوانان این سرزمین را در پیشبرد
اهدافشون یاری کنه و موفقیت فرزندان شما را هم از حق تبارک و تعال مسئلت مینمایم
سلامت و سرزنده باشید...همیشه...یاعلی مدد

فاطمه پنج‌شنبه 4 تیر 1388 ساعت 10:22 http://www.omresokhteh.blogfa.com

سلام بابا جون خوبی؟
منم حلول ماه پر فیض رجب رو بهتون تبریک میگم باور میکنید دیروز یادم نبود اول رجبه دیشب فهمیدم اگه خدا قبول کنه الان روزه ایم تا شنبه ...
ساعت خوشگلی گذاشتین مبارکه ویترین ساعته دیگه نه؟!
خیلی قشنگ گفتین بی همتا؟!!پس ما هیچ همتا(خنده)
خصوصی دارین...
یاعلی

خب منم که قبلا تبریک گفتم..بازم میگم..نماز روزه تونم قبول حضرت حق باشه.انشاالله
ویترین ساعت؟؟؟؟؟.نه...قبلی با قالب هماهنگ نبود..ولی خوشحالم که بعداز چندروز
اولین نفری که این جزییات را دیدی..چرا برای پروانه ام چیزی نگفتی؟حذفش میکنم آآآ
بله بی همتا...امری باشه؟!!...سلامت و برقرار باشی..التماس دعا...یاعلی مدد

فاطمه پنج‌شنبه 4 تیر 1388 ساعت 10:40 http://www.omresokhteh.blogfa.com

دهانت را می بویند مبادا گفته باشی دوستت دارم
دلت را می بویند مبادا شعله ای در ان نهان باشد
روزگار غریبیست نازنین
و عشق را کنار تیرک راه بند تازیانه می زنند
عشق را در پستوی خانه باید پنهان کرد
در این بن بست کج وپیچ سرما
اتش را به سوختیار سرود و شعر فروزان می دارند
به اندیشیدن خطر مکن
انکه بر در می کوبد شباهنگام به کشتن چراغ امده است
نور را باید در پستوی خانه نهان کرد
انک قصابانند بر گذرگاها مستقر با کنده و ساطوری خون الود
وتبسم را بر دلها جراحی می کنند
و ترانه را بر دهان
شوق را در پستوی خانه نهان باید کرد
کباب قناری بر اتش سوسن و یاس ابلیس پیروزیست
سور عزای ما را بر سفره نشسته است
خدای را در پستوی خانه نهان باید کرد.
احمد شاملو

این شعر زبان حال امروز جامعه ماست.البته نمیگم همه جامعه..بخشی از آن.!!
میخواستم بذارمش تو پستی..ولی نشد..
ممنون که شما هم همین حس را داشتی و ارسال کردی

مرتضی پنج‌شنبه 4 تیر 1388 ساعت 11:13 http://ghazaee.blogfa.com

روزگاری دوست می داشتم بی تمنایی را .. خوش روزگاری بود.
روزگاری مالامال اندوه. اندوهی اما به جنس باران. شفاف. ساده. سبک. سرخوش.
گذشت... گذشت

دوست داشتن را از بزرگ تران آموختم با تمنا. با نیاز. سنگین شد. سیل شد. تیره. غم ناک.
گذشت... گذشت

برگشتم. کودکی شدم. سخت بود برگشتن. سخت بود فراموش کردن آموخته ها. سخت بود دوباره به یاد بیاورم که زمان چیزی نیست جز غمی که کدر می کند همه چیز را. قدم به قدم آمدم. اندوه هم آمد. اما ساده، سبک، سرخوش.

اینک دوباره می فهمم معنای شعف را.. معنای کلمه ای که با من زاده شد. دوست می دارم. همه ی آن هایی را که دوست داشتنی هستند.

بی هیچ حرفی .
بی هیچ کلام اضافه ای .
خدا را شکر ......

دوست خوبم آقامرتضی..خوشحال شدم بالاخره تونستم بیام وبلاگ جدیدت.
مبارکه...انشاالله همیشه ایام برقرار باشی...ممنون از حضورت..شادباشی

صبور پنج‌شنبه 4 تیر 1388 ساعت 16:24 http://sangesabor.blogfa.com

گفت از دوست چه دیدی که چنین مسروری ؟
گفتم از دوست همین بس که ز ما یاد کند

چشم...چشم...والله اگه با کنایه هم نمیگفتید متوجه میشدم چندوقته نیومدم اون طرفآآ

محمد مهدی پنج‌شنبه 4 تیر 1388 ساعت 16:36 http://sobhe14.blogfa.com

سلام و باز هم سلام
با تبریک ماه مبارک رجب در شب لیله الرغائب و شب ارزومندان سخت ملتمس دعای شما خوبان بوده و ارزوی سلامتی و رسیدن به حاجات برای شما عزیز را دارم

دوست عزیز و برادرایثارگر..محتاجم به دعاتون...خیلی....
امیدکه به تمومی حاجات برحق تون دست یابی و همیشه ایام سلامت باشی...یاعلی مدد

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 4 تیر 1388 ساعت 19:59

عباس پالیزدار، که سال گذشته با ایراد اتهاماتی به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی،فرزندانش و شمار دیگری از روحانیون و علمای برجسته در سخنرانی معروفش در دانشگاه همدان،نامش بر سر زبان‌ها افتاد و پس از مدتی دستگیر و در دادگاه محاکمه شد، در نامه‌ای مهم به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ضمن پس گرفتن ادعاهای خود از رئیس مجلس خبرگان رهبری و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام عذرخواهی کرد.
حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی دام عزه
ریاست محترم مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام
باسلام؛ با توجه به تعبیر آن بزرگوار در نامه به رهبری به "باند پالیزدار" احتراماً موارد ذیل به استحضار می‌رسد:
۱. اینجانب یک بسیجی جانباز معتقد به انقلاب اسلامی و ولایت فقیه می‌باشم، هیچ باندی ندارم و فقط به وظیفه خود در تحقیق و تفحص مجلس عمل کرده‌ام.
۲. در 124 پرونده مورد بررسی تحقیق و تفحص مجلس هیچ پرونده‌ای از حضرتعالی و فرزندان شما نبودو در گزارش تحقیق و تفحص هم مدعی وجود پرونده علیه شما نشده‌ام
۳. متاسفانه در پایان سخنرانی در دانشگاه همدان، دانشجویی از خانواده شما سؤال کرد و اینجانب
بدون هیچ مستنداتی به اتکای شنیده‌های غیر مستند از نزدیکان آقای احمدی نژاد مطالبی گفتم
و در سخنرانی‌ها هم گفته‌ام که هیچ پرونده‌ای راجع به حضرتعالی و خانواده شما ندیده‌ام
لذا بدینوسیله از محضر حضرتعالی عذر خواهی می‌کنم و امیدوارم این مختصر را به عنوان جبران بپذیریدتا باری بر دوش من در صحرای محشر نباشد.
۴. پیشاپیش از صبر و بزرگواری شما که در طول این یکسال هیچ شکایتی از اینجانب ننموده‌اید تشکر می‌کنم،
علی رغم این که تنها کسی که محق بر شکایت بود شما بودید.
والسلام علیکم و رحمه الله
عباس پالیزدار

این روزها رسانه های طرفدار دولت که با بودجه بیت المال تهیه میشوند جوابیه
افراد را اصلا چاپ نمیکنند..مثلا همین امروز منم جوابیه اقای خاتمی به روزنامه ایران و کیهان را دیدم که نوشته بود:خبرمذاکره ایشون با امریکایی ها
کذب محض بوده و برابرقانون مطبوعات بایدجوابیه ایشون را علنی کنندولی دریغ
از یک سطر تکذیبه که چاپ گردد.عذرخواهی پیشکش..!!

مریم پنج‌شنبه 4 تیر 1388 ساعت 22:00 http://ghasedakekhial.blogfa.com

سلام قاصدک
امشب شب آرزوهاست ما رو فراموش نکین
التماس دعا

خواهش میکنم..محتاج به دعای همه ام...
ازخدامیخوام این جداییهای فکری که دربین دوستان و بعضاْ خانواده ها بخاطر مسایل سیاسی اخیر واقع شده را به پایان رسانده و همه را حول محور ذات اقدسش گردهم جمع گردانده و فتنه دشمنان این آب و خاک را به خودشون بازگرداند...بازم میگم:.دعام کن............خیلی....

شمس جمعه 5 تیر 1388 ساعت 01:02 http://mushtagh.blogfa.com

سلام
نمی دونم چطوری پاسخ محبتتون رو بدم !!!
خیلی سعی کردم خدمتتان برسم اما گویا با فیلتر شکن اینجا باز نمیشه ( چه بد سلیقه اند این فیلتر شکن ها)
نوشته ها همه بر آمده از دله و اگر از منبع خاصی باشد حتما ذکر خواهم کرد در غیر اینصورت رعشه های دلمه
حتما تفاوت بین فرو آمده و فرو افتاده را می دانید
در دو پست( تو را من می برم با خود) و( فرو افتاده )اشاره کردم به آنها
.....
الهی تو را نه تنها در این شب ها و ماه های خاص بلکه در تمامی لحظات زندگی می جویم و می نوشم و می پویم
الهی در تلخی ها شهد حضور تو را می نوشم
و در ظلمانی ترین لحظات نور تو را می بینم
الهی فقط خودت ...
عاشق تو ام و مخلوقاتت را صمیمانه دوست دارم
الهی شکر

دوست گرامی..ازواگویه ها و دلنوشته هاتون استفاده کردم و بازم بهتون تبریک میگم
تراوشات ذهنی قشنگی دارید..خوشحالم که عاشق همه مخلوقات خدایید
اگه همه به یکدیگرازهمین دریچه نگاه میکردند که دیگه غمی نبود.!
روزهای قشنگتر و بهتر از این را براتون آرزو میکنم...ممنون که اومدید..یاعلی مدد

غریبه جمعه 5 تیر 1388 ساعت 01:18 http://banouye-sib.blogsky.com/

سلام به قاصدک گرامی

من که میدونم در پیشگاه خداوند چقدر رو ساه و تقصیر کارم اما هیچگاه از رحمت الهی نا امید نیستم و همیشه با خدای خودم بهتر از هر کسی و بسادگی سخن گفتم و خواهم گفت به امید لطف و بخشش همیشه زندگی میکنم و ارزوی رحمتش را همیشه دارم و هیچگاه اول برای خودم دعا نکردم همیشه اول برای دیگران و بعد صذقه سر همه مردم برای خود و خانواده ام دعا میکنم

امیدوارم خداوند در این شبهای پر خیر و برکت و با عظمتش حرف دل این حقیر رو که خواهان اجابت همه دعاهای مردم و عزت و شرف ایرانیان و پایداری انسانیت و برقراری عدالت بر همه انسانها هستم رو بشنوه هر چند این بنده حقیر سراپا تقصیر رو سیاه خود را لایق نمیدونم اما برای همه دوستانم و شما دعا میکنم و التماس دعا از همه دوستان در این شبهای عزیز رو دارم

موفق باشید و التماس دعا

بانوی مهران..دوست گرامی..دراینکه ماهمه چشم به لطف و مرحمت خدا داریم و منتظریم اوما را با رحمتش بنگرد و نه از روی عدالتش قضاوت کند شکی نیست..ولی خب دراین شبها دعای خوبان نیز مورد قبول حضرت حق واقع گشته و جمعی بقول شما ازصدقه سری خوبان بهره مند میگردند..منم از حق تبارک وتعالی خواستار نجات و سعادت ایران و ایرانی بوده و امیدوارم که همواره ازچشم و گزند بدخواهان دور باشند..بازم ممنون از لطف ومرحمتتون...دعام کن.......خیلی...........یاعلی مدد

سلام مهربونم من خوبی قاصدک بارونی من بیا کنارم بازم به من سر بزن اومدم بگم ببخشید که یکم دیر اومدم ولی همیشه کنارت میمونم قاصدک مهربون

آقاحمید!.کنار من میخوای بمونی؟؟؟.خب بمون.ولی مطمئنی آدرس را درست اومدی؟
من از قاصدکها خوشم میاد..وچون قاصدک باید صادق باشه باهات روراست
صحبت میکنم..ولی منکه قاصدک بارونی نیستم..ولی اگه دوست داشته باشی
میتونم پذیرایت دراین سایه سارباشم..ممنون که اومدی قاصدکی در مرداب!

محمد جمعه 5 تیر 1388 ساعت 02:02

سلام حاج سید به حق همین شب ایشاا... خدا دعاهاتو قبول کنه وحاجاتتو از خدا بگیری.حاجی بابت مطالب ممنون.خجالتم دادی تو تهرانی راحت تر با خبر میشی اگه تصویب شد بهم بگو ممنون. ویه چی دیگم بگم به کی قسم بخورم که این پستت رو خوندم وقتی قول دادم که بخونم خدایی خوندم و اون شعر بالا رو نوشتم.دوست دارم.یا علی

محمدآقا..منم همه آرزوهای خوب را برات مسئلت دارم..کاری نکردم که ممنون باشی
ببینم مگه چی شده؟؟اصلا وقتی اصرارمیکنی که من خوندم بهت شک میکنم!!
خب مگه من گفتم نخوندی؟؟.منظورم همون شعربودکه تاحالاسیصدوپنجاه و چهار !
بار بهم دادی.بازم بده.!!.دیگه ازبس دیدمش خوشم اومده!
شادباشی و سلامت...یاعلی مدد

مریم جمعه 5 تیر 1388 ساعت 05:31 http://ghasedakekhial.blogfa.com

سلاممممممممم بر قاصدک
قالب نو مبارک (گل)
با کلاس شدی قاصدک!
خیلی خوشگله اما حیف این یکیم شکلک نداره
(گل) (گل) (گل) (گل) (گل) (گل)
(گل) (گل) (گل) (گل) (گل) (گل)
(گل) (گل) (گل) (گل) (گل) (گل)
(گل) (گل) (گل) (گل) (گل) (گل)

ممنون...همش تقصیر یه دوسته که بهم قالب هدیه کرده بود ولی نگو قالب بلاگفا داده بود منم که نمیدونستم همونو گذاشتم که دیگه دیدم وبلاگم داغون شد!!.مجبورشدم خودم بگردم و این قالب را پیداکنم. و بذارم..
اصلا دیگه نمیشه به هیچکس اعتماد کرد..
باکلاس؟؟؟!.کجاشو دیدی؟ میخوام برم مدرسه دوازده کلاسه بخرم چون خیلی کلاس داره!!
ممنون از گل هات...شاد باشی و سلامت

صبور جمعه 5 تیر 1388 ساعت 08:24 http://sangesabor.blogfa.com

سلام مممم
به به به به مبارک باشه قالبتون مبارک خیلی زیباست .............فقط بگو خانومه زیاد نره لب پرتگاه خطرناکه!!!!!!!!

ولی باور کن تقصیر من نبود اصلا نمیدونستم بلوگ اسکایی!!!!!!!!!!!۱
شرمنده

تمام تیکه هاییهم که انداختی قبوله !! دستت درد نکه هر چه از دوست رسد نیکوست..............

شبی که باید برام دعا میکردی راستشو بگو چقدر نفرینم کردی؟

اینم نیکوست!!!!ممنون

شاد باشی

خواهش میکنم..قابلتونو نداره.!!!.اون خانومه خودش میدونه چه بلاهایی سریکی اورده میخوادخودشو پرت کنه پایین و چشم توچشم دوستش نشه..ازبس لطفش زیادبوده خب.!!
ولی شما که حتما دعا کردین..مگه میشه حرم امام رضا بری و دعا نکنی؟
شما که جای خود دارین..حتما اونجا حلالیتم خواستید..
منم میگم:هرچه ازدوست رسدنیکوست..حتی قالب بلاگفا بجای بلاگ اسکای.!
سلامت باشی و همیشه عزیز...یاعلی مدد

فاطمه جمعه 5 تیر 1388 ساعت 09:30 http://www.omresokhteh.blogfa.com

سلام و روز ادینه تون بخیر...ما که محتاج دعایم شما بزرگوار ما رو دعا کنید
قالب جدیدتونم مبارک خیلی قشنگه در اومده حالا سلیقه کی بوده؟!وقتی مینویسم خیلی خوشم میاد خوشگله ،فکر میکنم دست خطم بهتر شده هر چند به خوش خطی من کسی به گرد پام نمیرسه مثل اشپزیم بد نیست.(خنده)
الان میرم قاصدک ادینه ها بعدش خصوصی داری...
یاعلی

بابا خوش خط..!!..بابا خطاط..!!..بابا نستعلیق نویس..!!..
خب اگه وقت کردی و حوندی میفهمی که دست پخت خودمه نه صبور خانوم..ایشون باعث شدن عوضش کنم..خوب یا بدش کار خودمه.!!!
خوشحالم که خوشت اومده...پس بازم دعام کن..خب؟؟..ممنون..شادباشی

alnilam جمعه 5 تیر 1388 ساعت 11:09 http://www.zanooy-orooj.persianblog.ir

ئههههههههههههههههههههههههههههههههه.....ماااااااااااااااااااااااااااااااا.....ببخشییییییییییییییییییییید.اینجا کجا بیده؟؟!؟!؟!؟؟!؟! من اشتباهای اومده بیدم؟!!!! اوه اوه ببخشید اشتباه شده من میخواسم برم بلاگ باباییم اشتباهی انگار اومدم
یاعلی!

نه بابایی..درسته ..نرو............ بیا...........

alnilam جمعه 5 تیر 1388 ساعت 11:11 http://www.zanooy-orooj.persianblog.ir

نه انگار همینجاست!!!
باباااااااااااااااااااااا آفرین باریکلا!! مبارک باشه زیباست خیلی!! خسیته شده بودم دیگه ازون همه قهوه ای اه!!
بفرمایید بنده رو سرکار گذاشته بودید بنده دنبال قالب بگردم براتون دیگه؟!!
حالا خلاصه خیلی مبارکه!!!
باور نمیکنم!

خب من که بهت گفته بودم خودمم خسته شدم از اون قالب قبلی..
سر کار؟؟؟نه...ولی آره.خب شما همیشه سرکاری.!..سرکارخانوم.مگه نیستی؟!
خلاصه خیلی خیلی ممنون....

alnilam جمعه 5 تیر 1388 ساعت 12:11

پدرخان جانم آپ هم کرده ام تشریف فرماشوید لطفا!

چشم.حتماْ میام...مگه میشه نیام..

شمس جمعه 5 تیر 1388 ساعت 13:54 http://mushtagh.blogfa.com

با اجازه به یاران پیوندتان دادم

باکمال میل و افتخار منم شما را پیوند دادم به جمع دوستان قاصدک.موفق باشید

alnilam جمعه 5 تیر 1388 ساعت 13:57 http://www.zanooy-orooj.persianblog.ir

سلام چندباره پدر!
1)این دوستتون چقدر خوب نوشتند که:(سخنان حکمت آمیز رسول خدا ( ص )

ـ نخستین رسیدگى در قیامت.

اولیـن کارى که در روز قیامت به آن رسیدگـى میشـود

خـونهاى به ناحق ریخته شده است )
الحق همینطوره!
2)دقت کردید چقدر این چند وقته جامعه رو بخش پذیر کردید ما...شما!
3) میخواید به عمو محمودl و آقای ضرغامی نه اصلا به خود آقا بگم از جیب باباشون پول تلویزیون رو بدن که دیگه شما نگید :((رسانه های طرفدار دولت که با بودجه بیت المال تهیه میشوند ))
رسانه های طرفدار دولت!!!! هه هه هه هه
4)راستی ما خودمون رو کشتیم بابامون قالبش رو عوض کنه آخر نکرد. خدا خیر بده صبور جون رو که اقلا اون هست که روی بابایی ما تاثیر بزاره حرفش ما که...(ب.ش!)
5)میخوام برم مقداری سیم خاردار بخرم نیاز شدیدی حس میکنم که جایی رو سیم خاردار بکشم شما نمیدونید از کجا میشه تهیه کرد یک تن سیم خاردار درست حسابی که با هیچی پاره نشه هیشکی هم نتونه از روش رد شه؟!! حتی...
6)دنبال یه چیزی گشتم خیلی پیداش نکردم ‍‍!! خدارو شاکرم!
7)حس بدی دارم این روزها به همه چیز مشکوکم!!!
8)این دروغ ممنوع ر و برای اونهایی گذاشتید که دم از قانون میزدند و حالا همشون میگن گور باباییی قانون؟!!!!!
9)..
10)رند شد!
یاعلی

۱.خب اینکه دیگه روایت حضرت رسوله..خوبه که حق دادید به گوینده ش
۲.من بخش پذیر کردم؟؟؟؟...ممنون..اتهام زدنم این مدت تو جامعه رایج شده.دقت کردی؟!
۳.خب اینکه دیگه مثل وز روشنه از بودجه بیت المال تزریق میشن..ولی نمیدونستم حرفتون پیش این عزیزان دارای ارج و قربه..!!.راستی شما الان تمام و کمال اخبار رسانه ملی را تایید میکنید؟!!.منکه اصلا نمیتونم اعتمادکنم.چون به چشمام بیشتر اعتماد دارم.!!
۴.هنوزم میگم اگرقالب خوشگل و درخورنام قاصدک دیدی ممنون میشم بهم بگی..ولی درمورد صبرخانوم توضیح دادم که ایشون بلاگفا دادند و خراب شد مجبورشدم درستش کنم..افتاد؟؟
۵.سیم خار دار؟؟؟!!!.تمامیت خواه شدی؟؟!!..محاله..سر به دار میدهیم و تن به خار ! هرگز..!!
۶...ولی من پیداش کردم..میگفتی بهت نشونی شو میدادم.!
۷.!!!!!
۸.من فقط در مذمت دروغ اینو گذاشتم..هرکسی ازظن جناح خود شدیارمن.!
۹.......۱۰....۱۱..بازم بیا..ولی بدون تعلقات جناحی قرارشد بیای هاا.اینبارم جوابتو اینجا دادم.ولی نکن...بامن اینکارو نکن دیگه..شادباشی و سلامت...همیشه...یاعلی مدد

محمد جمعه 5 تیر 1388 ساعت 15:23

سلم حاج سید خوبی چه خبر کار به این مهمی واسم انجام دادی خیلی سالارب راستی اون شعر رو سیصدو پنجاه وچهار بار تا حالا بهت دادم چی میگی؟می خوام یه حالی بهت بدم تا امروز حسابی خوشحال باشی میدونی چیه
حاجی به حرم حال وهوایی دارد
در طوف حرم حال و هوایی دارد
کعبه یک سنگ سیاهی است که ره گم نشود
حاجی احرام دگر بند ببین یار کجاست
حاجی به حرم حال و هوایی دارد
در شور وصال ربنایی دارد
در طوف حرم مهدی زهرا گوید
ایوان نجف عجب صفایی دارد.
برای سیصدوپنجاهمین بار دادمش دوست دارم.یا علی

محمدآقا..عزیز لجباز...من کاری نکردم که درخور تشکر شما اونم درحد دادن لقب حاجی و سید باشم..شعر زیبایی بود..ازکجا اوردی؟؟؟تاحالا نشنیده بودم!!!..شادباشی و سلامت...

محمد جمعه 5 تیر 1388 ساعت 15:24

راستی یادم رفت بهت بگم قالب جدیدت مبارک عاشق شدی بلا.یا علی

اختیارداری .ممنون..قالب و عاشقی؟؟؟؟چه وجه مشترکی دارند...یاعلی مدد

صبور جمعه 5 تیر 1388 ساعت 15:49 http://sangesabor.blogfa.com

سلام

ای بابا !! یا ایها الناس مگه قاصدک نمیگه اینجا جای فریاد زدنه منم میخوام فریاد بزنم بابا من اشتباه کردم بلاگفارو با بلوگ اسکای اشتباهی گرفتم بدونید و اگاه باشید!! میخوام همینجا یه نظر سنجی هم راه بیاندازم شما بگید

این کارم باعث شد جناب قاصدک قالبشو که خیلی ها پیشنهاد تغییرشو میدادن عوض کنه !! ایا ثواب نشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شما بگید؟نه بگید ! بگید دیگه !!

لطفا قاصدک خان اگه موافق این نظر سنجی بودین این کامنت رو در ملا عام قرار بدید وگرنه !! بلدی که حذفش کن یعنی تاییدش نکن!!حیف شکلک نداری!!

اصلا حالا که منو متهم به سانسورچی کردی علنی میشه..
ولی منکه چیزی نگفتم..این دخترآ گیردادن که چرا ما گفتیم عوض نکردی.ولی مثل اینکه هنوزم متوجه نشدند که نوشتم ایشون اشتباهی لطف کردند..خب حالا چرا فریاد میزنی..منکه تشکرکردم.بازم ممنون که باعث خیرشدید.به حدی که تنها امروز بیش از ده کامنت تبریک داشتم البته تا بحال..

alnilam جمعه 5 تیر 1388 ساعت 18:05

اولا سلام.
دوما صبور جونم واقعا خدا خیرت بده.
سوما پس شما هم درگیر حذفیات باباییم شدید؟! مثلا همین امروز بنده خرواز خروار کامنت دادم یکیشم واسه شما توش چیزی نوشته بودم فکر کنم یکی از کامنتهای امروزم فقط خصوصی بود بقیشم عمومی اونوقت آقای پدر نمیدونم چرا فقط 3تاشو عمومی کردن!! اونوقت به ما میگن سانسور کار!! واقعا که!
بله بنده به واسطه شما پدرم تا ته عمرم سر کارم!
جون من اصلاح کنید این رفتار سانسور مئابانتون رو!!!!!
یاعلی

بابایییییییی .خب من هنوز تاییدش نکردم..خواستم جواب بدم بعد بذارم تودیدهمه..چرامنو متهم میکنی؟!.صبورخانومم تا حالا هیچ کامنتی ازش سانسورنشده..اصلا منم میام وبلاگت هرچی گفتم باید تایید بشه هاااا
منظورم سرکارخانوم محیاخانوم بوده نه سر کاری ؟!
شما هم لطفا در تابستان جاری املاتون را تقویت کنید.!.مآبانه درست تره .!.بله اصلا دیگه همیشه ملا لغتی میشم.!..یاعلی مدد

صبور جمعه 5 تیر 1388 ساعت 20:17 http://sangesabor.blogfa.com

جونمی جون چه موجی!! چه نشاط انگیز !!!؟

فریاد من طنزه اشتباه نشه !!!

اقای قاصدک اخه خواستم یه کم محیط وبت شورانگیز بشه

بله متوجهم ذکر کرده بودین اشتباهی !!

ولی ایها الناس خداییش هیچ کامنت من سانسور نشده !! پس فردا میخوام یک وجب جا بخوابم!!

دیدی قاصدک من از حق نمیگذرم
شاد باشید


تکذیبه دیگه به چه دردم میخوره؟!.منو متهم کردین.طرفدارهم پیداکردین.ایشون اومد و خنود و حرفشو زد و رفت..!.دیگه هم نمیاد که بره کامنتهای قبل را بخونه تا ببینه شما تکذیبش کردین.!!
ولی چه شور و شعفییییییییییی..!..خیلی شوررررانگیزه..البته فقط شورررره
پس فردا؟؟!!!.انشاالله که زنده باشی..خیلی...ممنون از حق گویی و حق طلبی تون...مواظب گروه فشار باشین..چون اونا هم طرفدار حق طلبها هستن.ولی مواظب چماقشون باشید..سلامت هم باشید.یاعلی مدد

alnilam جمعه 5 تیر 1388 ساعت 21:24

عمومی:
بازم سلام!
۱)من نمیرم بخونم؟!‌اختیار دارید!!!
تاییدش کردی خوب پس کو کو هان؟!!! خوب کو؟!!
حالا من یه کلمه بلد نیستم اونم تازه تقصیر من نیست تقصیر خودتونه لابد من رو مدرسه درست حسابی نفرستادید دیگه!! شما خودتون برید غلطهاتون رو درست کنید!!!
بعد هم آره همه صادق و حق نگه دار و (م.ت) هستند الا یکی اونم بنده حقیرم صبور جونم نمیدونستید بدونید لطفا!
وای از دست این پدر!
۲)بعد هم بنده چون در اصل این اغتشاشات مخالف بودم چیزی مبنی بر تسلیت و غیره و ذلک نگفتم و الا به خدا مام انسانیم و اونام برادر خواهرامون...متوجه هستید؟!! به خدا دیگه جرئت نمیکنم حتی براشون مشکی بپوشم چون دوست ندارم فکر کنند من هم سبزم!! شماها فکر میکنید ما یک سری جانی بی خانواده ایم که از خدامونه واسه هرچیزی مثل حیوانات جنگل به جون هم بیفتیم!!(ببخشید که واضح گفتم!) نه شمام راحت باشید آزادید هرچی خواستید بگید (حالانه هرچی هرچی!!)-نیشخند-
من هنوز هم معتقدم اگر اونها ضد ولایت فقیه بودند خوب...پدر به قول خودتون واقعا فردای قیامتی هم هست! من نمیگم این به قول شماها چوب به دستها کار درست رو میکنن نه اما میگم مطمئنا کارشون بدتر از عده ای که حتی منظور بدی ندارند اما وقتی میدونند کارشون باعث به گند کشیدن کشور میشه و باز هم ادامه میده بدتر نیست!
من تعصب دارم آره اما روی کشورم روی ولایت فقیه که یک چیز الهی نه روی احمدی نژاد نه غیره! من نمیتونم ببینم یه سری که بویی از انسانیتم نبردن اونور آب بشینن واسه من و کشورم تصمیم بگیرن و مردم کشور من رو همون اغتشاشگرها معرفی کنند! آره من موافقم منم متاسفم برای مادرانی که...به خدا امروز فکر میکردم باز من دلم خوشه مثلا شوهرم برمیگرده اگه خدا بخواد اما بیچاره اونی که همسرش بچش توی این قضایا....و دیگه نمیتونه منتظرش باشه اما میگم چرا شماها دلتون فقط واسه خودیاتون میسوره مگه بچه بسیجیها آدم نیستند!؟!! آره شاید واقعا من نامهربونم!!
به خدا منم بچه مسلمونم منم دل دارم نه من تمامیت خواه نیستم من فقط دوست دارم هممون با هم یکی باشیم نه اینکه ما و شما پیش بیاد!...
یاعلی

خب خوبه که لااقل اونا رو انسان دونستی..من دیگه بحثی ندارم.فقط یه بار دیگه میگم چون برات هنوز جا نیفتاده..چطوریکبار برای اونها دلسوزی نکردی؟؟اصلا چرا یک بار نگفتی چه کسانی مجوز حضور اونها را دوشادوش قوای انتظامی دادن..در این مورد دیگه حرفی ندارم.دیدی که برای اولین بارم تووبت برای این مورد اومدم..
اون بسیجی نمایی که باتومش روی سر منه بدتر از اینها حقشه.چون من خودمو اغتشاشگر نمیدونم.تا امروزم ضدولایت فقیه نبودم و همه منوخودی میدونستن..ولی امروز را باید از دیگران پرسید.چون معیارسنجش آدمها کسان دیگری اند
یاعلی مدد

alnilam جمعه 5 تیر 1388 ساعت 21:27

آقا من رسما عذر میخوام ممنون که عمومی کردید!!!
عذرررررررررررررررررررررررررررررر

اختیار داری بابایی..فقط یک کم عجله کردی در قضاوت...اونم خیالی نیست...سلامت باشی

alnilam جمعه 5 تیر 1388 ساعت 21:40

اینم مال اون کامنتست:
1)بله!
2)آره اون رو که خیلی دقت کردم واقعا تهمت زدن رایج شده
3)نمیدونستید؟! حالا بدونید!! نه منم میدونم کامل اخبار رو نمیگن!
4)نه دیگه صبور جون کاررو راحت کردند سلیقه ما که به پای شماها نمیرسه!
5)تمامیت خواه؟! اینکه یکی از تهمتهای رایج این روزهاست منم ردش میکنم مگر در برابر یک چیز!
6)دیدم خودم!سنگ پای قزوین میدونید چیه؟!؟!همون!
7)؟؟؟؟
8)ئه؟ پس از ظن جناح خود و اینا دیگه؟؟؟ ضرب المثل رو هم خراب میکنید دیگه؟! باشه!!
9...10...11...فعلا ظاهر اهمینه! میخواید نیام دیگه؟!!
ئه نه بابا زرنگید! عمرا میام میام خوبم میام!!!
چکککارتون کردم؟!
شما بیشتررررررر شادی شما شادی ماست!!

(جهشی!)۲.منظورم تهمت سانسور بودش.
۴.صبورخانوم تو انتخاب قالب هیچ نقشی ندارن..متوجه شدی؟؟؟این صد بار..!!
۵. خب همون یک چیزه که باعث همه چیزاست.!!
۶.سنگ پای قزوین؟؟؟.منظورت کیه؟؟؟!!.من؟؟
۱۲..!!!!..نیای؟ولی من میام.نخوامم میاره.!!.کی؟؟.رشته ای برگردنم افکنده دوست اینا دیگه.!
شادباشی.چه با ما و چه با ما بازم..!.سلامت هم باشی که آرزوی ماست..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد