*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

عشق،فقط عشق علی

   

الله که دیوار حرم را بشکافت  فرمود که من خانه خراب علی ام

 

 خجسته میلاد قطب عالم وجود، مولی الموحدین 

امیرالمومنین امام علی (ع) بر همگان فرخنده باد 

عشق ِ اولی را عشقه سایهء ولی را عشقه

کعبه را نمی شناسم خونهء علی را عشقه

   

چه جا نماز سوی اعتکاف بردارد چه ذوالفقار به عزم مصاف بردارد 

علی حقیقت نور است ُهیچ جائز نیست که در مقابل شب انعطاف بردارد 

دوباره مثل علی زاده گردد آری! اگر دومرتبه کعبه شکاف بردارد 

اگر به حرمت مولا نبود ممکن بود خدا ز خلق خود امر طواف بردارد 

این روز بزرگ را که به حق روز پدر نام گرفت را به عموم پدران تبریک گفته و

این دلنوشته را تقدیم میکنم به ارواح تمامی پدرانی که اینک در جوار رحمت حق

سُکنی گزیده اند و این زمان در بین ما نیستند. پدران عزیز:

مَه به پیشت کم میارهغربت ِ تو غم میاره 

تکی تو مردآی عالم  آقا جون ، وفاتو عشقه

 زنده باشید و سلامت تا بعد..یاعلی مدد   

نظرات 50 + ارسال نظر
فاطمه۱ جمعه 4 تیر 1389 ساعت 20:13 http://ghasedakekhial.blogfa.com

سلامی از ته وجود به قاصدکم

اول از همه

روز
.
.
.
.
پدر
.
.
.
و
.
.
.
میلاد امام علی(َع)
.
.
.
رو
.
.
.
بهتون
.
.
.
تبریک میگم.

تشکر از این تبریک بلند بالا.!!!
انشاالله بر شما هم مبارک باشه..یا علی مدد

فاطمه۱ جمعه 4 تیر 1389 ساعت 20:15 http://ghasedakekhial.blogfa.com

فکر کنم بالاخره اول شدم

راستی قالب جدیدت خیلی خیلی خوشگله

تبریک به این سلیقه

بله خب..اتفاقا تا کامنتت را دیدم اومدم وبت و گفتم:
مژده!! شما اول شدید!!
ممنون..نظر لطف شماست.کار خودم که نیست.اگرخودم قالب را میساختم میشد بگی چه سلیقه ای!!!!.اما اونم یاد میگیرم اخرش~!!!!!

شاپرک مهاجر جمعه 4 تیر 1389 ساعت 20:32

خجسته ولادت با سعادت امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام و روز پدر را به شما تبریک و تهنیت عرض میکنم



تا صورت و پیونـــــد جهـــان بود علی بود
تا نقش زمیـــن بود و زمان بود علی بود

شاهی که ولی بود و وصی بود علــــی بود
سلطان سخـــا و کرم و جـــود علی بود

مسجـــــــود ملایک که شد آدم زعلی شـــد
آدم چـو یکی قبلــــه و معبـــــود علی بود

آن معنی قرآن که خــــــدا در همــــه قرآن
کردش صفت عصمت و بستــود علی بود

جبــــــریل که آمــــــد ز بر خالق یکتــــــا
در پیش محمـــد شد و مقصـــود علی بود

آن قلعه گشـــــــــا که در قلعـــه ی خیــــبر
برکند به یک حملـــه و بگشـــود علی بود

عیسی به وجود امد و فی الحال سخن گفت
آن نطق و فصاحت که در او بود علی بود

چنــــــــدان که در آفاق نظــر کردم و دیدم
از روی یقین در همه موجـــــود علی بود

این کفـــــر نباشد سخــــن کفر نه این است
تــا هست علــــی باشد و تا بــود علی بود

سِـــر دو جهان جمله ز پیــــــدا و ز پنهان
شمــــــس الحق تبریز که بنمـــودعلی بود





چه جالب؟!!!..الان منتظرم وبتون باز بشه که دیدم اومدید!!!!!
ممنون از لطفتون..منم تبریک میگم این روز و شب عزیز را..
زنده باشید..یاعلی مدد

مریم جمعه 4 تیر 1389 ساعت 20:44 http://raze-nahan.blogfa.com/

سلام
بعضیها چقدر مردم آزارند !
خب ببم جان زودتر آپ می کردید تا زحمات من برای گذاشتن کامنتهای تبریک به هدر نره !
چاره ای نیست ! دوباره کامنت می دم !

خب من چه میدونستم شما امروز با نت رفاقت مجدد برقرار کردید!!
بقیه شم پایین نوشتم براتون..!!

مریم جمعه 4 تیر 1389 ساعت 20:46 http://raze-nahan.blogfa.com/


علی را وصف در باور نیاید
زبان هرگز ز وصفش بر نیاید

علی ترکیبی از زیباترینهاست
علی تلفیقی از شیواترینهاست

فرا رسیدن سیزدهم رجب ، ولادت فرخنده مولای متقیان، امیر مومنان علی بن ابی طالب علیه السلام و روز پدر تبریک و تهنیت باد!
باشد که رهروان راستینی برای ان بزرگوار باشیم



خانوم معلم..اولا ممنون..منم تبریک میگم خدمتتون.
بعدشم.ببخشید که مجبور! شدید دوباره بیایید!! چون همزمان با کامنت قبل تون داشتم آپ میکردم.برا همین کامنتتون رفت تو پست قبلی!!!

مریم جمعه 4 تیر 1389 ساعت 20:49 http://raze-nahan.blogfa.com/

میلاد فرخنده ی فخر زمین و آسمان و مایه ی مباهات رسول خدا (ص) ، مظهر عدالت شجاعت مهربانی و ایثار حضرت علی علیه السلام و روز پدر بر شما مبارک باد .

از ذکر علی مدد گرفتیم
آن چیز که می شود، گرفتیم

در بوته ی آزمایش عشق
از نمره ی بیست صد گرفتیم

محکوم به حبس عشق گشتیم
حکم ازلی، ابد گرفتیم

دیدیم که رایت علی، سبز
معجون ھدایت علی، سبز

در چنبر آسمان آبی
خورشید ولایت علی، سبز

از باده ی حق سیاه مستیم
امّا ز حمایت علی، سبز

شیرین شکایت علی، زرد
فرھاد حکایت علی، سبز

دستار شھادت علی، سرخ
لبخند رضایت علی، سبز

در نامه ی ما سیاه رویان
امضای عنایت علی، سبز

« مرحوم آغاسی »

شعر قشنگیه..خدا رحمت کنه مرحوم اغاسی را.
ممنون از بذل توجه و لطف تون..زنده باشید..یاعلی مدد

شـــــــهریار شنبه 5 تیر 1389 ساعت 00:32 http://shar00.blogfa.com

سلام رفیق : [گل][لبخند]

شـــــــروو با (( مقاله حقیقی و در عین حال باور نکردنی (( ناقص‌سازی جنسی زنان (ختنه زنان) ))مصور +18 ./ اپ شـــــــد .[ناخوش]

مــــــــــــــــــنتظرم :[گل][لبخند]

چشممممممممممم..خدمت میرسم..حالا اپ من هیچی..لااقل جواب تبریکمو که میدادی!!!!..بعداز فوتبال اسپانیا و شیلی خدمت میرسم!

کاژا شنبه 5 تیر 1389 ساعت 01:19 http://www.physicsalfabet.blogfa.com

سلام قاصدک عزیز
روزتون مبارک .[گل]
اومدم دعوتتون کنم که یه سری بهم بزنین.
خوشحال میشم که دعوتم رو قبول بفرمایید . [خجالت]

خوب شد اول اومدم وبتون بعد کامنتتون را تایید کردم هاااااا!!!!
چون نزدیک بود بنویسم پس نظر برا آپ من چی؟؟؟؟!!!!
اما اومدم ودیدم اونجا شرمندمون کردید!.بازم ممنون.زنده باشید.یاعلی مدد

سمانه شنبه 5 تیر 1389 ساعت 01:51

سلللللللللللامممممممممممممم به عمو قاصدک عزیز...

روزتون مبارککککککککککککککککککککککککک...



به به!! چه عجبببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببب
یکی از بستگان نسبی و مجازی! مشرف شدن بالاخره!!!
ممنون..برا شماهم مبارک باشه انشاالله.

سمانه شنبه 5 تیر 1389 ساعت 01:53

منم میلاد علی (ع) روز مرد و روز پدر بر همه آقایان محترم پدران امروز و پدران فردا تبریک میگم...

بعدشم پدر برکت خونهههههههههههههههه

پدر مرد نمونههههههههههههههههههههه

پدران دیروز چی پس؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

سمانه شنبه 5 تیر 1389 ساعت 02:00

این شعرم تقدیم به پدارن دیروز فردا و امروز و هر وقت که هر پدری پا به عرصه گیتی گذاشته و خواهد گذاشت خوبه..

شب بودوماه واختر و شمع ومن وخیال

خواب از سرم به نغمه مرغی پریده بود

در گوشه اتاق فرو رفته در سکوت

رویای عمر رفته مرا پیش دیده بود

درعالم خیال به چشم آمدم پدر

کز رنج چون کمان قد سروش خمیده بود

موی سیاه او شده بود اندکی سپید

گویی سپیده از افق شب دمیده بود

یاد آمدم که در دل شبها هزار بار

دست نوازشم به سر و رو کشیده بود

از خود برون شدم به تماشای روی او

کی لذت وصال بدین حد رسیده بود

چون محو شد خیال پدر از نظر مرا

اشکی به روی گونه زردم چکیده بود

ممنون از لطفت..الان برا پستت کامنت گذاشتم اما دیگه نشد ادامه بدم.چون کامنتهاشو انگاری بستی!!!.نکنه منصرف شدی از هدیه ای که دادی؟!!!.

عباسی شنبه 5 تیر 1389 ساعت 08:44

سلام
بعضیها چقدر مردم آزارند !

علی را وصف در باور نیاید
زبان هرگز ز وصفش بر نیاید

علی ترکیبی از زیباترینهاست
علی تلفیقی از شیواترینهاست

سخن هر چند گویم ناتمام است
سخن در حد او سودای خام است

قاصدک عزیر روز پدر و روز مرد بر شما مبارک

اره خب!!!!
ممنون عباسی عزیز..برشما هم مبارک باشه انشاالله

کاژا شنبه 5 تیر 1389 ساعت 08:55 http://www.physicsalfabet.blogfa.com

سلام
میلاد مولود کعبه و روز پدر بر شما گرامی و مبارک باد .

به جز از علی نباشد به جهان گره‌گشایی
طلب مدد از او کن چو رسد غم و بلایی

چو به کار خویش مانی در رحمت علی زن
به جز او به زخم دل‌ها ننهد کسی دوایی

ز ولای او بزن دم که رها شوی ز هر غم
سر کوی او مکان کن بنگر که در کجایی

بشناختم خدا را چو شناختم علی را
به خدا نبرده‌ای پی اگر از علی جدایی

علی ای حقیقت حق علی ای ولی مطلق
تو جمال کبریایی تو حقیقت خدایی

نظری ز لطف و رحمت به من شکسته دل کن
تو که یار دردمندی تو که یار بینوایی

همه عمر همچو "شهری" طلب مدد از او کن
که به جز علی نباشد به جهان گره‌گشایی
(عباس شهری)

لطف کردید خانوم فیزیک عزیز.
مجددا تبریک میگم و ممنونم از الطافتون..یاعلی مدد

شاپرک مهاجر شنبه 5 تیر 1389 ساعت 10:13

سلام و عرض تبریک مجدد

دوست گرامی قاصدک عزیز روز پدر رو به شما و تمام دوستان بخصوص پدران مهربون تبریک و تهنیت میگم ..

ممنون از حضور همیشگی و صمیمانه ات که جای قدر دانی و تشکر داره ..
انشالله که روز شاد و خوشی رو در کنار خانواده سپری کنید

در پناه حق

ممنون..امید که درکنار کانون گرم خانواده برشما هم مبارک و فرخنده باد این روز مبارک..زنده باشید..یاعلی مدد

ستاره شنبه 5 تیر 1389 ساعت 10:19 http://ashnayemahjor14.blogfa.com/

سلام

مولا علی ...مولا علی
شاهنشه والا علی

سلطان لوعدنا علی
نقش دل و جانها علی

این بیت سروده ی پدرم است از یک قصیده طولانی

ممنون..شعر زیباییه..یادم باشه ازتون کاملشو بگیرم.!
زنده باشید..یاعلی مدد

ستاره شنبه 5 تیر 1389 ساعت 10:21

سلام قاصدک سبکبال

یا علی گفتیم و عشق آزاد شد

به روزم و منتظر حضور سبزتان

چشممممممم..الان دیگه احتمالا اول نمیشم! پس شب بشرط بقای عمر!
خدمت میرسم..تایعد..یاعلی مدد

سمانه شنبه 5 تیر 1389 ساعت 11:05

سلام عموووووووووووووووووووو...روزتون بخیر

دوباره عیدتون مبارکککککککککککککککککککک

ایشالله همیشه به شادی باشه

برشما هم مجدد و سجدد!! مبارککککککککککککککککک

ساغر شنبه 5 تیر 1389 ساعت 11:35

سلام عموی عزیز ومهربانم

منم میلاد مولود کعبه.علی مرتضی (ع)رو به شما وهمه ی شیعیان تبریک میگم.

روز پدر هم به شما وپدران بزرگوار تبریک میگم.امیدوارم سالهای سال زیر سایه ی اهل بیت سالم وشاد زندگی کنید.وخانواده تون در کنارتون احساس شادی وخوشبختی کنند.وظیفه ی خودم دونستم که همونجور که به عموها ودایی های واقعیم این روز وتبریک گفتم به شما عموی بزرگوارم هم تبریک مجددی عرض کنم.
همیشه بیادتون هستم
یاحق

ممنون از نظر لطفتون..زنده باشی و انشاالله همیشه کامتون شاد باشه
مجددا تبریک عرض میکنم..یاعلی مدد

محمد مهدی شنبه 5 تیر 1389 ساعت 11:44 http://sobhe14.blogfa.com/

سلام[گل]
13 رجب خجسته میلاد سراسر نور مظهر علم، عزت، عدالت، سخاوت و شجاعت اسدالله الغالی علی ابن ابیطالب (ع) بر شما مبارک باد.

جناب سامع عزیز..عید بزرگ میلاد مولود کعبه برشما هم مبارک.
خدمت میرسم..یاعلی مدد

سلیمون شنبه 5 تیر 1389 ساعت 12:17

سام علیک بر سالار و مرشد خودم
چاکریم با مرام
خو خواستم روزت رو تبریک بگم و و بگم که آرزو بهترین هارو برات دارم
زت زیاد

به به..داش سلیمون گل..لطف کردی اومدی.
ممنون..انشالله برشما هم مبارک باشه.زنده باشی لوطی..یاعلی مدد
..............................................................................................
بعد از بازدید از وبت!!!..
مشتی ؛ داشتیم؟؟!!!..پاک زدی خیس آب مون کردی که از بس لطف داری
جز اظهار شرمندگی و تشکر بابت لطفت نمیدونم چی باید بگم؟!!!
زنده باشی با مرام..بازم ممنوننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

فاطمه شنبه 5 تیر 1389 ساعت 12:38

سلام اقا جون روزتون مبارررررررررررررررررک..

ببخشید نتونستم زودتر بیام خدمتتون شرمنده ی مرام ورزشکاریتونم!اینم یکی از افرادنسبیتون که اومد خدمتتون!

چیزی که ندارم تقدیمتون بکنم بجز اینکه ارزوی سلامتی و شادی شما ارزوی همیشگی منه!عمرتون مستدام..لبتون همیشه به خنده و دلتون سرشار از زندگی و شادابی!

مرام ورزشکاری؟؟؟!!! بزن زنگو مرشد!!!
خب از نسبی ها! که شما قبل از آپ اومده بودی!
زنده باشی و انشاالله همیشه شادوسلامت باشی..یاعلی مدد

فاطمه شنبه 5 تیر 1389 ساعت 12:44

خداوند روح پدر گرامی شما رو هم مورد رحمت خودش قرار بده این روزا جاشون حسابی خالیه ومام از بوسیدن دستهاشون محروم!

ببخشید نمیتونم زیاد نت بمونم!بازم تبریک میگم واسم دعا کنید اقا جون...روز خوبی داشته باشید ویاعلی

خدا انشاالله پدر بزرگوار شما را هم رحمت کنه.
ممنون که اومدی..زیاد خودتو معذب نکن..راحت باش..یاعلی مدد

سمانه شنبه 5 تیر 1389 ساعت 13:49

میگم عمو راستی من اونجا گفتم روز پدرتون مبارکککک

شما گفتید بر منم مبارک... وا وااااااااا.. مگه سیبیلام چقدی...مگه بهم نمیخوره زن باشم

نخیرررررررررررررررررررررر..منظورم اولا این بود که برپدر شماهم مبارک!
ثانیا.خب عیده دیگه!!.عید هم بدون سیبیل هم عیده!!!.۲۹ بیل هم عیده!!

فاطمه۱ شنبه 5 تیر 1389 ساعت 18:58 http://ghasedakekhial.blogfa.com

سلام سلام

تبریک تبریک

دوباره روزتونو تبریک میگم

میدونید چیه همون طور که تو ایران تو این روز جوراب فروشی ها شلوغ میشه تو کشور های خارجی کروات فروشی ها شلوغ میشه.خب آخه خرید واسه آقایون خیلــــــــــــی
سخته .
ولی با این همه بابای من یه بارم به عنوان هدیه جوراب گیرش نیومده


آره خب..اینم حرفیه!!
اما من امسال جوراب نگرفتم هاااااااااااااااااااااااااااااااا

فاطمه۱ شنبه 5 تیر 1389 ساعت 19:12 http://ghasedakekhial.blogfa.com

راستی

مژده با تاخیر

اول شدید

بله..خودم میدونستمممممممممممم!!!!!!!!!.
(خودشیفته گی مزمن بخاطر روز پدر!!!)

آبجی مریم شنبه 5 تیر 1389 ساعت 21:27 http://khasteazzamone.blogfa.com/

سلام دوست گرامی خوبی؟
ببخش که برای تبریک دیر خدمت رسیدم
میلاد حضرت علی ( ع ) رو به شما و خانواده محترمتان تبریک می گوییم

نامش را علی نهادند؛ و با علی، موجودی دیگر نیز موجودیت گرفت، موجودی عزیز، گرانبها و بس کمیاب. همان چیزی که باید راز سعادت جامعه ها را در آن جست، و در آن هنگام جوامع سخت از آن نهی شده بودند، جهان، "عدل" را نه می فهمید و نه می شناخت. میلاد علی با تولدی دیگر همراه بود؛ تولد عدل...

و همچنین روز پدر رو تبریک می گوییم

پدر جان ، نگاه مهربان و صدای دلنشینت همیشه مرحم دل من در این غربت است ،
بدان که برای من بهترینی . روز پدر مبارک باد . . .

تقدیم به پدر حقیقیمان، امام زمان-ارواحُنا فِداه:

ای سفر کرده ی موعود بیا / که دلم در پی تو دربه در است

جان ناقابل این چشم به راه / برگ سبزی به تو، روز پدر است

ممنون از اطفتون..منم البته با تاخیر اما قبل از غروب افتاب! خدمت رسیدم
وتبریک هم گفتم!!!.مجددا هم تبریک میگم..زنده باشید..یاعلی مدد

فاطمه شنبه 5 تیر 1389 ساعت 23:48

بازم سلام

بابایی میگم بازم وبتون دیر باز میشه من رفتم یه لیوان شربت درست کردم اتاقمو جارو زدم ولی وبتون هنوز باز نشده بود!

بعدش بابایی مردا که نمیتونن طلا بپوشند مجبورن طفلکیا به همین جوراب و زیر پوش رضایت بدن!

آره خب طلا برا مرد خوب نیست اما جوراب و زیرپوش هم خب دیگه چندتاااااااااااااااا.هنوز پارسالی ها تموم نشده خب!!!!!!

هستی یکشنبه 6 تیر 1389 ساعت 00:14 http://rooshanayee.blogfa.com

اسوه تقـوی علی و مظــهر ایمــان علی



عـزت آل پیمـــبر ، عاشــــق جانـان علی



منشــاء جـود و سخاوت ، موج دریای وفا



لعل رخشـــان ولایت ،گوهــر تـابـان علی



منبع مهــر ومحبت ، صــاحب لطف و کرم



افتـــخار شیـعیان و آیت الـرحمــــان علی



میلاد نور بر شما مبارک







ممنون بابت ارسال شعر زیبا..بر شما هم مبارک..گرچه دیگه تموم شد روز پدر و تولد مولا علی (ع)

فاطمه یکشنبه 6 تیر 1389 ساعت 00:32

کاری نداره بابایی الانه تو وب سمانه جون گفتم یه مغازه بذارید وجنساتونو اب کنید!

من که زد به سرم ویه اپ کردم شبا یه جور ارامش دهندست واسه من که اینطوریه!
شب خوبی داشته باشید

باشه.باید روش فکر کنم.اما خب هدیه را که نمیفروشند!!!
برا آپت هم.فردا خدمت میرسم.چون خیلی خوابم میاد و تمرکز لازم را ندارم.نمیخوای که بیام الکی بگم:واییییییییییی چه آپ قشنگی؟!!!!!
شب شما هم خوش..یاعلی مدد

هستی یکشنبه 6 تیر 1389 ساعت 01:07 http://rooshanayee.blogfa.com

سلام.....

پدر

به یمن لطف تو بختم بلند خواهد شد سرم به خاک رهت ارجمند خواهد شد

لبی که زمزمه درد می کند شب و روز به یمن روی تو پر نوشخند خواهد شد

روزت مبارک عمو جان


دوست عزیز آقا محسن:
بازم ممنون.
اما الان اومدم وبلاگ روشنایی(تاریکی)!!
الان مجبور شدم جوابیه مو اصلاح کنم.چون هستی خانوم اومدن و توضیح دادن اما برا من هنوزم سواله که اگر کسی نتونه نت بیاد و به کسی دیگه بگه اپ کن جای من..ایا باید اسم وبلاگ هم عوض کنه اون دوست؟؟!!
گرچه اینا دیگه به من مربوط نیست..بقیه شم الان میام وبت میگم.
بابت تبریک روز پدر بازم ممنون.یاعلی مدد

دوست تنهایی ها یکشنبه 6 تیر 1389 ساعت 02:55




بعد یک خواب زمستانی می اندیشم!

و به گل های فرخفته به دامان سکوت

من به یک کوچه ی گیج

گیج از عطر اقاقی ها می اندیشم

و بر یک زمزمه ی عابر مست

که ز تنهایی خود نا شاد است

من به دلتنگی شبهای ملول

و تهی مانده خود از شادی

ذهنم از خاطرها سرشار

و فرو آمدن معجزه در هستی من

مثل خوشبختی من...دورترین حادثه است...

من به خوشبختی ماهی ها می اندیشم

که در آن وسعت آبی با هم .....باز هم همراهند!

من به یک خانه می اندیشم...یک خانه ی دور

که در آن فانوسی می سوزد!

و در آن جای تو مانده است تهی...

و به گل های فراموشی آن گلدان می اندیشم!

که ز بی آبی پژمرده شدند

من به تنهایی خویش و به تنهایی باغ...

و به یک معجزه می اندیشم....


درود بر قاصدک عزیز

منم با تاخیر این روز را به شما تبریک میگم


امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشید


سمانه یکشنبه 6 تیر 1389 ساعت 14:40

میگم آجی حالا عمو حوصله مغازه هم نداشته باشه بیا ازهمین تبلیغای اینترنتی تو وبلاگامون براش بذاریم بعد سفارش قبول کنیم عمو جورابارو براشون بفرسته

چطوره؟

یونیکورن یکشنبه 6 تیر 1389 ساعت 20:46

سلام قاصدک!

فکر کنم سرتون خلوت شده که تمام نظرات این پست جواب دارن. خدا رو شکر. خیر باشه. چون داره آروم آروم اذان میشه من فقط فعلا تند تند بهتون عیدی رو که گذشت تبریک میگم. و دعوت‌تون می‌کنم که بیاید به سرزمین پیچیده تا یه بخشی از نوشته‌های *حس یک بهشت کبوتر سفید* رو ببینید. فکر کنم منتظرش بودید. ببخشید دیر شد...

در پناه خدا.

خلوت که نشده چندون!!.اما خب جواب لازمه دیگه!!!
یونیکورن گرامی..ممنون از تبریکتون!!
در اسرع وقت خدمت میرسم.البته منظور وقتیه که بتونم درست بخونم.!!.زنده باشی..یاعلی مدد

یونیکورن یکشنبه 6 تیر 1389 ساعت 23:57

سلام!

قاصدک!!! قرار نشد دیگه وقتی میام گلایه کنیدها! من گناه دارم خب... از صبح تا شب و حتی گاهی از شب تا صبح درگیر کار و درسم. منظورم از کار فقط کارای محل کارم نیستا! کلی کار فوق برنامه اما ضروری هست که باید به همه‌شون رسیدگی کنم! که البته بیشترش دقت و حوصله‌ی فراوان می‌طلبه! قاصدک شما لطفا منو درک کنید! من گناه دارم به خدا!!

خیلی ممنونم که تشریف آوردید. و سپاس فراوان‌تر بابت نظر بسیار (نمی‌دونم صفت‌شو چی بذارم!) بگم به‌دردبخور؟ بگم تاثیرگذار؟ بگم امیدبخش برای من و امثال من که دوست دارن شبیه بعضیا بشن؟ نمی‌دونم... خیلی دلنشین بود اما.

سپاس قاصدک...
سپاس...
در پناه خدا.

همچین قراری نداشتیم! اما چشممممممممم..دیگه گلایه نیزهم نمیکنم!
بالاخره یه صفت بدید به نظرم خب!..ممنون..بی نهایت هم ممنون که دوباره اومدید

یونیکورن دوشنبه 7 تیر 1389 ساعت 00:07

و التبه!

چون الان من خیلی شرمنده شدم از اینکه دیر تبریک گفتم، الان نادم و اینا هستم و میخوام تبریک بگم بازم...

تبریک...

تبریک...

تبریک...

تبریک...

تبریک...

تبریک...

تبریک...

تبریک...

تبریک...

تبریک...

تبریک...

تبریک...

تبریک...

تبریک...

تبریک...

...

شاد و سلامت باشید در پناه خدا.

خب دیگه شرمندم نکنید به حدی که بگم کاش اون حرفو نزده بودم!!!
تشکر بابت این همه توجه تون..یونیکورن عزیز ما.خوش و سلامت باشی

یونیکورن دوشنبه 7 تیر 1389 ساعت 00:14

تازشم قاصدک!

من نوشته‌ی قبلی شما رو کامل خوندم. همون یکی دو روز اول که ثبتش کرده بودید. اما خب نمی‌دونستم چی بگم. ضمن این‌که بیشتر ترسیدم چیزی بگم که باعث ناراحتی‌تون بشه علیرغم منظور من البته!

اینو در مورد این جمله که گفتید * خب شما خیلی وقته درنگی بر نوشتارم ندارید که!!!!* نوشتم. یه کم همچین سنگین بود برام!...

شاد و سلامت زی. یا علی.

خوشحالم !! نوشتن یک حرف*که* باعث شد یونیکورن عزیز درنگ تامل و تعمق برانگیزی بکنه!! درحد چوبکاری!!!
زنده باشی و ممنون..شب خوش..یاعلی مدد

شاهد دوشنبه 7 تیر 1389 ساعت 16:44 http://www.parvazeeshq.blogfa.com

یک سبد گل

pari saa دوشنبه 7 تیر 1389 ساعت 19:58 http://ghasedake-eshgh.blogfa.com

سلااممممممممم عجیجم![بوسه]
خوفی گوگولی؟[نیشخند]
ناناجی من آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم[گل]
بدو بیا...
راستی اگه میخوای بیای باید آپمو بخونیـــــــــــــــــــــــــــــــااااااا[خونسرد]
نخونده نظر بدی...[شیطونک]
شوخی کردم[نیشخند]




ولی نظرت مهمه که چی بخرم...اول آپو بخون بعد متوجه میشی[رضایت]



بابای[گل]

اولا که ممنون از حضورتون..در ثانی.خب شما وقتی نوشته های منو اونقدر گند میدونید که حتی جواب کامنتتون را هم نمیخونید(دربالا) دیگه دعوت مجددتون چیه؟!!!.درضمن.لطفا منو اینجوری خطاب نکنید چون به سن و سالم نمیخوره*خوف ! باشم یا شیطون!!!.
سلامت باشید.یاعلی مدد

ما فی سه‌شنبه 8 تیر 1389 ساعت 14:31

سلام اقا قاصدک بسیار گرامی!
برای تبریک خدمت رسیدم
هر چند دیر
به بزرگواری خودتون ببخشید !
پاینده باشید
یا علی

ممنون از لطفتون..لطف کردید.و هنوزم کماکان ناراحتم که نمیتونم بیام
مستقیم جواب بدم.متاسفانه بعلت حذف وبتون ارتباط یک طرفه شده!!!
..................................******.......................................
از همین فرصت استفاده کنم و به دوست عزیز دیگر(دختر مشرق زمین)
بگم که: نمیدونم چه عاملی باعث شد که بناگاه وبتون حذف بشه و از اونجایی که همیشه از رفتن هردوستی حس چندون خوشایندی ندارم.!
میگم که کاش لااقل میدونستم علت حذف ناگهانی وبلاگتون چیه و
کمکی ازدستم برمیاد یانه؟!!

.......................................******.........................
دوست عزیز مافیهای گرامی ببخش که از کامنتتون استفاده دومنظوره کردم!!.زنده باشید و همیشه سلامت..یاعلی مدد

فاطمه چهارشنبه 9 تیر 1389 ساعت 18:49

سلام اق جون خوبین/

میگم قرار نیست این اپتو تا روز پدر سال اینده داشته باشید؟!

تمام سوالامو۱پرسیدم اعم از کادر گرفتن و نگرفتن!روز خوبی بود البته حتما واسه شما وبیشتر واسه من!از حال و هوای قبل اومدم بیرون..

یاعلی

فعلا نه حسی هست برا نوشتن و نه سوژه ای!!
خب هنوزم تعدادکامنتها بالا نرفته که بگن دیر بازمیشه!! پس همین باشه تااااااااااااااااااااااااااااااا شاید نیمه شعبان.!!!!
اما خوشحالم که حالت روبره شده..خوش و سلامت باشی.یاعلی مدد

یونیکورن پنج‌شنبه 10 تیر 1389 ساعت 12:21

سلام قاصدک.

با این عنوانی که برای مطلب‌تون انتخاب کردید آدم دلش میخواد ادامه‌شو بگه...

عشق فقط عشق علی

رهبر فقط سید علی...

در پناه خدا.

بله خب..هرکسی از ظن خود شد یارمن!!.
ممنون از حسن نظرتون..یاعلی مدد

یونیکورن پنج‌شنبه 10 تیر 1389 ساعت 21:46

سلام قاصدک.

نه من نه شما دوست نداریم کسی بیاد فقط بگه *من آپم! سر بزن!*... شما نیز هم می‌دونید که من اصولا اهل این کار بد نیستم و یا نمیام و یا اگر هم بیام این‌جوری نظر نمیدم!

اما بخش *حس یک بهشت کبوتر سفید* فرق داره. چون قولش رو بهتون داده بودم هر وقت قسمتی ازش رو بنویسم خبرتون می‌کنم.

حالا هم خرمشهر رو نوشتم...
در ادامه‌ی بخش قبلی.

در پناه خدا.

منم که شما را استثنا کردم!!
ممنون..حتما سر میزنم.اما شاید احتمالاْ امشب نتونم یا دیروقت خدمت برسم.چون باید ادینه ها را اپ کنم..ممنون و زنده باشی یونیکورن گرامی

پرستو جمعه 11 تیر 1389 ساعت 02:08 http://sekanjabin1.blogfa.com/

سلام دوست گرامی[گل]
آپم و منتظر حضور سبز و نظر ارزشمندتون . [گل]

خب من به چه زبونی بگم که آخرهفته وقت نمیکنم بیام؟!!!
مجبورم بیام دیگه!!!.چشم..خدمت میرسم..ممنون.یاعلی مدد

ستاره شنبه 12 تیر 1389 ساعت 00:50

سلام

یعنی شما میخواهید تا نیمه شعبان مطلب جدید ننویسید ؟؟

درسته که مملکت ما قحط الرجال است اما قحط السوژه که نیست !!!!!!!!!

اگر کمی از بیرنگی بیایید بیرون ، وبلاگتان هم از سوت و کوری میاد بیرون البته قصد جسارت ندارم اما به عقیده من این وبلاگ دیگر وبلاگ غزل قاصدک نیست .......... این نقطه چین ها یعنی حرفایی که دیگه نمیشه حتی تو کامنت های شما نوشت.
صلاح مملکت خویش خسروان دانند ....
سبز باشید و باز هم نقطه چین ......

چشمممممممممممممممممممممم..بزودی اپ میگردد احتمالا شاید!!!
یعنی چی اونوقت وب غزل قاصدک نیست و نقطه چین

دوست تنهایی ها شنبه 12 تیر 1389 ساعت 01:49

گشته ام تنها تر از تنها نمیدانم چرا
رانده ازهرگوشه وهرجانمدانم چرا
هرکجاپرمیکشم کنجشکهاهم پرزنان
می گریزند ازمن تنها نمیدانم چرا
کیستم من،زورقی فرسوده دردریای وهم
یاخسی دردامن صحرانمیدانم چرا
غرش امواج هم دیگر نمی گویند به من
حرفها از وسعت دریا نمیدانم چرا
در میان کوچه های تو به توی انتظار
خسته ام سردرگمم امانمیدانم چرا
دل دگر پوسیددر محدوده ی مرداب غم
پیکرم فرسوده سرتاپانمیدانم چرا
انتظاری نیست از ناآشنادل را ولی
دوست رانامهربانیها نمیدانم چرا

شـــــــهریار شنبه 12 تیر 1389 ساعت 03:09 http://shar00.blogfa.com


سلام حاجی : [گل]

شـــــروو بازم با ((
خاطره ای از بابائی از رفراندوم برای انتخاب اولین رئیس جمهورایران )) اپ شد ./[چشمک]

منتظر هستم :[گل][نیشخند]

چشم اقا شهریار عزیز.اولین فرصت خدمت میرسم..زنده باشی.یاعلی مدد

شاپرک مهاجر شنبه 12 تیر 1389 ساعت 09:52

سلام قاصدک عزیز...

منم با ستاره جون موافقم ...

دیدی من تنها این نظرو ندارم !! به قول خودم هاهاها.

منتظر اپ جدید هستیم همچنان !!

شاد باشید در پناه حق

شما اصولا با همه موافقید البته اگر جمعه نباشه!!!هاهاهاهاهاها
آپ جدید؟!!.فعلا حول و حوش همین کامنت ستاره خانوم درافشانی کنید
تا ببینم چی میشه.(خودشیفتگی!!)تازشم.کامنتهای این پستم ۱۰۰تا نشده هنوز..ایشششششششششششششششش

سمانه شنبه 12 تیر 1389 ساعت 13:47

سلام عمو قاصدک عزیز...

روز بخیر...

راستش من با اون کامنت بالایی موافقم

خوب شد دیگه!!.یه سوژه از غیب رسید برا کامنت دادنتون!!!

خوش باشید و سلامت..

فاطمه یکشنبه 13 تیر 1389 ساعت 00:06

سلام بابایی..

اومدم واسه خداحافظی خدا رو شکر اپ نکردید چون نمیتونم نظر بدم ایششششششششششششش!!

نیستم واعیاد مبارک زیادی پیش رو داریم جمیعااااا بهتون تبریک میگم!

دعا گوی شما و دوستان عزیز هم هستم ...همینجا هم به عمه ستاره بگم که کامنت دونیش باز نشد نایب الزیاره عمه خانمم هستم!

مراقب خودتون وبلاگ من باشیدیاعلی

انشاالله که بسلامتی بری و دست پر برگردی..مگه تا اعیاد میخوای مشهد بمونی؟؟؟..احتمال داره طی همین شبها اپ کنم..
التماس دعای فراوان..ممنون.سفر به سلامت..یاعلی مدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد