*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

زندگی،یعنی حیات تا...

سلام.ضمن تبریک مجدد این اعیاد و روزهای عزیز 
بعلت کمی وقت،در چندکلام مختصر علت غیبت را بیان میکنم  

 تولـّد حیاتی دیگر

 کودکی به بازی گرفتن دنیا

 نوجوانی شور و نشاط 

 جوانی غرور و سر به فلک ساییدن 

 ازدواج تبدیل من به ما

 میانسالیشاهد رشد نهالهای 

کاشته شده در باغ وجود 

  و اینک 

 دوره ای دیگر را تجربه کردن 

ازدواج فرزندان 

حسی خوشایند و البته انذاری به خود که: 

  ساقی غم فردای حریفان چه خوری 

پیش آر پیاله را که شب می گذرد

 
 
  
پ.ن: البته هنوز در مراحل اولیه بسر میبریم هاااامغرورنیشخند 
پس تبریک هاتون را نگه دارید برا بعد تا تکراری نشه کامنتهاتونخوشمزهشیطان
اولین فرصت خدمت خواهم رسید.خجالت 
 

زنده باشید و سلامتتابعد یاعلی مدد 

 
نظرات 40 + ارسال نظر
ساقی جمعه 1 مرداد 1389 ساعت 17:27

سلام جناب قاصدک بزرگوار

به سلامتی انشاالله همیشه به خوشی

منم این اعیاد را خدمتتون تبریک می گم

گذری به وبلاگتون برخورد کردم فرصت کردم وبلاگی بزنم حتما خدمتتون می رسم

زنده باشید..ممنون. فکر کردم همون ساقی عزیز خودمونید.اما چون گفتید وب ندارید متوجه شدم عزیزی تازه آشنا هستید..منتظر خبر تاسیس وبلاگتون می مونم.تابعد..یاعلی مدد

ساغر جمعه 1 مرداد 1389 ساعت 17:48

سلام عمو جون
تبرررررررررررررررررررررریییییییییییییییییییک
یعنی عمو زاده ی بنده هم بله!!!!
خب به خوشی وسلامتی
امیدوارم که قدر این پدر شوهر نازنینشون رو بدونن
عمو جون خیلی عزیز هستین
وای اصلا بهتون نمیاد به این زودی عروس دار بشین
آخه تازه تولد حضرت علی اکبر وروز جوان وبهتون تبریک گفتم
هر چند حالا همه میان میگن خب عمو دلش جوونه.
خیلی خوشحال شدم از این خبر واینکه دلیل غیبتتون به غیر از بلاگفا دلیلهای شیرینی هم داشته
انشالله مبارک باشه
در پناه الطاف حق تعالی

ممنون بابت تبریک روز جوان!.
من همواره جوانم!!.باقی جوابها بمونه تا بعد.الان باید برم از عروس خانوم
بله را بگیرمممممممممممممممممممم

شاپرک جمعه 1 مرداد 1389 ساعت 17:52

سلام و عرض تبریک مجددبه مناسبت میلاد دردانه ی خوش سیمای امام حسین (ع)

بابت اتفاق فرخنده وخجسته ی خانوادگی تون هم تبریک می گم ... انشالله که خدا قسمت ما هم بفرماید ...!!!

گرچه فرمودین که تبریکات رو نگه داریم برای بعد ...ولی مگه میشه یه همچین خبری رو بشنویم و به روی مبارک نیاریم... پس شرمنده و تبریک مجدد ...

براشون ارزوی سعادت و خوشبختی و عاقبت بخیری دارم
شاد باشید وهمواره سلامت در پناه حضرت دوست ♣

انشاالله قسمت شما هم میشه..مادر شوهر.واه واه واه..خدا به دور !!!

ساغر جمعه 1 مرداد 1389 ساعت 17:52

به به عموی آنلاین خودم
تازه کامنت پایینی وجوابتونو خوندم دوباره اومدم
عمو اساااااااااااااااااارت؟؟؟؟
دلتون میاد؟؟
خانمها به این خوبی
آخه این از اگه اسارتم باشه از اون اسارتهاست که هیچ مردی دلش نمیخواد آزادی داشته باشه

ساغر جمعه 1 مرداد 1389 ساعت 17:55

توفیق اولی نداشتم بخاطر ناشناس بالایی
اما دوم که شدم!!!
خب عمو جون برین به مهمونها برسین
مزاحمتون نمیشمااااااااااااااااااا
راستی عمو نمیخواین برادر زاده هارو دعوت کنین؟؟؟
کادو هم میاریمااااااااااااااااا
وای عمو لنگه کفش؟؟؟؟
باشه حالا میرم
حالا میگین خوبه گفتم تازه مراحل اولیه ستزیاد کامنت ندین!!!
خب ذوق زده شدم خب!!

مراسم بعدا اطلاع داده خواهد شد..
اجازه هست برم لااقل یه دوش بگیرم؟؟؟!!!..بایییییییییییییییییییییی

شاپرک جمعه 1 مرداد 1389 ساعت 18:05

بلهههههههه؟؟؟!!!!

واه واه !!! ؟؟
ببخشیدا معمولا میگن بلا به دور !!!
بعدشم از خدای عروسام باشه که من مادر شوهرشون باشم ...!!!
البته این خود شیفتگی یه دوسالی که بر اثر کمال همنشینی بهم انتقال پیدا کرده !!!هاهااها

در ضمن ساغر جون ! میدونی که ز ذ در خانواده بعضی ها موروثیه حالا اولش برای اینکه مثل بفهمیم که اون گربه هه وواینااااااااست اینطوری میگن وگرنه خوب میدونن که ملت در به دره این نوع اسارتن ...!!

خب مزاح بود و جسارت بنده رو ببخشید برم زبونم رو تیز کنم برای جنگ بعدی ...!

ساغر جمعه 1 مرداد 1389 ساعت 18:16

راستی عمو بلاگفا را صبح تا حالا میشه آپ کرد فقط نمیشه کامنت گذاشت
من زودی رفتتم وتبریکات هم اضافه کردم!!

آره شاپرک جون میدونم از خداشونه که ما رو حتی مامانی صدا کنند.فقط روشون نمیشه
خب بالاخره مردها هم یه جوری باید خودشونو لوس کنن دیگه

شوخی میکنم عمو جوناااا
شمارو استثنا میکنم

یاقوت جمعه 1 مرداد 1389 ساعت 18:26 http://yagootesorkh.blogsky.com

سلام جناب قاصدک عزیز ..
اول مناسبتهای این ایام را به شما مهربون تبریک میگم دوم :انشالله به خیر وخوشی باشه کار خیرتون ..حالا برای تبریکات بعدی خدمت میرسم
شما هم تشریف بیارید خوشحال میشم سایتون سنگین شده ...
منتظر خبرهای شاد وخوب خوب هستیم
فعلا با اجازه

ساغر جمعه 1 مرداد 1389 ساعت 18:54

به یاد آدینه ها
ببخش عمو که اینجا کامنت گذاشتم.هم صبح هم الان
خواستم بدونین قدرتونو میدونیم که چقدر برای آدینه ها زحمت میکشین.خواستم بدونین هممون بیاد آدینه ها هستیم


ای طبیب درد مندان خسرو خوبان کجایی

ای شفا بخش دل مجروح بیماران کجایی

ظلم و جور و جهل و کین یکباره عالم را گرفته

ظالمان جولان دهند ای مصلح دوران کجایی

دشمنان شاد و عزیزان خوار و قرآن مانده بی کس

یا معز الاولیاء ای حامی قرآن کجایی

صبح امید محبین از غمت شام سیه شد

شمع دل افروز در شام سیه روزان کجایی

دیده ما در انتظارت شد سفید ای نور چشمان

قلبها خون شد ز هجرت ای مه تابان کجایی

چون بیایی خاک پایت سرمه چشمم نمایم

رخ نهم بر مقدمت ای روح بخش جان کجایی

رفت از کف صبر و از دل تاب تا آندم که آید

بوی پیراهن ز مصر ای یوسف کنعان کجایی

تا به کی با هم نشینیم و بگوییم درد یاران

تا به کی ریزیم اشک از دیده گریان کجایی

عمر کوتاه است و ترسم مرگ آید ناگهانی

جان دهم اما نبینم روی آن جانان کجایی

دیده ات گریان شب و روز از مصیبت های بی حد

دوستان محزون از آن غم و ز غم هجران کجایی

پهلوی زهرا شکست از در ، علی مظلوم کین شد

محسن اندر خون طپید زان آتش سوزان کجایی

خون جدت ریخت اندر کربلا با نوجوانان

طالب خون شهیدان یار مظلومان کجایی

تیر کین بدرید حلق اصغر بی شیر مظلوم

آل عصمت در طناب فرقه دونان کجایی

دردها بسیار و درمان نیست ما را ای حبیبا

زان *مقدم* گفت بعضی ای همه درمان کجایی


الهم عجل لولیک الفرج مولانا صاحب الزمان


سکوت جمعه 1 مرداد 1389 ساعت 18:54

واییییییی
یعنی شما پدرشوهر شدین ؟؟؟
چه زود !!!

پسرتونو اینقدر زود شوهر دادین که چی ؟؟

همیشه به شادی
دست چربشونو روسر ماهم بکشین

اگه شما پدرشوهر خوبی شدین شاپرک جونم مادرشوهر خوبی میشن

ماچشم امیدمون به ایشونه

میلا حضرت علی اکبر وروز جوان هم مبارک
اینقدر غرق بودم ونمیدونستم امروز روزمونه که دوستی بهم اس داد تهش نوشته بود روزتان مبارک
الان فهمیدم منظورش چیه

شادباشین وعاشق حق
وخدای همیشه بهارنگهدارتون

ببخشین مهریه عروس خانومو چقدر کردین؟؟
اون وقت عروس خانوم چندسالشونه ؟؟

یونیکورن جمعه 1 مرداد 1389 ساعت 19:52

سلام قاصدک.

عیدتون مبارک. در واقع عیدهاتون مبارک!

بعد از مدت‌ها بالاخره من زودتر از شما بهتون تبریک گفتم! آخیش! دلم خنک شد!!

شاد باشید همیشه. در پناه خدا.

شاپرک جمعه 1 مرداد 1389 ساعت 23:14 http://shaparak49.blogsky.com/

سلام مجدد...

ادینه شب دوستان بخیر
خب چیه؟
فعلا فقط وب شما میشه اومد و نوشت وب سرای شاپرک رو هم که دوستان ازش بی خبرن !!!خب از این تریبون آزاد سوء استفاده میکنم و میگم تشریف بیاورید منزل سابقم که در هنگام کمای بلاگفا فعال میشه !!

واما سکوت جون !در خوب بودن من شک داری؟
من که بهت ثابت کردم !!داشتیم؟

باز هم برای شاه داماد و عروس گلتون ارزوی خوشبختی و سعادت دارم
نمیدونم چرا این عروس گل رو میشگم یا میشنوم یاد اون هنرپیشه که اسمشم نمیدونم و عروس گلم رو مد کرد میوفتم !!!

شب خوش♣

نههههههههههههه عروس گلمممممممممممم
خشایار مستوفی منظورتون بود؟؟؟؟!!!
اره خب.تریبون آزاد و مدیرش هم سرش شلوغه ! باید هم تبلیغ شاپرک
رابکنید!.یادم باشه بعدا پورسانت بگیرم!
شب شماهم خوش

سلیمون جمعه 1 مرداد 1389 ساعت 23:16

سام علیک مرشد و سالار خودم
ایول باع اون دس قشنگه باع همه عروس دارها موبارکا باشه
ما هم بعدا خدمت میرسیم البت وقتی دومادو دست عروس سپردی
زت زیاد

به به داش سلیمون گل.
انشاالله عروسی خودت مشتی..تو آبکش آب بیاریم بااااااااااااااااااااااااااا
خوشحال شدم از دیدارت..فردا خدمت میرسم.خوش بگذره.یاعلی مدد

آسمون شنبه 2 مرداد 1389 ساعت 12:09 http://www.a3emuon.blogfa.com/

سلام جناب اقای قاصدک
تبریک به خاطر هر دو !
انشاء الله خوشبخت شن

ساقی شنبه 2 مرداد 1389 ساعت 17:00

سلام جناب قاصدک بزرگوار و عزیز

بسیار ممنونم که پذیرای من در جمع دوستانتون بودید.
ممنونم از مهمان نوازی شما بزرگواری فرمودید باث افتخار من است

باعث افتخارم است که اولین خواننده وبلاگم باشید و به همین خاطر در اولین فرصت تاسیس وبلاگ آدرس را خدمتتون تقدیم می کنم

نیمه شعبان میلاد حضرت امام زمان ( عج ) هم پیشاپیش بر شما بزرگوار مبارک

انشاالله همیشه به جشن و شادی باشه براتون
انشاالله نوه های گلتون به دنیا بیان و براشون اینجا جشن بگیرین

اختیار دارین.معمولا هردوستی یکبار تشریف بیاره محاله سر نزنم بهشون
خوشحال میشم زودتر از زیر دینتون در بیام!!
(با شوخی هام نیزعادت باید بکنید!!)
انشاالله که عید بزرگ شیعه؛میلاد موعود منتظر برشما نیزمبارک باد
تشکرازلطفتون.یاعلی مدد

فاطمه شنبه 2 مرداد 1389 ساعت 20:41

سلام...

وای بابایی باورم نمیشه دارید عروس دار میشید بهتون تبریک میگم!وای از سختگیراتون مشخصه چه دختر گلی رو عروس خودتون کردید!

به شازده پسرتون تبریک میگم دعا میکنم خوشبخت بشن و سالهای سال درکنار همدیگه زندگی خوب وخوشی رو بگذرونندالبته درکنار سایه شما!

چرا هیشکی باورش نمیشه؟؟!!!
منو سختگیری؟؟!!.حالت خوبه انشاالله؟!
ممنون از تبریکاتت.انشاالله که همگی در نهایت سلامت و سرزندگی روزهای خوش و سعادتمندی را در پیش رو داشته باشند.

فاطمه شنبه 2 مرداد 1389 ساعت 20:44

با این اپتون همه رو هوایی کردین برن واسه بچه هاشون استین بالا بزنند~!!!مخصوصا مامان سودابه!الحق که پسرای بازنده ای داره!!!خداوند همشونو نگهداره!همچنین پسران گل شما رو!

اعیاد زیباییه و ازدواجات زیادی رخ میده ایشا...تمام جوانا عاقبت بخیر بشن وبرن سر زندگیشون!

پسرای بازنده؟؟!!.نکنه اشتباه تایپی بوده؟؟.احتمال میدم منظورت سر زنده باید باشه.مگه نه؟؟!!
ازدواجات را خوب اومدی..فرهنگستان زبان فارسی کجاست تاببینه؟!٬!

فاطمه شنبه 2 مرداد 1389 ساعت 20:46

این شکلکه چقدر بامزه ست مخصوصا وقتی بچه میاد بیرون!

پدرشوهر بازم تبریک!

آره خب..وقتی هم میره تو گور باحالتر میشه.هاهاهاهاهاها
ممنونننننننننننننننننننننننن.خوش باشی و سلامت.یاعلی مدد

از طرف سمانه خانوم!! یکشنبه 3 مرداد 1389 ساعت 00:31

سلامممممممممممممممممم
وای چه خبره اینجا؟!!!
ایییششششششششششششششششش
فیییشششششششششششششششش
کلی قلب قلبی شدم
عمووووووووووومبارکههههههههههههههههههههههه
ایییییییییییشششششششششششششششششش

اینو خودم از طرف سمانه خانوم دادم!!!
خب خداوکیلی اگه الان اینجا بود جز اینا را میگفت؟؟!!!!.ایششششش
هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها
تازشم.از طرفش اختیار تام دارم و میدونم که ناراحت هم نمیشه برای این ایییششش و فییییییشششش ها!!!!
البته وظیفه فاطمه خانوم بودهااا چون در غیابش همیشه سمانه خانوم کامنت میذاشت!!!.من و فاطمه خانوم هم که نداریم.!!
پس به نیابت از هر دو برا خودم نوشابه باز کردم.!!!
فقط خواستم به این نحو جای خالی سمانه خانوم گرامی محفوظ نگه دارم و براش آرزوی سلامتی و بهبودیه هرچه سریعتر کنم..یاعلی مدد

شاپرک یکشنبه 3 مرداد 1389 ساعت 00:47 http://shaparak49.blogsky.com

سلام

این پست رو هر بار که میخونم باید تبریک بگم دیگه !
پس مجددا تبریک عرض میکنم ...

امیدورام به زودی شاهد حضور عروس خانومتون هم در این مجازستان باشیم..هاهاها

از فاطمه جون هم به خاطر لطف و محبتش تشکر میکنم ...خب خدا کنه پسرام بازنده نباشن...چشمکککک...فکر کنم منظورش برازنده بوده جناب قاصدک( خود شیفتگی رو دارید؟) هاهاها
فردا خودش میاد و میگه حدس کدوم درست بوده !
جالبه که بگه هیچ اشتباه تایپی رخ نداده...چه شود!!!

حقیقتا که جای شیطنت ها و شیرین زبونی های سمانه جون بسیار خالیه ممنون از شما بابت محفوظ نگه داشتن جای خالیش
شاد باشید و سلامت

ساغر یکشنبه 3 مرداد 1389 ساعت 13:51

سلااااااااااااام عموجون.خوبین؟؟؟
چرا هیشکی بمن نمیگه سمانه چش شده؟؟؟

این بلاگفا هم که نمیخواد درست بشه(نمیخاد)اینم بیاد سمانه
خوب شد من خواستم یه تصمیهایی بگیرم برای وبم که اصلا بلاگفا بکل ترکید!!!!

خب عمو جون خوش گذشت؟؟؟
عروس خانم وآقا داماد که الان تو پوست خودشون نمیگنجند!!!
شماهم که پدرررررررررررشوهر ....
از قدیم میگفتند که پدر شوهر عروس وخیلی دوست داره!!!
آره عمو؟؟؟
حتما همینطوره
خب برم حالا عموباز میگه برو دیگه میزاری برم به کارهاااااااام برسم!!!
خوشحال شدم از زیارتتون
یا علی مدد

علی یکشنبه 3 مرداد 1389 ساعت 17:14 http://HAMDEL64.BLOGFA.COM

من منتظر جواب شما هستم

دوست گرامی.
شما قبلا بارهای بار برای من و امثال من چیزایی نوشتید و بهتون هم گفتم بمن اصلا ربطی نداره که چی بین شما و دیگران گذشته.
ازجمله همون قضیه که یه بارمیگید گول خوردم و باردیگه میگید دزدیدن منو و حسابی کتکم زدن و اینا...
خواهش کردم و میکنم که مشکلت را خودت حل کن و لطفا تو وب دیگران یا لااقل وب خودم توهین نکن نه به من و نه کسی دیگر.
در رابطه با جنگ و صدماتی هم که خوردید و باقی قضایامن نه قاضی القضاتم و نه ادعایی دارم..چندین بار گفتم.لطف کن اینجا برای تسویه حساب شخصی نیا.و دیگه کامنت نده چون تمومش را حذف میکنم.چراکه وب مقوله ایست شخصی و دوست ندارم وارد مسائل شخصی کسی بشم..تمام.

ستاره یکشنبه 3 مرداد 1389 ساعت 18:09

سلام قاصدک سبکبال

هر دو جشن و شادمانی بر شما مبارک باد

شاد ، سبز و سلامت باشید

در پناه حق

ذره ای از هستی یکشنبه 3 مرداد 1389 ساعت 18:46 http://goharevojod. blogsky.com

سلام دوست عزیز
خان داداش مهربان
مبارکه مبارک

از ما سلام..چه عجب؟!!!!.
ممنون.واقعا ممنون.هم بخاطر حضور و هم تبریکتون..
زنده باشید یاعلی مدد

سودابه مهیجی دوشنبه 4 مرداد 1389 ساعت 00:34 http://mohayeji.persianblog.ir

سلام وبلاگ زیبایی دارید به من هم سر بزنید

شما هم وب زیبایی دارید!.خوش باشید

فاطمه دوشنبه 4 مرداد 1389 ساعت 00:51

سلام...

وای از دست اینهمه سوتی تازگی خواب نما شدم واشتباه تایپ میکنم!بازنده!!!!مامانی بخدا منظورم این نبود بکل ادبیاتو بهم ریختم!

همچین پسرای گل و خوشگلی دارن که نگو(چشم نخورن!)غلطامونگیرید اینروزا تو حال خودم نیستم

اومدم واسه تبریک نیمه ی شعبان به امید ظهور مولامون که چشمامون به در خیره مونده ولی خبری ازش نیست!

تبریکات منو پذیرا باشید

سمانه دوشنبه 4 مرداد 1389 ساعت 11:39

سلاممممممممممممممممممممممم به عمو قاصدک عزیزییییییییییییییییییییییییییییییییزززززززززززز

واقعا که نمیخام خب اون وقت حرفامو نوشتید خودم دیگه چی بگم

ایششششششششششششششششش

خب مبارک باشههههههههههههههههههههههههه

سمانه دوشنبه 4 مرداد 1389 ساعت 11:43

اصلا الان اینقدر این شکلیم که نیمدونم چی بگم











سمانه دوشنبه 4 مرداد 1389 ساعت 11:44

میگم خوش به حالتون چقدر خوبه آدم پدر شوهر مادر شوهر شه منم میخاممممممممممممممممممممم

آبجی مریم دوشنبه 4 مرداد 1389 ساعت 15:12 http://khasteazzamone.blogfa.com/

سلام دوست گرامی خوبی؟
فکر کنم من نفر آخری باشم که تازه متوجه شدم می خواید پدر شوهر بشید. خیلی خوشحال شدم .
مبارک، مبارک، مبارک باشه
امیدوارم زوج عزیز در کنار هم و زیر سایه شما زندگی خوبی رو آغاز کنند پای هم پیر و خوشبخت بشن .
میلاد حضرت مهدی ( عج ) رو به شما و خانواده عزیزت تبریک می گویم
موفق و پیروز باشی
سعید و مسعود است ، حجت معبود است

گل چمن آرا ، مهدی موعود است

عید شما مبارک


الا ای آخرین آوای سرمد کجایی مهدی آل محمد / بیا آقا همه چشم انتظارند گل زهرا دگر طاقت ندارند

خدایا با ظهور آیه ی نور بده شادی به دلهای پر از شور / دلم می میرد با داغ جدایی بیا یابن الحسن آقا کجایی

عیدتون مبارک

شاپرک مهاجر دوشنبه 4 مرداد 1389 ساعت 19:42 http://manemohajer.blogfa.com

سلام قاصدک عزیز...

انشالله که روزهای شادی رو در این ایام فرخنده داشته باشید

السلام علیک یا ابا صالح المهدی(عج)

ـ میلاد سپیده ی پنهان که اهل زمین در آرزوی بوی بهشتی اش هماره دعای فرج را زمزمه می کنند بر شما بزرگوار و خانواده ی محترمتون مبارک باد

خجسته باد بزم قدسیان در صبحی که آفتاب زمین و آسمان به زیر سقف خانه نرگس طلوع می کند.

به آستان تو پر می کشم به دعوت شعر

قلم به یاد تو گل می دهد به حضرت شعر



صدای پای کسی می رسد هوا ابریست

تو و حکایت باران من و حکایت شعر



من و حکایت چشمی که می شود مهمان

شبی به چای تغزل شبی یه شربت شعر



شبی به شربت شعر از تو می نویسم و بعد

ستاره می شمرم سالها به حسرت شعر



اگر قلم به جز از تو نوشته باشد هم

امان نمی دهدش لحظه ای شکایت شعر



شکایت از تو ندارم که دیر می آیی

شکایت من ازین مردم است و غربت شعر



کجاست آنکه دلم را به نام می خواند؟

کجاست آنکه به او می رسد اشارت شعر:



زمان آمدن آن بهار نزدیک است

دوازده غزل از تو گذشته ساعت شعر!

اللهم عجل لولیک الفرج

التماس دعا

ساقی دوشنبه 4 مرداد 1389 ساعت 20:51 http://neveshtehayesaghi.mihanblog.com/

سلام جناب قاصدک گرامی

وبلاگم تاسیس شد

شما را لینک کردم با اجازتون

عید بزرگ شیعیان نیمه شعبان بر شما پدر بزرگوارم مبارک

التماس دعا

امیدوارم در این شب عزیز مرا نیز از دعای خیرتون بی نصیب نگذارید

ساقی دوشنبه 4 مرداد 1389 ساعت 20:56 http://neveshtehayesaghi.mihanblog.com/

بازم سلام

با حضورتون خوشحالم می کنید ممنونم




امیدوارم نظرتون را ببینم

عباسی دوشنبه 4 مرداد 1389 ساعت 21:59

سلام

عیدتان مبارک

سکوت سه‌شنبه 5 مرداد 1389 ساعت 00:40


سلام
خدمت رسیدیم جهت عرض ادب وتبریک عید

پشت این پرده نگاریست که خواهد امد
ماهتاب شب تاریست که خواهد امد
اخرین اخترتابنده ی ملک ملکوت
به خدا روی مداریست که خواهد امد
میلادش مبارک

عید برشما وخانواده ی محترمتان مبارک
شادباشین وعاشق حق
وخدای همیشه بهارنگهدارتون

ساقی سه‌شنبه 5 مرداد 1389 ساعت 02:28 http://neveshtehayesaghi.mihanblog.com/

سلام
عید بزرگ شیعیان روز نیمه شعبان بر شما پدر عزیز بزرگوارم

مبارکمبارکمبارک

مجدد پیوند آسمانی آقا داماد و عروس خانم گلتون مبارکککک

کاوسی سه‌شنبه 5 مرداد 1389 ساعت 10:34 http://mighat61.blogfa.com

سلام بزرگوار
خداقوت
یا صاحب الزمان(عج)
برای آمدنت انتظار کافی نیست
دعا و اشک و دل بیقرار کافی نیست
خودت دعا بکن ای نازنین که برگردی
دعای این همه شب زنده دار کافی نیست
به امید روزی که تمام کامنت ها و پیامک ها این جمله باشد. « مـــــــــــــهدی آمد»
میلاد مسعودش بر شما و خانواده ی گرامی تان تبریک و تهنیت باد. شاد باشید.

ستاره سه‌شنبه 5 مرداد 1389 ساعت 10:49 http://ashnaye-gharib2.persianblog.ir/http://

سلام قاصدک سبکبال

با منتخبی از شعر پدرم راجع به مهدی صاحب الزمان به روزم

منتظر حضور سبزتان

همواره ایام بکام و در جشن و شادمانی برای پیوند دلها

در پناه حق

مریم سه‌شنبه 5 مرداد 1389 ساعت 13:15

سلام قاصدک عزیز

بوده دل بیقرار، یکسره چشم انتظار
تا که ببیند تو را، ای ضربان بهار!
غایب سبز صبور ! چشم تو، یک چشمه نور
لذت یک دم حضور ، کرده مرا بی قرار
نبض زمان ، دست توست ! جمله جهان، مست توست
غرق دعا می شوم ، تا که شوی آشکار
سبز خرامان تویی ! باد گل افشان تویی !
پرده غیبت بدر، از سر رحمت بیار
نیت پروازکن ، نغمه ما سازکن
لب به سخن بازکن ، ای صنم گلعذار !
عالم و آدم تمام ، منتظران قیام
تا بفرستی پیام ، سر برسد انتظار

میلاد موعود هستی مبارک

سحر یکشنبه 24 مرداد 1389 ساعت 15:43 http://sahar-tanha6363.blogfa.com

سلام
خسته ام خیلی خسته
سرنوشت ؟ یا تقدیر؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد