*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

جرعه بیست و هشتم ازباده رمضان

سلام..نماز و روزه هاتون قبول..

 سه گروه هستند که میگن:چراباید در راهپیمایی روزقدس شرکت کنیم؟!.گروه اول کسانی هستندکه میگن:وقتی فلسطینیها از ما دل خوشی ندارند و خونهای اهدایی ما را پس فرستادند بخاطر شیعه بودنمون ما هم روزقدس میشینیم خونه.!.گروه بعدی اونهایی که میگن:شرکت ما باعث تحکیم پایه های قدرت جناح حاکمیته.!.وگروه سوم هم عده ای هستندکه میگن حضورما باعث میشه همه فکر کنند ما هم سبزیم.!.امشب با روایتی ازرسول اکرم(ص) جواب هرسه گروه را میدم.!. 

چون روز قیامت شود منادی ندا دهد: ستمکاران، یاران آنان و آنان که برایشان دواتی جوهر کرده و سرکیسه‌ای بسته‌اند و یا قلمی سر کرده‌اند، کجایند؟ 

همه را با هم محشور کنید.« بحارالانوار، ج 75، ص 132» 

نه ظلم میکنیم ونه در برابر ظلم سکوت میکنیم قاصدک  

یا حجّت ابن الحسن...ریشهء ظلم را بکن

دربین کاریکاتوریستهای عرب طرح زیر نمادیک پسربچه پابرهنه فلسطینی ست که یکی از طراحان خوش ذوق با نماد سبزها در آمیخته و به خوبی منظور را بیان کرده. 


وَلَا تُصَعِّرْ خَدَّکَ لِلنَّاسِ وَلَا تَمْشِ فِی الْأَرْضِ مَرَحًا إِنَّ اللَّهَ لَا یُحِبُّ کُلَّ مُخْتَالٍ فَخُورٍ

(سوره لقمان آیه18 )

و رویت رابه نشانه تکبّر از مردم مگردان ودر زمین خرامان را مرو؛ 
چراکه خداهیچ متکبّرفخرفروشی را دوست ندارد

بیا در گلشن سرسبز قرآن           حدیث جان زجانان بشنو ای جان

اگر خواهی رسی بر اوج عزّت           زمردم با تکبّر رو مگردان

درمحضررسول مهربانی  
حضرت محمد(ص)فرمودند:سه چیز است که در هرکس باشد منافق است اگرچه روزه بگیرد ونماز بخواند و حج و عمره هم انجام بدهد و بگوید من مسلمان هستم: 1.کسی که وقتی سخن میگوید دروغ بگوید2.هنگامی که وعده ای بدهد تخلف ورزد3.وقتی امین شمرده شود خیانت کند 
(نهج الفصاحه.صفحه ۲۶۸حدیث1280)
دعاى روز بیست و هشتم ماه رمضان
اَلّلهُمّ َوفّر حظّی فیهِ من النّوافِلِ واکرِمْنی فیهِ بإحْضارِ المَسائِلِ وَ قَرّبِ 
فیهِ وَسیلَتی اِلَیکَ مِن بَینِ الوَسائل یا مَن لا یَشْغَلُهُ اِلحاحُ المُلِحّین


خدایا زیاد کن بهره مرا در آن از اقدام به مستحبات و گرامى دار در آن به حاضر 
کردن و یا داشتن مسائل و نزدیک گردان در آن وسیله ام به سویت از میان 
وسیله ها.اى آنکه سرگرمش نکند اصرار و سماجت اصرار کنندگان
مفهوم دعای امروز
عمل به مستحبات, رسیدن به خواسته‌ها, توسل, التماس به درگاه خدا

تقویم رمضان بیست و هشتمین روز از این ماه مصادف است با: روز جهانی قدس وفریاد علیه ستمگران و مستکبرین عالم التماس دعا.قاصدک 

 نماز سفارش شدهء ائمه اطهار جهت شب بیست و نهم 
دو رکعت، در هر رکعت بعد از حمد بیست مرتبه سوره توحید.
ثواب: حضرت علی (ع) فرمود: هر کس بخواند، از مرحومین حساب شده 

و نامه ء عمل او را به اعلی علّییّن می برند.

جرعه ای از جام سجّاد (صحیفه سجّادیّه)
ای واله  من،تو را می ستایم،و اساساً تو سزاوار ستایشی،بر خوش رفتاری ات با من،و انبوهی بخشش هایت بر من،و بسیاری نعمتهایت که بر من،و به رحمت. مهری که مرا بدان برتر داشتی،و بر نعمت سرشاری که عطا کردی،و درباره ی من احسانی کردی که از عهده ی شکرش بر نمی آیم.

التماس دعا..یاعلی مددخداحافظ

نظرات 25 + ارسال نظر
قاصدک پنج‌شنبه 26 شهریور 1388 ساعت 22:40

سلام .طاعات و عباداتتون قبول..
دوستان عزیز مخصوصاْ عزیزان بلاگفایی
چندین بار خدمت رسیدم ولی متاسفانه گویا امروز هم خاطره ایام انتخابات زنده شده و کامنتدونی وبلاگ هایتان باز نمیشود!.گرچه برای آپ امشب خودمم مشکل داشتم ولی به لطائف الحیلی ! آپ کردم .فقط خواستم عذر بخوام اگر دیدید نتونستم بیام علت در مشکل بلاگفاست و بس.
یاردلنواز..غوغا..و و و هم همینطور.!!!
التماس دعا..یاعلی مدد

میترا پنج‌شنبه 26 شهریور 1388 ساعت 22:40

سلام وبلاگ قشنگی و پر محتوی داری به وبلاگ منم سری بزن تا با هم بیشتر همکاری کنیم مطمئن باش بدون هیچ هزینه و وقت ، حتی اصلآ بدون کلیک روی تبلیغات و عضو شدن تو سایتهای مختلف می تونید درآمد داشته باشی مهم اینکه هر وقت که تو اینترنت بری حالا هرکاری داشته باشی دانلود کردن یا وبلاگ update کردن و غیره برات درآمد حساب می شه چیزی واقعا از دست نمی دی حتی اگه وقتی براش نذاری هر 5 ماه $20 می گیری

نمیدونم والله...دارم یواش یواش وسوسه میشم!!!
کیه که از دلارهای اهدایی بدش بیاد؟!!.
فقط نگن بهم که دلارگرفتی برای براندازی هاااااااااااا
ولی شما اینقدر هول بودی که آدرست را نذاشتی.خب یه بار من
وسوسه پولدارشدن به سرم زد که دیدم آدرس نداره این کامنت که!!!!

صبور پنج‌شنبه 26 شهریور 1388 ساعت 22:43

برداشتى از دعاى روز بیست وهشتم ماه رمضان

روز ما چه زود مى‏گذرد و سخت است‏به این روزها، زندگى را گذراندن. دو روز دیگر رمضان مى‏رود. نکند از انجام مستحبات و نوافل بى‏بهره مانده باشى

خدایا! در این روز، بهره مرا از مستحبات افزون گردان و مرا با آماده کردن امورى که در دنیا و عقبى مسئول آنم، گرامى بدار و از میان وسایل، وسیله رسیدنم را به حضورت نزدیک گردان، اى که پافشارى اصرارکنندگان، تو را از لطف و بخشش باز نمى‏دارد!
انجام مستحبات و پرهیز از مکروهات، راهى براى رسیدن به قرب الهى و برآورده شدن حاجت‏ها است.
به جا آوردن مستحبات و نوافل بسیار شیرین است و هر کس آن را در نمى‏یابد.

ثواب روزه ی روز بیست وهشتم ماه رمضان

خداوند بزرگ در «جنه الخلد» صد هزار شهر از نور قرار می‌دهد و در «جنه المأوی» صد هزار قصر از نقره عطا می‌فرماید و در «جنه الفردوس» صد هزار شهر که در هر شهری هزار اطاق است، مقرر می‌نماید و در «جنه الجلال» صد هزار منبر از مشک، درون هر منبر هزار خانه از زعفران، در هر خانه هزار تخت از در و یاقوت که بر هر تختی همسری از حور العین هست، مرحمت فرماید.

التماس دعا

صبور پنج‌شنبه 26 شهریور 1388 ساعت 23:02 http://sangesabor.blogfa.com

سلام دوست عزیز و گرامی

واقعا جای تشکر داره این همه پشتکار و علاقه و همت شما ....! متشکر و خدا قوت!!

روایت به جا و مناسبی بود اصلا هم سیاسی نبود!!!

ولی من هنوز نفهمیدم جزو کدوم دسته از اون سه دسته ایی که ذکر کردین هستم؟؟
وایا منظوراون روایتی که ذکر کردین متقابلا با همون سه گروهی هست که توضیح دادین؟؟
خدایا این روزا چقدر تشخیص خوب از بد سخت شده !!!

فردا روز فریاد بر ستمگران و مستکبرانه پس وعده ی دیدار مان فردا........

راستی از دوستان تقاضا میکنم نماز سفارش شده رو حتما به جا بیارن چون هم دو رکعته هم ساده ست ثوابش رو هم که مشاهده کردین بسیار زیاده پس التماس دعا
البته به شرطی که راهپیمایی رمقی براتون گذاشته باشه....!!!

موفق و پیروز و سلامت باشی دوست مهربان

ممنون از توجه تون..راستی یادم رفت بگم وب شما هم باز نمیشه!!!
اون حدیث را درحقیقت برداشت خودمو نوشتم که در ازای سکوت دربرابرظلم فردای قیامت با ظالمین محشورمیشیم.وگرنه همه میدونند که مختص این سه گروه که نام بردم نمیشه و خیلی ها را شامل میشه.
شما هم میدونم که ازاین سه گروه نیستید.فقط دلتون شورمیزنه که نکنه ازاینم بدتر بشه.؟!.اگه سیب زمینی گرون بشه چی؟؟؟!!!(نیشخند)
ولی جداْ ممنون از لطفتون..انشاالله که رمقی باقی می مونه.نگران نباشید..التماس دعا..یاعلی مدد

فاطمه پنج‌شنبه 26 شهریور 1388 ساعت 23:17 http://www.omresokhteh.blogfa.com

سلام سلام...

بازم فیلتر شدیم فکر میکنن فقط روز قدس میتونند جلوی مردم رو بگیزن ۲۲ بهمن وعید فطر رو چکار میکنند!!!

شانسی اومدم وبتون بابایی(نیشخند)

اندیشه سبز ریشه دوانده.سیل هم جلودارش نیست.!
چرا شانسی؟؟؟؟؟!!!..
حیف که نمیشه اومد وبلاگت وگرنه منم شانسی میومدم..!!

فاطمه پنج‌شنبه 26 شهریور 1388 ساعت 23:21

من جزوئ گروه دومم و روی حرفم هم هستم چون اگه بریم اینا قند تو دلشون اب میشه که هنوز پشتوانه مردم پشت سرشونه!!

نرم بهتره من خودمو میگم کاری با کسی دیگه ای ندارم چرا باید همیشه صحنه باشیم پس حق مردم تو این مملکت چیه تا کی باید بخاطر اینا حرف نزنیم.هر چند میدونم اقای موسوی شرکت میکنند اونم بخاطر امام خمینی...

ولی من مخالف اینکارم..

شب خوش...یاعلی

نکنه شماهم از اون دسته آدمهایید که میگن:
عشق را در پستوی خانه نهان باید کرد..؟؟!!!
قبلاْ هم از هفت دولت آزادت کردم .!!.هرجور راحتی عمل کن.
مهم اینه که فکرو عملت در اختیار خودته نه اینکه هرچی اونا بگن!!!!
شب و روزت خوش...التماس دعا..یاعلی مدد

صبور پنج‌شنبه 26 شهریور 1388 ساعت 23:23 http://http://sangesabor.blogfa.com

سلام مجدد

ممنون از راهنمایی و توضیحتون..

ولی باور کنید که دلشوره ی من برای گرانی سیب زمینی نیست.....!!! نگران دل مادرانی هستم که امشب تا صبح خواب به چشمانشون نمیاد و همش به فکر این هستن که فردا چی پیش خواهد امد؟؟ نگران خون هایی هستم که اگر بیرحمانه ریخته بشه!!! و......

به هر حال ممنون !!!!و ناراحتم نشدم خیالتون راحت ...چون میدونم شوخی کردین..

پاینده و سرفراز باشی میهن من...

میدونم نگرانیتون برای چی بودوهست.سیب زمینی تمثیله.جدی نگیرید
من اگه به شما نگم پس به کی بگم؟؟؟هان؟؟؟؟؟؟
انشاالله که خبری نمیشه.امواج منفی نفرستید.!.خودتون که همینو توی یک پستی به گونه ای دیگر گفته بودید..ما میرویم پس هستیم.!!!
بله..ایران من..تنها تو بمان..باقی بهانه ست..یاعلی مدد

صبور پنج‌شنبه 26 شهریور 1388 ساعت 23:38

خواهش میکنم دوست عزیز

چون فردا روز فریادبر مستکبرانه شما هم راحت باشید هر چه فریاد دارید بر سر صبور بزنید ...!!!

هر چه از دوست رسد نیکوست!!

چشم امواج منفی هم نمیفرستم چون بهش معتقدم پس شاد باشید و موفق

همیشه باشیم همیشههههههههههه با هم باشیم ..

ممنون از حضورتون.امشب رکورد دار شدید..
من فریادی ندارم که..قاصدک چیه که فریادهم داشته باشه؟؟!!
زنده باشید..یاعلی مدد

دوست سبز پنج‌شنبه 26 شهریور 1388 ساعت 23:49

شعار پیشنهادی میرحسین موسوی برای روز قدس:

تفنگت را زمین بگذار
که من بیزارم از دیدار این خونبار
چه در غزه - چه در لبنان
چه در قدس و چه در ایران

اتفاقاْ بیت اول همین شعار را استاد شجریان هم خونده.خیلی دنبال کدآهنگش گشتم برای قاصدک.هرکی سراغ داره لطف کنه بهم بگه..ممنون..یاعلی مدد

دوست تنهایی ها پنج‌شنبه 26 شهریور 1388 ساعت 23:58

اشک سبز من و تو موج ها خواهد ساخت
گرچه آغشته به خونیم گرچه آلوده به درد

بغض سبز من و تو نغمه ها خواهد خواند
گرچه در باورشان نیست که ما شاهد روشن فرداییم

سبز می اندیشیم
حیله ها خواهد سوخت

قصه ها خواهد ماند


**هموطن همراه شو **

دوست سبز جمعه 27 شهریور 1388 ساعت 00:01

سفر چند ساعته میرحسین موسوی به قم و دیدار با آیت الله موسوی اردبیلی و آیت الله صانعی، فردا



قدس: میرحسین موسوی روز سه شنبه ۲۴ شهریورماه ساعت ۶ عصر برای شرکت در نشست مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه وارد قم شد.

وی ابتدا به دیدار با آیت الله موسوی اردبیلی رفت و به صورت محرمانه با وی دیدار و گفتگو کرد.


موسوی سپس به جلسه مجمع محققین رفت و با اعضای این مجمع دیدار و گفتگو کرد و پس از صرف افطار به خانه آیت الله یوسف صانعی رفت. در خانه آیت الله یوسف صانعی، برادران موسوی تبریزی (سید حسین و سید محسن) و آیت الله بیات حضور داشتند. در این جلسه حجت الاسلام شهرستانی مسؤول دفتر آیت الله سیستانی، احمد منتظری و محمود موسوی برادر میر حسین موسوی نیز حضور داشتند.

سلام قاصدک عزیز
بله امروز بلاگفا مشکل داره
نماز و روزه هاتون قبول باشه
التماس دعای مخصوص.
خدا به داد فردا و ..... بعدش برسه.اگر دیدید یک هووو هستی نیست شد و نیامد وبتون برای آپ فردا شب نگران نباشید حتما یا از دستش راحت شدید یا وقتی وبش وصل شد و رنده بود در اولین فرصت میاد خدمتتون.
در ضمن دوستان گرامی در وبلاگ من هنوز ختم قرآن به راه است و منتظر حضورتون هستم.
خیلی خیلی خیلی ممنوون برای آپ کاملتون.
امروز می دونم با چه مشتقی این آپ را زدید.
اجرتون با خداااااااااااااااااااااااا
دعامون کنید لطفا.
در مورد او سه گروه راهپیمایی فردا هم باهاتون موافقم.
اگر نبودم...............................ببخشید تقصیر من نیست.تقصیر نت است

طاعات و عباداتتون قبول..ممنون از حضورتون..امشب نشد که پی نوشت کنم ختم قرآن در وبلاگ شما را.انشاالله فردا.البته اگه مشکل نت حل بشه..دلیلی نداره نباشید.نفوس بد زدن نداره که.راهپیمایی روزقدس میرید و برمیگردیدانشاالله.
زنده باشید..التماس دعا..یاعلی مدد

قاصدک جمعه 27 شهریور 1388 ساعت 01:57

دوست عزیز از وبلاگ ( یار دلنواز )
متاسفانه امشب هنوزم موفق به ارسال کامنت بهتون نشدم
حیفم اومد کامنتم را روانه سلط ! آشغال کنم!!.
خب زحمت کشیدم براش.!.پس اینجا میذارم تا بخونیدش!!
قاصدک؛مبتکر طرحهای ضدفیلترینگ(خود شیفته هم هستم!)
سلام دوست عزیز

طاعات و عباداتتون قبول حق انشاالله

ممنون از حضورتون و همینطور تشکر بابت خبردادن آپ جدید.

نظر خاصی در موردش ندارم.ولی خدمت رسیدم بابت جوابیه بالاتون..نوشتیدکه:

من ذهنیت خوبی نسبت به ایشان(آیت الله منتظری) نداشتم....متاسفانه بنده هم

آنچنان ذهنیت مثبتی نداشتم.که البته مقصر این عدم اطلاع رسانی را رسانه ملی ویا

بقولی(رسانه میلی!!)میدانم که از افرادی که خلاف جناح خاصی بیندیشند چهره ای

مغشوش جلوه داده اند.بطوریکه حتی حقایق را هم وارونه به خورد مردم و بخصوص

جوانان میدهند.این چندروزه به اکثر دوستان دارم توضیح میدم که مبتکر طرح روزقدس

حضرت آیت الله منتظری بودند.ولی همانطورکه گفتم چنان در ذهن افراد رخنه کرده اند

که برای اثبات حق و حقانیت باید کلی رنج و مرارت متحمل گردیم..!!به هرحال..

امید که روز قدس تجلی حضور آزاداندیشان جهان و سبزپویان ایرانی گردد.

زنده باشید و سلامت...یاعلی مدد

پس از ارسال این کامنت به خودم.!.کامنتدونیتون باز شد!!!
دیدم برای همینم زحمت کشیدم!!.پس هردوجا گذاشتمش.
برای عبرت آیندگان.!!!!!!!!

آرزو جمعه 27 شهریور 1388 ساعت 02:49 http://khorshidepenhaneman

سلام

من بعد از مدتها آپ کردم و حالا متوجه شدم که شما هر شب

مطلب جدید داشتید.دیگر چیزی به پایان ماه نرسیده است و

برایتان توفیق الهی آرزو میکنم.

اسم این کاریکاتور حنظله و نمادی از فلسطین است که حالا

با شال و مچ بند سبز با مظلومان ایران ابراز همدردی میکند.

انشاالله فردا روز مبارکی برای جنبش سبز است.

ممنون از حضورتون..منم برای شما آرزوی موفقیت و سلامتی دارم..
تشکر بابت یادآوریتون.اسمش را یادم رفته بود ولی نمادفلسطینه درست فرمودید..انشاالله که راهپیمایی فردا حقانیت مردم ایران را به منصه ظهور برسونه..زنده باشید و سبز..یاعلی مدد

آرزو جمعه 27 شهریور 1388 ساعت 02:51 http://khorshidepenhaneman.blogfa.com

چگونه ملتی که ""آزادی""راهپیمایی ندارد

میتواند برای ""آزادی"" ملتی دیگر راهپیمایی کند


فکر کنم این مطلب پست جدیدتون باشه.!!.
خدمت میرسم..ولی با کمی تاخیر.چون باید برم آدینه ها.!!!
یاعلی مدد

ستاره جمعه 27 شهریور 1388 ساعت 06:58

سلام و صبحتان بخیر

در جایی سخنی از حضرت علی علیه السلام خواندم که اگر

کسی در مقابل ظالم سکوت کند در حقیقت او را تایید کرده

است و شریک در ظلم اوست.

از دیروز که فقط از رسانه دولتی تهدید و ارعاب شنیده میشود

که نشان می دهد خودشان خیلی ترسیده اند و به عناوین

مختلف میخواهند از تظاهرات مردم جلوگیری کنند.

انشاالله که خداوند به همگی ما کمک کند.

یا حجت ابن الحسن ..... ریشه ی ظلم را بکن

خسته نباشید و در پناه خدا

بله.اون روایت از رسول اکرم نیز مؤید همین مطلبیه که شما گفتید
از دیشب تا الان نتونستم برم وبلاگ دوستان.خب این یعنی چی؟؟؟
جزاینکه از اطلاع رسانی میترسند؟؟رسانه میلی(ملی)هم تریبون آقایانه.پس دیگه از چی میترسند؟؟؟.
از روزی که آدینه ها را درست کردم نشده که جمعه ای آپ نداشته باشم.ولی خداشاهده ازساعت1 دیشب تا الان موفق نشدم مدیریت آدینه ها را باز کنم.!!.
ممنون ازحضورتون..انشاالله درست میشه..
اگرشد میخوام برم راهپیمایی..اگر امشب آپ نداشتم مطمئن باشید کهریزک نشین شدم.البته اونجا لب تاب ابطحی هست!.سرعتشم بالاست.پستی بنویسم مثل هلوووووووووووو..یاعلی مدد

سلام قاصدک عزیز.
نماز و روزه هاتون قبول باشه
التمس دعا دارم.
البته به خاطر مشکل بلاگفا خوب شد که نزدید دیشب پست ختم قرآن را.
من توی پرشین بلاگ هستم اگر کارم داشتید

التماس دعا.
ختم قران را هم اونجا می گیرم.انشا الله.
جلوی من را نمی تونن بگیرن حالا یا بلاگفا یا پرشین بلاگ من ختم قرآن را می گیرم.ممنون از این شعر زیبا.آهنگ زیبا

صبح تون بخیر..مشکل هنوزم هست.کاری ندارم.اگرهم داشته باشم نمیشه جایی رفت.کدارسال کامنت بلاگفایی ها نمیاد تا کامنت بدم..
زنده باشید..یاعلی مدد

ستاره جمعه 27 شهریور 1388 ساعت 20:33

چشمم به انتظار تو تر شد نیامدی

اشکم شبیه خون جگر شد نیامدی

گفتم غروب جمعه تو از راه می رسی

عمرم در این قرار به سر شد نیامدی

تا خواستم به جاده ی وصل تو رو کنم

غفلت مرا رفیق سفر شد نیامدی

در مسجدیم و طاعت این ماه شغل ماست

بی قبله هر نماز به سر شد نیامدی

این نفس بد مرام مرا خوار و زار کرد

روز و شبم به لغو سپر شد نیامدی

رسوایی گدای تو از حد گذشته است

عمرم به هر گناه هدر شد نیامدی

از ما گناه سر زد و تو شاهدش شدی

دیدی دلم به راه دگر شد نیامدی

خسران زده کسی است که از یار غافل است

بی تو دعا بدون اثر شد نیامدی

از ما که منفعت نرسیده برای تو

هر چه ز ما رسیده ضرر شد نیامدی

گفتیم لا اقل سر افطار می رسی

دیده به راه ماند و سحر شد نیامدی

ممنون از ارسال این شعر زیبای آدینه ای..دعامون کنید لطفاْ..یاعلی مدد

چشم به راه... جمعه 27 شهریور 1388 ساعت 21:33 http://shaparakekhial.blogfa.com/

مالکیت آسمان را به نام کسانی نوشته اند که به زمین دل نبسته اند
.
.
در این چند روزه باقی مانده از بهترین ماه سال, بادعایتان مرا هم به همراه خود آسمانی کنید
التماس دعا....یاعلی مدد

محتاجیم به دعا..ممنون که اومدید..اولین کامنت؛اون بالا نوشتم که اومدم وبتون ولی باز نشد.مثل اینکه نخوندید.!.تونستم بازم میام..التماس دعا..یاعلی مدد

سلام قاصدک عزیز.
نماز و روزه هاتون قبول باشه.التماس دعااااا.
واااااااااااااای من عاشق این آهنگ و شعرش هستم.مرسی کلی حال می کنم باهاش.
خدا را شکر که هم من هم شما خوب و سالم و سلامت از این روز گذشتیم.و خدا کند که تمام دوستانتون و دوستانم هم همین گونه سالم وسلامت برگشته باشند انشا الله.
پست امشب را نمی زنید!!!!!!!
من نشسته و منتظرم.
می دونم بلاگفا باز نمی شه.به همین خاطر اومدم توی پرشین بلاگ.اخه وبلاگم توی پرشین بلاگ رفع فیلتر شد سایت پرشین بلاگ و الان می شه استفاده کرد واونجا در خدمت دوستانی که می خواهند در ختم قرآن شرکت کنن هستم.
التماسسسسسس دعااااااا.

ممنون از توجه تون..طاعات و عباداتتون قبول حق..
الحمدلله که سلامتید..دارم آپ میکنم.ولی مشکل نت هنوزم هست و بسختی کانکت شدم..تا بدتر از این نشده برم..زنده باشید..یاعلی مدد

چشم به راه... شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 01:55

سلام قاصدک
آره خوندم اولین کامنتو،منم گلگی نکردم چون می دونم شما همیشه مارو خوشحال میکنید با قدومتون.
ولی الان اگه سر بزنین فکر کنم باز بشه.
تو را من چشم در راهم...

چشم خدمت میرسم..ولی چند شبه دیگه درمورد پستها نظر نمیذارید هااا حتی نظر مخالف.!.حتما میام.البته اگر باز بشه.چون هنوز پشت دروبلاگ دوستی از بلاگفا منتظر موندم.!!.التماس دعا..یاعلی مدد

چشم به راه... شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 02:09

من هرشب به وبلاگتون سر میزنم و مطلبتونو میخونم اما چون مخالفم باهاشون دیکه نظری هم نمیزارم،اینطوری بهتره،چون نه شما دیدتون نسبت به مسایل عوض میشه و نه من میتونم حرفاتونو قبول کنم.(البته ببخشیداااا)پس بهترم هست که دیگه درموردش باهم بحث نکنیم چون دوست دارم دوستیمون پایدار باشه.

هرجور راحتید.ولی من اگه برم وب دوستی در مورد نوشته هاش حتی مخالف افکارم باشه نظر میدم.ربطی هم به دوستی مون نداره.چون اگه من یا دوستم جانب ادب و انصاف را داشته باشیم مشکلی پیش نمیاد.
خوشحال میشم حرف خودتون را بزنید نه کلیشه ای..البته اگر خواستید بگید وگرنه بازم ممنون از ادب و احترامتون..یاعلی مدد

شمس یکشنبه 29 شهریور 1388 ساعت 01:22

باز هم سلام
این پست را هم خواندم و لذت بردم
هر چند دیر اما ... ( خجالت )
الهی تو را شکر برای همه داده ایت در این ایام و گرفته هایت
الهی تو را شکر

شرمنده کردید..واقعا ممنون که حتی پستهای قبل را هم بی نصیب از ردپاتون نمیذارید..من برم یه چیز بخورم برگردم ببینم بلاگفا روی آشتی داره یانه.؟خب شما هم بیایید اسکای.اصلا بلاگفا را تحریم کنید!!!

سلیمون یکشنبه 29 شهریور 1388 ساعت 02:28 http://soliman777.blogfa.com

سام علیک داش
ایولا واسه بسن زبون بزیا انقد تو کلمش هس که همون قران باشه همرو کفایت میده
خسه نباشی
برقرار باشی
رخصت

اون بعضی ها را اگه خود خدا را هم بیاری واسه شون بازم میگن:حق با ماست و لاغیر..راحت باش.مشتی..خیلی سالاری هاااااا.اجازه ماهم دست شماست.یاعلی مدد

nazi سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 15:17 http://www.nazi-2009.blogfa.com

سلام مجدد به قاصدک عزیز میرسی از حضورت
نه فکر نکنم منو بشناسی اون اسم حتما شخص دیگه ای بوده اگه با لینک موافق نیستی مشکلی نیست ولی خودت به من سر بزن خوشحال میشم به قول خودت زنده باشید یاعلی مدد

من کی گفتم موافق لینک نیستم؟؟.فقط شرایط لینک را گفتم..
خدمت میرسم تا بهتر توجیه کنم..زنده باشی..یاعلی مدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد