*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

سبکبالان خرامیدند و رفتند

رفتی و رفتن ِ تو داغ گران است هنوز  

  

کوله بارت بربند
شاید این چند سحر، فرصت آخرباشد
که به مقصد برسیم
بشناسیم خدا را
و بفهمیم که یک عمر چه غافل بودیم 

ای سبکبال 

در این راه شگرف 

در دعای سحرت 

در مناجات خدایی شدنت
هرگز از یاد مبر 

من ِجا مانده بسی محتاجم  

فقدان مربّی با اخلاق تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان 
مرحوم سیدمسعودمیرهاشمی را به خانواده آنمرحوم و 
عموم دوستان جانباز و ورزشکار تسلیت عرض مینمایم.
قاصدک 

نظرات 7 + ارسال نظر
شاپرک پنج‌شنبه 4 شهریور 1389 ساعت 19:07



ای بس که نباشیم و جهان خواهد بود
نی نام زما و نی نشان خواهد بود

زین پیش نبودیم و نبد هیچ خلل
زین پس چو نباشیم همان خواهد بود.


روحشون شاد ...

س ا غ ر یکشنبه 7 شهریور 1389 ساعت 06:06 http://bazmeallast.blogfa.com/

بسم الله الرحمن الرحیم
السلام علیک یا وصی الحسن والخلف الحجه ایهاالقائم المنتظر المهدی...

تا چند برای تو قلبم تپش کند

صحرا و دشت و کوه و بیابان سفر کنم

ای حجه ابن الحسن آقا عنایتی

تا چند ناله زهجرت به سر کنم

طی شد تمام عمرمو هجران به سر نشد

آیا شود که مولا به خالت نظر کنم

**اللهم عجل لولیک الفرج**

*از شما دعوت میکنم برگ سبز این پست الستو بخونید.*

alni8lam یکشنبه 7 شهریور 1389 ساعت 09:16

سلام.
تسلیت میگم...

قفنوس یکشنبه 7 شهریور 1389 ساعت 11:33 http://www.ghoofnoos.blogfa.com/

سلام خدا با صاحب این ماه حضرت مولا محشورشون کنه . دعامون کنید

یاران سه‌شنبه 9 شهریور 1389 ساعت 06:11

خدا رحمتش کند

آبجی مریم سه‌شنبه 9 شهریور 1389 ساعت 23:35 http://khasteazzamone.blogfa.com/

سلام دوست گرامی خوبی؟
منم به نوبه خودم فقدان مربی عزیزت رو به شما و خانواده آن مرحوم تسلیت می گوییم روحش شاد و یادش گرامی باد
شهادت حضرت علی ( ع ) رو به خودت و خانواده عزیزت تسلیت عرض می کنم.
در این شبهای عزیز که شب قدر هم هست از خدا جون می خوام
همه دعاهای خوبی که برای خودت و خانواده عزیزت خیریت داره مثل بارون براتوون ببارونه
موفق و پیروز باشی

کاوسی پنج‌شنبه 11 شهریور 1389 ساعت 10:14 http://mighat61.blogfa.com

سلام و خداقوت
طاعات و عباداتتون قبول
خداوند ایشان را غریق به حال رحمتش بفرمایند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد