*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

سلام 

ضمن عرض تسلیت بمناسبت ایام عزای اُمّ الائمه حضرت فاطمه زهرا(س) بعموم دوستان عزیز

وبا عرض تشکر از حضورهمگی به عرض میرسانم که بعلت شرکت در مراسم 

بعدهم خرابی سیستم و انجام سفری کوتاه ورزشی! 

تا آخر هفته این وبلاگ تعطیل میباشد 

راستی: 

کامنت خصوصی نذارید هااا 

تیک تایید را برداشتم مغرورRainbowچشمک 

از من گفتن بود!! 

بعدا نیایید بگید که:قاصدک؛ کجایی؟!.آبروم رفت 

چون من نیستم که خب!!! 

انشاالله از شنبه و با آپی جدید در خدمتم.البته بشرط بقای عمرچشمک 

وگرنه میره تااااااااااا حیات بعدی 

تا بعد...یاعلی مدد 

بازم تاکید میکنم: تا اطلاع ثانوی!!

کامنت خصوصی پذیرفته نمیگردد  

حتی از شما دوست عزیز!!مغرور

نظرات 55 + ارسال نظر
مهاجر جمعه 24 اردیبهشت 1389 ساعت 20:21

سلام ..ادینه خوش

خدمت شما عرض شود که منم که اول اومدم متوجه نشدم ..اخه دقیقا زیر تبلیغات اسکای هست ..!
ولی رنگی کردن زمینه ی خط اول کمک خوبی برای جلب توجه شده..

خداروشکر که ادینه ها رو هم زحمت کشیدی و اپ کردید..اجرتون با صاحب ادینه ها.

انشالله بزودی مشکل سیستمتون هم حل خواهد شد ..تا من و دوستان دیگه از دلنوشته هاتون بهرمند شویم ..

خوش باشید و همیشه سلامت

خب خداراشکر که بالاخره دیدید!!
والله نمیدونم چه بدبختی دارم من که هروقت سیستمم خراب میشه؛پشت سرش همه چیز بهم میریزه؟!!!!
منظور اینکه کمافی السابق قطع میباشم!! این بار بخاطر بازم مخابرات!!
زنده باشید..این نیز هم بگذرد!!

سمانه جمعه 24 اردیبهشت 1389 ساعت 23:58

سلام عمو خان اصلا قبول نیست.. اینو یه پست حساب کردید که دیگه حالا حالا ها آپ نکنید هان..

پست کدومه ؟؟! دل خوشی داری ها؟!!!!!!!!!!
اصلا مثل اینکه ابربادومه و خورشید برام مرخصی اجباری صادر کردن!!
انشاالله دوسه روز دیگه و بشرط بقای عمر آپ میگردد !!
وگرنه حیات بعدی انشاالله..!!

شـــــــهریار شنبه 25 اردیبهشت 1389 ساعت 00:12 http://shar00.blogfa.com

سلام حاجی :[گل]

این شنبه شـــــروو با حکایت :>>> (( ترفند ملا و ازدواج عجیب و غافلگیرانه و ناخواسته و احمقانه خاتون )) <<< اپ شـــد ./[نیشخند]

منتظرم ./[لبخند][گل]

شهریار جان.حتما به این جوابیه دقت کن تا بعدا گلگی نکنی و شرمنده بشم!!
سیستم و تلفن و خودم! بامشکل مواجه شدیم!!!
یعنی اینکه به محض برقراری ارتباط(ازخونه نه کافی نت!!)خدمت میرسم

سمانه شنبه 25 اردیبهشت 1389 ساعت 08:46

سلام عمو قاصدکیییییییی عزیز...

صبح شنبتون بخیر.. هفته خوبی داشته باشید

خوببببببببببببببببببببببببببببببببب!!!
از این بهتر نمیشه!!
سیستمم خراب.!!.تلفن قطع.!!.
هوا گرمه و هنوز کولر را درست نکردم از پارسال!!!
بازم بگم؟؟!!.عالی تراز اینم سراغ داری؟؟!!

سارا شنبه 25 اردیبهشت 1389 ساعت 10:22 http://rooshanayee.blogfa.com

سلام عمو جون
انشاالله سیستم به زودی درست بشه
روز خوشی داشته باشین

ممنون..شما هم خوش باشیدو یه چندروزی هم منتظر حضورم نباشید که نمیتونم بیام!!.گرچه همین حرفم باعث دویست تا کامنت میشه!!!!!

مریم شنبه 25 اردیبهشت 1389 ساعت 14:21 http://raze-nahan.blogfa.com/

سلام
خدا رو شکر که شاهد از غیب رسید !
مهاجر عزیز ، قاصدک برای من نوشت شما چشمهاتون مشکل داره برید پیش چشم پزشک ! چون همه پیغام منو دیدند به جز شما ! نشون به این نشون که مهاجر آمده و پیغام منو دیده !
خدا رو شکر ! خدا رو صد هزار مرتبه شکر که توطئه ی قاصدک در نطفه خنثی شد و شما بدون اینکه از ماجرا خبر داشته باشید نوشتید وقتی زمینه رنگی شد پیغام قاصدک رو دیدید .
قاصدک عزیز چرا ساکتید و چیزی نمی گید ؟
می دونم الان سیستم رو بهانه می کنید !
خوشششششششش به حال شما جمعیت محترم اخوان ، که همیشه یک بهانه ای برای عذر گناهانتون دارید !

خب من اگه جواب بدم که متهم میشم به جانب داری از اخوان المسلمین
اگرم ندم که میگید سیستمت را بهانه کردی!!!
نخیرم.حالا که اینو گفتید میگم:مهاجر قبلا دو روز پیش اول اومد ودلیل غیبتم را پرسید و دوباره منتظر جوابم نشد و نوشت که توضیحت را الان دیدم!!!.این کامنتی که شما دیدید را برا اصلاحیه ی بعدی نوشته .همون رنگ مجزا!!!!
خانوم معلم.نکنه شماهم جزو اون دسته از آدمهایید که همش فکرمیکنن دنیا درحال توطئه کردن علیه ماهستند؟؟!!!مثل اینکه دنیا بیکار و بیعار نشستن ببینن ماچکارمیکنیم تا توطئه کنند و شما هم درنطفه خفه ش کنید!!!..موفق باشید انشاالله!!!

ساغر شنبه 25 اردیبهشت 1389 ساعت 15:17



چه کسی میخواهد قاصدک پر بکشد ؟

برود تا خود ماه ؟

تا ببیند مهتاب ؟

دلواپسی دل عاشق او را چه کسی درک خواهد کرد ؟

قاصدک تو بمان !

خودت را بسپار بمن ، میبرم تا دل ماه .

تو بمان در خیال نارنجی من !

توبمان که همه احساس درونم رنگ تو را می جوید

رنگ تو ؟

راستی چه رنگی هستی ؟

آبی؟ قرمز؟ سبز ؟ یا که نارنجی؟ شایدم زردی ؟

ولی رنگ که مهم نیست مگه نه ؟

بودنت آرامش دل بیصبر من است !

پس بمان!

قاصدک می مانی ؟؟

هان ؟

صدایت را می شنوم

می مانی !

حالا که برایم ماندی میدانم که چه رنگی هستی

رنگ تو رنگ خداست !

ساغرخانوم گرامی..ممنون از ارسال شعرزیبای قاصدکی.
انشاالله که سلامتی برقراره؟!!.

مهاجر شنبه 25 اردیبهشت 1389 ساعت 19:16

سلام و عرض تسلیت شهادت بی بی دو عالم..


سر فصل کتاب آفرینش زهراست
روح ادب وکمال و بینش زهراست

روزی که گشایند در باغ بهشت
مسئول گزینش و پذیرش زهراست

من متقابلا به شما و عموم دوستان کاربر؛ ایام حزن انگیز وفات

ام المومنین و دخت رسول الله(ص)را تسلیت میگم.

زنده باشید و سلامت.ممنون از حضورمداومتون.شرمنده که نمیتونم فعلا خدمت برسم.شب خوش..یاعلی مدد

ما فی ها یکشنبه 26 اردیبهشت 1389 ساعت 09:30 http://www.ar00m.blogfa.com

سلام اقای قاصدک بسیار گرامی!
خواستم بگم
خوندم
متوجه شدم
حالا:
چرا به ما سر نمی زنی؟؟؟
امیدوارم مشکلتون زودتر حل شه!
منتظر یه پست دوست داشتنی دیگه از شما هستم
یا علی!

بسیار گرامی؟؟.اون بار گرامی بودم!! همینطور پیش بره فکرکنم
دیگه صفتی یافت می نگردد هرگز برایم!!!
چشمممممممممم.انشاالله بعدازآپ جدیدکه سعی میکنم اول هفته آینده باشه ! خدمت تون نیزهم برسم شاید!!!
زنده باشی و ممنون ازحسن نظر و توجهت

سلیمون یکشنبه 26 اردیبهشت 1389 ساعت 13:11

سام علیک مرشد
توجه توجه لوطفا خصوصی باشه هاااااااااا توجه توجه
چاکریم مرشد یه نمه حرف داشم بات حالا باشه وقتی اومدی غرض مرض نبود که خواسیم یه حالی بپرسیم و ا همین حرفا
زت زیاد

مهاجر یکشنبه 26 اردیبهشت 1389 ساعت 14:32

سلام ...

اینطور که معلومه ..بازار کامنتهای خصوصیتون خیلی داغه که این همه تاکیدو تابلو و علامت عبور و توقف ممنوع گذاشتید..!!!!!!!!

سفرتون خوش..بی خطر..و پر بار..

اینطورکه معلومه این پست برام حرف درست کرده!!!
نخیر.منظور این بودکه بگم نیستم.باقی بهانه ست!!!
ممنون از لطف مدامتون.!.سفر هم عرض کردم کوتاه هست و آخر هفته
زنده باشید..یاعلی مدد

سارا یکشنبه 26 اردیبهشت 1389 ساعت 15:22 http://rooshanayee.blogfa.com

سلام عموی مهربانم

سلام بانوی مهربانى سلام بر تو که باید به تنهایی و مطلق و مجزا از وابستگی‌های ارزشمندت، تنها به عنوان یک انسان در نظر گرفت، تا به علو درجاتت پی برد و بی‌هیچ اغراق افسانه‌اى، ارزش‌های آسمانی‌ات را در عین آن که بر زمین خدا و در میان خلق خدا راه می‌رفتی و زندگی می‌کردى، به بررسی نشست؛ تو که دختر رسول خدا(ص) بودی و افتخار همسری مردی چون علی(ع) را داشتی و مادر سلسله نورانی امامت بودى، که هر یک از این‌ها فضیلتی گرانسنگ و بی‌همتاست؛
شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) بر عموم شیعیان تسلیت باد

سفر بی خطر انشاالله
انشاالله همیشه سایه تون بالای سر خانواده باشد و همیشه دست به قلم باشید و بنویسید
انشاالله این سیستم هم درست بشه

عباسی یکشنبه 26 اردیبهشت 1389 ساعت 16:13

سلام

شهادت فاطمه زهرا (س) بانوی بزرگ اسلام را به همه ی دوستداران علی (ع) و فاطمه (س) تسلیت عرض می کنم .

[گل][گل][گل]

سمانه یکشنبه 26 اردیبهشت 1389 ساعت 19:25

سلام عمو قاصدکی عزیززززززززززززززززز.......

شهادت حضرت فاطمه (س) بر شما هم تسلیت باد....

ایشالله با دست پر برگردید....

سمانه یکشنبه 26 اردیبهشت 1389 ساعت 19:26

وای چه قدر خوبهههههههههههههههه....

هر چی کامنت میذاریم اینجا میپره اون بالا..

مریم یکشنبه 26 اردیبهشت 1389 ساعت 21:09 http://raze-nahan.blogfa.com/



روز و شب گویم به صد شور ونوا
تا رسد این گفته بر عرش خدا

کاش از قلبم به قلبش راه داشت
کاش زهرا هم زیارتگاه داشت

سلام قاصدک عزیز

ایام شهادت اولین مدافع ولایت امیر المومنین(علیه السلام)
حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) بر شما تسلیت باد.

کاوسی دوشنبه 27 اردیبهشت 1389 ساعت 00:33 http://mighat61.blogfa.com

سلام
خداقوت
درالگوپذیری شیرمردان ایرانی از شهادت صدیقه کبری باید ابتدا به این مطلب اشاره کرد که اگر چه فاطمه یک زن است ولی آنچه او را مقتدا ساخته است، کمال انسانی اوست و بدین خاطر، متعلق به عالم انسانیت است، ارزشهای انسانی اختصاصی به زن یا مرد ندارد و به تبع آن اسوه های انسانی نیز همین گونه اند. زهرا همچنان که بر زنان، تأثیر گذارده و اسوه آنان است، اسوه مردان نیز میباشد!
ایام شهادت بزرگ بانوی اسلام تسلیت باد.

حسین شیردل دوشنبه 27 اردیبهشت 1389 ساعت 06:14 http://www.makhfigah128.blogfa.com

خون ریختی تا شیعه­ی مولا بداند ...

کاژا دوشنبه 27 اردیبهشت 1389 ساعت 09:24 http://www.physicsalfabet.blogfa.com

بوی یاس با آدم حرف می زند
خیلی حرف ها را من فقط از بوی یاس شنیده ام
گل یاس بو ندارد
آن چه از او می تراود،
خاطره های معطر،
خیال های لطیف و پنهانی و پاک و خوب شاعری است
شاعری که هیچ کس او را نمی شناسد،
شاعری که خود را هم اکنون،
در عمق متروک محرابی، مخفی کرده است .
( دکتر شریعتی )

سالروز شهادت بزرگ بانوی اسلام را خدمت شما و دوستان گرامی، تسلیت می گویم .[گل]

ساغر دوشنبه 27 اردیبهشت 1389 ساعت 11:16

سلام عموجان...روزبخیر
شهات حضرت زهرا (س)رو بهتون تسلیت میگم

مریم دوشنبه 27 اردیبهشت 1389 ساعت 12:50 http://raze-nahan.blogfa.com/

سلام
تقدیم به بانوی آب و آینه حضرت فاطمه زهرا (س)

بانو، شما چقدر لطیفید، ساده‌اید
آیینه‌اید، مثل خدا بی افاده‌اید
گرمید و زیر سایه‌ا‌تان می‌شود نشست
کوهید، جنگلید، درختان جاده‌اید
کوریم اگر نه صفحه‌ی دفتر سفید نیست
ایشان نوشته‌اند، شما شرح داده‌اید
دست طلب به دامنتان می‌شود نزد؟
ما اوفتاده‌ایم، شما ایستاده‌اید
ما تحفه‌ای به غیر ارادت نداشتیم
سست است، رد کنید که صاحب اراده‌اید
لبهایتان چرا به سخن وا نمی‌شود؟
ای خوش به حال مهر که بر لب نهاده‌اید
از ابروانمان گره بسته وا کنید
بانو شما که صاحب رویی گشاده‌اید
آدم که مثل معجزه نازل نمی‌شود
نورید، آیه‌اید، ز مادر نزاده‌اید
پیچیده اید و سخت ولی سخت نیستید
بانو شما چقدر لطیفید، ساده‌اید

از ابوالفضل زورویی نصرآباد

SPALB دوشنبه 27 اردیبهشت 1389 ساعت 12:53 http://rahgozareemroz.blogfa.com/

صلام اظیظم خوبی؟
تنکس پث تا هدودی مسه مایی

[گل] Ѽ SPALB Ѽ [گل]

احا اینو میخواصطم بگم

شده تاهالا تو شرایت بهرانی گیر کنی و نیاذ به ماصط مالی داشطه باشی!!؟

بیا پیشه خودم که چاره ی کارط طو وبمه

[گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل]
میخوای اذ تجروبیاط من و دوسطام اسطفادح کنی طا جاعی خداعی نکرده زایع نشید
دوای دردطون پیشه خودمه باذم بیا طو وب میفحمی

[گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل] [گل]
راصطی یه ثوالاطی هم گظاشتم واصه 2طا اکس ببینم میطونی }واب بدی یا نح

[گل] Ѽ SPALB Ѽ [گل]

منتظرتیم با اینکه دیگه اول نمیشی ولی سعی کن تو جزو 10 تای اول باشید
ما تا موقعی بریم چای رو بذاریم تا شما بیایی.........[گل]

نخیر.!.تو همچین شرایطی گیر نیفتادم و اگرهم بیفتم خودم راهش را بلدم!!.خوش باشی.!.
چندون ذوق و رغبتی هم برا اول شدن ندارم! و چون نت هم ندارم و شماهم براتون مهم نیست کسی کامنتتون را بخونه یانه! اینا را نوشتم تا تو وب خودم اول بشم!!!.چایی هم نوش جان.!.

میـنـا * اقلــیـما * یونیکورن دوشنبه 27 اردیبهشت 1389 ساعت 21:49

سلام قاصدک.

سفر به سلامت و بازگشت به سلامت بیشتر!

در سرزمین پیچیده دعوت هستید. با یه موضوعی شبیه به *سلامت دوست من* سال ۸۸...

گفتنی‌ست حضور شما در این حیاط الزامی است! جسارتا البته!!

سلامت باشید در پناه خدا.

چشمممممممممممممممممممممممممم.
اقبال یاری کرد و در همین حیات! پا به اقلیم پیچیده ت میذارم بزودی!!!!

میـنـا * اقلــیـما * یونیکورن دوشنبه 27 اردیبهشت 1389 ساعت 23:36

سلام مجدد.

با تاخیر همراه با شرمندگی بالاخره پاسخ به نظرات و الطاف دوستان در سرزمین پیچیده ثبت شد.

در ضمننشم منظورم *سلام دوست من* بود...

یا حق.

یونیکورن عزیز..دوروز پیش با گوشی کانکت شدم و اومدم خوندم مطلب جدیدت را.اما قبول داری که کامنت دادن در اون مورد کار یکی دودقیقه نبود
گذاشتم برای فرصتی مقتضی..حتما میام..خوش و سلامت باشی

قاصدک دوشنبه 27 اردیبهشت 1389 ساعت 23:43 http://m-ghasedak.blogfa.com/

سلام قاصدک عزیزم.خوبی؟
نیومدی چرا پس؟!
اومدم و دیدم یه آپ گذاشتی که می خوای بری سفر ورزشی! به سلامتی!
منم اومدم زیارت امام رضا. نایب الزیاره هم هستم.اینجا کلی یادت کردم!
وقتی اومدی حتما بیا بهم سر بزن.منتظرما...
شاد و سلامت باشی
بای

منکه اومدمممممممممممممممممممم.
چشممممم..امشب بااینکه قراربود آپ کنم اما اول میرم سراغ دوستان بعداگر بخت یاری کردی بشرط بقا! و حیات آپ هم میکنم!!

روشنایی سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1389 ساعت 17:03

سلام عمو جون

بی صبرانه منتظر شنبه هستم

انشاالله سلامت بری و سلامت تر و با دست پر برگردی

خوش باشی و همیشه سلامت

کاش زودتر شنبه برسد

قفنوس چهارشنبه 29 اردیبهشت 1389 ساعت 11:37 http://www.ghoofnoos.blogfa.com/

سلام تسلیت ایام

مهاجر چهارشنبه 29 اردیبهشت 1389 ساعت 23:26

سلام و عرض ارادت

جایتان بسیار خالی ست..

شما لطف دارین..من کوچیکتر از اونم که بخوام پیام بدم به امت همیشه درصحنه!!!!(یاد مصاحبه های کلیشه ای افتادم!!)

سمانه پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 11:02

سلام عمو قاصدک عزیز...

همه رفتن کسی دورو و برم نیست....

عمو... اون از آجی فاطمه اون از ساغر اینم از شما .

منتظرتون هستیم جاتون خالیه

چنین بی کس شدن در باورم نیست.همه رفتن....نوار گیر کرد که!!!
خب یه آهنگ دیگه بذار!!.

شعیب پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 11:29 http://fasle-gelaye.persianblog.ir/

سلام...
خسته نباشید...
برقرا باشید بابایی..
چیزی ندارم بگم

همینم خیلیه که دوماه یک بار میای!!
خوش باشی..یادم باشه همین کامنت را درمورد پستهات بدم.چون منم دیگه هرچی به ذهنم فشار میارم نمیدونم چرا حرفی ندارم بزنم!!!

روشنایی پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 12:48 http://rooshanayee.blogfa.com

سلام عمو جون

جات خیلی خالیه

منتظرتم

کاش زودتر برگردی

قصدم عرض ارادت بود

به یادتونم و منتظرتون

مریم جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 09:46 http://raze-nahan.blogfa.com/

سلام قاصدک عزیز
آدینه تون بخیر و شادی

و کاش مـرد غــزل خــوان شـــهـــر بـــرگـردد
بـه زیــر بــارش بــاران شـهـر بـرگــردد

کسی شبیه خدا نیست، هیچکس، ای کاش
کـمـال مطلق انسـان بـه شهر برگردد

چــه خــوب مــی‌شــد اگـر مـرد آسـمانی ما
بـه جــمـع خـاکـی خوبان شهر برگردد

شبـیــه خـانــه ارواح ســاکـــت و ســردیــم
خــدای خــوب بگــو جان شـهر برگردد

و گفته‌اند که آقای عشق خوش قدم اســت
به یمن مقدمش ایمان شهر برگردد...

سمانه جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 11:26

سلام عمو قاصدکی....

باختیدددددددددددددددددددددددد

مارو باش این همه رو اون مدال طلا هه حساب کرده بودیم

الان مثلا ناراحت شدی یا کلی خوش بحالت شده؟؟!!!
طلا کدومه بابااااااا.یه ساعت دیواری به قهرمان میدادن!! به ما هم که سوم شدیم همونو دادن!! پس میشه گفت ما اولیم!!.
البته تو لوح یادبود سوم نوشتن!!!

ساغر جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 13:25

سلام عموی مهربانم...روز جمعه تون بخیر ونیکی...
سلامت وموفق باشین

آNینه شماهم بسلامتی.خوش باشی

روشنایی جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 16:14

سلام عمو جان
تبریک می گم بهت
خیلی خوشحالم همیشه خوش خبر باشی

منم ذوق مرگ شدم از خوشحالی

خیلی تبریک می گم

اما نفس ورزش همیشه مهمه حتی در بردن
می دونستم این بار می بری

مبارکت باشد........

ای بابا.اینقدر توزندگی ازاین برد و باختها هست که نگوووووووو
ماهم مثل بچه ها که رفوزه میشن همیشه درصدد سفت ترکردن پایه هامون هستیم!!!!.ممنون...
خیلی خسته ام و کار هم زیاد دارم.شب یه سر میزنم.خوش باشی.یاعلی مدد

مریم جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 16:41

سلام قاصدک عزیز
مبارک باشه
راستشو بگید چند تا تیم بودید ؟ سه تا ؟!!!

خب سه تا باشه که باید با خودمون بازی میکردیم!!!!
خانوم معلم.اینه؟؟؟.بعدازمدتها اومدی روحیه داری میدی؟؟!!.ممنوننننننننن

ساغر جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 17:39

امیدوارم من وباور داشته باشین وحرفای خائنین رو باور نکنید

مهم اینه که خودت باور داشته باشی خودت را.
دل قوی دار..با دعای گربه سیاه بارون نمیاد.!!!

شـــــــهریار جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 23:19 http://shar00.blogfa.com

سلام رفیق:[گل]

شـــــروو با گزینهای قابل توجه (( بشنو و باور نکن حدیث جاری این..... ))
اپ گردانید ./ [نیشخند]

بودو منتظرم ./[چشمک][زبان][گل]

شهریارجان..امشب حتما خدمت میرسم.
راستی.اون جریان را سخت منتظرشم هنوز هااااااا!!!!

سمانه جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 23:59


سلام عمو قاصدکی عزیز... با دسته گل واینا منتظر بازگشتتون هستیم... منم این متن رو از طرف همه میذارم.. (ما که بخیل نیستیم)

أُهَنِّئُکَ بِفَوزِکَ بِالمُباراهِ
عمو قاصدک عزیز موفقیتتان را در کسب مقام سوم ورزشی تبریک می گویم و برایتان آرزوی سلامتی و پیروزی روزافزون دارم.

این عربیم از عوارض اهواز بودنم... گفتم دوزبانه بگم بد نیست

فاطمه شنبه 1 خرداد 1389 ساعت 00:47

سلااااااااااااااااااااااااااااااام!فکر کنم کسی از دیدن من شاد نشو هرگز!!!!!اولین کامنتو برم تا ببینم راست گفتن که تاییده نداره یا نه!!!!!

تاییدیه نذاشته بودم اما متوجه شدم ما ملت بی جنبه ای هستیم!
برا همین دیروز غروب هردو وبم را تاییدی گذاشتم.البته الان رفتم آدینه ها را برگردوندم به حالت سابق.
شب میام سراغت.خب باز دو روز رفتی و اومدی ببینی کی غش کرده در غم فراق؟!!!!.منکه این هفته مثلا سورپرایزت کردم و آپ خودت را گذاشتم!

کاژا شنبه 1 خرداد 1389 ساعت 00:48 http://www.physicsalfabet.blogfa.com

سلام
پس کی برمی گردین؟
دلمون تنگ شده براتون .
سوم شدین ؟؟
احسنت!
حالا مهم نیست که بین چند تا تیم، سه تا یا بیش تر!
مهم اینه که رتبه آوردین!!!

شاد باشید و سلامت .
منتظرتون هستیم .

آدم یه دوست خوب مثل خانو م معلم! داشته باشه دیگه نیازی نیست جار بزنه که چندم شدیم و چندتا تیم بوده!!!!
خب تورنمت چهارجانبه معلومه دیگه!! با یک برد میری فینابل و با یک باخت
میری رده بندی!!..اصلا همونکه گفتم: مهم نفس ورزشه! البته بازی اول!!!!

فاطمه شنبه 1 خرداد 1389 ساعت 00:49

خوب پس شایعه ی دشمن بود!

من که ازادم از هفت دولت من خصوصی مصوصی سرم نمیشه!اینهمه حرف تو دلم قلمبه کرده پس واسه کی حرفامو بزنم!!!!

ایشا...برمیگردین با دست پر و با یه اپ توپ!!!!!

فاطمه شنبه 1 خرداد 1389 ساعت 00:50

ببینید فقط یازده روز نت نبودم همگی دوستان پریدن!بخصوص جناب پدر!!!!


حالا کجا کجااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟مسابقه ی چی؟؟؟؟؟؟یکی منو روشن بفرماید لطفااااااااااااااااا!!!!!!

پریدم؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نه بابااااااا.همش صدکیلومتر اونورتر بودم و اونم دو روز!!
بسکتبال باویلچر

فاطمه شنبه 1 خرداد 1389 ساعت 02:06

من از همه جا بیخبر فقط از کامنت فهمیدم سوم شدین عالیه از مدال نیاوردن که بهتره!بهتون تبریک میگم بابایی..

تیراندازی؟؟؟بستکبال؟؟؟شما که نمیتونید جواب بدین منتظر کامنت سمانه جون میمونم تا روشن بنمایند اینجانب را!!!

شب و روزتون بخیر

محمد مهدی شنبه 1 خرداد 1389 ساعت 09:51 http://http://sobhe14.blogfa.com/

سلام
خدا کنه سیستمتون زود درست بشه تو سفرهای ورزشی هم خوش بگذره و البته مقام هم بیارین حالا اول نشد دوم نشد سوم الی اخر...
بیشتر اومدم برا عرض ارادت

الحمدلله درست شده البته تا حدودی!!.چون نمیدونم چرا فونتها الان درشت نشون داده میشه؟!!!.مثلا شکلکها کله هاشون خیلی گنده شده!!!!
امشب بشرط حیات! آپ میکنم البته اگر خیل مشتاقان بذارن!!!
زنده باشی جناب سامع عزیز

عباسی شنبه 1 خرداد 1389 ساعت 13:00

سلام

تشریف بردید مسابقه تیر و کمان

نخیر قربان.!!
بسکتبال با ویلچر بود و البته مسابقه ش دوستانه بود.
میهمان جانبازان قمی بودیم!!

کاژا شنبه 1 خرداد 1389 ساعت 16:57 http://www.physicsalfabet.blogfa.com

سلام
اومدم بگم که چرا آپ نمی کنین! شنبه شده دیگه!
منتظریم!
دیدم که تو جواب کامنتا نوشتین که امشب آپ می کنین انشاالله.
خوشحال شدم .

در ضمن من شوخی کردم . دلخور نشین .
حتی نفس ورزش هم مهم نیست، تغییر آب و هوا مهمه!
رفتن تو یه جمع دیگه و یه کم دور بودن از اون جمع همیشگی مهمه .
امیدوارم که همیشه شاد و سلامت باشید .
منتظر آپتون هستم .

البته ناراحت که نشدم!!!.سخت میشه منو اینجا ناراحت کنه کسی!!!
درمورد آپ اینم نوشتم که اگه خیل مشتاقان بذارن!!!وگرنه امشب مختص بازدیدهام هست ولاغیر!!.زنده باشید.یاعلی مدد

مهاجر شنبه 1 خرداد 1389 ساعت 18:45 http://manemohajer.blogfa.com

سلام و عرض تبریک برای کسب مقام سومی و تشکر بابت حضورتون ....

همینو قبول بفرمایید تا بعد ..گرچه باز یاد مصاحبه ی کلیشه ایی مندازمتون ..!!!

شاد و سلامت باشید

کاژا یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 00:39 http://www.physicsalfabet.blogfa.com

سلام قاصدک عزیز
آپم و منتظر نظر ارزشمندتون . [گل]

میـنـا * اقلــیـما یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 00:48

سلام.

داشتم نگران‌تون میشدم ها قاصدک جان!!

خدا رو شکر که سالمید!

خواهشا برای من یه مدال الماس جایزه یادگاری بیارید! من طلا دوست ندارم اصلا.

سپاس!!

در پناه خدا.

ای بابااااااااا
من نمیدونم چرا همه میتونن بذا رن مدتها نیان نت اما به من که میرسه یک روز غیبتم مواجه میشه با گشتن پزشک قانونی و اموات بلاصاحب!!
عجالتا از خیر الماس بگذرید چون به خودمم هیچی ندادن!!
گویا برای مسئولین هم مهم نفس ورزش بود ولاغیر!!!
زنده و سلامت و برقرار باشی یونیکورن عزیز ما..شب خوش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد