*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

الفبای خوشبختی..

سلام.راستش.این جملات راجایی خوندم وخوشم اومد 

کمی طولانیه ولی توقّع واصراری ندارم که همه را بخونید.فقط نوشتمش اینجا تا  

گه گاه خودم رجوع کنم برای یادآوری به ضمیرناخودآگاهم.

الفبای خوشبختی  

A-Accept : پذیرا باش

همه راهمانگونه که هست بپذیر، 

حتی اگر مشکل باشدکه عقاید،رفتار و نظرات آنها را درک کنی

B-Break away :خودت را جدا ساز

خود را از تمام چیزهایی که مانع رسیدن تو به اهدافت می شود جدا ساز

C -Creat : خلق کن

خانواده ای از دوستان و آشنایانت تشکیل بده 

با آنها امید و آرزو، ناراحتی و شادی هایت را شریک شو

D-Decide : تصمیم بگیر

تصمیم بگیرکه در زندگی موفق باشی.در آنصورت شادی راهش را به طرفت پیدا می کندو اتفاقات خوشایندو دلپذیری برایت رخ خواهد داد

E-Explore : کاوشگر باش

آزمایش وجستجو کن.دنیا چیزهای زیادی برای ارائه کردن دارد و تو هم قادری چیزهای زیادی را ارائه دهی. هر زمان که کار جدیدی را آزمایش می کنی خود را بیشتر می شناسی

F -Forgive :ببخش

ببخش و فراموش کن.کینه فقط بارت را سنگین تر می کندو الهام بخش ناخوشایندی است.از بالابه موضوع نگاه کن وبه خاطر داشته باش که هرکسی امکان دارد اشتباه کند

G-Grow : رشد کن 

عادات و احساسات نادرست خود را ترک کن تانتوانند مانع و سد راهت برای رسیدن به اهدافت شوند 

H-Hope : امیدوار باش

به بهترین چیزها امید داشته باش و هرگز فراموش نکن که هر چیزی امکان پذیر است،البته اگر در کارهایت پشتکار داشته باشی و از خدا کمک بخواهی

I-Ignore : نادیده بگیر

امواج منفی را نادیده بگیر.روی اهدافت تمرکز کن و موفقیت های گذشته را بخاطر بسپار.پیروزیهای گذشته نشانه و رابطی برای موفقیت های آینده هستند

J-Journey : سفر کن 

به جاهای جدید سر بزن.با فکر روشن،امکانات جدید را آزمایش کن.سعی کن هرروز چیزهای جدیدی بیاموزی،بدین صورت رشدخواهی کرد و احساس زنده بودن می کنی

K-Know : بدان 

بدان که هرمساله ای هرچقدر هم که سخت ودشوار باشددرنهایت حل خواهد شد.همان طور که گرمای مطبوع و دلپذیر بهار پس از سرمای طاقت فرسای زمستان می آید 

L-Love دوست بدار

اجازه بده که عشق به جای نفرت،قلبت را پرکند.زمانیکه نفرت درقلب توساکن است هیچ فضای خالی برای عشق وجود ندارداما موقعی که عشق درقلبت ساکن شد،تمام خوشبختی وشادی در وجودت قرار دارد

M-Manage : مدیر باش

مدیریت برزمان داشته باش،تا استرس ونگرانی کمتری ترا رنج دهد.استفاده درست از زمان باعث میشود که روی موضوعات مهم،بهتر تمرکز کنی

N-Notice : توجه کن 

هرگز افرادفقیر،ناامید،رنج کشیده وضعیف را نادیده نگیر وهرنوع کمکی را که قادری به این افراد ارائه دهی از آنان دریغ نکن

O-Open : باز کن 

چشم هایت را باز کن و به تمام زیباییهایی که در اطرافت وجود دارد نگاه کن،حتی درسخت ترین و بدترین شرایط،چیزهای زیادی برای سپاسگزاری وجود دارد

P-Play : تفریح و بازی کن

فراموش نکن که در زندگی تفریح و سرگرمی داشته باشی.بدانکه موفقیت بدون شادی و لذّت های مشروع،مفهومی ندارد

U-Use : استفاده کن 

ازاستعدادها و توانایی ات بعنوان بهترین هدیه استفاده کن.استعدادهایی که تلف شوندارزشی ندارند.استفاده صحیح ازاستعدادها و تواناییها برای تو پاداشهای غیرمنتظره ای بدنبال دارد

V-Value : احترام بگذار

برای دوستان واقوامی که ترا حمایت و تشویق کرده اند، ارزش قائل شو و هر کاری که از دستت برمیآید برای آنها انجام بده

X -X.Ray : اشعه ایکس  

با دقت و شبیه اشعه ایکس به قلب ِ انسانهای اطراف خود نگاه کن.در نتیجه،زیبایی و خوبی را در قلب آنها خواهی دید

Y-Yield : اجازه بده  

اجازه بده که صداقت و درستکاری وارد زندگی ات شود.اگر در راه ِدرستی حرکت کنی درانتها خوشبختی را خواهی یافت

Z-Zoom : تمرکز کن 

زمانیکه خاطرات تلخ،ذهنت را پر کرده است، به جاهای شاد برو.اجازه نده که تلخی ها مانع رسیدن تو به اهدافت شود. درعوض روی توانایی ها ،رویاها و فردایی روشن تمرکز کن 

پ.ن:نمیخواستم آپ کنم.چون ماه رمضان بیاری حق آپ هرروزه دارم.ولی توجه دوستان ولطفشون به بنده باعث این پست شد.پس " ماه رمضان " منتظرتون هستم.

ممنون از همگی.شادباشید و برقرار..

نظرات 32 + ارسال نظر
صبور یکشنبه 25 مرداد 1388 ساعت 17:14 http://sangesabor.blogfa.com

سلام...اول.!!!..تا بعد....!!!!!

همین؟؟!!!...تا بعد..!!!

مریم یکشنبه 25 مرداد 1388 ساعت 17:56

سلام حتما منم دومم؟(نیشخند)

مبارکه.!!...به افتخارش بزنید کف قشنگه را..!!!!

فاطمه یکشنبه 25 مرداد 1388 ساعت 18:10 http://www.omresokhteh.blogfa.com

سلام...

جملات همچین بدرد بخور وخوبی بود کاش هممون تو زندگیمون ازشون استفاده کنیم .

خانواده ای از دوستان و اشنایانت تشکیل بده با انها امید وارزو،ناراحتی و شادی هایت را شریک شو.حالا چه مجازی چه واقعی مهم داشتن دوستان خوب وهمراهه!

اپ زیبایی بود ممنون یه چیزایی یادگرفتم چند تاشون درباره من صدق میکنه!!کاش بتونم انجامشون بدم.

یاعلی

آره والله..اگه هرکسی بهنگام ناراحتی و سختی در زندگی به مواردی
این چنینی رجوع کنه ؛ دیگه محاله غم و غصه بتونه زمینگیرش کنه.در مورد همه صدق میکنه
گفتم که.گذاشتم برای اون روزایی که خودم نیازمند توصیه شدم.
موفق باشی..ممنون که اومدی..میام پیشت..یاعلی مدد

فاطمه یکشنبه 25 مرداد 1388 ساعت 19:23 http://www.omresokhteh.blogfa.com

بابایی اون مریمه منم ها؟اسم مستعارمه(نیشخند)

خب دختر خوب..مگه همون فاطمه چه اشکالی داشت؟.خب میخواستی ازاول اسم مستعار بذاری نه الان که همه میدونند غریب همون فاطمه ست..تازه..خب من قاط میزنم که...خب خودتم بارها گفتی چندتا ازدوستات مریم هستند؟؟؟!!!.

شمس یکشنبه 25 مرداد 1388 ساعت 23:47

سلام به قاصدک عزیز
چه نکات عالیی و به جایی
هر وقت احساس افسرگی کردیم ( خودمو می گم ) یه جایی تو اعماق قلبم حتما ایمان قویی به خدا نداریم
...
عشق زداینده همه تاریکی هاست و بد بینی ها و حسادت ها و...
سفر نیز از احکامی است که به آن توصیه شده ایم
و دست گیری از ... گاهی ما فقیر محبتیم
گاه محتاج یک لبخندیم
و گاه فقط گفتن و ...
برای هر بند هزاران حرف می توان گفت و ...
همه اش عالی بود
ای کاش بتوانیم به هر زمان و در جای خودش آن را به کار بندیم
من که عاجز مانده ام ( ناراحت )

خدا نکنه عاجز بشید...منکه همیشه از نوشته های شما انرژی گرفتم(بی تعارف)
بازم میگم" تمام اینها هشداریه برای خودم..خوشحالم که مورد اقبال تون واقع شده
زنده باشید و سلامت..یاعلی مدد

غریبه دوشنبه 26 مرداد 1388 ساعت 01:38 http://banouye-sib.blogsky.com/

سلام به قاصدک گرامی

تمام جملات و انتخابهایی که فرمودید بسیار زیباست و اگر این گفته ها رو بکار بگیریم در زندگی زندگی هم لذت بخش تر میشود و هم سود مند تر....اما ما انسانها اکثرا فراموشکار هستیم با اینکه بار ها و بار ها این جملات را هم در قران کریم خواندیم و هم از بزرگان شنیدیم اما به محض بروز گرفتاری همه را از یاد میبریم و فکر میکنیم دنیا به اخر رسیده ....از جمله ببخش و فراموش کن.کینه فقط بارت را سنگین تر می کندو الهام بخش ناخوشایندی است.از بالابه موضوع نگاه کن وبه خاطر داشته باش که هرکسی امکان دارد اشتباه کند.....واجازه بده که عشق به جای نفرت،قلبت را پرکند.زمانیکه نفرت درقلب توساکن است هیچ فضای خالی برای عشق وجود ندارداما موقعی که عشق درقلبت ساکن شد،تمام خوشبختی وشادی در وجودت قرار دارد

.....زمانیکه خاطرات تلخ،ذهنت را پر کرده است، به جاهای شاد برو.اجازه نده که تلخی ها مانع رسیدن تو به اهدافت شود. درعوض روی توانایی ها ،رویاها و فردایی روشن تمرکز کن ....خیلی خوشم اومد و امیدوارم کهاین جملات زیبا را در زندگی مورد استفاده قرار بدم

بس در ماه رمضان هر روز اپ میکنید چه خوب

موفق باشید

یا علی

در مورد این پست چیزی نمیتونم بگم جز اینکه واقعا چه خوبه که بکار ببندیم
وممنون که اومدید و تشکر از حسن نظر و توجه تون.ولی در مورد آپ ماه رمضان
بله.انشاالله میخوام این ماه رمضان را ازش بهره کافی ببرم و خدا کنه بتونم
گامی در آگاهی و یاد آوری به دوستان بردارم.ممنون میشم کمکم کنید..یاعلی مدد

صبور دوشنبه 26 مرداد 1388 ساعت 06:58

سلام خدمت دوست گرامم

اول تشکر کنم به خاطر حضورتون در وبم و سخنان گهر بارتون که طی چند کامنت فرمودین!! شرمنده کردین!

خب دیروز از اینجا گذری رد میشدم دیدم به به قاصدک اپ کرده ! گفتم زنبیلمو بزارم تا بعد بیام (خنده ) نه هاهاهاها اینجا بهتره!!!

نوشته ی زیبایی رو انتخاب کردین سراسر درس و اموزنده البته برای اهل دل!!

ولی میبینم که بعضی هام کپی پیست رو یاد گرفتن هاهاهاهاها

خب همین شماها باعث شدید من فکر کنم واقعا نظراتم گهرباره و قدومم سبز.!!
من کی گفتم کپی نمیکنم؟؟!!..گفتم خب گه گاه مطلبی هم خودتون بنویسید خوبه..
واقعا که خوب هم مینویسید.خب شما که بلدید حیفه وقتتون راصرف کپی کردن از من و امثال من کنید.!.ممنون که اول اومدید..شرمنده کردید

صبور دوشنبه 26 مرداد 1388 ساعت 07:04 http://sangesabor.blogfa.com

و اما در رابطه با گل خانومم بگم که بی خود من مطلب مداد رنگی رو ننوشتم دیگه!!!

اگه یادتون باشه !! منظورم همینه که هر کسی جای خودش رو داره و هیچ چیز و هیچ کسی نمیتونه جای خالیشو پر کنه !! پس خواهر عزیزمم جای خودشو داره من فقط وظیفه ی خودمو انجام دادم ایشون هم میدونم حالا که اومده تلافی این مدت رو در میاره شما نگران نباش !! اون گل هم غریب نیست !!! البته تا منو داره!!!

بله..هر دوست جایگاه خاص خودش را داره..هیچکسی هم جای دیگری را نمیتونه بگیره
ولی این آب دادن گلدون تون آدم را یاد شعر گفتن اجباری برره ایها برا همسرشون میندازه
ولی منکه حسود نیستم..به گلدونتون بپردازید..خوش باشید..

صبور دوشنبه 26 مرداد 1388 ساعت 07:09 http://sangesabor.blogfa.com

در مورد ادینه ها هم وظیفه بود چون احساس تعلق دارم بهش!!!

ممنون از تعلیم الفبای خوشبختی !!

اجازه بده که عشق به جای نفرت،قلبت را پرکند.زمانیکه نفرت درقلب توساکن است هیچ فضای خالی برای عشق وجود ندارداما موقعی که عشق درقلبت ساکن شد،تمام خوشبختی وشادی در وجودت قرار دارد

از این تیکه ی اموزشی اون خیلی خوشم اومد اخه خیلی مهم و تاثیر گذاره برای من که خیلی کارامد بوده
انشالله که بتونیم از این مطالب به درستی ودر جای خودش استفاده ی مفید رو ببریم

در اخر هم تشکر میکنم از الطافتون
شاد و برقرار باشید

در مورد این آژ هیچ حرفی ندارم.جز تشکر از حضورتون.
ولی در مورد آدینه ها.واقعا ممون که به دوستانتون هم توصیه کردید بیان اونجا
تکرار میکنم که:قاصدک آدینه ها فرصتی ست برای مطرح کردن واگویه های از سر انتظار
زنده باشیو همواره برقرار..یاعلی مدد

عباسی دوشنبه 26 مرداد 1388 ساعت 08:07

با سلام

عالی بود

گرچه طولانی بود ولی ارزش خواندن داشت [گل]

امیدوارم بتونیم حتی قسمتی از اینها را در زندگی خود بکار

ببریم[رضایت]

یا حق

تشکر آقاعباسی..بله.واقعها خیلی خوبه فقط کمی طولانیه..
امیدکه بتونیم به کار ببندیم..خیلی خوشحال شدم که اومدید.زنده باشی و سلامت

سوگند دوشنبه 26 مرداد 1388 ساعت 19:28 http://sogandenik.blogfa.com

سلام به قاصدک مهربانیها
پست قشنگی انتخاب کردید .اتفاقا میخواستم دعوتتون کنم برای پست جدیدم گفتم الان دوستمون میگه بابااااااااااااااا کپی پیس وقتی اومدم کلی ذوق کردم که شما هم گاهی ؟آرههههه در هر صورت از حق نگذریم جملات بسیار زیبای رو انتخاب کردید امید وارم که همه را درست وبه جای خودش بکار ببریم
زندگی را از طبیعت بیاموزیم :
چون بید متواضع باشیم ، چون سرو راست قامت‌‌ ، مثل صنوبر صبور، مثل بلوط مقاوم،مثل رود روان، مثل خورشید با سخاوت و مثل ابر با کرامت باشیم.

بازم تشکر منتظرتون هستم

باباااا من کی گیر دادم به کپی کردن؟؟؟.فقط گفتم خب هرچی کپی میکنید لااقل دوسه خط خودتونم اضافه کنید تا یکی مثل من پیدابشه و بیادازشما اون مطلب راکپی پیس کنه..اصلاٌ باید از همه اونها که اینوبهشون گفتم عذربخوام..چون خودم سردسته سارقام.!!.
ممنون از متن زیباتون..حتما امشب خدمت میرسم..ولی جداْ سلیقه تون خوبه..اینو همیشه گفتم.هم شما و هم خواهرتون....زنده باشید.یاعلی مدد

شمس دوشنبه 26 مرداد 1388 ساعت 20:06 http://mushtagh.blogfa.com

سلام
منم می خوام یک کپی پیست بکنم
با اجازه
........
سیر در دنیای معنا بی زمان و بی مکان
وصل در عین جدایی زندگی با جان جان

عاشقان در شوق پروازند از این خاکدان
چون که باشد پای یک عشق خدایی در میان

غریبه سه‌شنبه 27 مرداد 1388 ساعت 00:46

سلام به قاصدک گرامی

ممنونم که نظرتون رو در مورد این پست نوشتید شما هر طور که راحت هستید و بهش اعتقاد دارید عمل کنید ....در هر حال ممنونم

موفق باشید

اختیار دارید.وظیفه بود و بس.. ممنون که تحملم میکنید..زنده باشید.یاعلی مدد

ستاره سه‌شنبه 27 مرداد 1388 ساعت 01:06

سلام و شبتان بخیر دوست عزیز

من که حسابی شرمنده حضور سبز و سریع شما در وبم

هستم.

خوب پس شما قاصدک خوشبختی شدید ........ کار زیبایی

را در شروع ماه رمضان پایه گذاشتید.

خوشبختی برای شما و خانواده محترم آرزو می کنم.

خواهش میکنم..منکه کاری نکردم..البته در مورد پست ماه رمضان خدمت میرسم و شاید هم پستی توضیحی نوشتم برای متوجه شدن همه
ولی همینقدر میگم که..به امید خدا درماه رمضان بصورت همه روزه خوشحال میشم که درخدمتتون باشم و نکاتی را جهت یادآوری به خود و دیگران بگم.زنده باشید..یاعلی مدد

ستاره سه‌شنبه 27 مرداد 1388 ساعت 01:57

سلامی سبز

الفبایت را هر چند طولانی خواندم.

به تذکر دومی خیلی احتیاج دارم.فکر کنم که کسی باید روز و

شب تو گوشم بخواند.همینطور هفتمی را هم بخواند.

سفر خیلی خوبه اما من خیلی سخت میگیرمش...نمیدونم

چرا اینهمه عاشق خونه هستم.

بقیه اش را تو دلم خوندم.اما مطمئن باش که خوندم

جدی تو ماه رمضان هر روز آپ میکنی ؟؟؟ دست مریزاد

شب تون بخیر دوست گرامی.. بابت این پست حرفهامو زدم.من اینها را برای گوشزد به خودم گذاشتم و انتظار ندارم بخاطر طولانی بودنش همه بخونند ولی نمیتونم خوشحالیمو از اینکه مورد اقبالتون واقع شد پنهان کنم.پس ممنون..
درمورد ماه رمضان هم..بله..به امید خدا و با همکاری یکی از دوستان همه روزه درخدمتتون هستم.درصددم این ماه رمضان را اقلا نت اومدن و بیداری ام مثمر فایده و ثمر باشه و هم خودم و هم دیگران بهره کافی از فیوضات این ماه ببرند...ببخشید.امشب دیگه نمیشه..ولی فردا حتما خدمت میرسم..بازم ممنون از لطفتون..زنده باشید.یاعلی مدد

شمس سه‌شنبه 27 مرداد 1388 ساعت 02:30

سلام به همراه شبانه و گاهی هم روزانه ( چشمک)
درست شد خوب حالا چرا دادو بیداد راه انداختین ( تعجب )
تا عمه خانم رو دعوت نکنید جایی نمیره هاااااااااا
گفته باشم نگین نگفی
منتظر دعوت هر روزه هستم ( کمی قهر )

فاطمه سه‌شنبه 27 مرداد 1388 ساعت 09:16 http://www.omresokhteh.blogfa.com

سلام بابایی...

میگم چرا کامنت قبلی منو سانسور کردین؟؟

سوتی که توش ندادم؟؟من اصلا اهل سوتی دادن نیستم همه میدونند!!!

خوشحال شدم وقتی شنیدم که هر روز اپ میکنید حتما حرفای خوبی واسه گفتن دارین پس منتظر میمونیم.

مراقب خودتون باشید

یاعلی

ولی منکه هرچی کامنت دادی تایید کردم..کاش گوشه ای از کامنتت را میگفتی تا
متوجه بشم دیدم یا نرسیده دستم..وگرنه.من خودمم کم سوتی ندادم و نمیدم
آدم تا مینویسه سوتی دادن حق مسلمشه.!!!...انشاالله .دعا کن زنده باشم و بتونم
یک ماه از تمام دوستان بهره کافی ببرم...توهم مواظب خودت باشی هااا..یاعلی مدد

می نا سه‌شنبه 27 مرداد 1388 ساعت 09:30

سلام
یه مهمونم از صبور
ببخش دست خالی و پا برهنه ام
می دونی خجالتیم
موندم چی بگم
البته از متن اولت خوشم اومد جالب بود
از چی بگیم از گرمی هوا یا سختی روزگار
اها وجه مشترک ما میدونی چیه
سودی جون است
خیلی سالاره به مولا
ما که اسیرشیم
خدائی هنرکده ای است
دمش گرم
خدا بهش عمر با عزت بده
سلاممو بهش برسون
(از خجالت جدا دارم اب میشم بذار برم)
بدرود

دوست عزیز تازه وارد..ممنون از لطفتون..کاش آدرسی میذاشتید جهت عرض ادب و تشکر
ولی...اکثراْ میدونند.من بخاطر رعایت خیلی از چیزها نمیتونم دوستانم را بخصوص
خانومهای محترم را به اسم کوچک صدا کنم.حتی صبور خانوم راتا حالا نگفتم سو...!!!
ولی.قبول دارم.دوست عزیز و محترمیه..البته دوستان من همه شون بزرگوار و گرامی اند
خوشحال میشم دفعه بعد با نشونی بیای.بازم ممنون..یاعلی مدد

Alnilam سه‌شنبه 27 مرداد 1388 ساعت 10:09 http://www.zanooy-orooj.persianblog.ir

به به اینجارو باش! یه هفته نبودیم باباییمون چه با کلاس و خارجکی شده ایوللللللللللللل
اوخ سلام راستی بابایی خوبید ؟! مارو نمیبینید یعنی حضورمون کم رنگ شده خوش میگذره؟!!!
بابایی خیلی با کلاس شدیدهااااااااااااااا
من از توی همش این I-Ignore : نادیده بگیر زو خیلی هستم درباره اون بنده خدا!!
بعدش ببخشید الان اونی که اون ÷ایین داره همرو بغل میکنه کیه؟! شمایید؟!
بابایی خدمت دوستاتونم خیلی سلام برسونید ادامشم خصوصی میگم!

به به.!!.ببین کی اومده؟؟..چه عجب؟!.ولی یک هفته بیشتره که نیومدی هاا
باورکن داشتم فکرمیکردم اگه نیای حق داری..چون دیدم نت نمیتونی بیای.
منم اصلا نرفتم وبلاگت...ببخش..البته خودتم میدونی که جویای حالت بودم
I-Ignore : کدوم بنده خدا را گفتی؟؟نمیدونم..بعدا بهم بگو..باشه؟؟.
اتفاقا دوستان نیز سراغتو میگرفتند...خوشحال شدم از اومدنت..باور کن..

مریم سه‌شنبه 27 مرداد 1388 ساعت 12:32 http://www.raze-nahan.blogfa.com

سلام قاصدک عزیز
چه جملات زیبایی
با این که بارها اونها رو خوندم ولی از خوندنشون سیر نشدم . اینها درس زندگیند نتیجه ی تجارب انسانهای دیگه که به راحتی در اختیار ما گرفته .
ممنون از شما که گلچینی از این جملات زیبا رو انتخاب کردید . اگه اجازه بدید من تو وب مدرسه مون از این جملات زیبای شما استفاده کنم . حیفه که دانش آموزان عزیز ما این جملات رو نخونند .
برای شما برادر خوبم آرزوی سلامتی و موفقیت دارم .
از الان برای خوندن پستهای شما در ماه مبارک لحظه شماری می کنم .
ممنون

دوست سبز سه‌شنبه 27 مرداد 1388 ساعت 17:55

حمایت قاطع جبهه اصلاحات از کروبی

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با صدور بیانیه ای از مواضع اخیر مهدی کروبی حمایت کرد.



ادامه راه سبز به نقل از روزنامه حیات نو: در این بیانیه آمده است: پس از انتشار نامه مهم و دردمندانه حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین کروبى درباره گرایش‌هاى دریافتى از فجایع ضدانسانى زندان کهریزک یا دیگر بازداشتگاه‌هاى احتمالى و درخواست رسیدگى دقیق و عاجلانه به آن، ایشان از سوى محافل سیاسی، مطبوعات و رسانه‌هاى وابسته آماج حملات گسترده و سازمان‌یافته‌اى قرار گرفتند. این واکنش گسترده و شتابزده که با هتاکى‌ها و جسارت‌هاى کم‌نظیرى همراه است به روشنى از خشم و عصبانیت توام با ترس و وحشت اقتدارگرایان از درخواست شجاعانه مذکور حکایت دارد. دردمندى و دیندارى حقیقى اقتضا مى‌کرد به جاى نفى و انکار شتابزده و ابراز خشم و عصبانیت‌هاى بى‌مورد، هشدار دردمندانه و دلسوزانه آقاى کروبى با وسواس و حساسیت پیگیرى شود.

در ادامه بیانیه آمده است: شوراى هماهنگى جبهه اصلاحات ضمن تائید درخواست مسئولانه و دردمندانه جناب آقاى کروبى براى رسیدگى به این مسائل و تحسین ایستادگى ایشان در برابر حملات و تهاجمات ناجوانمردانه، هشدار مى‌دهیم تعرض علیه چهره‌هاى برجسته و شاخص انقلاب و نظام همچون خاتمی، موسوی، کروبى و هاشمى مى‌تواند عواقب نگران‌کننده و خطیرى براى نظام و انقلاب در پى داشته باشد.

جبهه اصلاحات همچنین تصریح کرده است: ما معتقدیم آنان که نگران افشاى چنین موضوعاتى هستند بیش از همه باید از امکان و احتمال وقوع این رخدادهاى ضدانسانى نگران باشند و تلاش‌هاى مضاعفى را براى انسداد مجارى و راهکارهاى وقوع و تکرار آن فجایع داشته باشند. اینک نیز پیشنهاد موکد ما این است که به جاى رد و انکار شتابزده که نتیجه‌اى جز تشدید بى‌اعتمادى‌ها و تجرى عوامل نخواهد داشت، با تشکیل کمیته‌اى حقیقت‌یاب مرکب از چهره‌هاى وجیه و قابل اعتماد که دردمندى و نگرش منصفانه آنها در قبال اینگونه رخدادها براى مردم اثبات شده باشد و با رعایت همه جوانب اخلاقى و ملاحظات خاص مربوط به تامین امنیت خاطر و حفظ آبروى آسیب‌دیدگان احتمالی، موضوع را دقیقا بررسى و به نحوى اقناع‌کننده به مردم گزارش دهند.

ما امیدواریم نتیجه این بررسى دقیق و منصفانه، عمق فجایع را کمتر از تصورات موجود نشان دهد، ولى به هر حال اطمینان داریم رسیدگى دقیق و برخورد قاطع با عوامل اصلى و آخرین تخلفات احتمالی، راهکار مناسب اعتمادآفرینى و حفظ نظام و انقلاب از آسیب‌هاى بیشتر است.

قاصدک سه‌شنبه 27 مرداد 1388 ساعت 22:01 http://m-ghasedak.blogfa.com

سلام قاصدک عزیزم.خوبی؟
هرچی منتظرت موندم ، نیومدی!
اومدم ، دیدم که آپ کردی.چه آپ جالب هم بود! با کلی چیزای آموزنده. انگلیسی این متن رو هم داری؟ اگه داری ، میتونی بهم بدی؟ مرسی :-)
دیدم که آخر پستت گفته بودی ماه رمضان آپ هر روزه داری!
منم سعی می کنم بیام و مطالبی رو که حتما خیلی زیباست ( بخاطر مرتبط بودنش با ماه مبارک رمضان و بیان زیبای تو) رو بخونم.
شاد باشی
بای

رمضان سه‌شنبه 27 مرداد 1388 ساعت 22:25 http://mighat61.blogfa.com

به جاهای جدید سر بزن.با فکر روشن،امکانات جدید را آزمایش کن.سعی کن هرروز چیزهای جدیدی بیاموزی،بدین صورت رشدخواهی کرد و احساس زنده بودن می کنی
سلام بر جانباز بزرگوارقاصدک عزیز
این توصیه ی شما را عمل کردم وبه نتیجه هم رسیدم.البته همه ی جملات زیبا وقابل تامل وقابل عمل بودند.دست مریزاد.یه پست جدید در باره ی مسافرتم گذاشته ام فرصت کردید ملاحظه فرمایید.متشکرم.

afshin چهارشنبه 28 مرداد 1388 ساعت 01:44 http://rooiidad.blogfa.com

[گل] تجمعات اعتراضی بمناسبت چهلم جان باختگان 18 تیرماه

این اعلامیه از سوی فعالین داخل کشور برای سایت ارسال شده است:

لطفا اطلاع رسانی کنید ..

روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در چهلم شهدای 18 تیرماه تجمعاتی

در سراسر کشور برگزار خواهد شد

با توجه به اینکه دو ماه سابقه تجمعات نشان داده که تجمعات شبانه چندین برابر تجمعات روزانه موفق بوده و همچنین ادامه دار بودن تجمعات باعث زدن ضربه سنگین به جبهه مقابل خواهد بود ، تجمع روز 28 و 29 امرداد در ساعت 6 غروب در تهران و سایر شهرهای ایران در مکانهای زیر برگزار خواهد شد

[گل] منتظرتون هستم [بدرود]

صبور چهارشنبه 28 مرداد 1388 ساعت 09:41 http://sangesabor.blogfa.com

سلام و روزتون بخیر

ممنون از حضور پر مهر و همیشگیتون
بحث ما هم اصلا حسادت نیست جناب قاصدک خان !!

فقط بعضی ها بد برداشت میکنند!!هاهاها
خب شمس عزیز لطف فرمودن و این شعر رو ارسال کردن شما هم که واردین توی کپی پیست!!! از همون قسمت کپیش میکردین که دیگه زحمت دوباره گردن ابجی خانومتون نیوفته !!! البته این نظر منه شما مختارین!!!

اینم یه شعر تقدیم شما


زیباتر از جهان امید ای دوست
در عالم وجود، جهانی نیست
هر عرصه را بهار و خزانی هست
در عرصه امید، خزانی نیست
صد بار زهر یأس مرا می کشت
گر پاد زهر من نشدی امید
در تیرگی رنج رهم بنمود
بس شام تیره تابش این خورشید
تا آن زمان که شهپر بوم مرگ
بر جایگاه من فکند سایه
در کارزار زندگی ام بادا
از جادوی امید بسی مایه

شادو موفق و سلامت باشید

شعیب چهارشنبه 28 مرداد 1388 ساعت 14:05

سلام
به به به سلامتی تابستونی کلاس زبون می رین؟ !!!
دستتون درد نکنه دیگه حالا بی خبر آپ می کنین؟ من این رسم غلط رو از این خونواده بر می چینم!!!!!

اومدم خبر بدم که آپم که مطلبتون رو دیدم. همونطور که فرمودین طولانیه باید ذخیره ش کنم و سر فرصت بمطالعانمش !!!!!
پاینده باشید

خب بسلامتی شما هم که وقت اپ میکنید یاد ما میفتید!!!وگرنه منکه وب شما اومدم و کامنت هم دادم.
منم این رسم را این این خونواده یادگرفتم...ممنون که اومدی..وقت شد خدمت میرسم

دوست سبز پنج‌شنبه 29 مرداد 1388 ساعت 01:11

متن کامل نامه موسوی به کروبی را در پی می‌خوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرامی،
حضرت حجت الاسلام و المسلمین کروبی

با سلام

جای تاسف است که در نظام اسلامی ما متصدیان چندان بی‌طاقت شده‌اند که حتی تذکر را تاب نمی‌آورند. تذکر از سوی چه کسانی؟ از سوی برادرانشان، از سوی کسانی چون شما که عمرشان را صرف انقلاب و نظام اسلامی کرده‌اند.

نامه شما در مورد رفتارهای زشتی که در برخی بازداشتگاه‌ها با زندانیان صورت گرفته است، رسانه غیرملی و روزنامه‌های کودتاچیان را دستپاچه کرده است. این همه دستپاچگی خبر از چه چیز می‌دهد؟ خبر از خبرهای وحشتناکی که ما هنوز اطلاعی از آنها نداریم. خبر از آنکه دروغ چون چرکی مسموم روز به روز دامنه خود را گسترش می‌دهد و به بهانه دفاع از «اصل نظام» غافلان را به حمایت از خود فرامی‌خواند و کسی نمی‌گوید که «اصل نظام» مردم‌اند و حکومت بخش کوچکی از نظام و دولت بخش کوچکی از حکومت و مجموعه افرادی که این‌گونه رفتارهای غیر انسانی را مرتکب شده‌اند تنها بخش کوچکی از کارگزاران اجرایی کشورند.

از کسانی که در زندان‌ها مورد تعدی و تجاوز قرار گرفته‌اند، می‌خواهند که چهار شاهد عادل با شرایط ویژه ارائه کنند. آیا آنان برای بازداشتن دست خود از گناه هم چهار شاهد می‌طلبند؟ اینهایی که مرتکب جرم شده‌اند، ایادی حکومت بوده‌اند. آیا حکومت علاقه ندارد بداند دستان او با مردم چه می‌کنند؟

سخن از دلجویی آسیب دیدگان حوادث اخیر گفته می‌شود. به راستی این آسیب‌ها چگونه التیام خواهد یافت، وقتی که منکر اصل وقوعشان می‌شوند و با تهدید و ارعاب ستم‌دیدگان را به سکوت و انصراف از تظلم وادار می‌کنند؟ دلجویی با پول و زور ممکن نیست بلکه با رسیدگی سریع، صریح و دقیق به دادخواهی آنها و خانواده‌هایشان ممکن است.

به راستی وظیفه ایمانی و انسانی یک روحانی انقلابی که با گزارش‌ها و مراجعات مکرر قربانیان چنین جنایاتی روبه‌رو شده است، آیا جز کاری است که شما انجام داده‌اید؟ انتظار از روحانیت اسلام آن است که در ابلاغ رسالت‌های الهی که بر دوش او قرار دارد، از خدا بترسد و از زورگویان و دروغ‌زنان و متجاوزان، از تهدیدها و تضییق‌ها و از هیچ چیز دیگری جز خدا نترسد. در این روزگار، کدام رسالت الهی سنگین‌تر از آن است که به صریح‌ترین لهجه، اسلام را از فجایعی که رخ داده است و رخ می‌دهد، تبرئه کنیم؟ این رسالتی است که انجام آن جز از روحانیت متعهد بر نمی‌آید، و اگر در انجام آن کوتاهی شود، نخستین گروهی که از بابت آن ملامت خواهند شد، آنان خواهند بود.

عجبا اگر کسانی به جای پرداختن به این مسئولیت تاریخی، به راحتی بر روی آنچه انجام گرفته است چشم بپوشند، به صورتی که گویی انجام آن اعمال ناشایست بخشی از وظایف نیروهای امنیتی بوده است، و تنها گناه نابخشودنی و سزاوار واکنش آگاه کردن مردم از این فجایع است.

اینجانب به سهم خویش از شجاعت و تعهد شما تشکر می‌کنم و امیدوارم تلاش‌های شما با همصدایی دیگر استوانه‌‌های روحانیت مبارز تقویت شود.

برادر شما
میر حسین موسوی
27/5/88



قفنوس پنج‌شنبه 29 مرداد 1388 ساعت 12:54 http://goofnoos.blogfa.com

سلام . چقدر لذت بردم از نوشته هاتون. این روزها حال دلم یه طور دیگه است نیازمند حرفهایی از جنس حرفهای شما هستم . خیلی برای حقیر دعا کنید محتاجم.

از حالا برای شبهای قدر و شرمندگی هام غصه دارم


به امید ظهور دولت یار- پاک باشید و رستگار
********************************

فکر کنم این کامنت مال پست بالاییه..نه؟؟؟
ممنون که اومدید..خدمت میرسم..منم محتاج دعای خوبانی چون شمام..یاعلی مدد

قفنوس پنج‌شنبه 29 مرداد 1388 ساعت 12:56 http://www.ghoofnoos.blogfa.com/

چه عمیقه این جمله : بار عام

دیگه معلوم شد که کامنت را اشتباه فرستادید..بله..بارعام..منم از این جمله خیلی خوشم اومده..

زمزمه هایی در سکوت شب پنج‌شنبه 29 مرداد 1388 ساعت 18:51 http://sayeh-roshan666.blogfa.com

سلام شما چی سفره خالی می خرید امیدوارم تو این ماه حاجتت رو بگیری یه دل سیر عبادت کنی وبرا مام دعا کنی که خدا گناهمو ببخشه و یه نگاهیم به سفره خالی ما بکنه
ببخش یه مذت نبودم یعنی بودم ولی . . . خوب دیگه با اجازه

وقت کردی بیا طرف ما

دفتر یاد بود پنج‌شنبه 29 مرداد 1388 ساعت 18:54 http://naghmeh-daftaryadbod.blogfa.com/

خیانت تنها این نیست که شب را با دیگری بگذرانی ... خیانت میتواند دروغ دوست داشتن باشد ! خیانت تنها این نیست که دستت را در خفا در دست دیگری بگذاری ... خیانت میتواند جاری کردن اشک بر دیدگان معصومی باشد
بدترین گناه این است که به کسی که تو را راستگو می پندارد دروغ بگویی

اینجا منتظرتیم

حمید جمعه 30 مرداد 1388 ساعت 01:08 http://http://golbargekhansar.blogfa.com/

سلام وبلاگ زیبای دارید مطا لب زیبایی می نوییسید امیدوارم در زندگیتان موفق باشید

امیدوارم شما هم موفق باشید..ممنون از تعریف تون.ولی زیاد هم اونطور که گفغتید نیست هااا...اولین فرصت خدمت میرسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد