*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

جرعه بیست و هفتم از بادهءرمضان

سلام..نماز و روزه هاتون قبول..

در آدینه ای غمبار جمعی ازجوانان نسل سومی درنمازجمعهءبه امامت آیت الله هاشمی رفسنجانی شرکت کردندچه بسیارکه ازسوی عده ای مورد تمسّخر واقع شدند که اینها نماز اولی اند وحتی آداب نماز نمیدانند.همانموقع درجواب دوستان گفتم:جای بسی خوشحالیه که نسل سومی حتی برای اعتراض به وضع موجود دل به بزرگان همین نظام خوش کردند و در آیینی مذهبی شرکت جستند ونه در پارتی ها!.و هنوزهم دل خوشند به اصلاح رفتار بعضی از بزرگان!.بگذریم که متاسفانه ایران هم پس از اسراییل دومین کشوری بودکه به روی نمازگزاران گاز اشک آور شلیک کرد!.بازهم نمیتونم خوشحالی خود ازشرکت مردمی معترض به وضع موجود را در راهپیمایی روزقدس پنهان کنم.این خود برای مسئولین نظام دارای پیام است:که هنوزهم ایرانی دل به نظام بسته.گرچه مورد نامهربانی واقع گردد.جمعه به خیابانها میرویم تا بگوییم:

نه ظلم میکنیم ونه در برابر ظلم سکوت میکنیم قاصدک


 وَأَمَّا بِنِعْمَةِ رَبِّکَ فَحَدِّثْ

(سوره ضحی آیه11 )

پیوسته نعمتهای پروردگارت را برای مردم بازگو

گشا لعل وجهانی را جوان کن      نهان دُرّ حقیقت را عیان کن

رسول رحمت ره پوی رحمان     حدیث نعمت حقّ را بیان کن 

درمحضررسول مهربانی
اگر بخواهیدشما را از امارت(ومدیریت)باخبر سازم،آغازش ملامت است و به دنبالش ندامت خواهد آمدو سرانجامش عذاب روز قیامت است مگر آنکس که عدالت ورزد.(نهج الفصاحه.صفحه ۲۶۵)
دعاى روز بیست و هفتم ماه رمضان
اَلّلهُمّ َرْزُقْنی فیهِ فَضْلَ لَیْلَةِ القَدْرِ وصَیّرْ أموری فیهِ من العُسْرِ الى الیُسْرِ
وَاقْبَلْ مَعاذیری وحُطّ عنّی الذّنب
والوِزْرِ یا رؤوفاً بِعبادِهِ الصّالِحین 


خدایا روزى کن مرا درآن فضیلت شب قدر را وبگردان درآن کار هاى مرا
از سختى به آسانى و بپذیر عذر هایم و بریز از
من گناه و بار گران را
اى مهربان به بندگان شایسته خویش 
مفهوم دعای امروز
مفهوم شب قدر و سرنوشت, نقش اراده انسان در خودسازی,
مهمترین خواسته‌ بخشایش
گناهان است 

تقویم رمضان بیست و هفتمین روز از این ماه مصادف است با: قصاص ابن ملجم مرادی قاتل مولا علی(ع) و درگذشت علامه محمدباقر مجلسی (ره)التماس دعا.قاصدک 

 

  نماز سفارش شدهء ائمه اطهار جهت شب بیست و هشتم 
شش رکعت(3 سه تا دو رکعتی)، در هر رکعت بعد از حمد ده مرتبه
 آیة
الکرسی و ده مرتبه سوره کوثر و ده مرتبه سوره توحید را بخواند
و صلوات بفرستد و در
قولی صد مرتبه صلوات بفرستد
.
ثواب  : حضرت علی (ع) فرمود:خدا گناه او را می
آمرزد.

جرعه ای از جام سجّاد (صحیفه سجّادیّه)
خدایا،برتوست که مرامحکوم فرمایی درحالیکه عذری ندارم وتوان فراهم آوردن چیزی جزآنچه که تو می بخشایی ندارم وقدرت حفظ خویش ندارم جزآنکه تو مرا حفظ کنی.حدایا،به تو پناه میبرم از آن سایهءبی نیازی تو،تهی دست باشم.یا در پرتو روشنایی هدایت توگمراه گردم،یاخوار وذلیل باشم درحالیکه کاردست توباشد

التماس دعا..یاعلی مددخداحافظ

نظرات 26 + ارسال نظر
قاصدک چهارشنبه 25 شهریور 1388 ساعت 23:21

سلام.نماز روزه هاتون قبول.

خیلی وقت بود منتظر رسیدن شماره بازدیدکنندگانم به
بیست هزارمین بودم.!!!(نیشخند!!).همین..!!
آخه پنج هزارمین را نشون کرده بودم نشد!!.ده هزار و
پانزده هزارم همینطور.!!.اینو ارسال کنم تا از دستم در نرفته
شادباشید و سرافراز..یاعلی مدد

صبور چهارشنبه 25 شهریور 1388 ساعت 23:24

برداشتى از دعاى روز بیست و هفتم ماه رمضان

رافت پروردگار دور نیست که عذرهایمان را پذیرفته باشد و امورمان را به سوى آسانى براند.

آرى اونسبت به بندگان صالحش مهربانترین است.
‏. پروردگارا! در این روز، فضیلت شب قدر را نصیب من کن و کارهاى مشکل را بر من آسان گردان، عذرهایم را بپذیر و بار گناهانم را سبک کن، اى خدایى که نسبت به بندگان صالح مهربانى!

به هوش باش تا از برکات شب و روز قدر بى‏نصیب نمانى!
مى‏آیم و با دلى سیه مى‏آیم
سرگشته و افتاده ز ره مى‏آیم
اى پاک، ز آلودگى‏ام پاکى ده
که آلوده به انواع گنه مى‏آیم

ثواب روزه ی روز بیست و هفتم ماه رمضان

پس گویا شما هر مؤمن و مؤمنه‌ای را یاری نموده، و هفتاد هزار برهنه را پوشانیده، هزار پیکار کننده را خدمت کرده و هر کتابی که خدای بزرگ بر پیغمبرانش نازل فرموده قرائت کرده‌اید.
التماس دعا

شمس چهارشنبه 25 شهریور 1388 ساعت 23:44

سلام بر قاصدک عزیز
آری حماسه آفرین ها سبز شدند از درون لنجنزار و ...
به امید آن قادر قهار
قدرتی بر گام ها و
قوتی بر دلها ببارد
همچون آسمان که امشب غرید و بارید و ...
آری خدایم گر تو نبخشایی چه کسی قادر است که چونین بخشنده باشد
گر تو اعمالم را از خودم پنهان نکنی حتی خودم قادر به بخشیدن خودم نیستم
الهی دل به تو داریم و امید که اساس ایمان به خداست
الهی یارمان ده که امیدمان به نا امید مبدل نگردد
الهی آمین

لطف خدا همیشه بر ما جاریه.
غفلت از مابنده های گنه کاره..
انشاالله که همیشه ثابت قدم باشید و مصمم.
دل قوی دار سحر نزدیک است
طاعات و عباداتتون قبول.ممنون از حضورتون.یاعلی مدد

هستی(گلهای زندگی من) چهارشنبه 25 شهریور 1388 ساعت 23:44

سلام قاصدک عزیز
ممنون امشب هم زحمت پست را کشیدید.
امیدوارم لااقل سوم شده باشم.
برم بخونم بیام

ممنون از حضورت..منتظر کامنت بعدیتون هستم..شادباشید.

مریم چهارشنبه 25 شهریور 1388 ساعت 23:54 http://www.raze-nahan.blogfa.com

سلام
با آرزوی قبولی طاعات و عبادت
شب شما بخیر
قاصدک عزیز زحماتتون داره به بار می شینه ، روزهای آخر ماه مبارک رمضان رو پشت سر می ذاریم و ان شاء الله شما توشه ای سرشار از معنویت و خلوص برای آخرت خودتون اندوختید . قبول باشه .
تا یادم نرفته مجددا از دوست سبز به خاطر اطلاع رسانی هاشون تشکر کنم ( مطلب شمقدری واقعا جالب بود ) و از شما هم تشکر کنم برای این که اجازه می دید دوست سبز از طریق وبلاگ شما ما رو از اخرین بیانیه ها و اطلاعیه ها با خبر کنند .
راستی این آقا مصطفی دیگه تشریف نیاوردند برای این که به رسالت خطیر انسان سازی شون عمل کنند و ما گمراهان رو به راه راست هدایت کنند !!! حداقل می آمدند به ما می گفتند که حکم قیومیت بر ما رو از دست چه کسی گرفتند ؟ آدرس وبلاگشون رو هم ندادند تا ما خدمت شون برسیم و از خدمات برجسته ا ی ایشان به اسلام و مسلمین باخبر بشیم . خیلی مایلم بدونم که این آقا که به شما تهمت می زنند و می گن شما جوگیر شدید رفتید جبهه و از شدت جوگیری جانباز 70 درصد شدید !!!! خودشون چه گلی به سر این ملت زدند ایشان به چه حقی با این وقاحت به کاربران شما تهمت بچه روشنفکر بودن رو می زنند ؟ ظاهرا منافع این آقا سخت به خطر افتاده که اینطور به دست و پا افتاده اند ! بگذریم ....
باز هم تشکر می کنم خودتون خوب می دونید که با دقت همه ی مطالبی رو که با زحمت جمع آوری کردید می خونیم ، ان شاء الله خدا توفیق بده و عامل به این احادیث هم باشیم .
التماس دعا

ممنون خانوم معلم..خداکنه همینطورباشه که میگید و ره توشه ای باشه برای آخرتمون..دوست سبز واقعاْ لطف داره.منم از طریق ایشون از اخبار مطلع میشم.هرچی باشه از رسانه ملی بهتر عمل میکنه به امرخبررسانی و غالباْ توضیح و تفسیرهم نمیکنند.فقط نقل خبر و بس.
خانوم معلم باورکنید تنها حرف مصطفی که باعث ناراحتی ام شد همین جسارت به دوستانم بود وگرنه اون حرفهاش درمورد جانبازان را عادت داریم.ایشون اگه واقعاْ میخواست مناظره و یا مباحثه کنند شرط اوول را رعایت میکردند که اونهم حرکت با چراغ روشن(آدرس) بود.توی تاریکی سنگ انداختن که هنر نیست..به هرحال من از جسارتی که ازطرف ایشون به دوستان شد عذر میخوام..زنده باشید و سلامت..یاعلی مدد

ستاره چهارشنبه 25 شهریور 1388 ساعت 23:55

سلام دوست عزیز

من که متوجه کامنت خودتان نشدم.

در حاشیه وبلاگ تان هم گشتم و آماری ندیدم.

لطفا توضیح بیشتری بدهید.

دوباره برمیگردم

جمعه آخرین در ماه مبارک را سبز می کنیم.....

انشاالله

خب منظورم تعداد بازدیدکنندگان وبلاگ بود.!.انتهای صفحه را ببینید
امشب بیست هزارمین بازدید خودم!! بودم..ممنون از توجه تون.

هستی(گلهای زندگی من) چهارشنبه 25 شهریور 1388 ساعت 23:55

سلام قاصدک عزیز
نماز و روزه هاتون قبول باشه .التماس دعا.
و خیلی عالی و آموزنده و زیبا بود مطلب امشب مثل همیشه.
از شما اجازه می خواهم که فعلا از همین کامنت دوستان خوبتون را دعوت کنم که در صورت تمایل تشریف بیارین وبلاگ من و در ختم قرآن که برای شفای برادرم گرفتم که بیمار سرطان گرفته و الان باید شیمی درمانی بشود شرکت کنید
ممنونم اجرتون با خدا قاصدک عزیز و تمام دوستانتون.
به نظر من هم جای خوشحالی است نسل من یعنی نسل سومی رفته و حتی اگر برای اعتراض به بعضی بزرگان ولی رفته و توی نماز جمعه شرکت کرده.
و امیدوارم روز قدس امسال هم پررنگ تر از هر سال باشد و البته در آرامش و بدون درگیری که البته امیدوارم ولی خیلی شک دارم که آروم باشه.
خدا بزرگه.انشا الله به خیر و خوشی تمام می شود.
جوجه خان کوچولو را از دعا فراموش نکنید.
همین طور داداش کوچیکم را لطفا.
و خودم هم که هر لحظه محتاج دعای شما هستم لطفا

تشکر مجدد..انشاالله که تمام بیماران و ازجمله بیماران شماهم شفای عاجل بگیرند..انشاالله که روز قدس هم باشکوهتر از هرسال برگزار خواهد شد..محتاجیم به دعا..بازم ممنون از توجه تون..یاعلی مدد

محمد پنج‌شنبه 26 شهریور 1388 ساعت 00:06 http://www.setmapi.com?rgm=biibiic

سلام داداش وبلاگ خیلی باحالی داری .اگه مایلی بیا به وب من و بگو تا با هم تبادل لینک کنیم

راستی اگه یه سایته تبلیغاتیتوپ میخوای رو قسمت وب کلیک کن .خدا وکیلی عالیه و لازمه توش فعال بشی به قرآن خیلی خوبه برو امتحان کن و شیرینی پول دار شدنت هم به ما بده..

یا علی



وب من(http://www.torkaman.blogsky.com)

ممنون.راستش درمورد این درآمد زایی از طریق وب هیچ اطلاعی ندارم و زیادهم راغب به انجام این کار نیستم..زنده باشید..یاعلی مدد

محمد امین پنج‌شنبه 26 شهریور 1388 ساعت 01:20

سلام دوست عزیز خودم

روز قدس .... تعجب میکنم که چطور این راهپیمایی رو کنسل نکردند امسال ...یا قدس مهمتر از منافع خودشونه یا اینکه حتما تدابیر امنیتی بهتری اندیشیده شده نمیدونم اما عزاداری هایی مهم رو امسال شاهد بودیم که در حسینیه ها و مکانهای بزرگی از طرف دولت کنسل شد اما راهپیمایی قدس هنوز کنسل نشده .خدا بخیر کنه چه خوابی برای این ملت دیدند خدا میدونه ...خیلی خوبه ها قاصدک هم به امور جاری میرسید هم به امور دینی در وبلاگتون ..این نشون دهنده ذهن خلاق شماست . ادرس وبلاگ من مگه مشکلی داشت یه بار دیگه ادرس رومیدم خدمتتون ...روزی فردی نزد عارفی رفت و از وی خواست تا در امر فلسفه به او درس اموزد .عارف از شاگرد پرسید چقدر یقین داری که فلسفه بیاموزی گفت بسیار زیاد خواهان اموختنم .عارف شاگرد را پای حوضی از اب برد و سر او را داخل حوض اب کرد و شاگرد بسیار زیاد دست و پا زد و در حال خفه شدن بود که عارف او را از اب کشید بیرون ..به شاگرد گفت وقتی زیر اب بودی به چه چیزی بیشتر می اندیشیدی و به چی چیزی بیشتر نیاز داشتی و فکر میکردی و میطلبیدی.شاگرد گفت به هوا.تنها به هوا و نفس کشیدن می اندیشیدم .عارف گفت برو هر وقت انقدر به فلسفه نیاز داشتی بیا و طالبش بودی مثل هوا که من ان را به تو خواهم اموخت
نمیدونم شاید ربطی نداشت اما باید انقدر طالب ازادی باشیم مثل اون شاگرد فلسفه که مثل هوا طالبش باشیم تا کوشش هایمان به ثمر برسد به امید حق به ان هم خواهیم رسید
راستی یه کار خوبی که میکنید و خیلی قشنگه این جوابیه هاست که ادم رو بار دیگه به اینجا میکشونه البته من انتظار نداشتم اما از جوابیتون ممنون هستم کار قشنگیه انگار ادم یه امانتی پیشتون داره داداش .خداوند اجری عظیم نصیبتون کنه دوست من .

دوست عزیز ..ممنون از حضور مجددتون..روزقدس را بصورت غعیرمستقیم میخواستن تعطیل و یا مصادره کنند.اول خطیب جمعه که همه ساله درروزقدس آقای هاشمی بود را عوض کردند و در مرحله بعدی رییس جمهور را بعنوان سخنران برگزیدند.عجیب اینکه دوهفته پیش هم سخنران ایشون بودند ولی درهشت سال ریاست خاتمی حتی یکبار هم اجازه ندادند از تریبون نمازجمعه استفاده کنند.
ممنون از تمثیلی که درمورد آزادی نوشتید..قشنگ بود..
راستی..شما جوابیه کامنت دیشبتون را خوندید؟؟؟تعجب میکنم.چون دوبار تاکید کردم که آدرس وبلاگتون را بذارید تا برای تشکر خدمت برسم.
ممنون میشم با آدرس بیای.التماس دعا..یاعلی مدد

محمد امین پنج‌شنبه 26 شهریور 1388 ساعت 02:01

مرسی بله جوابیتون رو خوندم خودم هم رو ادرسی که گذاشتم کلیک کردم اینجا باز نشد تعجب داره ولی مشکل رو باید حل کرد حتما از سیستم هست باید رفع نقایص رو در اولویت قرار داد برم بینم میتونم رفعش کنم هر چند شما به وبلاگ من بیایید چیزی جز شرمندگی برای من نمیمونه قاصدک عزیز چون وب ما کجا وب شما کجا داداش .یه کم باید مثل اون شاگرد فلسفه از شما یاد بگیرم راه و رسم وب رو بعدا مهمون دعوت کنم تا شرمندگیم کمتر بشه این دوست سبز کمک زیادی میکنه منم از ایشون تشکر میکنم من و اهل خونه هم حتما میریم برای راهپیمای امسال میگن خیلی سالهای پیش چایی و شبربت و پا دری فرشی و این چیزا صلواتی میدادند امسال چی صلواتی میدن یه وقت از بیت المال عقب میمونیم ها از خوردنش عقب میمونیم اگه یه جا صف بود واسه منم زنبیل بزارید خیلی دست و بالمون خالی شده این روزا خوردن بیت المالی که اقا مصطفی میگفتن هم خودش کفی داره داداش.شکلم که نداری الان شکلک بزارم تا ببینی در چه حالم داداش قاصدک .اره دیگه ما اینیم مال مردم خوری بهمون میسازه به قول اقا مصطفی
یا علیمدد

دوست عزیز .ممنون از لطفتون..پس تا روزی که آدرستون درست بشه همینجا درخدمتیم.اینجا مطمئن ترین جاییه که سراغ دارم(شکلک هم ندارم تا متوجه تون کنم!!)البته تا امروز مطمئن بوده.مگراینکه امثال مصطفی ها بابت مزدی که میگیرند خدمتی هم به بالا دستی هاشون بکنند!!!!!...برای روزقدس امسال اصلا درفکر پادری و این حرفها نباشید.خیلی زرنگ باشیم چماق ازشون نگیریم(نخوریم) راستی.حالا که ازدوست سبز نام بردید بگم که سبزها امسال فقط راه پیمایی میکنن د و در نماز جمعه ای که امام جماعتش را قبول ندارن شرکت نمیکنن.!.
میدونید که یکی از شرایط اقامه نماز ماموم بر امام عادل و صادق دونستن امامه که همه میدونند امام جماعت منسوب این هفته فاقد این شرط اساسی اند.!!.مال مردم خوری به ماها نمیاد.وقتی برگشتید خونه تاافطار صبرکنید و مال حلال خودتون را بخورید نه این پولهای شبهه ناک را.!!.زنده باشید..یاعلی مدد

ستاره پنج‌شنبه 26 شهریور 1388 ساعت 03:23 http://ashnayemahjor.blogfa.com/

سلامی سبز به قاصدک سبز!!!!!

ببخشید که آپم را خبر ندادم .....راستش فکر کردم که برام

زیرنویس می کنی : فقط برای خبر دادن می آیی و اون

کامنتی که بالا گذاشتی قبول نیست چون دنبال آمارگر

می گشتی ؟ در ضمن ۳ ساعت است که بدنبال فیلتر شکن

بودم برای عکس

بهر طریق فقط از خواجه حافظ کمک نخواستم و فعلا ۳ تا

عکس برام جور شد که یکیش را گذاشتم.اگر فرصت کردید

خوشحال میشوم که بیائید.

در ضمن رفتم اون ته ته وبلاگتان و آمارگر را دیدم.

دوباره و انشاالله برمیگردم

ما سبزیم و ............. بی شمار

من به دوستانم که نمیگم برای خبردادن میآیید!!!.شماهایی که هرشب شرمندم میکنید دیگه منکه نمیتونم ادعایی داشته باشم.ولی مگه قبلاْ گفتید آپ کردم من نیومدم؟؟؟.وقت شد چشم.حتما میآم.خوش بحالتون فیلترشکن دارید منکه نه فیلترشکن دارم و نه هیچی!!!!
سبز باشید و برقرار..یاعلی مدد

دوست سبز پنج‌شنبه 26 شهریور 1388 ساعت 04:43

پیام مقام معظم رهبری به کروبی مبنی برضرورت ارام کردن فضای کشور /
یک منبع آگاه در مجلس به خبرنگار رویداد گفت : «رئیس مجلس به دستور مقام معظم رهبری با آقای مهدی کروبی دیدار داشته اند و آقای لاریجانی حامل پیام رهبری هستند.»

عصر امروز جلسه ای در دفتر کار علی لاریجانی رئیس مجلس ایران با حضور مهدی کروبی و قدرت الله علیخانی از اعضای فراکسیون اقلیت برگزار شد.

این جلسه به دعوت رئیس مجلس تشکیل شده است. این مقام آگاه در مورد محتوای این پیام توضیحی نداد اما اضافه نمود این احتمال وجود دارد که بخشی از مذاکرات به تشخیص دو طرف حاضر در جلسه رسانه ای گردد.

از جلسه عصر امروز رئیس مجلس و مهدی کروبی که بیش از سه ساعت به طول انجامید خبر می رسد که آقای کروبی نسبت به عملکرد هیات سه نفره قوه قضائیه و صدا و سیما به شدت انتقاد نموده و خطاب به آقای لاریجانی گفته اند امیدوارم شما همچون برادرتان دینتان را به دنیا نفروشید.

همچنین آقای کروبی در برابر خواست رئیس مجلس مبنی بر اینکه مدتی سکوت کنید تا شرایط به حالت عادی برگردد پاسخ داده اند: «من سکوت کنم تا یک عده ای که عمری را به دشمنی با امام سپری کرده اند زمام امور را به دست بگیرند و هر جنایتی که می خواهند انجام دهند. من مردن را به سکوت در برابر اینها ترجیح می دهم.»

دوست سبز پنج‌شنبه 26 شهریور 1388 ساعت 06:11

حسین نورانی نژاد بازداشت شد


دقایقی پیش، حسین نورانی‌نژاد، رئیس کمیته اطلاع رسانی جبهه مشارکت ایران اسلامی بازداشت شد.


به گزارش موج سبز آزادی، نورانی‌نژاد در منزل شخصی یکی از رفقایش بازداشت شده است و هنوز معلوم نیست که توسط چه ارگانی و به چه اتهامی این بازداشت صورت گرفته است. گفتنی است که حسین نورانی نژاد نقش فعالی در برگزاری مراسم های مذهبی اصلاح‌طلبانبه خصوص در لیالی قدر در دارالزهرای تهران ایفا می‌کرد.

ستاره پنج‌شنبه 26 شهریور 1388 ساعت 08:58

سلام

:: سبز در سبز ::

وطن! ببین که در این روزها پس از سی سال
دوباره عاقــــبت انتــــقاد، زنــدان اســـــــــت

به روزم و چشم انتظار حضور سبزتان

ما سبزیم و ............ بی شمار

وقت مقتضی خدمت خواهم رسید.آخه حتما میدونید که امشب باید دوجا را آپ کنم.عذرمیخوام..ولی حتما میام..یاعلی مدد

صبور پنج‌شنبه 26 شهریور 1388 ساعت 09:38 http://http://sangesabor.blogfa.com/

سلام قاصدک گرامی

خوشحالم که انتظلرتون بابت بیست هزارمین نفر شدن به سر اومد!!!! ولی ماشالله از دیشب ۹۵ نفر هم اظافه شده...بزن به تخته..!!!


روزهای اخر ماه مبارک رمضانه بیشتر از هرکسی توی این چند وقت برای تهیه و چیدمان و غیره .... متقبل زحمت های بسیار شدید ... انشالله که جزای نیکش را هم دریافت میکنید از صاحب و میزبان اصلی...!!!

گشتم توی نظرات تا نوازشهای دردناک اقا مصطفی رو پیدا کردم و خوندم... متاسف شدم و نگران ... متاسف به خاطر اینکه چرا ما ادم ها یکدیگر رو ندانسته به بدترین وجه ممکن محکوم و متحم میکنیم.... و نگران به خاطر اینکه چرا این روز ها دیگه اثری از اتحاد و صمیمیت و گذشت و مهربانی و..... نیست و هر چی هست فقط توهین و پرخاش و ..... ایشون میتونستن خیلی بهتر اظهار نظر کنن ...قاصدک مهربان لازم به عذر خواهی شما هم نبود چون همگی دوستان یه جورایی توی این چند وقت مورد نوازش قرار گرفته اند....
یه روزایی به این اتحاد و همبستگی ها افتخار میکردیم ولی چی شده حالا ؟ دلیلشو میدونم ولی چون قادر به بیانش نیستم فقط از خدا میخوام که مسببینش رو هر چه زودتر از زمین و زمان برداره

امیدوارم در روز جمعه که متعلق به مولامون امام زمانه همه چیز به خیر بگذره و باز شاهد درگیری و گرفتاری جوانهامون نباشیم

تقویم هم نشون داد که امروز روز قصاص ابن ملجم بوده خدا لعنش کنه تا ابددددددددددد

براتون ارزوی توفیق روز افزون و سلامتی دائمی رو دارم

نماز روزه هاتون قبول..ممنون از توجه تون..در مورد اون دوست گذری دیگه حرف نزنم بهتره.!!.منم امیدوارم بازم این مردم همه با هم باشند و در آرامش و امید دیگرمون اینه که دیگه کسی بخاطر بیان عقیده اش گرفتار نشه..به هرحال .تشکرمجدد دارم از همکاریتون..زنده باشید یاعلی مدد

ر پنج‌شنبه 26 شهریور 1388 ساعت 09:44

سلام و دوباره سلام

همینجوری بی هوا اومدم که بگم خیلی دوستون دارم!!
تمام پروانه ها قاصدک بودند
به هر قاصدکی
راز چشمان تو را گفتم
پروانه شد
تمام پروانه ها ادای چشمان تو را
در می اوردند
چون ،بغض مرا دوست دارند.

دنبالم نگردین چون پیدام نمی کنید یکی از همین دوستان هستم که خیلی دوستون دارم.
خداحافظ

از شعرت خوشم اومد..خیلی..دنبالتم نمیگردم.چون میدونم کی هستی.وچون میشناسمت میگم منم خیلی دوستت دارم.!.بگم بازم؟؟

فاطمه پنج‌شنبه 26 شهریور 1388 ساعت 09:57 http://www.omresokhteh.blogfa.com

سلام...

امارتون دقیقه بابایی اههه مبارکه(خنده)

من از این سیاستمداران کشور نه اینکه دلم خیلی خوشه برم راهپیمایی روز قدس!!تو عمرم یه بار هم نرفتم(یه بار هم که شده با هم تفاهم نداریم)!!!
چرا بریم؟که بگیم ما با شماییم(منظورم مردم فلسطین نیست)که نیستیم.

بریم سراغ مناجات خودمون منو چه به سیاست...

کوله بارت بربند

شاید این چند سحر فرصت اخر باشد

که به مقصد برسیم

بشناسیم خدا و بفهمیم که یک عمر چه غافل بودیم

می شود اسان رفت

می شود کاری کرد که رضا باشد او

ای سبکبال در این راه شگرف

در دعای سحرت،در مناجات خدایی شدنت

هرگز از یاد نبر،من جا مانده بسی محتاجم...

هنوز سیستموتون تو کماست؟؟!

یاعلی

ممنون خانومی..ولی من میگم باید رفت تا به همه نشون بدیم که هستیم.!.موندن جایز نیست.!.باید رفت.!!
نخیر.سیستم الان اومده تو ریکاوری.!!.زمان میبره تا نرمال بشه!!!!
ممنون از مناجاتت..دعامون کن..یاعلی مدد

ستایش پنج‌شنبه 26 شهریور 1388 ساعت 10:29 http://setayesh2200.persianblog.ir

سلام.خوبین؟

نماز جمعه هفته پیش یعنی؟؟ یعنی واقعا گاز اشک آور؟؟؟؟
راستش اصلا باورم نمیشه. الان اگه دو تا شاخ در بیارم جای تعجب نداره.

خدا روز قدسو به خیر بگذرونه.دلم گواهی بدی میده...

ممنون..شما خوبی؟؟.نماز جمه چندهفته پیش منظورم بود..بله گاز اشک آور.تمامی خبرگزاریها اعلام کردند که.کافیه سرچ کنید نماز جمعه سبز.متوجه خواهید شد..انشاالله که خیر و صلاح همونی باشه که خدا میخواد..یاعلی مدد

ستایش پنج‌شنبه 26 شهریور 1388 ساعت 10:32

راستی من‌ آپم.

...

چشم.خدمت میرسم.البته با تاخیر.چون یه عالمه کار دارم..ببخش..التماس دعا..یاعلی مدد

شعیب صفری پنج‌شنبه 26 شهریور 1388 ساعت 14:07 http://www.fasle-gelaye.persianblog.ir

سلام و دروووووود بابایی؟
خوبی؟
دلم واسه تون یه ذره شده بود
با یه عالمه شرمندگی خدمت رسیدم. پسر خوبی نبودم بابایی تو این ماه رمضونی اونجور که باید نرسیدم دست بوسی خلاصه به بزرگواری خودتون ببخشید.

ممنون از لطفت آقا شعیب.منم دلتنگتون شدم.البته اومده بودم.ولی جواب ندادید تا امروز..به هرحال.ممنون از توجهت..اولین فرصت خدمت میرسم..یاعلی مدد

چشم به راه... پنج‌شنبه 26 شهریور 1388 ساعت 19:05 http://shaparakekhial.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
با مطلبی جدید با عنوان *مهمونی هم تموم شد...* به روزم.
چشم به راه رد پایت در کلبه کوچکم هستم...
التماس دعا

لطف کردید که خبر دادید..اولین فرصت خدمت میرسم..البته فکرنکنم امشب بتونم.چون خیلی کار دارم..راستی.منم خوشحال میشم ردپاتون را در پستهام ببینم هاااا.!.تازگی فقط به سلام و خداحافظی بسنده میکنید.ولی ممنون..التماس دعا.یاعلی مدد

سیما پنج‌شنبه 26 شهریور 1388 ساعت 22:04 http://www.s-s-s.blogfa.com

سلام
نماز و روزه هاتون هم قبول باشه انشا ا...
پست خوبی بود ویکی از خوبی های بزرگش هم تذکر به بزرگان بوداااااااااااااااااااااااا
ممنونم به خاطر قلم خوبتون
تا بعد التماس دعا

نماز روزه شما هم قبول حضرت حق انشاالله.
خوشحالم که مورد اقبالتون واقع شده..ممنون.التماس دعا..یاعلی مدد

ستاره پنج‌شنبه 26 شهریور 1388 ساعت 22:15

سلام

فعلا که نوازش های دولت مهرورز شامل حالمان گشته و

بلاگفا بزور باز میشود و کامنت نمیشود گذاشت و داخل

مدیریت وب از بعداز ظهر نمیتوانم بروم.

فقط توانستم برای دختر وسطی تان کامنت بگذارم و الان

برای شما......

خوب اینها مربوط به پیش درآمدهای فردا روز قدس است.

بابا شما که اینهمه مردم میخواهنتان .... دیگر از چه

می ترسید ؟

از مردم میترسید از خدای مردم که قادر متعال است....

نمی ترسید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

والله از بعداز ظهر امروز منم نمیتونستم کانکت بشم.فکر میکردم اشکال از سیستمم منه.!!.به هزار زور و زحمت و تعویض کارت شارژ الان اومدم نت..بله.فکر میکنم همه اینها پیش در آمد فرداست.!.ولی زور الکی میزنند.اندیشه ها را نمیتوانند محبوس کنند.!.
ممنون از حضورتون..برم آپ امشب را آماده کنم.نیم ساعت دیگه حاضر میشه!..یاعلی مدد

سلیمون یکشنبه 29 شهریور 1388 ساعت 02:32 http://soliman777.blogfa.com

سام علیک
ایول به مرام و مردونگیت
اگه شوما به شوما میگن نسل سوخته باس به ما بگن نسل مرده
ای باع ما چیا می کشیم
شیفته تمام این جمع اوریا احادیثت شوتم ولی هیف دیر
برقرار باشی
زت زیاد

ممنون از قدر شناسیت..شرمنده کردی هاااکه گذشته هارا مرور میکنی..راستی.من یه بار اومدم وبت(خیلی وقت پیش)ولی روم نشد کامنت بدم.(خجالتی ام آخه!!)زنده باشی..حتما از فردا راست و ریست شدم توروزانه هامی..یاعلی مدد

nazi دوشنبه 30 شهریور 1388 ساعت 21:00 http://www.nazi-2009.blogfa.com

سلام قاصدک خیلی خیلی جالب وپر منی بود دوست دارم با تو تبادل لینک کنم اگه توهم خواستی و مایل بودی خبرم کن و بگو با چه اسمی بلینکمت منو با اسم دختر تنها بلینک فعلا خدا حافظ

تشکر از لطفتون..اومدم و جواب دادم خدمتتون..
منتظر جوابتونم..زنده باشید.یاعلی مدد

قاصدک یکشنبه 16 اسفند 1388 ساعت 01:23





برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد