*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

باده ء سوّم از شهر رمضان

تقویم رمضان؛ سومین روز از این ماه مصادف است با نزول صحف بر حضرت ابراهیم (ع)التماس دعا..قاصدک

پیش درآمد:سلام امروز خیلی خوشحال شدم که خدا توفیق داد و با نوشتن این پستهادوستانی جدید پیداکردم و البته دوستان قدیمی هم اومدن و شرمنده م کردندازهمینجا خوش آمد میگم به دوست عزیز سکوت عارفانه که البته با توصیه بانوی سیب و خانوم معلم عزیز اومد و همچنین خوش آمد میگم به دوست گرامی سیما همینطور"بعدازمدتی اهل خونه هم سروکله شون پیداشد!.ممنون از همه تونراستی به پیشنهاد خانوم معلم و توصیه سنگ صبورگرامی بخش مناسبتها و یا تقویم رمضان هم اضافه شد...سرتو بالاکن...اونجا را نگاه کن! 

عجب ماه قشنگیه؟!!.هربنده ای را میبینی چنان میگه خدای من که فکرمیکنی فقط خدای اونه و بسیادبیتی از شعرسعدی علیه الرحمه افتادم که با این بیت میریم به استقبال سومین روز از این ماه عزیز: 

چنان لطف او شامل این تن است

که هر بنده گوید:خدای من است 

 

 

وَلِلّهِ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ وَکَفَى بِاللّهِ وَکِیلاً

(سوره نساءآیه132)

 هرآنچه در آسمانها و زمین است همه ملک خداست و 

خدا به نگهبانی خلق کافی است 

 

 هر آنچه در سماوات وزمین است      همه درحکم رَبُّ العالمین است

 مهمّ ِبندگان را اوست کافی            نگهبان و وکیل وبی قرین است

 

 دعای روز سوّم ماه رمضان 

اَللّهُمَّ ارْزُقنی فیهِ الذّهْنَ والتّنَبیهَ وَ باعِدْنی فیهِ مِنَ الُسّفاهة والتّمْویهِ 

وَاجْعَل لی نَصیباً مِنْ کُلّ خَیْرٍ تُنَزّلُ فیهِ بِجودِک یا اَجْوَدَ الاَجْوَدین

   

خدایاروزى کن مرا در اینروز هوش و خودآگاهى را و دور بدار در اینروز از نادانى و 

گمراهى و قرار بده مرا بهره و فایده از هر چیزى که فرود آوردى در آن 

به بخشش خودت اى بخشنده ترین بخشندگان 

مفهوم دعای امروز 

 ذهن ِ باز و حق‌جو ؛ دوری از سفاهت و تزویر ؛ برخورداری از نیکی‌ها 

    

نماز سفارش شده از ائمه اطهار برای این روز 

دورکعت" درهر رکعت بعداز حمد پنجاه مرتبه سورهء توحید 

ثواب : حضرت علی (ع) فرمود: هر کس این نماز را بخواند 

ندا کرده می شود در قیامت به این که او آزاد شده ی خداست از آتش

 

جرعه ای از جام  ِ مولا (نهج البلاغه) 

خدایا ؛ از من در گذر آنچه را از من بدان داناتری،و اگر بار دیگر به آن بازگردم تو نیز به بخشایش باز گرد.خدایا ؛آنچه از اعمال نیکو که تصمیم گرفتم و انجام ندادم ببخشای.خدایا؛ ببخشای آنچه را که با زبان به تو نزدیک شدم،ولی با قلب آن را ترک کردم،خدایا ؛ببخشای نگاه های اشارت آمیز و سخنان بی فایده و خواسته های بی مورد دل،و لغزشهای زبان را..آمین

التماس دعا..یاعلی مدد

نظرات 25 + ارسال نظر
فاطمه یکشنبه 1 شهریور 1388 ساعت 22:43

سلام بابایی...

و منم خوشحالم که امشب پای نتم!!!اینم به فال نیک میگیرم...دیگه نمیدونم چندم هر چی باشه اولم(خودشیفتگی رو دیدین

قبول باشه خانومی...خوشحالم که اول شدی!!.گرچه گفته بودم وقتی همکاری میکنی دیگه خودتو اذیت نکن واسه کامنت دادن.ولی بازم ممنون که اومدی

فاطمه یکشنبه 1 شهریور 1388 ساعت 22:49 http://www.omresokhteh.blogfa.com

خوبی این شبا به اینه که همه ی خونواده دور هم جمع شدن و دوستان گرامیتون...

چقدر داره زود میگذره این رمضان بیام تو این شبا دعا کنیم که:

خدایا
دنیا را بساط ارامش قرار بده...
مهربانی را بجای کینه...
عشق را جای حسرت...
وصال را به جای فراق...
سلامتی و امنیت را...
رهایی را...
از بند رستن را...
پاکی را...
و اخلاق را...
در همه سفره ها و خانه ها و دشتها و دل انسانها ودیعه بگذار...
ابرو وعزت را...

الهی امین
التماس دعا

بله.منم خوشحالم که بواسطه رمضان اقلا همه میتونند صله رحم بجا بیارند.(حتی اینجا)
منم برای این دعای زیبا فقط میتونم آمین بگم و آرزوکنم برآورده بخیر بشه.
زنده باشی.التماس دعا..یاعلی مدد

مریم یکشنبه 1 شهریور 1388 ساعت 23:02 http://www.raze-nahan.blogfa.com

سلام
طاعات و عباداتت مقبول درگاه حق
قاصدک عزیز دیشب برام نوشتید ازتون تعریف نکنم ! آخه چرا ؟ وقتی کار به این قشنگی انجام می دید باید از شما تشکر کنیم .
باشه فقط می گم دستتون درد نکنه . قبول باشه .
خوبه ؟!

باز هم ماه شکفتن، ماه از خود رستن و به خدا پیوستن از راه ‌رسید، ماه شب‌های احیا و روزهای دعا ، تا هرکس به قدر ظرفیت خویش از شب‌های قدر توشه بردارد.
ای رمضانِ مبارک، کاش می‌دانستم در تو چیست، که آتش دوزخ را یارای نگریستن در تو نیست؟
با تو از آتش دوریم؛ و بی‌تو انگار در آتشیم. ای ماه مناجات! ای ماه صوم و صلاة! ای ماه فطر و زکات ! شب‌های تو را آوای مناجات پر می‌کند، و روزهایت را آوای زبان‌ها و قلب‌های روزه ‌دار؛ با تو جان‌ها بیدار می‌شوند و به فطرت خویش باز می‌گردند؛ ای ماه افتتاح! ای ماه جوشن‌کبیر! ای ماه ابوحمزه ‌ثمالی! با تو سفره‌های افطارمان پر می‌شود از سوره قدر، و سحرهایمان را دعای سحر معطر می‌کند ای ماه کریم! به‌واسطه تو خدا بر اهل قبور نشاط و سرور عطا می‌کند؛ فقیران را بی‌نیاز می‌گرداند؛ هر گرسنه‌ای را سیر می‌کند؛ هر برهنه‌ای را می‌پوشاند؛ هر مدیونی را از دین می‌رهاند؛ هر غمگینی را دل‌شاد می‌سازد؛ هر غریبی را به وطن باز می‌گرداند؛ هر اسیری را آزاد می‌نماید؛ مفاسد امور مسلمانان را اصلاح می‌فرماید؛ و بیماران را شفا عنایت می‌کند؛ آری! او به هرکاری تواناست.

خانوم معلم..خب من دیشب توحال خودم نبودم یه تعارف کردم چرا جدی گرفتید؟!
خب کیه از تعریف و تشکر بدش بیاد؟؟.خود خدا هم خوشش میاد.مگه نگفت:
فتبارک الله احسن الخالقین.؟!(ترجمه) دم خودم گرم.!..چی ساختم هاااا..!!
بازم ممنون که اقلا دستتون دردنکنه را حذف نکردید.دست شما هم دردنکنه
که هرشب شرمندمون میکنید.خانوم معلم.چند شبه میخوام این را بپرسم
این مناجات گونه هایی که برام میفرستید(وممنون هم هستم)نوشته خودتونه؟!.
خیلی قشنگه..قبلا هم به قلم زیباتون تبریک گفتم.!!.بازم میگم..چون الحق زیباست
قلمی که دست آموزگاری چون شماست .!.طاعات و عباداتتون قبول..التماس دعا..یاعلی مدد

صبور یکشنبه 1 شهریور 1388 ساعت 23:09 http://sangesabor.blogfa.com

سلام

قبولی طاعات و عباداتمون رو از خدای منان خواستارم


-امروز سوم رمضان است. براى تیزهوشى و بیداریت دعا کن و از هر چه در آن بى‏خردى و اشتباه‏ است‏بپرهیز. سهمت را از خیر و برکت این ماه افزونتر بخواه که او بخشنده ‏ترین بخشندگان است

اینم از بخش جدید پست هامون.مفاهیم دعاهای روزانه که صبور خانوم زحمتش را میکشند.
زنده باشید..التماس دعا..یاعلی مدد

غریبه دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 01:27 http://http://banouye-sib.blogsky.com/

سلام به قاصدک گرامی

و سلام به همه دوستان خوبم

نماز و روزه هاتون قبول در گاه حق باشه انشا الله


هر روز زیبا تر از روز پیش چشممان به نوشته های شما و جمع دوستان خوبمان روشن میشود ...قرار شد من و مریم عزیز دیگه از شما تعریف نکنیم و از افعال معکوس برای تعریف استفاده کنیم....به قول شما ( نیشخند بلاگفایی)

اما نمیشه کار خوب تعریف داره ...دست همه شما و صاحبخونه (قاصدک گرامی) درد نکنه....این نوشته های هر روزه ادم رو بیشتر به فکر های خوب وکاهای زیبای مختص رمضان وا میداره ...حتی از خوندن کامنتها هم ادم لذت میبره و راهی به سویی زیبا تر براش باز میشه....قصد تعریف و تمجید از کسی نیست...همه ما هیچیم در این میهمانی ...هیچ نه از نظر بی اهمئیت بودند از نظر یکسان بودند....خوان و سفره رنگین معنوی خدا وند باز است و هر چه بخواهی خواهی یافت فقط باید بخواهیم....کسانی که در دور این سفره الهی نشسته اند و این میهمانی نصیبشان شده با هم فرقی ندارند....بیایید کیسه هایمان را از این سفره پر برکت معنوی پر کنیم و ره توشه ای برای اخرتمان سازیم....از درد هم غافل نباشیم و دردمند دردمندی باشیم....اگر به حد یک دانه پاشیدن برای پرنده ای هم میتوانیم انجام دهیم که بی پاسخ نخواهد ماند

شعر سعدی و همه نوشته ها زیبا و جای سخن بنده حقیر نیست که همه به زیبایی باز گو شده

باز هم سپاسگزارم از زحمات همه شما که به قاصدک گرامی در این امر زیبا یاری میرسانید

موفق باشید

التماس دعا

یا علی

بانوی گرامی..شب تون بخیر و سلامتی.طاعاتتون قبول..افعال معکوس؟؟؟؟!!!..ممنون میشم الان بگید که کدوم یکی از اینها که گفتید معکوسه؟!
اختیار دارین..همونطورکه الان تووبلاگتون دارید میخونید!!.گفته ام که درحال درس پس دادنم و بس..راستی..این چندمین باره که من به شما کامنت میدم و برمیگردم قاصدک که میبینم همون موقع شما اینجا بودید؟!!!!!..خیلی جالبه برام....بازم ممنون که امشب هم مثل هرشب لطفتون شامل بنده شد..التماس دعا...یاعلی مدد

غریبه دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 01:29

در وصف رمضان

مژده ای منتظران ماه خدا امده است

ماه شبهای مناجات و دعا امده است




ماه پر مغفرت و رحمت و برکت امده

ماه زیبای عنایات خدا امده است

ماه دلدادگی بنده به معبود رسید

بر سر سفره شاهانه گدا امده است

ایکه دل خسته به وسواس شیاطین هستی

دل قوی دار بشارت زصبا امده است

رفت بی عفتی و هرزگی و بدبختی

ای گنه پیشه بیا ماه حیا امده است

ای به دام گنه افتاده رهیدن سر کن

ماه پرواز بسوی شهدا امده است

دل بیمار بیا مژده طبیب امده است

دردمندانه بیا اذن شفا امده است

حضرت دوست در این ماه تماشا دارد

یار در جلوه سر کوی وفا امده است

ان سفر کرده که سالیست از او بی خبریم

بهر شادی دل اهل بکا امده است

امده ماه خدا وقسم تنها نیست

هم رهش منتقم ال عبا امده است

الهی العفو



یا غلی

تشکر بابت ارسال این شعر رمضانی زیبا..و یک تشکر مجدد دارم بخاطر توصیه به دوستانتون برای بازدید قاصدک..خدا خیرتون بده..موفق و شاد و سرافراز باشید..یاعلی مدد

شمس دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 03:15

سلام سلام سلام
شنیده ام که می فرماید: اگر نیت به عمل نیکی کنی و انجام آن مقدور نشود همان ثواب برایتان نوشته می شود
اما نیت باید که خالص باشد
بسیار عالی بود همه چیز
به خصوصو آنکه اینقدر بخشنده است
اینقدر بیکران است
اینقدر نزدیک است که هر کس او را برای خود می داند
و چه زیباتر این که معشوق خود را
و شیرینی حضورش را به دیگران نیز چشاندن
یعنی بخل نورزیدن
خدایا چه کردی ؟!
چه زیبایی و چه گسترده
الهی شکر
هزاران هزار شکر
سپاس بی حد بر شما عزیز دل
سومین روتان نیز گوارای روح و جانتان

دوست عزیز شانگاهی..حقیقتش من زیاد به این روایتی که گفتید فکرکردم ولی متوجه نشدم..!!.. با من بودید؟؟؟؟.
توصیف شما همیبشه از ذات حضرت حق زیباست..خوشابحالتون..التماس دعا....یاعلی مدد

رضا دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 03:48 http://hhttp://nasimedamavand.blogfa.com/ttp://

سلام قاصدک عزیز
آدم که به وبلاگ شما می یاد انگار دو باره مزه افطار رو می چشه.
روزه تان قبول و حق یارتان

قاصدک عزیز
عرفان ایرانی – اسلامی، به ویژه اندیشه پویای مولانا جلاالدین در حال شکوفایی بی سابقه خویش در میان انسان های این کره خاکی است. من هم به عنوان یک شاگرد کوچک و پادری نشین او سعی دارم آموخته ها و آنچه از او هدیه گرفته ام را با دیگر یاران و عزیزانم قسمت کنم.
شما را در این رهگذر به تفسیری (از ظن خود) ازحکایت وکیل صدر جهان و مسجد مهمان کش از دفتر سوم مثنوی در وبلاگ نسیم دما وند جلب مینمایم.
این تفسیر از سه قسمت تشکیل یافته است که ابتدا قسمت اول را از نظر می گذرانید.
حق یارتان

دوست عزیز آقا رضا..ممنون از حضورتون..سعی ام اینه که در اولین فرصت خدمت برسم.ولی باورکن سرم شلوغه.بااین وجود.چشم.حضور در آونجا را وظیفه میدونم..یاعلی مدد

عباسی دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 05:51

با سلام

رمضان شهر عشق و عرفان است
رمضان بحر فیض و احسان است

رمــضــــان، مــاه عــتــرت و قــرآن
گــــاه تــــجدید عهد و پیمان است

رمــضــان امــتــــداد جــــاده نــــور
در گذرگاه هــر مــــسلمــان است

رمــضــان چــلچــراغ نـــور افـشان
در شبــستان قلــب انـسان است

مـــاه تــحکــیــم آشنـــایــــی هـــا
مــاه تعــطیل قــهر و حرمان است

مـــاه شـــب زنــده داری عـشــاق
مــاه بــیــدار بــاش وجــدان است

مـــاه اشــک و خـروش و ناله و آه
راه برگــشت هــر پــشیمان است

مــــاه آســـایــش قــلــوب بــشــر
مــاه پــالایــش تـــن و جــان است

مــــاه تــسلیــم در بــــر خـــالـــق
مــاه تــمریــن کــار نــیـکــان است

رمضــان چــشمــه عـطــای خـــدا
ماه عفو و گذشت و غفــران است

رمــضــان رهــنـــمــا و راه گــشــا
بهــر گــم گـشتگان حـیــران است

رمــضــان شــاخساری از طــوبـی
غرفه ای از بــهشـت رضوان است

رمــضــان بــارگــــاه (بــســم ا...)
جلــوگاه (رحیـم) و (رحمان) است

مــاه تـــحصیــل دانــش و تــقــوی
گــاه تــطهـیــر و راه ایــمـان است

مــــاه اکـــرام عـــتــرت و قـــــرآن
مــــاه اطفــــاء نــــار نــیــران است

عیــــد مســعــود زاد روز حــســن
روز پــر فــیــض نــیــمــه آن است

شــب قــدرش ســلام بــر مــهدی
تــا بــه فـجرش که نور باران است

مـــغــرب آفــتــاب عــمــر عــلـــی
مشــرق مــــاهتــــاب قــرآن است

در چــنین مه که انس و جان یارب
بر سر سفــره تــو مــهــمـان است

نظـــری ســوی دردمنــدان کــــن
ای کــه نــامـت شفا و درمان است

بــــارالــها بــــه درگــه کــــرمـــت
سائــل خــستــه دل فـراوان است

کشــــور مــــا بــهشت زهــرا شد
بس کــه پــر لاله خــاک ایران است

ای خــــــدا آرزوی ایــــــن امـــــت
جشــن پــیــروزی شــهیــدان است

وای بــر حـال آن کسی که حسان
خــصــم قــرآن و یـار شیطان اس

طاعت و عبادت دوستان مورد قبول حق تعالی

آقای عباسی عزیز..تشکر بابت ارسال این شعر بلند و زیبای مناجات گونه
التماس دعا..یاعلی مدد

محمد مهدی دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 10:08 http://sobhe14.blogfa.com

سلام
خدایا من و همه ی نیازمندان درگاهت را از مفاهیم دعای امروز و هر روز از این ماه مبارک بهرمند بگردان. به ما ذهنی باز و حق‌جو دوری از سفاهت و تزویر و برخورداری از نیکی‌ها را عطا فرما. به عزیزانی که به طرق مختلف زحمت در آگاهی ما از رحمت و مغفرت تو انجام می دهند، از جمله قاصدک و دوستان وی را خیر و توان مضاعف و بهروری از نعمات خود عنایت فرما
زحمات و روزه و طاعات و عبادات تان ذخیره آخرت انشاالله

دوست عزیز جناب سامع..باورکن من تمام آروزم اینه که بتونم قدمی در آگاهی خودم لااقل بردارم.و از این رهگذر اگر دوستان به حالی رسیدند همون دعای اونها ما رابس..ممنون از حضورتون..شماهم دعا بفرمایید لطفا..یاعلی مدد

سکوت دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 10:40 http://sokotearefaneh.blogfa.com

سلام سلام
اینجا فقط منو کم داشت که الحمدالله والنعمه که بنده با سرعت جت تشریف اوردم

بابا شماها سحر ومحر ندارین ؟؟؟برین دنبال سفره که این اهالی خونه گشنه نمونن... این حرفارو واسه مریم خانوم گفتم ..وگرنه بقیه که ماشالله از هر انگشتوش هزار ویکی هنر میباره .
خب سلام عمو قاصدک (اجازه داشتم دیگه ؟؟)نمیخواین بشین دایی چون عموی نتی زیاد دارم میترسم قاطی بشین وگمتون کنم .
وای من شکلک میخوام (گریه تشویش اضطراب )

چه پست قشنگی شده دیشب (رضایت از خود ودچار خودشیفتگی شدن)میبینم که سومین خط به اسم مبارک بنده مزین شده .مریم خانوم کیف کردین ؟؟الان در چه حالین ببم جان ؟؟؟وای که دلم نمیاد زبون روزه اذیتتون کنم !!

ولی خداییش اول اسم من اومده بعد شما اینو یادتون باشه همیشه (شیطنت بلاگفایی هزارتا )

بله عجب ماه قشنگیه ؟؟!! اون وقت این علامت سوال جلوی ماه قشنگیه واون علامتهای تعجب واسه چیه دیگه عمو دایی ؟؟؟
المنه لله که در میکده باز است

میگم چرااینقدر امروز هوشم زیاد شده نگو صبح دعای امروزو خونده بودم

این سخن حضرت مولا علی ع هم جالبناک بود
مخصوصا اون تیکه ی نگاههای اشارت امیز (مریم خانوم با شماهستن که رفتین اون بالا نشستین وچپ چپ نگاهم میکنین !!!!!!)الان بنده حامی قویتری دارم عمو دایی قاصدک حالا خود دانید(خواه ازاین سخن بنده پندبگیرین خواه ملال ؟؟؟!!!)

اااا سلام خاله بانوی سیب عزیز این مریم خانوم اونقدر سر وصدا میکنند ونمیذارن بیام پایین تر ببینم خاله ی عزیزمم اینجان .به به خاله چقدر شعرتون قشنگ بود دست مریزاد (بیشتر ازاین نمیتونم تعریف کنم چون این مریم خانوم بازم دارم نگاههای اشارت امیز میندازن بهم بعد میام خصوصی تعریفتونو میکنم)
خب باقی را نمیشناسم تا جناب عباسی
سلام عرض شد اقا
بازم که رفتین بالا ؟؟

تشریف بیارین پایین
بنده برم اون بالا

عجب شعری شد (رضایت از خود)
مریم خانوم بگین به عمودایی بنده که بنده شاعرممممم هستم
خب من چقدر حرف زدم
روز دومه باید ابرو داری کنم خونه مردم کم کم خودمو نشون بدم
بااجازه ما رفتیم
راستی عمو دایی اینا نماز روزهاست نمازشبها هم بذارین لطفا مثلا روز سومو که دارین مینویسین نماز شب چهارم را هم بذارین (میگم هوشم زیاد شده اینم یه نمونه ش )

خدایا ماه ماه میهمانی است
مه بخشودگی با مهربانی است

خودت گفتی گنه کاران بیایید
که هنگام نزول آسمانی است

خب بااجازه
التماس دعا
شادباشین وعاشق حق
وخدای همیشه بهار نگهدارتون

اول اینکه خوش اومدید..بقیه شم...خانوم معلم..بفرمایید تحویل بگیرید
اونموقعی که گذاشتم تون اون بالا واسه همچین روزایی بود.اون روز مبادا همین امروزه دیگه..!.واما بعد..دوست عزیز .خب اومدی کل کل کنی یا دعامون کنی؟؟!!.ماشالله به این کامنت..خب من کدومیک از سوالاتت را جواب بدم؟؟؟!!..راستی.میگم تشریف ببرید خوب فکرهاتون را بکنید چون از دیروز تا حالا ازعمویی به دایی رسیدم.خب چه تضمینیه که فردا اصلاْ منو بشناسید؟؟.بانوی سیب و یا خانوم معلم باید ضمانت کنند.اونوقت قبوله..ولی خان دایی بهم نگی هااا.من از خان دایی بدم میادهمون دایی خالی بسه
درمورد پیشنهاد نماز هم چشم دردست اقدامه.حرف حق جواب نداره.زنده باشی.التماس دعا.یاعلی مدد

ترکش ولگرد دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 11:51 http://WWW.TARKASH14.BLOGFA.COM

سلام .خوب اینه دیگه .نمیدونم .خیلی وقته نیومدم .وقت نکردم .راستی که زمونه یه جوریه .اما اینکه خاطراتتو بهم نگی وبقیه رو ازقشر من بدونی بی انصافیه .من بازم منتظرم .خواستی به این وبلاگم هم سر بزن.GHAFALA

دوست عزیز..شما هردوماه یک بار تشریف میاری من الان از کجا باید بدونم اینها جواب کدوم حرفمه؟؟.فقط یادمه که بهتون گفتم برای فقط و فقط خبر کردن منو لینک کردی . تازه خاطره هم باید بنویسم؟.خب اگر لطف کنی و پستهای منو بخونی گوشه کنارش خاطره هم بوده.ولی چه فایده که جواب همین حرفا هم رفت تا دوماه دیگه..راستی..شما که نخوندید و متوجه هم نشدید ولی وقت سحر و افطار دعا یادتون نره ..یاعلی مدد

دوست تنهایی ها دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 12:29

هیچ میدانی چرا چون موج در گریز از خویش

پیوسته می کاهم

زانکه بر این پرده ی تاریک آنچه میخواهم

نمی بینم .......

و آنچه می بینم

نمی خواهم ........

شفیعی کدکنی

alnilam دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 15:13 http://www.zanooy-orooj.persianblog.ir

سلام بر یک عدد پدر عالی قدر بلند مرتبه (ره) (ل.س)خوبید؟!!!
من رفتم بلاگ آبجی فاطمه شنیدم شما و صبور جون یه آپ مشترک انجام دادی الان همینه؟
به اینجارو خیلی جدیدا با کلاس شدیدها! خوش به حال این دوستاتون! زمان ما ازین کارا نبود که خوش آمد بگن! به به!
بابت این نمازه ممنون خیلی خوب شد که گفتید.
التماس دعا
یاعلی

رفتی وب آبجی فاطمه شنیدی؟؟؟؟؟؟؟یعنی این همه من اینجا در سه چهارتا پست اخیرم هوار زدم متوجه نشدی؟؟مطمئنم هنوزم متوجه نشدی..چون گفتی پست مشترکه همینه؟؟باباااا سی روز ماه رمضااان!!!!..خب منکه گفتم با این حالت روزه نگیر..چون فقط از پست دو روز پیشم عکسش را دیدی و ازش نوشتی..همین...تازه.خب من همینجا چند تا پست برات رو کنم که از دختر ته تغاری بابا یاد شده؟؟هان؟؟چراساکتی؟؟جواب بده؟؟سرتو پایین ننداز جواب بده.(عصبانی ام..شدید..)
پس اون نمازها را داری میخونی لااقل دعامون کن.منتظرم بازم بیای..یاعلی مدد

شناسی از همین حوالی دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 15:43 http://www.tatam.blogfa.com

سلام
خیلی قشنگ بود
امیدوارم موفق باشید
برمیگردم.........

لطف کردین خوبی از خودتونه....نماز روزه تون قبول...منتظرم..یاعلی مدد

فاطمه دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 16:55 http://www.omresokhteh.blogfa.com

سلام به همگی...

به به بعضیا خوش بحالشون میشه(تعجب)میشن دایی؟؟؟؟

بابایی به این ابجی محیا بگین مطلبو بخونه الان فهمیده اپ مشترک گذاشتین!!!

یاعلی

زیادجدی نگیر.!!..چون دیروز اولش ایشون جناب قاصدک خطابم کرد.بعدش شدم عمو حالا امروز فکرهاشو کرده شدم دایی تا فردا هم خدا بزرگه.بعدشم..خب فکرکردی فقط خودت راه بیفتی و عمه و خاله و آباجی پیدا کنی؟؟!!...بله.ایشونم جوابیه دارن..صبرکن..داشتم پست فردا را آماده میکردم..نزدیک افطاره دعامون کن...
راستی.من افطار دعوتم.اگه آپ بعدی دیر شد نگران نشید هااا..
امیدوارم اینو همه بخونند.چون آخرشب میام خونه..یاعلی مدد

سیما دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 17:32 http://www.s-s-s.blogfa.com

سلام
ممنونم از حضورتون
فک نمی کردم وقت کنین و بیاین
راستی مطالب امروز هم خیلی خوب و قشنگ بود
دوبیت شعر از سعدی می خواستم براتون بذارم:
گر کسی وصف او زمن پرسد
بی دل از بی نشان چه گوید باز
عاشقان کشتگان معشوقند
بر نیاید ز کشتگان آواز
راستی این جا وب خیلی خوبیه من خوشم میاد اما همون طور که گفتم سعی می کنم هر روز بیام تا بیشتر آشنا بشیم
راستی ممنونم از استقبالت
تا بعدعزیز
خدا حا فظ

خب راستش وقت نداشتم ولی دیدم دوست تازه واردید.نمیشه بی پاسخ بمونه بازدیدتون
ولی دیگه منتظر نباشید لطفاْ .چون آشنا شدیم دیگه!!.
وب شما هم خوبه.بی تعارف..دعا کنید بدرقه مونم مثل استقبال مون باشه.!!.به امید دیدار..یاعلی مدد

فاطمه دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 18:34 http://www.omresokhteh.blogfa.com

بازم سلام...
اتفاقا داشتم فونت رنگشو عوض میکردم و یه نوشته ی کوچیک دیگه ای گذاشتم.

الان بیاد هر چند نمیاین(نیشخند)

به من میگن اخر سلیقه!!!
یاعلی

حالا که چشمام سوزش گرفت فونتشو عوض میکنی؟؟؟؟بازم ممنون..اومدم و دیدم
اونکه بله..سلیقه شما کجا و من کجا..؟؟.زنده باشی.یاعلی مدد

صبور دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 19:13 http://sangesabor.blogfa.com

سلام

دلم نیومد حالا که اومدم بدون گذاشتن ردی !! اثری چیزی برم!!

نزدیک اذانه وقت اجابت دعاست!! پس التماس دعا



آمد گه آمرزش و شهرُ الله عظمی

توفیق خدایا، تو ز ما سلب مفرما

محسن دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 19:24 http://sayeh-roshan666.blogfa.com

سلام روزه نمازت قبول
امیدوارم خوب باشی
خوشحالم خونوادت جمعا سفره اتون با صفا
با نیایشی که از امام علی ع گذاشتی خیلی حال کردم
راستی خوشحالم که خوشحالی
حرف زیاده ولی شاید یه روز یا یه جایی دیگه
یا علی

زمزمه هایی در سکوت شب دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 19:26

راستی همون زمزمه هایی در سکوت شب بهتره از سایه روشن

شمس سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 00:15

سلام
(خدایا ؛آنچه از اعمال نیکو که تصمیم گرفتم و انجام ندادم ببخشای)
منظورم به این تکه از نوشته خوبتان بود عزیز
ما را عادت داده ای به باده نوشی در این شبهای عزیز
بعد دیر و زود می کنید ؟ ( لبخند )
من مرده ی آن دمم که ساقی گوید
یک جام دگر بگیر و من نتوانم

قاصدک سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 00:27 http://m-ghasedak.blogfa.com

سلام قاصدک عزیزم.خوبی؟
من که تعارف الکی نکردم! مگه تو پست آخرم ندیدی که از بچه ها دعوت کردم بیان پیشت! پس معلومه پست آخرمو نخوندی ؛-)
خوبی؟ خوش میگذره؟ نماز و روزه ات قبول. مارو هم دعا میکنی؟
خیلی کار خوبی میکنی این پست های هر روزه ی ماه رمضان رو می ذاری.کلی به اطلاعات عمومیم اضافه شد.امسال میتونم کلی ثواب کنم! که همشو مدیون تو اَم! :-)
میبینم که قالب وبلاگت هم عوض کردی.تازگیا اهل تنوع شدیا! ؛-) قشنگه ولی بنظر من قبلیه بیشتر به وبت میومد.
خوب ببین من بی وفایی نمی کنم و درسته یکم دیر میام ولی میام و بهت سر می زنم. نگی نمیایا! :-)
شاد باشی
التماس دعا
بای

حمید سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 00:32 http://golbargekhansar.blogfa.com/

سلام و خسته نباشی
سحر برخیز و ذکر یا ربی گو دعایی ناله ای اندر شبی گو


به درگاه خدایت بندگی کن از اعمال بدت شرمندگی کن

**************************************************
بکن پند مرا آویزه گوش خدایت را مکن هرگز فراموش

رضای حق طلب گر می نمایی به روز و شب به کار مردمان کوش

**************************************************

بیا بشنو ز من ای یار جانی که پندت می دهم با مهربانی

بدی را در وجودت کن فراموش ز جان خوبی نما تا می توانی

لطف کردید..ممنون از ارسال شعرتون..خدمت میرسم..ولی الان نه..شرمنده..
طاعدتتون قبول حق.التماس دعا..یاعلی مدد

alnilam سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 11:44 http://www.zanooy-orooj.persianblog.ir

سلام پدر عصبانی خوبید؟
اولا که بنده اونقدرهام خنگ نیستم! متوجه شدم که هرروز قراره پست بزارید منتها اگه دقت کنید متوجه میشید بنده این چندتا پست اخر شمارو نبودم یادتونه!؟ در نتیجه چی؟ نمیدونستم قرزاره مشترک بزارید خوب. در ضمن متوجه شدم که اون پسته همونه اونم سوالی نبود خبری بود !
در ضمن میبینم که عمو هم شدید! بله...مبارکه!
شاد باشید
یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد