*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

شبانه های قاصدک

  الله که دیوار حرم را بشکافت  

  فرمودکه من خا نه خراب علی ام 

   

 

خجسته میلادفرخندهء مولای برحق ومظهر عدالت مطلق؛مولی الموحدّین 

امیرالمؤمنین؛اسدالله الغالب؛علی ابن ابیطالب*ع* 

بر عموم شیفتگان ولایت و امامت مبارک باد 

همچنین به یُمن قدمهای مولا روز پدر را به تمام 

پدران دیروز و امروز وفرداهای این دیار تبریک عرض مینمایمقاصدک

  

درطول مدتی که رو به وبلاگ نویسی آوردم همواره موردلطف دوستان واقع شدم و همیشه هم گفتم که عاجزم از بیان حتی یک تشکرصمیمانه...یکی از مواردی که دوستان برایم دلسوزی میکردند این بودکه:قاصدک تو چرا شبها بیداری و یا میپرسیدندچرا شبهانمیخوابی؟!. 

خب دلیل اصلی و اولیه اش برمیگرده به ایامی که  یادبادآن روزگاران یادباد

ودیگرجدای ازاینکه عادت گشته این شب زنده داری ها.خب شب را دوست دارم..خیلی.. 

سعی ام بر اینه کمترحرف بزنم!!.فقط این را میگم:آنچه درزیرتحت عنوان واگویه های شبانه تقدیم میگردد حاصل شب گردیهایی ست که سواربربال خیال تاریکی شب را طی کرده و به هرجا سرک میکشیدم.!.این پراکنده گویی در شعرزیربه خوبی نمایان است و تنها نقطه ای که به آرامش و وحدت رسیدم"همانا از برکت نام مولاعلی(ع)است و البته با الهام گرفتن ازشعرزیبای شهریارملک ادب"محمدحسین بهجت تبریزی*شهریار* 

قراربود این واگویه درشب شهادت مولا تقدیم گردد.قسمت شددرایام میلاد مولا پیشکش نمایم

بدان امیدکه مورداقبال واقع گردد و ره توشه ای باشد برسفر آخرت.انشااللهقاصدک

 

بازشـب شـُدازدل من تـاب رفت        اَبــر تـیـره آمـد و مهـتـاب رفــت 

شـب مرا با خود به رؤیاها بـرد        وه،چـه شـیـریـن تـا دل غمها بـَرد 

گـرچه شـب تاریکی مُطلق بـوَد        لیـک شب خودجلوه ای ازحـق بود 

شـب حجـاب زشتهای ماست هان        چون کـه سـتارالـعُـیـوب ماست آن 

شب مراباخود به گورستان بَـرَد        شب منیّـت هـا بـه هـیچـسـتان بـرد 

رحـمت شـب بـرسـرُ ما غـافـلـیم        در سـپاس وحـمـدِ حـق مـا کاهـلـیم 

ای بسا شـبها که آمد،صبح رفت        خـواب بـرچـشمان من هـرگزنرفت 

شـب حـدیث عشق دارد در نهان        بـَهـر عـُـشـاق خـُـدا گــردد عـَـیـان 

رحـمتِ حـق به روح( شـهـریـار)      اوکه عـمری بود،خودشب زنده دار 

خوش بگـفت ازشب،شبِ تارعـلی       هـمــدَم  وهـمـسـاز وهـمــرازعـلـی 

عـلـی آن شـیـرخـدا، شـاه عــرب       الـفـَـتـی داشـتـه  بـا ایـن دلِ شـب 

شـب زاســرارعـلـی آگـاه اسـت        دل شـب ، مـَـحــرم سِـرُالله اسـت  

  

شـب مراباخودبه نخـلسـتان کـشد       ســُوی آن مـاه ِغــریبـســتـان کـِشد  

هـم قــدم بــا بـوتـُـرآبـم می کـنـد       پـیـش شـمـع دوسـت آبــم می کــند  

بـیـنم ایـثـار عـلـی گــردم خـجـِل       پــای ایـمـانـم  فــرو مـانـَد به گـِـل  

کیست این یارب دراوج نیمه شب      کـیسـه ای پـُـرکـرده ازنـان ورطب 

خواب نیستم این عـلـی مرتضاست      روی دوش اویـتـیـمـان راغـذاسـت  

انـدکی بعـد...شـب وچاه و عـلـی        شـــاهــدان ِ شـِـکــوه  و آه عـــلــی 

شب گواه عشق وایمان علی ست       شب غریق اشک محراب علی ست 

باری،امشب هم بدینگونه گذشت       بـایـد ازغمها و بـَدها هم گـذشـت  

 

شب که شد با کوله باری از گناه  قاصـــدک گوید خدا و اِی اله

ای خـُـدای مهـربـان، یـارعـلـی       از گـنـاه مـا گـذر، جـــان عــلـی 

به صفـای دل آن شـب زنــده دار       جـُمله عیب وزشت مـا پوشیده دار  

  

 کدوم پدریه که وقتی فرزندانش بهش میگن:بابایی"روزت مبارک.سرازپانشناسه؟ 

بخصوص وقتی توی یه دنیایی باشی که خیلی با دنیای حقیقی فرق داشته باشه..توی این دنیای مجازی دوست داشتنها رنگ ریا و تملق نداره"عشق و محبت"بی توقّع نثارت میشه!.هنوزم در یافتن یک جمله که بتونم باگفتنش محبّت بچه ها راجبران کنم عاجز و درموندم.فقط میگم"عزیزانِ بابایی؛شرمنده ام..خیلی..زنده باشید. 

التماس دعا.......یاعلی مدد

نظرات 75 + ارسال نظر
شمس یکشنبه 14 تیر 1388 ساعت 03:53 http://mushtagh.blogfa.com

بابایی فاطمه و بچه هایی که بابا صدات می کنن
روزت مبارک باد

بچه ها که گفتم ؛کارشونه شرمنده کردن من..حال میکنن با این کارها!!!
ولی خب..شما هم لطفتون نسبت به حقیر زیاده...ممنون.جهت تبریکتون

شمس یکشنبه 14 تیر 1388 ساعت 04:00 http://mushtagh.blogfa.com

برا ی علی آن آمده از عالم عالی چه می توان گفت ؟!
که زیبایی های او را
راز شب را
سرالاسراری که چون شب پنهان است و
در شب در گشایند
به زیباترین شکل بیان کردی و ...
( هر جا که روی به شب در بربندند / الا در دوست که به شب باز شود )
یاد آیه ای از کتاب مقدس افتادم که حضرت مسیح می فرماید : که چراغ دان ها را روشن نگاه دارید که داماد می آید
مباد که خواب روید و او بیاید و نبینیداش و ناکام بمانید و ...
البته آنچه را یادم بود نوشتم
انشاالله که همواره سلامت باشی و در خواب نیز هوشیار و هوشیارتر
بازم میگم برادرم ای مرد ( روزت مبارک باد )

واگویه های شبانه شما هم طبق معمول زیباست...ممنون بابت طرحش در اینجا
منم آرزو میکنم در زیر سایه توجهات مولا.همواره سلامت و دل شاد باشید.
میلاد یگانه مظهر حق و عدالت برشما نیزفرخنده و خجسته باد....یاعلی مدد

غریبه یکشنبه 14 تیر 1388 ساعت 04:04 http://banouye-sib.blogsky.com/

سلام به قاصدک گرامی


این میلاد بزرگ و خجسته رو به شما و تمام مسلمین و پدر های گرامی تبریک میگم

روزتون مبارک ....امید که علی گونه زندگی کنیم


دستتون درد نکنه خیلی زیبا این روز رو تبریک گفتید ....امیدوارم پارتی بازی نکرده باشید و روز مادر رو هم به این قشنگی تبریک گفته باشید


شعر ها هم بسیار عالی انتخاب شده بود....باید من رو ببخشید رفتم پیش خانم معلم و غیبت شما رو گزارش دادم تا از نمره شما کم کنه ..... فکر کردم بازم خواب موندین ....شرمنده بلاگفایی.....

این روز رو به شما و همه مردان گرامی تبریک میگم

علی یار و یاورتون باشه

التماس دعا و بخشش

بخاطر اینکه گفتم قاصدک امشب خواب مونده.....

بانوی گرامی..ای بسا شبها که آمد صبح رفت..خواب برچشمان من هرگزنرفت!!
خب من درگیرنوشتن این پست بودم.وگرنه وعده گاه شبانه ما شده وبلاگ بانوی سیب.!.مهم نیست.فوقش خانوم معلم فلک مون میکنه
(خودش گفته اینبار غیبتمو بکنی با ترکه و فلک میام سراغت!!)
ولی باورکنید روز مادر هم من تموم تلاشمو کردم.البته شعرش طنزگونه بود..اصلاْچرارجوع نمیکنید به نوشته اون روز؟!.
منم این میلادفرخنده راتبریک میگم.هم به شما و هم به پدر بزرگوارتون.
انشاالله که همیشه سایه شون بالاسرخانواده گرامیتون برقرار باشه.
ممنون از حسن توجه تون..موفق باشید...یاعلی مدد

ستاره یکشنبه 14 تیر 1388 ساعت 07:02 http://ashnayemahjor.blogfa.com/

سلام و صبحتان بخیر

برو ای گدای مسکین در خانهٔ علی زن

که نگین پادشاهی دهد از کرم گدا را

**************************

ولادت با سعادت مولای متقّیان ،فریادرس مظلومان و دشمن

ستمگران ،حضرت علی (ع) مبارک باد.

*****************************

تبریک ویژه دارم خدمتتون این میلاد فرخنده را...زنده باشید و سلامت..یاعلی مدد

مریم یکشنبه 14 تیر 1388 ساعت 07:32

سلام بر آقای قاصدک
روز پدر بر شما مبارک
من که ناراحت نشدم تازه شکلک خندم گذاشتم تا متوجه شین ناراحت نشدم
خوب قاصدک مجبور که نیستی شبا اسپیکراتو خاموش کن نکنه نذر کردی بیای وبلاگم اونم با اعمال شاقه (خنده)
دنبال یه آهنگ خوب می گردم هنوز پیدا نکردم
یادم رفت ببینم قبلیه رو تایید کردی یا نه
اگه هنوز تایید نکردید نه موردی نداره تایید کنید
خداحافظ

ممنون از تبریکت...ولی خب پست جدیدم خیلی حرفهای دیگه هم داشت هاااا
اون کامنتتونم با اجازه حذف کردم..چون فکرکردم خصوصیه!!.
اسپیکرهام خاموشه همیشه..ولی اون بار روشن بود که کلی عذاب کشیدم
مثل زندونی هایی که تومعدن ازشون کار اجباری میکشند بودم!!
شادباشی...همیشه..اون آهنگ پیانو هم ارزونی خودت.!!...یاعلی مدد

ستاره یکشنبه 14 تیر 1388 ساعت 07:33 http://ashnayemahjor.blogfa.com/

دوباره سلام

شب ها رسیدن به دوست شاید سهل تر و زیباتر تجلی یابد و

واگویه های شبانه نیز عاشقانه تر و دلنشین تر گردد.

مثل این شعر ناب شما .....لیک شب خود جلوه ای از حق بود

سه بار آنرا خواندم و لذت بردم که با چه عشقی سروده شده

است.

خوش به سعادت آن دلی که در شبهای تار..............

این چنین با سوز و گداز از شیر خدا
ماه غریبستان
یار یتیمان بگوید و در آخر ...........

مانند شب های کوفه / گواه عشق و ایمان علی باشد
و ناله های علی در چاه

برای سه بیت آخر غزل تان آمین می گویم.
آمین یا رب العالمین

دوست گرامی؛تا اینجای کارتنها دونفربودن که زحمت کشیدن بهم گفتن که خوندند شعرمو..وگرنه همه خوندند خب..!!.نمیگم تعریف کنندهااا.ولی خب برام مهمه که بدونم خوندند یانه؟!!.
واقعا که شب؛دنیایی از اسرارخدایی را درون تاریکی پنهان کرده.
خداکنه چشمهای بیدار و بینایی داشته باشیم...منم آمین میگم.
خداکنه به یمن قدمهای مولا خودش قلم عفو براعمال ناپسندمان بکشه...یاعلی مدد

عباسی یکشنبه 14 تیر 1388 ساعت 08:08

سلام

ماه رجب جویباری ار بهشت است

فرا رسیدن اعیاد رجبیه و میلاد امیرالمومنین علی (ع) و اعیاد خجسته و سراسر نور رحمت را تبریک عرض میکنم

آقای عباسی عزیز..اولاْ منم تبریک مخصوص دارم خدمتتون.امیدکه همیشه سلامت باشید
بعدش؛خب من آدرستون را گم کردم..وب خانوم معلم هم دیشب دیربازشد نتونستم دیگه دنبال آدرس شما بگردم.وگرنه خدمتتون میرسیدم..زنده باشی ...یاعلی مدد

صبور یکشنبه 14 تیر 1388 ساعت 08:56 http://sangesabor.blogfa.com

سلام و عرض تبریک به مناسبت میلاد مولود کعبه و الهه ی عشق و معرفت حق و حقیقت و عدالت امیر المومنین علی (ع)

همچنین تبریکی مخصوص برای شما پدر خوب ومهربان این دنیای مجازی که به حق پدرانه برای فرزندانتون ادای دین میکنید
قاصدک روزت مبارک

در اخر از خداوند بقای عمر شما را سالهای سال توام با عزت و افتخار آرزومندم و امید دارم که سایه شما همیشه بر سرخانواده ی محترمتان مستدام باشد
بدرود

برای تبریکتون جز تشکر چیزی نمیتونم بگم.همونطورکه نمیتونم ازپس شرمنده ساختن بچه هابربیام
بقای عمرشما و خانواده گرامی راآرزومندم و برای پدربزرگوارتون هم طلب آمرزش میکنم.
سلامت باشید و برقرار....یاعلی مدد

فاطمه یکشنبه 14 تیر 1388 ساعت 09:43 http://www.omresokhteh.blogfa.com

مگو که ذات خداوند عین ذات علی ست
بگو صفات خدایی همه صفات علی ست
ز عقل معرفتش خواستن ز بی عقلی ست
ز عشق پرسش او کن که عقل مات علی ست
به حکم انکه من الما کل شی حی
حیات و هستی هر چند را حیات علی ست
خدا پرستی حق راست چهارده ایت
بجز نبی همه ایات و بینات علی ست
سلام بابایی گلم ...از شعره خیلی خوشم اومد
شب گواه عشق و ایمان علی ست
شب غریق اشک محراب علی ست
من که همین یه بابایی رو دارم به شما تبریک نگم به کی بگم؟!ادامه ش پایین...

دخترخوب و مهربون؛ممنون ازحسن توجه و نظرت..لطف داری...خیلی...
شعری که فرستادی هم زیبا بود..ممنون...زنده باشی

فاطمه یکشنبه 14 تیر 1388 ساعت 09:48 http://www.omresokhteh.blogfa.com

شمردن بلد نیستم
دوست داشتن بلدم...
گاهی شده
یکی را دو بار دوست داشته باشم
دو نفر را یک جا
چه کار می شود کرد؟
دوست داشتن بلدم
شمردن بلد نیستم
یک اسمان ستاره تقدیم به بهترین بابای دنیا،باباجون دوستت دارم و روزت را تبریک میگم.
(شکلک نیست)گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل گل

یاعلی

بقول دوستی؛وقتی به بچه ها میگی:باباتوچندتا دوست داری؟فکرمیکنه ده تا خیلیه!!
زودجواب میده : ده تا دوستش دارم.!..منم میگم.همه تون را اندازه همون ده تای بچگی دوست دارم..چون خیلیه و نمیتونم بگم چندتاست.!.همون بهترکه شکلک نیست!!.چون مجبورم احساساتم را با کلمات نشون بدم.!!.والبته هنوزم ناتوانم از بیان حالتم..سلامتی و شادیت آرزومه..زنده باشی...یاعلی مدد

ستاره یکشنبه 14 تیر 1388 ساعت 09:54 http://ashnayemahjor.blogfa.com/

با سلامی مجدد به شما بابایی گرامی

روز پدر بر شما مبارک

بدلیل انجام کار لازمی بین کامنت هایم فاصله افتاد.شما به

بزرگواریی خودتان ببخشید.

انشاالله که در دنیای مجازی و حقیقی در کنار فرزندانتان

عمرا را به خوشی و سلامتی و شادابی بگذرانید.

آمین یا رب العالمین

نهایت سپاس و تشکر را ازشما دوست عزیز دارم..ممنون از حسن توجه تون.
مجدداْ این روزمبارک را بهتون تبریک میگم..براتون روزهای خوشی را آرزومیکنم..یاعلی مدد

سوگند یکشنبه 14 تیر 1388 ساعت 10:04 http://sogandenik.blogfa.com

فرخنده میلاد کعبه زاد حماسه و مهرورزی، مولود کعبه، مولی الموحدین حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام بر شما وهمه پدران عزیز وبزرگوار خجسته باد

سلام به قاصدک خوش خبر پستون بسیارعالی بود و ممنون از شعرهای قشنگتون انشالله همیشه شاد وسلامت باشی
دوست گرامی من هم با یک اپ ولادت حضرت علی و روز پدر منتظر حضور سبزتون هستم

ناگهان یک صبح زیبا آسمان گل کرده بود
خاک تا هفت آسمان، بغض تغزل کرده بود
حتم در شب میلادت، ای غوغاترین!
حضرت حق نیز در کارش تأمل کرده بود
هر فرشته، تا بیایی، ای معمایی ترین!
بال های خویش را دست توسل کرده بود

این روز خجسته برشما هم مبارک باد..لطف کردید اومدید..
خدارحمت کنه تموم اموات و علی الخصوص پدربزرگوارتون را.انشاالله با امیرالمونین محشورگردند.
چشم..حتما در اولین فرصت خدمت میرسم..بازم ممنون...یاعلی مدد

مرتضی یکشنبه 14 تیر 1388 ساعت 10:50 http://ghazaee.blogfa.com

سلام آقا حاجی

خوبی

روزتون مبارکه ... برو حال کن
چند تا جوراب می خوای بگیری


میلاد با سعادت مولی متقیان مبارک ...

آقا مرتضی.خوشی؟.وبلاگت بازنشد.دیشب آمدم به کویت به شکاررفته بودی!!.پس براهمین بازنشد!!
تاحالا که همون جوراب راهم نگرفتم.!
شما چی؟؟؟!!..........منم تبریک میگم..ممنون...یاعلی مدد

alnilam یکشنبه 14 تیر 1388 ساعت 13:26 http://www.zanooy-orooj.persianblog.ir

سلام باباییییییی!
برای چندمین بار روزتون مبارک! چه شعر زیبایی(من خانه خراب علیم...)
این شعررو شهریار گفته یا بابایی من؟!؟!
درود بر ما زبونم قاصر از گفتن کلمه ای...
خودتون زنده باشید بابایی........
ادامشم خثوثی بگم دیگه؟!
راستی به صبور جون بفرمایید یه سر به کامنتدونی پست قبلی بزنن بخونن که بدونن ازین به بعد قراره چی صدارشون کنیم!!


راستی این پروانه ها که اینجا پرپرمیزنن من رو کشتن!!! ـخنده!ـ

خانومی..درمورد صبورخانوم قبلا جواب دادم..ولی..اون بیت نه مال منه نه شهریار!!!
خب شما بدنیست محض رضای خدا و بخاطر روزپدر هم که شده بقیه این پست راهم بخونید
و نقدبفرماییدهااا..فقط پروانه هاشو دیدی و همون خانه خرابی را؟؟!!!
من که یه عالمه ازنوشته هات تعریف میکنم..خب توتعریف نمیخوام.اقلاْ بگو چه لوووسی بابایی!!

محمد یکشنبه 14 تیر 1388 ساعت 14:36 http://dardodeleferagh.blogfa.com

سلام حاج سید ممنون تو که نیومدی وبمون که بهت شیرینی بدم.راستی روزت مبارک حالا واسه اینکه دوستان دوست دارن وبابایی صدات میکنن اینقدر سخته که به قول خودت عاجز ودرمونده ای.حاج سید اینا اینقدر دوست دارن و میدونن واقعا خوبی و بامرامی بابا صدات میکنن ایشاا... که بتونی کمکشون کنی.جون من امروز به خدا بگو این روز تولدیمون یه عنایت بهم کنه.تو بگو چون شما پیش خدا یه حساب ویژه دارین راستی خدا وکیلی از این شعری که اول اپت زدی خیلی خوشم اومد دمت گرم امیدوارم به حق مولا علی(ع)هرچه زودتر به خواسته هات برسسی و هرچه زودتر خوب بشی.یا علی

محمدآقا..باورکن دیشب نتونستم بیام..چون درست همون موقع که کامنت دادی داشتم این پست رامینوشتم.برای همینم زودجوابشو نوشتم تا متوجه بشی که گویا ندیدی.!.کی گفته که من مستجاب الدعوه ام؟!.باورکن محتاج دعای همه خوبانم..انشاالله که شما هم حاجت روا بشی و تولدت هم مبارک باشه..حتما امشب میام..مطمئن باش...ولی..خوبه بازم بگم نخوندی همه شو؟؟!!.نه ....نمیگم....چون میدونم تو اینقدر به من محبت داری که اصلا نخوندی!!!!..زنده باشی دوست من..یاعلی مدد

مریم یکشنبه 14 تیر 1388 ساعت 17:07 http://www.raze-nahan.blogfa.com

سلام قاصدک عزیز
...ولادت مولود کعبه مولا علی(علیه السلام) و روز پدر را به شما و همه ی محبین آن حضرت تبریک میگم.
پیروی از آموزه‌های اصیل دینی که امیر عدالت و آزادی در عمل به آن اسوه و نمونه است یکی از آرزوه‌های همیشگی هر انسان مومنی ست . امیدوارم خدا به شما توفیق بده تا شیعه و پیرو واقعی آن حضرت باشید .
به خاطر شعر زیبایی که سرودید و به خاطر این همه مهربانی ، خوبی و زلالی به شما صمیمانه تبریک می گم.
موفق و پایدار باشید .

خانوم معلم عزیز..ممنون از توجه تون به نوشته های حقیر..منم این روزخدمت شما
وخانواده گرامیتون تبریک میگم و آرزو میکنم که همگی مشمول عنایات خاصه حضرت قراربگیریم
خوبی و مهربونی صفتیه که درقبال همنشینی بادوستان نصیبم شده.سلامت باشید..یاعلی مدد

مریم یکشنبه 14 تیر 1388 ساعت 20:04 http://ghasedakekhial.blogfa.com

سلام قاصدک
من آپم

بله..اومدم ..دیدم..آپ هستید!!.تبریک هم گفتم..!!!..یاعلی مدد

مرجان یکشنبه 14 تیر 1388 ساعت 22:08 http://www.loveneverdie1369.blogfa.com

سلام

خوشحالم که دیدم آپ کردید.این دفعه دیگه اول آپ شما را خوندم بعد اومدم نظر بدم.

شعرای قشنگی بودند.منم میلاد حضرت علی و روز پدر را به بهتون تبریک میگم


شرمنده کردید..ممنون که خوندین..!!..ولی من که ازتون عذرخواستم..!!..خب ببخشیددیگه.!!...منم این روز فرخنده را خدمتتون تبریک میگم..بازم ممنون...یاعلی مدد

پگاه یکشنبه 14 تیر 1388 ساعت 22:21 http://www.pma88.blogfa.com

سلام بر قاصدک مهربون...
سالروز میلاد امیر مومنان حضرت علی علیه السلام رو به همه خصوصا شما تبریک و تهنیت عرض می کنم... امیدوارم همیشه علی یار و یاورتان باشد....

روز پدر هم خیلی مبارک ها باشه....
یه آسمون گل تقدیم به شما

منم آرزومیکنم همواره مورد توجه و عنایت مولا قراربگیرید و همواره سلامت باشید
ممنون از تبریک و حسن نظرتون.وهمچنین بابت یه آسمون گل.یه دنیا شرمندم.!.زنده باشی مهربون..یاعلی مدد

ساقی دوشنبه 15 تیر 1388 ساعت 02:46 http://www.makhfigah128.blogfa.com/

سلم
1- از بابت بیت زیبایی که گذاشتی ممنون
2- وبلالگت خیلی فانتزی بود
3- درباره ی شب که نوشته ودی احساس کردم خودپسندانه است برای چی شب بیداری ؟ برو بخواب دیگه !
4- میلاد مبارک !

۱.شما چندمین نفرید که ازاون بیت اولیه خوشتون اومده..منم خیلی خوشم اومد!!
۲.نظر لطف شماست...شماهم وب خوبی دارید
۳.خب این احساس شماست وقابل احترام.ولی میشه بگی کجای این نوشتار
نشانگرغرور من بوده؟میخوام باکمک شما رفع کنم این خودپسندی را..
انتقادکردی راهکارهم بده خب!!..مطمئن باش.وقتی گفتی و حل شد میرم میخوابم!
۴.برشماهم مبارک!..یاعلی مدد

شمس دوشنبه 15 تیر 1388 ساعت 04:11 http://mushtagh.blogfa.com

[گل] علی [گل] والاترین ها را داشت ( خدای لایزال ) را [گل]
و برای رسیدن به یگانه معشوق هر آنچه داشت داد [گل]
حتا سر به پیشگاهش هدیه کرد و به جانان پیوست [گل]
تبریک به تمامیه زمینیان میلاد آن نور عظیم خدایی را[گل]

دوست عزیزشبانگاهی!!.واگویه های زیبایت در اینجا و وبلاگت را خوندم
واقعا ممنون..خیلی خوشمان آمد!!..اومدم و پست جدیدت را خط خطی کردم..ببخش!!
منم مجدداْ تبریک میگم میلاد امام علی (ع) را و برات روزهای خوشی را آرزو میکنم.یاعلی مدد

غریبه دوشنبه 15 تیر 1388 ساعت 04:12

سلام به قاصدک گرامی

با ارزوی بر حکمفرمایی عدل علی این روز بزرگ رو به شما و همه پدران خوب و جانبازان گرامی تبریک میگم

موفق باشید

لطف دارید دوست گرامی..مجدداْ این روز بزرگ و مبارک را به همه عزیزان وبلاگی و به شما و تمامی جانبازان و علی الخصوص پدرعزیزو جانبازتان تبریک عرض نموده و آرزوی شفای کامل تمامی بیماران و مرضای اسلام را دارم..انشاالله که بزودی شاهد شفاعت مولا و سلامتی کامل باشیم....دعامون کنید...خیلی....یاعلی مدد

عباسی دوشنبه 15 تیر 1388 ساعت 09:40 http://www.ardebilnews.blogfa.com

سلام

میلاد مرتضی اسدالله حیدر است

جشن ولادت علی(ع) آن میر صفدر است

زوجی برای فاطمه حق آفریده است

این زادروز همسر زهرای اطهر است

با کوردل بگو، که بجز شیر حق علی (ع)

جای ولادتش حرم خاص داور است؟.

به قول بعضی ها ( خانم معلم) مجدداً‌ و سجدداً‌ روز مرد را به شما که حقیقت مردی و مردانگی با وجود نازنین شما معنی گرفته به شما که اگر گذشت و ایثار شما نبود هیچ موقع مرد و مردانگی معنای اصلی خود را پیدا نمی کرد و فقط حرفی و بود کلامی ... تبریک عرض میکنم
اگه یه مرد تو این دوره زمونه باشه اونم تویی روزت مبارک . . .

دوست عزیزآقای عباسی..منم این روز مبارک را بهت تبریک میگم..
ولی جان مولا شرمندمون نکن..آخه وقتی همه الگوی مردی و مردانگی را علی(ع)میدونن دیگه همچین صفتی برازنده من نیست.شما لطف دارید ولی مرد خودتی که نشون دادی خیلی هم بامرام و معرفتی..زنده باشی که زنده بودنت غنیمته برای دوستی کردن با چون تو دوست گلی..

مهدی اسلامی پناه دوشنبه 15 تیر 1388 ساعت 10:44

محمد آقا سلام
اولا تبریک میگم این روز با سعادت رو به شما عیدت مبارک باشه
دوما تبریک میگم که رنگ و لعاب وبلاگتو عوض کردی ..وای که خیلی قشنگه..احسنت . آفرین
بخصوص که تصاویر مربوط به .... برداشتی گرچه همون موقع هم باید شطرنجی شون میکردی..واقعا میگم
ولی یه چیزی بگم
خدا وکیلی از تو بعید بود که بعد از این همه روزها یه تبریکه خشک و خالی به رئیس جمهورقانونی و منتخب مردم جناب آقای دکتر احمدی نژاد تو این وبلاگت نگفتی !!!؟!باشه عیبی ام نداره آخه اونم مثل آقاش مظلومه....حرف زیاد دارم و ایجا نمیشه بگم.

دوست عزیزجانباز آقامهدی اسلامپناه.ممنون از تموم محبتها و تیکه پرونی هات..عیده دیگه خوش باش
ولی حق مردم خوردن یه روز توگلوی بعضیها گیرمیکنه هااا..اونوقت هاله نورسبزهم ثمری نداره!عزیز
ممنون از حسن توجهت به وبلاگ.آقا مهدی.
من باتموم این خصائل خوب یا بدشدم قاصدک(محمدنگو.!.سر مخفیه ناسلامتی)!!
منظورم اینه که اگه اونی که شما میخواهی من باشم دیگه باید درقاصدک را
تخته کنم و بیام بگم آقامهدی؛به نظرت من اسم وبلاگمو بذارم مدیحه خوان محمود! چطوره؟!!
دوست من؛؛گفتم که من کاری به ایشون ندارم.ایشونم که ماشالله هزارماشالله
طرفدارانی چون شما دوست عزیز را دارند و البته آقا شون را!!.تموم حرفهاتم شنیدم
مگه ندیدی تو استخرچندنفری به من مظلوم تاختید.آقای مظلوم من کجاست تا ببینه؟!!
میلاد مولا برشما هم مبارک باشه..خوش باشی..همیشه..یاعلی مدد

روی رد رویاها دوشنبه 15 تیر 1388 ساعت 11:28 http://www.bacheshatty.blogfa.com/

اینکه تبلور احساست را پاشیده ای به دستار دفترت ، مرا ملول و خوش ساخت !

حسی شبیه خوردن نان و ماه ...!


و صراحت کلامت را ستایشی باید...
بلاگت چنگی به دل نمی زند
از این جهت که کمتر قلم توانای خودت را برتابیده ای
به گمان من ناشاعر یک بت از جوشش لحظه های خود آدمی به صدها بت حافظ و سعدی ووووو می ارزد
این مطالب روزمره ای که نگاشته ای در هر پستویی یافت می شود
به انتظار دلواره های خود شاعرترت ام تا روشنای دیده گیرم!

دوست عزیز.اولاْ سلام نامیست خدایی و پیام آور سلامتی.!.پس علیک سلام!!
بعدش!مطمئنی آدرس را درست اومدی یا یه یک تیکه نان و(ماه)ماست!!.را برداشتی
باخودت به همه جا یکسان میمالی!!!..خب مومن خدا..کسی زورت نکرده که بیایی!!.
برو همون نان و ماهت را حال کن!!.بلاگ من چنگی به دل نمیزنه؟؟!!.
خب من خودمم اهل چنگ انداختن نیستم..اهل سوتی دادنم نیستم!!.اگه دقت میکردی
میدیدی که این اشعار نه مال سعدیه و نه مال حافظ!!.برو توی همون پستوهایی
که سراغ داری روشنایی ببخش..مارا به خیرتو امید نیست..یاعلی مدد

قاصدک تنها دوشنبه 15 تیر 1388 ساعت 11:39 http://www.ghasedak-e-tanha.persianblog.ir

یا علی گفتیم و عشق آغاز شد ...
به روزم

قاصدک تنها؛نظردرمورد پست من چی شد؟!
بله..یاعلی گفتیم و عشق آغازشد..بغض مانده در گلویم باز شد.!!.الان میام میبینی!!

محمد دوشنبه 15 تیر 1388 ساعت 12:00 http://dardodeleferagh.blogfa.com

سلام حاج سید بازم میگی که همشو نخوندم به مولا خوندم قول دادم که بخونم پس مرد وقولش.د.وست دارم سالار روزت مبارک ما رو هم دعا کن.

محمدآقای گل..منم میدونم اون شعربالایی را خوندی..منم تشکرم بابت همون بود!!!!!!!!!!!!!!..روز خودت هم مبارک..شادباشی

رویا دوشنبه 15 تیر 1388 ساعت 12:28 http://http:/minayedel.blogfa.com

سلام قاصدک ولادت باسعادت مولی‌الموحدین حضرت امام علی (ع) و روز پدر را به شما عزیز ومهربان تبریک میگویم


چشـمان عـــــلــی دو چشمه خورشید است
لبـــهای عـــــلــی لبــالـب از تـوحیــــد است
سوگنـــد بـه کـعـبـــه خـــانـــه مـــــــیلادش
اســلام مــحمد از عـــــلــــی جاویـــد است
چشـمان عـــــلــی دو چشمه خورشید است
لبـــهای عـــــلــی لبــالـب از تـوحیــــد است
سوگنـــد بـه کـعـبـــه خـــانـــه مـــــــیلادش
اســلام مــحمد از عـــــلــــی جاویـــد است

دوسعزیز..منم این میلاد فرخنده را تبریک میگم خدمتتون و بابت ارسال شعر هم تشکر مبیکنم..برقرار باشید...یاعلی مدد

محمد دوشنبه 15 تیر 1388 ساعت 14:51

راستی حاج سید اخرش این شعرمال تو‌ئه یا شهریار به خدا تا حالا دیده بودم که شاعری اگه نام خودش رو بخواد توی شعربگه یک بار میگه اما تا حالا ندیده بوده که اسم یه شاعر با راویش با هم باشه منظورم شهریار وقاصدک.یا علی

محمدآقا..بعداْ میگم نخوندی؟!.شاکی میشی..خب من که اون بالاتوضیح دادم
و دوبیت(علی آن شیرخدا) را بارنگ متضاد نوشتم که وام گرفته از شهریاره!!..یاعلی مدد

محمد دوشنبه 15 تیر 1388 ساعت 14:52

شرمنده دوباره اومدم این بیت رو داشته باش
شب که شد با کوله باری از گناه قاصـــدک گوید خدا و اِی اله
اون حرف اخرش فکرکنم بایدالله باشه؟خودتم یه نگاهی کن.یا علی

من دارمش محمدآقا..شما هم یه باردیگه تکرارش کن ببین وزنش بهم نمی خوره بگی الله؟؟!!
ممنون که اومدی ولی اونی که من نوشتم اله درسته..البته شماآزادید الله بخونید..یاعلی مدد

مریم دوشنبه 15 تیر 1388 ساعت 15:57 http://ghasedakekhial.blogfa.com

شعرتون واقعا عالی بود من از بخش دومش از شب مرا با خود به نخلستان ... بیشتر خوشم اومد
به دلم نشست
بازم ببخشید اگر کوتاهی صورت گرفت خودتون که از اوضاع من آگاهین

خوشحالم که موردقبولتون واقع شد..شرمنده کردی قاصدک عزیز..
هیچ کوتاهی هم نبود..شماببخش وسط امتحانات مزاحم شدم..موفق باشی

جانباز قطع نخاع دوشنبه 15 تیر 1388 ساعت 16:31 http://mighat61.blogfa.com

علیٌ حبهُ جُنه
قسیم النار والجَنه
وصی المصطفی حقً
امام الانس والجِنَّ
مــــیلاد نور مبارک

دوست عزیز جانباز..
منم این روز مبارک را خدمتتون تبریک میگم...یاعلی مدد

م.عروج دوشنبه 15 تیر 1388 ساعت 20:03 http://shabtub.persianblog.ir

بابایی روزت مبارک
.
بابایی روزت مبارک
.
بابایی روزت مبارک
.
بابایی روزت مبارک
.
بابایی روزت مبارک
.
بابایی روزت مبارک
.
بابایی روزت مبارک
.
خیلی مخلصیم. شرمنده سرم شلوغ بود به هیشکی خبر ندادم آپم.
باز می گم :بابایی روزت مبارک

محمدآقای گل..منم این روز را بهت تبریک میگم..شرمنده کردی.
خب دوستت دارم که میگم به ما سربزن...خیلی میخوااامتتتتتتتت..زنده باشی

سمانه سه‌شنبه 16 تیر 1388 ساعت 00:59 http://roz-siah.blogfa.com

ای پدر اسم تورا برلوح زر باید نوشت

نام تو بابای من بر تاج سرباید نوشت

روز میلاد حضرت علی (ع) وروز پدربر همگان مبارک.
یا علی مدد

منم این روز مبارک را به شما و روز پدر را به پدر و همسر مهربانتان تبریک عرض مینمایم
ممنون از اون یه بیت بالا..خیلی زیبا بود..موفق باشی.یاعلی مدد

دوست تنهایی ها سه‌شنبه 16 تیر 1388 ساعت 01:49

تا که از حوالی ام عبور می کنی
ذهن کوچه را پر از غرور می کنی

می نشینی و درست مثل سایه ام
خـلوت مـرا پـر از حضـور مـی کـنـی

میروم به دور دست خاطرات خویش
در مسیر ذهن من خطور مــی کنی

باز بــا هـمـان نـگاه روسـتایـی ات
زخــم کهــنه مرا مــرور می کنی

ظلـمت شبانه ی مـرا تو ای عزیــز
باز بی بهــانــه غـرق نــور می کنی

این جـماعت همیــشه بی قرار را
با نگاه های خــود صبــور می کنی

مــی روی و با نــگاه آخریــن خــود
عشق را از ایــن کرانه دور می کنی

قباد سوماری

بابت ارسال تموم شعر و نام نویسنده واقعا ممنونم...زنده باشید و سلامت..همیشه

ساقی سه‌شنبه 16 تیر 1388 ساعت 03:11 http://www.makhfigah128.blogfa.com/

سلام
منو ببخشید نمی خواستم نناراحتتون کنم
بگذارید به حساب بی ادبی و اینکه ...

لطف می کنید اسمتون و بهم بگید خوشحال می شم
باشما روابط بیشتری داشته باشم
لینکت کردم قلندر !
شب خوش !

اختیار دارین.چه ناراحتی؟؟فقط گفتم اون موردی که خودپسندی بوده را بگید تا اصلاح کنم خودمو
اسم خودم؟؟؟!!!..غزل قاصدک.!!...درسته شب زنده دارم..ولی قلندر خودتیییییییی..!!
منم لینکتون میکنم..ممنون که اومدین..یاعلی مدد

ملک محمد سه‌شنبه 16 تیر 1388 ساعت 05:13 http://malekmohamad.blogfa.com/

سلام
روزتون مبارک با تاخیر
انشالله سالهای سال سایه تون بالای سر خانواده تون باشه
ممنون بابت حضورتون

منم تبریک مجدد دارم خدمتتون..ممنون..امید که کانون خانواده شما هم همیشه سرشار از مهر و محبت باشه...زنده باشید...یاعلی مدد

مرتضی سه‌شنبه 16 تیر 1388 ساعت 07:35 http://ghazae.blogfa.com

سلام حاجی جون

خوبی

من قنوت شدم ... اینجوری همش یادم می مونه که به خدا نیاز دارم .. و باید در خونه شو بزنم

شعرت رو خوندم
اما نمی دونم شعر شما بود .. یا شهریار

می دونی چیه
طولانی می نویسی حوصله نمی کنم .. همه شو بخونم

یه کمی مختصرتر بنویس
این روزها هیچ کی حال نداره ...

قربون حاجی ... یا علی

آقا مرتضی دوست عزیز..این خیلی خوبه که آدم دستهاشو همیشه بسوی خدا دراز کنه.منم بنام قنوت مرتضی لینکتو عوض میکنم...
خب منکه حضوری هم گفتم بهت..اون بالاهم نوشتم..دیگه نمیتون قسم بخورم مال خودمه..!!..اصلا هم برام مهم نیست آدمها وقتشون کمه یا زیاد..خودم هرجا برم برای نوشته هاشون وقت میذارم و اهمیت قائلم...راستی ..به شما هم باید بگم حاجی نیستم؟؟.این حاجی حاجی گفتن آخرش واسه من دردسر اگر درست نکرد؟

فاطمه سه‌شنبه 16 تیر 1388 ساعت 10:00 http://www.omresokhteh.blogfa.com

سلام اقا جون...
شنیدم ابن هوای قشنگ(غبار)به تهران هم رسیده،زودی رییس محیط زیست وچند سفیر فرستادن عراق کاش زودتر به تهران میرسید تا یه فکری واسه ما میکردن که ۵ ساله که هی داریم خاک میخوریم.دیگه دوران انحصار طلبی به سر رسید ما هم دیگه خدا واسمون اورد که مثل سابق راحت بشینیم پای کامپیوتر.
حالا بابایی کادو چی گرفتین؟!جوراب یا سکه؟!حتما دیروز بهتون خوش گذشته ما که بجز یه بوس به داداشام چبزی دیگه ای بهشون ندادم.

هوای قشنگ مال آدمهای اخلاق قشنگه!!..ما هم که خیلی خیلی قشنگ قشنگ شدیم.همین هوا را کم داشتیم..!!
نخیر..بنده یک پیراهن و یک کیف دستی و و گرفتم..امسال هیشکی منو دوست نداشت براهمین جوراب ندادن خب!!!..عادت کرده بودیم به جوراب گرفتن...داداشات همونم از سرشون زیاده..مگه بده خواهری به این بزرگواری دارن؟..شاد و سلامت باشی.

فاطمه سه‌شنبه 16 تیر 1388 ساعت 10:07 http://www.omresokhteh.blogfa.com

انجا که جای گریه،لب می خندد،بر خیسی اشک دیده تب می بندد،یک لحظه چو تازه زندگی می گیرد،یک زنده میان زندگی می میرد،ان جاست که به وسعت سر اغاز کبود،اغازگر تمام این بود ونبود،یکه قصه خوش کنار شب می خوابد،اهسته غمی به روی غم می بافد.انجاست که لحظه های خوش دیر شود،انسان به تماشای زمان پیر شود.
یاعلی

زنده باشی دخترخوووووووووب...ولی بیا و مدتی غمنامه ننویس..خب؟؟
برا خودت ننویس.ولی اینجا هرچی دوست داشتی بنویس...بازم ممنون..یاعلی مدد

فاطمه سه‌شنبه 16 تیر 1388 ساعت 11:26 http://www.omresokhteh.blogfa.com

بازم سلام...
الان وب خاله جون بودم کامنتتون اونجا خوندم واسه شعری که واسه همتون فرستادم من بین اهل خونه تبعیض قائل نمیشم بجان خودم همین یه شعرو داشتم وقت نشد دنبال شعر بگردم گفتم واسه همه بفرستم تا کسی گلگی نکنه(خنده)تازه شم میخواستم واسه بقیه دوستام بفرستم گفتم دیگه کافیه تابلو میشه دیگه از خیرش گذشتم به تبریک خشک وخالی بسنده کردم.
بعدش دارم یه مطلب مینویسم درباره امید تو زندگی شاید فردا گذاشتمش تو وبم تا دیگه بهم نگین غمگین مینویسم سعی میکنم کمتر غمگین بگم ولی کلی غمنامه دارم که رو دستم باد کرده اونارو چکار کنم؟!
تو این هوا مواظب خودتون باشید دیگه زیاد پر حرفی کردم برم دیگه.
درپناه حق

خب من گفتم به من تکراری نده..ةخه من حتی خبرآپم را هم محاله به ۴نفریک شکل بدم..
خب خوبه بنویس..ممنون که آنلاینی!!..الان خوابم میاد..ولی باورکن اولین فرصت بهت سرمیزنم
غمنامه ها را هم غصه نخور..تویی که من میشناسم محاله رو دستت بمونه..!!
ممنون از رجوع دوباره ات..شاد و سلامت و سرزنده باشی..یاعلی مدد

پژمان سه‌شنبه 16 تیر 1388 ساعت 11:57

زمانه بر سر جنگ است یا علی مددی
کمک ز غیر تو ننگ است یا علی مددی

گشاد کار دو عالم به یک اشاره توست
به کار ما چه درنگ است یا علی مددی

آقاپژمان..لطف کردی اومدی..روزپدر را هم البته با تاخیر تبریک میگم..یاعلی مدد

پسر سومی !!!!! سه‌شنبه 16 تیر 1388 ساعت 13:50 http://www.fasle-gelaye.persianblog.ir

سلام
خوبی بابایی؟ می گن بچه آدم هرچی سربه هوا و ناخلف هم باشه بازم بچه آدمه و مهرش به دل بابا و مامانشه. اومدم هم این روز رو بهتون تبریک بگم و هم ازتون حلالیت بخوام که تو این مدت خیلی اذیتتون کردم و ضمانتی هم ندارم که در آینده دوباره ..... امیدوارم بر من بخشیده باشید.
از ایمکه دیر خدمت رسیدم هم شرمنده دیروز نتونستم بیام خیلی درگیر بودم. بازم ببخشید.
راستی منم آپ کردم و .... امیدوارم قابل بدونید و تشریف بیارین؟
چه طور بود بابایی؟ باچه خواری رو عرض کردم؟ حالا از ارثیه چیزی هم به ما میرسه؟؟ (-: اگه کمه بازم بلدما !!!!!!!!!
خیلی چاکریم به مولا. خب اختلاف نظر همیشه بوده و هست و طبیعیه منتها بعضی جاها احساس می کنم خیلی زیاده روی کردم و برخی حرمت ها رو نادیده گرفتم. شرمنده.

شعیب جان..منم میلاد پربرکت مولا علی (ع)و روز مرد و پدر ! را بهت تبریک میگم.
من هیچ ناراحتی از شما ندارم.فقط تموم تلاشم را میکردم سولاتت را جواب بدم که شما بدون تامل و تعمق پی درپی در صدد خاک کردن من بودید!!.بله..اختلاف نظر زمینه پیشرفته..منم میگم جامعه تک صدایی منجربه دیکتاتوری میشه....آقایی...نیازی هم به عذرخواهی نبود..
راستی؛چرافقط شما همش جوش ارثیه را میزنی؟!.خب من هوس مردن ندارم..افتاد؟!!
بقیه شم میام درگوشی میگم.خب درست نیست جاربزنم دوستت دارم..جوگیرمیشی!!

محمد سه‌شنبه 16 تیر 1388 ساعت 16:43

سلام حاج سید خوبی یه سوال ادامه اون شعر بالا رو داری بهم بدی خودت که می دونی واسه چی می خوام منظورم بیت الله که.....ممنون میشم اگه بدی.یا علی.





بیست و سه بیت شعر منو ول کردی..تا حالا سه تا کامنت برای همون یه بیت دادی!!!
نخیر دوست من؛.ندارم.میدونم واسه چی میخوای.خب ازاینهایی که هست استفاده کن!!یاعلی مدد

مریم سه‌شنبه 16 تیر 1388 ساعت 19:10 http://ghasedakekhial.blogfa.com

سلام قاصدک
حال و احوالت چطوره؟
خونواده خوبن؟ واقعیامجازیا؟

قاصدک عزیز؛همه خوبند الحمدلله..حقیقیها و واقعی هااا٬٬!!..ممنون از احوالپرسیت..زنده باشی

مریم سه‌شنبه 16 تیر 1388 ساعت 19:12 http://ghasedakekhial.blogfa.com

می بینم که ساعت گل و کرمو دوباره گذاشتین

وقت بخیر!!.خواب تشریف داشتین؟؟!!.همراه با قالب مجددا! گذاشتمش..
فکرکنم چشمت گرفته باشه؟؟!!..خب بگو کدشو بهت بدم دیگه..!!

صبور سه‌شنبه 16 تیر 1388 ساعت 20:01 http://sangesabor.blogfa.com

سلام و عرض احترام به قاصدک بزرکوار


شاد و سلامت باشی

صبور خانوم..لطف فرمودین..ببخشید نتونستم خدمت برسم آآآآ
ولی باید یه سربیام..چون درست نیست که همش شما سراغ منو بگیرید
و من همینجا بگم؛ممنون که اومدی..یاعلی مدد.!!

سوگند سه‌شنبه 16 تیر 1388 ساعت 23:22 http://sogandenik.blogfa.com

سلام ودرود به شما قاصدک مهربان انشالله که حالتون خوب وخوش باشه با شعری از مولوی منتظر حضورتون هستم

خوش خرامان می روی ای جان جان بی من مرو
ای حیات دوستان در بوستان بی من مرو

دوست گرامی..ممنون از دعوتتون..چشم ..حتما خدمت میرسم..
سلامت و کامروا باشید...بازم ممنون...یاعلی مدد

قاصدک سه‌شنبه 16 تیر 1388 ساعت 23:41 http://m-ghasedak.blogfa.com

سلام به قاصدک جون مهربون . گل!
خوبه؟ دیگه تمامیت خواه نیستم! :-)
امتحانام تموم شد!!!! باورت میشه؟!!
حالا دیگه حسابی مزاحمت میشم !
قبل از اینکه بیشتر از این دیر بشه...!

" روزت مبارک بابایی مهربون! " :-*

ببخشید که دیر شد!

از اینکه این مدت منو شرمنده می کردی و من کمتر میرسیدم بیام ، شرمنده! حالا دیگه قول میدم جبران کنم!

شاد باشی
بای

قاصدک عزیز !..دوست خوب خودم!!!(خدا به دادم برسه بخاطر همین نوشته!!)
خوشحالم که امتحاناتت تموم شد..امیدکه نتیجه زحماتتم موثر و مفید و خوب باشه
باورکن من بی تقصیرم(تمامیت خواهان وادارم میکنن!!)
منم برات آرزوی شادکامی دارم و این روز را به شما وخانواده محترمتون تبریک میگم
همین که بیادمونی کفایت میکنه..هروقتم اومدی.ممنونتم..زنده باشی و سلامت..یاعلی مدد

محمد چهارشنبه 17 تیر 1388 ساعت 01:31

سلام حاج سید اوه اوه میبینم که عصبانی هستی بابا کوتاه بیا اشتباه کردم ببخشش.یا علی

محمدآقا..دوست عزیز..عصبانی نیستم..هرگز..ولی خب..هیچی..!.بالا حرفمو زدم...یاعلی مدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد