*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

نظری و گذری !

در سجده توبه کردم و پایان گرفت کـار 

 تا گفتم : اَلسَّـلامُ عَلَیکُم...شروع شد باز  

سلام..حتما با خوندن اون تک بیت بالا متوجه شدید که هرچی بهم بگن: 

بسّه دیگه! سیاست را بی خیال..نمیشه.!.حتی اگه خودمم بخوام  

    توبه کردم که دگر مِی نخورم  بجز از امشب و فردا شب و شبهای دگر

 
نمیدونم مناظره های هفته های گذشته از شبکه سه سیمای میلی! 
   
را دیدید یانه؟باوجود اینکه این کار سیما خالی از اشکال هم نیست! 
  
ولی دور از انصافه که از جناب ضرغامی بخاطر این حرکت تشکر نکرد.  
 
 ماکه چیزی نمیخواهیم.همینکه دیگران متوجه بشوند مخالف ؛ 
 
 مُـرتد و مُـحارب نیست، قدمی رو  به فرداست!  
  
یادمه قبلا که جناب کلهر (مشاور رسانه ای و فرهنگی رییس جمهور!) 
   
حرکت رزمندگان و ایثارگران دفاع هشت ساله را متأسی از فیلمهای 
 
وسترن خواند"دوستان اومدن و گفتن زیاد برای حرفهای ایشون 
 
اهمیت قائل نشید ای بابااااا..!.حالا یه چیزی گفتند.!!  
 
 امّا در مناظره با آقای خوش چهره دیدم کماکان مرغ ایشون یک پا دارند و  
 
 حتی پارا فراتر گذاشته و فرمودند:کسانیکه در انقلاب سیلی خورده یا در 
 
جنگ جراحتی برداشته اند به درد موزه های مردم شناسی میخورند!
 
نکته جالب توجه وقتی بودکه کلهر رو به خوش چهره گفت: مناظره جای 
 
 تسویه حساب جناحی نیست!.البته درست فرمودند ولی خب مگه در 
 زمان انتخابات هردو نماینده فرهنگی و سیاسی ا.ن !  نبودند؟!  
 
نظرات 95 + ارسال نظر
عباسی پنج‌شنبه 1 بهمن 1388 ساعت 06:24

سلام

جالب بود

جناب قاصدک زندگی صد سال اولش سخته بعد از صد سال

میفته رو غلتک و نیازی به فکر نیست

یا علی .....

بله خب.صد سال اولش سخته.البته برای امثال ما نه که.برای نوح و پسران نوح!!..اما جناب مشایی ایشونم قبول ندارن!!!
زنده باشی عباسی عزیز..یاعلی مدد

شــــــهریار پنج‌شنبه 1 بهمن 1388 ساعت 06:38 http://shar00.blogfa.com

پایدار باشید دوست عزیز

ممنون از توجهت!!.زنده باشی

شاپرک پنج‌شنبه 1 بهمن 1388 ساعت 06:54 http://shaparak49.blogsky.com

سلام قاصدک عزیز

میدونم و کاملا هم مشخصه که برای تهیه ی این پست کلی زحمت کشیدی.. خسته نباشی..

بیت زیبای اغازین در خیلی از کارهای دیگه غیر از سیاست هم برامون کاربرد داره .... از جمله..انواع گناه ..تهمت ..افترا..دروغ..خبر چینی..و.ووو...
حالا خوبه در مورد شما سیاسیه فقط..!!!
پس راحت باشید..و هر چه دلت تنگتان خواست بنویسید..وبتونه و صاحب اختیارشم هستید

تهمت و افترا؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!.منکه مستند نوشتم همه شو!!!

باور کنید هیچ کدومش حرف من نبود!
آره خب.من سیاسی نوشتن را توبه کردم به جز از......

شاپرک پنج‌شنبه 1 بهمن 1388 ساعت 07:11 http://shaparak49.blogsky.com

ای بابا.. جناب قاصدک منظور من اصلا به هیچ وج ه شما نیستی ...عرض کرم که توبه و بازگشت دیگران انچنانیه و لی توبه و شروع شما سیاسیه ..جای شکر داره..لطفا برداشت منطقی..!!
واما مناظره ها..من سواد سیاسی انچنانی ندارم..
فقط خوشحالم که پنجره ایی رو به فردا باز شده
وامیدوارم که این از این پنجره بتونیم واقعیت هارو ببینیم..

شعر زیبا و طنز جناب شهریار هم عالی ست ازشون تشکر مجدد دارم..

همواره قلمت بر ثبت حقایق توانا و روان باد دوست مهربان
موفق باشی و در پناه حق
بدرود

چشم...منطقی برداشت میشود!.
البته اگه پنجره ش مثل درباغ سبز نشون دادن نباشه!!!!
در مورد شعر هم.منم ممنونم از دوست مشترک.
زنده باشید.سفرتون هم بی خطر..تا بعد..یاعلی مدد

فاطمه پنج‌شنبه 1 بهمن 1388 ساعت 07:50

سلام...به به به خودم اول صبحی سحر خیز شدم

صبح شما بخیر بابایی!

صبح شما هم بخیر.اما اون بالا را ببین.خیلی ها زودتر از شما این بار
سحرخیز بودن..حالا من نمیگم که بخاطر قاصدک بوده!!!!
(خودشیفته گی مزمن)

دیرباور !!! پنج‌شنبه 1 بهمن 1388 ساعت 07:51

سلام
صبح شما بخیر
آپ متنوعیه! محتوی که شامل چند تا مطلبه ، یکی از یکی جالب تر ... استفاده از انواع و اقسام شکلک و فونت و رنگ باعث شده ظاهر نوشته ی شما هم بسیار جذاب به نظر بیاد . دست مریزاد .
اما جناب قاصدک نمی دونم چرا من مثل شما نمی تونم نسبت به این عمل سیما چندان خوش بین باشم فکر می کنم کاسه ای زیر نیم کاسه ست ! تصور می کنم این مناظره ها یک ترفند جدیده ... چیزی مثل سوپاپ اطمینان !
زمان شاه علیه العنه رو به خاطر دارید هر شب از تلویزیون ( آقای مربوطه ) پخش می شد انتقادهای آقای مربوطه رو یادتون میاد ؟!
... به قول اخوان ثالث ( من اینجا از نوازش نیز ترسانم ... ز سیلی زن ... ز سیلی خور ... وزین تصویر بر دیوار ترسانم . )
عزت زیاد سایه تون کم نشه .

دوست عزیزجناب ( م. دیرباور.!!)
ممنون از حضورت.و تشکر از دقت نظر و حسن توجهت!!
اما من مناظره را بطور دربست تایید نکردم که.!.
منم معتقدم که این مناظره ها یادآور دادو فریادهای احمدبنی احمد و
سالار جاف در مجلس شورای محمدرضاست!!
مثل امشب که قراره دوتن از مشاوران عالی مقام رهبری بیان و رودرروی هم بشینند و تنور مناظره را گرم کنند!.خب مگه مناظره نباید از دوقطب و جناح مخالف باشه؟!.مثلا ولایتی که خودش بیش از دوازده سال وزیر خارجه دولتهای موسوی و هاشمی بوده چطور میتونه الان سیاستهای اون زمان رانفی کنه؟!!.یا محسن رضایی که اندک مخالفت را تا دید زود طرح شکایت خود از نحوه شمارش آرا را پس گرفت چطور میخواد الان صدای معترضان را بگوش دیگران برسونه و یا رهبری بخشی از جو موجود را بعهده بگیره؟!!!.
بله دوست عزیز..کجای این شب تیره بیاویزم قبای ژنده خود را.؟!!
زنده باشید و همواره سلامت..یاعلی مدد

فاطمه پنج‌شنبه 1 بهمن 1388 ساعت 07:53

خوب ما هر چی بگیم باباجون سیاسی ننویسین نمیشه!اصلا وب خودتونه هر چی دوس دارین بنویسید ماشا...شما کار خودتونومیکنید!

ما که میدونیم این می خوردن حالا حالاها ادامه داره!

همی گویم و گفته ام بارها.!!.
عیسی به دین خود موسی هم به دین خود.!!!
پیش آر پیاله را که شب میگذرد.!!!!!!!!!!

فاطمه پنج‌شنبه 1 بهمن 1388 ساعت 07:56

من خودم یه کار خوبی که انجام میدم اینکه که کلا تلویزیون نگاه نمیکنم!نه اینکه وقایع کشور واسم مهم نباشه نه!ولی زده شدم تلویزیون تو خونه ی ما یه شی دکوریه که فقط خاکشو دستمال میکشم ولاغیر!!

این کلهر من از روز اول ازش خوشم نیومده این حرفا رو که هم زده دیگه بهتنر!فکر کنم موهاشو باید به موزه اهدا کنه!

چه کاریه که میکنید؟؟!!.خب با اون گردوغبار محلی که شما اونجا دارید بهتر نیست تلویزیون تون را بفروشید ؟!!.
اون موقشنگ را هم بذارید به حاله خودش.!.چون اگه نباشه من ازکجا سوژه گیر بیارم؟!!

فاطمه پنج‌شنبه 1 بهمن 1388 ساعت 08:01

این باجا وناجا ووانا!!!حتما تازگیا اختراع شدن درکل چیز خوبیه واسه نازکشیدن مردم تو زندونا وبازداشتگاهها!!

اونوقت زندان غیرقانونی چیه؟چه جوریاست؟؟؟!!

مشایی اولیالله است!!!!کی گفته احمدی نژاد؟!!میدونید کجا میشه اینو نوشت؟؟!!ببخشید اول صبحی رو دیوار دستشویی مدرسه ها!مام یه باجناق داشته باشیم اوازه ما رو به دنیا میرسونه!

شما دیگه چرا؟!.خب حق ثبت و نامگذاری بخشی از اینا مال خودمه.گواهم مطالب بعداز انتخاباته!!!
نه دیگه..قرار شده من اینجا به کسی توهین نکنم.!!
.................
ژیان اگه ماشین شد..باجناق هم اولیا الله میشه!!!!!!!!!!!!!!!!!

فاطمه پنج‌شنبه 1 بهمن 1388 ساعت 08:04

شعره خیلی بامزه ست!یه روزی میرسه که نمیتونیم بیایم نت هم!با این طرح یارانه!

دیگه من بعد هر کی رفت حمام واسش تایمر میگیریم قبل از ۵ دقیقه کارشو تموم کنه!فکر کنید چه شود!

واقعا خدا عاقبت را خیر گرداند!اگه خیری تو دولت کریمه ی احمدی نژاد مونده باشه!

بله خب..راستی .چون طولانی شد این قول را به همگی میدم
تا در آپ بعدی بخشی از نتایج طرح جرخوردگی اقتصادی را اعلام کنم!!
البته به شرط بقای عمر و آزادی پس از بیان.!!!!

ستایش عسلی پنج‌شنبه 1 بهمن 1388 ساعت 08:23

سلام.سلام. به به ! آپ جدید مبارکه.
گرچه که کیک سالگرد ندادین ما بخوریم ولی خب دیگه

اومدم فقط حاضری بزنم یکی دو ساعت دیگه حتما میام و به طور مفصل سخنرانی میکنم

عرض کردم که طفلکی قاصدک.!.تولد خودم هم مواجه شد با تظاهرات
اعتراض امیز و تولد وبلاگم هم افتاد تو محرم و در اوج غربت سالگرد
گرفتم!!.اینجا دنبال کیک و ساندیس نگرده کسی.!
انشاالله در تجمع خودجوش بعدی ازخجالتتون درمیاییم!!!!

ستایش پنج‌شنبه 1 بهمن 1388 ساعت 09:47

سلامی دوباره

در سجده
پس نتیجه میگیریم که ایندفعه هم سیاسیه


من که مناظره ها رو ندیدم چون شبکه های میلی رو نمی تونم بگیرم.

ولی انگار بحث برانگیز بوده

موزه مردم شناسی؟ میگم این آقاهه آیا خودش یا یکی از بستگانش سیلی خورده انقلاب یا مجروح جنگ نیستن؟

بله ..البته با اجازه و گلاب به روتون..روم به دیوار..اینم سیاسیه.!!
ایشون ادعای میراث دار انقلابی را دارن.نفرمایید این حرف را.!
خودشون درادامه گفتن هرکی نتونه خودشو با سرعت ما وقف بده
زیر چرخهای ما محکوم به له شدنه!..نقل بمضمون.!

ستایش پنج‌شنبه 1 بهمن 1388 ساعت 09:51

اگه جلوی آقای کلهرم بگیرن که دوباره آتیش سوزی راه می افته همه میگن آزادی بیان کلا وجود نداره


شکنجه؟ آیا تجاوز هم وجود داشته؟ من هنوز این سوال تو ذهنم مونده که آیا واقعا در زندان تجاوز هم صورت میگیره یا اینا همش شایعه اس؟


مشایی؟ نمی شناسم

بله همینطوره...
میزنم تهمت و بهتان و چو گویند مزن
میزنم جیغ و کنم داد..که آزادی نیست.!!
خب گفتم که.هیئت بازدید کننده از جناح خاصی بوده..توقع دارید بیان و علنی بگن تجاوز به عنف هم بوده؟!.در ثانی.خب بنا به حفظ آبرو خیلی ها اصلا نمیگن این حرفها را.ولی با عرض معذرت .مگه همون موقع از زبان خیلی ها نشنیدیم که برای اعتراف گیری حکم میکردن به مامورانشون که: ببرید حامله ش کنید؟!!.مرد و زن هم فرقی نداره.!!
.مشایی؟؟؟نمیشناسید؟؟.ژیان و باجناق و اینا.!!!..میدونید چیه؟!!!

ستایش پنج‌شنبه 1 بهمن 1388 ساعت 09:53

نه خدایی شعر جالبی بود.
ما هم مینازیم


شما هم زنده باشین


راستی!‌واسه خبر آپ دادن!‌چشم از دفعات آینده ایندفعه دنبال یه چیزی بودم واسه همین به کسی خبر ندادم ولی از این به بعد یه نشونی میدم

خوش باشین

ممنون که خبر میدید..خب باید من با بقیه فرقی داشته باشم دیگه؟!!!
زنده باشی.

ساغر پنج‌شنبه 1 بهمن 1388 ساعت 12:02 http://saghar68.blogfa.com

سلام قاصدک عزیز اول شرمنده بابته اینکه دیر جوابتون رو میدم یه عزیزی رو از دست دادم یکم حالم خوب نبود چند وقت نبودم ولی ممنون به خاطر حضورتون تولد یه سایگی وبتونم مبارک امیدوار سالهای سال بنویسین و ما فیض ببریم
اپم خوشحال میشم بیاین راجب اپتون حرف نمیزنم چون نخوندمش بعدا میام می خونم نظرم میدم
موفق باشید و سربلند

متاسف شدم و مجددا بر اتون طلب صبر و برای اون مرحوم ارزوی غفران الهی دارم..چشم..حتما خدمت میرسم..زنده باشی و برقرار..یاعلی مدد

ستایش پنج‌شنبه 1 بهمن 1388 ساعت 16:17

خبر دادن که یکی اومده اینجا زیر آب منو زده

کو؟ فاطمه؟ نمیبینم

تو زیر آب بزن من زیر خاک میزنم

نه بابااااااا. شوخی بود ..البته تو پست قبلی بگردی میبینیش!!!

ستایش پنج‌شنبه 1 بهمن 1388 ساعت 16:29

بلی! الان زیر آبو دیدم مث اینکه اونور بوده


فاطمه؟ من جایی نبودم زیر سایه شما تو آفتاب می چرخیدم میگردیدم

اگه راستشو میگی بگو تو تا قبل از دوشنبه کجا بودی کم پیدا شده بودی



بابایی؟ نو که بیاد به بازار؟ قاصدک میشه پونزده زار؟
الان این به چه معناست؟ اینجانب نگرفتم

به به..چه شوددددددددد؟!!.پس دوشنبه خبرهایی بود و من نمیدونستم
خب..دیگه چی ؟!!.
نوکه بیاد را متوجه نشدی؟!!.خب اشکال نداره.
شما به همون نغمه ی خوش دلدادگی تون بپردازید!!!.گرفتی که؟؟!!!

دوست سبز پنج‌شنبه 1 بهمن 1388 ساعت 18:00

دامنه پاکسازی استادان به دانشکده اقتصاد علامه رسید

دور جدیدحذف استادان دانشگاه علامه با بازنشستگی اجباری

دور جدیدی از حذف استادان دانشگاه علامه با بازنشستگی اجباری اساتید آغاز شد. به گزارش روزنامه اعتماد. بر این اساس دیروز حمیدرضا برادران شرکا معاون رئیس جمهور سابق کشور، محمد ستاری فر رئیس سازمان منحل شده مدیریت و برنامه ریزی، علی صادق تهرانی، بهروز هادی زنوز، محمود ختایی، صادق بختیاری، رضا عاصی و دکتر جهرمی از اعضای هیات علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه به تازگی بازنشسته شده اند.

گفتنی است به جز ستاری فر مابقی این استادان به جز بازنشستگی ممنوع التدریس نیز شده اند. همچنین بنا بر اخبار واصله حقوق دکتر طائی و دکتر شریف آزاده رئیس گروه کشاورزی دانشگاه علامه نیز قطع شده است.

در این میان تنها «علی عرب مازار» معاون کمیته برنامه ریزی ستاد میرحسین موسوی و عضو هیات علمی دانشگاه علامه بازداشت شده است و مابقی استادان با بازنشستگی روبه رو شده اند. در خبری دیگر «گروه توسعه» دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه نیز دیروز رسماً منحل شد.

دوست عزیز پنج‌شنبه 1 بهمن 1388 ساعت 18:04

امروز: احسان خرسندی دستگیر شد.


احسان خرسندی، فوتبالیست پیشین پرسپولیس و بازیکن فعلی داماش گیلان دستگیر شد.
احسان خرسندی، فوتبالیست پیشین پرسپولیس و بازیکن فعلی داماش گیلان، به دلیل حضور در تظاهرات عاشورا دستگیر شد. پرویز زاهدی، سردبیر ورزشی روزنامه ایران، در مصاحبه با دویچه وله به این موضوع پرداخته است.

احسان خرسندی که تا فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران در ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس تهران بازی می‌کرد و پس از حضور کوتاه‌مدت در تیم ابومسلم خراسان، در فصل جاری در تیم داماش گیلان توپ می‌زند، در پی شرکت در تظاهرات عاشورا در تهران، در خیابان ولیعصر بازداشت شد.

پرویز زاهدی در گفت‌وگو با بخش فارسی دویچه وله، به بررسی بازداشت این فوتبالیست حرفه ای پرداخته است. وی می گوید: «شاید احسان خرسندی مانند همۀ جوان‌ها برای تماشا به تظاهرات رفته باشد».

دوست سبز پنج‌شنبه 1 بهمن 1388 ساعت 18:55

افزایش بودجه پلیس و بسیج برای سرکوب بیشتر مردم

بودجه بسیج 200 درصد افزایش یافته است


شبکه جنبش راه سبز (جرس): اسماعیل احمدی مقدم فرمانده نیروهای انتظامی گله دارد که به نیروهای پلیس به اندازه کافی اضافه کاری داده نمی‌شود! به گزارش خبرآنلاین، نا آرامی‌های اخیر باعث بالا رفتن هزینه های مالی نیروهای انتظامی و بسیج شده و نمایندگان طرفدار دولت خواستار افزایش مجدد بودجه این نیروها شده‌اند .

در همین حال فرمانده ناجا نیز از دولت می‌خواهد که بابت اضافه‌کاری، پول بیشتری به افراد پلیس بدهد. با آن که کمتر از 60 روز به پایان سال جاری مانده است، گروهی از نمایندگان طرفدار دولت در مجلس، خواهان آن هستند که ۱۰۰ میلیارد تومان به بودجه امسال نیروهای پلیس اضافه شود.

البته هیات رییسه مجلس، مخالف این افزایش بودجه در روزهای پایانی سال هستند. محمدرضا باهنر، این پیشنهاد نمایندگان حامی دولت را مغایر با آئین‌نامه مجلس دانسته و در عین‌حال قول می دهد که بودجه مربوطه را در لایحه بودجه سال ۱۳۸۹ افزایش یابد.

به گزارش هم‌میهن، حسن کامران، فاطمه آجرلو، مهرداد لاهوتی، بهروز جعفری و احمد بیغش از نمایندگان طرفدار دولت، به رد این پیشنهاد اعتراض دارند. افزایش مداوم بودجه بسیج به گزارش هم‌میهن، طبق برنامه چهارم توسعه، برای بسیج سالانه ۴۰۰ میلیارد تومان بودجه در‌نظر گرفته شده، اما در دو سال اخیر همواره امکانات مالی بیشتری در اختیار این نهاد قرار گرفته است.

به نوشته نشریه صبح صادق در سال ۱۳۸۷ بودجه بسیج ۲۰۰ درصد افزایش یافت و علاوه بر آن ۵۰ میلیارد تومان نیز برای کمک به بسیجیان بیکار اختصاص یافت. در سال ۱۳۸۸ نیز به استناد گزارش نشریه برنامه , بودجه بسیج ۴۵ میلیارد و ۲۳۸میلیون تومان افزایش یافت. نشریه برنامه ارگان معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی نهاد ریاست‌جمهوری است.

فاطمه پنج‌شنبه 1 بهمن 1388 ساعت 22:47

بازم سلام...

من از یه شعره خوشم اومده اومدم دوباره بخونمش

من دوشنبه کجا بودم ستایشی؟!!یادم نیست ولی تو نت بودم اخه من جایی ندارم که برم !!دیگه داریم رو هوا همدیگرو میزنیم!

دختر زشته پیش بابایی که همدیگرو لو میدیم

الان دوستاشون میاین میگین این چه تربیتیه که از این دخترا کردین!!!

نخیرم.هیشکی همچین حرفی نمیزنه.
شفاف باشید .!.خب راست میگه؟!.مدرک بیار دوشنبه کجا بودی؟!
ولی شما هم راست میگید.دوشنبه کامنت دادی بمن.!!!

....... پنج‌شنبه 1 بهمن 1388 ساعت 23:27

اینی که الان داره از سیمای میلی پخش میشه اصلا اسمش

مناظره نیست !!!!!!

بهش میگن سئوال خودی از بازم دو نفر خودی !!!!!!!!!!!!!!!

در یک برنامه هدفمند جهت تخریب جبهه مخالف

دست ضرغامی درد نکنه و صد البته ازش بیشتر ازین انتظار نمیره

بله..کاملا موافقم و همین الان اومدم امشب نوشت!! تشکرم را پس

گرفتم و شدیدا هم میگم که گند زدی به پستم آقای ضرغامی!!

هریا جمعه 2 بهمن 1388 ساعت 02:24 http://setareyeasemani.blogfa.com

سلام..
بله خودم متوجه شدم کامنت قبلیم خیلی عادی نبود..
آخه من قبلش اومده بودم وبتون و اپتونو خونده بودم..نظر گذاشتم و راجع به جملا ت دکتر شریعتی که نوشته بودین تو اول اپتون و تولد وبتون و خلاصه نظر گذاشتم ولی کدو اشتباه وارد کردم ثبت نشد منم عصبانی شدم دیگه نظر نذاشتم
بعد که اومدم خبر بدم بهتون چون حالم خوب نبود فقط به تبریک بسنده کردم..الانم اپم..
اپتونم خوندم..شعرش خیلی جال بود..شعر طنز تلخ !
اگر شد سری به وبلاگ شاعرش هم می زنم..
یا علی

این حالت بارها برا منم پی اومده اما دوباره میفرستم تا متوجه بشن دوستان که اومدم.وگرنه اونها ازکجا بدونن که کامنتم ارسال نشده و همش پریده؟؟!!.به هرحال.ممنون که اومدید و خبر آپ دادید.الان خدمت میرسم.!.یاعلی مدد

دوست سبز جمعه 2 بهمن 1388 ساعت 04:11

جایگاه پانزدهم برای سرعت اینترنت ایران در منطقه

شبکه جنبش راه سبز (جرس): طبق آمارهای منتشر شده سرعت اینترنت در کشور برای کاربران شرکتها 512 کیلوبیت در ثانیه و برای کاربران خانگی 128 کیلوبیت در ثانیه است.

بر اساس آخرین گزارشهای رسمی ایران با ضریب نفوذ اینترنت 34 درصد بعد از فلسطین اشغالی، امارات، قطر، لبنان و ترکیه در مقام ششم منطقه قرار دارد و براساس شاخص اینترنت پرسرعت، جایگاه 15 را در منطقه به خود اختصاص داده است.

این در حالی است که طبق برنامه چهارم توسعه تا پایان سال ٨٨ تعداد پورت های پر سرعت فعال (ADSL) باید به 5/1 میلیون برسد در حالی که هم اکنون کمتر از ١٠٠هزار پورت فعال ADSL وجود دارد. به عبارت دیگر نفوذ ADSL در ایران یک نهم میزان پیش بینی شده در برنامه چهارم توسعه است.

دوست سبز جمعه 2 بهمن 1388 ساعت 04:14

اختصاصی جرس / شورش در زندان یاسوج در پی بازداشت تعدادی از اصلاح طلبان استان
شبکه جنبش راه سبز (جرس): در پی بازداشت شش تن از چهره های شاخص اصلاح طلب استان کهکیلویه و بویراحمد و انتقال آنها به زندان شهر یاسوج، خبر ها از شورش زندانیان این شهر حکایت دارد.


به گزارش خبرنگار جرس، شب گذشته این افراد با ورود به زندان یاسوج دست به افشاگری برای زندانیان زدند که همین امر موجب شورش زندانیان این شهر شد.

گفتنی است عصر روز گذشته در پی شکایت روح الله حسینیان، سید ضیاء الدین رضا توفیقی رئیس سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی استان، سید رضا عسکری دبیر جبهه مشارکت ایران اسلامی، علی خواجوی دبیر انجمن اسلامی معلمان استان به همراه قاسم یزدانی، لطیف رستاد و هجیر تشکری از اعضای شورای مرکزی جبهه مشارکت ایران اسلامی بازداشت شدند.

احزاب اصلاح طلب استان کهکیلویه و بویراحمد چندی پیش نسبت به سخنرانی اهانت آمیز روح الله حسینیان در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه یاسوج، و وقایع عاشورای خونین تهران بیانیه ای مشترک صادر کرده بودند.

زندانیان روز گذشته با سر دادن شعارهایی چون "زندانی سیاسی آزاد باید گردد" به اعتراض پرداختند که همین امر موجب شد تا دادستانی یاسوج دستور خروج اصلاح طالبان از بندهای عمومی را صادر و آنها را در بندی مجزا نگهداری کند.

همچنین خبرنگار جرس از منابع محلی خبردار شد از آنجایی که افراد دستگیر شده عموما از خانواده شهدا و همچنین رزمندگان سالهای جنگ هستند، خانواده های شهدا قرار است روز شنبه در مقابل دادستانی شهر یاسوج تجمع کنند.کنند.

دوست سبز جمعه 2 بهمن 1388 ساعت 04:17

کیارستمی هم داوری جشنواره را نپذیرفت

شبکه جنبش راه سبز ( جرس) : عباس کیارستمی، فیلمساز سرشناس سینمای ایران به عنوان نخستین فردی که پیشنهاد داوری بیست و هشتمین جشنواره فجر با او مطرح شد،این پیشنهاد را رد کرده بود.

به گزارش خبرآنلاین، کیارستمی، فیلمساز ایرانی صاحب نخل طلای کن که در جشنوارههای متعدد و معتبر بینالمللی به عنوان داور یا رئیس هیئت داوران حضور داشته، داوری در بیست و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر را نپذیرفت.

شنیده ها حاکی از آن است که کیارستمی اولین فیلمسازی بوده که داوری جشنواره فیلم فجر با او مطرح شده و او هم بنا به دلایلی که اعلام عمومی نشده، این پیشنهاد را رد کرد.

فرهاد توحیدی، فاطمه گودرزی، مینو فرشچی، عزتالله انتظامی و اصغر فرهادی دیگر سینماگرانی هستند که پیشنهاد داوری در جشنواره فیلم فجر را نپذیرفته اند.

بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر از پنجم تا پانزدهم بهمن ماه در تهران برگزار می شود و نکته قابل توجه اینکه تا امروز، اول بهمن ماه، اسامی هیئت داوران هنوز اعلام نشده است.

دوست سبز جمعه 2 بهمن 1388 ساعت 04:18

صبا واصفی از تدریس در دانشگاه محروم شد
تاکنون سه فعال حقوق زنان از محل کار خود اخراج شده اند


جنبش راه سبز (جرس): صباواصفی، پژوهشگر ،فعال حقوق بشر و جنبش زنان که از سال ۱۳۸۵ تاکنون در دانشگاه شهید بهشتی مشغول به تدریس بود، از تدریس محروم و از دانشگاه اخراج شد.


به گزارش کلمه ،صبا واصفی، سومین فعال جنبش زنان است که طی چند ماه گذشته از محل کارش اخراج می شود.


موج اخراج فعالان مدنی از محیط کار، در چند ماه اخیر گسترش بسیار یافته است. پیش از آن نرگس محمدی، از اعضای کانون مدافعان حقوق بشر و از فعالان جنبش زنان، در ۲۸ آبان ماه سال جاری از کار اخراج شد.


سمیرا صدری، عضو شورای سیاستگذاری سازمان دانش آموختگان ایران و از فعالان جنبش زنان نیز پس از هفت سال حضور بر سر کلاسهای درس، از اوایل آذرماه سال جاری از تدریس در آموزش و پرورش محروم و از محل کارش اخراج شد.

ستایش جمعه 2 بهمن 1388 ساعت 11:03

سلامسلام. جمعه اتون خوش

ببخشید زیان وباجناق چی بیده؟ خوب من چی کار کنم شما شفاف صحبت نمی کنین من نمی گیرم


فاطمه جان! من نگفتم دوشنبه!‌گفتم تا دوشنبه!
باشه بریم پیبش خودمون زیر آب بزنیم می ترسم اینجا رو آب ببره


راستی پدر جان!‌من رفتم آدینه ولی نمی دونم الان نیم ساعتی هست کامنتدونی های بلاگفا باز نمیشه وب عمه خانمو هم رفتم اونم همونطوریه
نمی دونم چه میشه کرد از دست این بلاگفا

درمورد ژیان و اینا اومدم الان و توضیح مفصل دادم.!
البته تعجب کردم چطور متوجه نشدید.شفاف بود که..
خب شما مدتیه دورید و ضرب المثل های رایج را هم فراموش کردید!!

هستی(گلهای زندگی من) جمعه 2 بهمن 1388 ساعت 12:40

سلام قاصدک عزیز
حالتون چطوره ؟ امیدوارم همیشه خوب و سالم و سلامت باشید
مژده بدم که تا سه روز دیگه سرم خلوت می شه و دیگه مفصل خدمت می رسم و از دستم خلاصی ندارین(چشمک)
سعی می کنم تمام پست هایی را که نخوندم هم بخونم.
اما امروز خدمت رسیدم برای تبریک میلاد فردا.عیدتون مبارک .
التماس دعا در این شب و روز عید.ممنونم
این پست هم تا جایی که من فهمیدم سیاسی است بعدا میام و می خونمش
الان دیگه از دستم کلافه شدین .باشه می رم(چشمک)
زنده باشید و سلامت و پاینده و برقرار انشاالله

ممنون..شما خوبی؟؟!!..الحمدلله که بزودی فرصت میکنی و میای.
عیدشماهم مبارک.
ممنون از حضورت..زنده باشی ..یاعلی مدد

دوست سبز جمعه 2 بهمن 1388 ساعت 15:21

انتشار شعری از فردوسی دلیلی برای 7 سال حبس بهمن امویی

بیست و دوم خردادماه روز برگزاری انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری در ایران بوده است . قاضی در حکم صادره خود انتشار این شعر را مصداق تبلیغ علیه نظام و تحریک مردم جهت اغتشاش ذکر کرده است .

قاضی پیرعباس در حکم خود توضیح نداده است که دقیقا کدام واژه در شعر حکیم ابوالقاسم فردوسی به مثابه تبلیغ علیه نظام است و از کدام بخش آن تهییج مردم به اغتشاش برداشت می شود.


بهمن احمدی امویی در گفت وگوی تلفنی با همسرش گفته است گرچه به یاد نمی آورد که او چنین شعری را منتشر کرده است یا کس دیگری اما احتمال داده چون روز بیست و دوم خرداد روز برگزاری انتخابات بوده ، برای تشویق مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات منتشر شده است .چرا که اساسا روز بیست و دوم خبری از اعتراض و اغتشاش نبوده است.”

یکی دیگر از اتهامات بهمن احمدی امویی در همین حکم انتشار اخبار محرمانه ذکر شده است .قاضی در این باره نیز نوشته است : متهم در سایت خرداد نو اقدام به انتشاراخبار و گزارش هایی کرده که جنبه محرمانه داشته ( هشدار کارکنان وزارت کشور نسبت به دست کاری در ارای مردم )این خبری است معجول و جعلی بودن آن در پرونده اتهامی آقای … ثابت گردیده است . قاضی توضیح نداده است که یک خبر جعلی چطور می تواند جنبه محرمانه داشته باشد.

دوست سبز جمعه 2 بهمن 1388 ساعت 15:26

هشت سال و نیم حبس برای مجید توکلی

شبکه جنبش راه سبز (جرس): علی توکلی، برادر مجید توکلی، در صفحه فیس‌بوکش از صدور حکم برادرش خبر داده و نوشته است: روز سه‌شنبه شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب حکم مجید توکلی را اعلام کرد: در مجموع ۸ سال و نیم زندان (۵ سال برای اجتماع و تبانی، ۱ سال برای تبلیغ علیه نظام، ۲ سال برای توهین به رهبری، ۶ ماه برای توهین به رئیس‌جمهور)، ۵ سال ممنوعیت فعالیت سیاسی، ۵ سال ممنوع‌الخروج از کشور.

آرزو جمعه 2 بهمن 1388 ساعت 17:16 http://Khorshidepenhaneman.blogfa.com/

به روزم با سالگرد تولد ندا آقا سلطان

مجلس بزرگداشتی برای ندای ایران در سکوت و همراه با

شاخه های گل



میخوانم مطلب تان را و خواهم نوشت

چشم..خدمت میرسم.موفق باشید و همواره سبز و مانا.

سلام دوست عزیز :

با اجازه لینکتون کردم

شما لطف داری..خدمت میرسم

آرزو جمعه 2 بهمن 1388 ساعت 17:31 http://Khorshidepenhaneman.blogfa.com/

کار نوشتن سیاسی ما که تمام نمیشود تا .....با خداست
اما مناظره ها با برنامه دیشب تمام شد و ظاهرا شما هم تشکرتان را پس گرفتید.

جناب کلهر فرمایش زیاد می کنند شما بخودتان نگیرید...حرف باید بزنند درین دولت مهرورز

گزارش کهریزک بعد از ۷ ماه از آن معجزه های احمدی است در مجلس

مشایی هم که از نوادر روزگار است و جانشین احمدی در دوره یازدهم ....خوابش را ببیند

شعرتان هم طنز با مزه ای دارد

در مورد مناظره ها تا من باشم دیگه زود جوگیر نشم و از کسی تعریف بیجا نکنم!!!
کلهر زنده باد.تا سوژه به وفور گیر بیاد.!!!
ممنون..شعر از دوست دیگه ایه..لینکش را گذاشتم.البته شعر طولانی بود منتخبش را گذاشتم.
زنده باشید..یاعلی مدد

دوست سبز جمعه 2 بهمن 1388 ساعت 18:51

رییس کمیته مردمی ستاد میرحسین موسوی در اوین ناپدید شد
جنبش راه سبز (جرس): سید حسن احمدیان، رییس کمیته مردمی ستاد میرحسین موسوی که از شهریورماه در بازداشت نیروهای امنیتی و در بند ۲۰۹ زندان اوین به سر می‌برد و به دلیل تشدید ناراحتی کلیوی قرار بود روز شنبه مورد عمل جراحی قرار گیرد، ناپدید شده است.

خانواده این زندانی سیاسی در این زمنیه گفتند: متأسفانه مطلع شدیم که صبح روز چهارشنبه ۳۰ دی‌ماه احمدیان را از بند ۲۰۹ زندان اوین به مکان نامعلومی انتقال داده اند. بلافاصله و سراسیمه به زندان اوین رفتیم مأمور جلوی در ورودی پس از تماس با بند ۲۰۹ اعلام نمود که ایشان همچنان در بند ۲۰۹ است. روز پنجشنبه که برای ملاقات رفتیم مأمورین زندان اعلام نمودند که ایشان در زندان نیست و در پاسخ به اینکه پس کجا ست اعلام نمودند: “ما نم یدانیم”.

قرار بود روز شنبه ایشان تحت عمل جراحی قرار گیرد.بی خبری مطلق از وضعیت وی موجب نگرانی ما نسبت به سلامتی ایشان شده است. ما به بیمارستانهای بقیه الله، خاتم الانبیا و آتیه مراجعه کردیم اما خبری از ایشان نبود.

براساس گزارش کمیته گزارشگران حقوق بشر، در چند روز گذشته به دلیل تشدید بیماری کلیوی سید حسن احمدیان در زندان اوین، وی جهت انجام آزمایش‌های لازم به بیمارستان آتیه منتقل شد و بنابه دستور پزشک قرار بود در روز شنبه ۳ بهمن‌ماه تحت عمل جراحی قرار گیرد.

ناپدید شدن این فعال سیاسی در حالی که وی از وضعیت جسمانی مناسبی برخوردار نبوده است موجب نگرانی شدید بستگان و خانواده وی شده است.

سید حسن احمدیان رییس کمیته مردمی ستاد میرحسین موسوی در ۱۸ شهریور ماه با حمله ماموران وزارت اطلاعات به دفتر سازمان رهیاب (ان جی او فعال در زمینه حل آسیب‌های اجتماعی) واقع در سیدخندان دستگیر شد.

بازپرس بیگی در جواب پیگیری‌های خانواده وی، همکاری احمدیان با کمیته حقیقت یاب را علت بازداشتش عنوان کرده است.

دوست سبز جمعه 2 بهمن 1388 ساعت 18:54

بی خبری از وضعیت سمیه رشیدی

سمیه رشیدی ، عضو کمپین یک میلیون امضا برای برابری و در کمیته آموزش کمپین فعال است. او به خاطر فعالیت های اجتماعی از محل کارش در موسسه تحقیقاتی اخراج شد و همچنین بعنوان دانشجوی ستاره دار، با اینکه رتبه بالای علمی داشت از ادامه تحصیل باز ماند.

براساس گزارش کمپین بین المللی حقوق بشر، در حال حاضر این فعالان حقوق زن در زندان هستند: منصوره شجاعی، مهین فهیمی، شیوا نظر آهاری، پریسا کاکایی، زهره تنکابنی، عالیه اقدام دوست، بهاره هدایت، مهدیه گلرو، شبنم مددزاده، و مریم ضیا, بدرالسادات مفیدی و مهسا حکمت از روزنامه نگاران زن، و آذر منصوری، عاطفه نبوی، شبنم مددزاده، و نیلوفر هاشمی نظر از زنان فعال سیاسی هستند که در زندان بسر می برند.

فاطمه جمعه 2 بهمن 1388 ساعت 20:17

سلام اقا جون ...

من امروز نتونستم بلاگفا رو باز کنم واسه ادینه ها

نمیدونم باز چه مرگش شده این بلاگفا!!!ما که از دستش راحت شدیم

والله منم کلافه شدم از این بلاگفا.چون نتونستم برم کامنتهای آدینه را ببینم و نه به دوستان بلاگفایی سربزنم!

مهتاب شنبه 3 بهمن 1388 ساعت 04:01 http://parande-man.blogsky.com/

قاصدک سبز

سرو آزادی مان را دیده ای ؟

که زمستان را می شکند !!

بله..دیدم..اما شما مثل اینکه ندیدی یه چیزهایی را.!!
خدمت میرسم

سمانه شنبه 3 بهمن 1388 ساعت 15:29 http://rasha66.blogfa.com/

سلام عمو قاصدک ...

مث اینکه خیلی دیر رسیدم....

این شعره خیلی زیبا بود وواقعا وصف حال الان مملکت ما بود...

نمیدونم قرار چه بلایی سرمون بیاد شدیم موش آزمایشگاهی

واقعا برای آیندمون نگرانم


به امید روزی که دوباره آرامش به مملکت ما برگرده





چه عجب؟!.کم پیدا شدید.!.
ممنون از لطفت..انشاالله اوضاع درست بشه و دیگه نگران آینده نباشیم
برات آرامش و موفقیت آرزومندم.خوش و سلامت باشی.یاعلی مدد

ستاره شنبه 3 بهمن 1388 ساعت 15:43

سلام دوست گرامی

تاخیرم را ببخشید و شرمنده از اینکه شکلک هم ندارم

در مورد اینکه نمیشه بیخیال بشویم با شما هم عقیده هستم.مگه میشه همش از غم و غصه زندانیان و مفقودین و
نارحتی خانواده هایشان بخوانیم و بی تفاوت بمانیم ؟؟
میتونیم بگوییم خواستند تو خیابان نروند و حالا هم بزندان نیفتند.مگر ما قانون اساسی نداریم و مگر جز انجام همان قانون را میخواهیم.نمیدانم چرا مسئولان ما گوشهایشان را گرفته اند تا چیزی از درد و رنج خانواده ها نشنوند.

وای بر این مملکتی که مدعی انجام عدل علی علیه السلام
هستند.دیگه همه جریان اون خلخال را میدونند وای بر ما
خلخال کجا و اینهمه شکنجه و اینهمه زن زندانی آخه به چه
جرمی ؟؟ فکر کردن ؟ جور دیگه اندیشیدن ؟

منو ببخشید آخه الان چیزی شنیدم که خدا به همه ما رحم
کند.خدایا جز تو کسی را نداریم ...خدایا خودت بدادمون برس

تشکر از لطف همیشگی تون..مهم رسیدنه.دیر و زوش چندون مهم نیست!.
نمیدونم امروز چی شنیدید که اینچنین آشفته شدید؟!!.
اما شخصاْ تو این مملکت و بخصوص این ایام از شنیدن هرخبری نه متعجب میشم و نه چندون آشفته.!.از بس حریم ها مورد تعدی قرار گرفته شده.!.

ستاره شنبه 3 بهمن 1388 ساعت 16:00

باز هم بابت کامنت بالایی پوزش میخوام

میگویند تابناک نوشته که برنامه رو به فردا به گل نشست.
آقای ضرغامی اون روزنه کوچک را هم برای نفس کشیدن اصلاح طلبان بستند. با توجه به ( امشب نوشت شما ) ایشان
خیلی چیزها را زدند و خراب کردند.
جوابیه آقای دکتر اطاعت را هم که بازگو نکردند و مثل همیشه رفت برای آرشیو سیمای میلی !!! عوضش حسینیان تا تونست با صندلی خالی دکتر اطاعت مناظره کرد!!!
در مورد کهریزک دیگه بعد از ۶ ماه اگه اینو نمینوشتند دیگه بعنوان نماینده مردم میخواهند تو مجلس چکار بکنند ؟
الان هم که نماینده احمدی نژاد شدند تا طرح های ایشان را تصویب کنند.

تنها موردی که جواب میدم اینه که لطفا نام برنامه را درست ادا کنید!
فارسی را پاس بداریم..!!!!!!!!!
همون روبَه ِفردا ! درست بود چرا بافاصله نوشتید پس؟؟!!!

ستاره شنبه 3 بهمن 1388 ساعت 16:10

در آخر اینکه در مورد مشایی شما بیسواد نیستید ..بلکه اونایی چشماشون را رو حقیقت بستند که با اینکه نظر رهبر را نسبت به مشایی میدانند ....هنوز هم بله قربان گوی
احمدی نژاد هستند .

یادتان می آید شبی که از فرداش قرار شد بنزین گرون بشه
تصور کنید شبی را که از فرداش قراره نون گرون بشه

نمیدونند شاخه ای را دارند جدا میکنند که خودشان روش نشسته اند.
هزار چراغ دارد و نمی بیند جلوی پای خودش را
بگذار تا بیفتد و ببیند سزای خویش
اما فقط خودشون که نمیخورند زمین ....مردم را هم با خودشون .......

اون امام جمعه ای که در مراسم خودجوش! ۹ دی سخنرانی فرمودند!
مدعی شدن رییسن جمهور مکتبی و ولایتمداراند لیکن مگسهایی (مشایی)پیش گوشش وزوز میکنند.باید سعی کنیم مگسها را دور کنیم از ایشون!!.عوامفریبی تا به کی؟؟؟!!.رییس جمهور از همین قماشه!
صدچلچراغ دارد و به بی راهه میرود..بگذار تا بیفتدوبیند سزای خویش!!!

محمد مهدی شنبه 3 بهمن 1388 ساعت 20:36 http://sobhe14.blogfa.coom

سلام بزرگوار
دوست عزیز ما هم ضمیمه ای به دلخوشی مان زدیم و گفتیم کور سویی از صدای مخالفت را نیز به این مردم ندیدند!
نمی دانم چقدر سالم و در مسیر حقیقتند و توان تحمل هیچ مخالفتی را ندارند!؟
جناب قاصدک دوستان جناح مخالف احمدی نژاد و طیف و هر وابسته به آنان را نیز همینطور توجیه می کنند. متاسفانه اینان همه اولیا الله اند و دیگران صهیونیزم و دشمن و بزغاله و ...
ختم قرآن، فروش کلیه و ...

بله جناب سامع.
منم مثل شما همون شب و در اثنای برنامه روبه فردا عذر خواستم
ازخودم و دوستان بخاطر تشکری که به ناروا کردم از سیمای میلی!!!
(لطفا نام برنامه را درست ادا کنیم!.روبه=روباه.!!)
دوست عزیز جانباز.متاسفانه همینطوره.بعضا از جانب خودی ها
هم مفتخر به اون عناوین میشیم!!.
گمان کنم ختم قران و فروش کلیه مربوطه به آپ جدیدتان!.خدمت میرسم
زنده باشی..یاعلی مدد

دوست سبز شنبه 3 بهمن 1388 ساعت 21:39

انتقاد شدید آیت الله عرب از سرکوب مردم و ایجاد فضای رعب و وحشت

این روحانی با بیان اینکه نمی توان به دلیل حق بودن اصل نظام جمهوری اسلامی انتظار داشت این راه ها و شیوه ها جواب مثبت بدهد و اصولا انتخاب چنین راهی نوعی ایجاد انحراف برای نظام است ، تاکید کرده است: اگر قرار بود این گونه راه ها جواب دهد باید هنوز شاه بر ایران حکومت می کرد و بالاتر از آن ارتش سرخ و قدرت بلا منازع اتحاد جماهیر شوروی ثابت و پابرجا می ماند خوب است همه ما بیندیشیم که چگونه می توان بر دل مردم حکومت کرد نه بر تن آنها.

این روحانی با اشاره به اعلام موضع جامعه مدرسین در مورد مرجعیت آیتالله صانعی نوشته است که این عمل نتیجه ای جز سلب اعتماد کلی از نهاد جامعه مدرسین نداشته است و اقبال مؤمنین را به ایشان(آیت الله صانعی) بیشتر کرده است.

وی در بخش دیگری از نامه اش که در وب سایت ندای سبز آزادی منتشر شده، با ابراز تاسف از عملکرد برخی از دستگاه های امنیتی و نظامی مخصوصا اطلاعات سپاه و شخص مسئول آن نوشته است: به واهی ترین دلیل متعرض جوانان مردم شده و حتی آنها را دستگیر نموده و مورد ضرب و شتم قرار می دهند که نمونه ای از آن را در ایام انتخابات شخصا به عرض شما رساندیم .

در شبی که قراربود جلسه فاتحه برای مرحوم آیة الله منتظری برگزار شود بدون هیچ دلیلی بعضی جوانان حاضر در آنجا را دستگیر نمودند. آیا این کار قانون و توجیه قانونی لازم ندارد ؟

این روحانی تصریح کرده است: هرکس علیه شخص یا اشخاصی شعار بدهد یا اعتراضی داشته باشد نمی توان فورا او را مخالف نظام یا دین و روحانیت نامید . چون ما و شما و بالاتر از ما نظام نیستیم .

اعتراض به عملکردها اگر درست هدایت نشود و حق آزادی بیان محترم و به رسمیت شمرده نشود گاهی امر را به این مراحل و حتی شدیدتر از آن هم می رساند .
خوب است مسئولین امنیتی و قضائی به جای این تشدیدات و مبارزه با معلول قدری بخود آیند و بیندیشند که نسل سوم و چهارم انقلاب چرا به این مرحله رسیده است ؟ البته بعضی به این پرسش بسیار راحت می توانند جواب بدهند .

می گویند اینها نتیجه ارتباط و القائات ماهواره ها وسایت ها و رسانه های بیگانه است . اما این جواب کافی است و از ما سلب تکلیف و مسئولیت می کند ؟ و در هر صورت نمی توان جوانی که به نام امام حسین و اباالفضل علیهماالسلام در روز تاسوعا و عاشورا حاضر شده اورا بی دین و مخالف اسلام و مذهب و حتی اصل نظام نامید.

فاطمه یکشنبه 4 بهمن 1388 ساعت 00:58

سلام بابایی اره تاییدیه گذاشتم چون یه بیشعوری دور از جون شما داره اذیتم میکنه!

خوب کاری کردی..متاسفانه بعضیها از ادب و معرفت اندک بهره ای نبردند.

فاطمه یکشنبه 4 بهمن 1388 ساعت 01:04

سلام بابایی خوبی؟

دو روز نبودین نگران شدم ولی امشب اومدین خیالم راحت شد!ممنون که بهم سر زدین

کجا دو روز؟؟؟؟.منکه جمعه آدینه ها بودم.!
خب بقیه شم .خونه و زندگی دارم باورکن.!.
دوست داری تواین سرما کارتن خواب بشم؟!!!

دوست سبز یکشنبه 4 بهمن 1388 ساعت 01:15

مراسم تولد ندا آقا سلطان در بهشت زهرا

جنبش راه سبز (جرس): امروز خانواده شهید ندا آقا سلطان در سالروز تولدش بر مزار او در بهشت زهرا حاضر شدند. جمعی از مردم نیز برای ادای احترام به ندا به خانواده او پیوستند. سوم بهمن امسال، ندا بیست و هفت ساله می‌شد..

به گزارش وب سایت موج سبز آزادی در کنار کیک تولدی که خانواده ندا به مناسبت سالگرد بیست و هفت سالگی او بر مزارش گذاشته بودند، شاخه‌های گلی از سوی دیگر سوگواران قرار گرفته بود.
سایت اخبار روز نیز گزارش داده است که سنگ قبر ندا با شمع های روشن و گل های رز پرپر شده و عکس های کودکی ندا تزئین شده بود. مادر ندا می گفت نگذاشتند برای ندا ختم ٰ و چهلم بگیرم، تولدش را باید می گرفتم.

رفته رفته به تعداد مادران عزادار و حامیان آنها و خانواده ندا که برای گرامیداشت سالروز تولد ندا به سر مزارش می آمدند بیشتر شد. ده ها نفر از مردم توانسته بودند خودشان را به قطعه ۲۵۷ برسانند.

مادر ندا با دیدن تک تک مردمی که می آمدند در حالیکه با صدای بلند گریه می کرد خطاب به دختر خود می گفت: بلند شو ببین چقدر مهمان داری، پارسال تنها بودی، بلند شو!

کیک تولد ندا روی سنگ قبرش قرار گرفت با عدد ۲۷. مادر ندا می گریست و فریاد می زد که عزیز دلم ۲۷ ساله شد، ندای من ۲۷ ساله شد، ندای مردم ایران ۲۷ ساله شد.

جمعیت که بیشتر شد دو اتومبیل نیروی انتظامی روبروی قطعه ۲۵۷ ایستادند. مامورها پیاده شدند .خاله ندا که مشغول عکس گرفتن بود و پدر ندا را خواستند و به آن ها تذکر دادند که شعار داده نشود.

یکی از مادران عزادار تلفنی خبر داد که در مسیر نواب مامورها جلوی اتومبیل ها را می گیرند و از حرکت و ورود مردم به سمت بهشت زهرا جلوگیری می کنند

دوست سبز یکشنبه 4 بهمن 1388 ساعت 01:18

روح الامینی چهارمین قربانی کهریزک را افشا کرد

روح الامینی در این گفتگو خواستار استعفای مرتضوی شده است. وی با اشاره به اظهارات سعید مرتضوی در رد اتهامات خود گفت: چون پرونده مرتضوی و بقیه متهمین در مراجع ذی‎صلاح در دست رسیدگی است، اگر او اسناد و مدارکی دارد باید به آنجا ارایه دهد، همان‎طور که مضروبین و خانواده های قربانیان چنین کاری کردند. ‎نظر می‎رسد کسانی که دست‎شان در دفاع از خود تهی است، چنین می‎کنند


روح الامینی افزود :‌ بر این اساس، انتظار از متهمان این پرونده این است که به‎جای اینکه عذر بدتر از گناه بیاورند با عذرخواهی از آحاد ملت ایران و خانوادههای مقتولین و مضروبین، حداقل قبل از اینکه به مجازات اعمال خود برسند، استعفاء دهند.

وی افزود :‌ ما توصیه می‎کنیم کسانی که در این موضوع متهم هستند، به‎جای غبارآلود کردن فضا و نامه پراکنی های سیاسی، قبول مسئولیت کنند. این ساده‎ترین کار است که رسما و کتبا از آحاد ملت ایران، خانواده های مقتولین و مضروبین این حادثه عذرخواهی کنند.

آن‎ها قبل از آنکه سزای اعمال‎شان را در دادگاه در این دنیا ببینند، برای نجات از عذاب اخروی استعفاء کنند که این کمترین کاری است که می‎توانند انجام دهند. حداقل کاری که از این‎ها انتظار داریم، این است که به‎جای آوردن عذرهای بدتر از گناه، به قانون تمکین کنند.

وجدان عمومی جامعه بیدار است و گزارش دستگاههای نظارتی مثل مجلس، سازمان بازرسی کل کشور و کمیته پیگیری دبیرخانه شورایعالی امنیت ملی هم وجود دارد که با صراحت درباره جنایت کهریزک اعلام نظر کرده اند که البته گزارش سازمان بازرسی و شورایعالی امنیت ملی در این خصوص منتشر نشده است.

گفتنی است بر اساس اعلام کمیته پیگیری مجلس شورای اسلامی در خصوص بازداشتگاه کهریزک سعید مرتضوی دادستان سابق تهران مقصر اصلی این وقایع معرفی شد.

آرزو یکشنبه 4 بهمن 1388 ساعت 02:38

خوشحالم کردید که بهم سر زدید و خوشحال تر که قدر جوانان این مرز و بوم را می دانید.

امیدوارم در پناه خداوند همیشه بزرگ و عزیز باشید.

اختیار دارید.وظیفه بود.البته دیروزم اومدم ولی بلاگفا ایراد داره.خودتونم میدونید..زنده باشید.یاعلی مدد

دوست تنهایی ها یکشنبه 4 بهمن 1388 ساعت 03:34

می گویند......

انسان های بزرگ دو دل دارند:

دلی که درد می کشد و پنهان است

دلی که میخندد و آشکار است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد