*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

دردی بیادگار ازدوست

میلاد فرخنده میوه های قلب رسول الله(ص)سرورآزادگان اباعبدالله الحسین(ع)و 

مولا ومقتدایمان اباالفضل العباس(ع)و تنهامردبازمانده خیمه آل الله؛ 

پیامبرنهضت عاشورا سیّدالسّاجدین امام زین العابدین(ع) تبریک و تهنیت تان باد 

درگلستان جهان عطرگل یاس یکی ست قمرهاشمیان بین همه ناس یکی ست 

سیرکردم عدد ابجد و دیدم به حسابنام زیبای اباصالح و عبّاس یکی ست  

درد و دردنامه ای...و تقدیر و تشکری از دوستان

بر آن شدم تا بازهم از جانباز و دردهای بیادگار از آن روزگاران و این ایّام بگویم!.

درسته که دوستی گرامی وفرزند یکی ازجانبازان نخاعی بابیان دردنامه اش اشک 

را میهمان چشمانمان کردوعرق شرم برپیشانی مان نشست.درسته که جانبازان 

و به تبع آن خانواده های آن عزیزان،درسالهای پس ازجنگ و این ایّام، 

نامرادیها ونامهربانی ها دیده اند  ولی باورکنید لااقل من ندیدم 

عزیز ِجانبازی را که از راه  ِ رفته و کرده خود پشیمان باشد...

من درد تو را ز دست آسان ندهمدل بر نکنم زدوست تا جان ندهم

از دوست به یادگار دردی دارم این درد به صد هزار درمان ندهم

اجازه میخوام چندکلامی را نه از جانب تمامی جانبازان؛ بلکه برداشت خود از رفتار 

بخشی از حاکمیّت، در برخورد با جانبازان؛بی پروا و صریح بیان کنم.!.متاسفانه 

ازنگاه عداه ای"جانباز ِخوب؛کسی ست که مُهرتاییدی بزنه روی تمامی اعمال 

مسندنشینان!.وگرنه.جانباز؛خاری ست بر گلوی نظام؛که نه میتوان فروبرد ونه 

بالا اوردش!زنده اش دردسره!.ولی مُرده اش منفعت بیشتری از زنده موندنش 

داردچون لااقل درهنگام مرگ؛جمعی سینه زن ومدّاح زیرتابوتش میسرایند:

همه رفتند و تنها مانده ام من گریه ز همراهان خود جا مانده ام من  سبز

دروبلاگ دوستی که خیلی ادّعای ولایت مداری و حفظ خون شهدا را داشت!

در باره حوادث اخیر اعلام موضع کردم.البته فقط درموردنمازجمعه هفته گذشته!

جوابم را نداد..بلکه درپست بعدیش نوشت: برای عده ای؛ 

ازایّام جنگ و حضور در دوران ِامام؛فقط یک چفیه بیادگار مونده وبس

آرررره !!...تا بخوای حرف بزنی میگن:برادر ! ارزشها فراموش نشه؟!.گویی فقط !

جانباز باید همواره درفکر حفظ ارزشها باشه!.البته ارزشهای رنگ عوض کرده!!

آقایان"لطفاًازجانباز؛خاموش بودن رانخواهید. 

نه ترّحم کنید و نه توقّع داشته باشیدتائیدتان کنند 

ما وارث مرگ های با لبخندیم   یاد آور موج خیزی اروَندیم 

ای دوست! چه عزّتی از این بالاترفرزند عقاب های بی مانندیم 

چون محدودیت نِت دارم!همینجا فرصت راغنیمت شمرده؛ازتمامی عزیزانی که به 

نحوی شرمنده ام کردندو تبریک وتهنیتم گفتند؛خصوصاًعزیزانی که پارا فراترگذاشته 

ودرپستی ویژه خجالتم دادند"تشکر و قدردانی مینمایمبغلپیامهای بی منّت و 

بی توقّع دوستان را با صدها کادو و بازدید ِسیاستمدارانهء بالانشینان عوض نمیکنم 

کسانی که فقط روزجانباز وظیفه شرعی! خودمیدانندسری به آسایشگاهها زده و 

خود را آویزون جانبازان کنند!.فخربفروشند!.وبرای روزمبادا،عکسی به یادگار 

بیاندازند و نردبانی داشته باشند برای صعود به قلّه امیال جناحیشون!!!

خوشحالم که توی آسایشگاه اقامت ندارم!.چه بسیارند جانبازانی 

که دراقصی نقاط ِ این دیار و در کنج خانه ءسوت و کورخود فراموش گشته اند 

گلاز بوی خوش پیرهنت فهمیدم   از طرز نگاه کردنت فهمیدم گل 

تعبیر "تومردخانه ام هستی" را  گل ازجای گلوله بر تنت فهمیدم

پ.ن:دردوران پس ازجنگ؛دولت مداران برای پاسداشت مقام ایثارگری هفته ای رابنام 

جانبازان نامگذاری کردند؛بعدها تبدیل شدبه روزجانباز!.دورنیست روزی که اعلام کنند 

به نشانه قدردانی از زحمات جانبازان هشت سال دفاع مقدس متفکریک دقیقه سکوت  قهر 

دوستان ِعزیز و یاوران ِ قاصدک 

لب تون خندان ودلتون شاد

سفره هاتون پُـربرکت و چراغ خونه تون همیشه روشن باد

التماس دعا...یاعلی مدد  گلقلبخداحافظ

نظرات 114 + ارسال نظر
غریبه دوشنبه 5 مرداد 1388 ساعت 02:34 http://banouye-sib.blogsky.com/

سلام به قاصدک گرامی


تبریک گفتن رو به زیبایی شما بلد نیستم ساده گو هستم و بی تکلف ...از صمیم قلب این روزهای خجسته و فرخنده رو به شما و همه جانبازان گرامی تبریک و تهنیت عرض میکنم...

دلگویه های شما و گلایه های شما همه حق است و ما شرمنده شما عزیزان هستیم.....انسان وقتی میتواند راست گو باشد که حتی در خلوت خویش به خود نیز دروغ نگوید.....اینان که اینگونه به شما و امثال شما در پستی جواب میدهند و میگویند که از جانباز فقط چفیه مانده است بخدا در خلوت خود خود هم میدانند که حقیقت این نیست که بیان میکنند اما به خاطر اینکه در نظر بعضی ها هنوز هم عزیز باشند به هر قیمتی پا را بر روی حقیقت تلخ گذاشته و نا حق را به زبان میرانند.....چه کسانی میتوانند از اینهمه ظلم پشتیبانی کنند و دم از حفظ ارزشها بزنند.....دو دسته اند البته به نظر بنده حقیر....۱- کسانی که از این اوضا منفعتی حاصلشان میشود

۲- کسانی که هنوز روراست نیستند نه با خود نه با دیگران ....حقیقت واقعی را بنا به موقعیت خود در جامعه نادیده میگیرند یا خود را بخواب زده اند و هر کار کنی بیدار نمیشوند چون نمیخواهند.....روزی برای دیدن پدرم جمعی به منزل ما امده بودند که در شبهای محرم و هیئتها دزدی هایشان بر تمام اهل محل اشکار بود و برای روز جانباز برای پدرم یک پرچم اورده بودند.....پدرم به ایشان گفت من این پرچم را چه کنم ....وقتی شما خود زیر این پرچم دست به هر کار خلافی میزنید من حتی با این پرچم زخمم را هم نمیتوانم ببندم چون برایم مقدس است و نام الله بر ان نوشته شده ...کاش بر این پرچم و نام الله که نوشته بر روی ان است ایمان داشتید و از خدا ترسی داشتید ....روز جانباز نمیخواهد بگیرند برایتان درد شما را زیاد نکنند بس است


شرمنده ادامه دارد سخن من و سر شما رو درد میارم

شب شما هم بخیر و شادی..اختیار دارین..ساده ولی صریح گفتن؛شاید یادگاری ست ازآن ایام که برام به جامونده..نه پست و مقامی دارم و نه نامی که برای حفظش مجیزگوباشم!!..حق با پدر بزرگوارتونه.اون پرچم برای پوشاندن عیوب و نقطه ضعفهای اونا بهتره تا التیامی برزخمهای عزیزان..پرچم عشق به اهل بیت بر فراز قلب ما افراشته شده..
خوشحال میشم از پیامهای از سر مهرتان..دلمون به درد میاد ولی سر درد نه.!

غریبه دوشنبه 5 مرداد 1388 ساعت 02:45

پدرم معمولا سالی یک بار به منزل ما می اید انهم برای اینکه برادرم نذر مشهد مقدس را بجا بیاورد .....نمیخواهد مزاحم داماد ها باشد و فقط منزل ما می اید و مدت ۲۷ سال است که فقط بعد از خانه خودش به منزل من می اید حتی خانه خواهر هایم هم نمی اید.....امروز پدر میهمان عزیز خانه حقیرانه من است....از شادمانی حضورش در خانه ام نمیتوانم بگویم که هر چه گفتم کم است....اما از درد هایش هم هر چه بگویم کم است.....پدر را بعد از استراحتی کوتاه به حمام بردم اخه میگه دخترم تو منو وقتی میشوری انگار مادر نداشتم داره من رو میشوره و خستگی از تنم برای مدتها بیرون میره....وقتی بردمشون حمام من پشت ایشون می ایستم چون نمیخوام اشکهای بی امانم رو ببینه پدرم بقدری بدنش خشک شده که باسنش به روی ویلچر نمیچسبه و رو هواست و به صورت ۹۰ درجه کامل نمیتونه بشینه.....چون باسنش استخوان سازی کرده.....ناخنهاش همه زیرش عفونت کرده چون برادرم دلش نمیاد اونها رو بکشه.....وقتی با ناخنگیر ناخنهای بی جون و سفید رنگش رو میگرفتم به خودم هزار بار لعنت میفرستادم و ضعف تمام تنم رو گرفته بود اما مجبور بودم اگر من هم نگیرم که فجعه ای در راه خواهد بود.....پاهای پدر به اندازه ای نازک و نحیف شده که مثل یک تکه چوب خشک میمونه و پوستش با کشیدن لیف بلند میشه و مجبور بودم با دست خالی بشورم تا پوست نازکش بلند نشه.....سرشون رو با ماشین سلمونی زدم و ریش هاشون رو زدم....نظافت کامل کردم ....و در این مدت فقط میگفت دخترم شرمنده ام خجالت میکشم از روت.....حلالم کن....من هم همچنان ساکت و بغض در گلو در حال انفجار از اینهمه سختی و رنج بودم و اشک میریختم همچنان که الان با اشک و خون دارم این کامنت رو مینویسم.....

بانوی گرامی.فقط میتونم همون حرف قبلیم را بزنم چون کلامی بهتر پیدا نمیکنم
جملات حقیرند در قبال صبرو تحمل خانواده های جانبازان؛بخصوص قطع نخاعی.!
اجرو پاداش شما که درد و رنج دیگری را تحمل میکنید و مرهمی برزخمهای پدرید اگرنگویم بیشتر است کمتر نیست..در قبال این همه قدرشناسی تون سرتعظیم فرو می آورم..خدا خیرتون بده. باور کنید کامنت دوشب پیش شما باعث نوشتن این پست شد و میدانم که حق مطلب ادا نگشته..انشاالله که سریعتر آرزوهای خیرتون جامه عمل پوشانده بشه و لطف میکنید ما را هم از دعای خیرتون بی بهره نمیسازید
بازم ممنون....زنده باشید و همواره سلامت..یاعلی مدد

غریبه دوشنبه 5 مرداد 1388 ساعت 02:56

پدر را بعد از شستن و پانسمان ناخنهایش لباس پوشوندم و برای اینکه از اون حالت شرم و حیا از من در بیاد یک کمی هم به شوخی انداختم و گفتم دستا بالا تسلیم شو دیگه نمیزارم بری خونتون فکر کردی من کم کسیم دیگه شما به حبس در خانه بانوی سیب محکوم هستید و حق اعتراض را ندارید....بعد از خنده مصنوعی من پدر سرم را بغل کرد و اینبار با صدای بلند در داخل حمام های های گریه کردیم و در بیرون حمام خواهر ها و برادر و فرزندانم از این کارهای ما گریه میکردند.....کجایند این کسانی که جانماز اب میکشند تا این درد ها را ببینند.....کجایند تنهایی پدر های ما را ببینند ...کجایند ببینند که همسر جانباز او را رها کرد و رفت و او هم برای ما مادر شد هم پدر ....همه ما را به دندان کشید و شد سنگ صبور ما.....کدام مسئولی امد برای پا در میانی بین مادر و پدر من و نگذاشت تا مادرم پدرم را در این حال تنها نگذارد .....تازه خوشحال تر هم میشند که دیگه حق نگهداری به همسر یه جانباتز دیگه هم کم میشه....همه چیز را با سنگ ترازوی خود میبینند و میسنجند.....پدر شکایتی نکرده و تا الان هیچ شکایت یا ادعایی نداره اما من شاکیم.....من به خدا شکایت میکنم بجای پدرم از دست کسانی که به جانبازان ارزش قائل نمیشوند.....من به در گاه خدا شکایت میکنم از دست مادرم که پدرم را با زخمهایش تنها گذاشت و رفت....و زخمی عمیق تر بر دل پدر نشاند.....بخدا هر چی بگم کمه


الان مثل یه فرشته سبک بال پیشم خوابیده ......خوابه نمیفهمه شایدم بفهمه و خودش رو به خواب بزنه اما بارها زخمهای پاهای نازنینش رو بوسیدم

چرا دل این جانبازان رو با این حفهای ریا کارانه و پستهای تلخ تر از زهر بدرد می ارید

نمیدونم من که دیگه طاقتم از اینهمه نا عدالتی طاق شده و سر شمارو درد اوردم

اگر صلاح ندونستید تایید نکنید
شرمنده

یا علی

بذارید همه بدونن تا دیگه نگن سهمیه ویژه دارید و مملکت را دو دستی دادن به شما
بذارید همه بدونن..اگه روزی رفتن خونه یک جانباز و یک دسته گل و شیرینی با
خودشون بردن کارشاقی نکردن..بذارین همه بدونن که بله اتفاقا برای ما همون
چفیه باقی مونده ولی همین را هم همه جا خرج نمیکنیم و برامون مقدسه
بدنیست بدونید که من تا حالا تشییع جنازه هیچ دوست جانبازی نرفتم و نمی رم
ارزشها برای من و امثال من.پدر شماست.البته زنده موندن پدر شما.
پدر شما و تمامی پدران بجامانده از ان دوران؛تاریخ شفاهی غیرت و اراده یک ملتند
امید که همیشه ایام سایه پرمهرشون بالای سرخانوادتون باشه..یاعلی مدد

غریبه دوشنبه 5 مرداد 1388 ساعت 03:00

اونایی که در کامنت قبلیم بود درد دلهام بود

اما نظرم در باره نوشته های زیبای شما


بقدری زیبا تبریک گفتید که من هیچوقت بلد نیستم

شعر ها بقدری زیبا سروده شده که نمیشه حرف اضفه ای زد جز تحسین



تزیین کلبه تان بقدری با سلیقه است که ادم دلش اگرم غمگین باشه شاد میشه دست شما درد نکنه قاصدک گرامی


گل و بلبل و این شکلکهای زیبا فضا رو دلنشین و مفرح کرده انگار نه انگار اینجا وبلاگه انگار رفتیم به فضایی سبز که هیچ کس غمی نداره و همه ازاد و رها از غم هستند


خلاصه که خیلی زحمت میکشید و بازم این روز مبارکتون باشه

موفق باشید و همیشه زنده باشید

یا علی

اختیار دارین..چرا تایید نکنم..اصلاً کاری نکنید تمام کامنتهای امشبتون را بذارم تو یه پست جدید.!!.. فقط خودتون که بلد نیستید.منم میتونم هاااا
خب من چهارتا شکلک و گل و بلبل میذارم به دودلیل : 1..اینکه دوستان خسته نشندو نگن پستهات طولانیه حوصلمون سر میره!!. 2..خب همه باید بفهمن چه مملکت گل و بلبلی داریم و همه چیز سرجای خودشه!!
واقعا ممنون از تعاریفتون..توروخدا هرشب بیایید و تعریفمو بکنید.خوشم میاد خب.!!
چون شما تعریف تون را کامل میکنید نه مثل بعضی ها !! که میگن پر رو نشو تا کمی تعریفتو کردیم.!!..زنده باشید..یاعلی مدد

غریبه دوشنبه 5 مرداد 1388 ساعت 03:19

سلام چند باره به قاصدک گرامی


خصوصی نیست ها



تعریف دارید که تعریف میکنم وگرنه من ادمی نیستم که از کسی حتی خیلی هم دوست باشم تعریف کنم جدی میگم هنرمندید خوب

بعدشم در دیزی بازه حیای گربه کجا رفته ( گربه هه خودم ها)

شما چیزی نمیگید اما من پرو پرو هی کامنت میزارم...

بعد بعدشم شما همیشه مراحمید و نوشته هاتون باعث شادی ما هر چند من شاد کردن بلد نیستم و همش شاکیم از روز گار نا مهربان خوبه خودم جانباز نشدم وگرنه ابروی همه جانبازام رو با این داد و بیداد هام میبردم

و یه چیز دیگه ....یه کامنت دیگه هم داشتم انگار صلاح ندونستید تاییدش کنید ...از درد های خصوصی خیلی از جانبازان و ترک همسران با وفایشان

و در اخر خدایی از ته دل تعریف کردم

ممنونم از تمام لطفی که به بنده و دوستان دارید و خدا صبرتون بده که بنده پر چانه رو تحمل میکنید

یا علی
سعی میکنم دیگه مزاحم نشم

موفق باشید

خیلی ممنون..ولی...خب من داشتم کامنتتون را میخوندم و بعدش خواستم جوابشو بنویسم که اومدید..باورکنید من اصلا کامنت هیچ دوستی را تعمدی حذف نکردم تا حالا.!.
خیلی خیلی خوشمون اومده از تعریفتون.اون بعضی ها که فردا میان یادبگیرند(خودشیفته)

amir دوشنبه 5 مرداد 1388 ساعت 03:53

سلام وبلاگ خوبی داری
اگه مایل به تبادل لینک هستی سایت من را با نام fdl2009 لینک کن بعد در قسمت نظرات به من بگو تا منم لینکت کنم
به سایتم سر بزن
http://www.fdl2009.40s.ir

خیلی ممنون..من همینجوری راحت ترم..ولی...اگه شما خواستید اول منو به نام
قاصدک ازخودشیفته !!.لینک کن بعد کامنت بده.!.روش فکر میکنم!!.موفق باشید

صبور دوشنبه 5 مرداد 1388 ساعت 08:19 http://http://sangesabor.blogfa.com/

سلام و عرض ادب واحترام بر دوست گرامی و مهربان

مجددا این اعیاد رو به شما تبریک و تهنیت میگم
زحمت و تلاشی که برای هر پستتون میکشید تا گوشه ای از فریاد های خاموش شده رو به گوش اهلش برسونید همیشه برام قابل تامل و احترام بوده واقعا ممنون وسپاسگزارم

روز جانباز رو هم بهت تبریک میگم و براتون ارزوی سلامتی دارم

روزهای بی غبار
روزگار کوچ هر پرنده ای که بوی عشق را شنید
روزهای با شهادت آشنا شدن، گریستن
با چنین بهانه زیستن
روزهای التماس ، نامه خواستن ز مادر و پدر، گریختن
رضا شدن
روزهای آفتابی جدا شدن ، گریستن ، رها شدن
راهی قرارگاه کربلا شدن، به راه عشق نازنین فدا شدن
ماندگار باد بر کتاب ذهن روزگار
برگهای زرنوشت سرنوشت ما

خواهش میکنم..کمترین وظیفه ست بیان حقایق از زندگی عزیزان جانباز
فقط بازم تاکید میکنم که منظورم از جانباز خودم نبوده و نیستم..
نکات زیبایی را ارسال کردید..بازم ممنون ..هم ازکامنتتون وهم از پست ویژه تون
زنده باشید.التماس دعا...یاعلی مدد

محمد مهدی دوشنبه 5 مرداد 1388 ساعت 09:27 http://sobhe14.blogfa.com

سلام و باز هم سلام
بعد از تبریک این ایام خجسته و روزی که با شرایطی که گفتین بهتون یا بهمون اختصاص دادند. در هر حال سال به سال داره آب می ره و به فراموشی سپرده می شه. ما که امسال با یه اس ام اس گفتند در فلان محل جشن روز پاسدار و جانیباز مشترکا برپاست تشریف بیاورید! باور کنید نزدیک به 15 پله داره! البته هیچ ویلجری شرکت نمی کنه الا...
در هر حال زیبا درد و نامهربانی ها را با شعر های قشنگ بیان کرده بودید. به ذوق و سلیقتون آفرین می گویم.
موفق باشید.

جانبازگرامی .جناب سامع
خوش به حالتون همون مسیج را هم زدند.ما که والله چندساله فقط میشنویم
ازطرف مقام رهبری خونه عده خاصی میروند..!.تموم دلخوشی من به دوستانه و
تنی چند ازفامیل.که همه ساله شرمنده ام کردن..خب شما را هم نمیخواستن بگن توی رودروایسی گیرکردن..البته فقط بخاطر اون پله ها وگرنه دوستتون دارن دیگه...خب باویلچر نرید(نیشخند)
ممنون ازتوجه تون..سلامت باشی..یاعلی مدد

فاطمه دوشنبه 5 مرداد 1388 ساعت 09:37 http://www.omresokhteh.blogfa.com

اولش سلام و صد تا سلام بعدش روز جانباز رو بهتون تبریک میگم سوما جونم در اومد تا این وبتون لود شد.ولی خدا رو شکر باز شد...
این شعرو تقدیم میکنم به شما بابایی گل وجانبازان عزیز...
ای مغنی ،چنگ غم را ساز کن
ناته ی جان سوز عشق اغاز کن
در دلم شور و نوای دیگر است
هستی طبعم ز جای دیگر است
شاهباز فکرتم شد تیز پر
می پرد بر اوج معنی تیز پر
خاطرم چون بحر طوفان زا شده
موج خیز این بی سکون دریا شده
بلبل نطقم شده دستان سرا
می کند در گلشن معنی نوا
این نه بلبل،این نهنگ اتشی است
جمله نا خوشیهای عشق او را خوشی است
برده بویی از سر اندازان عشق
خاصه از سر خیل جانبازان عشق
یاعلی

فاطمه دوشنبه 5 مرداد 1388 ساعت 10:00 http://www.omresokhteh.blogfa.com

بازم سلام...
حرفای بانوی سیب اشک همه کسانی که مثل من موقع جنگ کوچیک بودیم واین رشادتها رو ندیدیم رو دراورد این دومین باری که با این حرفا به گریه می افتم.
تلویزیون سالی یه بار به اسایشگاه های جانبازان سر میزنه وبا یه دسته گل!!!فقط وفقط واسه گزارش گرفتن بهشون سر میزنه ولی نمیگه چرا اینجایید،دردتون چیه یکی مثل من فکر میکنه اینا درد ندارند،ولی مگه میشد از نگاهشون نددید.اینا همون کسانی هستند که یه روزای بخاطر ما رفتند جبهه از جونشون مایه گذاشتند بخاطر امروز ما.
عموی منم جانباز شیمیاییه ولی چند سالی میشه که زنش ولش کرده حتی بچه هاش هم سراغی ازش نمیگیرند اینا رو نمیشه دید ودم برنیاورد.
بانوی سیب بدونید که پدرتون قدر شناس شما هست خداوند بهشون سلامتی بده وسالهای سال سایه شون رو سرتون باشه.
بعدش بابایی من احساس کردم که شما وهمه جانبازان یه دینی برگردن ما دارید که حتی با چند خط حتی یه ذره از این همه خودگذشتگی رو نمیتونیم جبران کنید،ارزش شماها بیشتر از ایناس.ما هیچکاری نکردیم که بخواید ازمون تشکر کنید.
همیشه زنده باشید وسلامت
التماس دعا
یاعلی

فاطمه خانوم..اتفاقا گفتم که ..همین حرفها باعث شد بازم بگم.
منم ذکرکردم که واسه خیلی ها جانباز یعنی آسایشگاه...همیشه هم گفتم باز..خوش بحال آسایشگاهی ها که سال و ماهی یکی نگاشون میکنه.وگرنه جانبازان بیرون ازآسایشگاه حتی خیلی هاشون هنوز یک مقام سیاسی را ندیدن.در هیچ دوره ای....بازم ممنون..زنده باشی..یاعلی مدد

alnilam دوشنبه 5 مرداد 1388 ساعت 10:57 http://www.zanooy-orooj.persianblog.ir

سلام عزیز خوبید؟!
عیدتون و روزتون کلهم با هم چندصدباره مبارک.
نمیخوام این رو بگم اما با خوندن پستتون...ببینید مقام شماو امثال شما انقدر برام ارزش داره که دوست ندارم به جنبه سیسیش فکر کنم هرچند هرچی از مطالب شما فهمیدم برمیگشت به احتمالا...اما خیالی نیست روز شماست دیگه...!!
من نمیتونم فکر کنم وقتی شعری از اون روزها پخش میشه و شوهر خاله جامبازم که با تمام وجود دوسشون دارم اشک مثل دریا از چشمهاش جاری میشه بازم نیازی داره به تشکر بقیه و اینقدر فهمیدم که هیچکدوم ازین عزیزان و خونواده هاشون اینجوری نیستن بخاطر همینم همیشه مشکل دارم با اینایی که هی با آدم سر بنیاد و غیره بحث میکنن...پدر شما خودتون بهتر میدونید که چه مقام بالایی دارید همتون و اگر نبودید الان نه این مقامهای والا رتبه نه....هیچی نبودن پس مطمئنا اوناییشون که جایگاهتون رو ارج مینهن که هیچ بقیشون رو فقط خدا... در ضمن بازم میدونید که چه یک دقیقه چه هرروز...مهم نیست مهم خودتونید و خدا...
سالها زنده باشید
یاعلی

خانومی..ممنون ازتبریکت..برای شما هم مبارک باشه انشاالله
ولی من صریح مینویسم..نیازی هم نیست کسی کندوکاو کنه همون باراول همه متوجه میشن سیاسیه یا درد نامه..من در این پست از حاکمیت گفتم نه دولت خاصی..نمیدونم شما چرا با علایق سیاسی دوست دارید همه چیزراببینید؟!!.نوشته منو دوباره بخونید ..ممنون میشم اگه بهم بگی کجای این مطلب برمیگشت به احتمالا....که خیالی نیست روز ماست دیگه...!!
بله..منم نیازی ندارم به هیچ بزرگداشتی.چرا که همیشه نگاهم به آسمونهاست..ازبالا که نگاه کنی میفهمی زمینی ها خودشون محتاج توجهند..نه روزش را میخوام و نه هفته اش را..منظورچیزدیگه ای بود
به هرحال..واقعا ممنونم ..بابت وقتی هم که گذاشتی ممنونم .چون میدونم این روزها سرت خیلی شلوغه..سلامت باشی...یاعلی مدد

عباسی دوشنبه 5 مرداد 1388 ساعت 12:59

با سلام

خجسته میلاد حضرت ابوالفضل عباس (ع)، حماسه

آفرین دشت کربلا بنام روز جانباز را تبریک عرض میکنم

برای کسانی که به ارزشها احترام قائل هستند و به وطن

خود عشق می ورزند شما بزرگوارن همیشه سبنل عشق و

گذشت و ایثار هستید ما همیشه شرمنده بزرگواری شما

عزیران هستیم برای بزرگداشت عزیزانی چون شما یک روز

که هیچ کل روزهای سال جوابگو نیست

هزاران هزار گل فرش زیر پای شما بزرگواران

البته تا یادم نرفته بگم فرق نمی کنه (م....) یا (ک....)(خنده)

آقا عباسی عزیز..مجددا تبریک میگم..ولی...!!!
خب خیلی فرق داره (م....) با( ک...).نداره؟؟؟؟خوبه منم بگم؟؟؟بگم؟؟؟

شعیب دوشنبه 5 مرداد 1388 ساعت 13:38

سلام
با تبریکات این روز فرخنده و با آرزوی شادکامی و صبر ایوب برای حضرتعالی!!! احتراما اینجانب مراتب ابراز همدردی خود را به پیوست یک گونه بوسه و تقدیر به حضور گرامیتان اعلام و ارسال می دارم. امید است مورد توجه و مقبولیت حضرتعالی قرار گرفته و مرهمی هرچند ناکارآمد و بی مایه برای زخم های کهنه و دل نازکتان (که قربونش برم) باشد.
لازم به ذکر است اینجانب در وبلاگ شخصی خود با خاطره ایی نسبتا عریض و طویل! منتظر قدوم مبارک و سبزتان هستم. قبلا از تشریف فرمایی گرمتان صمیمانه سپاسگذارم.
با تشکر- شعیب صفری

آقاشعیب..ممنون..لطف کردی..اومدم و دیدم واگویه ات را..
زیارت قبول..زنده باشی..یاعلی مدد

ستاره دوشنبه 5 مرداد 1388 ساعت 14:00 http://ashnayemahjor.blogfa.com/

سلام و اعیاد شعبانیه بر شما مبارک

این دفعه واقعا نمیدونم چی بگم ؟؟

اشک به پهنای صورتم است.

هم ازین دردنامه تان و هم از کامنت های بانوی سیب

دیشب تازه مطلب شان را خواندم.دیشب هم توی وب دیگری

جوابیه ای از همسر شهید باکری (البته اگر اشتباه نکنم)

خواندم که ظاهرا برای یکی از فرماندهان سپاه نوشته بودند.

توی چه مملکت گل و بلبلی زندگی میکنیم که همه ی رفاه

و امتیازات مال کسانی است که فقط تمام کارهای خودی ها

را تایید بکنند ....آخه استغفرالله همه جزو معصومین هستند

و هیچوقت خطا و اشتباه نمی کنند.

دیگران قرعه ی قسمت همه بر عیش زدند
دل غمدیده ی ما بود کـــه هـــم بر غــم زد

دوست گرامی ستاره خانوم..باورکنید نمیخواستم خاطرتون را مکدرکنم و
مطمئنم بانوی سیب هم نمیخواست..ولی.خب بدنیست باواقعیتهای جامعه آشنا بشیم
آخه من دیدم حتی خیلیها خبرنداشتند که روزتولد حضرت ابالفضل چندسالیه
که بنام روز جانباز تقدیر و تشکری میشه..برای همین این هفته زیادازاین موردنوشتم
بازم ممنون از حسن نظرتون..شادباشید و سلامت..یاعلی مدد

مداد سفید کوچولوی من دوشنبه 5 مرداد 1388 ساعت 14:33 http://www.sara2323.blogfa.com

آن دورها
تنهایم در وبلاگم
چسبانده‌ام چشم‌هایم را به صفحه مانیتور
ببینم جز من کسی نیست دیگر
پشت این نوشته‌ها
آن دورها.
شاعر سید علی صالحی
سلام دوست عزیزم
من اومدم با ...

دوست عزیز..فکرکنم این دومین بارباشه با شما دراینجا آشنا میشم
و اینطورکه معلومه جواب ننویسم هم برا شما مهم نیست چون نمیخونید!!
خوش باشید..!!!..ممنون که اومدید..!!!

شمس دوشنبه 5 مرداد 1388 ساعت 14:57 http://mushtagh.blogfa.com

سلام عزیز روی زمین
آی گفتی و چه گفتنی
؛ آن‏گاه که پیشوایان از پیروان خود بیزاری جویند و عذاب را به روشنی ببینند و [تمام‏] روابط و سبب‏ها بریده گردد. (بقره166)
اینقدر تمامی گفته ها و شعرهایتان به جا و عالی بود که واقعا نمی دانم چه بگویم !!!
این آیه به نظرم رسید که وصف حال این زمان است
خود دانند و اعمال خود
کوتاه گفتنم را بر من ببخشایید
زنده وسلامت باشید و سایه ایی پر مهر بر سر خانواده خودتان و هم دل دوستانتان و همراه یارانتان
الهی آمین

تشکر بابت یاداوری این ایه از کلام الهی
و ممنون از بذل توجه تان...کوتاه گفتن تونم غنیمته..
انشالله که شما هم دلتون خوش و تن تون سلامت باشه...التماس دعا...یاعلی مدد

غریبه دوشنبه 5 مرداد 1388 ساعت 15:07

سلام به قاصدک گرامی


نیستم لایق کنم مدح و ثنایت یا ابو الفضل
از ازل مدح تو را گفته خدایت یا ابو الفضل
مصطفی-ص را جان نثاری، مرتضی را یادگاری
جان من، جان جهان بادا فدایت یا ابو الفضل


با روز جانباز منتظر نظرات ارزشمند شما هستم و این روز رو خدمت شما بزرگواران تبریک عرض میکنم

موفق باشید

بانوی عزیز..شرمنده نتونستم خدمت برسم برای آپ جدید.البته اومدم(باموبایل)
ودیدم باز شرمنده کردید..حتما امشب میام..بازم ممنون..یاعلی مدد

سوگند دوشنبه 5 مرداد 1388 ساعت 18:15 http://sogandenik.blogfa.com

سلام دوست عزیز وبزرگوارم این روز بزرگ رو به شما عزیز و مهربان تبریک میگویم
چه کسی می‏تواند عظمت و جایگاه بلند جانباز را دریابد و کدام بیان توانایی وصف ایثار او را دارد؟
چه کسی می‏تواند غم فراق یار را در دل و شیفتگی‏اش را نسبت به مقصود درک کند؟ خدایا نظاره‏گر باش و ببین که چگونه جانبازان خالصانه خود را در تو، فانی می‏سازند و در راه تو همه چیز را فراموش کرده‏اند. خدایا در این جهان به آنان شکیبایی ده و در آن جهان آنان را به بهترین پاداش‏ها شاد کن و با سالار جانبازان محشور ساز.
در زیارت امام حسین(ع) می‏خوانیم: گواهی می‏دهم که حضرتت نماز را به پا داشتی و زکات گذاردی و امر به معروف و نهی از منکر فرمودی. جانبازان کسانی هستند که نماز سرخ عشق را به وضوی خون اقامه کرده‏اند و زکات جسم خویش را به معشوق تقدیم داشته‏اند و به بهترین شکل، امر به معروف و نهی از منکر کرده‏اند و از بدی‏ها بازداشته‏اند. آنان در حقیقت با ا ین کار به مولای خود سالار شهیدان(ع) و شهیدانی چون قمر بنی‏هاشم(ع) اقتدا کرده‏اند

چون هوای حضرت جانان کنند
طیّ راه عاشقی آسان کنند
گر بُود هفتاد وادی پیش پای
.پای کوبان عزم آن میدان کنند
رسم جانبازی به راه دلبران
تا چه باشد سرسپاران آن کنند
یک ره از حرز ولا جوشن خرند
یک ره از جنس وفا خَفتان کنند
سر به کف گیرند در ناورد عشق
جان فدای آن امید جان کنند
هرزمان خواهند جانی تا مگر
در منای یار خود قربان کنند
پرشکسته جان به کف تا کوی عشق
ره شناسان رهروی زین سان کنند

تشکر میکنم از قدر شناسی شما دوست بزرگوار..
مجدداْ این اعیاد را تبریک میگم و آرزو میکنم همواره شاد باشید و سلامت

دوست سبز دوشنبه 5 مرداد 1388 ساعت 18:43

مطهری : احمدی نژاد در واردکردن دولت به التهاب تعمد دارد

احمدی نژاد به خود مسلط باشد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه احمدی نژاد باید بر اعصاب خود مسلط باشد، با استناد به اصل 136 قانون اساسی گفت: بر اساس قانون و به دلیل تغییر نیمی از کابینه تا زمان برگزاری جلسه رای اعتماد به دولت دهم ، عملا دولتی نخواهیم داشت.

دکتر علی مطهری، نماینده مردم تهران در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار مهر با ابراز تعجب از اقدام اخیر محمود احمدی نژاد در برکناری برخی وزرای کابینه اظهار داشت: این اقدام آقای احمدی نژاد حرکتی غیرمعمول بوده است.وی با اشاره به تاکیدات قانونی در خصوص لزوم اخذ رای اعتماد مجدد کابینه در صورت تغییر نیمی از اعضای آن تصریح کرد: با توجه به اینکه طبق قانون اساسی تعداد وزرایی که تغییر کرده اند بیش از نصف اعضای کابینه را شامل می شود ، دولت از رسمیت افتاده و بنابراین ما تا زمان برگزاری جلسه رای اعتماد به وزرای دولت دهم دولتی نخواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر در اصل 136 قانون اساسی آمده است: « رییس جمهور می‌تواند وزراء را عزل کند و در این صورت باید برای وزیر یا وزیران جدید از مجلس رأی اعتماد بگیرد، و در صورتی که پس از ابراز اعتماد مجلس به دولت نیمی از هیأت وزیران تغییر نماید باید مجددا از مجلس شورای اسلامی برای هیأت وزیران تقاضای رأی اعتماد کند.»

مطهری ادامه داد: اینکه انجام چنین حرکتی از سوی آقای احمدی نژاد چه ضرورتی داشته برای من قابل درک نیست و گویی که ایشان در وارد کردن کشور به التهاب تعمداتی دارند!

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار برخی اخبار مبنی بر احتمال عزل وزرای معترض به رویکرد احمدی نژاد در خصوص ماجرای انتصاب اسفندیار رحیم مشایی به سمت معاون اول رئیس جمهور، گفت: قطعا اگر برکناری وزرای مذکور به این دلیل بوده باشد قبح این حرکت دو چندان خواهد بود چرا که موضوع در این صورت ابعاد شخصی پیدا کرده و دیگر ارتباطی با مصالح کشور نخواهد داشت.وی به احمدی نژاد توصیه کرد از تصمیمات ناگهانی پرهیز کرده و بر اعصاب خود مسلط باشد.مطهری همچنین گفت: آقای احمدی نژاد باید سعی کنند از تمام گروهها و گرایشات برای دولت آینده استفاده کرده تا ضمن افزایش وحدت در کشور گامی موثر را نیز در جهت آشتی ملی بردارند.

دوست سبز دوشنبه 5 مرداد 1388 ساعت 18:47

استعفا صفار همراه با عصبانیت

خبرگزاری فارس، در پی تکذیب خبر برکناری صفار هرندی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت نهم از سوی معاونت اطلاع‌رسانی این دولت، محمد حسین صفارهرندی با صدور نامه‌ای به رئیس‌جمهور از سمت خود استعفا کرده و اعلام کرد که دیگر در این وزارتخانه حضور نخواهد یافت.

متن استعفانامه محمد حسین صفار هرندی به شرح ذیل است:


بسم‌الله الرحمن الرحیم
جناب آقای رئیس‌جمهور
با سلام
در پی ابلاغ شفاهی حکم جنابعالی مبنی بر برکناری اینجانب و معرفی سرپرست وزارت‌خانه که خبر آن روی شبکه ویژه خبری دولت و دیگر سایت‌های اطلاع‌رسانی منعکس شد، خرسند شدم که شانه‌های ضعیفم از زیر بار مسئولیت سنگین این امانت بزرگ رها شده است، اما گویا محظور از نصاب افتادن دولت، موجب توقف این حکم گردید.
اکنون با تأسف از قضایای اخیر که موجب وهن دولت محترم شد، بی‌اعتنا به اخبار حاشیه‌ای، ابلاغ نخست را جدی گرفته و خود را فارغ از مسئولیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌دانم و از فردا در وزارت‌خانه حضور نخواهم یافت.
با این همه در برابر این تقدیر که در هشت روز باقیمانده از عمر دولت نهم، از نام و آبروی این بنده کوچک خدا و سرباز ولایت امر،‌ به قدر یک "عدد " بهره گرفته شود،‌ تسلیم و راضی‌ام.
محمد حسین صفار هرندی
شامگاه یکشنبه سوم شعبان مطابق چهارم مرداد 1388

مریم دوشنبه 5 مرداد 1388 ساعت 19:01 http://www.raze-nahan.blogfa.com

سلام قاصدک عزیز
روز جانباز رو مجددا به شما تبریک می گم .
دوست ندارم تو این کامنتی که برای شما می نویسم شعار بدم . در طول این سالها ، بسیاری از کلمات و واژه های پر معنا و عمیق به خاطر شعار زدگی ، از بار معنایی خودشون تهی شدند . کلمه ی جانباز هم یکی از این کلماته .
خیلی خوشحالم که با شما آشنا شدم با این که مدت کوتاهی از آشنایی ما می گذاره اما انگار سالهاست من شما رو می شناسم برای این که شما از جنس مردانی هستید که من خیلی خوب اونها رو می شناختم : از جنس شهیدان عزیزمون !
بارها این جمله رو از زبان دوست و آشنا شنیدیم که هر کی خوب بود رفت ! ولی من این حرف رو باور ندارم برای این که می بینم شما هستید .
در طول این مدت من شاهد بودم که شما هرگز مصلحت اندیشی نکردید ایمانتون رو با آب و نون عوض نکردید ، در عمل ، به این سخن امام موسی کاظم علیه السلام پایبند بودید که : حق را بگوی اگر چه موجب هلاکت تو شود . تحمل افکار و عقاید مخالف رو داشتید طوری که خود من بارها برای شما نوشتم : من به جای شما از این همه گفتن و نوشتن خسته شدم !
تو وبلاگ شما خودی و غیر خودی معنایی نداره هرگز ندیدیم شما در برخورد با مخالفان از زبان زور و تهدید و دشنام استفاده کنید اگر چه بارها شاهد بودم مخالفان شما را تهدید کردند !
شما دوستی صمیمی و یکدل برای همه ی کسانی هستید که بهتون سر می زنند طوری که هر کدوم از اونها فکر می کنند تنها دوست و صمیمی ترین دوست شما هستند ، بارها شاهد بودم با وجود خستگی زیاد به دوستان سر زدید برای این که باید به وعده ای که به اونها دادید عمل می کردید . سنگ صبور و محرم اسرار دوستان هستید ، فردی قابل اعتماد که می شه رو اون حساب کرد و با افتخار گفت : این قاصدک دوست منه ! ببینید چقدر قشنگ می نویسه ! چه سر نترسی داره ! چقدر صراحت لهجه داره !
ببخشید قاصدک عزیز نوشته ی من داره طولانی می شه می دونم که شما انتظار نداشتید من این جا بیام و از « شما » تعریف و تمجید کنم اما من باید این کارو می کردم . درسته که من از ابتدای این کامنت شما رو مخاطب خودم قرار دادم اما برای من ، شما مصداق همه ی جانبازان عزیزمون هستید . شما برای من یک فرد نیستید نماینده ی خیل عظیم جانبازانی هستید که از ته دل دوستشون دارم و بهشون احترام می ذارم ،
قاصدک عزیز چه اهمیتی داره که مسئولین به شما بها بدن یا ندن چه اهمیتی داره که یک روز به نام شما باشه یا یک هفته ! مهم اینه که همه ی ما شما رو دوست داریم و قدردان فداکاریهای شما هستیم .
برای شما و همه ی جانبازان عزیزمون آرزوی سلامت ، توفیق و سربلندی دارم .
سبز باشید .

خانوم معلم گرامی.باور کنید حاشیه نوشتن بر مطالب شما همیشه برام سخت بوده
بخصوص برای این کامنت که جز شرمنده کردنم چیزی نگفتید.ولی باید بقول شما
بعنوان فردی ازقشر جانبازان تشکرکنم و بگم هرچه کردم درقبال دوستان؛
وظیفه بوده و بس..ولی همواره از خدا خواسته ام که مجیزکسی را نگم.
درمورد روزیاهفته جانباز..فکرکنم باید توضیح بدم..
چون دیدم چندنفر یا دلداری ام دادن و یا برداشت دیگری کردند
همیشه گفته ام که ازمردم هیچ گله ای نیست.کاش همه مثل مردم بودند.این مقامات
عزیزند که هرقدمشون در جهت اهداف سیاسی شونه..اتفاقا هیچ نیازی هم
بازدیدشون نداریم..اونها هستندکه نیاز به ما دارن..البته اگه تاییدشون کنیم
حافظه مردم همیشه خوب بوده.ویادش نمیره فداکاری فرزندانش را
چرا که همه از همین آب و خاکیم.و بر ای همین آب و خاک هم حاضر به فدا شدن
بازم ممنون از بذل توجه و محبتتون..موفقو شاد و سلامت باشید...یاعلی مدد

قاصدک دوشنبه 5 مرداد 1388 ساعت 23:43 http://m-ghasedak.blogfa.com

سلام قاصدک عزیزم.خوبی؟
شرمنده که باز نتونستم جبران کنم!
آخه 5-6 ماه دیگه کنکور دارم و این تابستونه رو باید حسابی استفاده کنم.واسه همین کمتر میام .ولی قول می دم هر وقت میام حتما بهت سر بزنم.من بی وفا نیستما!!!
داشت یادم می رفت! اعیاد شعبانیه رو بهت تبریک می گم.مخصوصا ولادت حضرت ابالفضل و روز جانباز رو. :-*
شاد و موفق باشی
بای

خب یه دفعه بفرمایید من همیشه باید بشینم و براشما دعا کنم دیگه؟!!!
قبل از این دعاکردیم زودترامتحاناتتون تموم بشه تا وقت کنی و بیای حالا هم که
حتما فردا میای میگی دعا کن کنکور قبول بشم.!!.پس کی وقت میکنی آپ میذاری؟!
ممنون ...منم تبریک میگم..اولین فرصت میام قاصدک عزیز..زنده باشی..یاعلی مدد

شمس سه‌شنبه 6 مرداد 1388 ساعت 02:09 http://mushtagh.blogfa.com

گویی یکی از چراغهای پر فروز شب خاموش شدهههههههه ( ناراحت )
سلام ( دلخور )
( لبخند )
جایتان خالیست
انشاالله که خوب باشه همه چیز

هنوز تا خاموشی فاصله ست!!!..یک ته سوختی باقی مانده.!.
پس متاسفم براتون که باید بازم تحملم کنید..چون نت وصل گردید(نیشخندخودم!!)

دوست تنهایی ها سه‌شنبه 6 مرداد 1388 ساعت 04:19

گر شعله های خشم وطن / زین بیشتر بلند شود
ترسم به روی سنگ لحد / نامت عجین به گند شود


پر گوی و یاوه ساز شدی / بی حد زبان دراز شدی
ابرام ژاژخایی ی تو / اسباب ریشخند شود

هرجا دروغ یافته ای / درهم چو رشته بافته ای
ترسم که آنچه تافته ای / بر گردنت کمند شود

باد غرور در سر تو / کور است چشم باور تو
پیلی که اوفتد به زمین / حاشا دگر بلند شود

بر سر کله گشاد منه / خاک مرا به باد مده
ابر عبوس اوج - طلب / پابوس آبکند شود

بس کن خروش و همهمه را / در خاک و خون مکش همه را
کاری مکن که خلق خدا / گریان و سوگمند شود

نفرین من مباد تو را / زان رو که در مقام رضا
دشمن چو دردمند شود / خاطر مرا نژند شود

خواهی گر آتشم بزنی / یا قصد سنگسار کنی
کبریت و سنگ در کف تو / خاموش و بی گزند شود

سیمین بهبهانی
خرداد ۱٣٨٨

صبور سه‌شنبه 6 مرداد 1388 ساعت 09:01 http://sangesabor.blogfa.com

سلام قاصدک مهربان

اومدم بگم که مشگلی که پیش اومده بود حل شد و من همچنان منتظر نظرات گوهر بارتان هستم

البته میدونم که فعلا با مشگل قطعی نت روبه رو هستید انشالله که به زودی مشگل شما هم حل میشه و دوباره افتخار حضور میدین

پس دیگه با خیال راحت تشریف بیارید
شاد و سلامت و مهربان و عزیز بمانید

دوست عزیز..ممنون که خبر دادید..البته میدونید که نت نبودم وگرنه خدمت میرسیدم
و فضای وبلاگتون را معطر از وجودم میکردم و از نظرات گهربارم بی بهره نمیشدید(خودشیفته کدومه؟!!!)

معصوم! سه‌شنبه 6 مرداد 1388 ساعت 09:53 http://www.noghlo-nabat.blogfa.com/

سلام
اینجا حس خوبی داره!
میلادها مبارک!!!
امیدوارم ازشون عیدی بگیریم.

شما لطف دارید...منم تبریک میگم این اعیاد را..یاعلی مدد

فاطمه سه‌شنبه 6 مرداد 1388 ساعت 12:42 http://www.omresokhteh.blogfa.com

سلام بابایی...
چه خبرا این نتتون درست نشد؟میخواین من بجای شما به دوستاتون سر بزنم؟قول میدم کسی رو کش نرم!!!(شیطون ونیشخند)
اگه عصری وقت کردم یه حالی ازشون میپرسم.صله رحم بد نیست.
میلاد امام سجاد رو هم تبریک میگم.
یاعلی

خب..بالاخره امروز عصر تلفن وصل شد..باز روز از نو و روزی از نو.!!
...من اومدم....!!!..خوش اومدم؟؟؟!!!!!!!!!.
دوستان منو نمیتونی ازم بگیری.!.دوستی که با یک کامنت از راه به در بشه نباشه بهتره..میگی نه؟؟.امتحان کن..!!.فقط اون یکی را نمیدونم چی شد که دیگه نیومده؟؟(همونکه گفتم بهش بگو..!!)..زنده باشی.میم وبت..سرفرصت..باشه؟؟.یاعلی مدد

ستایش سه‌شنبه 6 مرداد 1388 ساعت 16:07 http://setayesh2200.persianblog.ir

سللاااااااااام.حال شما؟
وای چقد عوض شده وبلاگتون.
خوشحالم که تونستم بازم بیام اینجا. اینجا یه حال دیگه ای داره.
دلم واسه همه حرفا تنگ شده بود. حیف نشد زودتر بیام.

راستی اعیاد مبارکتون باشه.
اونورا بیان اپ کردم.
بازم اگه بشه میام بهتون سر میزنم.

شاد باشین

عید شما هم مبارک...چه عجب؟؟؟؟؟؟
خب حالا که وقت داری کم کم بیا و بخون...ممنون.
اومدم وبت..خواستم اول بشم.که دیدم فاطمه زودتر زنبیل گذاشته بود.
حالا که وقت داری.وب خونه را آپ کن دیگه..نویبت شماست..یاعلی مدد

هریا سه‌شنبه 6 مرداد 1388 ساعت 16:19 http://setareyeasemani.blogfa.com

سلام خوبین؟
خب خدا رو شکر که گفتم و نذاشتم ازم ناراحت بشین..مهم نیست قبلا هفته ی جانباز بوده و حالا روز جانباز..و به گفته خودتون ازشون بعید نیست که بعد ها یک دقیقه سکوت بزارن..مهم اینه که مردم ایران چه در هفته و روز جانباز و چه در بقیه روزهای معمولی سال همیشه به یاد جانبازان هستند...
من الان شما رو لینک کردم و ببخشید بابت تاخیرم...
یا علی

مردم که همیشه لطف داشتن نسبت به جانبازان....
منظورم از اون حرف این بودکه منم نت نمیتونستم بیام..
باافتخار لینکتون میکنم...زنده باشید...یاعلی مدد

مجنون جامانده سه‌شنبه 6 مرداد 1388 ساعت 18:39 http://majnoon123.blogfa.com

هو
عرض ادب
حال همه ما خوب است ولی تو باور مکن
اگر داغ دل بود ما دیده ایم
اگر خون دل بود ما خورده ایم
گواهی بخواهید اینک گواه
همین زخمهایی که نشمرده ایم
.....
شرمنده که دیر خدمت می رسم
بخدا این چند وقت خیلی گرفتار هستم ودر موضوعی با نام ...روزگار زیبای ایثار گران مقداری توضیح دادم .که امیدوارم مورد عنایت و لطف قرار بگیرد. و شاید دلیلی برای عفو من
روزگار عجیب و غریبی است .
حتما می بخشی که دیر دیر خدمت می آیم...
12جانباز .و18 فرزند جانباز و شهید در بند مهر ورزان ...روز جانباز مبارکتان باد
در ضمن روز جانباز به شما غزل عزیزم هم مبارک.
چشم براهتم
سبز باشی و آفتابی
اما سلام

آقا سید عزیز..خوشحال شدم از زیارتت...
قابل توجه اونهایی که همه را خس و خاشاک میبینند.
۱۲ جانباز ۱۸ فرزند جانباز در بین اغتشاشگران دستگیرشده.!!!
بازم ۴ تا سطل آشغال سوخته را به رخ بکشید و دنبال مسببینش بگردین
سید جان..روز جانباز برتو عزیز و مهربان مبارک باد
حتما امشب خدمت میرسم..زنده و سلامت باشی که همین آرزومه..یاعلی مدد

م.عروج سه‌شنبه 6 مرداد 1388 ساعت 20:26 http://shabtub.persianblog.ir

سلام بابایی.
اومدم روزت رو تبریک بگم.
و اینکه بگم خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی مبارکه. ببخشید دیر شد.
.
شعراول پستت رو خوندم. خیلی قشنگ بود.
.
بقیه پستت رو هم ایشالا سر فرصت.
.
خیلی مخلصیم.
یا حق

محمدآقا..ممنون که اومدی و تشکر بابت تبریکت..
هروقت بیای قدمت مبارکه..زنده باشی و همیشه پایدار..یاعلی مدد

یونیکورن سه‌شنبه 6 مرداد 1388 ساعت 23:49

سلام.

روزتون که نمی‌دونم چه جوری گذشت مبارک. امیدوارم بتونم جواب از خودگذشتگی شما و مثل شماها رو بدم.

شاد و سلامت باشید همیشه.

خدانگهدار.

مگه میشه با تبریکات دوستان که واقعا شرمندم کردن بد بگذره؟!
ممنون شما و همه دوستانم...هرچه بود وظیفه بود و بس..منتی نیست.!
زنده باشید و برقرار..یاعلی مدد

ملودی باران ... چهارشنبه 7 مرداد 1388 ساعت 00:54 http://baranmelody.blogfa.com

...[گل]

اگه بی هوا کسی وارد زندگیت شد ؛ بدون کار "خدا" بوده ! ... , اگه بی محابا دلها قبل از دستها بهم گره خورد ؛ بدون کار "خدا" بوده ! , ... اگه گریه هات تو خنده غفلت دیگران شنیده نشد تا خورد نشی ؛ بدون تنها محرمت "خدا" بوده ! , ...حالا هم اگه دلت شکسته و بغض تنهائی خفه ات کرده ؛ شک نکن تنها مرهمت "خداست" که ؛ از سر تواضع یه بهونه واسه نوازشت گیر آوورده ! آخه می دونی ؟ : "خدا" خیلی تنهاست...[قلب]

...[گل]

نمیدونم این متن اثرکیه.زیاد شنیدم و خوشم هم اومده.ممنون..
ولی ....همین؟؟؟؟.!!!!!!!!!!!!!!..خوش باشی.یاعلی مدد

شمس چهارشنبه 7 مرداد 1388 ساعت 02:27 http://mushtagh.blogfa.com

( نیشخند ) ( گل باران )
خوب معلومه که خوش آمدید
گویی که زمانی بسیار است که به قوله فاطمه عزیز صله رحم به جا نیاوردید( رضایت )
خوشحالم که هستید
انشاالله که همواره باشید و نت تان برقرار ( نیشخند)

اختیار دارین..خب من همش دوشب نبودم..تازه..باموبایل که اومدم خدمت اکثردوستان
نت مان برقرار شد!!!.خودمان هم سعی میکنیم همواره باشیم!!
خوشحالم هستیم که آمدید.نقطه سرخط(ادامه دروبلاگتان!!)

دوست تنهایی ها چهارشنبه 7 مرداد 1388 ساعت 04:45

حاصل عشق مترسک به کلاغ .....

مرگ یک مزرعه است ......!!!!!

فاطمه چهارشنبه 7 مرداد 1388 ساعت 11:03 http://www.omresokhteh.blogfa.com

سلام اقا جون...
می گفتین فشفشه در وه کنیم نتتون درست شد.
مهم صله رحم بود که بجا اوردم(نیشخند)
دیگه امری نیست بجز سلامتی شما.
یاعلی

نیازی به فشفشه نیست.چون کارمن معلوم نیست شاید دیدی باز قطع شد!
خرجت میره بالا هی تندوتند شادی در وکنی!!!
ممنون از بجا آوردن صله رحم...امشب .وقتی خواب بودی اومدم وبت..یاعلی مدد

سهیل چهارشنبه 7 مرداد 1388 ساعت 12:06 http://sobhe.blogfa.com/


سلام ووقت بخیر
اقا ببخشید بنده باید زودتر خدمت می رسیدم ولی خب بعضی وقتها اونطوری که دلمون میخواد نمیشه. به هرحال خدمت رسیدیم تا خدمت شما روز جانباز را تبریک و تهنیت عرض کنیم و همچنین اعیاد شعبانیه را . امیدوارم که در کنار خانواده ایام خوبی داشته باشید
تحلیل و بررسی جالبی هم از جانبازان و استفاده و بهره وری بهینه دولتی از ان بیان نموده اید. برای اقایون هرکسی و هرچیزی که بشه ازش در جهت منافع خودشون استفاده کنند ؛ بهر ببرند خوشگل و زیبا و ارزشمند و مهم است. خدا نکنه که یک وقت احساس کنند که نمیتوانند از موضوعی بهره ای ببرند و سودی برایشان داشته باشد. هیچی دیگه . خودتون که بهتر میدونید .
میزبان هر روز شما باحافظ : سهیل

آقاسهیل عزیز..مهم اینه که شرمنده کردید دیرو زودش مهم نیست.
ممنون از کامنت زیبات..اولین فرصت خدمت میرسم..
منم این اعیاد را به شماو خانواده گرامی تبریک میگم..زنده باشی..یاعلی مدد

قاصدک بارون چهارشنبه 7 مرداد 1388 ساعت 12:18 http://ghasedakbarun.blogfa.com/

سلام.من بلد نیستم واژه پردازی کنم.حتی بلد نیستم تبریکم را با کلمات گل گلی آذین بدم.ولی اومدم تا این اعیاد رو به شما تبریک بگم .ایشالا در سایه ی ائمه معصومین سالم و شاد و باورمند باشید.تاخیر تبریکم را هم بگذارید به حساب اینترنتی که وصل نمیشد
یا حق

این ها که گفتید تعریفه یا کنایه؟؟!!!..
منم تبریک میگم..ممنون که اومدید..اولین فرصت خدمت میرسم..یاعلی مدد

آدم برفی چهارشنبه 7 مرداد 1388 ساعت 12:28 http://www.oochehbagh.bloga.com

سلام
من بالاخره به روز شدم
باشرمندگی منتظرتون هستم ...

خدمت میرسم..حتما..ولی نه امشب...راستی..!.پس نظر چی شد؟؟شماهم؟؟؟

یونیکورن چهارشنبه 7 مرداد 1388 ساعت 21:30

سلام مجدد به توان دو!!

اول- یه شکایت کنم ازتون! فونت این دو بیتی که نستعلیق نوشتید خیلی ریزه!! من دیگه چشمام سو نداره! صبح تا شب پای سیستم هستم، دیگه حالم از هر چی کامپیوتر بد میشه خب! لطفا مراعات چشمای کم سوی ما رو نیز هم کنید.

دوم- ما زنده به آنیم که آرام نگیریم* موجیم که آسودگی ما عدم ماست
یا یه همچین چیزایی! زیاد در حفظ شعر قوی نیستم و لذت زیادی هم ازش نمی‌برم معمولاً. البته نه همیشه!

سوم- در مورد گرایش‌های سیاسی من لازم می‌دونم در مورد همه‌ی *دوستان خوب خودم* اینو بگم که... ما آرمان‌های مشترک و خواسته‌ها و ملاک‌های یکسانی داریم. اما هر کدوم‌مون مصداق اون ملاک‌ها رو در فرد خاصی می‌بینیم. فکر می‌کنم علت تفاوت در انتخاب‌هامون همینه که هر کدوم‌مون با دیدی که خودمون داریم، ملاک‌های مد نظرمون رو در یک فرد پیدا می‌کنیم. و الا همه از بی‌عدالتی بدمون میاد، از قانون‌گریزی می‌گریزیم و....

چهارم- من یادمه که هفته‌ی جانباز داشتیم....

یونیکورن عزیز..اون فونت را خودم توسیستمم بزرگ میبینم نمیدونستم برعکسه!!
و اما بعد..دوست گرامی..من دراین نوشتار از حاکمیت گفتم نه دولت ها و گرایش های سیاسی.اگه بازم دقت کنید نوشتم دوران پس ازجنگ..اصلا هم مدنظرم این دولت یا اون نبوده.الحمدلله تموم دولتمردان دراین امر اتفاق نظر و برخورد داشتند.نمیدونم چرا برداشت دیگه ای داشتید....بله..هفته جانبازرا منم یادم میاد...
بازم ممنون از توجه تون..زنده باشید و سلامت..یاعلی مدد

سمانه چهارشنبه 7 مرداد 1388 ساعت 23:47 http://roz-siah.blogfa.com

تو که از مهر دنیا کنده باشی

تو که از عشق حق آکنده باشی

قیامت مرده زنده گردد

الهی تا قیامت زنده باشی

به به دوست گرامی؟!رز سیاه..!!..اعیادتون مبارک..
میریم که داشته باشیم مشاعره امشب تان را.!.البته مشاعره یک جانبه..

سمانه چهارشنبه 7 مرداد 1388 ساعت 23:47 http://roz-siah.blogfa.com

گذشتم یک به یک از خانه هاتان

شنیدم قه قه جانانه ها تان

زپشت شیشه ام اما ندیدید

نمی خواند مرا رایانه هاتان

سمانه چهارشنبه 7 مرداد 1388 ساعت 23:48 http://roz-siah.blogfa.com

اگر تو نه ،سوای تو نباشد

خدا حتی خدای تو نباشد

زمین باور کن گوری ست تاریک

اگر لبخندهای تو نباشد

سمانه چهارشنبه 7 مرداد 1388 ساعت 23:48 http://roz-siah.blogfa.com

به هرراهی که رفتم اضطراب است

به هم آمیخته آب وسراب است

هزاران راه پیش روی ما باز

زهرچیزی مهم تر انتخاب است

سمانه چهارشنبه 7 مرداد 1388 ساعت 23:49 http://roz-siah.blogfa.com

تو که آماده پرواز گردی

به چشمم هاله ای از ناز گردی

چه کار از دست من آید به جز که

نشینم تا که روزی باز گردی

چرا هاله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!(نیشخند)

سمانه چهارشنبه 7 مرداد 1388 ساعت 23:56 http://roz-siah.blogfa.com

انشالله همیشه موفق وسلامت باشی ...چاکر داداش هستیم دربسسسسسسسسسسسست.....

لطف کردی اومدی...ممنون...زنده باشی و سلامت..ماهم مخلصیم..دربسسسسست

دوست سبز پنج‌شنبه 8 مرداد 1388 ساعت 00:34

قلم - مهندس میرحسین موسوی و حجت الاسلام و المسلمین مهدی کروبی و با حضور بر مزار شهدای ٣٠ خرداد در چهلمین روز شهادت آن عزیزان، یاد وخاطره شان را گرامی می دارند.

به گزارش قلم نیوز، پس از ارایه نشدن مجوز قانونی از سوی وزارت کشور برای برگزاری مراسم چهلم جان باختگان حادثه ٣٠ خرداد در مصلی تهران، دفاتر کروبی و موسوی اعلام کردند که مهدی کروبی و میرحسین موسوی با حضور بر مزار شهدای حوادث اخیر در کنار خانواده هایشان یاد و خاطره آنان را گرامی می دارند.

این مراسم، عصر پنجشنبه (فردا) ساعت ١٦ بر سر مزار ندا آقا سلطان واقع در قطعه 257 بهشت زهرا آغاز می شود.

دوست تنهایی ها پنج‌شنبه 8 مرداد 1388 ساعت 02:08

صـدها چراغ دارد و بـیراهه مـیرود

بگذار تا بیفتد و بیند سزای خویش

ولی من اینطور شنیدم این شعر را.

صدچلچراغ دارد و به بیراهه میرود...بگذارتا بیفتد و بیند سزای خویش

حالا منظورتون چیه از ارسال این شعر؟؟!.شب تون بخیر.فردا شب جوابتون را میبینم

ستاره پنج‌شنبه 8 مرداد 1388 ساعت 05:09 http://ashnayemahjor.blogfa.com/

سلام

وقتی که رئیس جمهور منتصب ، دم از آزادی تقریبا" مطلق در ایران میزد !!!!!!!!!!!!!!!

ظلم این واژه سه حرفی در کجای ذهن و منطق ایشان قرار داشت ؟؟؟؟؟

با سخنانی از فرزند دوم شهید مطهری ، به روزم و چشم انتظار حضور سبزتان

در پناه لطف دوست[گل][گل]

مرجان پنج‌شنبه 8 مرداد 1388 ساعت 09:00 http://loveneverdie1369.blogfa.com/

سلام و صد سلام بر قاصدک عزیز

اعیاد شعبانیه مبارک

در این شبها ما را هم از دعای خیرتون بی بهره نزارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد