*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

*غزل قاصدک*

به جای نفرین به تاریکی ؛ شمعی بیفروزیم

دهمین جرعه ازباده رمضان

تقویم رمضان دهمین روز از این ماه مصادف است با:وفات حضرت خدیجه (ام المومنین ) همسر با وفای پیامبر (ص) در سال دهم بعثت وهمچنین رسیدن اولین نامه کوفیان به امام حسین(ع) مبنی بربیعت مجدّد با آن حضرت در دهم رمضان سال شصت هجری..التماس دعا..قاصدک

پیش درآمد:سلام نماز روزه هاتون قبول.. 

این شبها همه جا مرسومه که جهت صله رحم و استحکام دوستی و مودّت "بین فامیل و دوست و آشنا سفره افطاری گسترده میشه و جمعی بمناسبت این ماه دیداری با هم دارند.در مورد اطعام دادن و این که چطور میشه از این رهگذر ثوابی هم برد بعدها نظراتم را خواهم گفت.گفتم نظراتم"چون هیچ وقت ادّعایی نداشته و ندارم.هرچه هست فقط جنبه درس پس دادن دارد  از آنچه از آموزه های دینی فرا گرفته ایم..فقط چه خوبه که تهی دستان و فقرا را نیز در نظر داشته باشیم.  قاصدک    

 

شکرانه بازوی توانا

بگرفتن دست ناتوان است  

  

 

أَوْفُوا الْکَیْلَ وَلَا تَکُونُوا مِنَ الْمُخْسِرِینَ.وَزِنُوا بِالْقِسْطَاسِ الْمُسْتَقِیم 

(سوره شعرا آیات 181و 182)  

 پیمانه را درست دهید و از کم فروشان نباشید 

و با ترازوی درست بسنجید

  

 اگر جنّات حقّ را می  پسندید       به زرق و برق دنیا دل مبندید

به هنگام فروش،اجناس خود را     به قسط و عدل درمیزان بسنجید

 دعای روزدهم ماه رمضان 

اَللّهُمّ َاجْعلنی فیهِ مِنَ المُتوکلین عَلَیک وَاجْعلنی فیهِ منَ الفائِزینَ لَدَیْک 

وَاجْعلنی فیهِ مِن َالمُقَرّبینَ الیک بإحْسانِک یاغایَةَ الطّالِبین

خدایا قرار بده مرا در این روز از متوکلان بدرگاهت و مقرر کن در آن 

از کامروایان حضرتت و مقرر فرما در آن از مقربان درگاهت 

به احسانت اى نهایت همت جویندگان

مفهوم دعای امروز  

 توکّل, فوز و کامیابی, قرب به خدا در سایه بندگی

  

نماز سفارش شده از ائمه اطهار جهت شب یازدهم رمضان

دو رکعت ، در هر رکعت بعد از حمد بیست مرتبه سوره ی کوثر 

ثواب:حضرت علی (ع)فرمود:کسی که این نماز را بخواند، 

در آن روز گناه نمی کند، اگر چه شیطان کوشش خود را بکند 

جرعه ای از بادهء مولا علی(ع)(نهج البلاغه)   

ای مردم،از خدایی بترسید که اگر سخنی گویید می شنود و اگر پنهان دارید می داند،و برای مرگی اماده شوید،که اگر از ان فرار کنید شما را می یابد و اگر بر جای خود بمانید شما را میگیرد،و اگر فراموشش کنید شما را از یاد نبرد

التماس دعا..یاعلی مدد

نظرات 17 + ارسال نظر
شمس یکشنبه 8 شهریور 1388 ساعت 23:52 http://mushtagh.blogfa.com

سلام
جرعه ای از باده حضرت علی ( ع) بسیار عالی بود
البته تمامی قسمتها خیلی خوب بود
دستگیری از افتادگان دستی توانا می طلبد و از نیکو ترین کارهاست
با سپاس از زحمات شما و تمامی دوستان

لطف کردی اومدی..شب تون بخیر..راستش یه چندشبی بود از صحیفه مینوشتیم.بد ندیدم امشب از مولا علی(ع) مدد بگیریم..
بازم ممنون..التماس دعا..یاعلی مدد

حمید یکشنبه 8 شهریور 1388 ساعت 23:54 http://golbargekhansar.blogfa.com/

سلام ممنون از این همه لطفففففففففففففففففففففف
خیلی خوشحال شدم که دوستا ن با شخصیت با وقار و با کلاس پیدا کردم دوستانی که لبریز ازمحبت و مهربانی
خانه کوچک گلبرگ خوانسار منتظر شما میهمانان عزیز میباشد. خوانساز شهری زیباست........
این شعر تقدیم به شما
بنام خدایی که برای قلب دوست و برای اثبات دوستی اشک را افرید


ای آسمان زیبا امشب دلم گرفته


از های و هوی دنیا امشب دلم گرفته

یک سینه غزق مستی دارد هوای باران

از این خراب رسوا امشب دلم گرفته

امشب خیال دارم تا صبح گریه کنم

شرمنده ام خدایا امشب دلم گرفته

خون دل شکسته بر دیدگان تشنه

باید شود هویدا امشب دلم گرفته

ساقی عجب صفایی دارد پیاله ی تو

پر کن به جان مولا امشب دلم گرفته

گفتی خیال بس کن فرمایشت متین است

فردا به چشم اما امشب دلم گرفته

نماز و زوزهاتون قبو ل حق...

منم خوشحالم از آشناییت آقا حمید عزیز..شما لطف دارید منم وظیه مه که بیام.ولی این چند شب عذرم را بپذیر بعدا .چشم..خدمت میرسم.
تشکری هم بابت شعر ارسالیت دارم.التماس دعا..یاعلی مدد

غریبه دوشنبه 9 شهریور 1388 ساعت 00:03 http://banouye-sib.blogsky.com/

سلام به قاصدک گرامی

نماز و روزه هاتون قبول در گاه حق باشه انشا الله

گم شده بودم اما جای دوری نرفته بودم بازم پیدا شدم دعاهای دوستان خدارو شکر چه زود مستجاب میشود در باره این بنده حقیر سراپا تقصیر ...از دل پاکتونه چون....

خدایا یاریم ده تا یاری رسان بنده ای باشم

خدایا لیاقتی عطایم کن که در زمره افراد خیرت باشم و جز احسان کننده گانت

خدایا در دنیا دنیاییم مگردان و به دنیا وابسته ام نفرما

خدایا ما را از خودمان برهان و به خود رسان

خدایا توانایی احسان را به ما عطا کن نا قطره ای از احسان ترا دریابیم

خدایا از بندگی خود دورمان مفرما و به بندگی دنیا نزدیکمان مگردان

تا اینجا دلگویه خودم بود که فکر نکنید مناجات های زیبای خواجه انصاری که یادم رفته بود ذکر کنم از بنده بوده ما کجا و دلنوشته های به ان زیبایی کجا ....

اما خواجه هم زیبا گفتند مثل همیشه ...

الهی

یادت چون کنم که من خود همه یادم

من خرمن نشان خویش فرا باد نهادم

الهی....یادی و یادگاری و در یافتن خود یاری

معنی دعوی صادقانی

فروزنده نفسهای دوستانی

ارام دل غریبانی

چون در میان جان حاضری

به حق تو بر تو که:
ما را در سایه غرور ننشانی

بعز وصال خود رسانی

الهی ...بر رسالت انبیا اب دادی

بمعونت و توفیق رویانیدی

بنظر و احسان خود ببر اوردی

از نماز و هدیه نهج البلا غه و شعر زیبا و خلاصه از اینهمه زیبایی معنوی که در یک جا جمع اوری کردید با این ذوق و سلیقه سپاسگزارم

شما سهم خود را در احسان این ماه ادا کردید اما دست ما همچنان در این وادی خالیست

التماس دعا دارم و سپاسگزارم از این میهمانیه خدایی هر شبتان

سفره تان خالی مباد اما دلتان از غم تهی باد

شاد و مسرور باشید

بانوی گرامی..نماز روزه هاتون قبول حق..باورکنید خواستم بگم اثر خواجه عبدالله ست(نمیدونم گفتم یانه؟؟!!)ولی با این وجود خیلی به دل مینشست.دلگویه های خودتونم همینطور.چرا که برآمده از عمق جان است...اختیار دارین..من فقط نقل قول میکنم و همچنان خرما بر نخیل است..مرددّیم که مقبول میافتد یا فقط شهرتی کسب کردیم و بقول شیخ شیراز.عرض خود میبری و زحمت مامیداری.!!.منم براتون هرچه خیرو برکته آرزومیکنم.دعامون کنید..خیلی...یاعلی مدد

دوست سبز دوشنبه 9 شهریور 1388 ساعت 00:41

یادداشت وارده به موج سبز آزادی

امید مقاومت است

"به‌ویژه با جوانان می‌گویم که اگر می‌خواهید ایرانی باقی بمانید، از شعله امید در سینه‌های خود محافظت کنید، زیرا امید بذر هویت ماست."

"تمامی تلاش‌هایی که این روزها در مخالفت با شما صورت می‌گیرد برای آن است که از ثمربخش بودن اعتراضات قانونی خود ناامید شوید، زیرا تا ما ناامید نشویم این دولت از اعتبار واقعی برخوردار نخواهد شد. امید به آینده رساترین اعتراض ماست. به سابقه دیرینه این سرزمین نگاه کنید. در زندگانی ما مردم که از کهن‌ترین تمدن‌ها زاده شده‌ایم، فراز کنونی جزئی از یک تاریخ طولانی است. ما در جاده‌ای به درازای تاریخ همه بشریت قدم می‌زنیم.

در این جاده چه بسیار ملت‌ها که منقرض شدند و جز داستانی از آنان باقی نماند. آن چیزی که ملت ما را به خلاف آنان و علیرغم سخت‌ترین رویدادها زنده نگه داشت امید بود، زیرا آفت این راهپیمایی هزاران ساله ناامیدی است. به‌ویژه با جوانان می‌گویم که اگر می‌خواهید ایرانی باقی بمانید از شعله امید در سینه‌های خود محافظت کنید، زیرا امید بذر هویت ماست.

بذری که با نخستین باران شروع به روییدن می‌کند و جان هرکسی را که هنوز ایرانی باقیمانده است، در هر کجای جهان که بیتوته کرده باشد به اهتزاز در می‌آورد، تا از نو خود را در سرنوشت این خاک شریک بداند."

(میرحسین موسوی، بیانیه شماره 9)

دوست سبز دوشنبه 9 شهریور 1388 ساعت 00:48

کردانی دیگر در هیات همراه دولت کودتا

امپریال کالج لندن اعلام کرد: فردی به نام "دانشجو" در اینجا تحصیل نکرده


پس از به وجود امدن شبهه و شائبه هایی در مورد مدرک تحصیلی کامران دانشجو ، سایت رخداد از دانشگاهی که وی ادعا می کند در ان تحصیل کرده است، استعلامی در این خصوص کرد.

اسمیت ابی گیل رئیس پرس افیس امپریال کالج لندن ، در پاسخ به به سایت رخداد(Rokhdad.org) در این مورد که آیا فردی به نام کامران دانشجو در ان دانشگاه تحصیل کرده است گفت: چنین کسی در اینجا تحصیلل ننموده است.

رسانه ملی، در معرفی وزرای پیشنهادی احمدی نژاد، دانشجو را دارای داکترای هوا فضا از کالج لندن اعلام کرد.

گفتنی است، کامران دانشجو در حین تحصیل در انگلستان از این کشور اخراج شده است.

از سوی دیگر سایت موج سبز آزادی گزارش داد: قرار است مسئولیت دانشگاهیان کل کشور را به عهده بگیرد، خود با ابهام‌های جدی در خصوص مدرک دانشگاهی‌اش روبه‌روست. این در حالی است که او از سال‌ها قبل در دانشگاه علم و صنعت به عنوان «استاد تمام» مشغول تدریس است و با همین مدرک دانشگاهی در چندین مسئولیت مهم دولتی نیز حضور یافته است.

مریم دوشنبه 9 شهریور 1388 ساعت 01:11 http://www.raze-nahan.blogfa.com

سلام
طاعات و عبادات همه ی روزه داران عزیز قبول باشه به خصوص خانواده ی سبز قاصدک عزیز
از اول شروع کنم یعنی مطلبی که در مورد اطعام روزه داران نوشتید و قید کردید که بعدها نظرتون رو می نویسید . اجازه هست من الان نظرم رو بگم ؟
نظر من اینه که ( هر چیز به جای خویش نیکوست ) یعنی خیلی ایده آل هست هم افطاری به فامیل داده بشه و هم به تهی دستان . نباید یکی رو فدای دیگری کرد چون ارزش صله ی رحم کمتر از کمک به فقیران نیست .
... و اما این تصویر زیبای رمضان که گذاشتید و سخت در حال جلوه نمایی ست منو وسوسه می کنه که یواشکی کپیش کنم و بذارمش تو وبلاگ مدرسه مون !
قاصدک عزیز من هر چیز قشنگی تو وبلاگ شما ببینم بی اجازه کشش می رم بهتره راضی باشی چون اگه نباشی هم تفاوتی برای من نمی کنه !!!
و مطلب بعدی اوفوا الکیل ! می دونید کدوم قوم بودند که کم فروشی می کردند و در قران از اونها نام برده شده ؟
من قبلا در این باره تحقیق کردم : قوم شعیب پیامبر(ع) بودند.
دستتون درد نکنه برای دعای روز دهم و نماز روز یازدهم و جرعه ای از باده ی مولا (ع) که بسیار زیبا بود .
و اما یک سوال : بر وبچه های ما کجا هستند ؟ من فقط بانوی سیب عزیز رو دیدم ! آقای عباسی و سکوت کجایند ؟؟؟
قاصدک جان جریمه شون کن ! پیگیریش با من !
التماس دعا

خانوم معلم گرامی.نماز و روزه هاتون قبول..
اختیار دارین..شما زحمت منو کم میکنید..کاملاْ هم درست فرمودید.اطعام دادن به فقرا سنتی که متاسفانه در مملکت ما جاشو به چشم و هم چشمی هم داده. و و و..
درموردتصاویر..خانوم معلم.من توکار سرقت عتیقه ام(برعکس دوستانی که توکار شعر چیره دستند!!)ذکاتش هم نذر وبلاگ مدرسه شما..!.پس لازم به اجازه نیست.خوشحالم که موردقبولتون واقع شده..
واما بچه ها.!!.آقای عباسی ؛فکرکنم امشب از دوحالت خارج نیست.یا گیر افتاده(عاقبت سرقت همینه دیگه!!) و یا یه مالخر درست و حسابی پیدا کرده که منو بی خیال شده.!!!..سکوت عزیزهم فکر کنم...دیدید وقتی مهمون دارید و مهمونهاتوی ترافیک موندن ؛میگن سفره را کمی دیر پهن کنیم تا اونها هم برسند؟؟!.این مواقع کسی بیاد بچه ها نیست که بابا خوابشون میاد طفلکی ها..!!.سکوت هم سرشب یکی دوباری اومد که پس چی شد شام من؟؟!(آپ جدید)گفتم صبرکن..قهرکرده شام نخورده رفت خوابید.!!.پس فکرکنم اگرهم جریمه ای درکار باشه خودم باید جریمه بشم..عذر میخوام..دیگه تکرار نمیشه..
ممنون از حضورتون..التماس دعا..یاعلی مدد

صبور دوشنبه 9 شهریور 1388 ساعت 01:41 http://sangesabor.blogfa.com

برداشتى از دعاى روزدهم ماه رمضان

یک سوم رمضان گذشت. بر خدا توکل کن تا از سعادتمندان درگاه و مقربان پیشگاهش باشى. او را بطلب که هدف نهایى جویندگان است.


خدایا! مرا در این روز از آنانى قرار ده، که در تمام امور بر تو توکل کنند و نزد تو سعادت یابند و از مقربان درگاه تو باشند به حق احسانت اى منتهاى آرزوى جویندگان!

شما هنگام مشکلات و سختى‏ها چه مى‏کنید؛ صبر و تحمل یا شکوه و شکایت؟ براى یک بار هم که شده در زندگیتان به خدا توکل کنید. مطمئناً ضرر نمى‏کنید!

قرار شده ما به هم نون قرض ندیم!!!!.پس تشکر نمیکنم.
فقط میگم :بازکه شرمنده کردید؟؟!!!!!!
التماس دعا...یاعلی مدد

صبور دوشنبه 9 شهریور 1388 ساعت 01:54 http://sangesabor.blogfa.com

سلام بر جمیع دوستان مهربانم

اولین دهه ی ماه ضیافت الهی هم به پایان میرسه!!
چقدر زود!! این قافله عمر عجب میگذرد......
ولی باور کنید اولین ماه رمضانی ست که گذر روزهاشو حس نکردم ..!!! اون هم به خاطر شوق و اشتیاقی بوده که برای دیدار هر چه زود تر دوستان عزیز و بهره مندی از وجود پر برکتشون داشتم !! خدارو شاکرم......

و اما صله رحم از بهترین اعمال این ماه مبارکه که بسیار هم سفارش شده !! ( حالا بگذریم که من توی غربت هیچ جا رو ندارم برم هیشکی مارو دوست نداره) (خنده) (شوخی)
ولی صله ارحامی که واقعا به نیت دیدار و دلجویی از فامیل و بستگان و بعضا مستمندان باشه اون ثواب واقعی رو داره نه به قول دوستان چشم و هم چشمی و اصراف رو به دنبال داشته باشه

قاصدک عزیز واقعا عکس زیباییه!!
امیدوارم در پایان اولین دهه ی این ماه عزیز بهره ی لازم رو برده باشیم و بانشاط تر از قبل توشه ها برگیریم!!

التماس دعا

بله بهین سادگی ده روز گذشت.نمیدونم کوله بارمون از یک سوم رمضان چی بوده و اصلا تونستیم بهره کافی ببریم یانه؟؟.ولی منم تنها دلخوشیم همین نوازش های دوستان و پستهای این ایام که باهمکاری خودتون هست و بس...دعا کنیم که لااقل دو دهه بعدی بیشتر از پیش و بهتر ازقبل بهره مند بشیم..التماس دعا..یاعلی مدد

ستاره دوشنبه 9 شهریور 1388 ساعت 02:03 http://ashnayemahjor.blogfa.com/

سلام و نیمه ی دهمین شب مبارک ماه رمضان بر شب

زنده داران تهنیت باد

امشب چشمم به تقویم رمضان روشن شد و وقایع دهمین

روز را خواندم ، الان به روزهای قبل برمیگردم و همه را

میخوانم.

این تصویر رمضان کریم خیلی چشم نواز است و باز هم

احسنت به سلیقه ی شما

در انتها ......... شما فکر میکنید که

شکرانه بازوی توانا ، بگرفتن دست ناتوان است ......

فقط محدود به سیر کردن شکم های گرسنه است ؟؟؟؟؟

لطف کردید..عبادات شما هم مقبول حق انشاالله
امشب تقویم رمضان را رنگ تندتری زدم تا متوجه بشید!!!!!
آخه دیدم هیشکی تعریف نمیکنه!!!!..
منم اعتقاد دارم تنها به سیرکردن شکم نیاز مندان نیست.گاهی همدردی بهتراز ده ها سفره پهن کردنه..میدونم منظورتون چیه.!.
بازم ممنون که اومدید.شب و روزتون خوش.یاعلی مدد

دوست سبز دوشنبه 9 شهریور 1388 ساعت 04:03

سابقه درخشان

روز یکشنبه، آیت الله صادق آملی لاریجانی، رییس قوه قضاییه جمهوری اسلامی در حکمی جدید سعید مرتضوی را به عنوان معاون دادستان کل کشور انتخاب کرد.

لاریجانی روز گذشته مرتضوی را از مقام دادستانی تهران کنار گذاشت و عباس جعفری دولت آبادی را به عنوان دادستان عمومی و انقلاب تهران انتخاب کرد.

سعید مرتضوی، به واسطه نقشی که در سال های گذشته در سرکوب مطبوعات و فعالان سیاسی و مدنی داشته با انتقادهای گسترده ای در داخل و خارج از کشور روبرو بوده است.وی در سال ۱۳۷۸و در پی سخنرانی ....مبنی بر این که مطبوعات به پایگاه دشمن تبدیل شده اند، یک شبه ۲۹روزنامه را تعطیل کرد.

وی در سال های گذشته پای صدور حکم توقیف و زندان روزنامه ها و روزنامه نگاران بسیاری را امضا کرده است.

سوگند دوشنبه 9 شهریور 1388 ساعت 06:20 http://sogandenik.blogfa.com

سلام به شما قاصدک گرامی و دوستان عزیز دهمین شب ماه مبارک رمضان هم از راه رسید .انشالله که طاعات وعبادات همگلان مقبول درگاه خداوند قرار گرفته باشد . یکی از رسوم پسندیده ما مسلمانان افطاری دادن است که بسیاری معتقدند کسی که افطاری میدهد با ثواب مهمانانش شریک میشود وخداوند اجر ومزد بسیار به او میدهد انشالله خداوند برکت به سفره همه عزیزان بدهد تا از این ثواب بی بهر نشوند.

به بهانه فرارسیدن سالروز وفات اول بانوی مسلمان حضرت خدیجه (س)بانوی عشق و شجاعت ، بانوی سخاوت
دهم رمضان هر سال مصادف است با سالگشت وفات خدیجه بن خویلد ، همسر طاهره محمد رسول‌الله که در سال دهم بعثت و پس از بیست‌وپنج سال قمار عاشقانه با محمد و پروردگار محمد ، روی از نقاب خاک برکشید .

گر بخواهم یا نخواهم

آسمان بر جسم خاکیم رو کرده است

شیاطین در غل و زنجیرند

...
راه آسمانی شدن زمین باز شده است

... یارب تقبل توبتنا ...

باران رحمت الهی میبارد تا کویر وجودم را از سراب دنیا و خواهشهای

نفسانی آگاه سازد

اولین قطره با من چنین میگوید:

بارالها
فرصت سیراب شدن بر من عطا کن

آنگاه که بر سجاده دلتان سجده کردید...آنگاه که دستان نیازمندتان را بر آستان بی نیازی دراز کردید ...آنگاه که اشک عبودیتت را روانه درگاه حضرت دوست کرده اید...ملتمسین دعارا فراموش نسازید.

التماس دعا

نماز و روزتون قبول حق
ممنون از توضیحتون..منم سالروز وفات بزرگ حامی رسول الله حضرت خدیجه(س) را تسلیت میگم.
تشکر بابت همه چیزی..لطف کردید..التماس دعا..یاعلی مدد

صبور دوشنبه 9 شهریور 1388 ساعت 09:47 http://sangesabor.blogfa.com

سالروز وفات

مهربان یار و یاور رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم) و نیکو مادر مومنان حضرت خدیجه کبری(علیها السلام)را به تمامی مسلمین به خصوصی دوستان عزیز وبلاگ نویسم تسلیت می‌گویم

این جمله‌ی معروف که اسلام رهین اخلاق پیامبر(ص)، شمشیر على(ع)، و اموال خدیجه است از نهایت همکارى و صداقت‏ خدیجه ‏پرده بر مى‏دارد.

پیغمبر(ص) در منزلت ایشان فرموده‌اند: خدا شاهد است‏ خدیجه زنى بود که چون همه از من رو مى‏گردانیدند، او به من روى مى‏کرد، و چون همه از من مى‏گریختند، به من محبت و مهربانى مى‏کرد، و چون همه دعوت مرا تکذیب‏ مى‏کردند، به من ایمان مى‏آورد و مرا تصدیق مى‏کرد. در مشکلات‏ زندگى مرا یارى مى‏داد و با مال خود کمک مى‏کرد و غم از دلم‏ مى‏زدود.

التماس دعا

تشکر از یادآوری و توضیح تون.من حقیقتش فقط به همون تقویم رمضان بسنده کرده بودم.لطف کردید..التماس دعا..یاعلی مدد

فاطمه دوشنبه 9 شهریور 1388 ساعت 10:10 http://www.omresokhteh.blogfa.com

سلام...

صله رحم!!من که همیشه بجا میارم!خیلی خوشم میاد همین!!

....

...

نماز و روزهاتون قبول

...
حسش نبود بیام نت!


التماس دعا...یاعلی

خوبه که خوشتون میاد.باعث تحکیم روابط میشه ..ادامه بده.. ولی
خب حسش را نداشتی ننویس..
چرا کامنتت را کش دادی تا زیاد بشه؟؟!!
سه خط درمیون نقطه؟؟؟!!!.دعام کن....خیلی....یاعلی مدد

ابراهیم دوشنبه 9 شهریور 1388 ساعت 10:31 http://phchak-o-yas.blogfa.com

سلام دوستان عزیز که زحمات این مطالب زیبا رو میکشید واقعا تصویری دلنشین با تنوع در مطالب از ماه مبارک رمضان خلق میکنید . التماس دعا

لطف داری عزیز...ممنون از تعریفتون..راستی.ادرس وبتون اشتباه ست
خواستم تشکرحضوری داشته باشم .نشد..موفق باشی..یاعلی مدد

قاصدک دوشنبه 9 شهریور 1388 ساعت 13:02 http://www.ghasedake-eshgh.blogfa.com

خب اول از روی ادب ای گل بی خار سلام
دوم از روی محبت به تو دارم یک پیام که از دستم ناراحتی
قاصدک جان انقد تند نرو بابا بذار منم حرف بزنم!
اولا که من دیروز توی کافی نت بودم حالا به دلایلی...نمیشد خیلی اونجا بمونم بعدشم گفته بودم بابا جون منکه فعلا نمیتونم بیام حداقل شما میومدی تا به قولی وبم تار عنکبوت نبنده(نیشخند)بعدشم من دیروز یه کمی از آپتو خوندم و کلی هم سر پست قبلیت خندیدم(جالب گفته بودی)الانم همشو خوندم و اون نمازه واسم جالب بود
بعدشم تو آپ میکنی نمیتونی یه خبری بدی تا بیایم بخونیم؟ماکه خبر میدیم از دستمون ناراحت میشی.خبر نمیدیم یه جور دیگه ناراحت میشی.تکلیف ما چیه آقا قاصدک؟
اما اگه از دستم ناراحتی منو ببخش
اشکالی نداره پستمو نخونی ولی چون تویی اشکالی نداره هااا گفته باشم...
حالا دیگه بگذریم
سر سفره ی افطار و سحر منم دعا کن التماس دعا دارم ازت


یاعلی

شما مگه نگفتی هر وقت اومدم خبرت میکنم؟؟دیگه منتظر بودن برا چی؟؟؟.ممنون که خوندی.ولی حرف من اینه که خودمم هیچ جا برای صرفاْ خبرآپ جدیدم نمیرم..میدونم .تحمل این قاصدک صبرو توانی میخواد که از شما بر نمیاد.!!!.دعا را که نگی هم میکنم.چشم.. وقت شدبازم میام و پستتم میخونم...امر دیگه ای باشه؟؟؟!!..زنده باشی..یاعلی مدد

سیما دوشنبه 9 شهریور 1388 ساعت 14:41 http://www.s-s-s.blogfa.com

سلام
نماز و روزه هاتون قبول باشه انشا ا...
بازم مثل همیشه عالی و خوب بود
راستی شما دعا یا راهی رو نمی شناسید که بشه از دست وسوسه های شیطان در امان موند؟!!!!!!!!!!!
ممنون می شم بهم بگین
تا بعد التماس دعا
یکی رو دعا کنید که سخت به دعا نیاز داره یه بیمار روانی
فعلا

طاعاتت قبول..ممنون از حضور مداوم و هر روزه اتون..
والله نمیدونم چی بگم.چون شیطون همیه و در هرمکانی در کمینه..با اینوجود بزودی بهتون خبر میدم...محتاجم به دعا..ولی چشم.برای تمام بیماران و نیازمندان دعا خواهیم کرد..همگی.
یاعلی مدد

دوست سبز دوشنبه 9 شهریور 1388 ساعت 18:28

کروبی:

روز قدس بار دیگر قدرت مردم را خواهید دید

پارلمان نیوز:

دبیرکل حزب اعتمادملی گفت:«در روز قدس نیز بار دیگر قدرت مردم را خواهید دید و متوجه می‏شوید که مردم از چه فکر و اندیشه‏ای حمایت می‏کنند، زیرا مردم خودشان می‏فهمند و درباره آنچه روی داده است داوری می‏کنند. این فشارهایی که بر فعالان سیاسی و دانشگاهی وارد می‏شود نشان‏دهنده ضعف است و ما در برابر این فشارها ایستادگی می‏کنیم و مصمم و با اراده به راه خود ادامه می‏دهیم.»

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد