*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

سلامی چو بوی خوش آشنایی

   

سلامی چو بوی خوش آشنایی

نمیدونم چطوری شروع کنم از بس ذوق دارمSurprised  

از تمام دوستانی که این مدت تنهام نذاشتن و جویای حالم بودند 

نهایت تشکر و سپاس را دارم 

راستش هم درگیر خونه تکونیه شب عید بودم(البته بیشتر کارم این بود

و هم سیستمم درب  داغون شده بود که الحمدلله درست شد.  

  

در طی هفته گذشته که نتونستم خدمت برسم اخبار و وقایعی رخ داد 

که هر یک در جای خود نیاز به تحلیل و پاسخی روشن داره که البته  

تو این مملکت کسی پاسخ گو نبوده و نیست! 

دستگیری شرور و جنایتکار شرق ایران باعث خوشحالیه 

امّانمیدونم چرا فکر میکنم پشت پرده،یه تفاهمی با سازمانهای 

جاسوسی غرب بر سر عبدالمالک ریگی بوده  

از سوی دیگر تبلیغات زیاد پیرامون همین خبر باعث شد که بحث یارانه ها و تورم و گرانی های 

سرسام آور شب عید مورد غفلت قرار بگیره.! به هرحال.میخواستم اومدنم را با پستی به اطلاع 

دوستان برسانم که بد ندیدم طنزی را که دوستی گرامی چندوقت پیش برام فرستاد بشرط اینکه نامی 

از سراینده ش نبرم ! به ناچار ضمن تشکر از اون دوست  

همین شعر را تقدیمتون میکنم. ممنون از اینکه لطفتون را دریغ نکردید

از امشب سعی میکنم حتما خدمت همگی برسم 

 یارانه 

شاد و خوش باش ای ننه ،یارانه کم کم می رسد 

بعد از این یک پول هنگفتی دمادم می رسد  

  کارت هایش می شود صادر بزودی غم مخور 

خاطرت آسوده باشد، چون به ماهم می رسد 

 

می شود این کارت ها در اول هر برج شارژ 

خوبی اش  این است که وجهش منظم می رسد 

 توپ خواهی شد ننه ، دوران بی پولی گذشت 

روز هایی را که می کردی مجسّم می رسد 

 

می روند آن برج های زهر مار و بعد ازاین 

برج هایی کاملا دلچسب  و بی غم می رسد 

 با هدفمندی این یارانه ها  گل می شود 

توپ خوشبختی که با یک شوت محکم می رسد 

 

نفت تا حالا به جمعی خاص شُرشُر می رسید 

بعد از این اما به ماهم نیز نم نم می رسد 

 آب و برق و نان اگر قدری گران شد بی خیال 

چون بجایش اسکناس نو یک عالم می رسد 

 

در شروع انتخابات ای ننه یادت که هست 

هی نمی گفتم که این دولت به آدم می رسد؟  

زنده باشید و سلامت..تا بعد..یاعلی مدد..قاصدک

نظرات 27 + ارسال نظر
شاپرک یکشنبه 9 اسفند 1388 ساعت 19:46


چه عجب..!!
ما هم خیلی ذوق زده شدیم و البته خوشحال

خسته نباشید از خانه تکانی..البته با تصویر نشون دادید که همش خواب بودید؟؟ خب اشکالی نداره ..قول میدیم که نگیم چقدر ز..ذ ..هستید..

و مبارک باشه روبه راه شدن سیستمتون..



نخیرم.من بارها اعلام کردم که کاپیتان تیم ز.ذ.هستم!!
تشکر از حضورتون..خدمت میرسم بعدا.

فاطمه یکشنبه 9 اسفند 1388 ساعت 20:05

سلام بابایی ..اه اپ بیخبر؟!بسی خوشحال شدیم از اومدن به نت وتشریف فرمایتون!دیگه کاراتون به سلامتی تموم شد؟؟همیشه به خونه تکانی

نه..هنوز تموم نشده.اما دلم تنگ نت شده بود!!

فاطمه یکشنبه 9 اسفند 1388 ساعت 20:11

حتما منظورتون منه که تو این مدت تنهاتون نذاشتم؟!اختیار دارید اینکه تشکر نمیخواد!میدونم واسه من نگفتید میدونم منظو.رتون کیه!

من همه را گفتم مگه به خودت شک داری؟؟!! خب خودتم اومدی دیگه
البته یکبار ولاغیر!!.اما ممنون.بعدا میام پیشت

شاپرک یکشنبه 9 اسفند 1388 ساعت 20:14

بابت دستگیری ریگی هم واقعا جای خوشحالیه ....
ولی یه کم خوش بین باشین بد نیست..!!

از گرونی نگید که ...خدا رحم کنه به قشر کم در امد ..

شعر طنز دوست عزیزتون هم بسیار زیبابود..
در کل مثل همیشه اپ ساده و در عین حال با سلیقه ایی تهیه کردید..
موفق باشی و همیشه سربلند ..

من خوش بینم اما..یعنی میخوای بگید اطلاعات ما از سیا و موساد هم جلوترند؟؟!!.مبارکتون باشه..منم خوشحالم از دستگیریش اما.!!
سلامت و برقر ار باشید

فاطمه یکشنبه 9 اسفند 1388 ساعت 20:19

این ریگی مگه تو ایران بزرگ نشده؟خودش میگفته تو ۱۹ سالگی تفنگ بدست بوده؟نمیدونم چرا هر کی که تو ایران قد علم میکنه نسبتش میدن به انگلیس وامریکا یه بار هم که شده بگن تو ایران اینجور ادمی شده!

کار روسای مملکت ما بجایی رسیده که بخاطر یه ادم سی و هفت ساله که دستگیر کردن یه هفته همگی دارن تبریک میگن و بشکن بالا میند ازن

فاطمه یکشنبه 9 اسفند 1388 ساعت 20:33

دیگه از بس از همه چیز میگن این گرونی معلوم نیست!اصلا یادمون رفته که نزدیک عیده!و گرونیا داره بیداد میکنه!
ولی فکر نکنم این دولت به ادم برسد!!!!!

شب خوبی داشته باشید!

ممنون اومدی .شب و روز خوشی داشته باشی.به امید دیدار

فاطمه یکشنبه 9 اسفند 1388 ساعت 20:36

راست میگید بابایی من فقط یه بار اومدم!!!سرمو الکی شلوغ کردم ولی همیشه بیادتون بودم!

مهم اینه که دوباره برگشتید ولی خوب منم کوتاهی کردم!ولی امشب واستون جبران میکنم ابنجا رو میترکونم به افتخار اومدنتون!

فاطمه یکشنبه 9 اسفند 1388 ساعت 20:39

امشب دوباره دلم بی صدا شکست

با گریه ای غریب و غمی آشنا شکست

تا کهکشان غرقه شدن در خیال تو

پرواز کرد و چون مرغی رها شکست

یک عمر من شکستم و با درد ساختم

اما کسی نگفت چرا بینوا شکست

ماندم میان موج غریبی ز اشک و آه

کشتی صبرم از ستم ناخدا شکست امشب ستاره ها پی دلداری آمدند

اما ز داغ من دلشان تا خدا شکست

باز به داد دلم رسی........ای کاش

امشب دوباره دلم بی صدا شکست!


همینجوری دلم گرفت حرف دل من تو همین شعره!!!تا دلیل نیومدنم رو بگم....غریب افتادم و....

گفتی شب بخیر..فکر کردم رفتی!!
شعر قشنگی بود..ممنون.
تا هر کی خواستی بترکون اینجا را.آزادی از هفت دولت~!~!~!!!

سمانه دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 00:26 http://tabasom66.blogfa.com/

سلام عموووووووووووووووو مبارککککککککککککک

دوباره نت دار شدید

بله.تسلیت میگم بهتون..یه چند وقتی راحت بودید از دستم هااااااا

سمانه دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 00:43 http://tabasom66.blogfa.com/

سلام خدمت عمو قاصدک گرامی ...

بهتون تبریک میگم واقعا هم خوش به حالتون هم خسته نباشید...

آخه عمو ما تازه شروع کردیم به خونه تکونی خدا میدونه کی تموم شه ...

سیستمونم مبارک....

دستگیری این جانی وطن فروشم بهتون تبریک میگم...

از بابت شعرم ممنون هم خنده دار بود هم خوشکل....

شبتون خوش

خب هنوز که تموم نشده مال ما.!.تازه بخشی از کارها تموم شد و زنگ تفریح اومدم!.
بابت شعر باید از همون دوستی تشکر کنم که مناعت طبعش اجازه نداد ازش نام ببرم. اگه مال من بود که دوسه تا پست قبل و بعد قلمفرسایی میکردم تا همه بدونن چه قلم زیبایی دارم و از کجا خریدمش!!!!
راستی.ببخش..همین الان لینکت را درست میکنم.ایام خوش.یاعلی مدد

مریم دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 09:13

سلام قاصدک عزیز
1 - خیلی خوشحالم که مشکل اینترنت شما حل شد و دیگه مجبور نیستید فینگلیش تایپ کنید و ایضا ما مجبور نیستیم فینگلیش بخونیم به خصوص این که شما موقع تایپ معمولا حروفی را جا می اندازید و ما مجبوریم با زحمت زیاد حدس بزنیم که مراد و منظور شما از نوشتن این کلمه ی ناقص چی بوده و بارها پیش می آمد که ما مراد شما را درک ننمودیم و سوء تفاهمات بسیار حاصل شد !!!
2 - بسیار زیاد حسودیم شد واسه این که اینقدر زود شروع به خونه تکونی کردید ! با این همه مبارکه ... خسته نباشید ... البته شما از خوابیدن و همسر عزیزتان از کار کردن !
3 - باید حتما در باره ی عبدالمالک ریگی بنویسم ؟!!!
آخه این چند روز رادیو و تلویزیون و ... گفتنیها را گفتند .
4 - شما و همه ی دوستان عزیز شاد و سلامت باشید .

فینگلیشی ام مگه ناقص بوده؟!!.چطور تا قبل از این کلی متشکر بودید که تونستم به سختی ارتباط برقرار کنم ولی حالا چی شده امروز همه گیر دادن به کامنتهای موبایلی من؟!!!
خونه تکونی کماکان ادامه داره.زنگ تفریح شد که اومدم!!
نه بابا..ریگی داره برام دردسر درست میکنه..ننویسید بهتره.ممنون.
زنده باشی خانوم معلم..

دوست سبز دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 09:15

مجلس مظلومانه بزرگداشت سالگرد مسئله گوی امام

سید محمد خاتمی،مهدی کروبی، هاشمی رفسنجانی و سیدحسن خمینی در این مراسم شرکت داشتند

شبکه چنبش راه سبز(جرس): مراسم سالگرد درگذشت مرحوم آیت الله شیخ محمد رضا توسلی مسئول واحد مسائل شرعی دفتر امام خمینی به شکل غیر رسمی و خصوصی در جماران برگزار شد.

در این مراسم که خانواده آن مرحوم، اعضای خانواده امام، اعضای دفتر امام و اعضای مجمع روحانیون مبارز؛ سید محمد خاتمی،مهدی کروبی، آیت الله هاشمی رفسنجانی، حجت الاسلام سیدحسن خمینی نوه امام حضور داشتند.از خدمات آن فقید تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار جرس علیرغم درخواست خانواده آن مرحوم برای برگزاری مراسم سالگرد در مسجد جامع قلهک که مرحوم توسلی عمری را در آن مسجد اقامه جماعت کرده بود، مقامات برگزاری هرگونه مراسم را برای مرحوم توسلی ممنوع اعلام کردند.

آیت الله توسلی سالها از رادیو فتاوای امام خمینی را به مردم آموزش می داد و اکنون از امکان برگزاری مراسم بزرگداشت نیز محروم است.

دوست سبز دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 09:18

آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات دکتر محسن میردامادی برگزار شد

صبح امروز آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات دبیرکل جبهه مشارکت برگزار و بعد از اخذآخرین دفاع ختم رسیدگی اعلام شد.

هوشنگ پوربابایی در گفتگو با ایلنا بااعلام این مطلب اظهارداشت: صبح امروز جلسه رسیدگی به اتهامات محسن میردامادی دبیرکل حزب مشارکت در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی و باحضور نماینده دادستان و وکلای پرونده برگزار شد.

وکیل میردامادی ادامه داد: پس از تفهیم اتهماتی چون اقدام علیه امنیت ملی و تبلیغ علیه نظام از سوی قاضی رسیدگی کننده به پرونده، موکلم با رد اتهامات به دفاع از خود پرداخت و سپس وکلای پرونده در دفاع ازحقوق موکل اظهارات خودرا بیان کردند.

وی افزود: ‌دادگاه پس از استماع دفاعیات، آخرین دفاع را نیز اخذ و پایان رسیدگی را اعلام کرد. ما نیز برای ارائه دفاعیات مکتوب چند روز استمهال خواستیم و ان‌شالله در فرصت مناسب لایحه خود را تقدیم خواهیم کرد.

پوربابایی که وکالت مصطفی تاج‌زاده را نیز برعهده دارد در پاسخ به این پرسش که آیا حکم تاج زاده صادر شده است، گفت:‌ تاکنون در مورد موکلم از سوی شعبه 15 دادگاه انقلاب حکمی صادر نشده است.

دوست سبز دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 09:20

میرحسین موسوی

کلمه:میرحسین موسوی درگفت و گویی صریح با کلمه به سوالاتی که برای افکار عمومی و حامیان جنبش سبز پیرامون حوادث ۲۲ بهمن امسال و برخورد های خشونت آمیز صورت گرفته بوجود آمده بود پاسخ داده و مواضع خود را شفاف مطرح کرد.

مراسم 22 بهمن امسال تحت تأثیر انتخابات دهم و اتفاقات بعد از آن بود و دولت با هزینه گزاف و بسیج اتوبوس ها و قطارها از سراسر کشور و شکل های خاص اداری سعی کرد اثرات حضور جنبش سبز را در آن خنثی کند

/مأموران خشن، حتی طاقت دیدن یک لباس سبز بر تن راهپیمایان جوان و یا حتی یک تسبیح سبز در دست یک روحانی را نداشتند/
هنوز جوابی برای خالی بودن میدان و این که چرا دوربین ها فقط نقاط محدود نزدیک به جایگاه را رصد می کرده داده نشده است/پنهان نگه داشتن واقعیت، منجر به حذف آن نمی شود/
بنده و جناب آقای کروبی در مشورتی که داشتیم فکر کردیم پیشنهادی که قبلا داده ایم را تکرار کنیم و آن اینکه اجازه داده شود جنبش راه سبز با توجه به اصل 27 قانون اساسی، برای یک راهپیمایی مردم را دعوت کنند.

نحوه استقبال می تواند به حرف و حدیث ها پایان دهد/برای راهپیمایی 22 بهمن امسال اصطلاح راهپیمایی مهندسی شده را بیشتر می پسندم

شمس دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 10:29

سلام سلام سلام
به خانه و خان داداش عزیز و کن.... ز حاج باقر
می خواهی قهر باش نمی خواهی قهر باش
منم هنوز دستکش بیرون نیاوردم و مشغول خانه تکانی هستم
خدا را شکر که دیگه پززززززززززز نمی خوریم با همراه اوووووووووول
شنیدم خدا را شکر قراره دیگه به من سر نزنید
راستی این ریگی کیهههههههه
من سر گرم بودم نفهمیدم مثل همیشه چی به چیه

خان د اداش کنیز حاج باقر؟؟!~!!!
قهر که نیستم اگر بودم نمیاومدم.وظیفه میدونم سرزدن را
ولی اگه بار بعد قطع بشه نتم مثل بقیه نمیام تاااااااااااااااااااا درست بشه..اینطوری دیگه پز هیچی را نمیدم.بی خبر بمونید ازم بهترتره!
شما که پای ثابت اخبار از آب گذشته هستید!! تعجب میکنم ریگی را نمیشناسید!.همونیه که بخاطرش منو در کامنت پایین وطن فروش شناختند!!.بگذریم..ممنون که لااقل این بار فرصت کردید بیایید و ...
خوش و سلامت باشی.یاعلی مدد

عمو دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 11:44

سلام خوب یه جایی هست می گه بعضیا خوابیدنشون عبادته می دونی چرا ؟ چون برا کسی آزار ندارن حالا چرا داری از ریگی حمایت می کنی اگه یه بار گیرش می افتادی
حالا توام خوشحال بودی
وطن فروشی چرا ؟

این دیگه تقصیرمن نیست شما درکت در همین حده که این دو خط نوشته را حمایت دیدی..منکه همونجاهم نوشتم شرور و جنایتکار.!!
از اینها گذشته تو که ادعای وطن پرستی داری از چی ترسیدی که ادرس نذاشتی؟!!.
گرچه من شناختمت.لاف هم نمیزنم .کافیه یه بار دیگه بی نشون بیای تا اونوقت بهت ثابت کنم اسمت را عمو نوشتی ولی خیلی دوست داری عده ای دایی صدات کنن!!.مگه نه آقا دایی م ؟!!!

ستاره دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 12:09

به به و چه عجب

چشم مان به آپ جدیدتان روشن شد.ماه پشت ابر شده بودید و نورفشانی نمی کردید و با زیرنویس کامنت هایمان
درفشانی نیز ....نمی کردید.
در جواب مطالب جدیدمان به قول شمس عزیز ، پز همراه اول بما می دادید و اگر بخواهم بگویم ، همینطور ادامه دارد........

دوباره بر میگردم ، تا بعد
در پناه حق

بابا من کی پز دادم؟؟!.اصلا تقصیر منه..از این به بعد اگه قطع شدم دیگه
به هیچ طریقی سرنمیزنم مگر فقط با سیستم!!.
خب شمس عزیز داره غیبتهای خودشو اینجوری توجیه میکنه شما چرا؟؟!!.منتظرم برای ادای توضیحات!!.گرچه معمولا برمیگردم های شما یعنی اینکه لااقل امروز برنمیگردم هااااااااا

شاپرک دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 14:57

سلام مهربان
برای تشکر مجدد بابت محبت های پرهزینه و پر زحمت کامنتهای همراهی ..یا همون ..موبایلیشما خدمت رسیدم
درست متوجه شدید..!!سفر کوتاهی در پیش دارم ..بنابراین دلم نیومد برای چنین روز بزرگ و مناسبتی فرخنده اپ اختصاصی محیا نکنم..!!!

بابت عکس هم نگران نیاشید..!!سهم شما محفوظه..
گرچه شما دوست ندارد حلالیت خواستن قبل از سفر رو..ولی اجازه میخوام از شما و دوستان عزیر و همدلان همیشگیم حلالیت بخوام..میدونم الان اینطوری شدیدولی این یه امر مستحبه ..منم که عاشق مستحبات

پیشاپیش میلادرسول مهربانی ها حضرت محمد(ص)
و فرزند پاک و مطهرش امام صادق (ع)را هم خدمت شما و دوستان تبریک و تهنیت عرض میکنم
روزای شادی رو براتون ارزومندم..
در پناه حضرت حق

اختیار دارین.وظیفه بود.مجددا تبریک میگم و براتون ارزوی سفری خوش و سلامت دارم.منم سعی میکنم در غیابتون بهتریم آپ ولادتی را بذارم.البته با عکسهای استفاده از محفوظ!!.

زنده باشی و برقرار..یاعلی مدد

شمس دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 19:53

شما همیشه عزیزید
اگر با شما سر به سر نگذاریم که می پوسیم
قدم بر سر ما می گذارید تشریف می فرمایید
آخه گربه دستش به گوشت نمی رسه می گه که ...
قضیه موبایل و این حرف ها هم همین پیف پیف بو میده است

اختیار دارین. امروز فقط شما نبودید که از موبایل گفتید.
پیف پیف؟؟؟مگه شما نداری از این قاقارکها؟!!!
ممنون اومدید.خدمت میرسم.البته بعدا.یاعلی مدد

ستاره دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 22:18

سلام و شبتان بخیر

حتما برای ادای توضیحات همین امشب و بعد از شام برمیگردم

اما شما بخاطر قاصدک بودنتان سریعا خودتان را به وبلاگم

میرسانید......خوب این مقدمه چینی برای این خبر آپم است.

با اخلاق سبز به روزم و شما هم که ماشالله درین مورد

نمونه و الگوی خوبی هستید.

منتظر حضور سبزتان
در پناه حق

منو نمونه بودن؟؟؟.نفرمایید لطفا..برام حرف در میارن!
چشم.همین الان میام.تا شامتون را بخورید کامنتم آماده بازدیدتونه!!

یاقوت دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 22:21 http://yagootesorkh.blogsky.com

سلام دوست عزیز قاصدک مهربان

از خانه تکانی گفتید .خوب مبارکه بسلامتی شما هم واقعا زحمت کشیدید

ودستگیری جاسوس عبدالمالک ریگی رو هم تبریک میگم وواقعا در مورد تورم و................ نمیدونم چی بگم فقط خدا به همه خانواده ها کمک کنه مخصوصا عیال وارها ..شعر طنز دوستتان هم قشنگ بود. ممنون از اینکه دوباره حضورتان را در یاقوت میبینم انشالله که موفق باشید

این خونه تکونی هم داره برام مدرک سازی میشه میترسم اهالی خونه متوجه بشن چه چیزا اینجا میگمْْْ!!!.
ممنون از نظر لطفتون..وقت شد بازم خدمت میرسم.یاعلی مدد

دوست تنهایی ها سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 00:38

من از نهایت شب حرف می زنم

من از نهایت تاریکی

واز نهایت شب حرف می زنم

اگر به خانه من آمدی برای من ای مهربان چراغ بیار

ویک دریچه که از آن

به ازدحام کوچه خوشبخت بنگرم

فروغ فرخزاد

ساغر سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 15:51 http://hamnegah.blogfa.com/

سلام دوست گرامی یا بقول بچه ها عمو...
مدتی بود که نظراتتون رو در وبهای مختلف میدیدم..
امروز اومدم تا باب آشنایی باز کنم..
من ساغرم از وبلاگ بیاداو...البته تازه کا رنیستم...وب قبلی رو بدلیل مزاحمتهای بی مورد حذف کردم...
خوشحال میشم به منم سر بزنین...
البته اصراری نمیکنم..هر طور مایلین...

اختیار دارین من هون قاصدکم بچه ها لطف دارن.
چشم.خدمت میرسم. و حتما هم چون تازه کار نیستید اصرار دارم یاد بگیرم ازتون.!.سلامت و برقرار باشید.یاعلی مد

هستی(گلهای زندگی من) سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 17:00

سلام عمو قاصدک
خوشحالم که بازم اینجا به روز شده.خیلی ممنون که می نویسید.و بسیار ممنون از این مطلب بسیار زیبا و از شعر انتهایی هم خیلی ممنونم.
ممنونم که همیشه بهم سرزدید و تنهام نگذاشتید مخصوصا ممنونم از حضورهای این چند مدت خیلی می دونم خیلی هم با سختی همراه بوده.خلاصه این که خیلی لطف داشتید ممنونم .نمی دونم چطوری باید تشکر کنم.
عید میلاد حضرت رسول ( ص) هم پیشاپیش مبارک
به روز هستم و اگر قابل بدونید منتظر حضورتونم.ممنونم.
دعام کنین لطفا لطفا.ممنونم.
راستی بی نهایت شرمندم از این که دیر اومدم پیشتون امیدوارم به بزرگی خودتون ببخشید شما بزرگترین و بخشش از بزرگتر ها است.ممنونم

اختیار دارین.نیازی به این همه تشکر و ممنونم نبودکه..راحت باشید!
مثل یک دید و بازدیده دوستانه ست.شما میایید منم میام و از مطالب یکدیگر بهره مند میشیم.
تبریک میگم خدمتتون..اومدم و آپ مناسبتی را دیدم..
منم گرچه الان خیلی کار دارم ولی سعی میکنم طی امروزوفردا آپ کنم.
تا بعد.یاعلی مدد

فاطمه سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 18:18

سلام بابایی...

می بینم شدین عموی همه ساغر جونم هم اومده پیشتون!!حتما از وبلاگ ابجی سمانه اومده!نمیدونه که بابایی من هستید

روز خوبی داشته باشید

والله نمیدونم چی شده همه به زبونشون داره عمو قاصدک میچرخه!!!
آره ایشونم اومدن.اتفاقا همش میگفتم از کجا آشنا شدن؟؟!!.ممنون از فکر در اوردی منو!!. دارم آپ میکنم.بعدا میام پیشت.البته بعد از هیئت.
زنده و سلامت باشی.یاعلی مدد

افشاری شنبه 15 اسفند 1388 ساعت 07:59 http://www.pilevarin.blogfa.com/

تشکر از وبلاگ زیبایت وممنون از اشعار زیبایت.

زنده باشید.خدمت رسیدم نشد کامنت بذارم بعد باز میام.یاعلی مدد

غزل جمعه 1 مرداد 1389 ساعت 01:38

[تبسم تو تجسم تمام خوبیهاست.:S018:]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد