*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

جرعه بیستم از باده رمضان

سلام..نماز و روزه هاتون قبول...با عرض معذرت بخاطر محدودیتهایی از قبیل مهمونی و افطاری و بدتر از همه تلفاتِ سخت افزاری نتونستم لااقل پاسخ محبّت تون را در کامنتدونی بدهم خیلی هنر به خرج دادم ! تونستم حداقل از آپ هرشبِ وعدهء داده شده در شب اوّل خجالتزده نشم..البته منظور کمّیت است وگرنه ازجهت کیفیت کماکان شرمنده لطف و محبت شما عزیزانم

دعا کنید زودتر به سامان برسم.ممنون..قاصدک

 

تقویم رمضان تقویم رمضان...فتح مکه و بازگشت پیروزمندانه پیامبر (ص) و پیروانش از مدینه به مکه در سال هشتم هجریالتماس دعا..قاصدک

 

وَلَا تَنفَعُ الشَّفَاعَةُ عِندَهُ إِلَّا لِمَنْ أَذِنَ لَهُ حَتَّى إِذَا

فُزِّعَ عَن قُلُوبِهِمْ قَالُوا مَاذَا قَالَ رَبُّکُمْ

قَالُوا الْحَقَّ وَهُوَالْعَلِیُّ الْکَبِیرُ

(سوره سبا آیه 23)

شفاعت کسی هم جز آنکه خدا به او اذن شفاعت داده است سودمند نیست

دلم را جز تومعبودی نباشد          مرا غیر تو مقصودی نباشد

که می دانم کسی را در شفاعت       بدون اذن تو سودی نباشد

درمحضررسول مهربانی
پنج چیز را قبل از امدن پنج چیز غنیمت بشمار :
جوانی خود را قبل از پیری و سلامتی خود را قبل از بیماری وبی نیازی خود را قبل از فقر وفراغت خود(خالی بودن ذهن از تشویش) را قبل از مشغول بودن
وزندگی خود را قبل از مرگ(نهج الفصاحه.حدیث1038)
دعاى روز بیستم ماه رمضان
اَلّلُهمّ افْتَحْ لی فیهِ أبوابَ الجَِنانِ وَاغْلِقْ عَنّی فیهِ أبوابَ النّیرانِ
وَوَفّقْنی فیهِ لِتِلاوَةِ القرآنِ یا مُنَزّلِ السّکینةِ فی قُلوبِ المؤمِنین

خداوندا در این روز درهای بهشت‌ها را بروی من بگشا و درهای آتش دوزخ را ببند

 مرا توفیق تلاوت قرآن عطا فرما،ای فرودآورنده وقار و سکینه بردلهای اهل ایمان
مفهوم دعای امروز
اعمال صالح‌ درهای بهشت است, گناه از دروازه جهنم است
تلاوت و انس با قرآن, آرامش در سایه ایمان
 نماز سفارش شدهء ائمه اطهار جهت شب بیست ویکم
مانند شب بیستم است.
ثواب:حضرت علی (ع)فرمود:گشوده می شود از برای او درهای آسمان

جرعه ای از جام مولا علی (نهج البلاغه)
ای مردم،ازخدایی بترسیدکه اگر سخنی گویید میشنود و اگر پنهان داریدمیداند
وبرای مرگی اماده باشیدکه اگر از ان فرارکنید شما را می یابد و اگر
برجای خود بمانید شما را میگیرد و اگر فراموش کنید شمارا از یادنبرد

پس از افطار:گلضمن تشکر از دوستانی که به تقاضای حقیر لبیک گفتند و شرمنده کردند. ختم قرآن کریم جهت شفای کودکی بیمار کماکان ادامه دارد جهت شرکت در این امر خیر اینجا کلیک فرماییدالتماس دعا..یاعلی مددخداحافظ

نظرات 30 + ارسال نظر
سکوت پنج‌شنبه 19 شهریور 1388 ساعت 00:13 http://sokotearefaneh.blogfa.com

یعنی میشه اول بشم ؟؟
راستی سلاممممممم

سکوت پنج‌شنبه 19 شهریور 1388 ساعت 00:30 http://sokotearefaneh.blogfa.com

خب الحمدالله

سلام عمو

همینکه به قولتون دارین با زحمت فراوان عمل میکنین خیلیه
ممنون ازاین لطفی که درحق دوستان دارین .

درهای رحمت بسوی ما گسترده شده مخصوصا این شبها

فرشته ها صف کشیدند و شاهد قطرات شبنم اشکها بر پهنای صورت بندگان خدا هستند

هر قطره اشکی که از چشم بنده ای فرو میچکد گواهی از عجزو نیازمندی او به معبودش هست

وچقدر ما نیازمند لطف وکرمش هستیم

چقدر نیازمنداین هستیم که قلم عفوش را بکشد بر اعمالمون
چقدر نیازمندیم تا سر در دامنش بگذاریم واو دست رحمتش را چون مادری بسرمان کشد ویتیم نوازیمان کند


خدایا به اشک چشم بندگان عزیزت

به دلهای پاک دوستان اهل بیتت

خدایا به ناله ی درماندگانت

مرا ببخش که سخت محتاج بخششت هستم


التماس دعا
شادباشین وعاشق حق

وخدای همیشه بهارنگهدارتون




صبور پنج‌شنبه 19 شهریور 1388 ساعت 00:38

برداشتی از دعای روز بیستم ماه رمضان

بیست روز از رمضان مى‏گذرد. فرصت مناجات را از دست مده از او که آرامش را در دلهاى مؤمنان فرو مى‏فرستد طلب گشایش درهاى بهشت را براى امشب و همیشه بنما!


اى خدا! در این روز، درهاى بهشت را به روى من بگشا و درهاى آتش دوزخ را ببند و توفیق تلاوت قرآن را به من عطاکن، اى فرود آورنده آرامش در دل‏هاى مؤمنان!
با تلاوت قرآن در ماه رمضان و با دلهایى سرشار از اطمینان به خدا، به سوى درهاى گشوده بهشت بشتابید.


ثواب روزه ی روز بیستم ماه رمضان

پس زمانی که روز بیستم فرا رسد، خداوند بزرگ به سوی شما هفتاد هزار فرشته برانگیزد که شما را از هر شیطان رانده شده نگهداری کند و برای شما به اندازه هر روزی که روزه گرفته‌اید، روزه صد سال بنویسد و میان شما و آتش، گودالی قرار می‌دهد و به شما ثواب کسی که تورات و انجیل و زبور و فرقان را قرائت کرده، مرحمت می‌نماید و به اندازه هر پری از جبرئیل، عبادت یک سال می‌نویسد و پاداش تسبیح عرش و کرسی عطا می‌کند و به هر آیه از قرآن هزار حور به نکاح شما در می‌آورد.

التماس دعا

دوست سبز پنج‌شنبه 19 شهریور 1388 ساعت 01:00

خبرهایی از اوین - رئیس شورای سیاسی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی آزاد شد


صادق نوروزی، رئیس شورای سیاسی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران پس از 81 روز اسارت، شامگاه امروز از زندان اوین آزاد شد.

به گزارش موج سبز آزادی، حکم آزادی صادق نوروزی حدود بیست روز قبل صادر شده بود اما پیش از این توسط دادستان سابق تهران متوقف مانده بود.

مهندس صادق نوروزی از مبارزین و زندانیان سیاسی پیش از انقلاب است که در بیدادگاه‏های رژیم شاه به حبس ابد محکوم شده بود. نوروزی یکی از نزدیک‏ترین یاران شهید رجایی در زندان و سال‏های ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بود و آن شهید سرافراز اعتماد ویژه‏ای به وی داشته‏است.

مریم پنج‌شنبه 19 شهریور 1388 ساعت 01:22 http://www.raze-nahan.blogfa.com

سلام قاصدک عزیز
شبتون بخیر
نه دیگه نصفه شبه ! هوار بار آمدم سر زدم ببینم آپ کردید یا نه ؟! در مورد مهمانی ها ان شاء الله در فرصت مقتضی صحبت می کنیم ! در ارتباط با تلفات سخت افزاری شاید این طور نباشه .
اول از همه از شما تشکر کنم به خاطر آپ هر شب و بهتون خسته نباشی و خدا قوت بگم . کار سختیه به خصوص وقتی مشکلاتی مثل قطع نت یا سوختن مانیتور پیش بیاد .
با اجازه تون امشب من در مورد شفاعت برای شما بنویسم . یادتونه یک بار در باره ی شفاعت با هم صحبت کردیم . شفاعت از شفع گرفته شده به معنی زوج . دو چیز باید در کنار هم باشند تا شفاعت انجام بشه : عمل مومن و شفاعت معصوم .

مریم پنج‌شنبه 19 شهریور 1388 ساعت 01:27 http://www.raze-nahan.blogfa.com

سلام مجدد
چه کسانی می توانند شفاعت کنند ؟
ا - نخستین شفیع شخص پیامبر اسلام (صلى اللّه علیه و آله و سلّم ) است ، چنانکه در حدیثى مى خوانیم رسول الله فرمود، انا اول شافع فى الجنة .
2 - تمام انبیاء از شفعاء روز قیامتند، چنانکه در حدیث دیگرى از پیغمبر اکرم (صلى اللّه علیه و آله و سلّم ) آمده است که فرمود: یشفع الانبیاء فى کل من یشهد أ ن لا اله الا الله مخلصا فیخرجونهم منها: ((پیامبران درباره تمام کسانى که از روى اخلاص به وحدانیت خداوند گواهى مى دهند شفاعت مى کنند، و آنها را از دوزخ خارج مى سازند)
3 - فرشتگان از شفیعان روز محشرند، همانگونه که از رسول خدا (صلى اللّه علیه و آله و سلّم ) نقل شده : یؤذن للملائکة و النبیین و الشهداء ان یشفعوا در آن روز به فرشتگان و انبیاء و شهداء اجازه داده مى شود که شفاعت کنند.
4 و 5 - ائمه معصومین و شیعیان آنها نیز شفاعت مى کنند چنانکه على (علیه السلام ) مى فرماید: لنا شفاعة و لاهل مودتنا شفاعة : ((براى ما شفاعت است و براى ما دوستان ما نیز مقام شفاعت است )).
6 و 7 - علماء و دانشمندان و همچنین شهیدان راه خدا از شفیعانند چنانکه در حدیثى از پیغمبر اکرم (صلى اللّه علیه و آله و سلّم ) مى خوانیم : یشفع یوم القیامة الانبیاء ثم العلماء ثم الشهداء ((روز قیامت نخست انبیاء شفاعت مى کنند سپس علما، و بعد از آنها شهداء))

هستی پنج‌شنبه 19 شهریور 1388 ساعت 01:29

سلام قاصدک عزیز
نمی دونم چندمین نفرم؟
ولی ممنون از مطلب خوبتون مثل همیشه پر بار بود
نماز و روزه هاتون قبول
التماس دعا
تو را خدا من بنده حقیر را فراموش نکنید از دعای خیرتون
سلامت باشین

مریم پنج‌شنبه 19 شهریور 1388 ساعت 01:30 http://www.raze-nahan.blogfa.com

چه کسانی شفاعت می کنند ؟

8- قرآن نیز در روز قیامت شفاعت مى کند چنانکه على (علیه السلام ) فرمود: اعلموا انه (القرآن ) شافع مشفع ((بدانید قرآن شفاعت کننده اى است که شفاعتش پذیرفته مى شود)).
9 - کسانى که عمرى در اسلام صرف کرده اند، چنانکه در حدیثى از پیغمبر اکرم (صلى اللّه علیه و آله و سلّم ) مى خوانیم : اذا بلغ الرجل التسعین غفر الله ما تقدم من ذنبه و ما تاخر و شفع فى اهله ((هنگامى که انسان به نود سالگى برسد (و در مسیر ایمان سیر کند) خداوند گناهان گذشته و آینده او را مى بخشد، و شفاعت او در خانواده اش پذیرفته مى شود)).
10 - عبادات نیز شفاعت مى کنند چنانکه در حدیثى از رسول خدا (صلى اللّه علیه و آله و سلّم ) آمده است : الصیام و القرآن یشفعان للعبد یوم القیامة ((روزه و قرآن براى بندگان در قیامت شفاعت مى کنند)).
11 - از بعضى از روایات استفاده مى شود که اعمال نیک مانند امانتى که انسان در حفظ آن کوشیده است نیز در قیامت از انسان شفاعت مى کند.
12 - جالب اینکه از بعضى روایات استفاده مى شود که خود خداوند هم شفاعت گنهکاران مى کند، چنانکه در حدیث دیگرى از رسول اکرم (صلى اللّه علیه و آله و سلّم ) آمده است : یشفع النبیون و الملائکة و المؤ منون فیقول الجبار بقیت شفاعتى : ((در قیامت پیامبران و فرشتگان و مؤ منان شفاعت مى کنند، و خداوند مى گوید شفاعت من باقى مانده است )).

دوست سبز پنج‌شنبه 19 شهریور 1388 ساعت 01:30

ادامه‌ی تحرکات ضد کودتا در قم

در ادامه رایزنی‌ها و تحرکات مراجع در قم علیه دولت کودتا، خبر می‌رسد که آیت‌الله خامنه‌ای پاسخ تندی به اعتراض اخیر آیت‌الله صافی گلپایگانی داده و ایشان را تلویحا از دخالت در امور حکومتی منع کرده است.

همزمان برخی از مراجع قم نیز خواستار سفر آیت‌الله سیستانی به ایران برای رایزنی نزدیک با دیگر مراجع شده‌اند و آیت‌الله نوری همدانی هم از ارسال پیام تبریک به احمدی‌نژاد ابراز پشیمانی کرده است.

آیت‌الله نوری همدانی که تنها مرجعی بود که برای احمدی نژاد پیام تبریک فرستاد، خبر داده است که نزدیکان دولت با بیان اینکه «چند تن دیگر از مراجع نیز قصد صدور پیام تبریک دارند و بهتر است شما اولین نفر باشید»، از وی پیام تبریک گرفته‌اند؛ در حالی که تا همین حالا نیز حتی یک نفر از مراجع نه به احمدی‌نژاد پیام تبریک گفته و نه با او دیدار کرده‌اند.

گزارش منبع موثق دیگری از قم، حاکی از آن است که در دیدارهای اخیر برخی مراجع، موضوع دعوت از آیت‌الله سیستانی برای سفر به ایران و رایزنی نزدیک با ایشان مطرح شده و مورد استقبال آقایان مراجع قرار گرفته است.

آیت‌الله سیستانی که همچون آیت‌الله شبیری زنجانی بیش از هر چیز، نسبت به سرکوب‌های اخیر در ایران معترض است، این اعتراض را از طریق آقای شهرستانی، نماینده‌ی خود در ایران، به مراجع و نیز برخی از مقامات نظام منتقل کرده است.

غریبه پنج‌شنبه 19 شهریور 1388 ساعت 01:35 http://banouye-sib.blogsky.com/

سلام به قاصدک گرامی

نماز و روزه هاتون قبول باشه

و ممنون که با این محدودیت های پیش امده باز هم به قول خودتون عمل میکنید.....دیشب حالم خیلی بد بود و بعد از اومدن به وبلاگ شما و خوندن نمازی که دیشب سفارش شده بود به ارامش خاصی رسیدم....همیشه مکانها بر روح انسانها تاثیر گذارند....بطور مثال مجلس جشن انسان را شاد میکند مجلس عزا انسان را سوگوار و حتی ادم اگه خودشم بخواد نمیتونه تو مجلس ختم شاد شاد باشه و بر عکسش.....غرض از این مثال این بود که وبلاگ شما و حال و هوای این روز ها و شبهاست که تاثیرات خوبی بر انسان میگذارد و هر قطره اشکی که با خواند این نماز هایی که من در وبلاگ شما خواندم (میدونم تو کتابها هم هست) بر چشمانم برای چه نیاز مندی خودم از همه لحاظ چه دوستان و اشنایان و همه و همه بر چشمانم جاری شد گواهی خواهد بود بر ثوابی که شما در این امر خیر بانی این کار زیبا شدید....این رو عرض کردم خدمتتون که اپ کردن شما فقط به خاطر قولی که دادید مهم نیست بلکه با اینکار بسیاری چون منه حقیر به راحتی میتونند با خواندن تنها یک نماز و یا دعایی حتی ارتباطی به اندازه یک اشک ریختن بیشتر از پیش با خدا برقرار کنند و دلشان بلرزد و در ان هنگام دعای جمع را نیز بازگو کند حتی اگز یک دعا هم استجابت شود ...میبینید که چه کار زیبایی انجام دادید ...به شخصه از ایجاد این فضای عرفانی و خدایی از شما تشکر میکنم.....

براستی که رمضان ماه زیبایی الهیست که در ان اعمال نیک درهای بهشت و گناه در های جهنم را به روی انسان ها باز میکند

به امید انکه در زمره افراد نیکو کار و خیر حتی در حق خویش خیری بکنیم.باشیم

از صبور گرامی هم بابت برداشتهایی که زحمتش رو میکشند تشکر میکنم

شبی برای خود میگریم و التماس دعا شبی برای همه دلها اینجا مکانیست که راحت حرفهایت را بی ریا میتوانی بزنی...

التماس دعا و طاعات و عباداتتون قبول حق باشه انشا الله

مریم پنج‌شنبه 19 شهریور 1388 ساعت 01:37 http://www.raze-nahan.blogfa.com

منبع مطالبی که نوشتم تفسیر نمونه ست .
شفاعت شرائط و قیودى دارد که بدون آن امکان پذیر نیست ، درباره گروهى از مجرمان شفاعت تمام شفیعان بى اثر است ، مهم آن است که قابلیت قابل نیز موجود باشد، زیرا فاعلیت فاعل به تنهائى کافى نیست .
یعنی همه مون باید به یاد داشته باشیم شرط اول در شفاعت عمل صالحه .
ممنون قاصدک عزیز خیلی خیلی زحمت می کشید دست صبور و فاطمه عزیز هم درد نکنه .

غریبه پنج‌شنبه 19 شهریور 1388 ساعت 01:45


از عرش صدای ربنا می آید
آوای خوش خدا خدا می آید
فریاد که درهای بهشت باز کنید
مهمان خدا سوی خدا می آید

دوست سبز پنج‌شنبه 19 شهریور 1388 ساعت 02:00

پس از بازداشت بهشتی؛

بنیاد حفظ و نشر آثار شهید بهشتی هم پلمپ شد

پارلمان نیوز ــ همسر سید علیرضا بهشتی در تشریح نحوه بازداشت مشاور ارشد میرحسین موسوی گفت:«عصر سه شنبه ساعت 5 بعد از ظهر، 5 مأمور امنیتی به منزل فرزند شهید بهشتی مراجعه و با حکم جلبی که امضای دادستانی تهران بر آن بود وارد منزل او شدند.»

به گزارش کلمه، وی که به همراه فرزندانش در منزل حضور داشتند می‌گوید در این حکم بر جلب و تفتیش محل استقرار آقای بهشتی بدون تفتیش حریم خصوصی تأکید شده است اما مأموران تمام اتاق‌ها ازجمله اتاق خواب را تفتیش کرده و وسایل آن را به هم ریخته‌اند و حتی مقداری وسیله شخصی و یا اوراق درسی را هم با خود بردند. وی با اشاره به حضور 5/4 ساعته مأموران در منزل از برخورد زننده و زشت یکی از مأموران که حکم جلب در دست او بود خبر داد و گفت وی حتی به نوۀ خردسال شهید بهشتی هم بی‌احترامی می‌کرد.

گفتنی است مأموران پس از بازرسی منزل فرزند شهید بهشتی و دستگیری او به محل بنیاد حفظ و نشر آثار شهید مظلوم بهشتی مراجعه و ضمن جمع‌آوری کامپیوترها و اسناد محل این بنیاد را نیز پلمپ کردند.

دوست سبز پنج‌شنبه 19 شهریور 1388 ساعت 03:09

نامه ۱۷۱ نفر از استادان دانشگاه‌های معتبر جهان، مدال آوران المپیادهای
علمی و دانشجویان دکتری کشور به ریاست قوه قضائیه

موج سوم کرج : ۱۷۱ نفر از اساتید ایرانی دانشگاه‌های معتبر دنیا، مدال آوران المپیادهای علمی در سطح ملی و بین‌المللی و دانشجویان مقطع دکتری در دانشگاه‌های داخل و خارج از کشور، طی نامه‌ای به ریاست جدید قوه قضائیه، خواستار آزادی اسرای دربند به خصوص جوانان و دانشجویانی که در حوادث پس از انتخابات دستگیر شده بودند، گردیدند.

در این نامه آمده است: «میزان رای ملت است. ولی افسوس آنان که تا دیروز با نام و قلم و بیان خویش، حماسه‌ی حضور سبز مردم در انتخابات را رقم زدند و هر دو کفه‌ی این میزان را به نفع مشروعیت نظام سنگین نمودند، امروز دشمن قسم خورده‌ی ملت معرفی می‌گردند، برچسب کودتاچی و مزدور بیگانه می‌خورند و ناگزیر به اعترافاتی می‌شوند که بیش از هرچیز، یادآور جملات گالیله در بیدادگاه قرون وسطی است، آن‌گاه که گفت: «خورشید دور زمین می‌چرخد».

گفتنی است در این نامه به طور خاص به نام **محمدرضا جلایی پور**، برنده مدال طلای المپیاد ادبی کشور در سال ۷۹، رتبه اول کنکور سراسر در سال ۸۰ و دانشجوی ممتاز دکتری دانشگاه آکسفورد اشاره شده است و امضاکنندگان این نامه خواستار آزادی هر چه سریع‌تر وی شده‌اند.

ساقی پنج‌شنبه 19 شهریور 1388 ساعت 04:14 http://www.makhfigah128.blogfa.com/

سلام
قاصدک
این شب ها که خوب پرواز می کنی یاد ما هم باش
جدی می شه یادت بمونه که یادم باشی؟

ستاره پنج‌شنبه 19 شهریور 1388 ساعت 06:34

سلام و روز بیستم ماه رمضان برای شما ، پر خیر و برکت باد

انشاالله که بزودی مشکلات سخت افزاری حل بشود.

آیات انتخابی قرآن مجید و فرمایشات حضرت رسول (ص ) و

نیز جرعه ای از جام مولا علی ( ع ) مثل هر شب گهر بار و

با برکت ...........

در انتها خسته نباشید و تاخیر مرا ببخشید.

در پناه لطف دوست

ستاره پنج‌شنبه 19 شهریور 1388 ساعت 06:35 http://ashnayemahjor.blogfa.com/

سلام

یا علی امروز تنها مانده ایم ***************** در هجوم اهرمن ها مانده ایم

اگر قدر خویش را ندانسته باشی، از تمامی عمر خویش نه در زندگی فردی و نه در عرصه‌ی اجتماعی بهره‌ای نخواهی داشت.

به روزم و چشم انتظار حضور سبزتان

[گل]

روی رد رویاها ... پنج‌شنبه 19 شهریور 1388 ساعت 11:02 http://www.bacheshatty.blogfa.com


پیراهنت در باد تکان می خورد

این

تنها پرچمی ست که دوستش دارم...!

ستایش پنج‌شنبه 19 شهریور 1388 ساعت 11:10 http://setayesh2200.persianblog.ir

سلام. خوبین؟
مهمونی اونم از نوع افطاریش خیلی خوبه.خوش باشین.
ولی واقعا درک می کنم تلفات اونم از نوع سخت افزاریش خیلی اعصاب خورد کنه. بنده هزاران بار دچار این بلای خانمان سوز شدم !.

اتفاقا آپاتون کیفیتش عالیه. حداقل واسه من که اینطوریه. تو این مدت کلی چیز یاد گرفتم. دانستنی های دینی ام بالا رفته.

شمس پنج‌شنبه 19 شهریور 1388 ساعت 12:13

سلام بر شما
ببخشید که دیر خدمت رسیدم
انشاالله که رفع نواقص دستگاهتان حاصل شود
بیست روز گذشت
به همین سرعت عمر می گذر
.
.
الهی یاری فرما ما را در این زندگی پر از فراز و نشیب
که لذت هایش را می چشیدم
اما از زخم هایش شیون راه می اندازیم
الهی قوتی بر قوتمان
و قدرتی بر قدرتمان
و سرریز فرما ایمان راسخ را بر ایمانمان
باشد که از عهد شکنان نباشیم
الهی آمین

هنگامه پنج‌شنبه 19 شهریور 1388 ساعت 12:20 http://chatreabi.persianblog.ir

سلام خیلی اتماس دعا

عباسی پنج‌شنبه 19 شهریور 1388 ساعت 12:37

با سلام

طاعات و عبادت دوستان قبول درگاه حق تعالی باشد

ناله کن ای دل به عزای علی
گریه کن ای دیده برای علی
کعبه ز کف داده چو مولود خویش
گشته سیه پوش عزای علی
عمر علی، عمره مقبوله بود
هر قدمش سعی و صفای علی
دیده زمزم، که پر از اشگ شد
یاد کند، زمزمه های علی
تیغ شهادت سر او را شکافت
کوفه بود، کوه منای علی
عالم امکان شده پر غلغله
چون شده خاموش صدای علی
نیست هم آغوش صبا بعد از این
پیک ظفر بخش لوای علی
منبر و محراب کشد انتظار
تا که زند بوسه به پای علی
ماه دگر در دل شب نشنود
صوت مناجات و دعای علی
آه که محروم شد امشب دگر
چشم یتیمان ز لقای علی
مانده تهی سفره بیچارگان
منتظر نان و غذای علی
وای امیر دو سرا کشته شد
خانه غم گشته، سرای علی
پیش حسین و حسن و زینبین
خون چکد از فرق همای علی
خواهی اگر ملک دو عالم حسان
از دل و جان باش گدای علی


شعیب پنج‌شنبه 19 شهریور 1388 ساعت 12:43

سلام
نماز روزه هاتون قبول.
به زودی با کوله بار دلتنگی هام به سوی سرزمین آفتابی دلهاتان باز می گردم. اندکی صبر.....
معذرت بابت همه چی )-:

محمد پنج‌شنبه 19 شهریور 1388 ساعت 13:39 http://www.dardodeleferagh.blogfa.com

سلام حاج سید خوبی خدایی دلت واسم تنگ نشده اقا من بی مرام تو چرا یه خبری نمیگیری

دوست سبز پنج‌شنبه 19 شهریور 1388 ساعت 14:09

زهره آشتیانی بازداشت شد



زهره آشتیانی خبرنگار سایت اعتماد ملی بازداشت شد.
در پی پلمپ دفتر حزب اعتماد ملی که روز سه شنبه و با حکم دادستان تهران صورت گرفت، زهره آشتیانی خبرنگار سایت رسمی اعتماد ملی( سحام نیوز) به همراه محمد داوری، سردبیر و یکی دیگر از خبرنگاران این سایت بازداشت شدند.
زهره آشتیانی پیش از این نیز چندین بار احضار و مورد بازجویی قرار گرفته بود.
روز سه شنبه پس از پلمپ دفاتر مهدی کروبی و حزب اعتماد ملی و بازداشت اعضای سایت، منزل آشتیانی نیز مورد تفتیش ماموران قرار گرفت.
زهره آشتیانی، سابقه همکاری با روزنامه های توسعه، اقبال، اعتماد ملی و برخی دیگر از روزنامه ها و خبرگزاری های اصلاح طلب را در کارنامه خود دارد.
سخنگوی اعتماد ملی در گفتگو با خبرگزاری ایلنا بازداشت این سه نفر را تایید کرد.

اتش پرست (غزل) پنج‌شنبه 19 شهریور 1388 ساعت 14:11 http://worshipfire.blogfa.com

برای سلامتی اونایی که تا یادشون نکنی یادت نمیکنند...صلوات

هستی پنج‌شنبه 19 شهریور 1388 ساعت 16:36

سلام قاصدک عزیز
نماز و روزه هاتون قبول
التماس دعا
اجرتون با خدا که توی ختم قرآن بنده حقیر را همکاری کردین.
اومدم بگم با زحمات شما و همکاری خودتون و دوستان محترمتون سومین دوره ختم قرآن هم تمام شد و از امشب دیگه می توانید مطلب مربوط به وبلاگ بنده حقیر را از توی مطلبتون بردارید.ولی لطفا توی این دومین شب قدر هم برای خودم و هم برای تمام بیماران مخصوصا اون کوچولو خیلی دعا کنید.ممنون می شم.و اصلا کلا التماس دعا.اگر می شد بنده حقیر را از دعای خیرتون فراموش نکنید.
پاینده باشید.

دلم یک چراغ میخواهد پنج‌شنبه 19 شهریور 1388 ساعت 17:11 http://http://rasha66.blogfa.com/

سلام مثل همیشه استفاده کردم التماس دعا

سیما پنج‌شنبه 19 شهریور 1388 ساعت 19:00 http://www.s-s-s.blogfa.com

سلام
نماز و روزه هاتون قبول باشه انشا ا...
مثل همیشه بود خوب و عالییییییییییییییییییییییییی
راستی من رو هم از دعای خیرتون بی نصیب نذارین هااااااااااااااااا
تا بعد
التماس دعا

صبور یکشنبه 22 شهریور 1388 ساعت 14:44

باده ی وقت سحرت نوش باد

در دلت از ساغر و می جوش باد

هر چه بجز باده بود یاد او

از دل پاک تو فراموش باد

دوش زدی می که شدت نوش جان

نوشتر امشب می ات از دوش باد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد