*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

ضامن چشمان آهوها.!.

بسم اللّه الرحمن ارحیم

رحلت رسول مهربانی پیامبراکرم حضرت محمد(ص) و  

شهادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) و  

همچنین شهادت نگین درخشان ایران زمین، شمس الشموس 

السلطان ابالحسن علی بن موسی الرضا(ع)  

را به عموم دوستان و کاربران عزیزتسلیت عرض مینمایم.   

 

 

... صاحب سرزمین طوس ... مولای مشرقی...

 

هربار که آمدم حرمت و به ستونهای محکم عاشقانه ات تکیه زدم ، 

 نگاه پرخواهشم را ملتمسانه و غمگنانه به شبکه های ضریح مهربانیت دوختم، 

 مروارید اشک اشتیاق را برگونه های بی تاب و بیقرارم جاری ساختم و  

 کبوتر راه گم کرده دلم را بدنبال کبوتران ره یافته بارگاهت روانه کردم  

 میخواهم سند دلم را بنامت بزنم  امّا.. چه کنم که روسیاهم؟!..  

    ضامن چشمان آهوها ِ به دادم می رسی؟!..    
 
  
 کـاش مـن یـک بـچـه آهـو میشدم   مى دویـدم روز و شـب در دشت ها 
 
توى کوه و دشت و صحرا،روز و شب    می دویـدم،تـا که می دیدم تو را 
  
کـاش روزى می نـشستى پیش من    می کـشیدى دست خود را برسرم 
 
شاد می کردى مرا بـا خـنده ات    دوسـت بـودى بـا من و با خـواهرم 
 
چـون کـه روزى مادرم میگـفت:تو      دوسـت بـا یـک بـچه آهـو بوده اى 
 
خـوش بـه حال بچـه آهـویى که تو     تـوى صـحـرا ضـامـن او بوده اى 
 
 پـس بـیـا، مـن بـچه آهـو میشوم    بـچـه آهـویی کـه تنها مانده است 
 
بـچـه آهـویـى کـه تـنها و غـریب     در میان دشت و صحرا مانده است 
 
روز و شـب در انـتـظارم، پـس بیـا    دوسـت شـو بـا من، مرا هم ناز کن 
 
بـنـد غـم را از دو پـاى کـوچـکم 
 
بـا دو دسـت مـهـربـانـت باز کن 
 
 

دلـَموگره زدم به پنجره ت دارم میرمدوست دارم تامن بیام این گره ها را وا کنی  

 
 

 زنده باشید و سلامت..تا بعد..یاعلی مدد  

نظرات 28 + ارسال نظر
شاپرک یکشنبه 25 بهمن 1388 ساعت 11:36 http://shaparak49.blogsky.com

شهادت عالم آل محمد، هشتمین حجت سرمد،
نگین درخشان وطن، السلطان ابا الحسن،
حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام بر شما و عاشقان حضرتش تسلیت باد

قاصدک عزیزوگرامی مثل همیشه با تصاویر و انتخاب خوب اشعار دلمون رو گره زدی به ضریح نورانی مولامون امام رضا..
انشالله سعادت زیارت اقا قسمتتون بشه..ومزد زحماتتون رو حضوری تقدیمتون کنه..اون هم با براورده کردن حاجاتتون..
این شعر زیبا رو دیدم خیلی از زوار موقعی که چشمشون به گنبد و بارگاه میوفته زمزمه میکنند و با نم اشکی هم همراه میشه.. التماس دعا ..

دوست دارم نگات کنم تو هم منو نگاه کنی
من تو رو صدا کنم تو هم منو صدا کنی
قربون صفات برم از راه دوری اومدم
جای دوری نمی ره اگر به من نگاه کنی
دل من زندونیه توئی که تنها می تونی
قفسو واکنی و پرنده رو رها کنی
میشه کنج حرمت گوشه‌ی قلب من باشه
میشه قلب منو مثل گنبدت طلا کنی
تو غریبی و منم غریبم اما چی میشه
این دل غریبه رو با خودت آشنا کنی
دوست دارم تو ایون مقصوره از صبح تا غروب
من با تو صفا کنم تو هم منو دعا کنی
دلمو گره زدم به پنجرت دارم میرم
دوست دارم تا من میام زود گره‌هامو واکنی
دوست دارم که از حالا تا صبح محشر همیشه
من رضا رضا بگم تو هم منو رضا کنی

سمانه یکشنبه 25 بهمن 1388 ساعت 12:13 http://tabasom66.blogfa.com/

سلام عمو یعنی من اول شدم

هریا یکشنبه 25 بهمن 1388 ساعت 12:13 http://setaryeasemani.blogfa.com

سلام..
خوبید؟
منم تسلیت می گم
به امام رضا ع ارادت خاصی دارم.. ایشون خیلی لطف در حق من کردن و بزرگیشونو واقعا بهم نشون دادن.. متاسفم..
شعری هم که گذاشتین خیلی زیبا بود..کاش منم یه بچه آهو بودم

سمانه یکشنبه 25 بهمن 1388 ساعت 12:16 http://tabasom66.blogfa.com/

سلام عمو قاصدک دیگه به وبلاگ من سر نمیزنید

نکنه از دستم ناراحتید

من که چیزی نگفتم آخه

عمو وبلاگم عوض شده

البته شاید شما ازاین سبک وبلاگا خوشتون نیاد

ولی اومدم آدرسشو بهتون بگم

و بگم که دیگه وبلاگ قبلیم آپ نمیشه

سمانه یکشنبه 25 بهمن 1388 ساعت 12:19 http://tabasom66.blogfa.com/


عمو قاصدک

رحلت پیامبرَ شهادت امام حسن و همچنین شهادت امام رضا

رو بهتون تسلیت میگم

مشکل خود منم که سلامم قبول نیست

تقصیر گنبد و تو اذن دخول نیست

مشکل خود منم که دلم لنگ می زند

وقتی به پای دامنتان چنگ می زند

حالا کسی نشسته کنار ضریح تو

مردی شبیه شر شر باران شبیه تو

مردی که باز بغض گلویش شکسته است

دل در ضریح خسته آقا نبسته است

یک گوشه آن طرف تر باران دلش گرفت

آقا که رفت باز خراسان دلش گرفت

آقا که رفت دست من و او غریب بود

و چشم های خیس کسی نا شکیب بود

آقا سلام می کنم آقا سلام من ...

یک شیعه ی مردد پر اتهام من

حالا قدم قدم به تو نزدیک می شوم

تا عشق تا حرم به تو نزدیک می شوم

آقا ببخش من که ترا دوست داشتم

رفتم غریب و خسته ترا جا گذاشتم

آقا ببخش من که سلامم قبول نیست

تقصیر گنبد و تو و اذن دخول نیست

مشکل خود منم که دلم لنگ می زند

وقتی به پای دامنتان چنگ می زند

(مرضیه مرادی)

مریم یکشنبه 25 بهمن 1388 ساعت 13:21

سلام
من هم شهادت غمبار وجانگداز رسول گرامی اسلام (ص)و دو فرزند مظلومش امام حسن مجتبی(ع) وامام رضا (ع) را به شما تسلیت می گم .
چه شعر قشنگی . تا حالا نشنیده بودمش
خوشبختانه هر بار میام اینجا با دست پر برمی گردم ! واقعا زحمت منو کم می کنید
امیدوارم خدا عمری بده و بتونم ماه مبارک رمضان جبران کنم !!!
امان از آرزوهای طولانی و دراز !!!
راستی برای عکس هم باید اجازه بگیرم ؟!
لطف کنید برای این سرقتهای همیشگی ، به من یک مجوز بدید تا اینقدر دچار عذاب وجدان نباشم !
ممنون دست شما درد نکنه

هستی(گلهای زندگی من) یکشنبه 25 بهمن 1388 ساعت 15:59

سلام قاصدک عزیز
امید بستم به دعاهای شما .فراموشم نکنین لطفا
بخونم و بیام
حدا را شکر که بازم دیر نکردم.
لااقل خیلی دیر نکردم.

هستی(گلهای زندگی من) یکشنبه 25 بهمن 1388 ساعت 16:07

بله خوندم
من هم رحلت حضرت رسول (ص) و شهادت امام حسن مجتبی را خدمت شما تسلیت عرض می کنم.
بله این حال و هوای اشک و زاری و خواهش و التماس برای همه ما هست وقتی می ریم مشهد و حرم آقامون
یا ضامن آهو.
می دانم من گناهکارم اما امیدم به ضمانت شما است حضرت آقا
شهادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت را خدمت شما تسلیت می گم.
التماس دعای زیاد دارم.
ممنونم از پستتون و اط شعر زیباش.مثل همیشه بی نظیر بود.
اجرتون با خدا .

هستی(گلهای زندگی من) یکشنبه 25 بهمن 1388 ساعت 16:15

باز هم سلام
قاصدک عزیز عکس زیبای حرم نصفه باز شد(گریه)
کلیک راست هم که کار نمی کند توی صفحه شما.
انشاالله بعدا باز می شود برای من

دوست سبز یکشنبه 25 بهمن 1388 ساعت 17:28

روایت یکی از همراهان خاتمی از غوغاگری‌های نیروهای خودسر در 22 بهمن

شبکه جنبش راه سبز (جرس): یکی از همراهان رئیس‌جمهور سابق کشورمان در راهپیمایی 22 بهمن به بیان مشاهداتش از غوغاگری‌های نیروهای خودسر برای ایجاد آشوب و فتنه در راهپمایی 22 بهمن پرداخت.

وی در گفتگو با پارلمان‌نیوز، اظهار داشت:«حدود ساعت 10 و30 دقیقه 22 بهمن ماه، سیدمحمد خاتمی برای شرکت در راهپیمایی در خیابان شادمهر، منتهی به خیابان آزادی به میان مردم آمد و مورد ابراز احساسات قرار گرفت.»

وی ادامه داد:« بعد از دقایقی عده‌ای از گروه فشار مجهز به بی‌سیم، گاز اشک آور و چوبدستی‌های شوک آور، همراه با فحش‌های رکیک و اهانت‌ به مردم و شخصیت‌ها و اقدام به پخش اسپری‌های اشک ‌آور، تهاجم و غوغاگری کردند.»

وی خاطر نشان کرد:« سیدمحمد خاتمی برای پرهیز از مورد اهانت قرار گرفتن مردم و بروز مشکلات بیشتر برای آنان ترجیح داد که از پیاده‌روی بیشتر خودداری کند و مردم همچنان با شعارهای حمایت‌آمیز او را بدرقه کردند.»

دوست سبز یکشنبه 25 بهمن 1388 ساعت 17:31

گردهمایی در مقابل سازمان ملل در حمایت از حقوق بشر در ایران

شبکه جنبش راه سبز (جرس): همزمان با به خیابان آمدن سبزها در شهرهای مهم ایران در سالروز انقلاب اسلامی، حامیان جنبش سبز در نیویورک نیز در یک گردهمایی اعتراضی و یک نشست مطبوعاتی گرد هم آمدند.

به گزارش جرس، این مراسم با همکاری سازمان عفو بین الملل، شورای جهانی دانشجویان، پیگرد جهانی حقوق انسانی در ایران، و دفتر نیویورک «رای من کجاست» برنامه ریزی شده بودند.

علاوه بر ابراز همبستگی با خواهران و برادرانشان در ایران، این گردهمایی از شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد مصرانه خواستار مرور دوره های وضعیت حقوق بشر در ایران و محکومیت آن شدند.

مرور جامع دوره های وضعیت حقوق بشر، روش نوینی است برای سنجش میزان حقوق بشر در هر یک از ۱۹۲ عضو سازمان ملل متحد، پس از انتشار نتیجه مرورها توسط این شورا هر کشور تا ژوئن همان سال وقت دارد اعلام کند که کدام پیشنهادهای شورا را به عمل می رساند.

.شرکت کنندگان در این گردهمایی علاوه بر نمایش پلاکاردها، دهانهای خود را با تکه نوارچسبهای سیاه مهر کرده بودند که نماد سرکوبی آزادی بیان بدست رژیم کنونی ایران بود.

سپس یک مصاحبه مطبوعاتی برگزار شد که در آن حمید دباشی، استاد دانشگاه کلمبیا؛ لری کاکس، مدیر سازمان عفو بین الملل آمریکا؛ هادی قایمی مدیر عامل سازمان پیگرد جهانی حقوق بشر در ایران؛ و خانم بیتا مستوفی از شعبه نیویورک رای من کجاست پس از نطقهایی کوتاه به سوألهای نمایندگان رسانه ها پاسخ گفتند.

دوست سبز یکشنبه 25 بهمن 1388 ساعت 17:31

......لری کاکس در این نشست گفت: «ما در اینجا گرد آمده‌ایم تا همبستگی خود را با مردمی که تلاش می‌کنند به دسته‌کم‌ترین پایه حقوق انسانی خود دست‌یابند نشان بدهیم و به آنها بگوییم که فراموش نشده‌اند. با سرکوبی‌های دائمی از سوی رژیم حاکم، گرفتن خبر کافی از مملکت بسیار دشوار شده است، ولی اکنون بسیار مهم است که دنیا همصدا ندا دهد که این روش حکومت، راه درستی برای رودررویی با گرفتاری‌هایی که مردم ایران با آنها روبروست نمی‌باشد.»

حمید دباشی نیز اظهار داشت: «سرایداران سرسخت و دهشتناک جمهوری تعصب و وحشت اسلامی باید بدانند که آنها نگهبان سرمایه‌ای پرارزش هستند که هزاران هزار ایرانی امیدوار سه دهه پیش با براه انداختن یکی از پرشکوه‌ترین تحول اجتماعی در تاریخ نوین در آن از خود مایه گذاشتند، و بدانند که اکنون آنها در نگاه تاریخ و وجدان مسئول، نگاه دار آن سرمایه هستند، و نه در سیتز اندازی بیین برادر و برادر و خواهر و خواهر.

هادی قائمی تصریح کرد که ما امروز به اینجا آمدیم تا از شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد بخواهیم که در مرور جامع دورهای خود بر وضع حقوق بشر در ایران آنرا محکوم کند.

بیتا مستوفی نیز گفت: چیزی که مردم ایران امروز نشان دادند این بود که آنها به اعتراضات خود ادامه میدهند تا صدای درخواستهایشان شنیده شود، تا زندانیهای سیاسی آزاد شوند، تا زنان ببتوانندبا آزادی برای بدست رسیدن به برابری حقوقشان با مردان تلاش کنند، تا قوانین منسف حقوق کارگران اجرا شود، و تا مردم حق تجمعات اعتراضی صلح آمیز داشته باشند.

دوست سبز یکشنبه 25 بهمن 1388 ساعت 17:33

تجمع ایرانیان در لاهه

علاوه بر این در شهر لاهه هلند نیز تعداد قابل توجهی از مردم با در دست داشتن پلاکاردهایی که اعمال خشونت از جانب پلیس در مقابله با مردم معترض را نشان می دهد, و مشتهایی گره کرده, شعارهای ضد استبدادی سر داده بودند. این جمعیت از جانب پلیس و برای جلوگیری از درگیری محافظت می شدند.


نیکوزیا


ایرانیان آزادی خواه مقیم قبرس تظاهرات اعتراضی خود را در 22 بهمن مقابل هیلتون پارک درشهر نیکوزیا مکانی که سفارت ایران جشن سی و یکمین سالگرد خود را برگزار کردند در حمایت از جنبش سبز مردم برگزار کردند.

گفتنی است در این تجمع همچنین تعدادی از سبزها به داخل جشن رفته و اعلامیه هایی که در آن نحوه سرکوب مردم در ایران را به همراه تصویر شرح داده بود در میان شرکت کنندگان تقسیم کردند.


اتریش و آلمان


سبزهادر برخی شهرهای اتریش و آلمان هم اقدام به راهپیمایی و تجمع کرده و با سر دادن شعارهایی مانند "اوین شده دانشگاه, ایران شده بازداشتگاه" اعتراض خود را نسبت به وضع حاکم در ایران و نظام موجود ابراز کردند.

دوست سبز یکشنبه 25 بهمن 1388 ساعت 17:53

ثبت رسمی 20 میلیارد دلار قاچاق کالا و ارز در کشور

شبکه جنبش راه سبز (جرس): در شرایطی که واردات رسمی کالا در سال گذشته 68 میلیارد دلار اعلام می شود، آخرین گزارش‌های رسمی ازثبت بیش از 20میلیارد دلار کالای قاچاق که کشف و ضبط شده است، خبر می‌دهند.


به گزارش ایلنا، بخش قابل توجهی از کالاهای ثبت شده از سوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به کالاهای یارانه‌ای همچون سبد سوختی اختصاص دارد و بخش قابل توجه دیگری شامل پوشاک وکالاهای مصرفی است.


آخرین آمار رسمی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به سال 86 بازمی‌گردد که براساس آن میزان کالای قاچاق ثبت و ضبط شده معادل 13میلیارد دلار اعلام شده بود. این گزارش ویژه که به رییس جمهور ارایه شد، دولت را برآن داشت تا نسبت به اجرای سهمیه‌بندی بنزین اقدام کند، زیرا بخش قابل توجهی از پرونده‌های مربوط به آن را قاچاق سوخت تشکیل می‌دادند. با وجودی که دولت نهم مبارزه با قاچاق کالا و ارز را در گرو هدفمندکردن‌یارانه‌ها عنوان می‌کند، اما عملکرد مبارزه با قاچاق کالا طی پنج سال گذشته حاکی است که عملا هیچ اتفاق ویژه‌ای برای مقابله با قاچاق صورت نگرفته است.


براساس گزارش‌های رسمی که از سوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در اختیار کمیسیون اقتصادی مجلس قرار گرفته در سال 83 قاچاق کالا و ارز به میزان 6 میلیارد دلار بوده که این رقم در آمارهای سال جاری به 20میلیارد دلار یعنی نزدیک دو و نیم برابر افزایش یافته است، این درشرایطی است که میزان واردات رسمی نیز به همین میزان افزایش داشته است.


بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی گمرک میزان واردات کالا در شش ماه نخست سال جاری بالغ بر23میلیارد و 600 میلیون دلار به ثبت رسیده که نشان می دهد، درهای کشور چه به صورت رسمی و چه غیر رسمی بر روی کالاهای خارجی باز است.

دوست سبز یکشنبه 25 بهمن 1388 ساعت 19:47

اختصاصی جرس / ضارب ” سعید حجاریان ” رئیس امور ایثارگران بسیج شد

جنبش راه سبز (جرس) سعید عسگر،ضارب "سعید حجاریان" (مشاور سید محمد خاتمی در دولت اصلاحات)، اخیرا رییس امور ایثارگران بسیج واقع در خیابان سمیه در مرکز تهران شده است.

یک منبع موثق در گفتگو با جرس با اعلام این خبر افزود: پدر سعید عسگر هم به تازگی به ریاست اداره آموزش و پرورش شهر ری رسیده است.

گفتنی است که سعید عسگر به عنوان ضارب « سعید حجاریان » در اسفند 1378دستگیر شد وی در زمان ترور بیست سال داشت و دانشجوی مهندسی شیمی دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب بود. وی در دادگاهی که به این منظور برگزار شد به ۱۵ سال زندان محکوم شد،اما پس از مدت کوتاهی از زندان آزاد شد.

سعید عسگر خرداد ۱۳۸۲ رهبری ۲۵۰ نفر لباس شخصی را بر عهده داشت که به خوابگاه شهید همت (طرشت) دانشگاه علامه طباطبایی حمله ور شدند.

محسن یکشنبه 25 بهمن 1388 ساعت 19:54

عاقبت خواهم رفت پروانه ای که با شب می رفت این فال را برای دلم دید...

شهادت اما رضا رو تسلیت می گم

آرزو یکشنبه 25 بهمن 1388 ساعت 21:56 http://khorshidepenhaneman1.blogfa.com/

رحلت رسول اکرم ....پیامبر صلح و دوستی

شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام و

هشتمین اختر آسمان ولایت را تسلیت میگویم

به روزم و منتظر حضور سبزتان

آرزو یکشنبه 25 بهمن 1388 ساعت 21:59

سلام

شعر آهو خیلی زیباست.کاش ایشان ضامن ما هم می شدند.

تصاویرتان نیز بسیار با سلیقه انتخاب شده است.

انشاالله زیارت حرم باصفایشان نصیب همه ی مشتاقان گردد.

دوست سبز دوشنبه 26 بهمن 1388 ساعت 01:28

افزایش فشار بر شیوا نظرآهاری و انتقال وی به سلولی شبیه قفس

شیوا نظر آهاری فعال حقوق بشر تحت فشار بازجویان وزارت اطلاعات و در یک سلول تنگ نگهداری می شود.

خبرگزاری هرانا - روز پنجشنبه 22 بهمن ماه، شیوا نظرآهاری فعال حقوق بشر طی تماس تلفنی 30 ثانیه ای با خانواده اش از وضعیت وخیم خود در سلول انفرادی خبر داد.

به گزارش کمیته گزارشگران حقوق بشر، در حالی که حدود 60 روز از نگهداری این فعال حقوق بشر در سلول انفرادی می گذرد، او در تماس خود از ادامه بازجویی ها و افزایش فشار برای پذیرفتن اتهاماتش خبر داد. همچنین گزارش های دریافتی حاکی از انتقال وی به یک انفرادی بسیار کوچک و قفس مانند است که وی در آن حتی از حرکت دادن دست ها و پاهایش محروم شده است.

شیوا نظرآهاری فعال حقوق بشر در 29 آذرماه به همراه کوهیار گودرزی و سعید حائری بازداشت شد. وی در اول مهرماه پس از بیش از 100 روز بازداشت با وثیقه دویست میلیون تومانی آزاد شده بود. تا امروز، شیوا نظرآهاری در سال جاری حدود 100 روز انفرادی و بیش از 160 روز حبس را تحمل نموده است.

دوست سبز دوشنبه 26 بهمن 1388 ساعت 01:32

تجمع خانواده بازداشت شدگان 22 بهمن مقابل اوین

صدها تن از خانواده های بازداشت شدگان 22 بهمن از پنج شنبه تا نیمه شب جمعه در مقابل زندان اوین حضور داشتند.

خبرگزاری هرانا- بر اساس آمار غیر رسمی حدود 250 دختر در میان دستگیر شدگان وجود دارد و آمار دستگیر شدگان مرد بسیار بیشتر از این است. مقامات رسمی هنوز آمار دقیق بازداشت شدگان 22 بهمن را اعلام نکرده اند.

به گزارش هم میهن، به گفته برخی از شاهدان عینی به دلیل کمبود جا در زندان اوین تعدادی از بازداشت شدگان روز عاشورا از اوین آزاد شده اند.

خانواده های بازداشت شدگان از بعد از ظهر پنج شنبه به تدریج برای پیگیری وضعیت نزدیکان خود در برابر بازداشتگاه نیروی انتظامی در خیابان وزرا و همچنین زندان اوین جمع شده بودند.

با آغاز شب، رفته رفته بر تعداد خانواده ها افزوده شد. به گفته خانوادها، بیتشر بازداشت شدگان در فلکه دوم صادقیه و خیابان های اطراف دستگیر شده اند.

این گزارش حاکی است، در ساعات پایانی شب، به تدریج برخی از بازداشت شدگان از اوین آزاد شدند. اغلب آزاد شدگان دختران جوان بودند.

بیشتر آزاد شدگان به وسیله خودروهای «ون» از در اصلی زندان خارج شده و در زیر پل بزرگ راه _ جایی خانواده ها در انتظار ایستاده بودند _ آزاد می شدند.

برخی از این افراد در گفتگو با هم میهن، رفتار صورت گرفته با خود در طول بازداشت را «خوب» و «مودبانه» توصیف کردند.

دوست سبز دوشنبه 26 بهمن 1388 ساعت 01:35

بی خبری مطلق از وضعیت تارا سپهری فر

تارا سپهری فر، دانشجوی مهندسی شیمی و دبیر انجمن اسلامی دانشگاه صنعتی شریف پس از گذشت 5 روز از بازداشت با منزل تماسی نداشته است.

خبرگزاری هرانا - در حالی که 5 روز از بازداشت تارا سپهری فر، دبیر انجمن اسلامی دانشگاه شریف می گذرد وی هیچگونه تماسی با خانواده خود نداشته و از محل نگهداری و وضعیت وی اطلاعی در دسترس نیست. این امر نگرانی در مورد وضعیت این فعال دانشجویی را افزایش داده است.

به گزارش کمیته گزارشگران حقوق بشر، تارا سپهری فر، دانشجوی مهندسی شیمی و دبیر انجمن اسلامی دانشگاه صنعتی شریف 21 بهمن ماه طی یورش نیروهای امنیتی به منزلش بازداشت شد و از آن تاریخ خانواده وی در بی خبری کامل از وی به سر می برند. این فعال دانشجویی در 9 تیرماه سال جاری نیز بازداشت شده بود.

از دیگر دانشجویان بازداشت شده دانشگاه شریف در ماه های اخیر می توان به کوهیار گودرزی، فعال حقوق بشر و همچنین محمد کلاری و فرهاد فرنود اشاره نمود که به ترتیب در 29 آذر و 16 آذرماه بازداشت شدند.

دوست سبز دوشنبه 26 بهمن 1388 ساعت 01:56

کروبی با خانواده محسن امین‌زاده دیدار کرد

مهدی کروبی، دبیرکل حزب اعتماد ملی عصر روز جمعه و یکروز پس از آزادی دکتر محسن امین زاده، معاون وزیرخارجه دولت اصلاحات با حضور در منزل وی با او دیدار کرد.

به گزارش نوروز، کروبی در این دیدار ضمن تبریک آزادی این عضو موسس جبهه مشارکت ایران اسلامی، پایداری و مقاومت او را در زندان کودتاچیان ستود.

پیش از کروبی نیز، سیدمحمد خاتمی، در منزل امین زاده حضور یافته و با او دیدار کرده بود.

امین زاده بعد از آزادی میزبان جمع زیادی از فعالان سیاسی، مدنی و دانشجویی کشور است که با حضور در منزل وی، از این فعال سیاسی به دلیل صبر و استقامتش در زندان کودتاگران تشکر می کنند.

دکتر امین زاده پس از 8ماه اسارت با قید وثیقه 700 میلیون تومانی از زندان اوین به مرخصی آمده است.

معاون وزیرخارجه دولت اصلاحات به 6سال حبس تعزیری محکوم شده است. وی در شامگاه 25خردادماه بازداشت شد و بیش از 4ماه در سلول انفرادی زندان اوین محبوس بود.

دوست سبز دوشنبه 26 بهمن 1388 ساعت 01:59

اخراج مدیر دو دبیرستان در تهران به دلیل عدم همکاری با وزارت آموزش و پرورش دولت کودتا

چنانچه دولتی حمایت چند ده میلیونی داشته باشد، آیا از شعار دادن و اظهار نظر تعدادی از دانش آموزان یک مدرسه آنقدر عصبی، ناراحت و نگران می‌شود که مدیر مدرسه مربوطه را از کار برکنار می کند؟

به گزارش ندای سبز آزادی، سرکار خانم لواسانی مدیر دبیرستان خواجه عبدالله انصاری در خیابان خواجه عبدالله انصاری از منطقه 4 آموزش و پرورش و آقای مظلوم مدیر دبیرستان احدزاده در همین منطقه واقع در میدان 100 نارمک هردو به این دلیل از کار برکنار شده اند که اسامی دانش‌آموزان معترض به دولت کودتا را به حراست آموزش و پرورش معرفی نکرده و با هرگونه برخورد امنیتی و پلیسی با دانش آموزان مخالفت و آن را مغایر با معیارهای اسلامی و اصول تعلیم و تربیت دانسته و از همکاری با نمایندگان دولت کودتا خودداری ورزیده اند.

3 تن از مدیران منطقه 4 آموزش و پرورش تهران که تقریبا همزمان بدلیل عدم معرفی دانش آموزان مخالف دولت کودتا برکنار شده اند. معلمان و دانش آموزان مدارس یادشده می گویند کسی که شرکت مردم در تظاهرات روز 22 بهمن در دفاع از اسلام، امام، شهدا، جانبازان و ارزشهای واقعی انقلاب را به دروغ بحساب حمایت از دولت کودتا می گذارند قطعا باید از شعار و اظهار نظر تعدادی دانش آموز وحشت کرده باشد. گزارش تکمیلی موثق، به محض دریافت، منعکس خواهد شد.

سلیمون دوشنبه 26 بهمن 1388 ساعت 10:56

سام علیک مرشد
حالتون چطوریاست
غرض عرض ادب بود ولا غیر
خیلی چاکریم مرشد
رخصت

به به.داش سلیمون ..با مرام..
چطور دلت اومد سر بزنی(به جوونیت رحم کن داش)
ماهم مخلصیم..خوش بگذره.یاعلی مدد

سکوت دوشنبه 26 بهمن 1388 ساعت 12:13

با عرض سلام وتسلیت به مناسبت این ایام


خیلی این پستتون دلمو هوایی کرد
دعا کنین امتحانمو که دادم جور بشه یه سر برم پابوس اقا
از وقتی به دنیا اومدم هرسال رفتم بدون استثنا اگه امسال نرم اون وقت خلف وعده میشه


سایه ی مرجمت خویش فکندی به سرم
کردی از شدت رافت به محبت نظرم

من آلوده کجا این حرم قدس کجا ؟؟
ای که خاک قدم زایر تو تاج سرم


التماس دعای فراوان
پنجشنبه عصر وجمعه صبح امتحانمه اگه تو نظرتون بودم واسم دعا کنین خیلی زیاد
فقط دعا کنین به آرامش برسم که خیلی استرس دارم

شادباشین وعاشق حق
وخدای همیشه بهارنگهدارتون

هریا دوشنبه 26 بهمن 1388 ساعت 15:58 http://setareyeasemani.blogfa.com

بازم سلام..خوبین؟
ای وای ببخشید نمیدونم چرا هردفعه تو وب شما اینطوری میشه؟
مرسی که اومدین.

نبض شقایق دوشنبه 26 بهمن 1388 ساعت 17:27


یک سبد پر ز ستاره با ماست


روی یک سفره احساس


که بین من و تو پیداست


قلب من سخت اسیر احساس


عشق تو


قطره اشکی است


که از گوشه چشمت پیداست


روح تو یک گل سرخ تنهاست


حس من


چون یک موج


در تب و تاب دریاست


دستم از دوری دستت تنهاست


چشم تو


رنگ قشنگی است


که در برگ درختان پیداست.



چه مزه خوبی داشت همون خط اول!!
ستاره وماست.!!!!!!!!!.

عباسی دوشنبه 26 بهمن 1388 ساعت 17:44

با سلام
شهادت عالم آل محمد، هشتمین حجت سرمد،
نگین درخشان وطن، السلطان ابا الحسن،
حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام بر عاشقان حضرتش تسلیت باد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد